Forum >> 159

Piritu - 1.000.00029-09-2010 20:08:43 // 8289
mert +85e Ft, hogy fogadja az USB-t :-((
Piritu - 1.000.00029-09-2010 19:34:46 // 8287
Akkor új téma: cserélt már ki rádiót valaki a 159-ben?
WarbiRunner (Gyuri)29-09-2010 12:47:28 // 8286
Akkor biztos hazudok, és fater is hazudik nekem...vagy nem tudom...:-) 1.8 benzin, Honda motoros (vagy csak licensz?).
ALFI15629-09-2010 10:35:49 // 8284
Pirelli Snowsport 225/45-R18
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2010 10:34:25 // 8283
én meg nem tudom nekem mi :)
GabCsi29-09-2010 09:55:00 // 8282
Vegyél mislen primacy alpin PA3-at, 9000 üzemanyagutalvánnyal, meg ajándék mislen kulcstartóval, meg ajándék mislen plüss bibendummal :D
ALFI15629-09-2010 09:40:32 // 8280
Igen.17-es.Gumiméret meg 225/50R17
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2010 09:15:54 // 8279
plusz a gödrökön is jobban átmegy a gumi szélessége miatt...
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2010 08:58:14 // 8278
passz...talán a Nokian
13729-09-2010 08:53:06 // 8277
235/45 18-as gumival egyértelműen jobb a menetkomfort, mint régen a 205/55 16-al a 156-on. Nagyobb a kerék átmérője, és más a lengéscsillapítási karakterisztika. A 156-on szinte nem volt kompresszió-csillapítás, cserébe marha nagy volt a visszapattanás-csillapítás, pont mint a Koni gátlóknál. A 159 teljesen más.

