Nekem épp az Olaszokkal van bajom:
Vettünk egy 80M-es ablakgyártót egy Magyar cégtől de Olasz a gyártó.Gyártó bejött és összerakta a gépet majd két emberünket három nap alatt megpróbálták betanítani.Persze a megbeszélt idő egy hét volt.Olasz kolléga nem beszél más nyelvet így nekünk kellett tolmácsot szerezni.Persze ez is csak itt derült ki mert elvileg angolul is tudnia kéne.Ma este 7-kor utolsó próbánál elszállt valami elektronika.Még két órát szarakodott aztán feladta.Holnap már utazott volna vissza így most bukott a történet.Folytatásra kíváncsi leszek.
Folyamat ordít,srácaink már ki vannak.Ma már mutatták neki,hogy elverik.
Állítólag olyan bunkó volt a szálláson,hogy tegnap este majdnem kibaszták onnan.
Két pálinka és két sör után még elindult kocsival.Szerinte olyan papírja van amivel neki lehet.Engem is bekóstolt,hogy megveszi a spidert bármennyi is.Kicsit rezgett a léc nálam is már.
Ezt csak azért írtam,hogy nem csak nálunk vannak furcsa szervizek,szerelők.
Forum >> 159
'''''13-06-2019 21:31:34 // 117290
Piritu - 1.000.00013-06-2019 20:20:26 // 117289
Nem felvetés :-(
Tapasztaltam:
"Az előző Michelinek 30.888 km-t mentek.
A gyárban felszerelt Michelinek 45.340 km-t."
Tapasztaltam:
"Az előző Michelinek 30.888 km-t mentek.
A gyárban felszerelt Michelinek 45.340 km-t."
szelod913-06-2019 18:51:22 // 117288
Érdekes felvetés ez a gyári beszállított vs utórendelt dolog. Szerencsére olyan szettet tudtam szerezni, ami gyári volt. Egy új Skoda Superb szett került hozzám kb 20km-t futott. Az ügyfél négyévszakosra cseréltette még átvétel előtt a gumikat. Mindig meg tudnak lepni az emberek :D
Vittorio15913-06-2019 18:27:05 // 117287
Azért storyzni én is tudnék...nemrég 5db ssanaggyyyooonnggg gyári cseredarabos befecsit adtam el márkaszervízbe. Eladáskor mondtam h a szivattyú is 10ből 9szer bajos, ledarálja magát és kinyírja az injektorokat...nem, nem ebben nincs fém reszelék ez jó nem lesz baj.
Aztán persze beütött a xar és most itt reklamál a köcsög fennhangon, meg ügyvéddel irat levelet.
Megnéztük a szivattyúját, tiszta kuka az egész....
Persze nem tudom, h az autó tulajnak mit adtak elő...lehet neki úgy adták be a dolgot, h mi átbaxtuk a szervízt...simán el tudom képzelni.
Szal nem minden fehér vagy fekete a mai világban...nem tudsz mindenkit boldoggá tenni mindig lesznek elégedetlen ügyfelek csak az a kérdés, h ki hibázott,annak kell viselni a felelősséget...
Ez csak egy szösszenet amúgy 10 éves alkatrészes tapasztalatomból....
Aztán persze beütött a xar és most itt reklamál a köcsög fennhangon, meg ügyvéddel irat levelet.
Megnéztük a szivattyúját, tiszta kuka az egész....
Persze nem tudom, h az autó tulajnak mit adtak elő...lehet neki úgy adták be a dolgot, h mi átbaxtuk a szervízt...simán el tudom képzelni.
Szal nem minden fehér vagy fekete a mai világban...nem tudsz mindenkit boldoggá tenni mindig lesznek elégedetlen ügyfelek csak az a kérdés, h ki hibázott,annak kell viselni a felelősséget...
Ez csak egy szösszenet amúgy 10 éves alkatrészes tapasztalatomból....
Piritu - 1.000.00013-06-2019 18:10:27 // 117286
Itt is volt rá példa hogy a "károsult" hatalmas hisztit dobott le. Aztán mindenkinek lejött a szövegéből hogy nem biztos hogy a szolgáltatóval volt gond. Főleg miután megtudtuk az ő verzióját is...
.. ez utóbbi hihetőbbnek tűnt.
.. ez utóbbi hihetőbbnek tűnt.
