Forum >> 159

Blade26-02-2006 15:58:02 // 859
Még hogy nincs Magyarorszagon 159SW?? Én már ültem is benne!Ezeket nezzetek meg!Véletlenul leszallitottak egyet az egyik szalonba,pedig a hivatalos bemutato genfben lesz valamikor soká még
Bati26-02-2006 14:46:04 // 858
ezek szerint nem néztél meg közelröl uj astrát
Peti16V26-02-2006 14:37:12 // 857
Az asztra lámpájához szvsz továbbra sincs semmi köze, annál inkább a kettes Puntóéhoz, de szerintem annak az autónak az volt a fő erőssége! :)) A bosszankodásodat megértem, de sajnos ez az irányvonal az egész iparágra jellemző.
Peti16V26-02-2006 14:30:31 // 856
Az én véleményem nagyjából Haleszéval egyezik, azzal a komoly különbséggel, hogy én nem fértem be magam mögé, míg a 156-ban ez szűkösen, de sikerül! Lehet, hogy az 159 SW-ben majd a fejtér az egyenes(ebb) tetővonal miatt nagyobb lesz és ott már nem lesz ilyen gond. A hátsó fejtámlát egyszerűen nem tudtam a fejem magasságához állítani, így nyomta a hátamat/vállamat. :(( Már többen írtátok, hogy nem értitek, mire ment el a méretnövekedés, ha az autó belső- és csomagtere nem lett nagyobb. A képeket nézegetve, profilból úgy tűnik, hogy arányaiban az autó orra nőtt jelentősen, tehát hosszabb lett a motorháztető. Lehet, hogy ez formai megfontolásból történt, de szerintem egy ekkora autóban nem szabadna, hogy gond legyen a helykínálattal. Hozzáteszem, elöl nincs is! A belseje: életben szerintem gyönyörű, egész más, mint képeken. Nagyon jó minőségű anyagok, igényes és szép kidolgozás mindenütt. Nem értem Bati mire gondolt?? Sikerült olyan vezetési pozíciót elérnem a kormány és az ülés beállításával, ami a 156-ban közel sem lehetséges! Ez visszalépés lenne a 156-hoz képest?? Életben még a kormány is tetszett!!! Egyetlen kiábrándító dologgal találkoztam, ez pedig egy felhólyagosodott műszerfalbetét a térdlégzsáktól balra! Remélem előszériás probléma, kicsit ijesztő egy vadiúj autóban. Az ára sajnos szerintem is nagyon sok, de a szerény anyagi helyzetemről nem az Alfa tehet! :)) Értékvesztés: ez is egy sajtó által gerjesztett téves beidegződés. Írjatok egy olyan autót, ami ebben a kategóriában %-osan sokkal kevesebbet veszít az új értékéből! Nehéz lesz találni. Extrák: olyan extrákról beszélünk, amelyeknek mindenhol megkérik az árát! Ezt sajnos tudomásul kell venni. :(( Érdemes kivárni egy akciót, vagy egy jól felszerelt bemutatóautót! Mindent összegezve szerintem tipikus Alfa Romeo lett a 159! Nálam ez abból következik, hogy szűk 10 perc együttlét alatt sikerült kiváltania belőlem azt a birtoklási vágyat, amire csak nagyon kevés autó képes!
Bati26-02-2006 14:23:30 // 855
én sem mondtam hogy rossz autot csináltak rosssz müanyagok gurulj erre vele majd megmutatom vagy csak nyisd ki a motorházat az a "prücök" amit meg kell huzni....az vérlázito meg ez a rengeteget tekeredö kormány a belsö kilincs is müanyag nekem PL.:fém nézzétek meg a lámpákat elöl hátul illetve az uj astrát majd kerekedik a szemetek u.a. olyan mint valami flakonkupakba épitett "villanykörte" a hátso lámpát igaz lelehet festetni sötétre és akkor nem látszik ez a borzalom a motor tudom én hogy mitöl szar de attol még szar tehát nem kell hogy tetszen meg tudom hogy kényszerpályán mozog a gyár mert kötelezö EURO4 motort gyártani hihetetlenül érezni amikor gázt adsz hogy az elektronika a tiszta üzem érdekében mennyire veszi el az üzemanyagot (habár igy is sokat fogyaszt) de ettöl még nem kell hogy tetszen talán valami chip buherátor átirja a programot jo környezet szennyezöre és akkor hasitanifog a gép mint ahogyan ALFA-hoz illik ettöl fügetlenül drukkolok neki hogy sikeres legyen mert hát csak ALFA és hát gyönyörü :)) de mint ALFA-s autos raszista fentartom magamnak a jogot hogy a számomra egyetlen elfogadhato márka ha nem éppen a számize szerinti autot gyárt akkor kicsit hözöngjek ugy érzem azzal a márka szeretettel ami nekem van megengedhetem magamnak
ystuc26-02-2006 12:16:57 // 854
Count M
Seriff26-02-2006 12:13:27 // 853
Akkor melyik elvetemült?
