Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)06-10-2012 18:13:54 // 25464
Jó kis találkozó volt ez a kaposújlaki és köszönet Drobertonak hogy megmentett minket az éhhaláltól, finom volt az ebéd :)
'''''06-10-2012 17:10:44 // 25463
Köszönet itt is az ebédért Drobertonak!Nyertél?
.....06-10-2012 12:24:41 // 25462
A pillanószelep felől többet látnál.
Pityukoma06-10-2012 12:06:39 // 25461
Nem sajnos ahoz forgatható kamerafej kellene, amit kintről tudok irányítani,az már megjelenít a monitoron egy viszonyítási "mérőlécet" is, de az rohadt drága (kb150K). Az 5+6-os kép az közeli kb.1mm-ről csináltam, azért olyan elrettentő a látvány. A 4+7-es kép inkább tükrözi a valóságot azokon látszik igazán hogy egyenletes mindenhol a lerakódás.
GTPeti06-10-2012 11:51:04 // 25460
Respect! :)) Olyan kép is készült, amin látni, hogy milyen vastag a lerakódás?

Klassz a "kamerád"!
Pityukoma06-10-2012 09:23:56 // 25459
Akkor megejtettem a "szívósor-eltömődöttség" vizsgálatot. FES-el próbáltam :-DDD de nem sikerült:-) Ezért egy endoszkópot használtam.

Mit ne mondjak a képek magukért beszélnek. Dzsuva a köbön. :-(
Jó-jó környezetvédelem, de előbb utóbb ez is bekerül a környezetbe.
Dömpi (il dottore)05-10-2012 22:06:47 // 25457
tudod kivel szórakozz ! :)
GTPeti05-10-2012 18:00:08 // 25456
Természetesen nem lehet, csak beugratós kérdés volt. ;)

(Ez lenne az a paraméter, amire az EGR különösen "jótékonyan hat". Akkor is, ha az ember nem tud róla.)
Dömpi (il dottore)05-10-2012 10:15:50 // 25455
nem, de legközelebb megnézzük!
Shadin05-10-2012 09:55:00 // 25454
olyat is lehet? én nem találtam.
Erhard 242 (Pure Energy)05-10-2012 07:09:00 // 25453
jah az eltömődés is pontatlan volt stb.....
Erhard 242 (Pure Energy)05-10-2012 07:08:13 // 25452
kezdem azt hinni hogy a gyári ecu egy kínai klón szar, pontatlanul írja a regeneket, az olajelhasználódást, nálam sosem írt hibát a dpf-re, mikor a légmennyiség a valóságban fele volt azt sem dobta be hibának....hát ez mi?
Erhard 242 (Pure Energy)05-10-2012 07:04:59 // 25451
sokkal sűrűbben tisztít, mint ahogy azt a program írja amikor még szoptam a dpf-fel onnan láttam hogy pucol, hogy a pillanatnyi fogyi felugrott a duplájára és vagy rángatott az autó, ráraktuk az ecuscanre és azt írta hogy utolsó regenerálás 160km-rel ezelőtt pedig 30-at sem mentem vele......
GTPeti04-10-2012 21:50:51 // 25450
A szívósor-eltömődöttséget is lekérdeztétek?
Dömpi (il dottore)04-10-2012 21:19:39 // 25449
Pár hete néztük diagnosztikai szoftverrel (nem FES/MES), eltömődöttság 67 % volt, 400-valahány km-t mentünk az utolsó regen óta, 5-600 km-enként van regen.
A klasszikus városi használat szinte nulla (kisvárosi van csak - vagyis 50-60-nal lehet tépetni szinte mindenhol) amúgy meg napi 30 km 80-150 közötti tempóban Abony-Cegléd között.
Most mit mondjak. Szerintem jónak mondhatóak a használat körülményei is.
GTPeti04-10-2012 21:12:43 // 25448
Dömpi, pedig szerintem a te autód sem kivétel... De ne legyen igazam!
Dömpi (il dottore)04-10-2012 21:07:18 // 25447
a 8V-ben is le kell kötni a szívósorlapátokat?
amúgy mikor kell lekötni? mi utal arra, ha le kell kötni?
Dömpi (il dottore)04-10-2012 21:00:17 // 25446
Az enyém is chip-pelt (legalább is mindenki ezt mondja), mégis rendben van a DPF-em. Az EGR-el volt gond, de azért, mert túl hímestojásként bántam a géppel és nem mertem 2000 fölé pörgetni. Aztán szóltak, hogy igenis meg kell pörgetni, hogy tiszuljon. Az EGR kapott egy takarítást, azóta rendben van.
Coolby04-10-2012 20:51:59 // 25445
szedjétek le pls összes cuccot, mert most én nem vagyok olyan gép közelben, mire kell, addigra meg el ne tűnjön :)
Coolby04-10-2012 20:51:00 // 25444
hát én is így találtam, elvileg ezt a jelszót írták...
droberto04-10-2012 20:46:16 // 25443
Király vagy! A FoCom-ot már kerestem égen, földön! Köszi!
Forsberg04-10-2012 20:06:20 // 25442
Szuper dolgok vannak az oldalon, köszi! De nem fogadja el a jelszót.
Biztos ez az?
GTPeti04-10-2012 19:04:44 // 25441
Ha a motornak meleg levegő kell, akkor a beszívott levegőt érdemes átkergetni a kipufogócsonk körül. (Az Uno-mon van beszívott levegő termosztát.) Nem az oxigénban szegény és koromban gazdag levegőt lenyomni a torkán. Tehát az alapgondolattal egyetértek, a megvalósítással nagyon nem.
'''''04-10-2012 19:00:30 // 25440
Én is csodálkoztam de a másik chip-es is ezt mondta.Egyenlőre marad,van elég gondom a nitróval.Utána meg indul a víz-alkohol befecskendezés projekt. :-)
GTPeti04-10-2012 18:53:20 // 25439
Nekem is volt vele dolgom igaz csak emailen keresztül. (Egy barátomnak csinált chipet.)
Az, hogy a kipufogógáz jobb a motornak most hallom először. De ám legyen... B)
'''''04-10-2012 18:50:04 // 25438
Télen a motor túl hideg levegőt kap.Kollár Szabi is ezt ajánlotta.Neki azért többen is ismerik itt a nevét.
GTPeti04-10-2012 18:43:16 // 25437
"Egr-t nekem többen is azt ajánlották,hogy ne iktassam ki."

