Forum >> 159

Xixo27-09-2006 23:37:23 // 2064
Én tudom, de nem mondom meg. Csak annyit, hogy II.VH... Többek között már csak ezért se vennék ilyen fost!
Kompressz úr27-09-2006 23:32:49 // 2063
Hogy lehet egy autó presztizsautó, amelyiknek a neve: NÉPAUTÓ Nem tudnak az emberek németül??????? Az már csak pikantériája a dolognak, hogy a "népautó projekt" a történelem egyik igazán "pozitív" figurájához köthető. Na ki tudja a választ?...
BadBoy27-09-2006 23:23:47 // 2062
Nekünk a fosvágen eladó annyit mondott, hogy gratulál az autóhoz, meg az eladásához, mert aki igazi üzletember az az ő szemetüket veszi meg. Én is irtam a 4,5L-es olajfogyasztást, ami normális náluk. Nevetséges. Ja és egy falubeli "jóakarónkkal" véletlenül összefutottam, és az autókról beszélgettünk. Elkezdte, az izetlen szöveget: "Milyen szar autók az Alfák". Szaros opel vectrajuk van. És az olajak is szóba kerültek. Elkezdte mondani a dumát, hogy: "Az a normális, ha az autó a szerviz intervallum alatt megeszik 10 ezer kilaméterenként 1l olajat". Na erre feltettem a kérdést normális e. Az Alfás dologra meg csak annyit mondta, hogy ne beszéljen ilyet, amig olasz autójuk soha nem volt. Mert a haver-haverjának a haverjának a tapasztalata kalap sz.rt sem ér.
Tibe27-09-2006 23:17:33 // 2061
Nálunk az új Passatok mellé 1 liter olaj jár és az első ezer km-en bele is kell önteni :P Haverom nemrég vett és mesélt, de írtam is 147 topikban. Viszont veszik mert húú de jóó és presztísautó a Passat :PPPP Egészségükre!
BadBoy27-09-2006 23:15:27 // 2060
Ok. Remélem, hogy találkozunk még az idén valamelyik talin. Bot, pedig nem szeretném ha kellemetlen helyzetbe hoznád, mert nagyon-nagyon aranyos, és rosszul esne.
Kompressz úr27-09-2006 23:13:06 // 2059
Majd, ha valamelyik találkozón személyesen összefutunk, elmondom. Érdekes történet, de Bo cartársnőt nem szeretném kellemetlen helyzetbe hozni.
BadBoy27-09-2006 23:12:23 // 2058
Jó pihenést! Te még munkában vagy/voltál!!!!!!!! Én is léptem. A holnapi viszont látásra!
Kompressz úr27-09-2006 23:11:15 // 2057
Jó pihenést!
BadBoy27-09-2006 23:10:32 // 2056
Én meg ezt arra irtam, hogy érzékeltessem a mai szlovákiai autóeladásokat. Nálunk a passat a király, utána a superb. Népautóból fél év alatt 969dbt adtak el, superbből pedig 400+ darabot. A 159-et szúk réteg veszi, de ugyan ez a helyzet a volvo, saab párossal is. És ez baj :(((((((
Zool27-09-2006 23:09:15 // 2055
Én most lépte, asszem eleget túlóráztam... Szép estét mindenkinek. Z(zzzzz)
BadBoy27-09-2006 23:08:12 // 2054
Nekünk Alfajeles üvegben olasz bort adtak. Miért voltál ideges????? Ez nagyon érdekes, ezt ird meg, mert megöl a kiváncsiság. De lehet csak holnap olvasom el.
