Forum >> 159

Tom1225-02-2006 21:24:17 // 814
Én meg az egész cikk 90%-án... Kár volt elolvasni!!:-/ Szerintem ilyen "beszűkült", minden idegszálával egy típus lehúzására koncentráló, "szakújságírót" autók közelébe sem lenne szabad engedni. Olyan, mint egy kártevő a gyümölcsöskertben. Vagy bele sem gondolt, vagy tudatosan csinálta, hogy minél több potenciális vásárlót riasszon el az Alfa Romeo megvásárlástól. Én, ha nem tudnám, hogy enyhén szólva baromságokat írt, biztos, hogy többet még csak nem is gondolnék egy ilyen autó esetleges birtoklására... Utoljára a Tavriáról olvastam hasonló hangnemű cikket, de ott azért valami alapja is volt a dolognak.:-) Szerintem ezt azért nem kéne annyiban hagyni... Ahogy a szavaiból kivettem, szerinte az ideális autó egy üvegkalitkával felszerelt Hummer lenne. Abban van hely, terpeszben is lehet vezetni, jó a kilátás minden irányba, át lehet gázolni szinte mindenen... Nagyon mellékvágányon van az Alfa filozófiájával kapcsolatban ez a Péter, akkor meg minek kritizál? Ezt a cikket esetg egészségügyi okokból tudnám ajánlani alacsony vérnyomású Alfa - szimpatizánsoknak...:-))) Egyébként próbáltam behelyettesíteni a címet pl. azzal, hogy: " A Ferrari egy újabb rakás szerencsétlenséget produkált". Szinte 100%-ban ugyanazt elmondhatta volna arról is. Alacsony hasmagasság, kis csomagtér, kevés rakodási hely, rossz hátralátás, kis plafonmagasság, hosszú túlnyúlású orr és folytathatnám... Ja, meg azért az is jól megy, meg fantasztikus az úttartása, de kit érdekel, ha "elszúrták az egészet" egy kis kesztyűtartóval...:-DD Meg szegénynek előrehajolva karcolta a feje a napellenzőt. Hmmm, ez bizony nagy gond. Le sem merem írni, hány éve vezetek, de még egyszer sem feszeregtem kisebb autókban sem annyit, gogy a fejemmel elérjem a napellenzöt, jógázni meg nem autóban szokás... Ááááá, nem is folytatom /pedig még volna mit :-)/, mert kár ilyenekre a szót pazarolni...
Satti25-02-2006 17:42:40 // 813
A 159 GTA nagyon komolyan fog kinézni.
Satti25-02-2006 09:29:47 // 812
Ezeken az úgynevezett "szakújságírókon",nem érdemes bosszankodni,a legtöbbjének,halvány fogalma sincs igazán,arról,hogy mit beszél.Amelyik típust kell itthon favorizálni,az mindig nagyon pengének lesz beállítva,és az a baj,hogy a sok barom/tisztelet a kivételnek/még komolyan is gondolja,amit ezek a f...ok mondanak.Sajnos a legtöbb ember olyan lehetetlenül idióta tud lenni,tapasztalatból mondom,az autókereskedésemben nap mint nap találkozom annyi barommal,hogy hihetetlen.Már gondoltam rá,hogy nagy részét,felveszem vmilyen rejtett kamerával,mert sokszor elképzelhetetlen,mik vannak.Na mindegy nem húzóm fel magam,a 159 úgy tőkéletes ahogy van,mindegy mit mondanak a dilettánsok.