Milyen indoklást fűztek ehhez a "jó"tanácshoz?
156er04-10-2012 18:39:34 // 25436
hát bazz nem sokáig volt fent.... tegnap került fel ha jól rémlik. pedig szépnek tűnt. :)
Shadin04-10-2012 18:23:01 // 25435
Rési sw:

ECU ISO code: FD 86 3D 04 19
FIAT drawing number: 55204663
Hardware number: 0281013140
Hardware version: 00
Software number: 1037380495
Software version: 3441
Homologation number: 93944
ECU programming date: 03/29/2006

Új sw:

ECU ISO code: FD 86 3D 04 19
FIAT drawing number: 51812907
Hardware number: 0281013140
Hardware version: 00
Software number: 1037389890
Software version: 3442
Homologation number: 93944
ECU programming date: 08/14/2012
Shadin04-10-2012 18:08:24 // 25434
Ez a mai. Távolság 60km fele város fele pálya.

Tibcsi16604-10-2012 16:35:42 // 25433
Hát persze, mert a mién a legjobb oldal:) Amúgy pedig nekik is Fiat diesel-ük van és ugyan azokkal szívnak mint mi. EGR+DPF
Tibcsi16604-10-2012 16:24:22 // 25432
Igen az MRM2 a csuklókhoz való és a Fiat-okhoz ez van a szervízkönyben. Egy szaki tanácsolta egy fórumon, hogy simán jó fogasléchez.
Coolby04-10-2012 16:23:50 // 25431
OFF

