Forum >> 159

ALFI15606-10-2011 19:53:29 // 16490
Melyikre vagy kiváncsi?
'''''06-10-2011 19:52:14 // 16489
Az autók gyorsulását.159jtdm kontra 156jtd.
ALFI15606-10-2011 19:49:22 // 16488
Kivel,mivel,mit?
Remélem nem lessz eső.Szombat reggel minden kiderül.
'''''06-10-2011 19:48:27 // 16487
Majd hétvégén kipróbálhatjátok,hogy kié erősebb.Sajna én nem tudok menni,de szorítok nektek az idő miatt.
ALFI15606-10-2011 19:46:24 // 16486
Lehet.Ki kéne próbálni.Csekővel próbáltuk az enyémet.159 1.9m-jet 150PS VS 156 1.9m-jet 150PS 2 autó volt a különbség.
GTPeti06-10-2011 19:44:13 // 16485
Akkor én meg elmennék a 156 8V+Novitec-kel a 159 16V-től? Hmm. B)
ALFI15606-10-2011 19:36:09 // 16484
Hát én nem voltam elhalva az 59 2.4-től.Pedig gyárilag rá volt töltve a program.ALFA159-el párat gurultunk Kalocsán.Neki is szintén írva van de se katalizátor se dpf nincs benne.A két kocsi nagyából egyet ment.De mind a kettőnktől a 156 1.9m-jet elment.Arra egy novitec volt rádugva.Nekem ez volt a pont az Í-re.
'''''06-10-2011 19:33:19 // 16483
Tudom,hogy nem nekem szólt.Én is Alfinak írtam.
direttore06-10-2011 19:31:14 // 16482
Az olasz ló, meg a német ló valamiért nem ugyanolyan:))) Ja és én is simán verem a 330 D-t a 2,4 jtdm-el:))
direttore06-10-2011 19:29:43 // 16481
Á dehogy......:)))
ALFI15606-10-2011 19:29:01 // 16480
Akkor ott valami nagy gond lehetett.330D kétszázegynéhény ló.A 166 2.4-et a 156 1.9m-jet is veri.
direttore06-10-2011 19:27:22 // 16479
Nem vicc, kiprobáltuk:)))
direttore06-10-2011 19:26:47 // 16478
Helloka!

Alánéztél már a 330 D-nek? Láttad a vezérműtengelyét?
Inkább nem mondok semmit, a 159 magasan veri anyagban is. Ja és a 166 2,4 simán verte gyorsulásban:)))
Csak úgy jegyzetként írtam, nem sértésnek, de a németeknek még van mit tanulni az olaszoktól, elvégre a 330 D-ben olasz himbák vannak:)))
direttore06-10-2011 19:26:06 // 16477
Szia, nem neked szolt hanem Alfi nevű Alfástársamnak:))))
ALFI15606-10-2011 19:23:11 // 16476
Szia!
166 2.4 veri a 330D BMW-t?Vicelsz?
direttore06-10-2011 19:15:27 // 16475
Helloka!

Alánéztél már a 330 D-nek? Láttad a vezérműtengelyét?
Inkább nem mondok semmit, a 159 magasan veri anyagban is. Ja és a 166 2,4 simán verte gyorsulásban:)))
Csak úgy jegyzetként írtam, nem sértésnek, de a németeknek még van mit tanulni az olaszoktól, elvégre a 330 D-ben olasz himbák vannak:)))
'''''06-10-2011 19:10:06 // 16474
Felénk,ha feldobsz egy kavicsot biztos bmw-re esik.Nem szeretem a német autókat,nincs fantáziájuk.
direttore06-10-2011 19:08:08 // 16473
Hali!

