Meg is kaptam a választ, köszi :)
És azért szól rosszul, mert USB, vagy azért mert MP3?
Írhatok MP3-mas CD-t is, ha ott szintén rendben van a minőség, csak valahogy a sok Audio CD-től próbálok szabadulni, mert az sok van a kocsiban :)
Forum >> 159
ProdyG29-12-2018 11:14:13 // 113765
ProdyG29-12-2018 11:08:09 // 113764
Én sem értem miért kéne szarul szólnia, mégsem egy FM transmitter-ről beszélünk. Na de kipróbálom. köszi az infókat!
Azt tudja valaki biztosra, hogy csak FAT fájlrendszer jöhet szóba, vagy NTFS is megy?
Azt tudja valaki biztosra, hogy csak FAT fájlrendszer jöhet szóba, vagy NTFS is megy?
Shadin29-12-2018 11:00:19 // 113763
Sajnos tényleg sokkal rosszabb a minősége, de szükség törvényt bont :-)
FAT(16)-ra formázd és van valami méretkorlát is, talán 8GB ami még így formázható. Csinálj rá nem túl mély könyvtárstruktúrát és ne használj VBR-es MP3-akat. Ezek nincsenek kőbe vésve, de így kb. biztos, h működik rendesen. Ja és ha mindig automatism elindul a lejátszás annak ellenére h az autoplay ki van kapcsolva, akkor egy jó angolsággal kiejtett "STOP" hangvezérlés tudja megállítani :-D
FAT(16)-ra formázd és van valami méretkorlát is, talán 8GB ami még így formázható. Csinálj rá nem túl mély könyvtárstruktúrát és ne használj VBR-es MP3-akat. Ezek nincsenek kőbe vésve, de így kb. biztos, h működik rendesen. Ja és ha mindig automatism elindul a lejátszás annak ellenére h az autoplay ki van kapcsolva, akkor egy jó angolsággal kiejtett "STOP" hangvezérlés tudja megállítani :-D
szelod929-12-2018 10:38:47 // 113762
Nálam is szépen szól az USB. Szerintem, ha jó minőségű zenéket teszel rá, akkor nem lehet baja
WarbiRunner (Gyuri)29-12-2018 10:11:07 // 113761
Nekem nem tűnt fel, hogy rossz lenne a minőség, semmi baj nincs vele.
Roll198329-12-2018 09:27:22 // 113760
Már nem emlékszem, hogy FAT vagy NTFS formátumot használtam, de hamar visszaálltam CD-re, met eszméletlen sz@r a minősége az usb-ről játszott zenének.
ProdyG29-12-2018 09:07:00 // 113759
A kocsi USB csatiját sose használtam még. Kipróbálnám egy pendrive-val, unom már a CD-zést :)
az a lényeg hogy FAT-ra legyen formázva és onnantól felismeri rajta az MP3-makat, megy simán minden? vagy van valami buktató?
köszi!
az a lényeg hogy FAT-ra legyen formázva és onnantól felismeri rajta az MP3-makat, megy simán minden? vagy van valami buktató?
köszi!
Shadin29-12-2018 08:34:53 // 113758
Xenonos kocsiban biztos jelzi, egyébként felszereltség függő asszem.
Süti15929-12-2018 08:32:56 // 113757
Szerintem jeleznie kell, enyém jelzi. Biztos nem extra 😃.
'''''29-12-2018 06:57:24 // 113756
Lassan utolérsz fogyiban! :-)))
Liquid29-12-2018 00:07:47 // 113755
elvileg jelzi
Haddel28-12-2018 23:49:56 // 113754
Nem feltétlen jelzi. Enyém sem .
szelod928-12-2018 23:40:49 // 113753
Sziasztok! Ha alacsony az ablakmosó folyadék szintje nem kellene jelezni-e az autónak? Mert egyszer csak nem jött lötyi az ablakra, hiába húztam a kart. (Előző autóm jelezte, pedig az csak egy 2000-es Vectra volt ...)
