1.9TDI Galaxy turbócső kb 7cm hosszú 50-es átmérő a gyári 45e ...talátam ugy-t 4500ft ...előállítása kb 150ft
És mennyiért adod? 5000-ért vagy 30-ért és ráírod, hogy akció, 15ezerrel olcsóbb, mint a 45ezres? :D
Forum >> 159
RomeoOne04-07-2019 10:50:37 // 117702
Erhard 242 (Pure Energy)04-07-2019 10:31:57 // 117701
hááát ez a 3 évig csak tankolni kell bele erősen sántít.... meg járni a garis szarságokat :)))
VKG231!!! (156+75)04-07-2019 10:26:02 // 117700
Ez egyáltalán nem dacia effektus.
Igen, bosszantó, mindig a legrosszabbkor történik az ilyen, de ne vicceljünk már, hogy ez csak a szaralfával van így...
Minden autó szar, mert szarra van tervezve, nem kell ez, hogy csak ez meg csak az. Megépíthetnék az autókat 3x ennyiért, de akkor ki venne újat 4 évesen?
Fel kell fogni, hogy ez a fogyasztói társadalom. Nem a minimum 10 éves ablakemelő szerkezetet kell hibáztatni, hogy direkt spórolnak rajta... :)
Nyilván elmehetnének a dejzelek most is 3 millió kmt, mint 40 éve, de az senkinek sem az érdeke... senkinek.
Meg kell venni az új autókat és akkor 3 évig csak tankolni bele, az a legnyugodtabb :)
Igen, bosszantó, mindig a legrosszabbkor történik az ilyen, de ne vicceljünk már, hogy ez csak a szaralfával van így...
Minden autó szar, mert szarra van tervezve, nem kell ez, hogy csak ez meg csak az. Megépíthetnék az autókat 3x ennyiért, de akkor ki venne újat 4 évesen?
Fel kell fogni, hogy ez a fogyasztói társadalom. Nem a minimum 10 éves ablakemelő szerkezetet kell hibáztatni, hogy direkt spórolnak rajta... :)
Nyilván elmehetnének a dejzelek most is 3 millió kmt, mint 40 éve, de az senkinek sem az érdeke... senkinek.
Meg kell venni az új autókat és akkor 3 évig csak tankolni bele, az a legnyugodtabb :)
Erhard 242 (Pure Energy)04-07-2019 10:23:01 // 117699
jah az ablakemelők az említett példányoknál is lerohadnak csak példának okádék írtam ... nincs hét hogy ne keresnének valamihez márkától függetlenül...
jah a legnagyobb heti Golf VI hűtőventi 2012-es csak gyári 2 kiló :DDD
és a legpozitívabb 1.6HDi Mitsubishi turbó új 73e :DDD
legszánalmasabb 1.9TDI Galaxy turbócső kb 7cm hosszú 50-es átmérő a gyári 45e ...talátam ugy-t 4500ft ...előállítása kb 150ft :DDDDD
jah a legnagyobb heti Golf VI hűtőventi 2012-es csak gyári 2 kiló :DDD
és a legpozitívabb 1.6HDi Mitsubishi turbó új 73e :DDD
legszánalmasabb 1.9TDI Galaxy turbócső kb 7cm hosszú 50-es átmérő a gyári 45e ...talátam ugy-t 4500ft ...előállítása kb 150ft :DDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)04-07-2019 10:16:41 // 117698
S Merga jó hogy szóba hoztad ott meg a 4 dugattyús Brembo féknyergek rohadnak le 2 kiló / db csak gyári, inkább rohadjon le az ablakemelőm 8e-ért :DDD
Attis04-07-2019 10:12:20 // 117697
Azért ez egy kicsit olyan szocialista dacia effektus. Szar a gyári, de van hozzá után gyártott olcsón. Felőlem kerülhet százezerbe egy szerkezet, ha az úgy van megtervezve, hogy 0,5% alatti a hibaarány és nem úgy hogy ígyis-úgyis tönkre megy. Erre azt tudom válaszolni, hogy a 2003-es S Mercinkben sem az ablak nem esik le, se nem ázik be sehol. Valószínű ott is 6 számjegyű az ára....
