Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)18-03-2018 14:32:29 // 107047
maga a hardver része bizony ugyan az, a blokk, főtengely, dugók, csapágyak, stb... sőt erre írtam mindig vissza nyúlnak a kapcarongyhoz pl a 156 JTS túlméretes dugattyúgyűrűit rakták az 59 Tibibe alapméretként ... ez csak egy dolog amire rájöttem Shadin esetében mivel csak gyári gyűrűt lehetett volna rendelni és még is van hozzá más is sokkal olcsóbban ... de lásd az 59 turbóját az eu4 56-on amihez még is csak jó lett amit hoztam... nincsenek itt nagy csodák,meg über fejlesztések csak új cikkszámok :DDD
Piritu - 1.000.00018-03-2018 14:26:57 // 107046
Megártott a hideg megy hó. A 2.0-ra gondoltam...
Erhard 242 (Pure Energy)18-03-2018 14:20:02 // 107045
a 170 lovas Q2-es delej az uccsó 47 2008-tól ,126 lovas meg volt 2003-tól... szerintem meg túl vannak ezek tervezve nem is kicsit 40-50%-on futnak csak...
Piritu - 1.000.00018-03-2018 14:19:28 // 107044
Anno, amíg volt gépkocsiadó nálunk is forgalomban volt egy 163 lovas verzió a 2.0-ból. Emlékeim szerint a 136 lovas meg a benelux államok miatt lett kiadva.
Piritu - 1.000.00018-03-2018 14:17:34 // 107043
Nem ugyan az a hardver. A 200 lovas Tibi nem multiair, a 235-ös a Giuliettában már tudtommal az. Az 1,4 120 se az, a nagyobb már az.
Piritu - 1.000.00018-03-2018 14:15:18 // 107042
Meg az is lehet, hogy így csináltak egy olcsóbb benzinest. Mint ahogy anno a TS ECO-val.
Piritu - 1.000.00018-03-2018 14:14:14 // 107041
Gyanúm, hogy eredetileg a 170 lóra lett kitalálva a rendszer. A másik kettő ennek a lebutított változata.
Erhard 242 (Pure Energy)18-03-2018 13:34:48 // 107040
nem tudom mihez okosítottak meg butítottak de ha csak az 1.8Tbi-ből indulok ki ami 1750cm3 és 200 ló akkor igen csak okosítani kellett a 2000cm3 280 lóhoz tudom új motor de ugye mindig a régi kapcarongyhoz nyúlnak...de maradhatunk a 1.4TB-nél is 120 lovacskától 189-ig nem hinném, hogy a 189-et butították volna le 120ra mivel sokkal előbb volt :P
Smith18-03-2018 13:18:54 // 107039
Koszi! Na ez volt. Mindketto fuvokarol lelokte a csovet, de hogyan, azt nem tudom. Mindkettőről. Majd ha melegebb lesz visszavagom kicsit, mert lehet hogy mar eloregedett a vege.
gecsa18-03-2018 13:15:36 // 107038
Igen, de ott a 280 lovas lett lebutítva, nem a 200 felokosítva. Szerintem ebben is valami olcsóbb fenntartás (adó, bizt) lehetett a szempont, mint régebben a v6 tb-k esetén, vagy mint a juniorok a kezdő jogsisoknak. Nem ismerem az olasz adótörvényeket, de szerintem lehet hozzá köze.
Erhard 242 (Pure Energy)18-03-2018 12:21:42 // 107037
Én sem tudok nagyon hinni ebben igaz benya de a 200 és a 280 lovas giu, stelv csak profi különbség van de ugyan ez igaz a 147 136 lovas meg a 170 között... Ezek bírják?
159 Indigo Gray 2.4 Monster18-03-2018 11:52:56 // 107036
Az lesz a megooldás amit te is csináltatsz Csőrivel. Még idén veszek én is egy 156-166 hengerfejet és el rakom a polcra enni nem kér. :)
Giuntini18-03-2018 11:43:26 // 107035
Alfa Depó is azt mondta, hogy ezeket nem lehet felújítani. Mindegyik motor ami bejön repedt hengerfejjel érkezik. Lekapják, meghegesztik, aztán adják el.... Mi lesz a 2,4-ekkel???