Zool27-09-2006 23:07:08 // 2053
Mielőtt tesztvezettem a 320dt, megkérdeztem az eladót, h mivel több mint az agyondicsért előd? Ő anyit mondott, h sokkal biztosabb. És tényleg. Aranyos, de semmi extrém, semmi orgazmusközelin állapot. Jól vezethető, precíz, és meglepően jóindulatú. Atzán nyálkás úton adtam neki egy dundit. és lám: picit megdobta a farát, de csak annyira, h érztesse: hátsókereles, aztán rögtön megfogta. A kocsi az elektronikával ad többet. Ott van a kéopesség az ökörködésre, de az emberek többsége nem fog keresztbe menni egy saját vételű tízmillás autóval, pedig igazán ebben több a 320d, mint egy 159. Aztán jött az rajánlat, és egy nagy kihúzás a bömö neve mellett a kívánságlistámon....
BadBoy27-09-2006 23:07:04 // 2052
Az autót mi sem hajtjuk kommótosan öregapósan futunk vele. 100-nál hatodikkat húzunk. Nagyon vigyázunk rá a befuttatás alatt. A használt 147 is olajcsrétől olajcsréig volt járva, az sem ette az olajat, de a másik offos az zabálja, pedig az sem volt hajtva. A 147 eladásánál mi is azt hittük jó kezekbe fog kerülni, de tévedtünk. Már egyszer meghúzták, az alján lévő műanyagot elkapta a járdaszélle. A napi számláló miér miért se elkezdett villogni. Fáj a szivem, ha jön a barátom vele :(((((((
Kompressz úr27-09-2006 23:05:46 // 2051
Csak azt szeretném érzékeltetni, hogy bár érzelmi döntés volt a 159, de azért előtte kiismertem a konkurenciát :)
BadBoy27-09-2006 23:03:02 // 2050
Én a saabról nem nyilatkozom, mert Szlovákiában 4-6 dbt adnak el évente, és nagyon népszerútlen autó. De a külsején kivül, mivel tudom, hogy opel, nem tud megfogni. Ez szóba sem jött nálunk. Az üléseket, meg úgyis megszokjuk, mert az autót imádjuk, ez már csak részletkérdés.
Kompressz úr27-09-2006 23:00:11 // 2049
Nekem valami villányi vörösbort adtak, első ránézésre jó lehet, de annyira pipa voltam a kereskedőre, hogy nem igazán érdekelt, legszivesebben felrobbantottam volna a kereskedést.
BadBoy27-09-2006 23:00:06 // 2048
Nos uraim! Eljött az időm, és én lépek haza, mivel nagymaminál van az internetem bekötve. Ő nem használja, mielőtt még olyat kérdeznétek. Kellemes estét mindenkinek, ami még maradt belőle, és jó pihenést!!! (remélem nem harapjátok le a fejemet az off szövegért)
Zool27-09-2006 22:59:46 // 2047
Én az alfát 500kmig nem vittem 3000fordfölé, 1000 km után mentem autópályára. 6000km nél olajcsere. Nem is tudtam meg hova kell olajat utánatölteni (40ekm alatt semmi olajfogyás! ) Aki megvette az aligha fog bármire panaszkodni. Amúgy egy 2. generációs francia-olasz srác vette meg. Egy GTvel jött megnézni, tett a kocsimmal egy kört, aszonta tetszik, elköszönt.Másnap meg is vette (a papának!). Én pedig örültem h jó kezekben lesz. Érdekes módon a Volvó nem hálálta meg a bejáratást. 1000kmnél annyira lomha volt, h azt hittem vmi baja van. 1500tól volt használható. Ja és a 8000kmes bejáratási olajcserénél az olaj fele már hiányzott...
