Forum >> 159
Piritu - 1.000.00005-02-2023 12:57:02 // 125959
Csak engem visz az Amore oldalára?
tirex05-02-2023 10:42:14 // 125958
Sziasztok. meg tudná valaki mondani hogy a Mitokba lett-e beépítve boruláskapcsoló? Nekem a 159-ben van a vezetőülés előtt a szőnyeg alatt de nem tudom a Mitokban van-e.
gergo_15503-02-2023 14:59:25 // 125957
leopop330-01-2023 18:14:19 // 125956
Igen így értelek persze de valahogy inkább maradnék a hátsó kerék hajtásnál csak. Aztán ha pont egy Veloce jön szembe majd azokkal a paraméterekkel akkor nyilván nem hátrálunk el de alapvetően a sima 200 lovas benyásat keressük.
Soma 15630-01-2023 10:55:09 // 125955
Köszönöm a segítséget
Liquid30-01-2023 01:09:01 // 125954
Az nagyon nagy méret, átmérőben 4.5 centivel nagyobb mint az amúgy is nagy 235/40R19.
245/40R19-et használtam az elfér TI alatt is, de szerintem kb. az a legnagyobb ami még nem okoz gondot.
Nézd meg a méreteket egy kalkulátorral.
245/40R19-et használtam az elfér TI alatt is, de szerintem kb. az a legnagyobb ami még nem okoz gondot.
Nézd meg a méreteket egy kalkulátorral.
Soma 15629-01-2023 19:04:39 // 125952
Srácok!235/55 18 8j nyári gumi elfér a 159 alatt?
Liquid29-01-2023 13:13:27 // 125951
4 éve volt nekem 120e a felújítás. BP-en csinálták valahol. A ki-beszerelés meg hasonlók nyilván nincsenek benne.
Mindketten félreértettétek :) A hülyebiztonság a 159 Q4-nél nem azt jelentette, hogy nyugodtság, zen meg ilyesmi, hanem azt hogy igen tahó módon lehet küldeni neki, gyakorlatilag bármilyen körülmények között, és volt vigyorgásfaktor bőven. Az FWD helyett hátul is kapar, sőt. A Giunál ez ugye inkább azt jelenti, hogy elöl is kapar valamennyire, így itt kevésbé "szükséges", a vigyorgásfaktor anélkül is megvan.
Mindketten félreértettétek :) A hülyebiztonság a 159 Q4-nél nem azt jelentette, hogy nyugodtság, zen meg ilyesmi, hanem azt hogy igen tahó módon lehet küldeni neki, gyakorlatilag bármilyen körülmények között, és volt vigyorgásfaktor bőven. Az FWD helyett hátul is kapar, sőt. A Giunál ez ugye inkább azt jelenti, hogy elöl is kapar valamennyire, így itt kevésbé "szükséges", a vigyorgásfaktor anélkül is megvan.
leopop328-01-2023 23:43:03 // 125950
Azért a szénné farag a közel sem ezt jelenti amit leírtam :)
Egy gyári Q2 sperrdifi meg stage 2+ azért egyáltalán nem a szénné faragás 😅🤣
Egy gyári Q2 sperrdifi meg stage 2+ azért egyáltalán nem a szénné faragás 😅🤣
leopop328-01-2023 23:41:14 // 125949
Konkrétan most megfogalmaztad amit keresek!
leopop328-01-2023 23:39:33 // 125948
Tudom de úgy gondolom a hülyebiztosságra nincs is szükségem. Pont azt szeretném hogy kicsit harcolni kelljen vele ezért okosítanám meg alapból is ;)
200 feletti összeg volt bőven a kardán felújítása a haveromnak és ez nem ma volt hanem 4-5 éve. Akkor mai árakkal már biztos nem kicsit változtatott ez :)
Igen én is így gondolkodom. De főleg a 200 lovast keresek, Velocénak csak az ülései tetszenek igazából meg a lökhárító elemei 😅
200 feletti összeg volt bőven a kardán felújítása a haveromnak és ez nem ma volt hanem 4-5 éve. Akkor mai árakkal már biztos nem kicsit változtatott ez :)
Igen én is így gondolkodom. De főleg a 200 lovast keresek, Velocénak csak az ülései tetszenek igazából meg a lökhárító elemei 😅
WarbiRunner (Gyuri)27-01-2023 09:08:03 // 125947
Biztos jó, és biztonságos dolog, szerintem ízlés kérdése. Bennem is ott van, hogy plusz komplikáció, plusz alkatrészek, a szememnek letisztultabb a dolog nélküle. Együttélve vele biztos más, pláne ha óvatosan megment, mint az Esp is. Azt pl pokolba kívántam én is, de nélküle lehet nem lenne nagy a szám :-)
Giuntini27-01-2023 08:25:59 // 125946
Az automata váltó is ilyen. Kényelem, hülyebiztosság, de bármennyire is kiforrottak a mai váltók, de bonyolult szerkezetek.
