Forum >> 159

ALFI15618-06-2013 15:00:12 // 37066
Nem hallottam még 59-ről amibe tönkrement a főtengely jeladó.
David | Centocinquantanove18-06-2013 14:56:06 // 37065
Szia Fehér Angyal!

Szerintem valami akkor ott nem teljesen gömbölyű, a leírásod alapján. Az enyém a 120 paripás verzió, de pl. 5.-ben mondjuk 100-as tempónál simán lehet vele előzni, van annyi ereje. Ha visszaváltok 100-nál 4.-be akkor beugrok az előzni kívánt OFF csomagtartójába...
Turbónyomás-mérő mit mutat olyankor? Lendületes kigyorsításokra hogy reagál?
Scaniamen18-06-2013 14:53:47 // 37064
Szia nem egyszerű így nem egyszerű megállapitani a hibát de a típus hibákat végig kell nézni kezd az EGR szeleppel utána nézzétek meg a szívósor lapátokat,turbó nyomásod van-e?
Tibcsi16618-06-2013 14:50:38 // 37063
Hello,
Akkor valami nem OK a motorral!! Vidd el diagnosztikára. Simán kéne tudnia a 200-at, kb. 220 kürül lehet a vége az 1.9 nek. (ezt a többi cartárs biztos igazolja, mert az enyém fölötte van:) A fogyasztásod sem OK, mert az enyém is jobb ennél a 2.4-es motorral. Talán porlasztócsúcs, de akkor lehet jóval 200eKm fölött van a vasad. (Az óra semmit nem jelent)
Angelo Bianco18-06-2013 14:32:46 // 37062
Sziasztok!

Egy eléggé relatív és így szövegben nem nagyon meghatározható dologgal fordulnék a tapasztaltakhoz és a hozzáértőkhöz!
Március óta vagyok boldog tulajdonosa egy 159 1.9 JTDm SW-nek. Autópályán használom, azóta beleraktam 15E km-t (most 90E KM van benne).
A lényeg amiért írok hogy szerintem az autóban nem érezni, sőt nincs is meg a 150 LE!!! :(
5. és 6. sebességben már nem nagyon húz,.6.-ban nem forog 3600-3700 fölé, így végsebessége sem több mint 190-195 KM/H. Ami nem kevés tudom, de szerintem többet kellene mennie. És még a fogyasztással sem vagyok megelégedve!!! Ha csak 120-130-al járok vele akkor sem megy 6.5 L/100KM alá, de ha már egy kicsivel is gyorsabban akkor rögtön 7-7.5 Végül is a fogyasztás nem zavarna ha legalább egy kicsivel dinamikusabb lenne... :(
Tudom hogy nehéz autó, egy barátomnak egy Vectrája van ugyanezzel a motorral. Ő eljár bőven 6 liter alatt és simán megy 220at az autó, pedig csak 100 kg-mal könnyebb...
Nem tudom hogy kellene várnom többet az Alfától?!?!?
A lényeg ennyi, amúgy egy szuper, gyönyörű autó nem bántam meg!
Ha valakinek van segítő jellegű véleménye, tapasztalata, hozzászólása azt megköszönném!!!

Üdv!
Lexlutor18-06-2013 13:24:16 // 37061
Köszi! Próbálkozom.
Csabi18-06-2013 12:44:04 // 37060
Véletlenül találtam egy képet... a rajz szerint ők azok, mármint a relé, és a biztosíték
Liquid18-06-2013 12:42:37 // 37059
akkor okés, csak Piritu a tempomatra írta hogy nem megy 185 fölé
Vermacy18-06-2013 12:36:35 // 37058
Nem, ez nem tempomat volt, hanem egy céges Passat után eredtem... Sima lábas volt és nem hagyott le :o), de ezen nem is csodálkozom!
Vermacy18-06-2013 12:35:02 // 37056
Én csak tempomatolnék, de ~47 körül van a kapcsolási pontom. 3-asban egyszerűen nem akarja, legalább 4-es kell nálam!
Én ahol tehetem, tempomatolok, mert az a királyos!
Csabi18-06-2013 12:32:33 // 37055
Ennyit találtam...a motortérben lesz az akksi mellett.

Liquid18-06-2013 12:32:26 // 37054
tempomattal?
Dömpi (il dottore)18-06-2013 12:30:55 // 37053
Piritué 2.0-ás 20V-s, alapból 170LE.

