Forum >> 159
GTPeti30-12-2010 23:08:31 // 10465
Jó éjt srácok! ;)
imi15630-12-2010 23:08:11 // 10464
Persze,vannak ilyen szélsőséges esetek.Nagyon remélem,hogy én nem olyan autót vettem:-))!
A szervízkönyve szerint 30 és 60e-nél volt szervízben.Persze ez sem szentírás:-S!
Jövő tavasszal-egyébként-mindenképp megejtünk rajta egy nagyobb szervízt.Szíjjak,görgők,vízpumpa,stb,stb.Az a biztos:-))!
A szervízkönyve szerint 30 és 60e-nél volt szervízben.Persze ez sem szentírás:-S!
Jövő tavasszal-egyébként-mindenképp megejtünk rajta egy nagyobb szervízt.Szíjjak,görgők,vízpumpa,stb,stb.Az a biztos:-))!
GTPeti30-12-2010 23:07:12 // 10463
Akkor le kell, hogy lombozzalak. A Párduc dízele az ős blokkon alapul, tudtommal. Csak rápakolták ezeket a hülyeségeket. Ne a technikai tökéletesség legyen a cél, hanem, hogy ne fejlődjünk vissza... Pl. a tartósság (tartós üzembiztosság) tekintetében.
Piritu - 1.000.00030-12-2010 23:03:14 // 10462
Jó, jó tudom a technikai tökéletesség nem valósul meg :-DD
Személy szerint örülök, hogy a 159-et nem az "ős" 1,9 jtd-vel adják. :-)
Személy szerint örülök, hogy a 159-et nem az "ős" 1,9 jtd-vel adják. :-)
imi15630-12-2010 23:01:51 // 10461
Abból nem lesz hiba,úgyis járok az M3-as fele jövő héten:-))))!
Amúgy figyelmeztetni fog rá valami,ha már ténylegesen tisztíttatni kell a részecskeszűrőt?
Amúgy figyelmeztetni fog rá valami,ha már ténylegesen tisztíttatni kell a részecskeszűrőt?
Piritu - 1.000.00030-12-2010 23:00:55 // 10460
Az a fontos, hogy tudd mi történt a Vassal, mielőtt megveszed. Ahogy írod, a 156-od nem volt lutri, mint ahogy az enyém se lesz. (Van is rá jelentkező rendesen) A jelek meg nem mindig árulkodóak, mint írtam a 146-omat 150 ezerrel tekerték vissza és senkinek se tűnt fel a belseje alapján.
Egy ismeretlen helyről jött autónál már érdekesebb, hogy manipulálták-e az órát. Pont a cserélendő cuccok miatt.
Egy ismeretlen helyről jött autónál már érdekesebb, hogy manipulálták-e az órát. Pont a cserélendő cuccok miatt.
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2010 22:59:44 // 10459
semmit se csinálj a DPF-fel teszi az a dolgát, max járasd meg az autót üzemi hőmérsékleten 180-nal egy tíz percig simán kikormolja magát
GTPeti30-12-2010 22:59:12 // 10458
Általánosságban elmondható. Valóban nem örülök a technika visszafejlődésének.
imi15630-12-2010 22:56:11 // 10457
Persze,értem én,de az a 400e meg is látszik a gépen-gondolom.
GTPeti30-12-2010 22:56:01 // 10456
Nem. Ezt egészen tévesen érzed. Az ilyen botrányos félmegoldásoknak nem örülök. Amik részben kockafejű EU-bürokraták nyomására születtek.
imi15630-12-2010 22:53:57 // 10455
Persze,elméletileg lehet vele annyit menni,de az meg is látszik rajta általában.
Kormánykeréken,könyöklőn,ülésen,stb.
Ilyen nyomokat pedig nem nagyon találtam......
Egyébként anno a 156-ot négy évesen vettem 170e-el.Az is cégautó volt.Viszont 160e-ig ott volt a szervízben 20ezrenként.Nem is kellet vele sokat szívnom.