ystuc26-02-2006 12:12:49 // 852
Nem Halesz az! :-)
ystuc26-02-2006 12:12:30 // 851
Én tudom, hogy ki ül a volánnál! :-)
Seriff26-02-2006 12:10:18 // 850
Mekkjöttem! MSN?
Tedi26-02-2006 12:07:22 // 849
Te nem síelni vagy? :)))))
Seriff26-02-2006 12:06:33 // 848
A gallérodból felismered magad, mi?;-))
Halesz26-02-2006 12:01:14 // 847
Én látom :)
Seriff26-02-2006 11:58:06 // 846
Nem is látszik:-(
Halesz26-02-2006 11:55:44 // 845
Nahát, nézd már ki ül a volánnál! :)
Halesz26-02-2006 11:46:14 // 844
Erről van szó. Sajna ha a kategóriatársakhoz hasonlítjuk az autót, tényleg nem drága/drágább. Nézzetek körül, állítsatok össze egy hasonló felszereltséget egy Volvonál, egy BMW-nél, egy A4-es Audinál... Szerintem nem az Alfa árával van gond, hanem az összes újautó árával Mo-n, és azt is tudjuk ennek mi az oka. Igen, regisztrációs adó.
Halesz26-02-2006 11:39:57 // 843
Bati, Én továbbra is fenntartom, hogy nagyon jó autót csináltak... Nem értem mi bajod az első hátsó lámpákkal, szerintem gyönyörűek. No de ízlésről vitatkozni teljesen felesleges... :) (De nem is értem, hogy jön ide az opel koppintás... Ráadásul az egész autóra azt írod, hogy gyönyörű, gyönyörű :) Én a minősíthetetlen műanyagokat sem találtam meg :P Viszont a motorral én is úgy vagyok, hogy ezt vagy V6-tal, vagy dízellel kell megvenni :)
Benőke26-02-2006 11:07:04 // 842
Ezért húz a szivem, na meg a pénztárcám is a kisebb autók felé :) Na azért ha valaki hozzám vágna egy 156 2,5 V6 -ot nagy duzzogva elfogadnám :D
Satti26-02-2006 11:03:09 // 841
Bármelyik használtautó nagyot veszít az árából,nemcsak az Alfa,sőt az igazán drága nagy gépek,mint pl. az audi A6,A8,vagy a Mercedes,a horror új árukhoz képest brutálisat veszítenek az árukból,pl. egy E220 cdi ,ami új korában 12-14 milla,az 2-3 évesen 6.5-7.5 millió forint,ami drágább,az ennél még nagyobbat esik.
Scott26-02-2006 11:03:00 // 840
Azért lássuk be. Minőségileg semmivel sem jobbak, mint akármelyik márkatárs, ami mondjuk fele annyiba kerül. Akárhogy ragozzuk elszáltak az árakkal.
Benőke26-02-2006 10:56:50 // 839
Hát a használt értéke más tészta. Ez abból a tévhiből fakad, hogy baszolútte megbízhatatlan autónak tekintik. Más nagyobb kategóriás autók értéke is nagyot esik. Minnél nagyobb autót vesz az ember annál többet bukik rajta. Mikor nézegettem az autókat vásárlás előtt, akkor esett le az állam, hogy egy nagyobb kategóriás autó 2.0 -es motorral alig drágább hasonló évesen. Egy éves korára veszti a legtöbbet.
kando.26-02-2006 10:54:31 // 838
Ezért vesszük meg a bs-eket, ócsóér, aztán javítgatjuk őket :-))))
Scott26-02-2006 10:52:40 // 837
Azt tartom felháborítónak, hogy egy ilyen autó újonnan 8 millió, 3 évesen meg megkapod max 4-ért. Leginkább erre céloztam. Ha legalább tartanák az árukat, de az Alfák nem arról híresek.
tipoatti26-02-2006 10:49:49 // 836
Fénykorában egy komolyabban felszerelt 156 is 7-7,5 milla volt....
