Forum >> 159

Shadin17-05-2014 21:04:42 // 53599
Azt tudom mondani, hogy kuka. Hangos, kagylósra kopik, 10 ezrenként tengelyenként át kell cserélni a felniken. Csak meleg aszfalton meleg gumi kombinációban működik valahogy, az egyenes futása csapnivaló. Végigszenvedtem a 156-os és a 159-en is.

ui.: tekintsd tárgytalannak a hozzászólást, ha az assymertric verzióról van szó :-)
GTPeti17-05-2014 20:41:17 // 53598
ON A friedrichshafeni Kaufland parkolója bizonyára igen előkelő helyen áll, ha a kilátást nézzük. És ehhez még a 159 is hozzátesz. :)

Haddel17-05-2014 20:37:55 // 53597
Enyém 2010-es ,de azon is rohad rendesen.
Giuntini17-05-2014 20:35:40 // 53596
Sziasztok Urak!
Ma autópályáztam, 270 km autópálya 145km/h átlag tempomattal+30 km város + közben egy regenerálás 8.7l átlagfogyasztás. A 2.4 Q-tronic ennyit fogyaszt, ezt el kell fogadni. A vadiúj Michelin Primacy 3 fantasztikus gumi, de akárhogy rá van írva hogy green, azért ennek is van hangja. Ezt a 159-nél lehet hallani, mert gyakorlatilag motorzaj nincs. Ma megnéztem én is a zárhidat, tényleg fényezetlen, de lehet látni, hogy minden bontatlan, gyári. Ami a Giugiaro feliratot illeti, a feketén tényleg minek, a kék szín eléggé elüt.
Erhard 242 (Pure Energy)17-05-2014 20:22:37 // 53595
nyáriban nekem a top 3 a Michlein, Conti, Vredestein
GTPeti17-05-2014 20:16:29 // 53594
SZVSZ a GoodYear a Top3+1 gumigyártó (Michelin, Conti, Bridgestone) egyike. Régebben voltak nekik is mellényúlásaik, pl. az Eagle F1 NCT5, amire Erhard is gondol. De a mai gumijaik elég kimagaslóak minden tekintetben.
tdemeter17-05-2014 20:14:38 // 53593
nekem is good year van elol hatul, a heten kettot kicsereltem egy-egy uj efficientgrip-re.
Oszinten megmondom, hogy szerintem nekem barmilyen jo lenne, mert eleg ovatos vagyok... Csak akkor szaguldok, ha arra minden optimalis:)
GTPeti17-05-2014 20:07:38 // 53592
Nem tennék ilyen kijelentést, amíg nem ismert, hogy a régi F1-ről van szó, vagy az új Assymetric-ről.

Utóbbi minden tekintetben kimagasló gumi és még halk is. (Ezértis ez a favoritom a GTV-nél.)
Erhard 242 (Pure Energy)17-05-2014 19:48:35 // 53591
jó hangos egy gumi
bizsó15917-05-2014 18:27:32 // 53590
üdv ha már gumitéma hozzájutottam baráti áron 4-db good-year eagle f-1 245-40 18-as 5-6mm-es gumikhoz, vélemény? majd a jövőhéten megjön a felni is hozzá :)
Dömpi (il dottore)17-05-2014 15:53:24 // 53589
Nekem eddig mindig Michelin PS volt (1 is és 2 is), de most a Bridgestone Potenzával éppolyan elégedett vagyok.
Chianti17-05-2014 15:51:41 // 53588
Na most megfogtál! Még nem kopogtattam végig a dekorcsíkokat, de a többi stimmel. Valaki közülünk biztosan választ tud adni a kérdésedre, én sajnos most nem tudom megnézni, mert kb 700 km-re vagyok a Démontól. Egyébként nekem meg a körömreszelős minta jön még be nagyon, vagy mondjuk a szálcsiszolt titán szürkében.
.......................17-05-2014 14:15:44 // 53587
Dehogy,
Együtt vagyunk szépen szerelmesen
Laci8217-05-2014 12:22:10 // 53586
Helló minden Alfás társamnak!!!!! :) A segitségeteket szeretném kérni,mert már tanácstalan vagyok....Alfa 159-be Blue & Me navigációs rendszer van ami USB-röl működne,mert amikor elinditom akkor kéri a térképet az usb-röl. USB csatlakozó a kesztyűtartóba található és mp3-as zenét lejátszik.már próbáltam internetröl külömböző féle térképeket letölteni,de nemismeri ,vagy nemfogadja el.már Blue & Me oldalról is próbáltam letölteni térkép programot,de aztsem ismeri fel.Ha valaki tudna valamit ajánlani annak örülnék és előre is köszi.....
GTPeti17-05-2014 10:41:40 // 53585
szosza, téged elhagyott a barátnőd, vagy mi van?
David | Centocinquantanove17-05-2014 10:39:45 // 53584
1 mert minden autón kék, mert Giu mester ilyennek álmodta meg, és
2 mert Giu mester ilyennek álmodta meg. :-D

