Forum >> 159

GTPeti07-10-2012 14:31:17 // 25484
Érdekes!
Bár szerintem ezzel nem árt óvatosnak lenni, mert itt már többről van szó, mint adatlekérdezés a MES-sel... Ha a program esetleg mégsem hibamentes, akkor baj van... Erről egy olyan tudna véleményt mondani, aki nap, mint nap chipeket módosítkat. Bár nekik vszínüleg ehhez nem sok kedvük lenne.
.....07-10-2012 11:00:59 // 25483
Ezt a programot láttátok már? ecusafe
DPF - FAP removal
Tibcsi16607-10-2012 08:52:24 // 25482
Sajnos én dolgoztam :( Nálam ez nem kívánságműsor. . Amúgy pont jövő hétvégén megyek Kaposvár felé (Nagyatád) Kár hogy nem jövő hétvégén lesz :(
Tibcsi16607-10-2012 08:47:04 // 25481
Jaa, az jó, ha nincs visszatekerve! Én csak a műszaki állapot miatt írtam, hogy sok, mert így simán rá lehet költeni rögtön pár százat, ha még minden gyári.

Persze kilenc évesen már lehet benne 350eKm is, tehát az sem biztos, hogy nincs tekerve. Ezért jó mérni kompressziót, abból talán kiderül milyen állapotú a motor.
GTPeti07-10-2012 07:58:37 // 25480
"elég sok ez a 260eKm" Ha valaki őszinte az a baj, ha visszateker az a baj. Füstszűrős történet... :))
'''''07-10-2012 07:55:26 // 25479
Mi is így voltunk.A grande puntót kellett alfára cserélni.Viszonyíts a használtautó.hu áraihoz,ha el szeretnéd adni.
droberto07-10-2012 00:52:13 // 25478
Nagyon sajnálom, hogy a topiclakók nagy része távol maradt az eseménytől! :(
Igazán príma kis rendezvény volt!
droberto07-10-2012 00:49:48 // 25477
Azt a szívemre vettem volna. :)
Volt belőle bőven hál' Istennek. :)
droberto07-10-2012 00:47:25 // 25476
Nincs mit! Ezüst...
Tibcsi16607-10-2012 00:22:29 // 25475
Nagyon szép és full extra!, de elég sok ez a 260eKm. Ha volt már rajta lengőkar és kuplung csere és kompresszió is jó, akkor OK.
Esetleg 1-2százat alkudnék még. ;)
Tibcsi16607-10-2012 00:15:07 // 25474
Ebben illetékes vagyok :) 100eKm mentem a régi vassal. A 150LE semmivel sem kevesebb mint az 159 1.9JTDm 16V, mivel a súlyuk kb. egyforma (gyári adatok szerint) De azért persze nem lehet összehasonlítani a 2.4-es 159-essel. Azért ha igazán erős gépet akarsz akkor maradj a 200LE 159-nél. (Persze ennek azért más az ára.)

Amúgy műszakilag szerintem kevesebb gond van a 166 2.4 JTD-vel. Én azt sem tudtam, hogy mi az hogy EGR,DPF,féltengely . . . csak simán mentem 100eKm és kész. Ami komoly gondom volt, az a nagynyomású adagoló, de az egyértelmű üzemanyag gond volt, valahol jól betankoltam valamit. Csere lett a vége, de 140ből az is kijött+munkadíj. Ja és volt még két felső lengőkar cserém, de a pesti utakon ez nem is csoda, sőt az a csoda, hogy az alsókat nem is kellett cserélni.
Dömpi (il dottore)06-10-2012 23:33:22 // 25473
a 150 LE elég egy ekkora vasba?
egy 9 éves gép mennyire zörög kátyús utakon?
Van valakinek tapasztalata?
GTPeti06-10-2012 22:04:59 // 25472
Áá... ez szép dolog! B) Akkor tényleg nincs más út... Reméljük találtok valakit, aki pont egy ilyen egytulajos, kevesett futott autót keres.
Dömpi (il dottore)06-10-2012 21:24:30 // 25471
Nem akarom, hogy azt érezze, az ő álmai nem fontosak. Elkapta a fertőzés! Mit csináljak?
SKrisz06-10-2012 21:10:57 // 25470
Sziasztok,

örülök, hogy a 159 csapatból sokótokkal találkoztam ma Kaposon.Akivel nem tudtam "normálisan" beszélgetni, elnézést kérek, de voltak rohanós / pakolós / másfele figyelős percek a modelles boltnál is, meg az Amore-s pultnál is.