WarbiRunner (Gyuri)28-12-2018 23:36:48 // 113752
Szeptember óta napi városozok, kb 7km, átlag 20p alatt kétszer oda-vissza naponta. Plusz az egyéb intéznivalók napközben. Hidegben, melegben 12l. Az ilyen rövid táv bármivel sok, a TD sem tud ilyen üzemben csodát. Viszont pont a rövid táv miatt bő 10e Ft a havi többlet költség, ha a TD helyett a 159 megy naponta. Szóval inkább az dönt, hogy melyikkel van kedvünk menni :-)
Liquid28-12-2018 21:51:43 // 113751
Csak hogy megnyugtassalak: ha tényleg hideg van és nincs dugó akkor az iskolai megállóval együtt 2.5km-re lévő munkahelyemre érve már csak 17-20l az átlagfogyasztás :)
beeep14628-12-2018 18:02:22 // 113750
szabozé28-12-2018 10:54:41 // 113747
Mutatja mindkettő a hőmérsékletet, az egyiket már cseréltem.
Liquid27-12-2018 20:37:17 // 113746
Mindkettőhöz tudok csatlakozni, a balosnál megy a teszt, a jobbosnál nem. Kalibrálni csak a balosnál lehet, de az nem megy, Hiba nincs.
Smith27-12-2018 20:23:59 // 113745
Nem vagyok 100-as benne, de mintha azt olvastam volna, hogy az egyik fényszóróhoz csatlakozol, és a másikhoz pedig azon keresztül. Nem direktben. A kettő között esetleg valami szakadás?
Csabi27-12-2018 20:10:54 // 113744
Gyakorlatilag meg is válaszoltad. Indítás után van a ~ legnagyobb terhelése a generátornak. Ezért megcsúszik a szíj , a generátor feszültsége pedig leesik. Ahogy csökken a terhelés, vagy a szíj szinkronba kerül a generátorral helyreáll a feszültség is.
2,4-nél úgy tudtam minimalizálni a nyekergést, hogy a nagyfogyasztókat már csak fordulaton kapcsoltam be, vagy egy rövid időre megemeltem a fordulatot...akkor elhallgatott mindig...(ugye hajlamosak vagyunk rögtön indítás után bekapcsolni mindent, szó szerint, amit a szerencsétlen önfeszítő szíj nem bír)
2,4-nél úgy tudtam minimalizálni a nyekergést, hogy a nagyfogyasztókat már csak fordulaton kapcsoltam be, vagy egy rövid időre megemeltem a fordulatot...akkor elhallgatott mindig...(ugye hajlamosak vagyunk rögtön indítás után bekapcsolni mindent, szó szerint, amit a szerencsétlen önfeszítő szíj nem bír)
sty27-12-2018 19:48:03 // 113743
De ha a szíj akkor miért van az hogy indítás után amíg nyekereg valami fogja a motort ezt igazolja a multiméter mert akkor a töltés leesik 11V-ra ,a nyekergés elmúlásával a töltés fölmegy 14,5-re. Vagy én gondolom rosszul?
Liquid27-12-2018 19:38:58 // 113742
Xenon szintezőt javítottam ma. Még a nyáron eltört műszaki előtt nem sokkal. Akkor kicserélték (vettem bontottat), ősszel az is eltört, most végre oda jutottam, hogy megnézzem. Rosszul volt összerakva. Most már jó, viszont van egy jobbos fényszóró hibám továbbra is. Indításkor jelzi, a xenonhoz csatlakozva, a tárolóban viszont nincs hiba.
A balost tudom tesztelni, a jobbost nem, a kalibráció se megy. Nem volt több időm szórakozni vele. Van valami tippetek merre nézelődjek? A tompított és a távolsági is jó.
A balost tudom tesztelni, a jobbost nem, a kalibráció se megy. Nem volt több időm szórakozni vele. Van valami tippetek merre nézelődjek? A tompított és a távolsági is jó.