Balage25-02-2006 00:59:23 // 811
Hát kedves kollégák! Tegnap du. volt alkalmam kipróbálni egy rövid út erejéig a 159-et. Aki azt mondja, hogy nem jó, meg nem elég sportos, meg izé, az mondjon le, vagy kapja be .... választás izlés szerint (szőke hosszú combú előnyben :-DDD ) Qrva jó! Én sajnos még hideg motorral ültem bele, tehát nem akartam kínozni, de Viktor barátom már üzemmelegen ékelhette egy picit a gépnek. :-] Nekem nagyon "begyere", meg is jegyeztem, hogy ezért az autóért megéri a 10 év zsíroskenyér. De tényleg. Hibátlan kidolgozás, 4000 1/min fölött gyönyörű hang (1.9JTS), áááá... egyszerűen leírhatatlan. Bepróbáltunk egy szolid szerpentint is semmi "vissza 2, padló" mégis kerekedett az értékesítő srác szeme kigyorsításkor :-DDD /lúzer/ Szóval kell egy ilyen. Punktum. (mondjuk a csajomnak nem tetszett az öltet, szerinte a családi ház előbbre való, de szerintem nem ért hozzá! :-] )
admirális24-02-2006 21:30:12 // 810
Ezeknek az a márka tetszik, amelyik márka pézeli őket. Én már rég nem kergetek illúziókat, és csak azt hiszem el, amit látok... Sajnos a legtöbb ember szentírásként veszi, amit ezek a lapok írnak.
admirális24-02-2006 21:27:25 // 809
Igen, észrevehető, hogy a profitért a magyarországi képviselők még a márka különleges jellegét is eladnák, ha rajtuk múlna... Minden esetre a 6 milliós ár nagyon jól hangzik, de nem ajánom senkinek sem az alapmodelt. Először is kiderült, hogy valami 1.8-as erősorrás jár hozzá, ami még az indulómodelnél is gyengébb, a felszereltség meg gondolom néhány követelménynek számító dolgon kívül semmit sem tartalmaz... Szerintem a 6 millás model csak arra jó, hogy kiábrándítsa a vevőt a márkából. Nekem nem kéne... ... Ami kéne, az 7 250 000-be kerül, de azért a 7 750 000-es az, ami biztos sok örömöt okozna... Sajna ez van.
ribipeti24-02-2006 21:26:36 // 808
Pedig ennek a fószernek régen még Fiat barchetta-ja volt. :(( Na így múlik el a világ dicsősége.
Tedi24-02-2006 21:21:59 // 807
igen, azon kuvvára felkaptam a szart én is...
radi24-02-2006 21:20:36 // 806
Ma láttam a 159 reklámját az általam igen tisztelt BKV busz hátulján... kezdem úgy érezni az alfa tarolni akar és menni is fog neki:) (remélem)
ribipeti24-02-2006 21:13:28 // 805
A kedvencem a főcím alatti nagybetűs: "Az Alfa új modellje nem lett jobb, mint elődje, sőt..." Jó kezdés, mi?
Tedi24-02-2006 21:10:31 // 804
Őőő hát...igen :D
ribipeti24-02-2006 21:09:13 // 803
És ezen röhögsz? Grrrrrr!!! :))
Tedi24-02-2006 21:09:04 // 802
Csak részleteket olvastam belőle, de már úgy is egy levél elfogyott abból a bizonyos Andaxinból. Az egy köcsög!
ribipeti24-02-2006 21:07:53 // 801
Aki jót akar magának, az a márciusi A2 száma mellé, (amelyben egy 159 teszt van) egy doboz Andaxint is vesz magának, mert csak úgy lehet végigolvasni Surányi Péter "művészúr" cikkét. Siralmas a hozzáállás. :((
Satti24-02-2006 11:18:19 // 800
Nagyon tetszik,főleg az agresszív eleje,ez igaz minden Alfára jellemző,de ez mégis nagyon jó lett,az SW-ről meg ne is beszéljünk,imádom,úgy ahogy van.
Pietro24-02-2006 10:30:04 // 799
Kib...tt eltalált formája van ennek az SW-nek (is). Szerintem is jobb, mint a sedan.
GEORGE24-02-2006 10:05:29 // 798
Nem semmi!!! Hogy lehet oda bekerülni???
Tedi24-02-2006 09:55:54 // 797
Tudtommal nem :)
ribipeti24-02-2006 09:21:28 // 796
Azér' ez diszkrimináció! Vidékre nem jöttök? :))
Tedi23-02-2006 18:44:54 // 795
Egyet még csak-csak :)))) Mondjuk én sem panaszkodom, mert én 2 napig leszek, az is tűrhető még.