Giuntini18-03-2018 11:41:11 // 107034
Ami nálam történt az nem a progi hibája ahogy te is mondtad, miután megnézted. Manky is ezt mondta, bár nem a legjobban van megírva. A szemétség hibája, hogy a felújító műhely elvállalta, és nem mondta azt, hogy ezt a hengerfejet nem lehet javítani. Nagyon szívesen már tennék lépéseket, mert ha ezt be tudom bizonyítani akkor visszakövetelhetném a pénzemet. Mert itt százezrekről van szó. A Szakáll Metál azóta is ontja magából ki ezeket az időzített bombákat. Trencsikék is ilyet árulnak, vállalnak fél év garanciát rá. Most már biztos vagyok abban, hogy az enyém is tönkrement volna, 10 ezer alatt, ha falábam van. Nálam azért bírt ennyit, mert vigyáztam rá mint a szememfényére.
Attis18-03-2018 11:37:13 // 107033
Nekem a prevent -25 fokos téli löttyel sosem volt bajom...
WarbiRunner (Gyuri)18-03-2018 11:30:15 // 107032
És még egy dolog van a chipelt autókkal. Ha jól is van megírva, észben kell tartani, hogy chipelt. Hidegen nagyon óvatos pedálkezelés, és a 90 fokos víz még nem meleg motor. Másképp illik használni egy húzott motort. Az erejét akkor illik kiereszteni, ha már át van rendesen melegedve. A pedál érzékenyebb, könnyebb hidegen megölni akár közepes gázon is. Hiszen lehet gyárilag az volt a padló... Én nagyon figyelek erre, rövid városi utakon nyugger tempó, :-)
'''''18-03-2018 11:28:21 // 107031
Most is megy még.Boldog-boldogtalan rúgja neki de csak a kuplungot kellett újra kevlározni mert elcsúszott.
Piritu - 1.000.00018-03-2018 11:13:50 // 107030
Simán lehet. Ha jól van megírva - mert ért hozzá aki csinálta - valószínűleg sokat bír a cucc. De mi van, ha nem jól sikerült??
Giuntini18-03-2018 10:55:30 // 107029
Ez a programírás is szerintem túl van lihegve. Ez a legegyszerűbb, hogy a szerviz egyből azt mondja, a program a hibás. Az tény, hogy van egy határ amíg lehet húzni őket, de Tomi volt 2,4-esénél nem hiszem hogy van erősebb az országban. Az 300 lóra volt húzva, sőt nitróval több, és mégis bírta...
Erhard 242 (Pure Energy)18-03-2018 08:30:07 // 107028
A legtöbb szélvédő mosó - 6,foknál befagy a koncentrátumok a legjobbak azok - 70 tetszőlegesen tudod hígítani... régóta ilyet használok pont ezért
gecsa18-03-2018 07:51:28 // 107027
Legalább is -40 volt a dobozára írva.
pettinke18-03-2018 00:01:12 // 107026
Nézd meg a fúvókák mögött a csövet, az nekem vadiúj korában szétugrott :-)
Smith17-03-2018 23:08:03 // 107025
Befagyni nem hiszem, -40 fokos lotty van benne. Meg nincsenek is nagy minuszok. A csovet nem tudom. Holnap belenezek hatha valami egyszeru dolog. Ha a tartalybal kell matatni akkor az szopo, mert holnap biztos nem lesz alkalmam ra. A bal elso kerekdobtol kell indulni ha jol sejtem. Lokharitot nem vennem le :(
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2018 22:55:49 // 107024
Itt szakad az eső egész nap... Boaf
pettinke17-03-2018 22:54:55 // 107023
Vagy befagyott a fúvókád, vagy lelökte a csövet. Vagy mindkettő.
gecsa17-03-2018 22:01:58 // 107022
Én íbéjezek gyári számra mindent. Eddig mindent találtam.
Haddel17-03-2018 21:39:48 // 107021
Én innen szoktam mostanában vásárolni.
Pzk17-03-2018 21:20:04 // 107020
Tökéletes, részletes, köszönöm!
gecsa17-03-2018 21:07:33 // 107019
A legtöbb helyen meg kuplungkapcsoló helyett fékpedál kapcsolót mutogatnak. :)
tirex17-03-2018 20:55:30 // 107018
Kollégám 2.4-ese megadta magát. Leszakadt az egyik kipufogószelep és szétvert mindent. valami brutál program volt írva a kocsira és 1 évig bírta a száguldozást. Motor kuka, Olman Zsoltéknál állt talpra péntekre a kocsi 1.2 milláért. Szerintem az átírt program teszi taccsra őket.
