Forum >> 159
Piritu - 1.000.00006-05-2013 19:17:38 // 35030
Már késő lesz, csütörtök/pénteken mennék. Attól függ, holnap mikorra kapok időpontot. A szélvédőre is tetettél?
'''''06-05-2013 19:03:56 // 35029
Az enyémen a hátsó szélvédő és a két hátsó ablak a legsötétebb fóliával van lefóliázva.Ha gondolod,a talin beülhetsz és megnézheted mennyire sötét.Este nem nagyon látok ki a hátsó szélvédőn.Viszont szép. :-)
direttore06-05-2013 18:13:11 // 35028
fojtószelep se segít rajta:))...
Alfonis06-05-2013 18:09:46 // 35027
na kíváncsi leszek az eredményre h marad e a rángatás!? majd írj mindenképp, a fejleményekről :)
Neked h rángat?
Neked h rángat?
Piritu - 1.000.00006-05-2013 17:52:59 // 35026
Rászántam magam a fóliázásra. Mennyire lenne durva a fekete kocsit totál lesötétíteni? Persze előre kizárólag színtelen hővédő lenne, de hátul nagyon maffiás lenne.
Piritu - 1.000.00006-05-2013 17:51:34 // 35025
Az egr mágnesét is kipucoltad? Nekem anno az ragadt be, nem a kormos rész.
Shadin06-05-2013 10:10:19 // 35024
Tegnap fémtisztára pucoltam az EGR-t meg azt az érzékelőt a szívósor tetején és a rángatás megmaradt. A következő a fojtószelep és környéke lesz, utána passz.... talán szívósor csere :-(
Liquid06-05-2013 09:47:47 // 35023
üzemmeleg motornál, alapjáraton ketyeregve, kb. fél percenként tol egy pici gázfröccsöt a motorvezérlő, csak annyi mintha megbökném a pedált és a fordulatmérő gyakorlatilag nem mozdul, mi lehet ez? Egyáltalán érdemes foglalkozni vele?
Dömpi (il dottore)06-05-2013 09:44:27 // 35022
Ha sír, akkor lehet a tárcsája ment tönkre. Akkor csere éppúgy, mint egy feszítőgörgő esetében.
Nekem is tavaly "sírt", aztán kiderült, hogy nem a klímakompresszor volt a ludas, hanem ugyanabban a körben a motortartó bakon lévő görgő.
Nekem is tavaly "sírt", aztán kiderült, hogy nem a klímakompresszor volt a ludas, hanem ugyanabban a körben a motortartó bakon lévő görgő.
Piritu - 1.000.00006-05-2013 06:39:42 // 35021
Meghalt a hátsó teleszkóp, emiatt folyamatosan "pattogott" a kerék az úton. Ennek az lett a következménye, hogy fűrészfogasra kopott a gumi és iszonyú hangos lett.
DrB05-05-2013 23:21:25 // 35020
Kösz a választ! Ezek szerint lényegi különbség nincsen.
DrB05-05-2013 22:57:59 // 35019
Nálam is ilyen fémes hang jelentkezett, elôször csak a klíma bekapcsolásakor, majd egyre gyakrabban.
DrB05-05-2013 22:55:24 // 35018
Nálam volt visszatérô probléma ez a furcsa hang a klímakompresszor részérôl mindig a nagy melegek beköszöntekor, folyamatosan csökkenô hûtôteljesítménnyel. Többször újratöltettem a rendszert, hátha a gáz szökik vhol. Mindig csak rövid ideig segített, aztán kezdôdött elôrôl. A klímakompresszorban, fórumos (német) utánolvasás szerint, szeret tönkremenni a mágneskapcsoló. Ez is a lehetôségek között volt. Épp itthon voltam egy nyáron, mikor végleg beadta a kulcsot, csak az erölködô kompresszor hangja hallatszott, s max. langyos levegôt fújt. Egy mérnök ismerôs mért rá itthon a rendszerre, ami túlnyomást mutatott. Az ok az volt, hogy a hûtôfelület drasztikusan lecsökkent az évek alatt a bogárhullák millióitól, amit az addig eltelt 60-70 e km alatt szedett össze a vas. Egy alapos tisztítás után rendbe jött. Azóta - kb. 60 e km - gond nélkül mûködik. Nálam ez volt a gond és a megoldás.
Alfonis05-05-2013 22:53:04 // 35017
akkor jó akkor még tuti bírja valameddig :P MOst még az a kategória van h hátul ülve is figyelni kell :S
h h a gumi lett a hibás a teló miatt? mi történt?
h h a gumi lett a hibás a teló miatt? mi történt?
jati15905-05-2013 22:37:59 // 35016
OK!
Fel kell venni, majd a programok közé! :-D
Nagyon köszönöm a hozzászólásokat!
Fel kell venni, majd a programok közé! :-D
Nagyon köszönöm a hozzászólásokat!