(két katt, és már látni is a CarTárs adatlapját)
Vermacy18-06-2013 12:27:29 // 37052
150 lovas? Az klímával megy 210-et, ami a "Nagykönyvben" meg van írva. "HA" kipróbáltam volna ;-), akkor a fehérvári elkerülőn próbáltam "volna" ki...
droberto18-06-2013 12:19:12 // 37051
A relékről hallgat a használati.
Javaslom az eLearn használatát.
Lexlutor18-06-2013 11:46:18 // 37050
Hello. Fényszoró mosó relé helyét valaki nem tudja?
Erhard 242 (Pure Energy)18-06-2013 09:08:08 // 37049
jah a 1997-2003-ig bezárólag :)
Mark18-06-2013 09:02:48 // 37048
Hasonlóan nálam se működik normálisan, 10-ből 1x tartja a sebességet.
Dömpi (il dottore)17-06-2013 23:29:11 // 37047
már én sem :(
Alfonis17-06-2013 23:21:53 // 37046
43 alatt? Ti itt is tempomatoztok? :P én úgy tom, h 4 5 6 ban működik és 3 ban még nem vagy? mintha valahol olvastam volna. ha 3ban működik akkor még jó a 43... de alatta majdhogynem 2est kell nyomatni. én a fordulatot tartom mindig 1500 felett. Én nem erőltetem a kettőstömegű halálát...
droberto17-06-2013 22:48:23 // 37045
Az enyém meg óra szerint 43 alatt nem műkszik. Ez különösen városi krúzoláskor a nyári kerekénél érint érzékenyen, aminél a 43 az 43, nem pedig 39 mint a télivel. Lejjebb egyszerűen nem megy.
Vszont itt érdekesség, hogyha lefele nyomva tartom a kart, 10-ből 1x kikapcsol a tempomat (9x pedig 43-ra áll be). Ezt még nem sikerült megfejtenem.
droberto17-06-2013 22:43:15 // 37044
Áhhá... ezek szerint a meghibásodás összefügg a magas hőmérséklettel és a hőterheléssel.
droberto17-06-2013 22:19:25 // 37043
Gratula! :)
droberto17-06-2013 22:19:00 // 37042
Ilyenkor jó, hogy az ember ilyen frankó közösség tagja és nyitott szemmel jár, kel.
GTPeti17-06-2013 22:14:24 // 37041
Ott a pont. :))
Piritu - 1.000.00017-06-2013 22:06:50 // 37040
fejlettebb konstrukció :-DD
GTPeti17-06-2013 22:03:03 // 37039
Rajtam nem fogsz ki, itt a számológép előttem!! :))

Akkor a 159-nél ez is előbb hal meg. :((((
Piritu - 1.000.00017-06-2013 22:01:33 // 37038
10 év? :-OO
893 NAP!
GTPeti17-06-2013 21:57:54 // 37037
Erről írtam egy pár szót a blogomban. Max. 10 évesen én automatikusan cserélném. (Attól függetlenül, hogy elromlott-e a régi. És a régi maradna az autóban tartaléknak.) A csere amúgy nem egy ördöngősség.
Piritu - 1.000.00017-06-2013 21:55:18 // 37036
Minden kormosnál. A topikokban hetente jönnek az érdeklődők :-(
Piritu - 1.000.00017-06-2013 21:54:08 // 37035
Tempomattal GPS 185-nél az enyém nem megy többet.
Piritu - 1.000.00017-06-2013 21:52:17 // 37034
Mert csak itt lehet igazán meghajtani a Vasat, otthon csak tötymörögni lehet :-)
(Előtte azért 100 km-en keresztül "büntettünk" rendesen a 32 fokban.)
Vermacy17-06-2013 21:11:39 // 37033
Nem fotóztam le a teljes számlát, nehogy "megsértsem" a szervizt.
Amire vittem:
-Vezérlés csere
-Első-hátsó féktárcsa és fékbetét
-Olaj- és szűrőcsere
-Kormánymű (ekkor már cserés volt ~1,5 dl/100km-es szervóolaj fogyasztással)
-Vonóhorog bekötése
-EGR tisztítás

1,9 JtdM, 150 olasz telivérrel.
Igaz, az EGR-t úgy néz ki, megölték... meg még volt pár apróbb bosszúság, de nem gond! Már megtaláltam Csörgőt Palotán és megfelelően vizsgázott a cabrióval :o)
Alfonis17-06-2013 21:08:18 // 37032
jó sokat költöttél rá :P nemtom mennyire számítanak ezek jó árnak...
Vermacy17-06-2013 21:06:23 // 37031
Ja-ja! Homályos lett a második kép...
Vermacy17-06-2013 21:05:15 // 37030
Mármint?
Alfonis17-06-2013 21:04:17 // 37029
amindenit...
ALFI15617-06-2013 20:59:14 // 37028
Másik kór?Ez előszokott fordulni 1.9m-jetnél?
Vermacy17-06-2013 20:58:43 // 37027
Vermacy17-06-2013 20:58:16 // 37026
Korábban volt egy kis "vita" itt, a fórumon, hogy a tempomat meddig "bírja". Hááát, kézikönyv szerint 30-tól 190 km/h-ig. Ha akkor tudom, akkor nem hagyom 190-nél, hanem bepróbálom a 200-at... >:-)


Továbbá egy általam régóta keresett ábra! Hátha másnak is segítség :
Vermacy17-06-2013 20:55:18 // 37025
Nekem ezek a "legfrissebb" infóim a kormánymű cseréről :

Pityukoma17-06-2013 20:05:54 // 37024
Gratulálok :-) nagyon szép!
Vermacy17-06-2013 19:59:22 // 37023
Irígykedem is! Ilyet kerestem máig, mert ma megalkudtunk a kinézett házra. Majd 4 év múlva egy "Gloria" :o)
'''''17-06-2013 19:40:53 // 37022
Gratula hozzá!
LaciR17-06-2013 19:37:53 // 37021
Ciao mindekinek. Bövült a családi flotta egy egy ilyen szépséggel.
droberto17-06-2013 18:41:32 // 37020
Pont ezért mondom, hogy ez nem feltétlenül kormánymű.
Itt pl. még senki nem említett mechanikus hibát a kormányműre vonatkozóan.
Erhard 242 (Pure Energy)17-06-2013 18:18:46 // 37019
akkor még sem olyan fedhetetlen ez a 2.0... :(
156er17-06-2013 18:06:31 // 37018
"Divat" lett ez a jeladó hiba :( én is beleestem pár hete....
Shadin17-06-2013 17:45:25 // 37017
Szomorúan hallom :-( Hogy miért külhonban áll meg?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.