Piritu - 1.000.00013-06-2019 18:08:29 // 117285
Vannak emberek akiket senki sem lát szívesen, ilyenkor nem biztos hogy a többiek hibásak...
psychoati13-06-2019 18:05:47 // 117284
Ez így tényleg szarul hangzik, de én semmi ilyet nem tapasztaltam.
RomeoOne13-06-2019 17:37:11 // 117283
psychoati13-06-2019 17:16:56 // 117282
Én is erősítem a szabályt. Nekem D.Z.-nél minden alkalommal tartva voltak a megbeszélt munkák és időpontok is. Mióta ott van a Dóri azóta telefonon is elérhetőek. Én csak azt tudom mondani, hogy teljesen jól működik a dolog.
Kazes☻13-06-2019 17:08:48 // 117281
Naugyehogyugye! Járt utat járatlanért...! :D
A Td-nek persze, hogy maradnia kell... különben meg is kövezünk! :P A többit meg kibírod akár fél lábon is! :D
A Td-nek persze, hogy maradnia kell... különben meg is kövezünk! :P A többit meg kibírod akár fél lábon is! :D
WarbiRunner (Gyuri)13-06-2019 16:50:41 // 117280
Hogy én kövessek másokat? :-) Egyébként tök logikus lenne és gazdaságilag maximálisan indokolt kihozni egy 7 személyest 5 milla körül, használni 3 évig és 2.5m értékvesztésnél megszabadulni tőle. Természetesen a TD marad, szóval a 159 helyett jöhet szóba. Ha összeadom a megspórolt cégautóadót és éves szervizköltséget három évre, hirtelen kedvet kapok a dácsiázáshoz... úgyhogy egyelőre nem számolgatok. De (szigorúan saccra alapozva :-DD) az összegből 3 év múlva egy egész szép veterán Alfa kitelne. Azt a 30-40e km-t meg ki tényleg lehet bírni bármiben.
Kazes☻13-06-2019 16:29:49 // 117279
"Ne várd el hogy az utcáról be esel és máris mindenki kedves lesz veled." - ez nagyon gáz... szvsz! : /
Kazes☻13-06-2019 16:29:08 // 117278
No, akkor már megvan a minta, csak követned kell! :D
Zolibácsi13-06-2019 16:11:15 // 117277
KB 4 éve járok hozzajuk 3 autóval, azaz Zsoltihoz. Autoszereleshez értenek, szervezeshez nem annyira.
Talán pont olyanok viszik a rossz hírt mint te, hogy hallottad hogy ez és ez van, közben sosem voltál ott.
Pl most a héten be jelentkeztem gt-vel egy turbó cserére. Jovohet péntekre adtak időpontot. Aztán mondtam hogy most azonnal kell egy klíma töltés. Délutánra vissza hívtak és fel is töltötték. Kifizetni meg majd jövő héten fogom.
Szóval van ilyen is. Ne várd el hogy az utcáról be esel és máris mindenki kedves lesz veled.
Talán pont olyanok viszik a rossz hírt mint te, hogy hallottad hogy ez és ez van, közben sosem voltál ott.
Pl most a héten be jelentkeztem gt-vel egy turbó cserére. Jovohet péntekre adtak időpontot. Aztán mondtam hogy most azonnal kell egy klíma töltés. Délutánra vissza hívtak és fel is töltötték. Kifizetni meg majd jövő héten fogom.
Szóval van ilyen is. Ne várd el hogy az utcáról be esel és máris mindenki kedves lesz veled.
WarbiRunner (Gyuri)13-06-2019 16:07:48 // 117276
Ez nagyon nem így van. Jó szerelők, nem olcsók akikről beszélek. még Sanyi baratom számolja legolcsóbban (nekem), de nem ettől függ. Aki jó, megbízható , annak dugig a várólistája. A helyi Fiat szervíz híre nem túl jó, így nem fogom oda vinni akkor sem, ha tegnapelőttre ígérik :-) Nem pénz kérdés ezen a szinten. Sajnos itt nincs arányosság, hogy a drágább az jobb. Ha tudsz jót, örülj és várd ki. Biztos Kelet - Magyarország is más mint Budapestia és környéke. Tesóm az alapvetően gondtalan Astra-ját cseréli be most egy új állami családi buszra. Pontosan ezért. N8ncs kivel szereltetni az amúgy nem sokat kérő Opelt. Ő sem akar kinlódni. Kitol egy Lodgy-t, és van 3 évre kvázi ingyen autója garival. A másik 80e-t futott Corsa-t már zaciba adták, ahelyett 1.4 szívó Kia lett, 7 év garival. Tojik a presztízsre es a lóerőre. Ő most évekig megússza ezt a szerelő mizériát, kb nulla percet kell az autóival foglalkozni . Mellette gyűjt egy pályára kivihető hobbi autóra.. Sok szempontból igaza van.
