Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)13-12-2010 08:05:46 // 10064
akkor ezek szerint a 2,4 is tudná multiair-ben a + 40 lovat....nem is értem biztos zabot ettek :((( az 59 240 lóval már biztos jól menne...
Piritu - 1.000.00012-12-2010 18:49:22 // 10063
A Júlia topikban volt belinkelve egy zöld gumis, az volt ennyi pacis. A nagy vihar előtti hozzászólásoknál megtalálod a linket.
'''''12-12-2010 18:44:53 // 10062
Valahol láttam,hogy 285 le-re is simán fel lehet húzni!:)
Piritu - 1.000.00012-12-2010 18:30:37 // 10061
A 159 tibije még nem multiair. Bár lehet, hogy tévedek. 235 pacival érdekelt volna engem is :-(
'''''12-12-2010 17:48:15 // 10060
Most néztem a 159 1750tbi és a Giulietta 1750tbi adatait.Hogy lehet,hogy az 59 35le-vel gyöngébb gyárilag?Ráadásul még nehezebb is!Tegnap láttam a használtautón egy Giulietta 1750tbi-t,235le-vel.Pécsi szalon bem autója.Kezdek gondolkodni rajta.
Erhard 242 (Pure Energy)12-12-2010 12:30:09 // 10059
na egyszer találkozunk télen megmutatom hogy indul meg :) kis sebességnél nincs rá esély mert ott még be tud avatkozni az elektronika
W.12-12-2010 09:27:40 // 10058
Na, reggel teszteltem az ASR-t. Ami érdekes, jégen gázadásra megpörög a kerék és felvillan a műszerfalon egy sárga jelzés. Szerintem akkor kapcsolhat be, vagy nem? Mindenesetre himbálja a seggét rendesen, de nem sikerült kicsapatnom..:))
ferike15911-12-2010 23:16:06 // 10057
Nekem nem sürgős :) nekem már megvan a Kedves!
GTPeti11-12-2010 23:09:06 // 10056
Én a helyedben inkább Németországban néznék körül.
ferike15911-12-2010 22:57:13 // 10055
Azt hinné az ember, hogy mivel ott sok van ezért olcsóbb, még nem vettem ott autót soha. Tényleg ennyire gázos az olasz autókereskedés?
Tommi11-12-2010 22:38:26 // 10054
Olaszoktól inkább ne :) Rosszabbak, mint a magyar nepperek :)))
ferike15911-12-2010 22:33:57 // 10053
Most utána számoltam, eléggé határeset. No de majd meglátjuk mi lesz.
ALFI15611-12-2010 22:21:31 // 10052
Felszereltség függő.De ennyiért ithon is van 1.9
Ami jó annak kint is meg van az ára.
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2010 22:16:48 // 10051
érdemes csak kint is pörgetnek meg törnek :(
Piritu - 1.000.00011-12-2010 22:13:52 // 10050
Itt ki tudod számolni a regadót, azon kívül egy kb még százas.
ferike15911-12-2010 22:11:30 // 10049
Nincs konkrét példám, csak volt kint egy ismerősőm Olaszba és Ő látott egy kevés km-es dizelt 7800 euro 2006-os. és az lenne a kérdés, hogy érdemes-e behozatni. 49000km van benne.
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2010 21:45:01 // 10048
plusz tréler mert ott nincs próba rendszám..
pityke11-12-2010 21:39:26 // 10047
kb 600-at még rászámolhatsz...
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2010 21:31:54 // 10046
no most még ennyi sincs :(
Piritu - 1.000.00011-12-2010 21:31:26 // 10045
regadó + forgalomba helyezés (műszaki + forgalmi + rendszám)
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2010 21:30:29 // 10044
konkrét példa? így nehéz...
Piritu - 1.000.00011-12-2010 21:30:06 // 10043
klatty...
Tényleg nem túl nagy a választék :-O
Talán reklamálni kellene :-DDD
Tibe11-12-2010 21:29:55 // 10042
Jah egy kérdés srácok, észrevettem hogy 0 fok körül egy-egy nagyobb döccenőnél nyikorognak néha alig hallhatóan a futóműben a gumi szilentek asszem, de ha melegebb van, vagy hidegebb akkor semmi hangjuk, miért? :)
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2010 21:28:51 // 10041
nem gyártanak hozzá :)
Tibe11-12-2010 21:27:16 // 10040
Velem mindig a Suzuki Swiftes vagányok akarnak versenyezni, de aztán az első nagyobb kanyar után lemaradnak.... :)
ferike15911-12-2010 21:26:45 // 10039
Szaisztok!