Figyeledhogy mennyire finoman vált, a legkisebb rántásnál már felhúzod a szemöldöködet.... Mikor én a budapesti dugóban araszoltam a 159-el, mindig éreztem, hogy ez mennyire nem tetszik neki. Olaazországban egy pillanatra sem jutott eszembe a 40 fokban, autópályán, vagy a kanyargós umbriai utakon, hogy ez nem tetszik neki. Sőt, ellenkezőleg....
Tegnap este a MiTo megadta a szája ízét egy CLS Mercinek Foodpandázás közben. A Budaörsi úton a centrum felé embertelen tempóban jött a Merci. Én közeledek a vasúti híd alatti közel 90 fokos kanyarhoz, lelveszem a gázt, előtte finoman fékezek, a Merci a belső sávban kvázi mellettem. A kanyar közepén 4-ben kigyorsítok a Merci lemaradt mint a borravaló. A 77 lóval szépen megyek előre, megtalálom a helyeket a Merci vezetője már örjöngött a dühtől, hogy nem tud revansot venni. Pirosat kaptam a Barzók Béla felé a kanyrodó sávban, akkor nagy dudaszóval elhúz mellettem. Egészségére és röhögtem.
Ezek a dolgok mindennaposak. Több száz lovat nem lehet úgy kezelni mint a keveset, ami nem tud meglepetést okozni. Mellette ha a kevés egy gokart futóművel van felvértezve, nincs ellenfél.
Ezek az esetek szinte mindennaposak. Sok Alfás is elintézi a MiTo-t egy kézlegyintéssel:"női autó". A MiTo egy nagyon férfias autó, aki élvezi a vezetést, imád a szinte határon autózni a kanyarokban mindenfajta rosszindulatú kitörések nélkül, az imádja. Csak mindent elővigyázatosan kell csinálni. Tudni kell a határokat, nedves úton meg kétszeresen elővigyázatos vagyok vele.
A 200 lovas 2,4-el szűknek érződik a város. A kis MiTo jól érzi magát, kezesbárány.
Figyeledhogy mennyire finoman vált, a legkisebb rántásnál már felhúzod a szemöldöködet.... Mikor én a budapesti dugóban araszoltam a 159-el, mindig éreztem, hogy ez mennyire nem tetszik neki. Olaazországban egy pillanatra sem jutott eszembe a 40 fokban, autópályán, vagy a kanyargós umbriai utakon, hogy ez nem tetszik neki. Sőt, ellenkezőleg....
Tegnap este a MiTo megadta a szája ízét egy CLS Mercinek Foodpandázás közben. A Budaörsi úton a centrum felé embertelen tempóban jött a Merci. Én közeledek a vasúti híd alatti közel 90 fokos kanyarhoz, lelveszem a gázt, előtte finoman fékezek, a Merci a belső sávban kvázi mellettem. A kanyar közepén 4-ben kigyorsítok a Merci lemaradt mint a borravaló. A 77 lóval szépen megyek előre, megtalálom a helyeket a Merci vezetője már örjöngött a dühtől, hogy nem tud revansot venni. Pirosat kaptam a Barzók Béla felé a kanyrodó sávban, akkor nagy dudaszóval elhúz mellettem. Egészségére és röhögtem.
Ezek a dolgok mindennaposak. Több száz lovat nem lehet úgy kezelni mint a keveset, ami nem tud meglepetést okozni. Mellette ha a kevés egy gokart futóművel van felvértezve, nincs ellenfél.
Ezek az esetek szinte mindennaposak. Sok Alfás is elintézi a MiTo-t egy kézlegyintéssel:"női autó". A MiTo egy nagyon férfias autó, aki élvezi a vezetést, imád a szinte határon autózni a kanyarokban mindenfajta rosszindulatú kitörések nélkül, az imádja. Csak mindent elővigyázatosan kell csinálni. Tudni kell a határokat, nedves úton meg kétszeresen elővigyázatos vagyok vele.
A 200 lovas 2,4-el szűknek érződik a város. A kis MiTo jól érzi magát, kezesbárány.
Liquid27-01-2023 07:44:06 // 125945
Arra reflektáltam hogy a Q4 azért nem kell, mert plusz hibaforrás. Azt tudom hogy Te milyen gondolatok mentén választottál. Lehet nem jól fogalmaztam és nem a hülyebiztosság a jó kifejezés, ne úgy értelmezzétek hogy önvezet, vagy bármit is elvesz. Egyáltalán nem, sőt!
Piritu - 1.000.00026-01-2023 23:02:21 // 125944
" De eszembe se jutott hogy olasz autónál, bármilyen kis dologban is racionálisan döntsek" - LOL!