RomeoOne13-06-2019 15:52:38 // 117275
Én lebeszéltem velük előtte anno, mégis ez volt. Azóta inkább nem vittem arra a kocsit. Másik fórumon is sok a panasz van folyamatosan, szóval nem gondolom, hogy egyedi eset lenne.
RomeoOne13-06-2019 15:50:51 // 117274
Nyilván látnia kéne, hogy ha annyi kocsit hordanak a nyakára, hogy ki se lát belőle, akkor nem lesz jó. De ha emelné az árat, akkor a minőség felé billenhetne a munkája, mert nem lenne kiégve, mint a sz.r, lenne szabadideje és kevesebb autót tudna menedzselni és nem fordulnának ilyen dolgok elő, hogy oda se jut, hogy megnézze.
Pl. D.Z.-ék jó szerelők, bár ez a menedzsment dolog nem nagyon megy nekik, ez tény. Ha 2x ennyiért kezdenének dolgozni, akkor viszont nem lennének ennyire ellepve kocsikkal és utolérnék magukat, nem az lenne, hogy folyton ide-oda kell kapni és nem alakulnának ki a ilyen helyzetek sem nagyon, amiket leírtam.
Pl. D.Z.-ék jó szerelők, bár ez a menedzsment dolog nem nagyon megy nekik, ez tény. Ha 2x ennyiért kezdenének dolgozni, akkor viszont nem lennének ennyire ellepve kocsikkal és utolérnék magukat, nem az lenne, hogy folyton ide-oda kell kapni és nem alakulnának ki a ilyen helyzetek sem nagyon, amiket leírtam.
samu12613-06-2019 15:49:44 // 117273
Lendkerék mindenestől sztorinál 1 napot "csúsztak", felhívtam őket hogy mi újság és kész volt, csak nem szóltak (és 1 óra múlva már vittem is el) ez azért előfordul, nem telefonból erősek :D
Másik 3 alkalom pontosan annyi időt vett igénybe mint amit mondtak.
Másik 3 alkalom pontosan annyi időt vett igénybe mint amit mondtak.
Zolibácsi13-06-2019 15:49:38 // 117272
A megbeszélt időpontot eddig nálam is tartották. Talán egyszer volt hogy csuszunk egy hetet amikor az ügyfél vitte az alkatrészt ami szar volt és nem akartak be szerelni.
De ha be esel az utcáról persze hogy ott áll az autód egy hónapig. Időpontos beteg az orvosnál is előrébb van.
De ha be esel az utcáról persze hogy ott áll az autód egy hónapig. Időpontos beteg az orvosnál is előrébb van.
RomeoOne13-06-2019 15:44:44 // 117271
Akkor te lehetsz a kivétel, aki erősíti a szabályt :DDD
Liquid13-06-2019 15:44:43 // 117270
pedig nincs igazad :D
Az hogy hetekig nem állnak neki, és rájuk kell járni az "minőségi tanúsítvány" negatívban.
De ez nem ár kérdése, hanem a hozzáállásé. Az ilyen kérhetne akármennyit, akkor is szarul szervezné a kevesebb melót is.
Márkaszervízzel volt már tapasztalatom, pont azért negatív a hozzáállásom.
Az hogy hetekig nem állnak neki, és rájuk kell járni az "minőségi tanúsítvány" negatívban.
De ez nem ár kérdése, hanem a hozzáállásé. Az ilyen kérhetne akármennyit, akkor is szarul szervezné a kevesebb melót is.
Márkaszervízzel volt már tapasztalatom, pont azért negatív a hozzáállásom.
samu12613-06-2019 15:39:31 // 117269
DZ-éknél (igaz hetekre előre szoktam bejelentkezni) de nem várattak meg eddig. (Minta 4 alkalom 2 év alatt)
RomeoOne13-06-2019 15:24:21 // 117268
Kereslet-kínálat. Ha ilyen a terheltség az ismerősödnél, emeljenek árat, mert ezek szerint még mindig olcsón dolgoznak az ottani viszonyokhoz képest.