PBali04-07-2019 09:40:32 // 117696
Basszus, én minden nap úgy indulok el melóból, hogy mind a 4 ablakot lehúzom már a kulccsal, aztán pár percig így közelekedem...:-) Nem mondom, hogy nem jut eszembe, hogy mikor nem megy fel valamelyik...Az előző 147-esemen pont eladás előtt pár nappal maradt lent a bal első ablakom (14 évesen)...csináltatathattam meg, kiékelve mégsem adhattam oda...Az elsők jobban bírják a 159-nél, mint a hátsók? Ugye klíma okosító cikkekben is az van mindig, hogy először szellőztess, aztán kapcsold csak be, pláne ha a kocsiban 40 fok van...Idén a "csúcsom" 42 fok...
Erhard 242 (Pure Energy)04-07-2019 09:23:17 // 117695
itt legalább van után gyártott olcsó pénzért, mondjuk egy Honda Acordnál vagy Range Rovernél, a 7 év garis koreai lószaroknál nincs csak gyári majd 6 számjegyért ....
katbal04-07-2019 09:12:57 // 117694
lyen ablakemelö hiba a németeknél is pont gyakori. Ismerettségi körben Merci, BMW, VW, Skoda stb....... Vagy elég, ha csak kinézek a céges parkolóba, minden nap látni ragasztoszalaggal felgányolt ablakot. Minden alkatrészen spórolni kell, sajnos ez az eredménye.
Attis04-07-2019 08:33:18 // 117693
Szintén zenész. nekem is a bal hátsó fittyedt le kb. 2 hete. Részemről nonszensznek tartom, hogy a 159-be is pont olyan puttó alkatrészeket építettek be ebből a szempontból, mint mondjuk a 147-be. Ez kb pont olyan idegesítő hiba, mint a beázás a vezető oldali ajtónál. El lehet bagatellizálni, de mikor szidva vannak itten a német márkák, akkor elég sokan megfeledkeznek az ilyen "apró hibákról", főleg úgy hogy prémiumként akarjuk beállítani a 159-et. Nem az IKEÁban vagyunk, ahova ki van írva, hogy időnként húzd meg a csavarokat... :(
Shadin04-07-2019 08:13:52 // 117692
Vegyél egy pár tágulási tartályt időben és forrasztasd át az összes kötést, meg az oldalán az öntési hibát!
Csabi03-07-2019 22:28:03 // 117691
várjál csak...:)
Liquid03-07-2019 22:19:35 // 117690
értem, de az enyém pl. 11 éves...
Csabi03-07-2019 22:09:06 // 117689
Már 7éves, ezért is írtam...nem örök élet a 2.0sem :)
Liquid03-07-2019 22:04:17 // 117688
Ez érdekes, pedig a 2.0 jóval fiatalabb.
A 2.4 négyéves kora óta van nálam, nem volt gondja a hátsó ablaknak, pedig lélekben készültem rá :) Eddig a Tibi se problémázott...
A 2.4 négyéves kora óta van nálam, nem volt gondja a hátsó ablaknak, pedig lélekben készültem rá :) Eddig a Tibi se problémázott...
Csabi03-07-2019 22:01:35 // 117687
Tegnap véletlen lehúztam a hátsó ablakokat az elsők helyett...Tudtam, hogy hiba volt a 40fokban... a bal hátsó két óra múlva lent volt... Szóval ne mozgassátok a nagy melegben ha nem muszáj :)
A 2,4-nél is kb 7-8éves korában cseréltem mindkettőt, úgy néz ki a 2.0-nál sem úszom meg...
A 2,4-nél is kb 7-8éves korában cseréltem mindkettőt, úgy néz ki a 2.0-nál sem úszom meg...