RomeoOne26-01-2023 22:27:15 // 125943
Napi járós Giulia, ami szénné van faragva 400 lóerősre, meg mindenfelé szétmoddolva... Én érzek ebben némi ellentmondást :D
WarbiRunner (Gyuri)26-01-2023 21:56:24 // 125942
Ez nem feltétlenül racionalitás, nálam pl kizárt volt a q4 mert a legkönnyebb kivitelt és tisztán rwd-t szerettem volna. Pont nem hülyebiztosságot kerestem, de amit kerestem meg is kaptam. :-)
Liquid26-01-2023 21:27:18 // 125941
Te tudod :) Az biztos hogy azt a mindenek feletti stabilitást és hülybiztoságot nem tudja más csak a Q4, legalábbis a 159 nagyon magasra tette a lécet. Nekem akkor is megérné ha 2 évente kellene kardánt felújítani :D Amúgy az se volt vészes, 120k, inkább a szakember megtalálása volt a nehéz. A vicc az hogy 3.2-hoz 50e volt a bontott kardán, a 2.4-hez meg 120e, mivel szerencsére nem csereszabatos.
Azt viszont már megszoktam, hogy ezt senki se tudja, csak az aki már használta :) Pedig nagyon más kávéház pl. az elöl kaparós 2.4 és a Q4.
Az is igaz, hogy Giulia\Stelvio vonalon én is úgy voltam vele hogy 280 lovast akarok, de ha 200 lovasból jön szembe jó akkor azt veszek, és megokosítom. De eszembe se jutott hogy olasz autónál, bármilyen kis dologban is racionálisan döntsek :)
Azt viszont már megszoktam, hogy ezt senki se tudja, csak az aki már használta :) Pedig nagyon más kávéház pl. az elöl kaparós 2.4 és a Q4.
Az is igaz, hogy Giulia\Stelvio vonalon én is úgy voltam vele hogy 280 lovast akarok, de ha 200 lovasból jön szembe jó akkor azt veszek, és megokosítom. De eszembe se jutott hogy olasz autónál, bármilyen kis dologban is racionálisan döntsek :)
leopop326-01-2023 21:10:47 // 125940
Akkor olyan mint a DSG váltó 🤣🤣
leopop326-01-2023 21:09:56 // 125939
Igen jól összefoglalta Gyuri illetve alapból inkább a sima 200 lovast választanám az adózás miatt is. Illetve 3.2 Q4 Brerán haveromnak cserélnie kellett a kardánt. Végül kardán felújítás mellett döntött évekkel ezelőtt is nagy összeg volt. Úgyhogy azt választom amit Gyuri mondott hogy minnél kevesebb olyan alkatrész legyen benne ami el tud romolni, főleg hogy hosszú távra tervezünk majd a Giuliával illetve napi járós lesz. Így a Q4 kilőve. Könnyebb is lesz így a kocsi ami óriási plusz pont.
katbal26-01-2023 17:54:22 // 125938
Borzalmasan lassan produkál érezhető langyot az ülésfűtés. Ilyen minuszokban percekbe is telik, szóval ha így próbálod, akkor legyél türelmes :). Ha van multimétered, akkor mérj ellenállást. Szerintem 10-20 Ohmnál nem kéne többnek lennie. Ha szakadást mérsz, akkor kuka. Mérhetsz áramfelvételt is, ha 0 akkor kuka. Ha nincs multimétered, akkor próbálj meg sorbakötni egy fényszóróizzót. Ha pislákol, akkor folyik áram, előbb utób langy is lesz az ülés. Ha CAN-en kapcsolja a kocsi az ülésfűtést, akkor felejtsd el amit írtam :).
alfa155gyuri26-01-2023 17:14:28 // 125937
PBali26-01-2023 14:03:30 // 125936
Értem. Sok sikert az eladáshoz és kitartás az építkezéshez!😊
Roll198326-01-2023 10:53:06 // 125935
Szia! Ha minden igaz márciusban elkezdünk építkezni, kéne egy vonóhorgos autó, amit lehet nyúzni, nem szeretném erre befogni ezt az autót. Természetesen mindennel együtt fogom meghirdetni, nem fogok semmit se külön árulgatni, így több esélyt látok az eladásra. Láttam a 2.8 milliós autót, de ott a Ti felni hiányzik a csomagból, ami nem szerencsés.
PBali26-01-2023 08:04:04 // 125934
Persze lehet okoskodni, hogy a két szett kerékből csak egyet adsz mellé (nyilván a 19-es a vonzóbb és jön is lassan a jó idő), a másikat meg eladod külön, akkor anyagilag kicsit jobban járhatsz, de szerintem ha valaki 4 millióért venne 2009-es autót, annak azért kellene mind a 4 kerék.
