Forum >> 159

DrB12-05-2013 21:55:20 // 35316
ezt a "fasza" minőséget sajnos igazolhatom...
Piritu - 1.000.00012-05-2013 21:38:25 // 35314
Ablakmosót töltöttem utána, és a min alatt volt. Onnantól 100km-enként sasolás lett belőle.

Volt két olyan jégeső is útközben, amit senkinek sem kívánok. Apró szemű jég volt, de rengeteg. Még nem volt erőm végignézni a kocsit. Minden esetre videóra vettük.
GTPeti12-05-2013 21:38:13 // 35313
"olyan fasza a gyári minősége...."
Húú... ilyet ne mondj Piritunak. :)
Erhard 242 (Pure Energy)12-05-2013 21:36:04 // 35312
nem a vízpumpánál ereszt inkább? olyan fasza a gyári minősége....
droberto12-05-2013 21:31:04 // 35311
Hogy vetted észre? Pont felnyitottad, vagy melegedett?
Piritu - 1.000.00012-05-2013 21:22:56 // 35310
Megérkeztünk, de a Párduc megint hisztizik. Fogy a hűtővíz, aztán mégse, aztán megint, aztán mégse. Ha meleg van, és hajtom fogy. 10-15 fokban 130-140-el nem. Ilyenkor hidegnek tűnik a hűtő is. Két adagban kb. 1,5 liter desztillált vizet töltöttem utána. Mintha a termosztát környéke lenne vizes, és víz van a váltó tetején is.
Az az érzésem, hogy amikor kinyit a termosztát, akkor fogy.
Csabi12-05-2013 20:29:07 // 35309
A jobb gázreakció szerintem azért van, mert nincs az kis idő míg lezár az EGR. Talán még 1másodpercről sem beszélünk, de ez érezhető a gázreakcióban...
Egy új gyári minden bizonnyal megoldja a problémát...
Én még egy kicsit autózom a sárga lámpával, aztán kicserélem...
Gyere Velencére, elviszem az új szelepemet és kipróbálhatod vele...:)
GTPeti12-05-2013 20:27:33 // 35308
Az EGR-rel kapcsolatos vívódáshoz: Szerinted egészséges a motornak koromban gazdag kipufogógázt vezetni a szívóoldalra? (A gyár szerint sem. Ezért ajánlanak szűkítőt. Teljes ledugózást érthető okokból nem javasolhatnak...)
droberto12-05-2013 20:14:34 // 35307
Hidd el nincs szükség semmilyen hozzáértőre. Képes vagy te megcsinálni, csak egy szakadás vizsgálót szerezz! :)))
Le kell ellenőrizni, hogy nincs-e szakadás a fej stekkere és a lökös köteg vége közti szakaszon. Azonos színűeket kell egyszerre nézni a két végén. Ha az ellenőrzés közben mozgatod a kábelt, és megszakad a sípoló hang, akkor szakadás van valahol.
Shadin12-05-2013 20:11:57 // 35306
Nem tudom, h rossz-e a látszólag magasabb turbónyomás, de nem is érdekel :-)

Azt viszont jó lenne tudni, hogy ugyan az EGR kiiktatása megszüntette a hibát, de vajon konkrétan az EGR volt az oka, vagy csak egy ponton megbolygattuk a rendszert és az EGR-rel elhangoltuk a program karakterisztikát.

Én még mindig a gyári híve vagyok, de a jelenlegi EGR-rel nem jól működik a rendszer. Ha veszek egy újat csiliárd pénzért az vajon megoldja a rángatást? Mert a tisztítás már nem. Olcsóbb kiüttetni, vagy így használni, de ez ugye nem a legjobb hozzáállás. Na mindegy...

Egy biztos, a szeleptányér megszorul zárt helyzetben, egy kicsit nagyobb erő kell a nyitásához kézzel. Mert ugye most hozzáférek :-)

Nem tudom...

Jó éjszakát.
Coolby12-05-2013 20:04:05 // 35305
Hát nekem bal belső csinálja időszakosan... azért álltam neki szétszedni, mert kis naívan egy lökhárítóban lévő stekker beázásra számítottam, de nem jött be... Kábeleket bemérni meg se hozzáértésem, sem műszerem nem volt, így most egy összerakás, szétszedést feleslegesen csináltam. Szereznem kell egy kicsit hozzáértőt, hogy legközelebbi szétszedésnél mindent lehessen méricskélni...

