Forum >> 159

count M21-03-2006 14:30:33 // 1059
Azé' hogy kavarjam a kedélyeket... a klímával nekem semmi bajom nem volt. :) Viszont a nagy önfelbaszás közepette visszagondolhatnál pl. a csomagtartóra, ami úgy ahogy van, használhatatlan... kicsi a nyilás, magasra kell emelni a cuccokat, az ajtót nem lehet rendesen megfogni a nyitáshoz ill. a becsukáshoz... és ne jöjjön senki azzal, hogy "ez egy Alfa meg kit érdekel", mert a csomitartóba csak pakoltok néha Ti is...
Gaso21-03-2006 14:27:13 // 1058
Ami a megtekintett 159-en furának tünt az az első lámpák teljes védtelensége. Oda tényleg rakhattak volna valami plexit mint az utsó 156-okon volt. Így viszont jóval agresszívabb.
BadBoy21-03-2006 14:17:04 // 1057
Én is ugyan igy fölhúztam magam ezeken a szakértőkön, de nem éri meg, mert nemcsak a szépségnek, de az egészségnek is árt.
Gabriel21-03-2006 14:15:05 // 1056
ne idegeskedj,megárt a szépségednek :-)
Tedi21-03-2006 14:11:28 // 1055
Na, hát most kellőképpen felbasztam magam ezen a kis köcsögön :) Egy valamivel értek egyet, az pedig a klímás konzol elhelyezése. Az összes többi egy faszság. Süt a cikkről, hogy direkt olyan dolgokat emel ki, amire kibaszottul nem kiváncsi senki, kurvára irreleváns (lsd. napellenző téma), de a lényeg, hogy le lehessen húzni. Surányi Péter meg a jópár éves tapasztalatát húzza le a klotyón. Szóval ez már eszméletlen. Asszem itt az ideje az Alfa Kommandó bevetésének nem? :)
BadBoy21-03-2006 14:00:14 // 1054
De ha bemész bárhová egy szalonba, és meg akarod nézni az eladó biztos, hogy a csomagtartó mértével fogja dezdeni.
Gabriel21-03-2006 13:49:43 // 1053
Ez a kezelőszervek elhelyezése egy örök ló, amit meg lehet ülni. Ez igaz, és ha pl. lenne egy kocsi amelynek tökéletes minden kezelőszerve? Vajon mindenkinek azt kéne majmolnia? Egyediségre törekszik minden gyártó nem egy unalmas standard renszerre nem?
Gaso21-03-2006 13:41:15 // 1052
Éppen erről dumálok. Ha sokat akarok állandóan pakolni akkor veszek valami nagyot. Ha ketten megyünk az asszonnyal akkor úgy sincs sok csomag, ha visszük a gyerekeket akkor meg hiába a lenyitható ülés.
BadBoy21-03-2006 13:20:09 // 1051
De mire a nagy csomagtartó. Nálunk vagy az aktatáska, vagy a táskám amivel iskolába megyek van benne. Ezek nem zöldséges autók, mert arra már kitalálták a kisáruszállitókat.
Tom1221-03-2006 13:07:24 // 1050
Nekem is még mindig befért, aminek "be kellett"...:-)
Gaso21-03-2006 13:00:44 // 1049
Ez a kezelőszervek elhelyezése egy örök ló, amit meg lehet ülni. Ha nem tudnak mibe belekötni akkor jöhet ez vagy a csomagtartó. A 156-ost is meddig baxtatták, hogy kicsi a csomitartója, ráadásul a hátsó ülések sem lenyithatóak. Ki a faxot érdekel ez? Ha valami rohadt nagy cs.tartót akarnék akkor vennék egy kombit, de négyünknek elég az amit a 155 nyújt lenyithatatlan ülésekkel. Más kérdés, ha a gyerekek hátul ülnek akkor hogyan nyitom le az üléseket...