Nekem legalábbis igen 😊
Nekem legalábbis igen 😊
PBali26-01-2023 08:00:30 // 125933
Szia!
Én folyamatosan nézem a Tbi kínálatot. Nem igazán mozdul…
A helyedben 4 millió körül tenném fel, ha nem sürgős, aztán meglátod. (Nyilván nem tudom mennyit szeretnél érte, a realitás szerintem azért 4 alatt van, hiába a jó állapot és a gondos gazda, mégis 14 éves lesz idén és én azt tapasztalom, hogy ez a legtöbb embernek már öreg autó.)
Ami felette van árban, azok hónapok óta nem kelnek el. Van több,amit már nyáron is hirdettek. Árban nem igazán mozdulnak az eladók, ezek alapján vevő sem érkezik rájuk.
Az egyik tulaj nemrég itt is panaszolta, hogy nincs az övére érdeklődő, neki is fent van még az SW-je, 2.8-ért. (Km több,mint nálad)
Én azt tapasztaltam, hogy eladásnál sokat számít a régió. Ebből a szempontból jó lehetsz szerintem. Nagyon szép gép amúgy, miért adod el? (Ha szabad érdeklődni 😉)
Én folyamatosan nézem a Tbi kínálatot. Nem igazán mozdul…
A helyedben 4 millió körül tenném fel, ha nem sürgős, aztán meglátod. (Nyilván nem tudom mennyit szeretnél érte, a realitás szerintem azért 4 alatt van, hiába a jó állapot és a gondos gazda, mégis 14 éves lesz idén és én azt tapasztalom, hogy ez a legtöbb embernek már öreg autó.)
Ami felette van árban, azok hónapok óta nem kelnek el. Van több,amit már nyáron is hirdettek. Árban nem igazán mozdulnak az eladók, ezek alapján vevő sem érkezik rájuk.
Az egyik tulaj nemrég itt is panaszolta, hogy nincs az övére érdeklődő, neki is fent van még az SW-je, 2.8-ért. (Km több,mint nálad)
Én azt tapasztaltam, hogy eladásnál sokat számít a régió. Ebből a szempontból jó lehetsz szerintem. Nagyon szép gép amúgy, miért adod el? (Ha szabad érdeklődni 😉)
Liquid25-01-2023 16:36:08 // 125932
Többeknek volt beázásos kalandja, nagyrészt az ajtó kárpitja alatt lévő burkolat szigetelése volt a ludas, ha jól emlékszem. Nekem szerencsére nem volt ilyen gondom.
Zselé25-01-2023 16:19:40 // 125931
No megnéztem, van benne víz, és az olajsapkán sincs nyoma túrónak. Ma be is indult pöccre (24h állás után). Inkább több nap után van a baj.
Bár, a kolléga máshogy indít mint én:
Én kuplung + fék, és 1x nyomom - ő kuplung, és végig nyomva tartja... nem tudom, ebben van-e összefüggés.
Ami viszont baj: nagyon párásodik az autó, és ma felfedeztem: jobb elől a lábtérben a szőnyeg cuppog a víztől. Betonon áll a kocsi, de sok nagy eső volt mostanság. Merre érdemes keresgélni? Ajtó furatok tömődhettek el? Vagy máshonnan is be tud jönni a víz?
Bár, a kolléga máshogy indít mint én:
Én kuplung + fék, és 1x nyomom - ő kuplung, és végig nyomva tartja... nem tudom, ebben van-e összefüggés.
Ami viszont baj: nagyon párásodik az autó, és ma felfedeztem: jobb elől a lábtérben a szőnyeg cuppog a víztől. Betonon áll a kocsi, de sok nagy eső volt mostanság. Merre érdemes keresgélni? Ajtó furatok tömődhettek el? Vagy máshonnan is be tud jönni a víz?
WarbiRunner (Gyuri)25-01-2023 14:18:22 // 125930
Érdemes az xDrive rendszerről olvasgatni, nagyjából ugyanaz a ZF cucc. Megbízhatónak mondják, de ha beüt a gond....XD
Liquid25-01-2023 13:57:33 // 125929
Gyuri jól összefoglalta. Az tény hogy ami nincs az nem romlik el, de ezek alapján kb. gyalog menni a legjobb, bár ott meg a cipő kopik :D
A 159 tapasztalata alapján a Q4-től nem kell félni megbízhatóságilag sem.
Persze van plusz kihajtás, féltengelyek difi satöbbi. Nekem pl. kellett kardánt felújítanom, 220.000 km-nél.
Szerintem ugyanez lesz a Giulia/Stelvio párossal is, azzal a különbséggel, hogy itt sokkal több a Q4, nem olyan extra mint a 159-nél. Tehát valószínűleg nem sokkal drágább az ahhoz való alkatrész. (pl. kerékcsapágy)
A 159 tapasztalata alapján a Q4-től nem kell félni megbízhatóságilag sem.