Kompressz úr27-09-2006 22:58:47 // 2046
Lefordítva, kicsit hülye vagyok (a feleségem már beletörődött :)) A Saab 9-3-mal kapcsolatosan pedig annyi észrevételem van, hogy a helyi sabbos addig nem szállt le rólam, amig nem fogadtam el, hogy ideadják a tesztautót 3 napra (1.9 TIDS; Linear Sport felszereltség és néhány extra) Röviden szólva, ha a Vectra árában adták volna, akkor még el is gondolkozhatott volna az ember, de 9 millióért egyszerűen siralmas volt. Ha ti fészkelődtök a 159 ülésében, akkor a 9-3 széria ülésével nem is tudom mit kezdenétek, rövid az ülőlapja (lelógot a 175 cm-es magasságommal a lábam) nincs oldaltartása. A beltérbeli anyagok egy része igénytelen, a kézifék design-os, de mindig becsípi a bőrt az ujjadon. A futómű stabil, végtelenül megengedő, de vezetési élmény a nullához közeleg. Egyszerűen a külsején kívül nem értettem, hogy mi indokolja a magas árat. Ehhez képest a 320d (szintén vezettem) megéri az árát, bár az alfa-hoz képest lényegesen semlegesebbnek éreztem a vezetési élményt a bmw-ben.
BadBoy27-09-2006 22:54:12 // 2045
Én is pont a totalcar mai Winkler beszámolójára gondoltam. De ez teljesen igaz, minden féle ember vezeti, aki nem azzal törődik, hogy 100Km van az autóban, és kigyúrja még a lelkét is az autónak. Ilyen után megvenni egy autót, hát az elég nagy rizikó.
BadBoy27-09-2006 22:52:18 // 2044
Akkor ez azt jelenti, hogy nem csak Alfa gyűjtő, hanem borgyűjtő is vagy. Nálunk whyskiből va egypár kb. 70 különböző. De inkább a 159-hez kapott borról beszélgessünk. :)
Zool27-09-2006 22:51:27 // 2043
Azért egyéves bemutatóautót megvenni is emocionális dolog. Én luxi tesztben leírt, 100kmes 159est vitem hegyre, autópályára (160 legalább megvolt), volt fékteszt (basszus, elállt a lélegzetem), és sok padlógáz. Első vezetőként. annél csak vadabb lehett a későbbi terhelés. Ha azt megveszed magadra vess. Pont most volt a totacraon egy vélemény hasonló témában: http://totalcar.hu/magazin/velemeny/tesztauto/
BadBoy27-09-2006 22:50:52 // 2042
Jól van, te tartozol a kivétel erősiti a szabályt cimű részleghez :DDDD. Minket a népautó, és az audi kereskedő bombázott havi szinten új ajánlatokkal, de nekünk sem kellettek azok az autók, pedig elég nagy megtakaritás lett volna.
Kompressz úr27-09-2006 22:47:53 // 2041
De még milyet! Az egyik, amit hoztam, az velem egyidős. :)
Kompressz úr27-09-2006 22:46:33 // 2040
Töredelmesen bevallom, nálam nem volt ésszerű dolog, hogy megvettem a 159-est. A kétéves 147-esemnek semmi baja nem volt (egy átlagos 60.000 km-es szervíz előtt állt), semmi nem indokolta, hogy lecseréljem. Ezen túl a helyi BMW-s is bombázott ajánlatokkal, közte egy egyéves 320d-t bőrrel meg i-drive-val meg minden hülyeséggel 8.2M Ft-ért ideadták volna, de én inkább ilyen árkategóriában 159-est vettem.
BadBoy27-09-2006 22:43:28 // 2039
És sikerült találni megfelelőt?
BadBoy27-09-2006 22:43:00 // 2038
Ez nem csak Magyarországon igaz, hanem itt is Szlovákiában.
Kompressz úr27-09-2006 22:42:34 // 2037
Aszubeszerző körúton voltunk FoTos és Doktore cartársakkal :)
BadBoy27-09-2006 22:42:21 // 2036
Igy van. És egyre több érvet vonultatunk fel a józan döntés mellett.
BadBoy27-09-2006 22:41:40 // 2035
Helló! Te is megérkeztél.
Zool27-09-2006 22:41:28 // 2034
Semmi gond, tulajdonképpen ugyanarról győzködjük egymást badboyjal: 159 rulez!.