RomeoOne13-06-2019 15:16:57 // 117267
Hát akkor de, még mindig igen :DDD
Mindegy, én láttam, hogy mi megy mondjuk egy D.Z.-nél, kb. az az állapot, amit leírt Gyuri. És mindenki küzd velük. Megbeszélsz velük egy időpontot, lerakod a kocsit náluk. 1 hét múlva sem szólnak, rájuk telefonálsz, kiderült ,hogy még rá sem néztek a kocsira. Még egy hét múlva ránéznek. Talán egy hónap múlva kész van. De egy idő után már a telefont sem veszik fel, úgy kell a nyakukra járni. Rossz mindenkinek. Aztán ha mégis elkészül, akkor persze általában nem kerül sokba, de inkább azt mondod, hogy fizettél volna másfélszer ennyit, csak az 1 hónapos kálvária egy napos lett volna.
Csöri pl. jól szervezi a dolgokat. Felméri előtte a dolgokat, beszerzi az alkatrészeket, a megbeszélt időpontra odaviszem a kocsit, aznap megcsinálja, aztán egy időre megint búcsút intünk egymásnak. Viszont tény, hogy nem is olcsó, még ha nem is egy márkaszeviz árképzés. A márkaszerviz az harmadik dolog. De általában azt úgy szokta fikázni a legtöbb ember, hogy még nem is látott olyat :DDD
Mindegy, én láttam, hogy mi megy mondjuk egy D.Z.-nél, kb. az az állapot, amit leírt Gyuri. És mindenki küzd velük. Megbeszélsz velük egy időpontot, lerakod a kocsit náluk. 1 hét múlva sem szólnak, rájuk telefonálsz, kiderült ,hogy még rá sem néztek a kocsira. Még egy hét múlva ránéznek. Talán egy hónap múlva kész van. De egy idő után már a telefont sem veszik fel, úgy kell a nyakukra járni. Rossz mindenkinek. Aztán ha mégis elkészül, akkor persze általában nem kerül sokba, de inkább azt mondod, hogy fizettél volna másfélszer ennyit, csak az 1 hónapos kálvária egy napos lett volna.
Csöri pl. jól szervezi a dolgokat. Felméri előtte a dolgokat, beszerzi az alkatrészeket, a megbeszélt időpontra odaviszem a kocsit, aznap megcsinálja, aztán egy időre megint búcsút intünk egymásnak. Viszont tény, hogy nem is olcsó, még ha nem is egy márkaszeviz árképzés. A márkaszerviz az harmadik dolog. De általában azt úgy szokta fikázni a legtöbb ember, hogy még nem is látott olyat :DDD
Liquid13-06-2019 15:06:08 // 117266
nem, nincs igazad :)
Mondhatnám példának a 2 móvári ismerősömet és a győrit is, náluk is hasonló a terheltség.
Mondhatnám példának a 2 móvári ismerősömet és a győrit is, náluk is hasonló a terheltség.
Liquid13-06-2019 15:04:57 // 117265
most nemrég volt olyan hogy azt mondta csak bő 1 hónapra tud időpontot...
Igen Ő nem éjszakázik, úgy csinálja hogy jó legyen, de azért nem áll nála az utcán 200 autó, mert kénytelen azt mondani, hogy 1-2 hónap, és addig ne is vigyék oda. De ettől még kb. 2x ennyire is lenne kereslet, ha bírná :)
Igen Ő nem éjszakázik, úgy csinálja hogy jó legyen, de azért nem áll nála az utcán 200 autó, mert kénytelen azt mondani, hogy 1-2 hónap, és addig ne is vigyék oda. De ettől még kb. 2x ennyire is lenne kereslet, ha bírná :)
RomeoOne13-06-2019 14:56:41 // 117264
De igazam van. Csöri pont erre példa. Csöri is értelmes munkarendben tolja, nem éjszakáig és hétvégente nem dolgozik. Nem is mondanám olcsónak. Ő sztem pont arra példa, aki jól csinálja ezt.
Igaz én nem úgy szoktam hozzá menni, hogy másnapra kéne időpont, hanem kitalálom, hogy mikor akarok menni és 3-4 héttel előtte szólok. Eddig még sosem volt az, hogy 3-4 hétre előre azt mnodta volna, hogy az az időpont már foglalt. Cserébe megcsinálja úgy, hogy nem kell utána visszaszaladgálni, hogy ez még mindig nyikorog meg nem múlt el a tünet stb.