Süti15903-07-2019 21:10:42 // 117686
Én sem vagyok szomorú, szeretem az autóm. Minden nap járok vele mindent megkap, csak úgy vagyok vele, hogy mindent el lehet adni bármennyiért,csak idő kérdése és időm van rá. Ha megmarad se gond. Párom úgy is azt mondta, hogy akkor fog sírni látni, ha megveszik:-).
Giuntini03-07-2019 21:04:44 // 117685
Balfékek, akiknek fogalmuk sincs semmiről. Azokat a sztereotípiákat írták le, amik keringenek.
Haddel03-07-2019 21:02:54 // 117684
Enyém is fent volt ,1.6 milláért. Egy érdeklődő sem volt rá. Pedig ezen minden rendben van. Bármi kis baja volt ,már javítottam is ki.
De nem is bánom ,hogy nem vették meg ,imádom nagyon.
De nem is bánom ,hogy nem vették meg ,imádom nagyon.
Süti15903-07-2019 19:59:37 // 117683
Fel kell nézni a hasznaltato.hu -ra van millióért és alatta is 159. Fenn van az enyém is 1 950 000 huf ért, ez szerintem a reális ár, és ez több 1 000 000 forinttal mint ahol kezdődnek. Így ember nincs aki érdeklődne, csak kereskedők. Ez meg engem nem érdekel, még szerencse, hogy igazán el sem akarom adni, de már lehet, hogy fiatalítani kéne.
Sajna a piac határozza meg az árat. Aki ért hozzá az tudja, hogy ezt a egy milla különbséget két pillantás alatt rá lehet költeni :-).
Sajna a piac határozza meg az árat. Aki ért hozzá az tudja, hogy ezt a egy milla különbséget két pillantás alatt rá lehet költeni :-).
Szabister03-07-2019 19:33:36 // 117682
Fejegység kiszereléshez nincs valakinek blogja?
VKG231!!! (156+75)03-07-2019 15:37:55 // 117681
Kb. annyira ért hozzá, mint én a harangöntéshez. És az nem sok.
droberto03-07-2019 15:34:28 // 117680
Csak egy példa:
Fiat 500 lengéscsillapító csere.
2 új csavar (teló rögzítése a csonkállványba) anyával, mert a régi összerágott több mint 5k Ft- lesz.
M10x1,25 10.9 kalapos csavar és anya.
Ja és 3-5 munkanap.
Röhej...
Kíváncsi lennék, hogy ezt "parasztba" hogy oldják meg?!?
Fiat 500 lengéscsillapító csere.
2 új csavar (teló rögzítése a csonkállványba) anyával, mert a régi összerágott több mint 5k Ft- lesz.
M10x1,25 10.9 kalapos csavar és anya.
Ja és 3-5 munkanap.
Röhej...
Kíváncsi lennék, hogy ezt "parasztba" hogy oldják meg?!?
Zolibácsi03-07-2019 15:02:05 // 117679
És lehet hogy majdnem igaza van, 1-1,5 milliós kocsira simán rá költesz meg egyszer ennyit. 6 év alatt meg simán ki cserélted a kocsi nagy részét hisz egy 10 éves kocsiról beszélünk. Mindig irigykedessel olvasom ha valaki az ellenkezőjét állítja. De majmod van, akkor legyen bananra is
droberto03-07-2019 14:51:19 // 117678
Erre elég másfél millió forint
Akik itt lakunk tudjátok, 1,5 M-ért az ellenségemnek sem javasolnék 159-et, nagyjából semmilyen motorral.
Illetve csak úgy, ha beleszámolja a becsületes! fenntartás következő 6 évébe azt a 4 milliót amit költeni fog rá.
Kíváncsi vagyok, hogy az ilyen ordenáré faszságok leírását mennyi és milyen forrású kutatómunka előzi meg:
"Vannak olyan tulajok, akiknél szinte minden elromlott, ami elromolhat, mások az egyik legjobb olasz autónak tartják. Motorvezérlésével, elektronikájával lehetnek gondok, és egy-két műanyag is lepottyan olykor a helyéről."
Ezekkel a dolgokkal pont nincs probléma. Ellenben kb. az összes többivel.
