Forum >> 159

jati15905-05-2013 22:37:59 // 35016
OK!
Fel kell venni, majd a programok közé! :-D

Nagyon köszönöm a hozzászólásokat!
Piros Madaaar05-05-2013 22:36:12 // 35015
hali en csereltem,az uj horror draga de lehet rendelni gyari garival gyari felujitottat fele annyiba kerul.azota hut meg minden kiveve egy gondom van vele hogy amikor beindul fura hangot ad ki de nem tudom hogy a kompresstor adja e vagy valameyik venti csapagyas ha van ilyen. olyan femes hangja van indulaskor.
Csabi05-05-2013 22:32:29 // 35014
OK, figyelgesd :)
Velence hamarosan itt lesz, gyere és "megszakértjük" :)
Piritu - 1.000.00005-05-2013 22:30:01 // 35013
Az a dugattyúk hangja lesz. Nyugodtan használd, a talin meghallgatjuk és iszunk az egészségére :-)
jati15905-05-2013 22:27:57 // 35012
Olyan a hangja mindegy jó csapágyas hajtóműnek...
Használom így aztán ha durvul akkor cserélem...
Ha eltudok menni Velencére akkor, majd meghallgatjuk... :)
Csabi05-05-2013 22:27:13 // 35011
MES-el tudod ellenőrizni, ha használod a progit.
Csabi05-05-2013 22:20:07 // 35010
Valószínűleg nem ugyanarról a jelenségről beszélünk...Itt nem az merült fel, h hangosabb hanem , h sír.
jati15905-05-2013 22:13:30 // 35009
Igaz nem márka szerviz ellenőrizte...
Erőben nem vettem észre semmit, szerintem észre sem veszi a klímát, de fogyasztás kijelzésnél ellenőrzőm. Emlékszem klímával 1-1,5l-rel többet evett.
Piritu - 1.000.00005-05-2013 22:12:29 // 35008
Nálam, nem volt eddig sose túltöltve a rendszer mégis hangosabb volt nagy melegben az összes autóm. OFF/146/147/156/156SW/159/Spider mind csinálta.
Csabi05-05-2013 22:04:54 // 35007
Ha nagy melegben csinálja csak, sír a kompresszor, esetleg apró rángatásokat érzel...akkor biztos , h túl van töltve a rendszer...100g gáz leengedésével orvosolható a probléma (tapasztalat 2x jártam már így)
Az oka pedig a klímagáz sajátosságaiból adódik, ha több gáz van benne, akkor az melegben jobban kitágul ez azt okozza, h a rendszerben túlzottan megnő a nyomás(~30bar) ...müködik a kompresszor védelme, plussz 2x vagy 3x több teljesítményt vesz fel..nagyon lefogja az autót...
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:58:53 // 35006
Mondjuk egy magyar menü komoly tuning lenne :-)
jati15905-05-2013 21:56:54 // 35005
Ja ja. Ez biztos.
Lehet, hogy én vagyok túlságosan White fülű.
Minden kis zajt észreveszek... :)
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:53:50 // 35004
Ezt "értem" :-)
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:52:11 // 35003
Nagy melegben jobban dolgozik a rendszer, ha jól tudom nagyobb nyomást enged meg, ezért hangosabb a kompresszor. Általában 30 fok felett kapcsol rá. Ha olyankor hangosabb, az normális.
GTPeti05-05-2013 21:49:53 // 35002
Hogyhogy németül használod? Jóaz? Audi-emuláció?
jati15905-05-2013 21:48:51 // 35001
Megnézetem, de tavaly nyáron ellenőriztük és már akkor is nagy melegben hallatszót.
Most jött megint elő a hang.
jati15905-05-2013 21:47:04 // 35000
Sziasztok!