Igaz én nem úgy szoktam hozzá menni, hogy másnapra kéne időpont, hanem kitalálom, hogy mikor akarok menni és 3-4 héttel előtte szólok. Eddig még sosem volt az, hogy 3-4 hétre előre azt mnodta volna, hogy az az időpont már foglalt. Cserébe megcsinálja úgy, hogy nem kell utána visszaszaladgálni, hogy ez még mindig nyikorog meg nem múlt el a tünet stb.
Liquid13-06-2019 14:45:34 // 117263
nincs igazad, mert pl. Csöri is el van havazva meg mindegyik értelmes szerelő, gyakorlatilag az ártól függetlenül. Ráadásul a márkaszervizek agyatlanul magas óradíja és hozzánemértése is a "maszek" szerelők felé tereli a népet, mert ki akar 120-et fizetni egy komplett olajcseréért (ahol nem is biztos, hogy mindent megcsinálnak ami a papíron van) , ha az megoldható a feléből is?
RomeoOne13-06-2019 14:23:25 // 117262
Ezt már egy másik fórumon is tárgyaltam. Véleményem szerint a probléma, hogy az emberek nem akarnak fizetni a szolgáltatásért, mindig a legolcsóbbat keresik. Olyan ez, mnit a közbeszerzés tenderek. Az ár győz, hiába lenne sokkal jobb egy drágább. Érdekes módon tdemeter másnapra kapott időpontot a márkaszervizbe. Miért is? Mert ott kb. 1,5x-ek az árak. Ott nem állnak sorban. Cserébe be tud jutni, megcsinálják a kocsit és ha ne adj' Isten valami baj lenne, azonnal tud visszamenni reklamálni.
Egy olcsó szerelőnél vársz 1 hónapot, lerakod a kocsit, még 2 hét mire ránéz, aztán ha valamit hibázik (mert a túlhajszoltság miatt előfordulhat), akkor megint jön a kálvária, hogy mikorra tud ránézni.
Az ilyen szerelők is hülyék amúgy. Ha én autószerelő lennék és ennyi munkám lenne, felemelném a munkadíjam 1,5-2x-esére, egyből kevesebben állnának sorban. És még így is valószínűleg jobban keresnék, de semmiképp sem rosszabbul, mnit előtte, cserébe lenne hétvégém, meg szabadidőm meg életem. Nem is értem, hogy mi viszi rá az iyleneket arra, hogy ezt így csinálják.
Egy olcsó szerelőnél vársz 1 hónapot, lerakod a kocsit, még 2 hét mire ránéz, aztán ha valamit hibázik (mert a túlhajszoltság miatt előfordulhat), akkor megint jön a kálvária, hogy mikorra tud ránézni.
Az ilyen szerelők is hülyék amúgy. Ha én autószerelő lennék és ennyi munkám lenne, felemelném a munkadíjam 1,5-2x-esére, egyből kevesebben állnának sorban. És még így is valószínűleg jobban keresnék, de semmiképp sem rosszabbul, mnit előtte, cserébe lenne hétvégém, meg szabadidőm meg életem. Nem is értem, hogy mi viszi rá az iyleneket arra, hogy ezt így csinálják.
Liquid13-06-2019 13:42:26 // 117261
Ugyanezt tudja bármelyik hasonló kategóriás.
Giuntini13-06-2019 13:29:29 // 117260
Eszement különbségek vannak a gumik között. 5 éve 225/50 méretben nem létezett Pilot Sport, ezért Primacy került rá. Hihetetlen jó gumi volt a zajosságától eltekintve. És baromi tartós. 60 ezer km! De amit ez a Pilot Sport 4 tud, az hihetetlen! Az autó még agilisabb, és a Primacy-val ellentétben nincs zaja. Az tény, hogy a profilmélység is kisebb. Ez biztos nem megy el 60 ezret....
droberto13-06-2019 13:07:23 // 117259
Szégyen, hogy egy Alfára zöld gumit tesznek.
Mások véleménye másodlagos, mivel elég soktényezős a verdikt.
De elég, ha megnézed a teszteket.
Mások véleménye másodlagos, mivel elég soktényezős a verdikt.
De elég, ha megnézed a teszteket.
droberto13-06-2019 12:58:42 // 117258
Mert nem volt rajtuk SportContakt, Pilot Sport, vagy Potenza. 🙂
Giuntini13-06-2019 09:51:13 // 117257
Igazad van, ez volt az első többet futott autóm. Eddigi autóimat 3 évesen vettem 100 ezer körüli futásteljesítménnyel, nem is szívtam velük! A képhez viszont az is hozzátartozik, hogy ez a dízel már nem az a dízel....