Ízlések és pofonok. Egy bimbi csak álmodhat egy ilyen matricáról...
Crea17-05-2014 10:37:16 // 53583
Nálam csak a klímát kell kikapcsolni ( és a hátsó üléseken ülőket kiszállítani) előzéskor ;) Én 1.3 D uno-n nevelkedtem, még lendületből se nagyon tudtam előzni....ez ahhoz képest ferrari :D
Crea17-05-2014 10:35:32 // 53582
Régi rendszerekkel volt ez a gond, egy modern jól beállított rendszernél nem szabad ilyennek lennie erre garanciát is vállalnak, ha gyengébb lesz megyek vissza reklamálni. Jövőhetén kiderül :D
Crea17-05-2014 10:34:24 // 53581
Gáz literje 250Ft, benzin 400Ft...Gázból számolok + 1 litert/100km
10 000km alatt 100 000 Ft-ot spórolok. A beszerelés 200 ezer Ft..20 ezer km alatt jön vissza az ára. Ezt max 2 év alatt megteszem, de inkább 1 :) Amig nálam van a következő pár évben és csak 50 000 KM-t megyek akkor 500 ezer (-200 a beszerelés) spórolok benzinhez képest. Nekem ez bőven megéri :)
mizooo17-05-2014 10:29:40 // 53580
Nem lesz túl gyenge gázzal? Kollégámnak 1.8 Lancer van gázos és ha szituáció van vissza kell állnia benzinre... Bár állítólag olcsón jár gázzal.
'''''17-05-2014 10:24:45 // 53579
Visszahozza a beépítés árát a gáz?Mennyit mész évente?Nem vagyok képben a benzin és gáz árban.
Crea17-05-2014 10:09:38 // 53578
Normális beállítások ésszervizelés mellett a motor élettartama nem csökken hanem nő, szétette a tömítést a gáz? Egyedül a hőfok ami magasabb mint a benzinnél erre kell figyelni ( normál beállitás mellett ez sem gond, mert magas fordulaton szükséges lehet benzin befecskendezés is)
1.8 as OFFos motornak meg bármi baja lehet csak jellemző a gázra fogni. Kíváncsi lennék a a karbantartásra, esetleg arra,hogy szelephézag ellenőrizve votl e 15 ezer kmenként. Egy rakat fórumot átolvastam ezzel a motorral kapcsolatban. Még az opel fórumokat is végigjártam rengeteg Zafira, Vectra Z18XER motor átalakításról van tapasztalat. Egyetlen dologra hívták fel a figyelmet a szelephézag ellenőrzésre, de van aki már több 100 ezret belecsavart gázzal hibamentesen.