Akik itt lakunk tudjátok, 1,5 M-ért az ellenségemnek sem javasolnék 159-et, nagyjából semmilyen motorral.
Illetve csak úgy, ha beleszámolja a becsületes! fenntartás következő 6 évébe azt a 4 milliót amit költeni fog rá.
Kíváncsi vagyok, hogy az ilyen ordenáré faszságok leírását mennyi és milyen forrású kutatómunka előzi meg:
"Vannak olyan tulajok, akiknél szinte minden elromlott, ami elromolhat, mások az egyik legjobb olasz autónak tartják. Motorvezérlésével, elektronikájával lehetnek gondok, és egy-két műanyag is lepottyan olykor a helyéről."
Ezekkel a dolgokkal pont nincs probléma. Ellenben kb. az összes többivel.
droberto03-07-2019 14:38:10 // 117677
Főtengely ékszíjtárcsa, ha még nem késő: Dayco DVP1046
Ez a gyári is.
Ez a gyári is.
Erhard 242 (Pure Energy)03-07-2019 14:24:13 // 117676
mindig tolja neki, nem lehet megállni :DDD
droberto03-07-2019 14:10:01 // 117675
Ennyit (9-12 l/100 km) az 1.9 is megeszik városban (Pakson) ti kerékkel. Nem melegszik be soha, mert mindig leállítom. És még nem is nyomom neki.
Már bemelegedve, Pesten, vagy más vidéki nagyvárosban 7-9 l ugyanez.
Már bemelegedve, Pesten, vagy más vidéki nagyvárosban 7-9 l ugyanez.
WarbiRunner (Gyuri)03-07-2019 12:00:25 // 117674
Akkor városban óvatos, városon kívül tolja neki mint a bolond. :-))
Shadin03-07-2019 11:32:17 // 117673
De nem ám, és ezt klíma stb. nélkül érzem kb. egyforma feltételek mellett.
Ez egyébként logikus a levegő hőmérsékletének megfelelő arányú oxigén tartalom miatt, függetlenül az intercooler-től.
Ez egyébként logikus a levegő hőmérsékletének megfelelő arányú oxigén tartalom miatt, függetlenül az intercooler-től.
Liquid03-07-2019 11:28:12 // 117672
a kéziváltós 2.4 Q4 is megeszik 10-12-t városban, adott esetben még többet is
Roll198303-07-2019 10:28:54 // 117671
Én több veszteségre tippeltem volna a nagy melegben, mert múltkor épp azt vettem észre, amikor ezek a 30+ fokok vannak, hogy nagyon nem úgy szedi a lábát, ahogy hűvösebb időben szokta.
Erhard 242 (Pure Energy)03-07-2019 10:28:34 // 117670
2.4
WarbiRunner (Gyuri)03-07-2019 10:16:27 // 117669
Ez 2.4 vagy Tibi?
WarbiRunner (Gyuri)03-07-2019 10:14:17 // 117668
Az automata ügyes dolog, sosem éreztem ezt a megindulási nehézséget, csak itt olvastam többször :-) Én megszerettem az automata váltót, sok előnye van. Viszont valamit valamiért, a nagyon kényelmes varosozásnak 12l az ára :-)
Erhard 242 (Pure Energy)03-07-2019 09:46:59 // 117667
Barátom kék Brera-ja itt a városban simán benyalja a 10L-et, minden gyári rajta városon kívül 8-9L ...
Giuntini03-07-2019 09:34:08 // 117666
Az biztos, automata jobban passzol a 2,4-hez. A másik, hogy a kiiktatott lapátkák a szívósorban is gyengítik az elindulást.
Erhard 242 (Pure Energy)03-07-2019 08:58:16 // 117665
alakul sokkal lejjebb nem fog már menni max 9.6 nálam az volt a legjobb persze nem papis tempóban :))) Stelvio is 9.5-10l között zabrál de minden reggel felbasznak a tötymörgők többet megyek a bal oldalon a városig, mint a jobbon ....