BadBoy27-09-2006 22:40:55 // 2033
Akkor a sztori a bömösről, és a 159-ről. Apum barátjának 525x-je van. Pénteken átvettük az autót, vasárnap mentünk is megmutatni neki. Na mikor meglátta, már akkor azt mondta, hogy valami csodaszép az autó, na meg a piros bőr, mert hát ez a gyengéje. Na amikor kipróbálta, és kiszállt belőle, el volt ájulva, hogy mit tud ez a dizel autó. Ő nagyon benzines párti volt, amig meg nem vette a bmwt. Az előző autója egy V6-os omega volt, de a bmw még szomjasabb. Az utolsó csepp a pohárban az volt számára, miután összehasonlitottuk az autókat, az át. Azt mondta, hogy ez sokkal jobb vétel mint az övé. Teljesen el volt ragadtatva az autótól. A menetdinamikához visszatérve pedig, pont az a dolog jön elő, hogy a hátsókerék elég sok gondot tud okozni télen. Azt elősször tanulni kell, egy nagy teljesitményű autónál. A német tesztek alapján pedig a 159 még egyes szimulált esetkben jobb is a bmw-nél. (tudom az 5-ös nem ellenfél, de jó ilyen dolgokat hallani egy tulajtól)
Kompressz úr27-09-2006 22:37:22 // 2032
A kellemes üléspozíció megtalálása nekem is elég sok időbe tellett, de mostmár jó, nincs fészkelődés.
Tibe27-09-2006 22:35:56 // 2031
Bocs hogy beleszólok, de olvasgatom a topicot és igazából Georgera reagálnék azzal hogy a mai Magyarországon kevesen engedhetik meg maguknak hogy elvakultságból vegyenek autót (újat).
Zool27-09-2006 22:33:14 // 2030
Ugyan km falásra egy Avensis is megteszi (tempomat be, kormány meg egyenesben), de az első kanyarban rájön az ember h miért is vett végül Alfát. Egyszer egy IS 220dvel mentem tesztvezetni 159est. (A lexust egy koléga kérte ki hasonló célzattal, csak én vezettem az Alfa szalonig). Először furcsa volt a 159 picit keményebb jellege (kb mint egy Corolla-147 külömbség, csak nagyban). Aztán az első kanyarnál eltűntek a szemöldökráncok... Kanyarban ilyen vezetési élmányt csak egy 3as bömö adhat (hátsókerees mivolta miatt bzonyos helyzetekben még többet is), azonban az nem ellenfél az ára miatt. Mondjuk a Lexus eleve kizárt 180cm felett, a bömö ebben is jó csak megint az ár... Ekkor jutott eszembe először, h nem ártana az alfának is hátsókerekes autót gyártania, csak aztán eszembe jutott, h mit csinálnak azak télen :)
BadBoy27-09-2006 22:18:52 // 2029
Ebben nagyon egyet tudok érteni veled. Nekünk az autó nem csak arra van, hogy legyen, mert az apum vállakozásából kifolyólag nagyon sok idő tölt az autóban. Nálunk sem ritka, hogy 900kmt kell menni egy nap. De mig az előző autónkban már nagyon kénylmetlen volt (Brava) addig a 147-el még tudtunk volna menni. Mondjuk lehet, hogy bánni fogjuk, hogy nem rendeltük meg a TI paketet, a sportülésekkel, de majd meglátjuk. De a bőr ülések felépitése teljesen eltér a szövetesekétől. Keményebb a tömése, és sokkal masszivabb. A T pakethez visszatérve, az volt azzal meg a gond, hogy ezek a "nagyon jó" utaink nem nagyon megfelelőek egy sport futóműhöz, és 18"-aas kerekekhez.
Zool27-09-2006 22:07:13 // 2028
Érdekes, h a 147essel nem tudtam annyit autózni, h ne bírtam volna még mennei vele (Bp-Lux 1200km évente többször). A Volvóval már elértem a határt: egy 900km es nap után a következő 1200as napot csak komoly nyakfájással tudtam bejezni (merev fejtámla, grrr). Ilyet Alfában sosem tapasztaltam... A 159 viszont nehzebben volt megszokható. remélem ezen finomítanak egy két éven belül...
