Forum >> 159

VKG231!!! (156+75)21-05-2014 12:01:34 // 53749
Ha minden igaz, akkor a 2.0 már opel, vagyis egy időben ez a szöveg ment. Mármint az insigniában...
.......................21-05-2014 11:50:31 // 53748
milyen széles a feni ?
mert az Sem mindegy

de hogy ne legyen egyszerübb az eredeti AR felni kikönnyített küllös

pl az én Novitec felnim 8 coll széles ET35
a gyári 8 coll széles ET41

kintebb van 6mm ert de így is épphogy elfér a féknyeregtöl
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2014 11:38:33 // 53747
ez így nem pontos attól függ.... ha az ET-je kicsi akkor egy nyomtávszélesítővel pont úgy áll mint a gyári kerékkel, ha az ET ugyan akkora akkor fog kilógni a szélesítő méretével
.......................21-05-2014 10:59:25 // 53745
elég lett volna ,ha csinálnak egy 5 hengeres 2,4 biturbot 550 Nm errel
.......................21-05-2014 10:57:00 // 53744
a kuplungkapcsoló szarakodik
ha nem kapcsol ki ,nem is müködik a Hill Holder

fogdjunk ,hogy akkor dobta a hibát amikor leejtön fékeztél?
David | Centocinquantanove21-05-2014 10:07:24 // 53743
Akksira nézz rá. Többünknek volt már, hogy menet közben random bedobta, hogy Hill Holder not available és VDC not available, valamint néhol Contact service is volt.
Ilyenkor pár hétre, estleg 1-2 hónapra rá be is adta a kulcsot az akksi végleg. Mivel a VDC rendszer külön áramkörön van a többi elektromos cucctól, ha nincs elég táp akkor ilyenek jönnek elő. Velem ugyanez volt.
Hány éves az akksid?
Svéd21-05-2014 03:54:40 // 53742
Hello,nekem volt ilyen a múltkor,az volt a baj,hogy a kuplung pedál nem jött vissza teljesen,lábbal kicsit vissza emeltem,azóta jó.
dev16621-05-2014 00:49:01 // 53741
vagy brillírozhatnának két turbós EURO6-os 1.3-as és 1.6 Multijetekkel is, azoknak lenne is hely a Giu-ban és a Mitoban (amíg még gyártják őket egyáltalán).
dev16621-05-2014 00:46:19 // 53740
A Fiat-GM kényszerházasság idején osztoztak a JTD motorokon és az 1.7-esen és 2.2-esen kívül az összes CDTI motor JTD-alapú volt (sok 1.9, 2.0). Ha jól tudom az Insignia két turbós 2.0-ása volt az első CDTI, amit az egy turbós változatból nem a Fiat, hanem a GM fejlesztett tovább.

Amilyen élenjáró volt a Fiat dízel téren az injektoros korszak kezdetén, úgy el van most maradva. Hol marad már a két turbós EURO6-os 2.0 Multijel és miért kellett a VM-től venni a 3.0 V6 blokkot, bőven lett volna idő kifejleszteni egy vadonatúj V6 JTD-t.
dev16621-05-2014 00:30:04 // 53739
A JTD-hez nem sok köze volt a VM motori-nak, az teljes egészében FIAT fejlesztése volt. Hál' istennek.

Amúgy a VM motori-nak mint cégnek sem volt semmi köze a Fiat-hoz egészen 2011-ig, amikor is felvásárolta a Fiat a VM-et. Gondolom azért, hogy a Maserati 3.0 V6-osa és az eljövendő EURO6-os dízelekbe mindkét két szakértelmét és gyártókapacitását bele tudják forgatni.
Zsombor20-05-2014 23:40:05 // 53738
Sziasztok! Mivel a Brera fórum pang, viszont a két autó közt technikailag sok hasonlóság van, itt kérdezek :) Szóval párszor dobta hibaként, hogy hill holder+kipörgésgátló elszállt. Restart, majd mindena régi. Nyugtáztam is, hogy a szokásos öngyógyuló parajelenség :) Erre most azt veszem észre, hogy tényleg nem müxik a hill holder. A kipörgésgátló sztem ok. Találkoztatok ilyennel? Mi a franc ez?
Chianti20-05-2014 22:51:52 // 53737
Nálunk itt Zillertal-ban pár napja kitört a nyár s ezzel együtt megjelentek a kabriós turisták. Hozzánk is ellátogatott egy nagyon kedves svájci nyugdíjas pár ezzel a szépséggel:

[img5]