Nem tud valaki gyári 17-es felnikészletet nem gyári áron? Téligumihoz kellene.
Kriszo28-09-2010 22:25:52 // 8276
De egyébként nem szeretnék konfrontálódni senkivel se, csak nekem ez a véleményem:))
DrB28-09-2010 22:25:21 // 8275
melyik is az a Amorén sokat emlegetett non plus ultra téli gumi?
Kriszo28-09-2010 22:24:01 // 8274
Erre én csak azt tudom mondani, hogy a régi bmw-kben ami volt sor hatos motorok kurva jók voltak..nekem is volt 520i-m tényleg kibaszott jó motor volt 400nál az se ment el többet akkor már ette vastagon az olajat,meg voltak már gondok..És az egy hathengeres motor volt nem egy négyhengeres fordmotor...
Wickey28-09-2010 22:21:27 // 8273
fordból a dízel ami rekord hulladék, benzineseik meg vagy szétesnek garanciaidőn belül, vagy kibírják. Nem olyan nagyon rosszak ám a benzines fordok mint azt sokan elképzelik. Ezerszer inkább pl. egy 2.0B Mondeo mint egy akármilyen (akár benzines) fosvágen.
Wickey28-09-2010 22:20:09 // 8272
Alfából nehezen is találsz... Mondjuk az aresei szívó V6-ok röhögve elbírják az 500k km-et még tiprás mellett is. Ha és amennyiben van bennük olaj ugyebár. :-)
Kriszo28-09-2010 22:18:54 // 8271
hogyne..))))Ráadásul pont az a szemét ford apámnak is volt nem is egy..)))haggyá má..)
WarbiRunner (Gyuri)28-09-2010 22:08:14 // 8270
486e-t futott Focus 1.8-at tudok neked mutatni. A motor sosem volt bontva. Most kezdi eszegetni az olajat, de lehet hogy csak szelepszárszimmering :-)
És nem kímélőben használják. A futóműnek se volt sok baja, pedig apámék a (keleti) vidéket járják, ami nem a jó útjairól híres. ;-)
WarbiRunner (Gyuri)28-09-2010 22:04:26 // 8269
A vicc, hogy a tucatautók megbízhatóbbnak tűnnek, mint a prémiumok. Szerintem van egy adag szemétség ebben. Aki prémiumot vesz, úgyis megfizeti a javítást ugyebár...ezért direkt bennehagynak egy-két "aknát" a gépben. Vagy ez nagyon összesküvés elmélet? :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)28-09-2010 22:04:16 // 8268
Conti, Michlein, Pirelli...
Erhard 242 (Pure Energy)28-09-2010 22:01:59 // 8267
225-tel jó hogy megérzed pont 1,5cm-rel kisebb a gyári méretnél...
Kriszo28-09-2010 21:56:47 // 8266
Nem akarok nagyon belefojni itt a vitába, de megnézném én magamnak azt a benzinest amibe fél misi van és semmi baja sem volt..)))))
DrB28-09-2010 21:51:32 // 8265
Idekint nem olyan vészes, odahaza meg óvatosabban gurulok rajtuk :)
DrB28-09-2010 21:50:16 // 8264
Idén télre új gumikat kell vennem. Eddig Continental WinterContact TS 810 225/50 abrocsok voltak a gyári 17 felniken. A felni marad. Milyen márkájú és méretű gummákat ajánlatok. Sokat megyek autópályán.
Piritu - 1.000.00028-09-2010 21:49:36 // 8263
éppen most nézegettem az oldaladon a képeket, nem mondom nyami-nyami, de rögtön a 215/45x17-es élményeim ugrottak be a 147-156-al.
DrB28-09-2010 21:47:40 // 8262
Nálam a nyári gumik 225/45-ek, 18-as felniken, így vettem a vasat. Szépen mutat, de még idekint is meg-megérzem, otthon meg pláne...
Piritu - 1.000.00028-09-2010 21:42:15 // 8261
mint írja 17-es.
Szerintem is jól néz ki.
GTPeti28-09-2010 21:36:07 // 8260
Neked most ilyen van fent? Mert sztem nagyon rendben van, ha csak nem TI-t vennék, akkor én is maradnék ennél a méretnél.
Erhard 242 (Pure Energy)28-09-2010 21:32:40 // 8259
céged kifizeti nem? :) de egy nyári gumi újonnan bizony 50-60e a téli is annyi...
Piritu - 1.000.00028-09-2010 21:30:07 // 8258
Ahogy számolom a 225/50x17 pont annyira ballonos, mint most a 156-on a 205/50x16, ami nekem bejött. A 18-as gumma gondolom cseppet többe is kerül
Erhard 242 (Pure Energy)28-09-2010 21:17:53 // 8257
18 még elég ballonos...235/45...ballonosabb mint az 56-on a 215/45...a 19 már nyest :) bár jól fest...
ALFI15628-09-2010 21:14:20 // 8256
Én személy szerint 17.
Ez a legkisebb ami elmegy a 2.4 alatt.16-os nem megy fel a fékek végett.
Piritu - 1.000.00028-09-2010 21:12:56 // 8255
Ki mekkora kereket tart optimálisnak a magyar utakra a 159-nél? 16-17-18-19???
GTPeti27-09-2010 23:56:03 // 8254
És milyen igaz! Egy mongol nomádnak, pl. sosem fagyott le az ájfónja. :)
GEORGE27-09-2010 23:41:24 // 8253
Tényleg jó duma :-)
GTPeti27-09-2010 22:54:22 // 8252
"nyilván neked is sokkal több a gondod mint egy Mongol nomádnak "
na ez LOL volt. :))))))))))
GEORGE27-09-2010 22:53:36 // 8251
Evvel én is egyetértek! Miért nekünk kell szopnunk a környezetvédelem miatt beépített szarokkal??
GEORGE27-09-2010 22:46:14 // 8250
Így mennyivel másabb megvilágításba került a 2,4 mjet 20v......
Don Gombóc27-09-2010 20:10:24 // 8249
Azért írtam egyszer, ha olyan fontos a nagy unionak a környezetvédelem, akkor ezeket a kiegészítőket miért nem teszik örök élet garanciássá az autógyárak részére? Fizeted az sok szar költséget meg a s ráadásul szar üzemanyagot, és neked kell tréningezni a zöldek előírásain is nem kis pénzért.
Wickey27-09-2010 15:00:12 // 8248
Neked is igazad van, részben. Mechanikailag nincs is velük gond, ami van, az mind visszavezethető valami másra, még a nagyobb teljesítmény dacára is. És azért "részben", mert a befecsit én nem tartom sallangnak. Azzal pedig ténylegesen több a macera, mint a 8-10V-knél. Igaz, az is a nagyobb railnyomás miatt jó eséllyel. Meg persze a gyártási minőség szórásán is sikerült belőni rendesen az olcsítási paramétert. :-)
Wickey27-09-2010 14:55:01 // 8247
yepp, ez igaz. :-)
képzeld, sikerült szereznem 100W-os villanykörtéket. Rá is írom hogy chiptuningolt, és eladom a racingbazáron. :-)))
Don Gombóc27-09-2010 08:59:48 // 8246
Minden autó szopás. :)
Látnád az ismerőseim Audijait Mergáit, nem győzik titkolni hogy miért nincs a verda náluk. :) Persze mert szervízben van elég sokat, prémium márka létük ellenére. :)
Nekem a Passat Pdtdi a kedvencem. Ha olyan megy előttem a fiatal koromra emlékeztet, amikor Omega koncerten voltunk. Kb ahhoz fogható a füstölése, csak fekete.
Don Gombóc27-09-2010 08:55:15 // 8245
Ez azért így ebben a formában nem igaz. A Piri autójában nincs közel sem annyi mint az enyémben. Az ehhez képest még ovis apukám. Az Mjet meg nem szar, nem azt mondtam, hanem ezt a sok szar kütyüt fikáztam, ami a tisztelt környezetvédelmet szabályozza. Na az van valami szar módon megtervezve, az a konstrukció szar. Bár az egyéb típusoknál is így van, de ez kit érdekel. Rossz nézni és olvasni, hogy ilyen új autók állandóan lekormolódnak, befulladnak, megtorpannak. Bár van ilyen a benyásnál is de az leginkább a rossz LMM miatt, legalább is az esetek nagy százalékában.
Egyébként az Mjet annyival rizikósabb mechanikai dolgokat tekintve, hogy kétszer annyi szelep van benne, bár majd az idő eldönti hogy ezáltal van -e gyenge pontja a hengerfejnek emiatt. Ezen kívül nagyjából ugyan az mint a 10V, hiszen az az alapja.
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2010 08:07:37 // 8244
Persze hogy több a gond a 16V-kel mint a 8V-vel bár ez nem motorikusan értendő ...nyilván neked is sokkal több a gondod mint egy Mongol nomádnak :) Mivel neki nincs mikrója, hűtője, számítógépe, villanykörtéje, autója stb ezért ezek nem is mennek tönkre :P Kb ugyan ez a helyzet egy agyon elektronizált 159 és egy régebbi 156-tal...
GEORGE26-09-2010 23:52:15 // 8243
Szerintem te élsz más világba.
Kivi leszek mit mondasz mikor a mitsu evo megáll melletted a lámpánál kerregő mocival és bizony mert gázolajat kell bele tenni attól még izzig vérig sportkocsi lesz :-)))