Tom1221-03-2006 12:48:21 // 1048
Ezt már többször meg akartam írni, csak mindig elmaradt... Annyi helyen írnak a klímakapcsolók elhelyezéséről. Én a klímát vagy indulás előtt, vagy már "nyugodt egyenesben" szoktam beállítani, nem egy olyan kezelőszerv, amit 20 másodpercenként kéne állítgatni, szerintem a tervezők is így gondolták... Szerintem...:-))
BadBoy21-03-2006 12:45:23 // 1047
Nekünk ez a kiszemeltünk következő autónak, már párszor ültünk benne (apum 196cs/140Kg, én 190 cm) és kényelmesen ültünk. Elöl - hátul, egymás mögött.
zsocso21-03-2006 12:39:03 // 1046
En is probaltam mar 159-est es egyaltalan nemtunt alacsonynak a 182 centimhez.
Gaso21-03-2006 12:31:29 // 1045
Már volt szerencsém megcsodálni egy 159-et, de még a seggem nem raktam bele, mégis úgy nézett ki, hogy nem lenne alacsony nekem (172cm). Bár azt nem írta a figura, hogy hogyan állt a haja, de ezek után meglehet, hogy punkban.:-))
BadBoy21-03-2006 12:17:56 // 1044
A Surányit felhivta apum a szerkesztőségben, csak azért , hogy megkérdezze milyen magas, ez nekem vicces volt, 170-175 cm között van.
Gaso21-03-2006 10:58:41 // 1043
a magasra állitott üléshez a plafonmagasság kicsit kevés Vazze, ha 2m magas vagy akkor ne állítsd teljes magasságra az ülést. Barom.
Gabriel21-03-2006 10:49:17 // 1042
De azért ne írjatok neki olyan beszólósakat mint TotalCar-osoknak, mert akkor magunkat járatjuk le és az egész nem ér annyit...
Gabriel21-03-2006 10:47:51 // 1041
Ez is tanúsítja, hogy a magyar piac német-orientált :-(
Gabriel21-03-2006 10:45:55 // 1040
fellengzősem elszálltak a szövegeikkel
Gabriel21-03-2006 10:44:31 // 1039
hát majd tuti lesz egy cég aki előrukkol átépített 159-ekkel (Novitec, stb.)
TarP21-03-2006 09:12:08 // 1038
ÓTÓBILD teszten én is elmerengtem: A legjobb fék a 159-ben volt, a futómű menetdinamikája kiválló, a fogyasztása a legkisebb volt az összehasonlított autók között... majd jöttek azzal, hogy a 2.2-es Homba motor nyomatékosabb ,mint az 1.9-es Alfa... ÉRDEKES! Akkó miért nem a 2.4MJET-tel hasonlítják össze???
Kilo166 (Droid#1)21-03-2006 08:07:25 // 1037
Na átfutottam a cikket. Nem világos nekem, hogy mi a probléma. Ha előredől, akkor veri a fejét a napellenzőbe. Autós újságíró létére nem tudja, hogy ha csökkentik a mozgáslehetőséget egy járműben, akkor azzal növelik ütközéskor a túlélési esélyt? Egy Ferrariban mit mondana? Tiszta szar, mert nem csúszik a fenekem jobbra-balra az ülésen? Azt tartom még szomorúnak, hogy régebben ezeknek az íróknak adtam a véleményére.
Don Gombóc19-03-2006 12:18:25 // 1036
Nos legalább a képek szépek az Alfákról ezekben a cikkekben, mert ugyebár milyen is lenne mint szép? Az hogy mit ír egy ilyen szakértőnek nevezet firkász, az legyen az ő dolga. Én speciel előszőr megnézem a végén hogy ki írta, és pont ez a Surányi név olvasása után remegve várom a baromságok áradatát, és már csak röhögni tudok rajta. Ezek a szakértők. Emlékszem még a hetvenes évek végén valamelyik motoros vb futamon amikor a versenyző lehajolt előre és befogta a levegőbeömlőt kanyar előtt, egy kicsit befullasztani és hogy megszívja magát a moci, nos tudjátok miről van szó, a Dávid bácsi azt mondta teljes komolysággal hogy gyertyát cserél a versenyző menet közben. Na ennyit ezekről. De a képek szépek úgyhogy az újság éri az árát!?