Ebben a dpf-témában nem annyira vagyok otthon,kezdő 159 tulajként.
Csak a szerelő mondta,aki a diagnosztikát csinálta,hogy mikor szar az egr,eléggé meg szokott telleni korommal a dpf.Persze lehet,hogy nem gondolta,hogy ilyen hamar kicseréltetem:-)!
Kormánykeréken,könyöklőn,ülésen,stb.
Ilyen nyomokat pedig nem nagyon találtam......
Egyébként anno a 156-ot négy évesen vettem 170e-el.Az is cégautó volt.Viszont 160e-ig ott volt a szervízben 20ezrenként.Nem is kellet vele sokat szívnom.
Ebben a dpf-témában nem annyira vagyok otthon,kezdő 159 tulajként.
Csak a szerelő mondta,aki a diagnosztikát csinálta,hogy mikor szar az egr,eléggé meg szokott telleni korommal a dpf.Persze lehet,hogy nem gondolta,hogy ilyen hamar kicseréltetem:-)!
Piritu - 1.000.00030-12-2010 22:48:02 // 10454
Jól érzem, hogy nem nagyon örülsz a technika fejlődésének? :-))
Piritu - 1.000.00030-12-2010 22:47:19 // 10453
Simán lehet. Nekem is megvan az évi 50. Van aki ennél még többet jár. Láttam már 3,5 éves OFF-ot majd 400ezerrel :-(
Piritu - 1.000.00030-12-2010 22:45:24 // 10452
Az összehasonlítás nem ér, más a kaszni, a súly :-)
Amúgy mondasz valamit, a 159 könyve szerint:
- 1,9 8V - 120LE - 5,2 vegyes
- 1,9 16V - 150LE - 5,9 vegyes
- 2,0 16V - 170LE - 5,4 vegyes
Amúgy mondasz valamit, a 159 könyve szerint:
- 1,9 8V - 120LE - 5,2 vegyes
- 1,9 16V - 150LE - 5,9 vegyes
- 2,0 16V - 170LE - 5,4 vegyes
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2010 22:44:55 // 10451
2,5 évesen simán mennek ha cégautó volt 150e-et....minek pucoltatsz DPF-et feleslegesen? rárakják computerre és kiírja hány %-os....feleslegesen ne égesd szét a motorolajat...
imi15630-12-2010 22:42:17 // 10450
Részecskeszűrő tisztításra mindenképp megyek,így az egr csere után.Majd rákérdezek.
Hozzám két és fél évesen került.Annyi idő alatt csak nem mentek vele többszázezret.
Hozzám két és fél évesen került.Annyi idő alatt csak nem mentek vele többszázezret.
GTPeti30-12-2010 22:41:09 // 10449
De nem ettől erősebb/étvágytalanabb. Annak pedig, hogy a motorral még1x megeteted a saját kormát, majd vki megfizeti az árát. (Az aktuális tulajdonos, akinél a korom hatása jelentkezik.)
imi15630-12-2010 22:39:29 // 10448
Nálam az 1.9 jtd 8v épp egy literrel kevesebbet fogyasztott minden körülmények közt,mint 1.9 jtdm 16v.
Igaz,gyengébb is volt 40 lóerővel.
Igaz,gyengébb is volt 40 lóerővel.
Piritu - 1.000.00030-12-2010 22:39:19 // 10447
Azért ha arra jársz, én megnézetném a helyedben.
Pl a karbantartási teendők miatt se mindegy. A 146-omat 196ezerről 42-re(!!!) tekerték vissza a márkakereskedésben. Elég csak a vezérműszíjra gondolni, vagy a gyertyákra, amit 4 ezer múlva kellett volna cserélni a 42-höz képest meg 58ezer múlva.
Még szerencse hogy valahogy megtalált a srác.
Pl a karbantartási teendők miatt se mindegy. A 146-omat 196ezerről 42-re(!!!) tekerték vissza a márkakereskedésben. Elég csak a vezérműszíjra gondolni, vagy a gyertyákra, amit 4 ezer múlva kellett volna cserélni a 42-höz képest meg 58ezer múlva.
