Forum >> 159
Shadin07-06-2014 15:31:41 // 54620
Nálunk van az olajtérbe benyúló akármi szűrő amivel az offosok szopnak?
Shadin07-06-2014 15:29:32 // 54619
Tényleg. Majd 8 perc volt a reakcióidő :-D
David | Centocinquantanove07-06-2014 15:20:49 // 54618
Azért ezt az olajcserénkénti szelepfedél szétborítási ajánlást túlzásnak érzem.
Piritu - 1.000.00007-06-2014 14:48:00 // 54617
Most lassú volt, eddig másfél perc volt s legjobb ideje :-DD
Ferke07-06-2014 10:46:34 // 54616
Na, nekem a rosso-n megette a 4. henger szívó bütykét, mert őszintén szólva marhára nem csekkoltam soha. fogalmam nincs mitől tud elmászni az érték, pláne minuszba. A nagyobb hézag még érthető, mert ugye valószínű a szelepvezető is kopik, a szelepemelő is, meg annak a háza is, és ezekből összejön a rés:)
Ferke07-06-2014 10:42:11 // 54615
Dehogynem:) A szívószelepek hézaga 0,25 +/- 0,05, a kipuffé pedig 0,1-gyel több. Ezek a gyári értékek, hidegen persze. Ha ezek kisebbek, akkor veztengely kopás jön, ha nagyobbak, azt meg úgyis hallod, mert csattog, főleg terhelésre. Érdemes olajcsere alkalmával csekkolni, szelepfedél persze le kell ugorjon.
Shadin07-06-2014 08:53:51 // 54614
Csak kíváncsi voltam figyelsz-e?
David | Centocinquantanove07-06-2014 08:26:35 // 54613
Volt nekem benne 8-as furatos de néha motorlámpát és gázadásra történő lassú reagálást, torpanást okozott. Amikor ki akartam venni a szűkítőt akkor esett be a motortérbe az eredeti, ezért kényszerültem újat rendelni ami meg már ilyen.
.......................07-06-2014 07:13:21 // 54612
Ez így jó ahogy van,
Ez egy gyári revizió,az egr szelek kokszolódásának csökkentésére
Ez egy gyári revizió,az egr szelek kokszolódásának csökkentésére
Csabi07-06-2014 01:50:43 // 54611
Na-na.:) több 2,4 van itt DPF-el mint nélküle, hibamentesen. A DPF elhelyezése az élettartamra szerintem sok hatással nincs, a 600+ fokhoz mindenképp regenerálni kell itt is meg ott is...esetleg kevesebb plusz anyag kell ott, ahol előrébb van.
A szoftver fontosabb...érdemes frissitettni
A szoftver fontosabb...érdemes frissitettni
Dömpi (il dottore)07-06-2014 00:31:14 // 54610
látom 2.4-es...abban a DPF túl messze van az erőműtől, és a gyári olaj sem jó a DPF-nek, általános tapasztalat itt a a topikban, hogy a 2.4-eket érdemes euro3-asítani (=DPF kiszed, kiír).
1.9-nél nem gáz, 2.0-nál meg végképp rendben van az ügy (javították a konstrukciót).
Mindez csak egy infó.
1.9-nél nem gáz, 2.0-nál meg végképp rendben van az ügy (javították a konstrukciót).
Mindez csak egy infó.
Zsunior06-06-2014 23:34:55 // 54609
Uff, jól hangzik. Most még új ami benne van, de szerintem olajcserekor megpucolom. Ártani nem ártok vele... :)
Chianti06-06-2014 22:22:45 // 54608
Köszönöm szépen!
Chianti06-06-2014 22:22:02 // 54607
Köszi szépen! Ha már az eper-nél tartunk, melyiket érdemes használni? Úgy értem ennek is van folyamatosan frissített változata? Mert én ezen nézelődtem:
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?GUI_LANG=3&LANGUAGE=3&COUNTRY=012&WINDOW_ID=2&KEY=HOME&EPER_CAT=SP&MAKE=R&SBMK=R
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?GUI_LANG=3&LANGUAGE=3&COUNTRY=012&WINDOW_ID=2&KEY=HOME&EPER_CAT=SP&MAKE=R&SBMK=R
Chianti06-06-2014 22:15:34 // 54606
Köszi!