Liquid02-07-2019 22:27:24 // 117664
Akkor jólvanakkor :) Én sem sokallom...
Shadin02-07-2019 22:08:00 // 117663
Ez a reális, lejjebb lehet tornázni pár decivel tatás módban, de semmi értelme. Feljebb is lehet tornázni, de nem sokkal, nagy dugó vagy sebesség kell hozzá. Csak városban, etapra volt már hogy kiakadt a mérő, de aztán egy hisztis padlógáz hazáig és dobott egy 12,5-ös átlagot...
Liquid02-07-2019 21:59:02 // 117662
Szerintem az automata elkendőzi a 2.4 városbéli, illetve araszolásos "nemakarok menni" feelingjét. Legalábbis ez a tapasztalatom a kevés automatás és sok kéziváltós élményemből. Kéziváltóval vagy tötymörgés vagy veszett izomkodás, nincs átmenet. TBI-nél a lefulladási hajlandóság erős, afelett viszont több kedve van araszolni, vagy épp kultúráltan elindulni. Persze ésszel közlekedni ezzel is nagyon nehéz.
Liquid02-07-2019 21:55:15 // 117661
Bécs - Győr - 9.9
Oda és vissza is Mo-on 150 vagy kicsivel afelett, Au-ban 140 körül, ahol meg dugó vagy korlátozás ott kevesebb.
Oda és vissza is Mo-on 150 vagy kicsivel afelett, Au-ban 140 körül, ahol meg dugó vagy korlátozás ott kevesebb.
WarbiRunner (Gyuri)02-07-2019 20:26:20 // 117660
Ja a 8v sem összesen 10map,de kb ennyi elég egy kiszámíthatató, jó remaphoz :-)
WarbiRunner (Gyuri)02-07-2019 20:21:45 // 117659
Dízelnél több a közhasznú infó, és nehezebb kárt tenni benne. :-)
A benzinesnél már sokkal nehezebb információt szerezni, mindenki félti amije van, nincs már nagy közösségi együtt tanulás. :-) A dízelnél is volna egy csomó olyan egymástól függő dolog, amire figyelni kéne, viszont a rendszer tolerálja, szóval senki nem foglalkozik vele. Ilyenek pl. a SOI táblák. A benzinesnél nem lehet vaktában hadonászni, egy rossz előgyújtással kárt lehet tenni a motorban. Az a baj, hogy túl sok térkép van már. Anno a 8v-nél azt a kb 10 map-et hamar meg lehetett érteni, és még így is komoly beletett munkaóra volt mire rendes remap lett belőle. A 2.4-nél is sok-sok óra úgy, hogy eleve tudom, hogy sok térkép beavatkozása és sok összefüggés örök titok marad. A damosban kb 3000 paraméter és map van :-)
A benzinesnél már sokkal nehezebb információt szerezni, mindenki félti amije van, nincs már nagy közösségi együtt tanulás. :-) A dízelnél is volna egy csomó olyan egymástól függő dolog, amire figyelni kéne, viszont a rendszer tolerálja, szóval senki nem foglalkozik vele. Ilyenek pl. a SOI táblák. A benzinesnél nem lehet vaktában hadonászni, egy rossz előgyújtással kárt lehet tenni a motorban. Az a baj, hogy túl sok térkép van már. Anno a 8v-nél azt a kb 10 map-et hamar meg lehetett érteni, és még így is komoly beletett munkaóra volt mire rendes remap lett belőle. A 2.4-nél is sok-sok óra úgy, hogy eleve tudom, hogy sok térkép beavatkozása és sok összefüggés örök titok marad. A damosban kb 3000 paraméter és map van :-)
Shadin02-07-2019 18:41:26 // 117658
És mindenki azt mondja, hogy a dízelt egyszerűbb írni.