Persze van plusz kihajtás, féltengelyek difi satöbbi. Nekem pl. kellett kardánt felújítanom, 220.000 km-nél.
Szerintem ugyanez lesz a Giulia/Stelvio párossal is, azzal a különbséggel, hogy itt sokkal több a Q4, nem olyan extra mint a 159-nél. Tehát valószínűleg nem sokkal drágább az ahhoz való alkatrész. (pl. kerékcsapágy)
WarbiRunner (Gyuri)25-01-2023 13:00:31 // 125928
Semmi sem örökéletű, ami bonyolultabb, azt drágább javítani, ha kell. Nem szól a fáma arról hogy baj lenne velük, de még nem is öregek :-) Attól függ, mennyiért, mennyit futott a cél. Alcantara ülést csak egész fiatal Ti-ben találsz szerintem. De már nagyon off itt :-)
leopop325-01-2023 12:44:23 // 125927
Igen a sima hátsó kerekes 200 lovasból szeretném. Csak az alcantara ülések meg ahogy látom a Velocéban vannak.
De alapvetően nem ragaszkodom a Velocéhoz. Pont a hátsókerék miatt kéne inkább a sima 200 lovas. Csak a program más motor ugyanaz egy bizonyos évjáratig így ezt kutattam eddig. De így ahogy mondod akkor a Veloce kilőve ha a Q4 nem olyan örök életű.
Jobban is járok a sima 200 lovassal mert papíron kevesebb ló kevesebbet kell adózni. Aztán majd hogy mi történik a géptető alatt arról meg már nem kell adózni :DD
De alapvetően nem ragaszkodom a Velocéhoz. Pont a hátsókerék miatt kéne inkább a sima 200 lovas. Csak a program más motor ugyanaz egy bizonyos évjáratig így ezt kutattam eddig. De így ahogy mondod akkor a Veloce kilőve ha a Q4 nem olyan örök életű.
Jobban is járok a sima 200 lovassal mert papíron kevesebb ló kevesebbet kell adózni. Aztán majd hogy mi történik a géptető alatt arról meg már nem kell adózni :DD
Roll198325-01-2023 11:29:52 // 125926
Sziasztok!
Megszületett a döntés, hogy megválok az autómtól és úgy néz ki, hogy elengedem a márkát 12 év után, mert nincs sportwagon a kínálatban. Ha elkészült volna a Giulia SW... Na szóval nézegettem az árakat, szerencsére a Ti TBi-k eléggé tartják az árukat. Szerintetek 8 kerékkel, ami mind gyári és az egyik szett a Ti, gyári tetőcsomagtartóval, 178e kilométerrel és úgy hogy nem sürgős az eladás mennyiért hirdessem meg? A blogomon minden beavatkozás, szépítkezés megtalálható, például legutóbb a felnik szépültek meg, kapott is egy szett új gumit a 19-es felni. Az autó Svájcból jött, 2017-ben Erhard hozta be.
Megszületett a döntés, hogy megválok az autómtól és úgy néz ki, hogy elengedem a márkát 12 év után, mert nincs sportwagon a kínálatban. Ha elkészült volna a Giulia SW... Na szóval nézegettem az árakat, szerencsére a Ti TBi-k eléggé tartják az árukat. Szerintetek 8 kerékkel, ami mind gyári és az egyik szett a Ti, gyári tetőcsomagtartóval, 178e kilométerrel és úgy hogy nem sürgős az eladás mennyiért hirdessem meg? A blogomon minden beavatkozás, szépítkezés megtalálható, például legutóbb a felnik szépültek meg, kapott is egy szett új gumit a 19-es felni. Az autó Svájcból jött, 2017-ben Erhard hozta be.
WarbiRunner (Gyuri)25-01-2023 10:31:45 // 125925
Ha ez a terv, elgondolkoznék a sima hátsókerekesen, nagyjából motorikusan mindegy meyiket húzod fel. A klasszik versenyautó hátsókerekes és a lehető legkönnyebb. Ezt az alapfelállást a 200 lovas adja. Persze ha kell az összkerék, akkor Q4/Veloce, ez hosszabb távon több törődést igényel, nem örökéletű az a fémszíjas hajtás ami a váltóból előre viszi a nyomatékot. Az első osztómű és az első féltengelyek is plusz cucc, plusz súly. Nyilván az előnyei mellett.
leopop325-01-2023 09:37:30 // 125924
Hát igen én is vinném pályára majd a Velocét nem keveset 😉
leopop325-01-2023 09:35:56 // 125923
Főleg ha nem gyári programon fut nálam ez a terv hogy majd a velocet 400 lóra felhúzni catless downpipe, race mode, nyitott kipuff és sperr difi majd 😁😉🍀
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2023 21:43:26 // 125922
Így ránézve a kínálatra igazából ezzel lesz itt is a gond. 13m-ig én nem láttam sok bíztató darabot. Sokat futott autóért nem adnék 10+ -os összeget, a jó árú, kis futású meg így telefon képernyőn sem egyszínű 😅 Amcsi verdáknál gyakori az usa import töröttből javított, az előéletüket nagyon nézd meg! A helyzeted hasonló mint amit tesóm végigcsinált ősz óta. Előbb vevőt vadászott, aztán autót. Nagyon nehéz most. Magasak az árak, minőségtelen a kínálat.