Csabi27-12-2018 12:31:13 // 113741
Hali! A generátor strech-szíj csúszik meg. Gondolom már megnyúlott. Az új bírja, ha nincs felrakáskor túl feszegetve...
sty27-12-2018 12:13:31 // 113740
Srácok egy kis segítséget ,tanácsot szeretnék kérni. Kb másfél éve vettem az autót 2,4JTDm. Pár hónap elteltével elkezdett nyekeregni indítás után az ékszíj vagy valami de csak kicsit és kb 1-2 másodpercre igy nem is fordítottam nagy figyelmet rá mert alig volt hallható. Pár hónapja sajnos generátor cserén esett át újat kapott de csak a generátort cseréltük ki viszont azóta erősebb,hangosabb lett ez a nyekergés és kb 10-15 másodpercig csinálja. Elellenőrzésként rámértünk multiméterrel a töltésre és az akkura. Az akku feltöltve 12,5V indítás után és nyekergés közben a töltés leesik 11V környékére de a nyekergés elmúlásával felmegy 14,5V-ra alapjáraton. Nem tudom gondolom az ékszíj vagy a vízpumpa nyekereghet vagy esetleg a generátor miatt is csinálhassa?
esvé26-12-2018 23:08:03 // 113739
Drága Feleim:)
sztoriznék...
az Alfa közösségi szellem ismét megcsillantotta magát:)
Karácsony előtti pénteken egy mélygarázsban kedvenc dög autókám önindítója kilehelte a lelkét. Elég kellemetlen szituban: mosóban leadtam az autót, de ott már nem tudták elindítani, az időpont se volt túl szerencsés, ezen felül egy családi tragédia miatt sem voltam túl hepi.
Több kör kétségbeesett telefon után az Olasz Autók Házából Horváth Laci ugrott be "hozzám", szerencsére pont útba esett neki. Sok mindent kipróbáltunk, kiderüljön mi a baja, hogyan lehetne életre kelteni azt a dögöt. Már csak egy opció maradt - vontatva be kell röffenteni, igen ám, de nem volt vontató kötelünk.
S ebben a szent pillanatban megálltak mellettünk Puskásék Dunaújvárosból (piros 147es, IlonaCecilGizella rdsz) és a "segíthetünk?" kérdésükre még szinte el se rebegtem az összefagyott "igent", már feszült is a vontatókötél a 147es és az én alfám között, pár mp múlva pedig járt a motor....
Nem akarom túlragozni, de nagyon megható volt az önzetlen segítség két embertől is...Nagyon hálás vagyok nekik és ezúton is köszönöm még egyszer!
Alfásnak lenni a legjobb!
Az öninditó meg monnnnyon le:)
sztoriznék...
az Alfa közösségi szellem ismét megcsillantotta magát:)
Karácsony előtti pénteken egy mélygarázsban kedvenc dög autókám önindítója kilehelte a lelkét. Elég kellemetlen szituban: mosóban leadtam az autót, de ott már nem tudták elindítani, az időpont se volt túl szerencsés, ezen felül egy családi tragédia miatt sem voltam túl hepi.
Több kör kétségbeesett telefon után az Olasz Autók Házából Horváth Laci ugrott be "hozzám", szerencsére pont útba esett neki. Sok mindent kipróbáltunk, kiderüljön mi a baja, hogyan lehetne életre kelteni azt a dögöt. Már csak egy opció maradt - vontatva be kell röffenteni, igen ám, de nem volt vontató kötelünk.
S ebben a szent pillanatban megálltak mellettünk Puskásék Dunaújvárosból (piros 147es, IlonaCecilGizella rdsz) és a "segíthetünk?" kérdésükre még szinte el se rebegtem az összefagyott "igent", már feszült is a vontatókötél a 147es és az én alfám között, pár mp múlva pedig járt a motor....
Nem akarom túlragozni, de nagyon megható volt az önzetlen segítség két embertől is...Nagyon hálás vagyok nekik és ezúton is köszönöm még egyszer!
Alfásnak lenni a legjobb!