Tegnap este érkeztek, holnap már indulnak is tovább, de azért sikerült beszélnem a tulajjal. Persze az első mondatom az volt, hogy én is Alfa tulaj vagyok, ráadásul pont ilyen színű az enyém is, csak épp nem Brera.
Bár sok időm nem volt, de elmondta, hogy 2.2 JTS, 2010-es évjárat.
Mindenesetre jó látni hogy azért a svájci nyugdíjasok sem mindig a legújabb német prémium márkák közül választanak. Persze lehet hogy ez csak a kirándulós verda és otthon van még 1 X5-ös a garázsban, mégis dicséretes ez a fajta stílusérzék. Még annyit, hogy - bár a belsejéről nem tudtam fotót csinálni, mert épp akkor jött a tulaj, aztán miután beszéltünk elfelejtettem - az anyósülés melletti kis hálós tartóban ott figyelt 1 igazi klasszikus papírtérkép. Egyeseknek hihetetlen, de lám GPS nélkül is lehet külföldön közlekedni.
Ricsi 14720-05-2014 22:47:01 // 53736
Udvozlet! Eladom a 19-es a TI felniket az autorol :( kb 80%-os conti sport contact 3-as gumik vannak a felniken!
VKG231!!! (156+75)20-05-2014 22:35:30 // 53735
Semmi gond :))) Háromszor is megnéztem miután írtad, nem értettem mi van :D
Giuntini20-05-2014 22:18:31 // 53734
Bocs elnéztem, a telefonon 166-nak néztem.
VKG231!!! (156+75)20-05-2014 21:44:58 // 53733
Azt írtam nem? :))))
Giuntini20-05-2014 20:09:03 // 53732
Tudom, de magamnak nem igazàn hasznàltam ki. Bezzeg akkoriban mindenki megtalàlt
'''''20-05-2014 19:38:41 // 53731
Jól mondod.Viszont ha nyomtávszélesítőt használsz akkor amennyi a pogácsa,annyival fog kiállni a kerék a sárvédő legszélesebb pontjától.Olyan lesz mint egy traktor.Jön két kerék aztán az autó.Próbáltam már de nem jött be.
Liquid20-05-2014 19:30:56 // 53730
ha jól csalódom akkor kb. semmilyen, mert maga a fék kijjebb van a csavarok síkjánál. Szóval szerintem, nem gyári felni csak nyomtávszélesítővel megy fel, de lehet tévedek...
Piritu - 1.000.00020-05-2014 19:28:26 // 53729
Holnap hazafelé megismétlem a mérést.
KollerT20-05-2014 19:28:12 // 53728
Sziasztok!

TI felnire milyen gumit javasoltok? Ideiglenesen egy nyárra kéne, mert ha Budapestre durva a felni, akkor el kell adnom. (Nem mintha sikerült volna végre venni egyet. :) )
Liquid20-05-2014 19:27:55 // 53727
hát most 155, elég bennfentesek az infóim :)
A dobozban is 155 ha minden igaz, de ha nem 155 akkor 150.
Most már nem lenne előnyöd, az objektívság miatt :)
GTPeti20-05-2014 19:27:47 // 53726
Az is. :)
Giuntini20-05-2014 18:43:12 // 53724
Ma hìzott a màjam. Egy idős úriember amíg beparkoltam, végig nézte az autómat, és utàna megjegyezte, hogy ez nemcsak autó hanem egy valódi műremek.
Piritu - 1.000.00020-05-2014 17:30:24 // 53721
Köszönöm a jó kívánságokat :-)
Más:
A Conti Sportcontact 5 "C" besorolású, a korábbi Michelinemről nincs adat.
Tegnap a szokott 135-ös tempomatos menettel átgurultunk Ausztrián. Máskor 6,4-es átlagot szoktunk futni, most 6,1 lett. Lehet, hogy tényleg ennyit jelent a gumi?
Chianti20-05-2014 16:48:02 // 53720
bizony, bizony arrafelé érdemes figyelni a táblákat... már írtam párszor, de szegény páromat pont ott mérték be egy szép vasárnap délután, amikor első alkalommal vezette a Démont... 80-as táblánál 100... már jött is a 30.000-es csekk... mindez alig pár héttel az autóvásárlás után... mondanom se kell mennyire hiányzott ez akkor a költségvetésünknek... azóta valahogy én sem merem feszegetni a határokat, pedig egyszer úgy kipróbálnám mit tud a verda! :o)
mzo20-05-2014 14:41:56 // 53719
Nem egy ceg a ketto valoban. Magat a motort a Vm gyartotta. Az Fpt meg az innovaciot adta es osszefogta a fejlesztes. Mondjuk mindketto a Fiat tulajdona.. :)
mizooo20-05-2014 14:11:38 // 53718
Volt "M" betűs 156 is.
Giuntini20-05-2014 13:57:54 // 53717
Szerintem a 156 jtd volt a vilàg első CR dízelje, de nem akarok vitatkozni. Rosszul írtam az M betűt, azt valóban az 59-be rakták be először.
.......................20-05-2014 11:54:06 // 53716
csak a 3.2 Holden
a 2,2 Opel
b´r tök mindegy hisz mindkettö GM
VKG231!!! (156+75)20-05-2014 11:35:04 // 53715
A világ első common rail dízelje a 156 1.9 JTD-je volt 1997-ben :)
VKG231!!! (156+75)20-05-2014 11:34:09 // 53714
És azért ne keverjük a FPT-t a VM motorival, az egy külön cég még mindig. :)
VKG231!!! (156+75)20-05-2014 11:33:35 // 53713
Az 1.9 JTS-t mondtam :)))
Crea20-05-2014 11:03:18 // 53712
köszönöm a válaszokat :)