Zselé24-01-2023 21:22:36 // 125921
Ja, és szoktam bosszantani GT Mustangokat pályán! :))) Eléggé elmennek egyenesben, de a legkisebb útkanyarulatra utolérem őket…
Zselé24-01-2023 21:21:19 // 125920
A hűtővíz az 200 ezer km óta fogy belőle :D remélem nem hf-es azért. Meglepődnék, mert nem is kell bemelegednie, amint elkapja egyszer, onnantól jó. Inkább valami üzemanyag ellátási vonalon gondolkodok.
Közbe kiderült, hogy egy hete lejárt a műszakija (ennyire nem hajtjuk most), úgyis megy szervízbe - megnézzük
Közbe kiderült, hogy egy hete lejárt a műszakija (ennyire nem hajtjuk most), úgyis megy szervízbe - megnézzük
Zselé24-01-2023 21:17:59 // 125919
Van egy ügyfelem, akinek Mustang GT - Giulia Veloce párosa van. Azt mondja, hatalmas feeling a Mustang, nagyon nagyot megy - de pályaautózni a 280 lovas Giut vinné.
Kinek mi..
Kinek mi..
Gy.Attila24-01-2023 20:51:51 // 125918
Sziasztok.
Ülésfátéssel kapcsolatos kérdeseim lennének. Még tavaly barna bőrbelsőre cseréltem az addig szövet belsőmet. A szövet ülésekben nem volt ülésfűtés, de a bőr ülésekbe van. Sajnos a kábelezés nincs az autóban. Előszőr is szeretném megnézni hogy működik-e egyáltalán a fűtés. Valaki tudna segíteni, hogy hogyan kell bekötni direktbe akumulátorról?
Eddig amit próbáltam: az ülés alján lóg egy csatlakozó, minden bizonnyal ez a fűtésnek van. Három szál van a csatiban:
-fekete tudomásom szerint ez a test
-piros a kapcsoló háttérvilágítása
-barna (+12V) pozitív szál a fűtéshez
Javítsatok ki ha tévedek!
Megpróbáltam egyszerűen testet adni aksirol a fekete szálra es +12V-ot a másik két szálra de semmi nem történt, próbáltam ülni az ülésbe közbe de az se segített. Aztán megpróbáltam az anyós oldalon is ezeket de semmi. Valakinek valami ötlet?
(Csatolt képen a próbálkozásom )
A válaszokat előre is köszönöm!
Ülésfátéssel kapcsolatos kérdeseim lennének. Még tavaly barna bőrbelsőre cseréltem az addig szövet belsőmet. A szövet ülésekben nem volt ülésfűtés, de a bőr ülésekbe van. Sajnos a kábelezés nincs az autóban. Előszőr is szeretném megnézni hogy működik-e egyáltalán a fűtés. Valaki tudna segíteni, hogy hogyan kell bekötni direktbe akumulátorról?
Eddig amit próbáltam: az ülés alján lóg egy csatlakozó, minden bizonnyal ez a fűtésnek van. Három szál van a csatiban:
-fekete tudomásom szerint ez a test
-piros a kapcsoló háttérvilágítása
-barna (+12V) pozitív szál a fűtéshez
Javítsatok ki ha tévedek!
Megpróbáltam egyszerűen testet adni aksirol a fekete szálra es +12V-ot a másik két szálra de semmi nem történt, próbáltam ülni az ülésbe közbe de az se segített. Aztán megpróbáltam az anyós oldalon is ezeket de semmi. Valakinek valami ötlet?
(Csatolt képen a próbálkozásom )
A válaszokat előre is köszönöm!
Liquid24-01-2023 20:37:46 // 125917
Lalit idézve: "vagy Impala vagy semmi" :D
ProdyG24-01-2023 18:08:12 // 125916
Pedig erősen gondolkodtam a V6-oson is, de az olyan félmegoldás lenne. Az megint csak észszerűbb választás lenne, mint a V8. De tényleg felesleges itt észszerűségről beszélni. 300 lovas a V6, ami még egész oké is, de pl olyan kis gagyi fékek vannak rajta... a 159-esemen sokkal komolyabb fék volt... szóval a V6 nem az igazi...