Piros Madaaar05-05-2013 22:36:12 // 35015
hali en csereltem,az uj horror draga de lehet rendelni gyari garival gyari felujitottat fele annyiba kerul.azota hut meg minden kiveve egy gondom van vele hogy amikor beindul fura hangot ad ki de nem tudom hogy a kompresstor adja e vagy valameyik venti csapagyas ha van ilyen. olyan femes hangja van indulaskor.
Csabi05-05-2013 22:32:29 // 35014
OK, figyelgesd :)
Velence hamarosan itt lesz, gyere és "megszakértjük" :)
Velence hamarosan itt lesz, gyere és "megszakértjük" :)
Piritu - 1.000.00005-05-2013 22:30:01 // 35013
Az a dugattyúk hangja lesz. Nyugodtan használd, a talin meghallgatjuk és iszunk az egészségére :-)
jati15905-05-2013 22:27:57 // 35012
Olyan a hangja mindegy jó csapágyas hajtóműnek...
Használom így aztán ha durvul akkor cserélem...
Ha eltudok menni Velencére akkor, majd meghallgatjuk... :)
Használom így aztán ha durvul akkor cserélem...
Ha eltudok menni Velencére akkor, majd meghallgatjuk... :)
Csabi05-05-2013 22:27:13 // 35011
MES-el tudod ellenőrizni, ha használod a progit.
Csabi05-05-2013 22:20:07 // 35010
Valószínűleg nem ugyanarról a jelenségről beszélünk...Itt nem az merült fel, h hangosabb hanem , h sír.
jati15905-05-2013 22:13:30 // 35009
Igaz nem márka szerviz ellenőrizte...
Erőben nem vettem észre semmit, szerintem észre sem veszi a klímát, de fogyasztás kijelzésnél ellenőrzőm. Emlékszem klímával 1-1,5l-rel többet evett.
Erőben nem vettem észre semmit, szerintem észre sem veszi a klímát, de fogyasztás kijelzésnél ellenőrzőm. Emlékszem klímával 1-1,5l-rel többet evett.
Piritu - 1.000.00005-05-2013 22:12:29 // 35008
Nálam, nem volt eddig sose túltöltve a rendszer mégis hangosabb volt nagy melegben az összes autóm. OFF/146/147/156/156SW/159/Spider mind csinálta.
Csabi05-05-2013 22:04:54 // 35007
Ha nagy melegben csinálja csak, sír a kompresszor, esetleg apró rángatásokat érzel...akkor biztos , h túl van töltve a rendszer...100g gáz leengedésével orvosolható a probléma (tapasztalat 2x jártam már így)
Az oka pedig a klímagáz sajátosságaiból adódik, ha több gáz van benne, akkor az melegben jobban kitágul ez azt okozza, h a rendszerben túlzottan megnő a nyomás(~30bar) ...müködik a kompresszor védelme, plussz 2x vagy 3x több teljesítményt vesz fel..nagyon lefogja az autót...
Az oka pedig a klímagáz sajátosságaiból adódik, ha több gáz van benne, akkor az melegben jobban kitágul ez azt okozza, h a rendszerben túlzottan megnő a nyomás(~30bar) ...müködik a kompresszor védelme, plussz 2x vagy 3x több teljesítményt vesz fel..nagyon lefogja az autót...
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:58:53 // 35006
Mondjuk egy magyar menü komoly tuning lenne :-)
jati15905-05-2013 21:56:54 // 35005
Ja ja. Ez biztos.
Lehet, hogy én vagyok túlságosan White fülű.
Minden kis zajt észreveszek... :)
Lehet, hogy én vagyok túlságosan White fülű.
Minden kis zajt észreveszek... :)
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:53:50 // 35004
Ezt "értem" :-)
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:52:11 // 35003
Nagy melegben jobban dolgozik a rendszer, ha jól tudom nagyobb nyomást enged meg, ezért hangosabb a kompresszor. Általában 30 fok felett kapcsol rá. Ha olyankor hangosabb, az normális.
GTPeti05-05-2013 21:49:53 // 35002
Hogyhogy németül használod? Jóaz? Audi-emuláció?
jati15905-05-2013 21:48:51 // 35001
Megnézetem, de tavaly nyáron ellenőriztük és már akkor is nagy melegben hallatszót.
Most jött megint elő a hang.
Most jött megint elő a hang.
jati15905-05-2013 21:47:04 // 35000
Sziasztok!
Enyém le lett dugózva/ lekorlátozva 1%-ra az agyában. Azóta nincs EGR-rel probléma. :-)
Ajánlom mindenkinek!
Enyém le lett dugózva/ lekorlátozva 1%-ra az agyában. Azóta nincs EGR-rel probléma. :-)
Ajánlom mindenkinek!
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:46:10 // 34999
Dömpi (il dottore)05-05-2013 21:46:02 // 34998
kevés a gáz, rá kell tölteni. A kompresszornak valszeg nincs baja.