Megtudná valaki mondani, hogy az Olaszországból behozott 2006, 159 1.9 (150le) autóra milyen forintális terhek vannak?
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2010 21:19:35 // 10037
aham lécci...sehol sincs normális :(((
Piritu - 1.000.00011-12-2010 21:18:35 // 10036
ajánljuk egy boltot? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2010 21:17:18 // 10035
én is azt hittem szar az első fékem :D
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2010 21:15:50 // 10034
cserélnék hátsó féktárcsát és sehol nincs valami normális...
W.11-12-2010 21:15:40 // 10033
Sokszor volt már olyan érzésem, hogy mindjárt kiperdül. Anno a 166 is megcsinálta ugyanezt, sőt asszem Grande Bandi is így verte oda a 166-ját egy téli napon. Viszont ami nagyon fasza benne az a hillholder. Mikor először éreztem , akkor enm tudtam miért nem gurulok hátra. Azt hittem, hogy beragadt a kézifék...
Piritu - 1.000.00011-12-2010 21:13:17 // 10032
Szerintem meg pont az orrnehéz volta miatt kellene az orrát tolni kifelé. Nekem eddog az összes elsőkerekesem ezt csináta. Max, ha rásegítettem kézifékkel, akkor ment a hátulja. De a VDC miatt a kézifék kizárva :-(
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2010 21:12:08 // 10031
nem Te vagyok :)
W.11-12-2010 21:06:50 // 10028
Nem furcsa az... Az eleje nehéz, a hátulja meg könnyű. Így ha megcsúszik, olyan mintha egy csuklós busz behimbálná a hátsó részét..:))
Mióta megvan, mindig várom hogy csúszósabb kanyarban kidobja a hátulját. Majd reggel kipróbálom, mikor megyek haza az ügyeletből, mert ahogy elnézem jó kis jég lesz.
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2010 21:05:36 // 10027
mondjuk a hátsó téli gumik talán 4-5mm-ek :P
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2010 21:01:39 // 10026
nem mentem gyorsan talán 40-nel :)
Piritu - 1.000.00011-12-2010 21:01:17 // 10025
Mondjuk tényleg furcsa, hogy elsőkerekes létére a fara indul meg...
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2010 20:59:28 // 10024
az a furcsa hogy szinte mindig a segge tör ki ... van egy enyhe balos emelkedővel Úrhida meg Szfvár között fehér beton és mikor enyhén vizes kb olyan 130-nál elkezdett a segge kifelé mászni az autónak...
Piritu - 1.000.00011-12-2010 20:58:54 // 10023
Szóval, csak egyszerűen Alfás módra vetted a kanyart :-)
Jó hogy nem lett gáz belőle...
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2010 20:54:20 // 10022
semmi extra csak kanyarodtam rá a belsőre enyhe balos kanyarral a külsőben meg jött egy duxi aztán a segge megindult jobbra majd ellenkormányzás de nagy gázt nem tudtam adni mert akkor beérek a duxi mellé és lebontom az oldalát majd a segge elindult balra végre a duxi elment és már volt hely normálisan kihúzni...meleg volt a pite ...a VDC nem tudom mit csinált de nagyon semmit vagy a fizikát ő sem tudja megkefélni....
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2010 20:37:51 // 10020
ma sikerült majdnem megcsapni az autót...hiába a VDC ha egyszer ez a közel 2t megindul akkor visz mindent mint a piros hetest
Piritu - 1.000.00011-12-2010 19:26:35 // 10019
Elvileg a cégnek "tudnia kell", hogy kinél van a jármű használaton. Hallottam már róla, hogy menetlevél vezetésére kötelezték a céget, hogy a következő esetben lehessen tudni, hogy ki vezette. De ez még a mindenmindegyatulajmajdfizet filozófia előtt volt.
Piritu - 1.000.00011-12-2010 19:23:52 // 10018
Éppen ezen gondolkodtam, ha nem a kulcsot kell nyomni az indításhoz, minek kell a helyére tenni? Mennyivel "menőbb" lenne beülni és nyomni a gombot :-)
GTPeti11-12-2010 12:51:24 // 10017
Nem úgy volt, hogy változtatnak ezen? Vagy céges autónál nem így van?
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2010 12:09:57 // 10016
az teljesen mind1 a vezető felel :P
GTPeti11-12-2010 11:50:50 // 10015
S ki a züzembentartó? :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.