Kilo166 (Droid#1)23-02-2006 15:20:16 // 794
Én is Pesten rontom a levegőt, csak már ma estétől. :))
kando.23-02-2006 15:11:51 // 793
holnap én is pesten leszeeeek :-PPP
GEORGE23-02-2006 14:26:51 // 792
Azért egy-egy napot ki lehet birni nem?? :-)))
Willy23-02-2006 14:14:13 // 791
Na ne má! Mázlista.....
Halesz23-02-2006 14:09:30 // 790
Igen! :)
Seriff23-02-2006 14:07:24 // 789
159be?:O
BeeGee23-02-2006 14:07:22 // 788
Ne irígyeld, tök fárasztó meló :) Egész nap dugó, szmog... ááh :)
Halesz23-02-2006 14:03:15 // 787
Ha holnap ráérsz, beülhetsz mellém :)
Cselentano23-02-2006 13:55:59 // 785
jaja, pár itteni kollega is fogja vezetni :-)))
Zool23-02-2006 13:33:37 // 784
Én tegnap szúrtam ki egyet Luxemburg belvárosában. Mondenaom sem kell, nem a szokásos úton mentem munkába aznap. Ha nem az alfák városában lettünk volna,szerintem a tulaj már rég parázott volna, hogy ki üldözi.... Z
Tom1223-02-2006 13:30:38 // 783
Én egy feketével találkoztam, mindegy, milyen motor volt benne, de gyönyörű volt. Ja és egy "szőke nő" vezette...:-)
Seriff23-02-2006 13:25:40 // 782
Ma találkoztam egy 159 konvojjal!! És ilyenkor nem vagyok Alfával:-(( 2 ezüst és 2 bordó 159 járja a várost promóciós célokkal még 2 hétig- beszéltem az egyik sofőrrel- szívesen vállalnék ilyen munkát!
Tom1223-02-2006 13:23:30 // 781
Mondjuk, tükörben villogva már nem annyira tetszene...:-)) /Külömben tényleg jól áll neki az "egyenruha" is...:-)/
Tom1223-02-2006 13:21:23 // 780
...vagy hova fejlődik a rendőrség...:-))
Cgo23-02-2006 13:20:54 // 779
wow! ez tetszik!
Zool23-02-2006 13:17:09 // 778


Na neee....
Eddig csak a carabinierinek volt alfája, a rendőrök meg puntóval és mareával. Hova süllyed a márka :)
Halesz21-02-2006 22:21:31 // 777
Ja kicsit utánanéztem, hogy az A5.hu, amire hivatkozol 18 óra után tette ki a képeket. Én pedig még napközben nyomtam be a hírrovatba... Mondjuk az Italiaspeed.com megelőzött, szóval a délelőtti linkelés jogos volt Zool-tól! :)))
tipoatti21-02-2006 22:18:25 // 776
Sziasztok! A 159 SW GYÖNYÖRŰ!!! Nekem sokkal inkább bejön a sedan-nál, valahogy arányosabb!
Halesz21-02-2006 22:12:25 // 775
Grrrrrrrrrrrrrrr :P :)
Balage21-02-2006 19:10:57 // 774
úú, bocs, nem néztem a híreket. Mea Culpa Halesz!
TarP21-02-2006 10:50:28 // 772
Face liftes GT-ről nincs valakinek bármi infója, képe? (2006-ra ígérték.) Mert nekem azt súgta egy hang, hogy nagyon meg kell néznem :)
Zool21-02-2006 09:51:47 // 771
Hivatalos sajtófotók a 159 Sortwagonról. Nem gyenge. http://www.italiaspeed.com/new_models/2006/alfa_romeo/159_sportwagon/gallery_2/gallery.html
Zool16-02-2006 16:05:21 // 770
Szerintem a vezetési élmény nem csupán a gyorsulást jelenti. Ha csak gyorsulás kell, arra egy régi Punto GT tökéletese megfelelne. A 159-es kb azt tudja, amit a presztízs-konkurensek, eltekintve az extrém dolgoktól, ami meg úgyis csak keveseket érint. A kormányzás és a kezelőszervek lehetővé teszik az élményvezetést, de valahogy szerintem is lomhábbnak érződött a kocsi, mint más hasonló autók, akár ugyanezen motorral is. De szerintem még a 120 LE JTD sem volt halálosan lassú. (a 318d sem lesz agresszívebb a padlógáznál, és azért kint jó 4 ezer euróval többet fizetsz, otthon sem lehet jobb a helyzet).