Remélem köv. alkalommal több idő lesz dumálgatni :-)
GTPeti06-10-2012 21:09:42 // 25469
Szerintem a legjobban akkor jártok, ha NEM adjátok el és az asszony továbbhasználja. Szerintem.
Dömpi (il dottore)06-10-2012 20:56:05 // 25468
Sziasztok!
Egy full OFF kérdés:
Feleségemmel vitatkozunk és kíváncsi vagyok a véleményetekre:
Van egy 2007. májusi Ford Fiestánk. Benzin 1,25 Fresh Plus. Megboldogult Édesanyám vette újonnan szalonból. Mikor Ő meghalt, a 4 és fél éves autóban volt 7600 km (!). Azóta feleségem használja, napi 30-35 km-t meg vele, alapvetően városon kívül. A kocsi makulátlan állapotban van, évente olajcsere, pollenszűrőcsere stb, ahogy kell. Most van benne 21000 km.
Szerintetek eladható 1,5 MFt-ért?
ON

Néztem egy 166-ot. Vélemény?
Dömpi (il dottore)06-10-2012 19:32:19 // 25467
Igazából nincs ilyen oka a dolognak.
Annyi csak, hogy amióta megvettük a 159-et, rágja a fülem, hogy neki is Alfa kell. Minden áron 147-et akart.

Én viszont szeretnék egy kicsit több teljesítményt magam alá :) - az ember mindig többet akar :)...

Szóval az 1,9 - igan chippelt - 8V lenne az övé - az 1,25 benyás Fiesta után ez neki erőgép lesz - én meg keresek egy 5-hengeres 166-ot.

Ha már alfát akar, inkább így. A 159 lassan rendben lesz, egy csomót beleinvesztáltam.
W.06-10-2012 19:26:57 // 25466
A 166 jó döntés! Én is "visszaléptem".. :)
Dömpi (il dottore)06-10-2012 19:24:56 // 25465
Kedves Barátaim!
Lehet, hogy meg fogok válni tőletek.

Ma az a gondolat fogalmazódott meg bennünk az asszonypajtival, hogy megválok a 159-től.

Övé lesz.

Magamnak pedig keresek egy 166-ot - 2,4 jtd :)

OFF
Ha valakit érdekel az OFF-ja (Ford Fiesta - alig futott, kiváló állapotban) keressen.
ON

Szóval azért túl messzire nem megyek :)
Erhard 242 (Pure Energy)06-10-2012 18:13:54 // 25464
Jó kis találkozó volt ez a kaposújlaki és köszönet Drobertonak hogy megmentett minket az éhhaláltól, finom volt az ebéd :)
'''''06-10-2012 17:10:44 // 25463
Köszönet itt is az ebédért Drobertonak!Nyertél?
.....06-10-2012 12:24:41 // 25462
A pillanószelep felől többet látnál.
Pityukoma06-10-2012 12:06:39 // 25461
Nem sajnos ahoz forgatható kamerafej kellene, amit kintről tudok irányítani,az már megjelenít a monitoron egy viszonyítási "mérőlécet" is, de az rohadt drága (kb150K). Az 5+6-os kép az közeli kb.1mm-ről csináltam, azért olyan elrettentő a látvány. A 4+7-es kép inkább tükrözi a valóságot azokon látszik igazán hogy egyenletes mindenhol a lerakódás.
GTPeti06-10-2012 11:51:04 // 25460
Respect! :)) Olyan kép is készült, amin látni, hogy milyen vastag a lerakódás?

Klassz a "kamerád"!
Pityukoma06-10-2012 09:23:56 // 25459
Akkor megejtettem a "szívósor-eltömődöttség" vizsgálatot. FES-el próbáltam :-DDD de nem sikerült:-) Ezért egy endoszkópot használtam.

Mit ne mondjak a képek magukért beszélnek. Dzsuva a köbön. :-(
Jó-jó környezetvédelem, de előbb utóbb ez is bekerül a környezetbe.
Dömpi (il dottore)05-10-2012 22:06:47 // 25457
tudod kivel szórakozz ! :)
GTPeti05-10-2012 18:00:08 // 25456
Természetesen nem lehet, csak beugratós kérdés volt. ;)