Enyém le lett dugózva/ lekorlátozva 1%-ra az agyában. Azóta nincs EGR-rel probléma. :-)

Ajánlom mindenkinek!
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:46:10 // 34999
A Párducnak meg Happy 96k-t! :-)
Dömpi (il dottore)05-05-2013 21:46:02 // 34998
kevés a gáz, rá kell tölteni. A kompresszornak valszeg nincs baja.
Pityukoma05-05-2013 21:43:49 // 34997
Gratula a "K"-hoz.
jati15905-05-2013 21:43:00 // 34996
Köszönöm az infot!
Pityukoma05-05-2013 21:42:58 // 34995
Ne is érezd soha :-) Majd a talin megmutatom ha éppen olyanja lesz.
jati15905-05-2013 21:41:44 // 34994
Igazad lehet! Hát majd utána kérdezek...
Köszönöm a segítséget!
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:38:56 // 34993
Happy 35k mindenkinek! :-)
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:37:57 // 34992
Nem kocsi alapján lett keresve, hanem a kompresszoron lévő szám alapján.
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:36:45 // 34991
A klímás hozatta a Denso nagykerből, azért volt olcsóbb. Onnan, ahonnan a javító készleteket is szerzik. A trükk annyi volt, hogy szíjtárcsa nélkül lett rendelve, és a meglévőé lett átrakva az újra.
direttore05-05-2013 21:35:54 // 34990
Az enyém szét lett szedve, kipucolva, mégis 1500-1700- nél berángat kis gázadásnál... érdekes.
droberto05-05-2013 21:32:50 // 34989
Én ezt a rángatást még nem éreztem.
jati15905-05-2013 21:31:50 // 34988
Néztem a neten, de 120-140 alatt nem találtam.
60 lenne akkor nem gondolkodnék. :)

Egyébként a márkaszerviz úgy emlékszem mintha 70-80-at mondtak volna gyárira...
Megkérdezem megint úgy is náluk parkolok. : ) ( Kilyukadt egy vízcső és kifolyt a motorból a víz... :-D )
Pityukoma05-05-2013 21:31:33 // 34987
Én is az új mellett voksolok. Még nem láttam olyan bontottat ahol a csőcsatlakozások helye le lett volna dugaszolva. Ott telemegy mindenféle szmötyivel amit aztán behord a rendszerbe.
Esetleg nem lett túltöltve a rendszer? Volt itt olyan cartárs akinek azért morgott.
Pityukoma05-05-2013 21:25:51 // 34986
Már én is eljátszottam a gondolattal hogy szétkapom, de itt mindig meg is állt a dolog. Mikor néha elkezd rángatni, kis gáz, 2000fordulat...stb-nél, akkor azt szoktam csinálni hogy finoman elindulok, majd padlógáz- utána motorfék és megint finom gyorsítás, utána ismét padló... és így tovább 4-5x ezt eljátszom és sokáig elmúlik a tünet. Gondolom így hirtelen zárásra kényszerítem az EGR-t és leveri a tányérról a kokszot. Ezidáig nekem bejött.
Annyira nem vagyok kíváncsi mint amilyen lusta :-D
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:23:11 // 34985
Ja, és közben vettem még egy bontottat is, ami szintén kukás lett.
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:22:08 // 34984
A Spiderben kukás lett, a gáz ment el. Elsőre szétszedték, javították, aztán a végén csere lett.
Érdemes a klímásnál tájékozódni. 60-ból megállt az új kompresszor cserével, feltöltéssel.
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:19:00 // 34983
Könnyű összecserélni a gumi hangjával. (OFF-nál jártam így, ott a gumi lett kukás a teló miatt.)
A hamarosan meghaló csapágynak már rendes hangja van, ott nem kell fülelni.
jati15905-05-2013 21:18:08 // 34982
Sziasztok!

Ment már tönkre valakinek a klímakompresszor?
Cserés vagy fel lehet újítani?
Szerintem csapágyas lehet, mert menet közben nyüszít / morog...