admirális15-02-2006 19:26:28 // 769
Ha nagyobb vezetési élményt lehetne rendelni, az én listámra az is felkerülne... Csak 1.9 JTS-t vezettem, de nem győzött meg. Mondjuk ki: nagyon meghízott a 156-hoz képest. Érzésre a lényegesen erősebb 1,9 JTS 159-ben szerintem kevésbé sportos, mint a sokat kritizált 1,6 TS a 156-ban. Leginkább mocit is rendelnék felárba, persze minden pénz kérdés. Ha nem az lenne, biztos fullextrás kéne. De szerintem mindenkinek:).
Zool15-02-2006 19:08:24 // 768
Nekem is aktuális lehetne vmi váltás, de én nagyon komoly engedményekbe mennék bele az extrák terén: 1. nem kell metálfény (a 147-esmnél nemrég szóltak hogy nem metál, észre sem vettem, csak a mosókba esett karcolásokról, hogy nem a feláras fényezésem van). Kb annyi az ára mint az összes többi extra radar nélkül. 2. előre dönthető hátsó ülés: gáz, hogy hátulról meg nem pakolható rendesen. Minden "prémuim" meghülyült? Vagy a fő ügyfél a nőgyógyász, aki a lvélbedobón keresztül tapétázta ki a lakását? 3. tempomat: nem túl drága, de ha spórolás, akkor spórolás, és hibaforrás is lehet 4. felni: télen úgyis zűrös, a disztárcsa pedig elég jól sikerült. Amiből nem engednék: 1. kétzónás klíma: szerintem alap a katerógiában, luxiban alapáras proginál 2. tolatóradar: a kcsi nem apró, egyszerűen kell. Ha az első-hátsót veszed van kijelző a bordkompjuteren (persze újabb hibalehetőség). 3. hátsó elektromos ablak (nem mindenhol feláras proginál) 4. VDC: alapáras, de ha nem lenne akkor is kéne, csak hőzöngenék... 5. kormányvezérlő: most is van. elég normális az alap rádió kezelőfelülete, de sokat könnyít a vezetésnél. más nem jut eszembe, de asszem volt pár cucc, a radar kivételével mind 1-200 eurós nagyságúak.
admirális15-02-2006 19:06:31 // 767
Azért gyorsadn hozzá teszem: azt csak feltételeztem, hgy a GT olcsóbb, mint a 159. Igazából a GT a drágább meglepő módon, legalábbis a Lóerő új autó árlistájában így van.
admirális15-02-2006 18:41:18 // 766
Igen, nekem sincs túl nagy bizalmam egy ennyire új típushoz, viszont kérdés, hogy ez az állítólagos jó elektronika tényleg olyan jó-e, mint amilyennek kikiáltják... Igazság szerint úgy néz ki, hogy új kocsi áll a házhoz, és mivel lízingelni fogjuk, mert céges, ezért új autó lesz, de jelenleg nagyon nehéz lenne választani az Alfa kínálatából. Más márka is szóba jöhet, de ha lehet, akkor legyen inkább Alfa. Szóval így jött szóba a GT, de azt is nem sokára lefuttatják, a 147 kicsi, a GTV szintén, és igazából annak sincs sok ideje hátra, a 166-tal ugyanez... És nincs sok idő, 1 évet nem fogok vele várni, de még fél évet sem. Már a 6 milla is nagyon húzós, de arra még egy csomó minden rátevődik (motor, felni, mittomén), akkor gondolom 7-ig meg sem állok. Szóval nem könnyű. És csak ilyenkor jövök rá, hogy miért adnak el ilyen keveset belőle...
Zool15-02-2006 18:33:17 // 765
Egy apró megjegyzés: nem mindenhol olyan drága az Alfa. A 159-es Luxembourgban 23000 euró bruttó (1.9 JTS vagy 120LE JTD Progression). Ebből lejön 15% Áfa és rámegy 20% áfa plusz regadó. A progression elég jól felszerelt, itt van benne autóómata légkondi, (de nincs felni, ellentétben a németekkel ahol fordítva van).
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.