Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)25-03-2012 19:42:59 // 20264
ha cserélsz tárcsát is mindegy mennyire megbízható ... max marsz bele egy szép mintát de azt hallani fogod aztán meg kuka
Erhard 242 (Pure Energy)25-03-2012 19:41:34 // 20263
nem egy vagyon hozzá a fékbetét :P
Zsolt15525-03-2012 19:39:33 // 20262
Nekem is van.
Zsolt15525-03-2012 19:35:29 // 20261
Gratula! :-)))
Piritu - 1.000.00025-03-2012 18:50:16 // 20260
Boldog szülinapot! :-))
Csabi25-03-2012 18:31:39 // 20259
Nekem kb 3mm vastagok,de még nem jelez a kopásjelző, már felkészültem a tárcsák+betétek cseréjére... gondoltam megvárom míg jelez.
Mennyire megbízható a kopásjelző, valakinek tapasztalat?
'''''25-03-2012 14:55:22 // 20258
Nekem is fent vannak a kerekek.Sajna a fékbetétek már nem sokáig bírják.
SKrisz25-03-2012 13:32:24 // 20257
Na a képek meg lemaradtak... :)



Boldog Születésnapot :))
SKrisz25-03-2012 13:31:14 // 20256
Ma 1 éves a 159 -em :)
Erhard 242 (Pure Energy)25-03-2012 13:25:30 // 20255
felkerültek a nyári abroncsok végre ismét lehet a kanyarokat szelni nagygázzal :)
Piritu - 1.000.00024-03-2012 22:18:02 // 20254
Jó éjt mindenkinek!
Kompressz úr24-03-2012 21:56:23 // 20253
Nekem öt év alatt sem hullott ki. Nem hinném, hogy típushiba.
papajax24-03-2012 21:45:34 // 20252
Kell lennie, ráadásul olyan mint a golfokban.......:)
Enyémben megvan és jól működik, fogalmam sincs meddig......:)
Piritu - 1.000.00024-03-2012 13:59:12 // 20251
A gazdikat azért említettem, mert Neked feltűnt a hiánya. Az előző gazdinak miért nem? Eredetileg mindegyiken van, tehát látni, ha kiesik. Vissza lehet tenni/tetetni.
Bár sok autós van, aki semmit se lát, vagy csak sz@rik rá :-((
droberto24-03-2012 13:35:44 // 20250
A baj az, hogy nem egyszeri eset! Ez legyen a legnagyobb hibája! :)
Piritu - 1.000.00024-03-2012 13:23:15 // 20249
Vagy az előző gazdik/szervizek nemtörődömsége. Elég egyszer odapakolni valamit :-((
droberto24-03-2012 13:17:50 // 20248
Akkor most már bizton kijelenthetjük: Egy újabb 159 TÍPUSHIBA :) : a hátsó zár műanyagtakaró elhullajtása!
droberto24-03-2012 13:15:44 // 20247
Jó ötlet! Megfogadom, úgy is szeretnék más apróságokat is rendelni!
droberto24-03-2012 13:14:28 // 20246
Erről valaki? Ezt teszem a zárhídra. Lehet Tiszakorr nélkül...
Piritu - 1.000.00024-03-2012 13:11:14 // 20245
Ha ugyan olyan kellene, akkor cikkszám alapján egy gyárit lehetne rendelni.
droberto24-03-2012 13:00:24 // 20244
Nekem olyan kéne a szívóoldalra, amilyen a nyomóoldalon van. Az keskeny erős és rozsdamentes is.
A Norma jó féle. Kössz a linket. Mentem jó lehet az még máskorra! :)
DrB24-03-2012 12:52:56 // 20243
Nekem is beesett a takaróelem alá. A következő szerviznél (jó 50 ezer km-rel ezelőtt) visszarakattattam, azóta, mint Katiban a gyerek.
Piritu - 1.000.00024-03-2012 12:14:54 // 20242
Nekem a "fújó" oldalon volt a 156 csöve olajos. Turbótól a hűtőig és onnan a motorig.
Piritu - 1.000.00024-03-2012 12:12:32 // 20241
Nekem is a szélességgel van bajom. 22 mm-est itt a városban is kaptam, csak nagyon bután nézne ki.
A múlt héten jártam náluk a boltban. Mivel az eladó nem igazán volt otthon a témában magamnak kell keresni. (Én kis naiv azt hittem, hogy egy szaküzletben az eladó ért ahhoz, amit árulnak.)
Csabi24-03-2012 11:50:49 // 20240
Az oké hogy a szerencsétlen cső átengedi az olajat, nekem az olajjal van bajom, nem szabadna olajpára formájában sem megjelenjen a turbo szívóoldalán.
droberto24-03-2012 11:21:31 // 20239
Hmm, hihetetlennek tűnik, de ha ti mondjátok.... :)
droberto24-03-2012 11:19:14 // 20238
Jó olaj, Ha nem Seléniát, akkor ezt tenném én is!
Akkor igen elgondolkodtató a csere!
GTPeti24-03-2012 10:43:21 // 20237
SZVSZ a cső anyaga a tettes. Mint a 156-nál.
Csabi24-03-2012 10:42:14 // 20236
Közel 20e km-t mentem Castrol Edge 5W-30-al ami szerintem "megefelelő" olaj, és ugyanúgy megjelenik a turbo elött. Ezért gondolok a szeparátorra, mellesleg 13e HUF szóval nagyot nem bukok ha tévedek! :)
GTPeti24-03-2012 10:30:19 // 20235
A turbócsőhöz SZVSZ nem kell különlegesen erős bilincs.