BadBoy27-09-2006 21:55:53 // 2027
Olvastam az élménybeszámoldat, nagyon is irigyeltelek akor érte. A fészkelődést én is tanúsithatom, de ezt még most a bőr keménységére fogjuk, és hogy még nincs "betörve" a tömés. De majd meglátjuk, ha már lesz rendszámtábla, és többet lesz használva, mert most csak a járáson belül használhatjuk. A kuplungolásra, mondjuk én nem tudok ilyen élményeket irni, nekem nincs gondom vele.
Zool27-09-2006 21:45:39 // 2026
Hidd el, a 159-esről nem kell győzködni. Nettó 10 órát legalább tesztvezettem, és asszem én voltam az egyik legelső magyar aki vezette. (http://www.alfaamore.hu/news.php?id=167).Azóta is nagyon fenem rá a fogam, ha sikerül legkközelebb ő jön. Mindeössze két furcsaság volt vele akkoriban. Amellett h egy autóban sem fészkelődtem ennyit az ideális üléshelyzet megtalásáért, zavart, hogy kuplungolásánál bevágtam a sípcsontom vmibe alul (térdlégzsák?). Más még nem panaszkodott ilyesmire, lehe h ez egyedi baj velem.
BadBoy27-09-2006 21:28:11 // 2025
Ne hogy, most úgy vedd, hogy meg akarlak győzni arról, hogy az Alfát kellett volna a volvo helyett. Épp arra próbáltam utalni, hogy megtudlak érteni, hogy hosszú keresgélés, és gondolkodás után a neked legmegfelelőbb autót választottad. Lehet, hogy ha nálunk is lenne for kereskedés, vagy mondjuk volvo, amik nálunk fehér hollónak számitanak más döntést hoztunk volna.
Zool27-09-2006 21:19:03 // 2024
Badboy, amiket felsoroltál, én nagyjából mindet vezettem unalmas hétvégéimen (kivéve a C Mercit, amibe az asszony nem engdett beleülni sem). Volt amit többször is. Annyit tudok mondani, hogy a 159essel valszeg a legjobban jártál. Nem véletlenül szemezek most is a 159essel.
BadBoy27-09-2006 21:14:16 // 2023
Én pedig annak drukkolok, hogy a mini Alfa jól sikerüljön, és hogy relativ, de jó árfekvése legyen :)))))
BadBoy27-09-2006 21:12:11 // 2022
A kiforratlan új modellre - pont ezért vártunk az első év végére, és arra, hogy a nyáriszünet utáni darabokból kapjunk. Mert mi sem akartunk az első év gyüm9lcsiből.
BadBoy27-09-2006 21:08:04 // 2021
Nem tudom, hogy ezt hogy is irjam, mert ez egy részben GEORGEnak is válasz, és neked is Zool. Mi is használt Alfával keztük, mert nagyon akartam, és nagyon jó ajánlat volt. De mikor megjött a szalonba az első 159 akkor tudtuk, hogy a köv. ilyen lesz, de mi is végignéztük a konkurencia kinálatát. Mercédes az apum szivecsücske, még abból az időből, amikor egyáltalán autót sem tudtuk megvenni. De sajna annál is rá kellett jöjjünk, hogy a C220CDI is nagyon drága, ha jól felszeretnénk szerelni. Az A4-ben nincs hely. Fiat Croma (nálunk kapható) elég jó árfekvés 700 ezer forint árelőny a 159-nél, de elül a helykinálattal voltak gondok. Biztonság terén, lehet mind jó is lett volna, de az élmény, és az az érszés, amikor megbámulnak az utcán, csak ebben van meg. Utána jött a pénzkérdés, na ez is nagyon sok átbeszélt estét vett igénybe. Milyen finanszirozási konstrukció mellett legyen megvéve, jut e rá, nem e lesz gond a törlesztéssel. És csak 1/2 és tanakodás alkudozás után rendeltük meg. Ennyi plnzt egy olyan dologba befektetni, ami percről percre veszti az értékét sok számitást és gondolkodást vesz igénybe. Erre bárki válaszolhat, hogy ez hülyeség. Na azok a pénzt gyártják, és olyanoknak gratulálni tudok.