BadBoy18-03-2006 20:34:35 // 1035
Az A2 szrkesztőségének e-mail cime: a2@hungary.net
GEORGE18-03-2006 19:07:38 // 1034
Azért is hagyjuk ennek a z akárkinek a tesztjét......
BadBoy18-03-2006 19:07:33 // 1033
Topicot és klubot is megkérdezném. De ez az olaszautó utáló, még azt mondaná mire b@sszuk Egomban a gyepet, nincs mit csinálnunk.
BadBoy18-03-2006 19:06:28 // 1032
Az apum 196 centi és 146 kiló, neki nem volt kicsi, és jól érezte magát az autóban. Nem hiszem, hogy ez a bazárinyúl magasabb és testesebb lenne nála.
GEORGE18-03-2006 19:02:09 // 1031
Ugyis a szemedbe azt mondaná amit hallani akarsz...... Meg ilyen tömeg láttán nagy bátorság kéne ahoz, hogy fikázza az Alfát, meg a társaságot. / gondolom topicot akartál mondani Club helyett igaz? /
GEORGE18-03-2006 18:59:49 // 1030
De ha egy golfban van ott akkor az jó helyen lenne. Amiket leirt ez a lökött az direkt lehúzásra menő újságírói nyafogás! És inkább az ő Olasz autó utálatát vetiti ki szegény 159-re..... Én nem vagyok alacsony de elöl nem éreztem szüknek a 159-et, hátul ülve is csak azért mert 3-an ültünk benne. Váll magasságban volt csak szük.
BadBoy18-03-2006 18:58:45 // 1029
Én azért szivesen elbeszélgetnék vele. Megkérdezném mi a véleménye az Alfakról, meg a klubról.
GEORGE18-03-2006 18:55:44 // 1028
Szerintem meg ne hívd meg! Semmi keresni való ilyen "baromnak" köztünk! Ha erős bocsi, de per pillanat így gondolom..
BadBoy18-03-2006 18:55:31 // 1027
Azt én sem tagadom,hogy a klima kapcsolók jó helyen vannak, de hogy ilyen baromságokat irjon, hogy beleveri az ember a fejét a napellenzőbe, meg hogy kicsi a csomagtér.... Nem tudom ti hogy vagytok vele, de aki ennyi pénzt ki tud fizetni ezért az autóért az nem a csomagtartó méretéért veszi. Nem fog vele piacozni járni, SZERINTEM...
Vik.. + Rich18-03-2006 18:50:00 // 1026
Hali. Légyszives. Leköteleznél vele :-))
BadBoy18-03-2006 18:48:16 // 1025
Az újságban benne a szerkesztőség cime, Surányi a főszerkesztő. Megirjam?
BeeGee18-03-2006 18:18:57 // 1024
Távol áll tőlem, hogy védjem ezt a fütyit, de - a klíma kapcsolók télleg szar helyen vannak - mikor nálam volt 2 napig, 9,5L átlaggal jártam vele... Amelyik kocsi jól néz ki, azt törvényszerűen nehéz átlátni és megpakolni. Igazán tuhatná... Egyébként kurva jo kocsi a 159, csak nem Alfás... :)
KisP18-03-2006 12:54:45 // 1023
Igazad van, ez a surányi még pontot se adott a 159nek a szavazáson,sőt még a másik honfitársunk Gajdán Miklós (kis gyökér)se adott. Ők képviselték magyarországot. A magyar autós újságok legtöbbje külföldi tulajdonban van,akik a hozzájuk legközelebb álló autógyár modelljeit támogatják.Tehát itt is nyalni kell az adott márkának. Ezért cserébe a gyár velük közli elöszőr a friss infokat.Ezt a totalcar-on olvastam még néhány hónapja.(És igaz is). Nem akarok reklámozni,de én eddig egy olyan magyar újságra bukkantam,ami viszonylag pártatlanul és korrekten írnak az autókról.És ha valami nem jó,azt le írják úgy ahogy kell.Heti lapról van szó,tehát hetente jelenik meg 175 forintért,a neve Autó Piac.(Persze ez is német tulajdon,de nem látom rajta,pedig már egy éve rendszeresen veszem) Csak egy bajom van,hogy a Gajdán ennek az újságnak dolgozik,de ez már magánügy:)