Nekem a sportosság nem csak azt jelenti, hogy valami hátul kapar, meg régi Alfa......

Ha kidobják a villanymotoros sportkocsikat, azok sem lesznek neked azok ,mert azokat éjszakára konnektorra kell csatlakoztatni???

Mi egy sport verziónak a jellemzői?
Jó gyorsulás, jó rugalmasság, jó úttartás....melyik nincs meg a Sportdiesel-ben???
Wickey26-09-2010 23:19:43 // 8242
Mér, a 3.0 24V sportautó? Max. a gtv-ben talán, ámbár a vezetési élményt méltató mondatokban ott volt a "DE" mindig is...
Baszki, azért hadd definiáljak ötvenszer inkább sportautónak egy 1.6-os MX5-ös mazdát, sőt, akár egy Spider Juniort (1.3!) mint a 166 3.0 24V-t vagy méginkább mint a KisTraktoR-t. Barátom te még mindig súlyosan kevered az erős és gyors autót a sportossal. Elkurvult világban élünk, ahol egy dízelmotorra anélkül rá meri sütni valaki azt, hogy sportkocsi hogy elvinnék a Lipótba. Sőt, hogy a Lipótot is bezárták azóta, az már mindennek a teteje... :-P
GEORGE26-09-2010 22:28:33 // 8241
Azok teljesen más rendszerű motorok voltak és nagyságrendekkel gyengébbek.

Nézd meg tele van a piac sokat futott 1,9 JTD 16V és 2,4 JTD 20v-kel és nem igen hallani gondokról.....


2007 május óta egyetlen 2,4 jtd20V bajról tudok ami komolyabb volt, aztán több se.....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.