Az öninditó meg monnnnyon le:)
ProdyG26-12-2018 20:38:45 // 113738
az szép! na majd jövőre :)
Zolibácsi26-12-2018 20:20:34 // 113737
2 dpf szenzorod jó? Egyik a dpf en van a másik előrébb. Mindkettőben egy kerámia érzékelő van ami szeret el törni.
szabozé26-12-2018 19:04:47 // 113736
Üdv.,
Kiolvasáskor azt a hibát hozta, hogy nem regenerál.
Az ECU-t nézték, az eltömödés, 35-36 milBar alapjáraton.
Két kényszer regen volt rajta utoljára elvégezve.
A részecskeszűrő csere után, 600 km után próbált regenerálni, de sajnos nem sikerült.
Az ECU szerint, az utolsó 5 regenerálás hőmérséklete, -40 fok.
Levegőszűrő, olajszűrő, EGR tisztítás, MAP szenzor tisztítás és olaj csere lett elvégezve Válaszodat előre is köszönöm!
Kiolvasáskor azt a hibát hozta, hogy nem regenerál.
Az ECU-t nézték, az eltömödés, 35-36 milBar alapjáraton.
Két kényszer regen volt rajta utoljára elvégezve.
A részecskeszűrő csere után, 600 km után próbált regenerálni, de sajnos nem sikerült.
Az ECU szerint, az utolsó 5 regenerálás hőmérséklete, -40 fok.
Levegőszűrő, olajszűrő, EGR tisztítás, MAP szenzor tisztítás és olaj csere lett elvégezve Válaszodat előre is köszönöm!
droberto26-12-2018 15:19:25 // 113735
Nekem 7-7,5 a nagy átlagom, csak a szélsőségeket akartam megmutatni. :)
Város: 9-10
Városon kívül: 5,2-6,2 (90-105)
Pálya: 6,3-7 (120-150)
Város: 9-10
Városon kívül: 5,2-6,2 (90-105)
Pálya: 6,3-7 (120-150)
WarbiRunner (Gyuri)26-12-2018 14:33:42 // 113734
Nekem ugyanez Krakkó oda-vissza kb 8 liter volt :-) 81km/h teljes sebesség átlaggal (pihenőkkel). A comp 7.8-at mondott, a valóság inkább 8. :-)
alfa155gyuri26-12-2018 13:27:37 // 113733
Nekem is egy tele tank átlag fogyasztása 6,4-7,1 között szokott lenni de java részt 6.8 és alatta.
Szabister26-12-2018 13:05:24 // 113732
Ez szép teljesítmény :) Néztem már én is amikor 100 körüli tempóval megyek h simán beesik 6 liter alá,de nálam az ritka hogy csak 100al menjek :) Nekem Lengyelország oda vissza kb 850km mentem annak a vegyes fogyija jött ki 6.4-re. (autópálya,autóút,főút,hegyi út,városban araszolás)
droberto26-12-2018 11:57:47 // 113731
Mit jelent a nem regenerál?
A szervizek nézték az ECU-t?
Te meg tudod nézni?
Hány százalék a tömődés?
Mennyi a nyomáskülönbség alapjáraton illetve 2000-es fordulaton?
Mikor regenerált utoljára?
Mennyi az 5 átlagtáv és a hőmérséklet?
Eltőmődött már annyira, hogy befulladt a motor?
Mit értesz szűrők cseréje alatt?
A szervizek nézték az ECU-t?
Te meg tudod nézni?
Hány százalék a tömődés?
Mennyi a nyomáskülönbség alapjáraton illetve 2000-es fordulaton?
Mikor regenerált utoljára?
Mennyi az 5 átlagtáv és a hőmérséklet?
Eltőmődött már annyira, hogy befulladt a motor?
Mit értesz szűrők cseréje alatt?
Shadin26-12-2018 11:36:52 // 113730
Ki kell olvasni a regen. paramétereket, mikor volt utoljára, hány % stb. Ha vannak valid adatok, meg lehet tolni egy kényszerítettel, persze akkor, ha nincs kiírva a DPF az ECU-ból :-( A cserélt DPF nem volt átütve?
szabozé26-12-2018 09:41:38 // 113729
Kellemes Karácsonyi ünnepeket kívánok Mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni, van egy 159-es, 1.9 JTDM Alfám, ami nem regenerál.