Tom1218-03-2006 12:24:03 // 1022
Egyébként mindent elolvastam, ami Alfával kapcsolatos, a szlovák folyóiratokban is, de sehol nem láttam ilyen egyértelmű fikázást, mint pl. az a2-s cikkben. Sokkal nagyobb "tisztelettel" kezelik az Alfákat, de hát meg is érdemlik...:-) Van egy cikk, ami a Brera apropójából foglalkozik úgy általában az Alfákkal, egyszer azt le fogom fordítani /...de mikor?:-))/ és berakom ide, mert kimondottan élvezni lehet és sok érdekes dolog van benne a tervezéssel kapcsolatban is/159 - Brera/, főleg egy Alfásnak.:-)
csocsi18-03-2006 12:02:32 // 1021
Az igazság sajna odaát van :(((
Tom1218-03-2006 11:33:47 // 1020
Na ez az a cikk, ami miatt "kiborultam" itt /159 topic/ a 821 -es h.sz.-omban... Inkább nem is olvasom el mégegyszer...:-///
Alfista18-03-2006 11:24:21 // 1019
Meg akarod veretni? :-)))
Pietro18-03-2006 11:18:02 // 1018
Én meg megvettem az AutoBild-et. Asszem most utoljára, bár eddig sem vásároltam rendszeresen. Most is csak azért, mert összehasonlító teszt volt az Alfa159, meg másik három autó között. Addig "rendben" van, hogy ez egy überjürgen újság és ÚGYIS a német márkát hozzák ki győztesnek, de azon már egy KICSIT felb@sztam az agyam, hogy mindent az ódiA4-hez hasonlítottak. Mi az, talán etalon? Jó, hogy a hossz-mértékegységet nem úgy adják meg, hogy 1méter=1db A4/4,13. Egyébként is, ha valamiben, hát az A4-ben nincs hely hátul, de még annyi sem, mint egy Trabantban!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Halesz18-03-2006 11:16:50 // 1017
Hát ez kemény... Surányi Péter e-mail címét tudja valaki? Szívesen meghívnánk az esztergomi találkozóra!!! :)
BadBoy18-03-2006 11:11:30 // 1016
Én csak azért irtam, hogy mindenki lássa milyen buták és nem hozzáétrők a SZAKÚJÁGIRÓK. Az édesapámmal elférünk egymás mögött, ahogy irtam tegnap akkor mit akarnak magyarázni ezek a majmok.
Alfista18-03-2006 11:06:37 // 1015
Ne foglalkozz ezzel a majommal! Én el sem olvastam a firkálmányát!
zolee14518-03-2006 10:58:13 // 1014
még valami: fogyasztás. Az 1,3-as off micra kb 5-6 litert eszik, az egyik barátomnak rendszeresen 11 fölötti fogyasztás jön ki. Amúgy az említett barátomat csak "Kézifékes Tibiként" emlegetjük... :)))
zolee14518-03-2006 10:56:35 // 1013
odaát... ha jól emlékszem az év autója szavazáson a cikk írója még pontot sem adott a 159-esnek. Ezzel szemben a német tulajdonú RTL klub németfanatikus egyébként inkább laikusnak mondható műsorvezetője agyondícsérte. Ha ugyanarról az autóról külsőre más véleménye van két embernek az nem baj, hiszen a külső szubjektív. Az objektíven vizsgálható dolgokból viszont nem születhet ellenkező vélemény. Valaki hazudik. Persze nem kell egyeznie, csak elég közelinek kellene lenni a véleményeknek.