GTPeti06-06-2014 22:12:00 // 54605
Intézkedem. ;)
Dömpi (il dottore)06-06-2014 22:04:35 // 54604
Dömpi (il dottore)06-06-2014 22:02:01 // 54603
ő itt nem szokott járni
Dömpi (il dottore)06-06-2014 22:01:34 // 54602
ja, 6 év sok idő ám :)
GTPeti06-06-2014 22:01:08 // 54601
Nekem sem volt még. Sőt nem is nagyon hallottam olyanról, hogy egy 8V-s cartársnak korongozva lett. De majd jön pl. Ferke és megmondja a tutit.
Dömpi (il dottore)06-06-2014 22:01:02 // 54600
csak egy régi polgárvédelmi cucc, mustárgázt nem bírnám ki benne
Dömpi (il dottore)06-06-2014 22:00:06 // 54599
szakmai kérdés:
a 8V-nél írva vagyon, hogy a szelephézagokat ellenőrizni-állítani kell...ezt mennyire kell komolyan venni?
Csakmert nekem még nem volt (legálabb is nálam még nem - de kétlem, hogy előző tulaj ellenőriztette volna). Mikor említettem a szerelőmnek, úgy nézett rám, mint egy idiótára, majd megjegyezte, hogy "ha ragaszkodsz hozzá, megnézhetjük".
Ha jól tudom, a beállításhoz le kell szedni a szívósort. Vagy nem?
a 8V-nél írva vagyon, hogy a szelephézagokat ellenőrizni-állítani kell...ezt mennyire kell komolyan venni?
Csakmert nekem még nem volt (legálabb is nálam még nem - de kétlem, hogy előző tulaj ellenőriztette volna). Mikor említettem a szerelőmnek, úgy nézett rám, mint egy idiótára, majd megjegyezte, hogy "ha ragaszkodsz hozzá, megnézhetjük".
Ha jól tudom, a beállításhoz le kell szedni a szívósort. Vagy nem?
Liquid06-06-2014 21:57:33 // 54598
látom régen volt a középső kisbaba és kijöttél a gyakorlatból :D
GTPeti06-06-2014 21:57:14 // 54597
Látom megvan hozzá a felszerelésed. :))))
Dömpi (il dottore)06-06-2014 21:56:04 // 54596
Dömpi (il dottore)06-06-2014 21:54:54 // 54595
persze, csakhogy nyitott állapotban szorult meg...azért fojtott le
még jó, hogy 8V-m van, így nem teszi tönkre a nem létező örvénycsappantyúkat
még jó, hogy 8V-m van, így nem teszi tönkre a nem létező örvénycsappantyúkat
GTPeti06-06-2014 21:52:53 // 54594
Az sz@r dolog ha megszorul, mert még a végén nem nyomja tele korommal a szívósort. :)
Dömpi (il dottore)06-06-2014 21:51:24 // 54593
Zsunior!
Én már jártam úgy, hogy megszorult...kb. olyan, mint mikor szervízüzemmódba teszi a comp. a kocsit.
Bazi rossz, mikor 5 km alatt gyorsítasz fel 60-ra :(
Én azóta évente 1x kipucolom.
Én már jártam úgy, hogy megszorult...kb. olyan, mint mikor szervízüzemmódba teszi a comp. a kocsit.
Bazi rossz, mikor 5 km alatt gyorsítasz fel 60-ra :(
Én azóta évente 1x kipucolom.
Dömpi (il dottore)06-06-2014 21:44:34 // 54592
khm...alfám van :)
GTPeti06-06-2014 21:43:39 // 54591
Na végre, már éppen kérdezni akartam, hogy mikor térünk már végre vissza a topic EREDETI témájához. :))))
Shadin06-06-2014 21:35:44 // 54590
Ez a gyári módosítás, nem jön lámpa.
Alfa GT-Csaba06-06-2014 20:39:30 // 54589
Szerintem meg nem árt takaritani 2-3 évente ,mert megragadhat a lerakódott koromtól és lehet hogy ezért pusztul el benne az elektron mágnes.