Ami eddig ki lett cserélve:
- részecske szűrő,
- csővezeték,
- nyomás szenzor,
- hőmérsékleti szenzor,
- szűrők.
EGR kipucolva, de a regenerálás továbbra sem megy.
Több szervízben is jártam vele, de senki nem tudott eddig segíteni.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv., SzabóZé
Segítséget szeretnék kérni, van egy 159-es, 1.9 JTDM Alfám, ami nem regenerál.
Ami eddig ki lett cserélve:
- részecske szűrő,
- csővezeték,
- nyomás szenzor,
- hőmérsékleti szenzor,
- szűrők.
EGR kipucolva, de a regenerálás továbbra sem megy.
Több szervízben is jártam vele, de senki nem tudott eddig segíteni.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv., SzabóZé
Krisz5626-12-2018 09:12:02 // 113728
Ivánszky egy beképzelt, nagyképű majom. Én a 156-osomat vittem volna hozzá, elmentem a kocsival megmutatni, hogy milyen munka lenne rajta. Meglátta, hogy csak két elemet kéne fényezni, majd azt mondta, hogy ne tartsam fel ilyen apróságokkal, inkább vigyel el a kocsit roncstelepre és húzzak haza. Lehet, hogy amúgy igényes munkát végezne, de sajnos másoktól is rossz véleményt hallok mostanában róla, mind a hozzáállást, mind a határidőt tekintve.
droberto25-12-2018 23:36:20 // 113727
Haddel25-12-2018 21:36:50 // 113726
Szabister25-12-2018 21:16:31 // 113725
Süti15925-12-2018 18:24:20 // 113724
Szia,
nagy meló
első lökhárító, lámpák, zárhíd és hűtök, és szerintem ha már szét van szedve kalkuláld be a szíjcserét és a szíj feszítő cseréjét is, és nem árt ránézni a generátorra sem.
nagy meló
első lökhárító, lámpák, zárhíd és hűtök, és szerintem ha már szét van szedve kalkuláld be a szíjcserét és a szíj feszítő cseréjét is, és nem árt ránézni a generátorra sem.
MateE3e25-12-2018 17:36:18 // 113723
Mekkora meló a klímakompresszort leszedni 2.4ről?Manuál váltós.
Köszi.
Köszi.
αλφα25-12-2018 14:12:16 // 113722
Egerben az általam ismert legjobb karosszériás mester: Zele Imre. Húsz éven át álltam vele munkakapcsolatban (javíttattuk vele az összetört rendőrautókat). Mindig gyors, korrekt volt és a munkájára sosem volt panasz. Ő meg fogja mondani, hogy mennyi lesz a várható anyag- és munkadij, hogy gazdasági totálos-e (magyarul a javítás várható költsége meghaladja-e az Alfa kárkori forgalmi értékét). Aztán Te eldöntöd, Neked megér-e annyit. Nekem az előző Alfámat (egy 156 TS-t), melynek az eleje volt törött (sajnos nagyon, húzatni is kellett, plusz teljes bal első futómű) gyönyörűen megcsinálta. Igaz nyolcszázba fájt... és egy évbe, mert addig tartott összeszednem rá a pénzt. Azóta minden kocsimon volt és van CASCO... Ha kell a száma, dobj egy üzit! Ja, festőnek pedig Ivánszky Árpit javaslom. Nem olcsó, de minőségi munka.
alfa155gyuri25-12-2018 12:55:58 // 113721
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Csabi25-12-2018 11:32:33 // 113720
ProdyG25-12-2018 10:53:47 // 113719
Láttam a kocsidat itt a szomszédban :)
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
psychoati25-12-2018 09:25:29 // 113718
Boldog Karácsonyt!
ZoliNix25-12-2018 08:23:26 // 113717
Haddel25-12-2018 08:00:31 // 113716
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
491
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?