Én bizakodok a 10 évben is..ha előbb beadja a kulcsot a motor szerintem akkor sem a gáz lesz a ludas, bár majd én is arra fogom. Nem a trehány szervizelésre, esetleg, hogy széthajtottam az autó belét, vagy,h alapból szar ( esetemben) a GM motor...kifogások :)
.......................17-05-2014 10:00:50 // 53577
A 159 első segédváza nagyszilárdságú acél ,ezért rohad
Inkább kívülről ,üregekben nem rohad
Zsunior faszául megcsináltatta,szóval nem tragédia hisz simán le lehet venni
.......................17-05-2014 09:57:30 // 53576
Milyen fényezetlen zárhíd?
Nekem le van feketére?
Megnyugtatlak benneteket,egy 4 éves Bmw sokkal rozsdásabb a lengőkarokon,rugókon,minden futóműelemen
.......................17-05-2014 09:54:54 // 53575
Én is leszedtem a giurgaro matricát,mert bénán néz ki
1 miért kék egy fekete autón?
2 miért olyan béna a betűtípus amivel írták?
GTPeti17-05-2014 09:49:50 // 53574
"pedig 26 éves típus. lehet, hogy az újonnan olcsóbb típusokat szándékosan rövidebb élettartamra tervezik?"
Ezt most kérdezed, vagy mondod?...
A 166 teljesen galvanizált, a 156 nem volt az. :(
A 159-nél szimplán csak spóroltak itt-ott, pl. a fényezetlen zárhídnál. Ez tényleg szomorú.
Shadin17-05-2014 09:46:49 // 53573
Ugye a kormány, a középkonzol és a váltókar "keret" ilyen alu és a két-két dekor csík a műszerfalon és az ajtókon az már műanyag?
Shadin17-05-2014 08:53:23 // 53572
Nem gond, vastag az anyag :-D Hammerite megoldja egy darabig...
Shadin17-05-2014 08:50:30 // 53571
Sárvédő törés/fényezés miatt?
Shadin17-05-2014 08:48:45 // 53570
Trikó huzat mindent visz :-D
dev16617-05-2014 00:07:18 // 53569
szerencsére azért nem minden alfa ilyen. a 166-ban a segédalváza abszolút nem rohad (pedig több tucat 166-ost láttam már alulról kartervédő nélkül), legfeljebb a hűtőt tartó konzol (ez is szégyen, de legalább nem lényeges teherviselő elem és nem mindent példányon fordul elő a korrózió) és esetleg a lengőkarok, de azok is csak szolidan. a 164 szintén nagyon nem hajlamos a rozsdára, pedig 26 éves típus. lehet, hogy az újonnan olcsóbb típusokat szándékosan rövidebb élettartamra tervezik? Kapzsiság vagy hanyagság, mindegy, így is úgy is felháborító. Mind közül a legrosszabb a korai 156, aminek az egész padlólemeze menthetetlenül szétrohad. randa látvány.
droberto16-05-2014 23:48:12 // 53568
A Sport Contact kiváló gumi. Viszont azért a Primacy HP nem volt ilyen sportos mintájú és keverékű.
Nekem sose volt még mislenem, de egyszer nagyon kipróbálnám a PilotSportot.
(Ja, és eddig a Bridgestone Potenzával is maximálisan elégedett vagyok.)
Piritu - 1.000.00016-05-2014 23:32:09 // 53567
Itt se sokat fejlődött az Alfa. A Spideré így nézett ki:
Piritu - 1.000.00016-05-2014 23:28:54 // 53566
Most, hogy kissé szeles és esős volt az idő volt lehetőségem tesztelni a Contikat extrém körülmények között is. Esőben sikerült nagyobbat kanyarodni a sümegi kedvenc kanyaromban, mint eddig szárazon. Mintha nem is esne. Próbálgattam egy-két féktávot is (a szél hordott keresztbe ezt-azt), brutálisat fog esőben is.
Egyre inkább az az érzésem, hogy nehéz lenne jobbat találni.
droberto16-05-2014 23:15:23 // 53565
Nemcsak a segédalváz rohad, hanem nagyjából az összes (feketére) KTL festett alkatrész.
No meg a horganyzott alkatrészek...
droberto16-05-2014 23:15:23 // 53564
Nyomva kell a gombot tartani. Van még egy feltétel, de az most nem ugrik be. Üres és vagy kuplung, vagy sebesség.
droberto16-05-2014 23:15:12 // 53563
Literekkel több lesz átlagod, szarabbul fog menni. Itthon drága a gáz. Necces, hogy bármikor is megtérül. A zajos befecsről, a motor károsodásról nem is beszélve.
Meggondolnám.
Chianti16-05-2014 23:06:23 // 53562
...nekem pont ilyen van...mennyi az a bármi? :o)
Dömpi (il dottore)16-05-2014 23:06:12 // 53561
mesélek kicsit (olyan rég amoreztam - ki kellett hagynom pár napot)