Jani721217-03-2018 20:50:23 // 107017
felejtős az összes ilyen oldal :) Most csak úgy randomban megnéztem egy alkatrészt (főtengely szenzor) amit kihozott az nem is a v6-é :(
gecsa17-03-2018 20:19:37 // 107015
De nincs lehetetlen, és éppen ismerek valakit, akinek van tapasztalata! :D
Smith17-03-2018 20:13:08 // 107014
Na most meg indulunk hazafelé, havas-jeges eső, szél, sötét, extra szar út. Erre nem spriccel az ablakmosó.... Szerencsére szakad az égi áldás, de holnap fasza lesz hazamenni pályán, ablakmosó nélkül. Hátul spriccel, ha előre spriccelnék, hallom a szivattyút, szóval nem biztosíték, vagy ilyesmi. De most ebben a szutyok időben meg kell néznem holnap reggel.
Ötletek? Tapasztalatok? :)
Ötletek? Tapasztalatok? :)
Haddel17-03-2018 20:12:55 // 107013
Na hétfőre bejelentettem a Bocit vizsgázni,kiváncsi vagyok ,bele kötnek-e valamibe. F@szom ebbe az évenkénti műszakiba😃😃
Jani721217-03-2018 20:05:17 // 107012
a vezérműlánc az nem problémás, de minden más igazi cumi, sajnos
multizseti17-03-2018 18:34:53 // 107011
Hali! Fékpedált is elég benyomni, hogy induljon.
gecsa17-03-2018 16:59:13 // 107010
Tibivel annyi. :D
gecsa17-03-2018 16:54:17 // 107009
Gyá, nem is figyeltem! :)
Jorjie17-03-2018 16:52:39 // 107008
Grat a K-hoz :-)
RB 8317-03-2018 16:49:16 // 107007
Ja egy óra kb. :)
gecsa17-03-2018 16:42:16 // 107006
Most bézem, hogy itt vagy egy köpésre! :)
RB 8317-03-2018 16:32:58 // 107005
E jelest itt is elfogadják, csak a hosszú hétvége miatt nem tudtam telefonálni, kint nincs a Tbihez utángyártott csak gyári de az vicc áron, a jobbos amúgy még drágább :)
A magyar papírt itt nem fogadják el csak az E jelest.
De ha már uj kipufogó rendszert kap akkor nem adom el.
Esetleg még bontott jöhetne szóba, de szerintem az sincs.
Itt kint azt mondják ha itt élsz vegyél német autót es nincs probléma, de nem tetszenek
De amúgy kár hogy ennyire rossz az alkatrész ellátás, vagy csak ragaszkodik hozzám hogy ne adjam el :)
A magyar papírt itt nem fogadják el csak az E jelest.
De ha már uj kipufogó rendszert kap akkor nem adom el.
Esetleg még bontott jöhetne szóba, de szerintem az sincs.
Itt kint azt mondják ha itt élsz vegyél német autót es nincs probléma, de nem tetszenek
De amúgy kár hogy ennyire rossz az alkatrész ellátás, vagy csak ragaszkodik hozzám hogy ne adjam el :)
gecsa17-03-2018 16:30:27 // 107004
Bármelyik szervízben beszerzik neked.
RB 8317-03-2018 16:18:06 // 107003
Köszi majd hétfőn megkérdezem.
Zselé17-03-2018 16:17:06 // 107002
Oo.. figyelmetlen voltam!:)
SzJanos17-03-2018 16:01:31 // 107001
Sziasztok!
Azt jól látom, hogy a 3,2 V6-hoz elég problémás csere alkatrészeket beszerezni? Pl. vezérműláncot néztem, és nem igen akadtam a nyomára csak az Ebay-en.
Azt jól látom, hogy a 3,2 V6-hoz elég problémás csere alkatrészeket beszerezni? Pl. vezérműláncot néztem, és nem igen akadtam a nyomára csak az Ebay-en.
gecsa17-03-2018 15:43:40 // 107000
Az E jeleshez meg nem adnak műbizonylatot pont azért, mert az E jel miatt használható, és műszakin is elfogadják. Legalább is itt.
gecsa17-03-2018 15:31:15 // 106999
1000ért már van nagy választék.
Shadin17-03-2018 14:32:36 // 106998
Amennyiben cartárs Németországban van, ez is elég távoli, pedig őket én is ajánlom...
Nem igazán találni utángyártottat a gyári 51813726 helyett. Mindenképpen két egyformát gyártatnék hozzá valami TüV-ös cégnél, de biztos nem 1000 Euro az ára. Ha igen akkor át kell fúrni a jobb oldalt is h tuti legyen a hang :-)
Nem igazán találni utángyártottat a gyári 51813726 helyett. Mindenképpen két egyformát gyártatnék hozzá valami TüV-ös cégnél, de biztos nem 1000 Euro az ára. Ha igen akkor át kell fúrni a jobb oldalt is h tuti legyen a hang :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
795
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?