Kiszoktam menni az autopályára mikor a dpf regenerálás szükséges, ott 3.-ban 110 km/h val tolom neki és 10-15 perc alatt kész a folyamat. A kérdés az,hogy a többletfogyasztás miből ered. Indulás előtt szoktam egy kicsit melegiteni, de ezt felesleges, mert gyári extraként benne van egy motorelőmelegítő.
Amit észrevettem,hogy kormos a kipufogom belseje, kollégámnak 1,9 jtd van és városban van ugyszintén használva és szép barna.
Ugyhogy passz.
ALFI15606-10-2011 19:04:20 // 16472
Miért veszed sértésnek a bmw-t?Nagyon jó kocsik azok.
ALFI15606-10-2011 19:03:28 // 16471
Van Q4 abból is.De minek?
'''''06-10-2011 14:26:41 // 16470
Nekem is működik távirányítóról az ablak fel-le.Jó buli,ha egy kávéház teraszán ülsz és rálátsz az autódra,amikor elmegy pár csaj az autód mellett,akkor mozgatod fel-le. :-)
stukker198706-10-2011 14:23:19 // 16469
Azt hol lehet megnézni hogy a köv szervízig hány km-t tehetek még meg?
Csosznorbert06-10-2011 14:20:33 // 16468
".....ennél jobb megoldás egy nem változó geós kicsi turbó a meglévő mellé...."

hogy érti uraságod, hogy mellé??? Bi-turbó??
Csosznorbert06-10-2011 14:18:41 // 16467
Hmmm.... ááááá...... izéééé.... én ugyan nem :P

Na jó, mikor vettem ezt nem tudtam, hogylétezik ebből 2.4 es. A hirdetésekben a legtöbb az 1.9 És mikor láttam, hogy az is tud 150 lovat, nem is böngésztem tovább bővebben. Onnan csak az 1.9 eket néztem.
No de még 2 év 2 hónap és letelik a lízing. Jön a 2.4 :) Abból van Q4 vagy csak a 3.2 JTS az?
Csosznorbert06-10-2011 14:14:37 // 16466
Semmi se mondtam még, csupán gondolkodtam :) Fogok továbbra is.
A BMW-t meg egyenesen sértésnek veszem. :)
stukker198706-10-2011 13:32:22 // 16465
Vicc:)

Kipróbáltam,de csak a lehúzás része sikerült!
ALFI15606-10-2011 13:26:14 // 16464
Nyomd hosszan.Csekő76 is véletlen jött rá.De valahogy be is lehet neki tanítaní.
.....06-10-2011 13:19:31 // 16463
valld be, hogy igazából 2.4-est szerettél volna ;-)
.....06-10-2011 13:16:48 // 16462
Hosszan kell nyomni a zárás vagy nyitás gombot az ablakok fel illetve leengedéséhez.
stukker198706-10-2011 12:41:48 // 16461
Értem.
Kipróbálom én is bár sztem nekem nem csinált még ilyet és mindig visszamentem, hogy felhúzzam magam az ablakot.
Ruszi06-10-2011 12:31:27 // 16460
Szia az enyémben gyárilag igy működik,sőt le is húzza...
stukker198706-10-2011 11:16:45 // 16459
Láttam videón egy Alfa 159-est aminél távirányító zárás gomb megnyomására felhúzódtak az ablakok...
Ez valami extra cucc beszerelését igényli vagy gyári extraként rendelhető?


Bocsi ha hülye kérdés!
ALFI15606-10-2011 09:11:35 // 16458
Nem a két turbó miat van,hogy gyengébb.Azért ne akarjál már egy 4 hengeres motorból egy 5 hengerest csinálni.A te turbód is simán le tudja szállítani azt a levegőmennyiséget amitől lenne 200ló.Talán még a csúcsok is birnának annyi üzemanyagot.És a többi?Az,hogy bírná?Sehogy!Se a kuplung se a hajtás se semmi.Írható rá még pár ló de ne várjál nagy csattanót.Ahogy Erhard is mondja 10%-körül.Ha olyan kocsit szeretnél ami megy is akkor miért nem vettél bmw-t.Mondjuk 330D-t.
Csosznorbert06-10-2011 08:40:42 // 16457
Én még csak gondolkodtam.... valamin, Te meg már azt is tudod, hogy meg lehet valósítani?? :)
Na szálljál ki gyorsan a fejemből!!! :D