Pityukoma05-05-2013 21:43:49 // 34997
Gratula a "K"-hoz.
jati15905-05-2013 21:43:00 // 34996
Köszönöm az infot!
Pityukoma05-05-2013 21:42:58 // 34995
Ne is érezd soha :-) Majd a talin megmutatom ha éppen olyanja lesz.
jati15905-05-2013 21:41:44 // 34994
Igazad lehet! Hát majd utána kérdezek...
Köszönöm a segítséget!
Köszönöm a segítséget!
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:38:56 // 34993
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:37:57 // 34992
Nem kocsi alapján lett keresve, hanem a kompresszoron lévő szám alapján.
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:36:45 // 34991
A klímás hozatta a Denso nagykerből, azért volt olcsóbb. Onnan, ahonnan a javító készleteket is szerzik. A trükk annyi volt, hogy szíjtárcsa nélkül lett rendelve, és a meglévőé lett átrakva az újra.
direttore05-05-2013 21:35:54 // 34990
Az enyém szét lett szedve, kipucolva, mégis 1500-1700- nél berángat kis gázadásnál... érdekes.
droberto05-05-2013 21:32:50 // 34989
Én ezt a rángatást még nem éreztem.
jati15905-05-2013 21:31:50 // 34988
Néztem a neten, de 120-140 alatt nem találtam.
60 lenne akkor nem gondolkodnék. :)
Egyébként a márkaszerviz úgy emlékszem mintha 70-80-at mondtak volna gyárira...
Megkérdezem megint úgy is náluk parkolok. : ) ( Kilyukadt egy vízcső és kifolyt a motorból a víz... :-D )
60 lenne akkor nem gondolkodnék. :)
Egyébként a márkaszerviz úgy emlékszem mintha 70-80-at mondtak volna gyárira...
Megkérdezem megint úgy is náluk parkolok. : ) ( Kilyukadt egy vízcső és kifolyt a motorból a víz... :-D )
Pityukoma05-05-2013 21:31:33 // 34987
Én is az új mellett voksolok. Még nem láttam olyan bontottat ahol a csőcsatlakozások helye le lett volna dugaszolva. Ott telemegy mindenféle szmötyivel amit aztán behord a rendszerbe.
Esetleg nem lett túltöltve a rendszer? Volt itt olyan cartárs akinek azért morgott.
Esetleg nem lett túltöltve a rendszer? Volt itt olyan cartárs akinek azért morgott.
Pityukoma05-05-2013 21:25:51 // 34986
Már én is eljátszottam a gondolattal hogy szétkapom, de itt mindig meg is állt a dolog. Mikor néha elkezd rángatni, kis gáz, 2000fordulat...stb-nél, akkor azt szoktam csinálni hogy finoman elindulok, majd padlógáz- utána motorfék és megint finom gyorsítás, utána ismét padló... és így tovább 4-5x ezt eljátszom és sokáig elmúlik a tünet. Gondolom így hirtelen zárásra kényszerítem az EGR-t és leveri a tányérról a kokszot. Ezidáig nekem bejött.
Annyira nem vagyok kíváncsi mint amilyen lusta :-D
Annyira nem vagyok kíváncsi mint amilyen lusta :-D
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:23:11 // 34985
Ja, és közben vettem még egy bontottat is, ami szintén kukás lett.
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:22:08 // 34984
A Spiderben kukás lett, a gáz ment el. Elsőre szétszedték, javították, aztán a végén csere lett.
Érdemes a klímásnál tájékozódni. 60-ból megállt az új kompresszor cserével, feltöltéssel.
Érdemes a klímásnál tájékozódni. 60-ból megállt az új kompresszor cserével, feltöltéssel.
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:19:00 // 34983
Könnyű összecserélni a gumi hangjával. (OFF-nál jártam így, ott a gumi lett kukás a teló miatt.)
A hamarosan meghaló csapágynak már rendes hangja van, ott nem kell fülelni.
A hamarosan meghaló csapágynak már rendes hangja van, ott nem kell fülelni.
jati15905-05-2013 21:18:08 // 34982
Sziasztok!
Ment már tönkre valakinek a klímakompresszor?
Cserés vagy fel lehet újítani?
Szerintem csapágyas lehet, mert menet közben nyüszít / morog...
Előre is kösz a segítséget!
Ment már tönkre valakinek a klímakompresszor?
Cserés vagy fel lehet újítani?
Szerintem csapágyas lehet, mert menet közben nyüszít / morog...
Előre is kösz a segítséget!
Alfonis05-05-2013 21:15:48 // 34981
na majd megfogom a kerékagyat megállásnál. Beültem kicsit hátra autópáylán Réka vezetett, mitha kcisit búgos lenne detényleg nem tudtam még megállapítani :S szóval remélem még a veszélyes kategory ba nem tartozik és h nem vagyok hozzá süket :P Pénteken majd hazafelé hallgatom. Meg otthon megemelem majd akk. tapasztalatok h mennyit lehet menni halk bugással vannak?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
443
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?