Én néztem okosba jöttment írók szoftvereit TBi-re és nincs egyértelmű koncepció, mindenki érzésre irkál bele :-( Sokkal több a figyelendő kapcsolat, ezért inkább rámennek az evidensre, nem pedig a műszakilag végiggondoltra. Adunk egy kis tb nyomást egy kis előgyújtást egy kis dudort a pedáltérkép kikért nyomaték értékére. Érzésre jó lesz padon meg hullámos, meg 4k felett lekonyul durván stb. A Squadra pl. tudja hol a tökben van a lambda, tuti elrontja, mert csak ő tudta úgy megírni, hogy leszabályozásig kb. lineárisan emelkedik a teljesítménygörbe. Ott kell tb nyomás, üa. nyomás meg gyújtás módosítás, meg egy kis lambda hekkelés amit érezni a szagából :-)
Én néztem okosba jöttment írók szoftvereit TBi-re és nincs egyértelmű koncepció, mindenki érzésre irkál bele :-( Sokkal több a figyelendő kapcsolat, ezért inkább rámennek az evidensre, nem pedig a műszakilag végiggondoltra. Adunk egy kis tb nyomást egy kis előgyújtást egy kis dudort a pedáltérkép kikért nyomaték értékére. Érzésre jó lesz padon meg hullámos, meg 4k felett lekonyul durván stb. A Squadra pl. tudja hol a tökben van a lambda, tuti elrontja, mert csak ő tudta úgy megírni, hogy leszabályozásig kb. lineárisan emelkedik a teljesítménygörbe. Ott kell tb nyomás, üa. nyomás meg gyújtás módosítás, meg egy kis lambda hekkelés amit érezni a szagából :-)
WarbiRunner (Gyuri)02-07-2019 17:07:11 // 117657
Biztos ez a vevői igény :-) Gázpedál térképből is van már egy rakattal, alapvetően ez a bemenő paraméter. Ennyi nyomatékot kérsz. Aztán ezt limitálják a különböző limiterek. A nyomaték limiter még sima ügy, de pl ott a lambda limiter, amit meg meghatároz, hogy mennyi levegőt tud adni neki adott szituációban a turbó, amit meg meghatároz, hogy a geometria hol jár, mennyire van nyitva. Ahhoz, hogy minden összhangban legyen, mindenbe bele kell piszkálni. Alap példa, az egr off. 99%-ban csak kiírják és kész. Pedig az egr kikapcsolásával megváltozik az égés kezdete és hossza is, utána kell menni előtöltéssel. Érezhető a különbség. Elég komplex egy móka jól megírni, és tudom, hogy én is csak azt hiszem, hogy az enyém jó :-D Elméletben csináltam valamit, ami úgy tűnik, hogy működik, de soha nem járt tesztpadon, igazából semmit nem tudni róla. Csak azt, hogy nekem jobban tetszik így :-)
Shadin02-07-2019 16:57:44 // 117656
Egy patent a lemezbe mellette, nem alatta.
WarbiRunner (Gyuri)02-07-2019 16:38:46 // 117655
Én 2.5 éve nem tudom, hogy milyen fokozatban van a váltó :-) Még csak
ki sem írja, csak azt, hogy D.
Egyébként nyilván másnak is kell lennie a két konstrukciónak. Csak azt akartam ebből kihámozni, hogy a menés érzet szerintem a gázpedál hangolásában és a nyomatékgörbében van elrejtve 90%-ban. Plusz váltóáttételezés.
ki sem írja, csak azt, hogy D.
Egyébként nyilván másnak is kell lennie a két konstrukciónak. Csak azt akartam ebből kihámozni, hogy a menés érzet szerintem a gázpedál hangolásában és a nyomatékgörbében van elrejtve 90%-ban. Plusz váltóáttételezés.
Macccy02-07-2019 16:24:00 // 117654
A szélvédő alsó sarkainál, az a rövid műanyag takaróelem (asszem ez szokott zörögni sokaknál) annak a külső éle a sárvédő lemez nyúlványa alatt vagy mellett kell legyen? Csak mert nekem mellette van szorosan és ledörzsizte a festéket kicsit.
Shadin02-07-2019 16:18:12 // 117653
Ja és a Squadra-nál ott 2750 környékén elforgatja a kuplungot :-(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
395
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?