Természetesen az alfa bőrbe bujtatott opel sarkitás volt, de eddig ahova nyúltunk mindenhol a GM logó vigyorgott ránk :) Már néha identitás zavarban szenvedek :D
Giuntini20-05-2014 10:57:05 // 53711
Még annyit, a 2.4 jtdm teljes egészében FIAT motor, hiszen már az adagolós verzió benne volt a Kappában, a Mareában is. Az Alfa viszont a JTDM-et kapta, és ha jól emlékszem ez volt a világ első Common Rail dízel személyautóban. Az Opel csak áhítozott erre a motorra, de a FIAT sohasem adta oda.
Giuntini20-05-2014 10:49:58 // 53710
Így van, a 3.2 Holden blokk,a hengerfej és azon kívül minden Alfa. A 2.2 GM, de ott is a hengerfej Alfa.
mzo20-05-2014 10:39:19 // 53709
Az 1.9 Jtdm Gm-Fiat powertrain (Vm motori gyakorlatilag) fejlesztes, a 2,2 GM a 3.2 szinten Gm az ausztral Holdenekbol hoztak.
Joker 15620-05-2014 10:38:34 // 53708
Halihó! Segítsééééég! :)
Nagyfékes 159re milyen ET számos felni megy fel?
Köfike :)
.......................20-05-2014 10:25:26 // 53707
szerintem az 1,8MPI egy az egyben ugyanaz mint az Opelekben
VKG231!!! (156+75)20-05-2014 10:17:18 // 53706
Az 1.9 meg a 2.2 (meg a 3.2) az a blokkon kívül Alfa fejlesztés.
Giuntini20-05-2014 09:55:41 // 53705
Ebben igazad van részben, ami a motort illeti. De ez nem csak a köntösről szól. Olyan futómű van alattad, és olyan merev karosszéria körülötted amiről az Opel csak álmodozhat. Ami a Seleniát illeti azt használd nyugodtan Én több mint húsz éve csak gyári FIAT olajakat használok. Az első Cromámat 91-ben vettem, még szívódízel volt, abba a VS ásványi olajat raktam bele, de azzal is sokkal különb volt, mint az előtte kipróbált nagynevű olajakkal. Aztán ahogy változtak az idők, jöttek a modernebb autók, mindig FIAT, és azokba a Seleniák kerültek bele. Én úgy tapasztalom, a 159 is nagyon finoman jár az első olajcsere óta, amit én csináltam. Viszont, azt hallottam a Seleniáról, ez még a második Cromám idejéből, hogy nem illik utána más márkájú olajat használni, mert a gyári FIAT olajakban van valami adalék, ami nem kompatibilis a többi olajjal. Igaz, vagy nem igaz, ki tudja?
Crea20-05-2014 09:23:24 // 53704
Nem akarok olaj vitát nyitni :) Az Seleniat egyszerű ok miatt veszem mert elégedett vagyok vele. ( lehet egy castrol,mobil 1 akármi is ugyanilyen jó lenne nincs rálátásom)
A motor pedig szerkezetileg érdekelt csak,h ne adj Isten az alfa erősített, változtatott rajta valamit vagy bármi ami az olasz mérnökök keze munkája lenne ( legalább egy kis finomhangolás)... de ezek szerint semmi :) újra elkönyvelem magamban,hogy egy opelom van szép köntösbe :D
Erhard 242 (Pure Energy)20-05-2014 09:20:42 // 53703
attól technikailag tök ugyan az, mint pl az Opel 1.9 dejzele egy az egyben VM
David | Centocinquantanove20-05-2014 09:15:14 // 53702
Jajj ne menjünk már ebbe bele megint... Lerágott csont! :)
Erhard 242 (Pure Energy)20-05-2014 09:13:19 // 53701
maga a motor az egy az egyben opel ...igen érdekes az olaj kérdés, túl van lihegve mint minden más :)
Giuntini20-05-2014 09:11:42 // 53700
Azt nem tudom, hogy az 1.8-nál változtattak e valamit, de azt 2005-ben olvastam az első tesztekben, hogy a 2.2-nél a hengerfejen, és motorvezérlés terén sok változtatás volt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.