Még szerencse hogy valahogy megtalált a srác.
imi15630-12-2010 22:36:03 // 10446
Nekem a 156 hibátlanul működött "ledugózott" egr-el is.Talán még erősebb is volt alacsony fordulaton,mint előtte.
Piritu - 1.000.00030-12-2010 22:35:04 // 10445
Cserébe nagyobb teljesítményű, kevesebbet eszik és környezetbarátabb, mint egy ledugózott 115 lovas JTD :-)))
imi15630-12-2010 22:34:14 // 10444
Akkor talán a valós lehet,mert nem mondta a szerelő,hogy gebasz van:).Pedig már ismerem a srácot régóta.Többször is javított már nekem.
GTPeti30-12-2010 22:33:10 // 10443
Szegény motor életét nem könnyítik meg ezzel a sok ráaggatott sz@rral...
imi15630-12-2010 22:29:51 // 10442
Igen,ez a 156-nál járható út volt,mert ott nem volt részecskeszűrő.
A 159-nél viszont a-szerelő szerint-ez a megoldás nem jó,mert pillanatok alatt megtellik a részecsketároló:-(!
A 159-nél viszont a-szerelő szerint-ez a megoldás nem jó,mert pillanatok alatt megtellik a részecsketároló:-(!
Piritu - 1.000.00030-12-2010 22:28:14 // 10441
Persze, amivel az egr hibát kiolvasták annak tudnia kell. Vagy a valós van benne vagy nulla. Ha nulla, akkor törölték.
Piritu - 1.000.00030-12-2010 22:26:57 // 10440
GTPeti30-12-2010 22:25:48 // 10439
Jajj de szépen látszik a második képen, hogy hova kell tenni a vaktömítést. :))
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2010 22:25:33 // 10438
két hiba lehet:
- meggörbül a tengely és ezért nem zár, nyit rendesen
- az elektromotor nem bírja a hőt és halódik
- meggörbül a tengely és ezért nem zár, nyit rendesen
- az elektromotor nem bírja a hőt és halódik
Piritu - 1.000.00030-12-2010 22:23:58 // 10437
Nekem 140 felett el ment a 156-ban. Az 59-ben is lehet hogy ki fogom cseréltetni 120e körül. Fájó emlék maradt, amikor lerobbantam vele a németeknél :-(((
lerobbanás
javítás
lerobbanás
javítás
imi15630-12-2010 22:22:40 // 10436
Olyant lehet?
imi15630-12-2010 22:22:02 // 10435
Piritu - 1.000.00030-12-2010 22:21:10 // 10434
Nem olvastattad ki a comp-ból a valós km-t?
imi15630-12-2010 22:20:28 // 10433
Egyébként-mint olvastam-Sandree kollégának 46e.-nél kakált be.
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2010 22:18:35 // 10432
négy hengernél sajnos jellemzőbb ...
imi15630-12-2010 22:18:17 // 10431
Vagy hamar elhagyta magát,vagy a 77e,nem 77e.
Piritu - 1.000.00030-12-2010 22:16:00 // 10430
77e km, hmmm. Elég hamar elhagyta magát :-(
GTPeti30-12-2010 22:10:52 // 10429
(Most, hogy így mondod, lehet teszek is vhova egy LED-et, hogy lássam, mikor fűt.)
imi15630-12-2010 22:09:02 // 10428
Épp ma este cseréltünk mi is a gépemen EGR-t.
Az egész művelet nem tartott tovább fél óránál.
A tisztítás maximum ideiglenes megoldásnak jó.Utána nagyon hamar újra elkezd szarakodni.A 156-nál már egyszer eljátszottam ezt:-((.
Az egész művelet nem tartott tovább fél óránál.
A tisztítás maximum ideiglenes megoldásnak jó.Utána nagyon hamar újra elkezd szarakodni.A 156-nál már egyszer eljátszottam ezt:-((.