Amúgy igen, az motoszkál bennem, ha egyezik a két turbó, akkor az az 1.9 nél is birni kéne a 200 Le - 400 Nm párositást.
No, ezen még agyalok tovább. :)
Erhard 242 (Pure Energy)06-10-2011 08:21:59 // 16456
szerintem meg lehet valósítani csak drága buli mivel nem csak a turbót kell cserélni hozzá ha nem sok minden mást is no meg alulról úgy menne mint egy szívódízel ...ennél jobb megoldás egy nem változó geós kicsi turbó a meglévő mellé ami 1200-tól húz 3000-ig és akkor heppi :)
stukker198706-10-2011 08:12:46 // 16455
Ez miért is lenne jó hír?
Csosznorbert05-10-2011 23:57:35 // 16454
Elkezdtem törni a fejem valamin... Logikusan próbálok gondolkodni.

A 159-nél az 1.9 JTDm 16v és a 2.4 JTDm 20v motorján miben különbözik a két turbó egymástól???
Mert ha esetleg ugyanaz... akkor van okom egy kis happy-re. :)
GTPeti05-10-2011 22:07:43 // 16453
Az enyém angolul fog! B)
stukker198705-10-2011 21:52:39 // 16452
Maximális respect neked!
Erhard 242 (Pure Energy)05-10-2011 21:45:31 // 16451
persze nem a darkeside-dal voltam ha nem a compóttal...
Piritu - 1.000.00005-10-2011 21:28:21 // 16449
..és mikor regisztrálnak?
Erhard 242 (Pure Energy)05-10-2011 21:27:19 // 16448
mikor indultam ma pestre egy 159-es állt a buszmegállóban vészvillogóval meg is álltam kérdeztem mi lelte az autót mondták semmi extra csak benzint tankoltak bele és várják a trélert ami pestre vinné mert itt nem vállalják sehol sem a leengedést...gyorsan telefonáltam egyet és már jöttek is értük... közben kérdezgettek miért álltam meg :)
Piritu - 1.000.00005-10-2011 21:24:15 // 16447
Nekem 4,7 sikerült csak, az is dombnak lefelé :-(
Piritu - 1.000.00005-10-2011 21:22:49 // 16446
Az enyém is németül kommunikál :-)
Csosznorbert05-10-2011 21:20:39 // 16445
Én beszélni only külföldiűl legjobb német. Italiano nich ferstéen, und inglánd se. :D
GTPeti05-10-2011 21:13:13 // 16444
De idegenül hat a német szöveg egy Alfa kijelzőjén. :))
stukker198705-10-2011 21:10:59 // 16443
Annyi mindentől függ, hogy erre szerintem senki sem tud neked 100%-os választ adni.

Nekem 3 gyors ötletem van ami a legegyszerűbb:
1: Ha az esetek nagy százalékában csak városban van használva akkor DPF regeneráció gyakorisága drasztikusan megnő ami jelentős többletfogyasztást eredményez. Főleg mivel állandóan meg van szakítva a folyamat a 10Km-es táv miatt.
2: Figyeld az autód viselkedését (alapjárat,erő). Ha valamelyikkel gond van,akkor probléma van az autóddal.
3: Nehéz a lábad:)

A bemelegedéshez csak annyit teszek hozzá, hogy érdemes indulás előtt picit melegíteni. Ezt mindig javasolni szokták dízel autónál. Nem utolsó sorban turbo miatt is fontos. Nem sok idő kell neki. 2-4 percet szoktam személy szerint.
Csosznorbert05-10-2011 21:07:09 // 16442
Nem tudom árt-e vagy használ neki, de amikor csak tehetem pakolom 6.-ik minél elöbb. Sokszor városban 1100-1300 fordulaton gurulgatok.

De persze ha beszabadulok az autópályára.... 170-180 átlag, na és 8-12L közt, mert nekem gyorsulgatni is kell. :)))
Csosznorbert05-10-2011 21:03:29 // 16441
De ezt úgyse übereli senki. :)))))

:)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.