Szétszedés nem vészes amúgy, ha már tudja az ember... Egyedül a hátsó lámpa 3-3 csavarját macerás kiszedni, mert azokat nehéz elérni... Többi gyorsan megy.

Nem tudtok valami hobbi elektro zsenit, aki nem horribilis óradíjakért átnézi nekem, hol a hiba? Fizikai szerelést csinálnám én...
Alfonis12-05-2013 19:27:34 // 35304
háj!
sok hozzászólásod olvasva, én is eljutottam a ledugózásig. Blogomba már írtam, h a tisztítás nem segített nálam sem a kis rángatásokon. Ledugóztam most épp utazunk vele már at ben vagyunk. Város majd autópálya én is erőltettem, h rángasson de nem sikerült kihozni belőle. :P autópályán a tempomat még csinálta (LASSÚ GÁZREAKCIÓ MIATT) h emelkedőn a tempo visszaesett majd a gáz kicsit késve jött majd újra felgyorsult. És így rángatva tartotta a tempot. Ezek szuperül mind megszüntek... juppíí :)
Lámpa még nekünk sem jött de gondolom ez csak idő kérdése. Mindenesetre ez az EGR tényleg nem kell bele. Turbonál ez akkor mit jelent? jó vagy rossz? gobdolom akkor hidegen kell vele jobban vigyázni ne pörögjön annyira. Én nemtok különbséget mert kb ugyanolyannak vélem :D
Shadin12-05-2013 18:23:34 // 35303
ui.:

A turbónyomás (műszer szerint) magasabb a teljes tartományban a lekötött EGR-rel. Talán ezért is jobb a gázreakció?!
Shadin12-05-2013 18:16:50 // 35302
Tegnap előtt felmentem a Pilisbe vele és nem adott hibajelzést mint ahogy előtte két nap szokásos munkába menés-jövés közben sem. Ma du. hazafelé (Pilisből) egy laza ereszkedős motorfékes darabon bejelzett :-(

Minden placebo nélkül, jobb gázreakció az alacsonyabb fordulatszám tartományban, finomabb, egyenletesebb járás, és eltűnt rángatás. A gázpedál most azt csinálja amit én szeretnék, finom gázadásra ill. elvételre nem hisztizik. Zökkenőmentes váltáshoz csak a gázpedálra kell gondolnom és a váltási fordulaton van késlekedés nélkül.
Shadin12-05-2013 18:05:37 // 35301
Már nem elérhető :-)
Tian12-05-2013 17:04:27 // 35300
Sziasztok.
Nem tudom volt-e valakinek ilyen,vagy csak én vagyok a béna,de a service menü nem jelenik meg a képernyőn.Néztem a manuált is ott a quit setup és a keys vol. között kéne lennie.De nincs.Nem értem.Már nem értem,hogy mit nem értek:)ha valaki tud valami megoldást szóljon.


Köszönöm
Alfonis12-05-2013 16:35:11 // 35299
szép mondjuk ez az 56E km.... :S
Bambinoo12-05-2013 16:11:21 // 35298
Ha ez 2.4-es lenne, mar hoznam is.. Gyonyoru!
droberto12-05-2013 14:48:46 // 35297
"Amúgy a vezeték nem nagyon szokott szétszakadni ott ahol nincs mozgás." - Kivétel erősíti a szabályt. :)
droberto12-05-2013 14:43:57 // 35296
Osztom Peti nézetét. Ne vegyél új radart.
"Park Assistant Not Available" - Ezt olyankor írja amikor az egyik nem kommunikál a vezérlővel.
Mindig csinálja vagy időszakosan? Az előbbi a jobb. (Nekem az utóbbi volt.)
Ellenőrizd le szakadás vizsgálóval a köteget. Csak a bal belső vezetékeit nézd. A színeked látod a stekker tövében. Ha időszakos hiba van, akkor ellenőrzés közben mozgasd a köteget.
Ha jó, akkor cseréld meg a radart egy másikkal. Ha arra adja a hibát, akkor csere.
Tibcsi16612-05-2013 14:42:21 // 35295
Gratula :) Nagy munka volt?? Hány óra? Én írtam múltkor, hogy első körben a csomagtartóban lévő ECU csatlakozókat kéne megvizsgálni. Az sokkal kisebb Meló.