BadBoy18-03-2006 10:13:56 // 1012
Ezt a cikket a márciusi A2-ben találtam, de ez után soha többet nem veszek. Alfa Romeo 159 1.9JTDm 150LE - Számháború "A sportosság és a kényelem nem lenne összeegyeztethetetlen fogalom, de az Alfa csak a sportosságra hajt. A hosszú tűlnyűlással inditott orr - rész, az abnormisan (ez igy van irva, helyesen van irva?) alacsonyra vett hasmagasság, a rövid farrész, a magasról inditott, felefele törekvő övvonal, ezt jó érzékelhető minőségben messziről üzeni. A beltér igen jó sportüléseivel, a sportkormánytervvel, a példás pedálrenddel, a finom anyagból kivitelezett műszerfallal, a középre tett, vezető felé forditott műszersorral még erősit is ezen. A nagy sportosság viszont a kényelmet csorbitja. Mig a vezetési helyzet az ülésmagasság és üléspárna szögállás változtathatóságával és a kormány kétirányú éllithatóságával valóban pazar, a magasra állitott üléshez a plafonmagasság kicsit kevés. Előrehajolva a fej a napellenzőt karcolja, a felfelé futó övvonal erősen korlátozza az oldalirányű hátralátást, akárcsk a nagyon széles B - oszlop, a magas farrész pedig a hátralátásnak nem tesz jót. Mindehhez a világos műszrfal tükörképe a szélvédőn kifejezetten idegesitő. A helyzet hátul még rosszabb. A lábtér az autó méretéhez és presztizséhez képest egyenesen megalázó, hasonlóképpen a plafonmagasság. A rakodási hely nemhogy hátul, de elöl is csak jelzésértékű, a kesztyűtartó is törpe méretű, még egy kis fényképező elhelyezése is nehézséget okoz. A ma nélkülözhetetlen elektromos csatlakozó (szivargyujtó) példátlan rossz helyre tették, ott is rosszul elhelyezve. A csomagtérfedél a kis csomagtartóhoz képest is kis száj nyit, az átemelési magasság sem kényelmes, a fedelet hideg időben (a kis teleszkóp nyomás, és rossz belső fogás lehetőség miatt) kinszenvedés kinyitni és csukni. Belső elektromos nyitógombja a létező lebutább helyen, a plafonon van. Az elektronikus szellőzés kezelése maga a katasztrófa: a sebességváltó eleve útjába áll a gombok elérésének, és jócskán takarja is a látnivaló felületet. Ráadásul teljesen önálló életet él, az ablakszáritási funkcióba a kézzel beállitott beavatkozást a rendszer kikapcsolásával bünteti." Átlagfogyasztás: 11.2l Irta Surányi Péter Nekem ez a cikk egy Alfa Romeo lejáratásnak hangzik. Nevetséges olyanokat irni, hogy beleveri az amber a fejét a napellenzőbe, ha előrehajol. Na meg a 11.2L - es fogyasztást sem tudom elhinni. Véleményem szrint Surány úr még a közelében sem volt az autónak!!!! A szlovák Auto Motor a Sport 5 csillagot adott az autónak. Azt irták egy szinten van a BMW - vel, meg a Mercivel. Az átlag náluk 6.5 liter volt. Hol van az igazság????
BadBoy17-03-2006 21:46:15 // 1011
Nekem a 2.4JTDm-hez volt szerencsém Amikor a srác mellénk állt vele azt hittem megőrülök, olyan gyönyörűen morgott, hogy azt élvezet volt hallgatni. Vezetni mégnagyobb élvezet volt. Mintha kötélen húzták volna, vagy meglett volna a kigyúrt nyom amin megy. Egy szemernyi bellenés sem volt. Nekem mondjuk nagyon tetszik a műszerfal, mégjobban a turbónyomást jelző óra. Mindenhol azt lehet olvasni, hogy nincs elég hely benne. Édesapámmal voltunk kipróbálni. Ő vezetett az első lassú részen, merthát ő az idősebb, én ültem mögötte a 190 centimmel. Utána cseréltünk és ő ült mögém a 196 centijével Mind a ketten kényelmesen ültünk.
Alfista17-03-2006 18:30:22 // 1010
Én is vezettem a 2,2 JTS-t és nagyon jó! :-))) A karosszéria tényleg merev, így szuper az úttartása, mintha sínen menne. A váltója az egyszerűen fantasztik, a fokozatok valósággal becuppannak a helyükre. :-))) Fék fenomenális! Szóval elégedett vagyok vele! A belső térben a középkonzol nem tetszik, nagyon egysíkú!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.