szóval jöttem haza B.Pestről, az M0-án elkezdett kóstolgatni egy szutyuki Sx4. Nem is értem mit képzelt. Még 140-nél is küzdött. Aztán én visszaálltam 110-re (trafis szakasz jött), akkor nagy örömmel elhúzott mellettem.
Aztán persze visszaelőztem, de bőszen jött és nem adta fel.
Utána a 4esre felhajtón, a jó éles kanyarban eleresztettem az Arkangyalt - ugye a 159 kanyarban verhetetlen - és basszus ott lihegett mögöttem.
Üllőnél, ahol a 2x2 sáv összeszűkül 2x1 sávra, belevágott egy hajmeresztő mutatványba a felcsíkozott, forgalom elől elzárt területen, csak azért, hogy elém kerülhessen.
Persze utána, mikor befogott három kamiont, megállt a tudománya, én viszont egy kis padlógázzal ott hagytam a fenébe.

Úgy utálom az ilyen kis köcsögöket!!!
Dömpi (il dottore)16-05-2014 22:57:29 // 53560
De akkor még, mikor a 155-öt gyártották, a tömítések is minőségibbek voltak.
Én nem vagyok a híve. A motorba tankoljuk azt, ami belevaló.
Dömpi (il dottore)16-05-2014 22:51:35 // 53559
Egy haverom keresett nyáron alfát...kinézett egy 156-ot FL-es lökössel. Aztán a EPER-alapján kiderült, hogy FL előtti.
Törve volt, és ez volt az olcsóbb lökös. Hát ennyit a magyar kupecekről.
Dömpi (il dottore)16-05-2014 22:44:09 // 53558
mert eladás előtt újra kell fényezni, mert törött volt, vagy át kell polírozni a karcok miatt. Ha leveszik a matricát, utána már vissza nem tapad, újat venni meg már skótok...amúgy elég drága is, anno nekem is pótolni kellett klatty
Liquid16-05-2014 22:41:54 // 53557
az igazolt hiányzás :) Majd jövőre...
Dömpi (il dottore)16-05-2014 22:39:13 // 53556
nem a kéttömegű...a 8V egyszerűen ilyen. Nem sűrűn, de az enyém is 10-ből 2x jó nagy robajjal indul. Ez a 8V, ezt már sokan mondták nekem.
Piritu - 1.000.00016-05-2014 22:36:17 // 53555
No, ezt adandó alkalommal megasolom.
Dömpi (il dottore)16-05-2014 22:35:55 // 53554
FL utániakban csak röviden nyomod, FL előttiekben kell hosszan
Dömpi (il dottore)16-05-2014 22:35:20 // 53553
ha közelítesz a gomb felé menet közben az ujjaddal, akkor felizzik körülötte a piros világítás...sötétben jól látni
Liquid16-05-2014 22:34:46 // 53552
meg lehet azt korrektül csinálni, Sparky kergetett sok éven át egy 155 2.0 16V TS-t gázzal, tudtommal, gond nélkül.
Piritu - 1.000.00016-05-2014 22:33:57 // 53551
30 éves osztálytalálkozóm lesz :-(
Egyszer már nagyon szeretnék eljutni.
Dömpi (il dottore)16-05-2014 22:27:28 // 53550
Látod Grando, kezdődik nálunk is :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.