WarbiRunner (Gyuri)13-06-2019 09:49:10 // 117256
Hát nem életszerű, de nála van a gari a lengőkarra. Ezért írtam, hogy valószínűleg hagyom. Csak ugye jó, megbízható szerelőt nehezen hagy ott az ember. És így vannak ezzel mások is, pont ezért végtelen történet bejutni hozzá. Kicsit sajnálom is őt, mert az emberek csak hordják a millió autót oda, a srác meg 9-től éjfélig nyomja minden nap. Szombat, vasárnap is. Hétközben van egy zseniális segítője, de nem bírnak a rengeteg autóval. Azt gondolnánk, hogy nem életszerű, ennek tényleg nem így kellene lenni. De ez van. Ott van Sanyi barátom is, akit 20 éve ismerek (a lomos garázsos :-)). Soha ennyi autót nem láttam ott nála. Rengeteg. A háza előtt, a szomszéd háza előtt és a szomszéd utcában sorban végig. Sanyi az, aki az utolsó mentsváram, ha bármi van, ő biztos megment :-) Két szilentért viszont nem fogom nyaggatni. Isemretlenhez meg nem megyek, ilyennel szívtam már. Inkább hallgatom hogy néha nyösszen, vagy telenyomom PTFE spray-vel.
WarbiRunner (Gyuri)13-06-2019 09:35:22 // 117255
Stimmel, kb ilyen futású, fiatal, jó állapotú autót tudnék én is elképzelni. Megéri a felárat bőven. Lényegében már közép távon sem kerül többe, mint egy öregebb, többet futottat szinten tartani és nem kell mások gányolásaival megküzdeni, közel gyári állapot az induló pont. Ahogy lentebb a cartárs is írta, a probléma az Alfával az, hogy kimaradt az a 2011-2017 időszak, lényegében nincs mit venni még használtban. Dízel Julisok kezdenek előkerülni, az lesz az első elérhető 159 alternatíva és a dízelségük miatt hamar lesznek olcsók. Már másodszor fogadtam meg, hogy a következő autóm nem lesz dízel.. aztán ki tudja :-D A benzinesek majd 1-2-3 év távlatban kerülnek lőtávolba.
Így nagy választás nincs. Használni a 159-et még egy darabig, új autó, vagy OFF.
Így nagy választás nincs. Használni a 159-et még egy darabig, új autó, vagy OFF.
Liquid13-06-2019 09:19:15 // 117254
Ez szerintem nemcsak a Pirellire igaz...
Amúgy meg tökmindegy, el kell dönteni a kategóriát, és abból kell választani egy szimpatikusat.
Amúgy meg tökmindegy, el kell dönteni a kategóriát, és abból kell választani egy szimpatikusat.
Giuntini13-06-2019 09:05:08 // 117253
Én imádom Olaszországot, az embereket, a munkámat, a Ferrarit, Maseratit, Alfa Romeót, de nem vagyok szemellenzős. Ha a gumisok nagy része azt mondja, hogy az alacsonyabb árfekvésű Pirellik nem jó minőségűek, akkor hiszek nekik, pláne, ha olyan is ezt mondja akinek tapasztalataik vannak. Én nem szeretem a francia autókat túlzottan, nem az én világom, a francia emberekért sem lelkesedem, de olyan gumit mint a Michelin, senki sem képes gyártani. Nekem az autóimon nagyrészt Michelinek voltak, meg néha Goodyear. Például a Mareán három garnitúra Goodyeart (nyáriak) elhasználtam, azokkal sem volt problémám, többfélét, Eagle NCT, F1 (GSD2, GSD3), jók voltak. Azon például gyárilag Goodyearok voltak, azért maradtam meg náluk.
Valamiért a Michelinnél a minőségellenörzés sokkal hatékonyabb mint a többi gyártónál, jóval kisebb a szórás. Én még távol keleti gyártású Michelint még nem láttam, más prémium márkáknál viszont igen. Például a Goodyearnál is.
Valamiért a Michelinnél a minőségellenörzés sokkal hatékonyabb mint a többi gyártónál, jóval kisebb a szórás. Én még távol keleti gyártású Michelint még nem láttam, más prémium márkáknál viszont igen. Például a Goodyearnál is.