BadBoy27-09-2006 20:55:23 // 2020
Mondjuk a Volvókról nem szeretnék nyilatkozni, mert nálunk olyan ritka a márkaképviselet, mint a fehér holló. 5 van az országban, és a legközelebbi is 60Km. Azért nem megyek annyit. Az audi a4, háááát én nem vagyok elragadtatva tőle, mert motorilag, amit hallottam róla az eladótól, nem igazán győz meg. Olajzabáló, és szerintem nem is szép autó. Az A6 az már más téma, de az már más kategória, ezért nem is hasonlitom. Jaguár ugyan az mint a volvó. IS220d, na ilyenben ültem, de nagyon magasak növésűek vagyunk, ezért ez szóba sem jött, mert árfekvése picivel magasabb a 159-nél, és a térkinálat hátul nagyok pici. Az fenntartása sem olcsó. A kötelező szervizek ára duplája az Alfáénak. Opciós lista tételei sokkal magasabbak, vagy csak csomag van, ami olyan felesleges tételeket tartalmaz, amit egyáltalán látni sem szeretnénk az autóban. +1 dolog, amit újságirok mondanak, hogy a motor, és a váltó nem a legjobb. Ezt angol újságban olvastam, amiben akár hinni is tudok. Passat, hát ne is beszéljünk róla, mert még a csomagolás nekem tetszetős, de ára még több ugyan azzal a felszereltséggel min a miénk. Vezetési élmény semmi. Avensis olcsóbb, de a jól felszerelt darabok ugyan abban az árkategóriában mozognak mint a 159, és vezetési élményt nem nyújtanak.
Zool27-09-2006 18:59:02 // 2019
Amúgy köszi a kívánságot, dolgozunk azért rajta:).
Zool27-09-2006 18:07:15 // 2018
A 159 természetesen nem rosszab, sőt. A rossz eredménynél a 147re gondoltam, mivel benne volt a pakliban egy új 147 is. Csak szólt pár érv ellene (töésteszt, csomagtartó és regadó). Amúgy azóta is sírok ha 159 es megy el mellettem, ami errefelé elég gyakran megtörténik. A gyakrolati szempontok a márka túlésélése szempontjából nem elhanyagolhatóak. Amúgy örömmel látom h sok régi tag vett 159est, tahét a rajongótábor azért komoly erőt jelent. De ahogy írta, nem elég a túléléshez. Drukkolok, h a 149 és a Stilo II bejöjjön a piacnak.
GEORGE27-09-2006 17:34:44 // 2017
Újból elolvasva a hsz-ed....úgy látom ,hogy neked fontosabb ,ha egy autó olcsóbban megvehető és üzemeltethető és meg értéktartó is. De az Alfás ember azért vesz Alfát mert Alfázni akar. Ez lehet új és használt Alfa is. A lényeg ,hogy aki teljesen Alfa fanatikus azokra nem hat ,hogyha egy OFF-ot olcsobban kínálnak mint a hőn szeretett Alfát!! Az igazi Alfa fanatikus nem ül másba! A 159-nek rosszabb a törés tesztje mint a volvo s40-nek??? Szerinte pont fordítva ,legalább is én így gondolom mert az s40 régebbi model mint a 159.......
GEORGE27-09-2006 17:14:04 // 2016
Értelek én ,és mint írtam is nem leszólásból írtam a lenti hsz-met. Azt kivánom ,hogy váljék valóra ,hogy 159 JTD-d legyen!
Zool27-09-2006 17:09:13 // 2015
Még két prózai ok: kiforratlan új modell, és ami a legprózaib: nem fért be a 159 a beállónkba, az utcán pedig veszélyes ennyire új autót tartani még ha csak hetekre is megyek haza...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.