Előre is kösz a segítséget!
Alfonis05-05-2013 21:15:48 // 34981
na majd megfogom a kerékagyat megállásnál. Beültem kicsit hátra autópáylán Réka vezetett, mitha kcisit búgos lenne detényleg nem tudtam még megállapítani :S szóval remélem még a veszélyes kategory ba nem tartozik és h nem vagyok hozzá süket :P Pénteken majd hazafelé hallgatom. Meg otthon megemelem majd akk. tapasztalatok h mennyit lehet menni halk bugással vannak?
Vermacy05-05-2013 20:57:48 // 34980
Annyi "szépséghibája" van a dolognak, hogy gumi leszerelésnél nagy valószínűséggel sérülni fog ill. egy árnyalattal sötétebb lett, mint az eredeti szín, így kisebbnek látszik/látom! Amúgy még mindig harci szekér kinézete van napsütésben :o)

Gondolkodok rajta, hogy a télit is újra fújatom, de azt már "strapabíróbb" lakkal, esetleg fehérre...
Pityukoma05-05-2013 20:53:37 // 34979
Nagyon szépek lettek, le a kalappal :-)
Vermacy05-05-2013 20:52:29 // 34978
Én is vakargatom, meg mosom minden alkalommal kúton, de 100 km és mintha mise történt volna. Még jó, hogy Rosso, így kevésbé feltűnő :o)
droberto05-05-2013 20:49:09 // 34977
Most jöttem haza a WTCC-ről. Bazi jó verseny volt. :)
Holnap indulok céges Daciaval Németbe, Oelde-be.
Piritu - 1.000.00005-05-2013 20:48:41 // 34976
Jah, a jó idővel megjöttek a bogarak...
Tegnap hazafelé elfogyott egy töltetnyi ablakmosó, és 3x lett kúton lepucolva az ablak.
droberto05-05-2013 20:47:17 // 34975
9 mm-el kisebb átmérőjű, 10 mm-el keskenyebb a futófelület. Picit rosszabb tapadás (gyakorlatilag észrevehetetlen), lehelletnyivel kevesebb fogyasztás. A 8" széles felnin feszülősebb, ezáltal sérülékenyebb. Kicsit jobb gyorsulás, kisebb végsebesség. A km óra is kevesebbet mutat, ezáltal a fogyasztás is csökken.
Piritu - 1.000.00005-05-2013 20:46:03 // 34974
Hallhatóan megnőtt a zaj a kocsiban (Párduc & Pók). A kereket megemelve egyértelmű volt a 159-nél a bibi. A Spider felemelve nem volt zajos, csak melegedett a kerékagy. A csere után csend lett mindkét esetben.
Hogy mennyire veszélyes? Nem tudom. Ha beáll nagy gáz. A Spideré gyakorlatilag kenésmentes volt, ott bármi lehetett volna. A 159-é kapott egy pofont és attól lett zajos. Szerintem tovább bírta volna meglepetések nélkül.
Vermacy05-05-2013 20:45:06 // 34973
Gyakoroltam :o)

Igazából nemTom, mi történt, mert az Img-ket meg beírta... A lényeg, hogy megvan végre.

Ma is lemostam a verdát, mert szó szerint véres volt az eleje. Rohadék szúnyogok szétkenődnek, meg mosás közben megbosszulják az áldozatokat... A magasnyomású csodákra képes :o)
droberto05-05-2013 20:42:46 // 34972
Én még sose nyúltam hozzá. (De már tervezem :))
Vermacy05-05-2013 20:42:32 // 34971
Bázzzz, a képeket nem csatolta, na majd talán most...

Előtte Utána







gumi...

droberto05-05-2013 20:42:08 // 34970
A szívósorban. A 8V-nél nincs!
droberto05-05-2013 20:41:41 // 34969
Mindenkinek 156-ot mutat a főmenüben az ePer, a lemezes és az Online-nál is! :)
droberto05-05-2013 20:35:44 // 34968
Én is értetlenül álltam ott, de jól esett azért. :)
A futóműállítás előtt fontosnak tartottam elvégezni.
Alfonis05-05-2013 20:34:57 // 34967
Pirituuu! Téged kérdezlek meg ha jól emlékszem neked voltak már csapágy cseréid... Mennyire jól hallhatóan hallatszik búg a csapágy. Bal hátulról mintha hallanék valamit de nem vagyok benne biztos... néha búg néha nem nemtom. Mikortól veszélyes a csapágy? gondolom előtte azért már jól lehet hallani nem? Tapasztalatokat kérnék :P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.