Benőke26-02-2006 10:44:49 // 835
Annyira nem érzem drágának a 159 -et. Az egy más tészta, hogy csóró magyaroknak sok :) Egyébként más autók árai is ezen az árszinten vannak. Az árak sajna emelkedtek, de nem csak Alfáéknál. A bevezetéskori ár pedig egyértelműen magasabb.
nick26-02-2006 10:44:36 // 834
A mostani autóddal (2,4jtd+novitec) nem sok minden hasonlítható össze teljesítményben, úgyhogy a reakcióid érthetőek.. Én azért az új dizelre kiváncsi leszek.
tipoatti26-02-2006 10:43:31 // 833
Azt kell, hogy mondjam, az első-hátsó lámpás gondolatmeneten kívül sajnos igazat kell neked adnom.... Úgy teljes feeling-ben sz.tem visszalépés a 156-hoz képest. A belseje sajnos tényleg dójcsés egy kissé....:-(. Még egy észrevétel: amennyire hatalmas kívül, annyira nem sokkal nagyobb a beltere a 156-hoz képest... de azért kéne.... nagyon....;-)
tipoatti26-02-2006 10:38:48 // 832
Most nem is érdemes ezen feszülni.... kispénzű vecsési gyerek majd megveszi 3-4 évesen 2,5-3 milláért.....;-)
Bati26-02-2006 10:38:46 // 831
és a legfontossabb a tükrök azok mindent fölülmulnak UNDORITOSÁGBAN hol vannak azok a hires gyönyörü tükrök amik az elözö ALFA-kon voltak
Bati26-02-2006 10:36:28 // 830
csá én mentem 1 et megint az opel 159 2.2-vel (fascar) de azonkivül hogy gyönyörü ugyszar ahogy van még rosszabb volt mint elsöre nem tudom mit komáztok ezen a szaron ekkore erövel lehetnétek gemanoid autoimádok is +gyönyörü +mégannál is gyönyörübb +iszonyat jo futomü +iszonyat jo fék -szar hulladék motor -hangja egy "igazi" ALFA hoz képest szar -vezetési élmény=germanoid filing -gyorsulás=mokás -minösithetetlen müanyagok mindenfelé -elsö hátso lámpák=szégyenletes opel koppintás és undorito konkluzio: EZT NEM AZ ALFÁS TÁRSADALOMNAK KÉSZITETTÉK !!!! FELHÁBORITO !! na kidühöngtem magam megint talán dieselben ALFA-sabb lessz de ahoz nem volt még szerencsém Halesz hogy te miket nem irtál össze erröl,ennél komolyabb ALFA-s nak gondoltalak
nick26-02-2006 10:31:32 // 829
Nyilván van néhány exra, amit csak a distinctivhez lehet rendelni pl 3 zónás klíma, de lényegtelen. Logikus az lenne, hogy egy magasabb felszereltséget csomagban megvenni olcsóbb, mint egyenként..
admirális26-02-2006 10:26:44 // 827
Úgy érted, hogy a prog-ba belerendelsz mindent, amivel a dist. töbet tud, és akkor kevesebb az ára?
nick26-02-2006 10:24:32 // 826
De álmodozni lehet nem? A német car configgal összeállítás után még ki is nyomtathatod az alfádat Kép + felszereltség alatta szöveg: " Mein Alfa 159" Papírom van róla, hogy az enyém!! Hát a papír sokmindent elbír.
nick26-02-2006 10:19:54 // 825
Hogy miért csak ezt a hótolót lehet rendszámnak? Vakok a rendőrök..? Nem látták a matricát?