én ezt találtam, ahol mindenféle szoftver fent van és lehet próbálkozni:

http://diag.weboldala.net/

OPCOM2010 a jelszó

amúgy vicces C Vectra fórumban EGR szelep tisztítás kapcsán alfaamore-s blogokat linkelgetnek :)
Tibcsi16604-10-2012 16:16:15 // 25430
Én itt kicseréltem mindegyiket csavarosra. Elég nehéz hozzáférni oldalról.
Tibcsi16604-10-2012 16:14:11 // 25429
Ez nekem is szokott menni ha hozzá lehet férni fogóval. De én nem szeretem és ha lehet kicserélem őket.
Tibcsi16604-10-2012 16:12:30 // 25428
OFF

Ez engem is érdekelne, bátyám Passat-jával nem tudom összehozni
Tibcsi16604-10-2012 16:11:17 // 25427
Jaa igen EGR lezáráshoz át kell írni a vezérlést (ki kell iktatni a szoftverből)
Chiptuningos megcsinálja simán.
Tibcsi16604-10-2012 16:08:41 // 25426
Te semmiképp ne állj neki! Egy profi szerelő egy nap alatt megcsinálja. Az Én szerelőm sosem szerelt még ilyen motort, de 1 nap alatt simán cserélt rajta vezérlést, szíjakat és kipucolta a szívósort. Nálam nem nagyon volt eldugulva pedig óra szerint kb. 80ekm ment a kocsi gyári állapotban. (DPF+EGR)



A Tied már 100e fölött van óra szerint, viszont ha nem rángat és jól megy szerintem nem érdemes szétszedni. Nagy meló! Inkább EGR lezár DPF ki :) És akkor nem koszolódik tovább ;)
Coolby04-10-2012 16:01:13 // 25425
OFF

egy teljesen pofátlan OFF-os kérdés, de nem tudja valaki, hogy az ELM327-es kábelt össze lehet-e hozni egy C Vectrával és milyen progival érdemes próbálkozni. Fater gépére is ránéznék, ha működne a dolog...

OFF
droberto04-10-2012 15:35:19 // 25424
Részvét! :(
Coolby04-10-2012 15:00:51 // 25423
úhh, szétverne az ideg...
'''''04-10-2012 14:38:13 // 25422
Épp most jöttem a políros mestertől.Tegnap asszony Giujába valami balf@sz belement.Valószínű fordulásnál kapta éppen el.Most van egy 10cm széles és 50cm hosszú karcolás a lökös sarkán.Sajna nem lehet festés nélkül helyrehozni.4.000Km van benne és már felszentelték.Szétbasz az ideg. Bocs a félig off-ért.
.....04-10-2012 14:32:42 // 25421
Igen, 1x használatos.
droberto04-10-2012 14:28:32 // 25420
Nekem eddig még nem gyűlt meg vele a bajom. :)
Lefele csavarhúzóval szoktam veszem, visszafele kombinált fogóval teszem.
.......................04-10-2012 14:27:05 // 25419
nem ki meló a szívosor csere
'''''04-10-2012 13:58:51 // 25418
Ha jól tudom,a szívócsonk kiszerelésnél meg is kell picit dönteni a motort.Ha nincs gondod vele,hagyd a fenébe a tisztítást.A szűkítőt meg simán berakja a szaki,ahhoz hozzáfér.A vezérlés átírását meg bentről megoldják. :-)
Coolby04-10-2012 13:55:05 // 25417
valószínű ez a gyorscsatis vacak, amit sokszor oldás után lehetetlen visszarakni, plusz szopás is...
Coolby04-10-2012 13:53:27 // 25416
Akkor máris előrébb vagyok, mert az EGR szűkítőt már olasz barátom is betette. Ez a szívósor tisztítás ez szopó melónak tűnik, ahogy itt leírjátok, pedig ezt vidéki autószerelőmmel akartam megcsináltatni, aki amúgy is utálja Alfákat, hogy nehezen szerelhető (bár enyémet még nem is látta, csak hallotta, hogy ezt vettem :)). Mondjuk én mondom neki, hogy örüljön, hogy nehéz szerelni, tovább tart, több pénzt kap... Egyébként mechanikus szerelésekre hozzá fogom vinni, mert ügyes, és nem kifejezés, hogy töredékéért dolgozik, mint itt Pesten a szakik...
droberto04-10-2012 13:34:38 // 25415
A bilincs csak roncsolással oldható?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.