Persze felőlem az első lökőst is leszedheted, ha ennyi időd van :):):)

Amúgy a vezeték nem nagyon szokott szétszakadni ott ahol nincs mozgás. Ezért a kontakt hiba keresést mindig a csatlakozóknál kezdjük, és persze ott ahol a legkisebb meló. Ha a csatlakozók mind rendben akkor vezetékszakaszokat kell kimérni úgy, hogy közben próbáljuk rángatni a vezetéket. Pl. egy sípolós szakadásmérő erre pont jó. Ha így is minden rendben, akkor vagy az ECU szart be, vagy valamelyik érzékelő.
GTPeti12-05-2013 14:35:52 // 35294
Amíg nem 100%, hogy egy szenzor a hibás, addig én nem vennék. Lehet, hogy nálad is a droberto-szindróma okozza. (Vagyis időszakos kontinuitási probléma valamelyik vezetőszálban. :)
Coolby12-05-2013 14:34:07 // 35293
az a baj, hogy nekem kiírja, hogy park assistant not available, tehát nem akadályt jelez, hanem egész parkoló asszisztenst kikapcsolja :( lökhárító már visszakerült, mert ma megyünk vissza, úgyhogy újabb körnek már úgy állok neki, ha van hozzáértő segítségem, mert elektronikához én hülye vagyok... de lehet, hogy egy szenzort is veszek, mert bal belsőre adja a hibát...
Mark12-05-2013 14:28:42 // 35292
Szia. Mértem injektort. Most simán beindult, nem rángatott, amit észrevettem most az EGR kikapcsolva volt. A múltkori rángatásnál 50% körül mozgott.
droberto12-05-2013 14:03:22 // 35291
Esőbe nekem is néha akadályt jelez, de az nem hiba.
Én is utálok villamos hibát detektálni...
Nagy segítségemre volt a MES, hogy hol kell keresgélni, szakadást vizsgálni illetve egy jó barátom. Először azt gondoltam, hogy a kábel tört meg a stekkernél. Amikor ott piszkláltam veszítette el a kommunikációt (ezt egy magas sípoló hang jelzi + a kijelzőn kiírás, hogy kommunikációs hiba). Szétkaptam a stekkert, de hibátlan volt. Tovább bontva a köteget leltünk rá a hibára.
Egy multiméter szakadásvizsgálója nagy segítség.
Ez a kép segíthet:

Kitartás, és hívj, ha elakadsz.
Ja, az UH hibát összecseréléssel ki tudod zárni. Kiszedni sem bonyolult.
Coolby12-05-2013 11:46:06 // 35290
No, mindenki szerelget látom :)

Én tegnap leszedtem hátsó lököst, hogy tolatóradarnál megtaláljam hibát, ami esős időben hibát dob a bal belső szenzorra... No, rossz hír, hogy mindengyik dugó tökéletesen vízzáró volt, nem látszott semmilyen beázás. Mindenestre mindent megtiszítottam, kábeleket, ahol már lógott össze-vissza, azokat szigeteltem, gyorskötegeltem... Jelentem, hiba maradt, úgyhogy nem tudom, mi a gond. Lehet, hogy a bal belső szenzor maga a rossz és néha rossz, néha nem? Vagy vezetékem szakadt valahol? Azt viszont, én nem tudom így végignyomozni, vagy hogy vagy ki? Amúgy frankó munka szétbontani hátsó lököst, úgyhogy próbálgatni csak úgy nem olyan gyors, hogy hol lehet a hiba... ájhhhh
Alfonis12-05-2013 11:05:32 // 35289
pár fotó:
Szétbontottam:

Ezt kivettem:

Ezt beraktam:

:D
15 perc :)
droberto12-05-2013 10:48:44 // 35288
Ha elég gyors leszel csak akkor, mert Németbe már iszogattunk belőle. :)
Mondjuk Welcome Drink? :)
Alfonis12-05-2013 09:54:03 // 35287
Grat..! :) Nekem is beestek a dolgok, elsore az imbuszkilcs majd 1 tomites de mindegyik ugy esett, h alul a motorvedo muanyag kicsi kivagott reszen kiestek. :) de nekem nem szunt meg a non kis gazafasra valo gyorsitasnal a rangatas igy tnap EGR off.betettem a lemezket. :) tapasztalatokat majd este irom. :p
Dömpi (il dottore)12-05-2013 00:07:00 // 35286
ha nem mondom meg akkor is adsz belőle úgyis:)
Dömpi (il dottore)11-05-2013 23:58:35 // 35285
Kipucoltam az EGR-t :)
Kicsit kalandosra sikerült. Részletek a blogomban.
droberto11-05-2013 22:47:09 // 35284
A parkoló radarról beszéltem egyébként.
droberto11-05-2013 22:46:13 // 35283
Jut eszembe... Liugi-éknek az első lökösbe lévő kábelköteget, sikerült jól összevagdosniuk.
A megbolygatás után természetesen előjött a rettegett elektronikai hiba (egyszer jó volt, egyszer nem), de rajtam nem fogott ki. :)

droberto11-05-2013 22:36:50 // 35282
Megrögzött gyári mániás vagyok. :)
Ez is böki a szemem egy picit, de legalább nincs szakadék.
droberto11-05-2013 22:35:16 // 35281
Szupi. Bűn lett volna nem kihasználnotok a másik helyiséget. :)
Én NO-ot már a Dacia-val is piszkosul élveztem, de a 159-el még jobb lett volna.
GTPeti11-05-2013 22:35:06 // 35280
Csinált(att)am volna egy eloxált alu lemezt, SportWagon gravírozással. Szolíd tuning. B)
droberto11-05-2013 22:32:15 // 35279
Remélem, hogy már nekem sem lesznek, hogy ez is kiesik.

:)
GTPeti11-05-2013 22:28:43 // 35278
Nekem nincsenek álmatlan éjszakáim, hogy a 156-on nincs takaró a zár-kengyel fölött. :))
droberto11-05-2013 22:24:41 // 35277
Ha arra gondolsz amire kell, akkor langyos. :)
droberto11-05-2013 22:23:51 // 35276
Már csak ezért is nagyon sajnálom, hogy nem lehetek ott, mert az Attila, nagyon profi szakember.
GTPeti11-05-2013 22:22:31 // 35275
Van ott még hely egy picike pöcöknek. :)
droberto11-05-2013 22:21:24 // 35274
Aki megmondja a turpisságot az ihat velem egy Birs pálinkát a VTT-n:

:)))
Annyit súgok, hogy gyári de pont erre a típusra készült...
Piritu - 1.000.00011-05-2013 22:17:34 // 35273
AlfaCity-ben lehet, hogy beruházok egy Autoglym-es cuccra.
Főleg a Spider miatt, annak nagyon vékony a festése, és nem célszerű gyakran polírozni.
droberto11-05-2013 22:14:39 // 35271
Nekem még nincs tapasztalatom. A Halesznak az Autoglym HD WAX-a lett felrakva. Azt mondja jó.
Én viszont hallgattam a Petire, mert ő már többet próbált. Petzoldt's-ot vettünk most szettben.
(Mindkettő Carnaubás)
droberto11-05-2013 22:11:36 // 35270
Hát ez-az... az ablakban. Ma nekiálltam, hogy felragasztom, de meggondoltam magam. Majd a polír után.
Nem biztos, hogy értékelik a biztos urak az autó rendszám nélküli szépségét. No meg, a fólia miatt sem akarom kivívni figyelmünket.
De annyira szép így...
Piritu - 1.000.00011-05-2013 22:09:28 // 35269
Konkrét waxot tudsz ajánlani?
droberto11-05-2013 22:08:54 // 35268
Csak hűvös helyen szabad nekiállni és néha nedvesíteni kell a szivacsot.
Ajánlom figyelmedbe MO-i Autoglym applikátorát. Nagyon szép munkát végzett Halesz GT-jén.
droberto11-05-2013 22:06:14 // 35267
Hologrammnak hívják a köröket, és általában a hiányos és/vagy hibás technológia eredménye.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.