Scott26-02-2006 10:18:40 // 824
Látom itt sokan álmodoznak :)) Biztosan sok ellenszenvet fogok kiváltani, de szvsz irreális az ára, ami jellemző minden új Alfára. Egyetlen új Alfa sem ér annyit, amennyiért kínálják. Ezt most teljesen elfogulatlanul és reálisan gondolkodva mondtam :) Amúgy csodaszép a 159-es, csak az árával van a gond.
ystuc26-02-2006 10:15:10 // 823
Mammutnál:
nick26-02-2006 10:12:16 // 822
Ti nem szoktatok aludni?. Nálam az alap most már a 2.4 Mjet Amit én betennék fontossági sorrendben: xenon 18-as lyukacsos alufelni hátsó parkoló radar ülésfűtés mindenfajta téli csomag, anti pára etc, az egész kocsi fűthető, minden lehetséges alkatrésze behajtható tükrök mp3 Amit az nem: metálfény (a mostani sem tetszik annyira) napfénytető 3zónás klíma (minek?) navigáció (szeretek ismerkedni "Meg tudnád mondani...") Mondjuk a felszereltség is izlés dolga. Az alap is jól megy.. Érdekes, bár lehet hogy elszúrtam valamit, a német alfa oldalon van car configurator és a progression olcsóbbra jött ki ugyanazokkal az extrákkal mint a distinctive! Mindenesetre sokáig gyűjtögetni kell :-(
admirális26-02-2006 00:56:17 // 821
Hát igen. Ebből sem lesz népauto:).
Halesz26-02-2006 00:42:31 // 820
Én az 1,9 MJtd 16V-t nézegettem. Annak az alapára a jobb felszereltséggel 8.095.000 forint. És ha még akarnék bele pár dolgot, akkor két perc alatt 9 milliónál vagyok... Amiket nem hagynék ki az én 159-esemből fontossági sorrendben: Metálfény: 177.000 Napfénytető: 244.800 Mp3-as CD játszó: 43.200 Bluetooth: 91.000 Napfényroló a hátsó ablakon: 48.000 Elektromosan behajtható tükrök: 52.800 Fűthető első ülések: 91.200 Első-hátsó radar: 182.400 Amit azért még beletennék, hamár: Fényszórómosó: 66.720 Xenon: 224.640 Hát inkább össze sem adom, mert felesleges....
admirális26-02-2006 00:20:52 // 819
Kicsit elgondolkodtatott a buszok hátulján reklámozott vevőcsalogató 6 millás alap áron, és elkezdtem komolyan foglalkozni a dologgal. Így találtam meg az alfaromeo.hu-n a 159 hivatalos árlistát, és ott reg. adóval és áfával együtt 8.750.000 forintot írnak a 2.2 distinctive-re. Szóval nem kötekedni akarok, mert 7 milláért is sok elvárása van az embernek egy autóval szemben, de ennyiért meg különösen. Nagyon durván drágállom az árát, mert ahogy nézem a motorokat és a felszereltséget, a legolcsóbb, amit érdemes venni, az 7.250.000 ft (1,9jts prog.), de azért jobb lenne az 1,9 jts dist. 7.750.000-ért. És még mindig ott tartok, hogy egy csomó kompromisszumot vállaltam, mert gyenge a motor, nincs xenon, ülésfűtés, és az Alfa piros fényezésért 95 rongyot még rá kéne tennem. Az így már 8 milla. De ha tényleg jó minőségű, akkor lehet hogy megéri, csak legyen ennyi pénze az embernek... Amúgy ha valaki kíváncsi az árlistára, az itt megtalálja: 159
Halesz25-02-2006 23:45:47 // 818
Sziasztok! Nos pár szubjektív tapasztalat egy kb 200 km-es tesztút után a 159-esről... Nem akarom túlírni a dolgot, egyszerűen imádom az autót, inkább csak +/- dolgokat írok. + Brutálagresszív orr, ködlámpákat bekapcsolva mindenkit letúr az útról :) + Kb 10 perc alatt otthon érzed magad benne, körülvesz a vezetőülés és minden kéznél van, majdnem az összes kapcsoló (lásd a mínuszok). + Szuper anyagok, a műszerfalt öröm fogdosni :) Persze nem kell, de jó hozzáérni mindenhez + Beültem magam mögé és elfértem :) + hátsó lámpák látványa + Startgomb nagyon kényelmes + a fehéren világító számlapok pirossal kombinálva őrült jól mutatnak, öröm nézni + az ülés nagyon kényelmes, ugyan nem tart annyira oldalt, mint a 145-ös sportülése, de nem fáradsz el benne + Én úgy éreztem, hogy fordulékonyabb, mint a 145-ösöm, de nem találtam még róla sehol fordulókör adatokat. + Nem zörög sehol sem belül. Persze még jó, hogy nem, hiszen új autó :) ez egy 3000 km-es autó volt, ki tudja milyen lesz 40-50 k körül... + 2,2 JTS motor. Nem rossz, egy 1490 kilós autóhoz épp elég, de nyilvánvaló, hogy szívem szerint erősebbet választanék bele ;) A dízelt még nem vezettem, de mindenképp szeretném kipróbálni! Nos és a mínuszok. Ezek mindegyike tulajdonképpen olyan, amivel együtt lehet élni, illetve megszokás kérdése, de engem picit zavartak. Illetve olyat is írok, ami tulajdonképpen felesleges, de egy 7 milliós autónál fura hogy nincs. - Nagyon rossz helyen van a pohártartó. Max egy három decis üditőt tehetsz oda, mert egy fél literestől már nem tudsz váltani, sem könyökölni kényelmesen (pont a könyöklő és a váltó között van). - Beszálláskor nekem néha beakadt a lábam a műszerfal aljába (bal oldalt alul a kormány alatt) - Fura, hogy az ajtókon nincs "helyzetjelző" fény, csak egy fényvisszaverő matrica (a 147-esekben van, furcsállom, hogy ezt kihagyták - erre gondoltam, amikor fentebb írtam, hogy fura hogy egy 7 misis autóból ezt kihagyják). - Rossz helyen van a vészvillogó kapcsolója. Én nagyon sokat használom vezetés közben, nagyon "vissza" kell nyúlni érte. Szerintem annak a középkonzolon a váltó előtt a helye. - ugyancsak nekem szokatlan helyen vannak az ablakemelő gombok, lehetnének kicsit messzebb is, hogy pont a könyöklőn piehentetve a kezet az ujjak végével lehessen elérni - Nem tetszik a "slusszkulcs". A rajta lévő Alfa jel már a 3000 km-es kocsiban kopott volt, ugyanis amikor benyomod a helyére az érintkezik a lyuk falával és az koptatja. Furcsállom, hogy erre nem figyeltek oda... Valahogy nem is szép az egész, szerintem sokkal szebb kulcsot lehetett volna tervezni. - Egy kátyúnál kinyílt a kesztyűtartó :) Összességében: nagyon-nagyon szerethető autó. Megmondom őszintén, hogyha lenne pénzem és választanom kéne, hogy egy új GT, vagy egy új 159-es (mindkettő dízel motorral), akkor nagyon nagy gondban lennék, hogy hogyan döntsek... Annyit azért még hozzátennék, hogy szerintem ez az autó a V6-os motorral és 4x4-gyel lesz tökéletes, abba asszem semmilyen tekintetben nem lehet majd belekötni! Hát ennyi így elsőre :)
ribipeti25-02-2006 21:56:55 // 817
Mondjuk volt is mit. :))
Tom1225-02-2006 21:50:24 // 816
Legalább levezettem a feszültséget...:-)))
ribipeti25-02-2006 21:47:32 // 815
Ahhoz képest, hogy kár a szót pazarolni, na ehhez képest kicsit hosszú lett a hozzászólás. :)))
Tom1225-02-2006 21:24:17 // 814
Én meg az egész cikk 90%-án... Kár volt elolvasni!!:-/ Szerintem ilyen "beszűkült", minden idegszálával egy típus lehúzására koncentráló, "szakújságírót" autók közelébe sem lenne szabad engedni. Olyan, mint egy kártevő a gyümölcsöskertben. Vagy bele sem gondolt, vagy tudatosan csinálta, hogy minél több potenciális vásárlót riasszon el az Alfa Romeo megvásárlástól. Én, ha nem tudnám, hogy enyhén szólva baromságokat írt, biztos, hogy többet még csak nem is gondolnék egy ilyen autó esetleges birtoklására... Utoljára a