Alfa GT-Csaba06-06-2014 20:36:52 // 54588
Miért nem csinálsz ,kb 5 perc és olyan lyukat fúrsz rá amilyet akarsz!Én 1 db 8mm-st fúrtam rá ,nem dobott hibát a gép tőle de rendesen leszükitette a füst útját a gyári teljes keresztmetszetű lyukhoz képest.
David | Centocinquantanove06-06-2014 20:17:18 // 54587
Köszi Shadin. És ettől elvileg nem jő elő a motorlámpa (elégtelen légáram)? Csakmert nekem a 8 millissel előjön...
Shadin06-06-2014 19:37:42 // 54586
Változott az elv 2011 környékén és a 8v ill. 16v esetében is tömítésnek a szűkítőt adják el. Gyári módosítás.
Zsunior06-06-2014 19:04:54 // 54585
Szuper, köszi!:)
David | Centocinquantanove06-06-2014 18:54:06 // 54584
EGR szelepet nem kell piszkálni, mert a takarítástól nem lesz jobb, sem rosszabb. Tehát nem érdemes. Ha jó akkor azért, ha nem jó, akkor csere.
Részecskeszűrő regen közben a lényeg, hogy lehetőség szerint ne állítsd le a motort. Különösebb pörgetést nem igényel, normál használat (1500-2500 rpm) mellett is tökéletesen tud regenerálni. Ha városi tötymörgésben kezdi az pech, mert ilyen körülmények között nem túl hatékony, de nem nagy gáz így sem, mert legközelebb annyival hamarabb kezdi.
Részecskeszűrő regen közben a lényeg, hogy lehetőség szerint ne állítsd le a motort. Különösebb pörgetést nem igényel, normál használat (1500-2500 rpm) mellett is tökéletesen tud regenerálni. Ha városi tötymörgésben kezdi az pech, mert ilyen körülmények között nem túl hatékony, de nem nagy gáz így sem, mert legközelebb annyival hamarabb kezdi.
David | Centocinquantanove06-06-2014 18:49:34 // 54583
Erhard! Hozzád fordulnék egy kérdéssel, mivel te vagy ebben a szakember... :)
Ha rendelek tőled az EGR szelep kilépő oldalára azt a rombusz alakú normál (értsd nem falazós, nem szűkítős) tömítésnek használt lemezkét, az nálatok is így néz ki?
Ilyet rendeltem (így megfogalmazva) a Unixtól, robbantott rajz szerint, elvileg gyári alkatrész, és ezt kaptam, de ez nem ugyanolyan, mint ami nekem volt benne eredetileg...
Változtattak ezen az alkatrészen a gyárban azóta, vagy rosszat kaptam?
A régiben nekem középen 1 nagy (teljes áteresztő) furat volt, ebben 3 kicsi...
Ha rendelek tőled az EGR szelep kilépő oldalára azt a rombusz alakú normál (értsd nem falazós, nem szűkítős) tömítésnek használt lemezkét, az nálatok is így néz ki?
Ilyet rendeltem (így megfogalmazva) a Unixtól, robbantott rajz szerint, elvileg gyári alkatrész, és ezt kaptam, de ez nem ugyanolyan, mint ami nekem volt benne eredetileg...
Változtattak ezen az alkatrészen a gyárban azóta, vagy rosszat kaptam?
A régiben nekem középen 1 nagy (teljes áteresztő) furat volt, ebben 3 kicsi...
Zsunior06-06-2014 18:31:24 // 54582
Kedves Dízelmágusok! :)
Tapasztalatot igénylő kérdéssel fordulok hozzátok:
EGR szelepet milyen időközönként ajánlott tisztíttatni? Ráér olajcserénként, vagy van erre valami külön tapasztalat? Érdemes egyáltalán?
Második kérdésem, amikor a részecskeszűrő regenerálódik, hogyan érdemes használni az autót? Kicsit érdemes forgatni, vagy nem kell csinálni vele semmit? :)
Előre is grazie!