Vagy V8 lesz, vagy semmi. A gyerekek örülni fognak az biztos, már várják :)
Vagy V8 lesz, vagy semmi. A gyerekek örülni fognak az biztos, már várják :)
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2023 16:55:14 // 125915
A Giulia nagy előnye pont ez, családi élményt csinál az autózásból. A Mustang hátránya, hogy hátul nem lehet elférni benne, lényegében hobbi autó. Nekem fontos volt, hogy közös élmény legyen és egyben a gyerekek jóra való nevelése 😄 Már ők sem rezzennek meg, ha kicsit elindul oldalra alattuk a fotel 😅 És egy élmény egy ilyen autóval kozosen kirándulni, meglepően alkalmas erre is.
RomeoOne24-01-2023 16:17:25 // 125914
Hát igen, ott még azért van egy nagy lépcső árban.
Egy a lényeg, V8-at vegyél, ne V6-ost, mert Mustang V6-tal szentségtörés :D (I4-es Mustangról meg tudomást sem veszünk).
Ne essél le vele az útról, annyi a lényeg. A gyerekek is jobban örülnek majd neki sztem. Én legalábbis nem hallottam még olyan gyereket, aki azzal menőzött volna, hogy miylen jó kisbusza van apának, tök jól elférni benne. Hanem, hogy apa kocsija mekkorát húz, meg milyen jól néz ki :D Gyuri is igazolhatja :D
Egy a lényeg, V8-at vegyél, ne V6-ost, mert Mustang V6-tal szentségtörés :D (I4-es Mustangról meg tudomást sem veszünk).
Ne essél le vele az útról, annyi a lényeg. A gyerekek is jobban örülnek majd neki sztem. Én legalábbis nem hallottam még olyan gyereket, aki azzal menőzött volna, hogy miylen jó kisbusza van apának, tök jól elférni benne. Hanem, hogy apa kocsija mekkorát húz, meg milyen jól néz ki :D Gyuri is igazolhatja :D
ProdyG24-01-2023 15:57:53 // 125913
Próbálok mindkettőtöknek válaszolni:
Mustang-ból a 2015-2017 közöttieket nézem. Ezek olyan 11-13M közt mozognak, 10M volt az elképzelésem, szóval ez már egy emelt ár, de 13 fölé semmiképp nem mennék. A Giulia QV azért nem ez az árszint, meg az egy komolyabb kocsi mindenképp (futómű, fékek...)
Örülök, hogy nem igazán beszéltetek rá a Ghibli-re, mert így egyszerűsödik a dolog. Biztos vagyok én is a brutál "prémium" felárban, meg nincs alkatrész, nincs szerviz, csak a bajt venném a nyakamba... Meg igazából kb parkolni se mernék vele más kocsik mellé, tiszta stressz lenne az egész...
A legészszerűbb választás most nekem egy benzines Giulia Veloce lenne, de a Mustang mégis jobban hergel :D abban érzem most a pluszt. A hangja, meg a 8 henger, nincs turbó stb... nekem ez most jobban bejön.
Mustang-ból a 2015-2017 közöttieket nézem. Ezek olyan 11-13M közt mozognak, 10M volt az elképzelésem, szóval ez már egy emelt ár, de 13 fölé semmiképp nem mennék. A Giulia QV azért nem ez az árszint, meg az egy komolyabb kocsi mindenképp (futómű, fékek...)
Örülök, hogy nem igazán beszéltetek rá a Ghibli-re, mert így egyszerűsödik a dolog. Biztos vagyok én is a brutál "prémium" felárban, meg nincs alkatrész, nincs szerviz, csak a bajt venném a nyakamba... Meg igazából kb parkolni se mernék vele más kocsik mellé, tiszta stressz lenne az egész...
A legészszerűbb választás most nekem egy benzines Giulia Veloce lenne, de a Mustang mégis jobban hergel :D abban érzem most a pluszt. A hangja, meg a 8 henger, nincs turbó stb... nekem ez most jobban bejön.
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2023 14:48:22 // 125912
Egy Alfa sosem lenne annyira tahó autó (a jó értelmében) mint egy Mustang. Tesóm is billegett a Giulia és egy Mustang közt, de Jaguartól a BMW-ig sokminden szóba került és sokmindent ki is próbált. A Mustang is egy szerethető autó, nyilván racionalitás az semmi nincs benne, de ez a kategória nem is erről szól :-)
Abban viszont nem vagyok biztos, hogy a 280 lovas Giulia nem lenne elég,nagyon ízlés függő. Két külön világ egy Giulia és egy Mustang, legjobb lenne egy ilyen és egy olyan is :-))
Viszont.. Maserati. Nekem elég rendesen becsípődésem a Maserati, még magamról is azt gondolnám, hogy első leszek aki lelkesen bólogat. Aztán mára valahogy a te megfogalmazásodban a Giulia nekem betömte a számat. Annyira beletalált abba amit az autózásban keresek, nagyjából kipipálta amit egy Maseratiban kerestem, egyedül a hang maradt a hiányjel alatt. Ránézek az autómra, és egy szebb valamit látok, mint egy Ghibli. Egy sokkal jobb műszaki tartalmat is látok, tele műszaki finomságokkal. Igen, egy QP V a szívó v8-cal az azért megmozgat, de a hangon kívül nem tudok érvet. Még feltűnés faktorában is közel ugyanaz a szint. Nézték már meg Ghibliből a Giuliát, miközben én meg a Maserben gyönyörködtem. Egymás mellett parkoltunk, érdekes élmény volt :-)
Egy Mustang mellett szerintem több érvem lenne, mint egy Ghibli mellett.