Laosz15624-03-2012 10:27:36 // 20234
Sziasztok...par napja olyan dolgot tapasztaltam,h 60as egyenletes temponal elkezd rangatni az auto...de csak itt-ott fordul elo,es kicsit zavaro. Mitol lehet,mi a teendő ilyenkor? elore is koszi az infot...
droberto24-03-2012 10:19:03 // 20233
Vagy a nem megfelelő olajtól!
Érdekes dologról írsz - irtál múltkor is - majd utánanézek én is!
Csabi24-03-2012 10:09:03 // 20232
Ezért van az olajszeparátor (elvileg) , hogy nagy mennyiségű olaj ne juthasson vissza a szívóoldalra, SZVSZ ha a szívócső már úszik az olajban ott akkor valami nem tudja a dolgát.
Én a megoldást a szeparátor cseréjében látom( más autotípusoknál már a szervízek eljutottak arra a szintre hogy határozottan ajánlják a kartergáz szeparátor időszakos cseréjét)amit a következő szervízkor megejtek.
droberto24-03-2012 09:22:12 // 20231
Ezzel a turbó öntvény csonkját is összeroppanthatod! :)
droberto24-03-2012 09:21:31 // 20230
Egy másik helyen az erősített bilincs (DIN 3017) árakkal.
droberto24-03-2012 09:19:08 // 20229
Nyilván, ez nem mérvadó, de attól még örülök, hogy ez idáig semmi!
Nekem nincsenek ilyen hosszútávú tapasztalataim, de nekem a turbóra menő (szivó) levegő csővének bilincse tűnt a ludasnak. Itt ez a gyári összepattintós bilincs van. No nálam itt csömcsögött az olaj. A nyomó oldalon normális egy 10-es kulccsal húzható bilincs van. Igaz ez is olajos volt, de szerintem ide felülről folyt az olaj. Legalábbis nagyon úgy tűnt.
SZVSZ, a szivárgást az idő és a hőterhelés során összezsugorodó gumi és a zsugorodást lekövetni nem tudó bilincs okozza. De ez csak egy elmélet.
Én ilyen bilicsre akartam cserélni, de egyenlőre nem cseréltem. Ez nagyon bika bilincs, és saválló is!
Két okból nem cseréltem egyenlőre:
1. kivácsi vagyok, hogy megfelelő olajjal, magasnyomású mosóval tisztára mosott rendszernél, hol fog megjelenni az olaj!
2. A szóban forgó 70 körüli (kezem nem fért be, hogy pontosan megmérjem) bilincs átmérőben már 22 mm széles. A csövön pedig van egy nút a bilincs számára, az meg csak ~8-10 mm széles.
A sima awab-aba bilincseket, még jó minőségű kivitelben is kevésnek érzem ide....
droberto24-03-2012 09:02:00 // 20228
A mérték viszont változik.
Megfelelő olaj = kevesebb olajgőz, olajpára
Piritu - 1.000.00024-03-2012 08:37:40 // 20227
Ha ABA alatt ezt akkor soha. Eddig kettő ment szét a Spiderben, egyszer a hidraulikaolaj, egyszer a hűtővíz ment el ilyen bilincs miatt. Most keresek helyettük normálisat.
Piritu - 1.000.00024-03-2012 08:33:18 // 20226
??
A gyárit?
A gumi ereszti át az olajat, nem a bilincs.
.....24-03-2012 08:16:58 // 20225
A bilincset kéne kicserélni ABA-ra.
Piritu - 1.000.00024-03-2012 08:04:06 // 20224
Majd tízezer után nézd meg. Az olajpára nem párszáz km után diffundál át a gumin, hanem kicsit később. A gyakorlatban eddig úgy nézettt ki, hogy olajcserekor letörölgettük, aztán a következőre megint olyan volt :-(
Piritu - 1.000.00024-03-2012 08:02:22 // 20223
Szerintem is, nem olajfüggő a dolog, hanem egyszerűen van.
droberto23-03-2012 23:46:31 // 20222
Jó éjt!
GTPeti23-03-2012 22:58:28 // 20221
500km után nem csodálom. :))
droberto23-03-2012 22:57:19 // 20220
Ha hiszed, ha nem, azóta csont száraz! Bár azóta még csak 507 km-t mentem!
droberto23-03-2012 22:53:56 // 20219
Igen sajnos, csak ezek a címszavak vannak! Azokat igyekszem ügyesen kiválasztani... :)
droberto23-03-2012 22:52:58 // 20218
Pont ezen gondolkodtam, hogy feltegyem-e most, vagy, majd ha mindennel végeztem. Az utóbbi mellett döntöttem, mert így lesz szép kerek a történet.
GTPeti23-03-2012 22:36:58 // 20217
dr,
"Kíváncsi leszek, hogy a Multipower C3 olajjal is olajnedves lesz-e a turbóra menő levegőcső..."
Szerintem igen. Emmá csak ilyen. :(
Piritu - 1.000.00023-03-2012 22:35:16 // 20216
Kár, hogy a blogokban nagyon nehéz keresni, nincsenek tematizálva.
Piritu - 1.000.00023-03-2012 22:33:43 // 20215
Azért az utóbbi képes tudósítás sincs még nincs ott :-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.