GTPeti30-12-2010 22:09:01 // 10427
Az enyémben is van olyan 800W-os megoldás. Egészen konkrétan 3 izzítógyertya dolgozik ottan. Tényleg működik, de csodát ne várj tőle.
Piritu - 1.000.00030-12-2010 21:59:46 // 10426
Csak ez kicsit combosabb, mint 50W és a vizet melegíti. Pöttyet hamarabb jön a meleg az itteni Cartársak szerint.
A 156-hoz is létezett elvileg, ami a fűtésre segített rá 800Wattal a radiátornál.
A 156-hoz is létezett elvileg, ami a fűtésre segített rá 800Wattal a radiátornál.
GTPeti30-12-2010 21:57:04 // 10425
Namost ha beteszek egy 50W-os ellenállást az utastérbe és ráaggatom a szivargyújtóra, az is PTC-s kiegészítőfűtés. :)))
Piritu - 1.000.00030-12-2010 21:49:35 // 10424
:-DDD
Piritu - 1.000.00030-12-2010 21:48:25 // 10423
Hát azért van egy-két érdekes dolog a 156-on felül:
- visszagurulás gátló
- térdlégzsák
- dönthető üléslap
- hűtött rekesz a könyöklőben
- szemüvegtartó a mennyezeten (eddig a napelenző tartotta a napszemüveget)
- távirányítóval nyitható/zárható ablakok
- "Fallow me home"
- fekete mennyezet (királyul néz ki)
- PTC-s pótfűtés (így télen nagyon hiányzik a 156-ból)
- Blue&Me
- vélhetőleg pontos fedélzeti számítógép ( a 156-é csal rendesen)
A tolatóradar előre/hátra folyamatban van.
- visszagurulás gátló
- térdlégzsák
- dönthető üléslap
- hűtött rekesz a könyöklőben
- szemüvegtartó a mennyezeten (eddig a napelenző tartotta a napszemüveget)
- távirányítóval nyitható/zárható ablakok
- "Fallow me home"
- fekete mennyezet (királyul néz ki)
- PTC-s pótfűtés (így télen nagyon hiányzik a 156-ból)
- Blue&Me
- vélhetőleg pontos fedélzeti számítógép ( a 156-é csal rendesen)
A tolatóradar előre/hátra folyamatban van.
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2010 21:36:05 // 10422
annyira ne érj rá mert a szívósorodat is tönkre vághatja a korom ha állandóan nyitva van az EGR...röpke 100 rugó + szerelés
GTPeti30-12-2010 20:47:33 // 10421
De nem azt akarod mondani, hogy a Piritu, Puritu-ra változtassa a nevét (a puritánság miatt), ugye? :))
ALFI15630-12-2010 20:34:45 // 10420
Egyértelmű,hogy a legnagyobb extra te leszel benne :)
Ahogy nézem nem lessz több mint az 56-ba volt.Egyébként neked van adva egy keret amiből megrendelheted a céges verdát?Hogy van nállatok?Egy X összegért akármit rendelhetsz?Mármint akármilyen márkát,tipust?
Ahogy nézem nem lessz több mint az 56-ba volt.Egyébként neked van adva egy keret amiből megrendelheted a céges verdát?Hogy van nállatok?Egy X összegért akármit rendelhetsz?Mármint akármilyen márkát,tipust?
zümi16630-12-2010 20:21:51 // 10419
Gratula a 159-hez:-) Majd a nagyobbról is dobj ám pár fotót:-))!
Piritu - 1.000.00030-12-2010 19:51:18 // 10418
Én szétszedtem a kiszedett EGR-t, itt róla a blogom
Piritu - 1.000.00030-12-2010 19:48:41 // 10417
Hogy milyen extra lesz? Természetesen én leszek a legfontosabb extra! :-))
A többi: klatty
A többi: klatty
Sandree8030-12-2010 19:20:57 // 10416
Annyira nem sürgős... Januárban ráér
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
491
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?