Tavriáról olvastam hasonló hangnemű cikket, de ott azért valami alapja is volt a dolognak.:-) Szerintem ezt azért nem kéne annyiban hagyni... Ahogy a szavaiból kivettem, szerinte az ideális autó egy üvegkalitkával felszerelt Hummer lenne. Abban van hely, terpeszben is lehet vezetni, jó a kilátás minden irányba, át lehet gázolni szinte mindenen... Nagyon mellékvágányon van az Alfa filozófiájával kapcsolatban ez a Péter, akkor meg minek kritizál? Ezt a cikket esetg egészségügyi okokból tudnám ajánlani alacsony vérnyomású Alfa - szimpatizánsoknak...:-))) Egyébként próbáltam behelyettesíteni a címet pl. azzal, hogy: " A Ferrari egy újabb rakás szerencsétlenséget produkált". Szinte 100%-ban ugyanazt elmondhatta volna arról is. Alacsony hasmagasság, kis csomagtér, kevés rakodási hely, rossz hátralátás, kis plafonmagasság, hosszú túlnyúlású orr és folytathatnám... Ja, meg azért az is jól megy, meg fantasztikus az úttartása, de kit érdekel, ha "elszúrták az egészet" egy kis kesztyűtartóval...:-DD Meg szegénynek előrehajolva karcolta a feje a napellenzőt. Hmmm, ez bizony nagy gond. Le sem merem írni, hány éve vezetek, de még egyszer sem feszeregtem kisebb autókban sem annyit, gogy a fejemmel elérjem a napellenzöt, jógázni meg nem autóban szokás... Ááááá, nem is folytatom /pedig még volna mit :-)/, mert kár ilyenekre a szót pazarolni...
Satti25-02-2006 17:42:40 // 813
A 159 GTA nagyon komolyan fog kinézni.
Satti25-02-2006 09:29:47 // 812
Ezeken az úgynevezett "szakújságírókon",nem érdemes bosszankodni,a legtöbbjének,halvány fogalma sincs igazán,arról,hogy mit beszél.Amelyik típust kell itthon favorizálni,az mindig nagyon pengének lesz beállítva,és az a baj,hogy a sok barom/tisztelet a kivételnek/még komolyan is gondolja,amit ezek a f...ok mondanak.Sajnos a legtöbb ember olyan lehetetlenül idióta tud lenni,tapasztalatból mondom,az autókereskedésemben nap mint nap találkozom annyi barommal,hogy hihetetlen.Már gondoltam rá,hogy nagy részét,felveszem vmilyen rejtett kamerával,mert sokszor elképzelhetetlen,mik vannak.Na mindegy nem húzóm fel magam,a 159 úgy tőkéletes ahogy van,mindegy mit mondanak a dilettánsok.
Balage25-02-2006 00:59:23 // 811
Hát kedves kollégák! Tegnap du. volt alkalmam kipróbálni egy rövid út erejéig a 159-et. Aki azt mondja, hogy nem jó, meg nem elég sportos, meg izé, az mondjon le, vagy kapja be .... választás izlés szerint (szőke hosszú combú előnyben :-DDD ) Qrva jó! Én sajnos még hideg motorral ültem bele, tehát nem akartam kínozni, de Viktor barátom már üzemmelegen ékelhette egy picit a gépnek. :-] Nekem nagyon "begyere", meg is jegyeztem, hogy ezért az autóért megéri a 10 év zsíroskenyér. De tényleg. Hibátlan kidolgozás, 4000 1/min fölött gyönyörű hang (1.9JTS), áááá... egyszerűen leírhatatlan. Bepróbáltunk egy szolid szerpentint is semmi "vissza 2, padló" mégis kerekedett az értékesítő srác szeme kigyorsításkor :-DDD /lúzer/ Szóval kell egy ilyen. Punktum. (mondjuk a csajomnak nem tetszett az öltet, szerinte a családi ház előbbre való, de szerintem nem ért hozzá! :-] )
admirális24-02-2006 21:30:12 // 810
Ezeknek az a márka tetszik, amelyik márka pézeli őket. Én már rég nem kergetek illúziókat, és csak azt hiszem el, amit látok... Sajnos a legtöbb ember szentírásként veszi, amit ezek a lapok írnak.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.