(Ez lenne az a paraméter, amire az EGR különösen "jótékonyan hat". Akkor is, ha az ember nem tud róla.)
Dömpi (il dottore)05-10-2012 10:15:50 // 25455
nem, de legközelebb megnézzük!
Shadin05-10-2012 09:55:00 // 25454
olyat is lehet? én nem találtam.
Erhard 242 (Pure Energy)05-10-2012 07:09:00 // 25453
jah az eltömődés is pontatlan volt stb.....
Erhard 242 (Pure Energy)05-10-2012 07:08:13 // 25452
kezdem azt hinni hogy a gyári ecu egy kínai klón szar, pontatlanul írja a regeneket, az olajelhasználódást, nálam sosem írt hibát a dpf-re, mikor a légmennyiség a valóságban fele volt azt sem dobta be hibának....hát ez mi?
Erhard 242 (Pure Energy)05-10-2012 07:04:59 // 25451
sokkal sűrűbben tisztít, mint ahogy azt a program írja amikor még szoptam a dpf-fel onnan láttam hogy pucol, hogy a pillanatnyi fogyi felugrott a duplájára és vagy rángatott az autó, ráraktuk az ecuscanre és azt írta hogy utolsó regenerálás 160km-rel ezelőtt pedig 30-at sem mentem vele......
GTPeti04-10-2012 21:50:51 // 25450
A szívósor-eltömődöttséget is lekérdeztétek?
Dömpi (il dottore)04-10-2012 21:19:39 // 25449
Pár hete néztük diagnosztikai szoftverrel (nem FES/MES), eltömődöttság 67 % volt, 400-valahány km-t mentünk az utolsó regen óta, 5-600 km-enként van regen.
A klasszikus városi használat szinte nulla (kisvárosi van csak - vagyis 50-60-nal lehet tépetni szinte mindenhol) amúgy meg napi 30 km 80-150 közötti tempóban Abony-Cegléd között.
Most mit mondjak. Szerintem jónak mondhatóak a használat körülményei is.
GTPeti04-10-2012 21:12:43 // 25448
Dömpi, pedig szerintem a te autód sem kivétel... De ne legyen igazam!
Dömpi (il dottore)04-10-2012 21:07:18 // 25447
a 8V-ben is le kell kötni a szívósorlapátokat?
amúgy mikor kell lekötni? mi utal arra, ha le kell kötni?
Dömpi (il dottore)04-10-2012 21:00:17 // 25446
Az enyém is chip-pelt (legalább is mindenki ezt mondja), mégis rendben van a DPF-em. Az EGR-el volt gond, de azért, mert túl hímestojásként bántam a géppel és nem mertem 2000 fölé pörgetni. Aztán szóltak, hogy igenis meg kell pörgetni, hogy tiszuljon. Az EGR kapott egy takarítást, azóta rendben van.
Coolby04-10-2012 20:51:59 // 25445
szedjétek le pls összes cuccot, mert most én nem vagyok olyan gép közelben, mire kell, addigra meg el ne tűnjön :)
Coolby04-10-2012 20:51:00 // 25444
hát én is így találtam, elvileg ezt a jelszót írták...
droberto04-10-2012 20:46:16 // 25443
Király vagy! A FoCom-ot már kerestem égen, földön! Köszi!
Forsberg04-10-2012 20:06:20 // 25442
Szuper dolgok vannak az oldalon, köszi! De nem fogadja el a jelszót.
Biztos ez az?
GTPeti04-10-2012 19:04:44 // 25441
Ha a motornak meleg levegő kell, akkor a beszívott levegőt érdemes átkergetni a kipufogócsonk körül. (Az Uno-mon van beszívott levegő termosztát.) Nem az oxigénban szegény és koromban gazdag levegőt lenyomni a torkán. Tehát az alapgondolattal egyetértek, a megvalósítással nagyon nem.
'''''04-10-2012 19:00:30 // 25440
Én is csodálkoztam de a másik chip-es is ezt mondta.Egyenlőre marad,van elég gondom a nitróval.Utána meg indul a víz-alkohol befecskendezés projekt. :-)
GTPeti04-10-2012 18:53:20 // 25439
Nekem is volt vele dolgom igaz csak emailen keresztül. (Egy barátomnak csinált chipet.)
Az, hogy a kipufogógáz jobb a motornak most hallom először. De ám legyen... B)
'''''04-10-2012 18:50:04 // 25438
Télen a motor túl hideg levegőt kap.Kollár Szabi is ezt ajánlotta.Neki azért többen is ismerik itt a nevét.
GTPeti04-10-2012 18:43:16 // 25437
"Egr-t nekem többen is azt ajánlották,hogy ne iktassam ki."

Milyen indoklást fűztek ehhez a "jó"tanácshoz?
156er04-10-2012 18:39:34 // 25436
hát bazz nem sokáig volt fent.... tegnap került fel ha jól rémlik. pedig szépnek tűnt. :)
Shadin04-10-2012 18:23:01 // 25435
Rési sw:

ECU ISO code: FD 86 3D 04 19
FIAT drawing number: 55204663
Hardware number: 0281013140
Hardware version: 00
Software number: 1037380495
Software version: 3441
Homologation number: 93944
ECU programming date: 03/29/2006

Új sw:

ECU ISO code: FD 86 3D 04 19
FIAT drawing number: 51812907
Hardware number: 0281013140
Hardware version: 00
Software number: 1037389890
Software version: 3442
Homologation number: 93944
ECU programming date: 08/14/2012
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.