Tapasztalatot igénylő kérdéssel fordulok hozzátok:
EGR szelepet milyen időközönként ajánlott tisztíttatni? Ráér olajcserénként, vagy van erre valami külön tapasztalat? Érdemes egyáltalán?
Második kérdésem, amikor a részecskeszűrő regenerálódik, hogyan érdemes használni az autót? Kicsit érdemes forgatni, vagy nem kell csinálni vele semmit? :)
Előre is grazie!
Giuntini06-06-2014 13:09:21 // 54580
De ez után a táv után megfogadtam, hogy többé nem teszem. Akkoriban, ez 92-ben volt Graz után nem volt autópálya, visszafelé Fehérvárig irtózatosan kellett figyelni, 13 óra vezetés után elég veszélyes volt. Ma már minden sokkal könnyebb, itt felmész a pályára, Nápolynál meg lemész róla. Velencénél annak idején vesztettél több mint egy órát a tangenzialén ma már ott az elkerülő.
Piritu - 1.000.00006-06-2014 12:05:21 // 54579
Tőlünk "csak" 1850 km :-)
Mondjuk a 156SW-vel is megtettük, de akkor aludtunk egyet éjjel. mindkét alkalommal meglepett, hogy meglett a 100-as átlag.
Mondjuk a 156SW-vel is megtettük, de akkor aludtunk egyet éjjel. mindkét alkalommal meglepett, hogy meglett a 100-as átlag.
Liquid06-06-2014 11:00:21 // 54578
nekem ilyenem van, működik korrektül MES-sel, és az androidos Torque-kel is.
ValeRossi4606-06-2014 10:54:49 // 54577
Ezek kemény dolgok ám..Én 7,5 tonnással vettem érintőre a nullás korlátot. Akkor csak belföldet jártam vele,de pihenő nem igazán fért bele.Kihajtották az embert. Na utána ott hagytam a céget!
vzsiros06-06-2014 10:29:41 // 54576
Ezek az ODB 2 BT csatlakozók jók az 59-hez?
Használ valaki valami jó androidos app-ot ezen jelek értelmezésére?
ebay keresésem eredménye ;-)
Használ valaki valami jó androidos app-ot ezen jelek értelmezésére?
ebay keresésem eredménye ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)06-06-2014 10:26:06 // 54575
nekem nem tudom mennyi a rekord alvás nélkül de mikor futárkodtam Szfvár-Brugge onnan átküldtek Berlin fölé és és onnan haza egy huzamban hazafelé el is aludtam Bécs előtt a szalagkorlát ébresztett fel érintőre vettem :) azt tudom hogy több, mint egy napos vezetés volt....utána hagytam abba...
Volt kétnapos is alvással az meg Szfvár-Brugge itt alvás 4 óra aztán Lyon át a Mont Blanc alatt és Torino-Miláno-Home...
Volt kétnapos is alvással az meg Szfvár-Brugge itt alvás 4 óra aztán Lyon át a Mont Blanc alatt és Torino-Miláno-Home...
David | Centocinquantanove06-06-2014 10:15:26 // 54574
A Veyronnál is mondták valamelyik műszorban, hogy full sebességen (értsd 400 körül) kb 15 perc alatt issza ki a teljes tankot... :)
A dragster énis vagy 6x megnéztem egymás után, vicces :) A corvettnél már megadtam volna hamarabb is a 300-as időt, ha megnézed kb 298-nál váltott éppen sebességet, ezzel bukva 1-2 másodpercet!
A dragster énis vagy 6x megnéztem egymás után, vicces :) A corvettnél már megadtam volna hamarabb is a 300-as időt, ha megnézed kb 298-nál váltott éppen sebességet, ezzel bukva 1-2 másodpercet!
vzsiros06-06-2014 09:11:47 // 54573
kénytelenek leszünk ;-)
Liquid06-06-2014 09:10:41 // 54572
valami V8-as állatot béreljetek :)
vzsiros06-06-2014 09:07:40 // 54571
de, megbeszéltük a menyasszonyommal, hogy végig megyünk a 66os úton, 2-3 éven belül. Csakhogy kint nem lehet 159-et bérelni... :( óriási szívfájdalom.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
500
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?