De szerencsére a Giulia levette a vállamról ezt a dolgot, egyszerűen megszűnt az, hogy ülök valamiben és közben vágyok valami másra. Néha egy régi autóra talán, de régi autó mindig lesz, ezzel ráérek. Még a sajátom is régi lesz egyszer, ki tudja...:-)
Abban viszont nem vagyok biztos, hogy a 280 lovas Giulia nem lenne elég,nagyon ízlés függő. Két külön világ egy Giulia és egy Mustang, legjobb lenne egy ilyen és egy olyan is :-))
Viszont.. Maserati. Nekem elég rendesen becsípődésem a Maserati, még magamról is azt gondolnám, hogy első leszek aki lelkesen bólogat. Aztán mára valahogy a te megfogalmazásodban a Giulia nekem betömte a számat. Annyira beletalált abba amit az autózásban keresek, nagyjából kipipálta amit egy Maseratiban kerestem, egyedül a hang maradt a hiányjel alatt. Ránézek az autómra, és egy szebb valamit látok, mint egy Ghibli. Egy sokkal jobb műszaki tartalmat is látok, tele műszaki finomságokkal. Igen, egy QP V a szívó v8-cal az azért megmozgat, de a hangon kívül nem tudok érvet. Még feltűnés faktorában is közel ugyanaz a szint. Nézték már meg Ghibliből a Giuliát, miközben én meg a Maserben gyönyörködtem. Egymás mellett parkoltunk, érdekes élmény volt :-)
Egy Mustang mellett szerintem több érvem lenne, mint egy Ghibli mellett.
De szerencsére a Giulia levette a vállamról ezt a dolgot, egyszerűen megszűnt az, hogy ülök valamiben és közben vágyok valami másra. Néha egy régi autóra talán, de régi autó mindig lesz, ezzel ráérek. Még a sajátom is régi lesz egyszer, ki tudja...:-)
ProdyG24-01-2023 14:21:07 // 125911
"Veloce Giulia is óriási élmény lenne" - elhiszem, sőt még használhatóbb is lenne és kevesebbet is fogyasztana :) ki érti ezt? :D
RomeoOne24-01-2023 12:21:15 // 125910
Mustang-ból melyik évjárat és mennyiért nézegetted? Q-ból elvileg vannak 50k € körül jók.
Sztem is ki kell próbálni. Ha nem jön be, akkor nincs több sóvárgás, ha meg bejön, akkor még jó, hogy meglépted, mert úgy haltál volna meg, hogy nem éled ezt át :D Win-win :D
Sokba fog kerülni mindenképp, de hát ez ilyen bicikli...
Maseratival kapcsolatos terveim nekem is voltak/vannak, bár egyre halványabb. A Masernak brutál "prémium" felára van. Közel sem tud annyit, mint egy hasonló árú német prémium, cserébe aranyáron van hozzá minden (ha van), szervizhálózata finoman szólva is gyér lefedettségű és ugyanúgy tönkremegy, mnit bármi más.
Brutálisan meg kell fizetni a szigony emblémát és az utóbbi időben azért kérdéses sztem, hogy fel tudja-e mutatni azt a presztízst, ami ilyen költséget indokolna.
Sztem is ki kell próbálni. Ha nem jön be, akkor nincs több sóvárgás, ha meg bejön, akkor még jó, hogy meglépted, mert úgy haltál volna meg, hogy nem éled ezt át :D Win-win :D
Sokba fog kerülni mindenképp, de hát ez ilyen bicikli...
Maseratival kapcsolatos terveim nekem is voltak/vannak, bár egyre halványabb. A Masernak brutál "prémium" felára van. Közel sem tud annyit, mint egy hasonló árú német prémium, cserébe aranyáron van hozzá minden (ha van), szervizhálózata finoman szólva is gyér lefedettségű és ugyanúgy tönkremegy, mnit bármi más.
Brutálisan meg kell fizetni a szigony emblémát és az utóbbi időben azért kérdéses sztem, hogy fel tudja-e mutatni azt a presztízst, ami ilyen költséget indokolna.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
662
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?