RomeoOne13-06-2019 08:37:02 // 117252
#csakazolasz :DDD
Giuntini13-06-2019 08:30:47 // 117251
Hahó! Azért nem csak Giuliákat szerelik Cinturatóval! Más márkák is szerelve vannak ezekkel a Pirellikkel! A másik dolog, hogy azok a gumik, amik gyárilag vannak szerelve, azok valamiért mindig jobb minőségűek! Ha rendelsz egy garnitúra Pirellit, az egyáltalán nem biztos, hogy megelégedésedre szolgál!
RomeoOne13-06-2019 08:16:51 // 117250
Giuliákat is P7 Cinturato-val szerelik, még eddig nem panaszkodott senki.
Giuntini13-06-2019 08:15:41 // 117249
A "szutykos olcsó Pirellik" maguktól, állásban repedeznek, mállnak szét. Ha Pirelli, akkor már P Zero!
Giuntini13-06-2019 08:03:47 // 117248
Erre az a válaszom: Michelin Pilot Sport 4! Ennél jobb gumi nem létezik!!!:)
tdemeter13-06-2019 07:35:14 // 117247
Én a héten felhívtam a Kelet-pestet mert eljött az 5000-es szerviz és másnapra kaptam időpontot.
Én sem hittem el
Én sem hittem el
droberto13-06-2019 07:13:21 // 117246
Akkor magas a mérce. 🙂
droberto13-06-2019 07:12:42 // 117245
Kivéve, ha vészhelyzetbe kerül. Akár egy fékezés, akár egy gyors kikerülési manőver esetén.
A szutykos olcsó Pirellik nem jól tapadnak sima aszfalton.
A szutykos olcsó Pirellik nem jól tapadnak sima aszfalton.
szelod913-06-2019 00:19:42 // 117244
Egy év alatt kb 30 ezer megy bele az autóba, főként pályán. Nagyon ritkán van kiautózva rendesen a gép. Most Conti Sport Contact 5 van fent, azzal elégedett vagyok.
Fordjee12-06-2019 23:52:20 // 117243
Szia!
Nekem ilyen van. D.Z. kipróbálta, azt mondta nem gondolta volna hogy ilyen jól megy. Nem versenyautó, az biztos, normális kozleledeshez pont jó.
Én dél pesti agglomeraciobol jarok Budaorsre, 200Le-t nehez lenne kihasznalni a vegtelen dugoban ulve. 51es vegig beallva, M0-s is. Hazafele kicsit jobb a helyzet. 8.5 így a fogyasztás ora szerint
Klímával viszont már több, 9 korul es ugy mar eleg gyengenek mondanam.
130al még nem is mentem vele, remenytelen ezen a kornyeken.
Fenntartasa sem eppen olcsó, 2 alsó lengőkar 130ezer volt, szervócső 50ezer pl. De a dieseles gondok nincsenek vele. Nem tudom merre vagy de Budaorson napkozben el tudsz erni.
Vagy keresd Zolit, aki írt az üzenődre, ő jóval régebb óta használja.
Nekem ilyen van. D.Z. kipróbálta, azt mondta nem gondolta volna hogy ilyen jól megy. Nem versenyautó, az biztos, normális kozleledeshez pont jó.
Én dél pesti agglomeraciobol jarok Budaorsre, 200Le-t nehez lenne kihasznalni a vegtelen dugoban ulve. 51es vegig beallva, M0-s is. Hazafele kicsit jobb a helyzet. 8.5 így a fogyasztás ora szerint
Klímával viszont már több, 9 korul es ugy mar eleg gyengenek mondanam.
130al még nem is mentem vele, remenytelen ezen a kornyeken.
Fenntartasa sem eppen olcsó, 2 alsó lengőkar 130ezer volt, szervócső 50ezer pl. De a dieseles gondok nincsenek vele. Nem tudom merre vagy de Budaorson napkozben el tudsz erni.
Vagy keresd Zolit, aki írt az üzenődre, ő jóval régebb óta használja.
RomeoOne12-06-2019 23:37:46 // 117242
Nem fogsz leesni vele az útról. A P Zero a tapadósabb, de ha nem vagy boyracer, lehet sosem veszed észre a különbséget. Cserébe - elvileg - lassabban kopik.
Liquid12-06-2019 23:34:15 // 117241
3 hónapot várni az nem életszerű -> másik szerelő
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
431
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?