Forum >> 159
droberto24-02-2018 14:31:15 // 106069
Az enyémnek se volt. :(
'''''24-02-2018 14:15:24 // 106068
Tolmácsolom Rolinak a hibalehetőségeket.
Szelepeket,szelepszárakat,hidrotőkét is ellenőrzik.
Kíváncsi leszek,mit találnak mert a kicsit hangosabb hideg járást eltekintve semmi nem volt vele.
Szelepeket,szelepszárakat,hidrotőkét is ellenőrzik.
Kíváncsi leszek,mit találnak mert a kicsit hangosabb hideg járást eltekintve semmi nem volt vele.
droberto24-02-2018 13:50:55 // 106066
gecsa24-02-2018 13:50:13 // 106065
Miért is nincs ilyen minden autóba gyárilag beépítve?
WarbiRunner (Gyuri)24-02-2018 13:45:10 // 106064
Ez csak egy lehetőség. Valami betámasztott, kérdés hogy mi. Lapátka? Vezérlés ugrás, vagy víz? Ki kell nyomozni. Nem ismerem a usert, van aki akkor veszi észre hogy valami nem oké, amikor már szétrepült a motor :-) Pl öcsém ilyen alkat. Anno a tuningolt 1.8 Golfját teljesen elpusztította. Pályán már ment el az erő, ő meg akkor nyomta neki jobban :-) Végül padló gázon megállt. A motortér egy fém-olaj-benzin turmix volt kb :-)
Shadin24-02-2018 13:40:45 // 106063
Akku csodakütyü
Giuntini24-02-2018 13:36:10 // 106062
Amikor ezt megkérdeztem Szatyitól, azt mondta ezen nem kell utánhúzni. Amit az előbb írtál Tominak, hogy a víz lenyomja a dugókat, annak viszont jele kellett volna hogy legyen. Ott az olajnak nagyon kellett volna keveredni a vizzel nem?
WarbiRunner (Gyuri)24-02-2018 13:30:58 // 106061
Az enyém se volt hengerfejes, csak egy negyedet után kellett húzni a csavarokon. Kicsit meglepett, hogy erre ennyire érzémeny, de ezt is megtanultam :-)
A srác elmondta, hideg-meleg éri felváltva, megnyúlik a csavar, nem lehet elhanyagolni az utánhúzást. Aztán hozzá tette: pláne ezekkel a mai csavarminőségekkel. Persze a tádé régi technika, érzékenyebb lehet erre, nem tudom.
Na mindegy, csak derüljön ki végre, hogy mi az autód baja... drukkolok :-)
A srác elmondta, hideg-meleg éri felváltva, megnyúlik a csavar, nem lehet elhanyagolni az utánhúzást. Aztán hozzá tette: pláne ezekkel a mai csavarminőségekkel. Persze a tádé régi technika, érzékenyebb lehet erre, nem tudom.
Na mindegy, csak derüljön ki végre, hogy mi az autód baja... drukkolok :-)
droberto24-02-2018 13:26:37 // 106060
Pont az a gond, hogy ritkán használod és akkor is rövidtávra.
Sajnos az After Market akksiknak nagy az önkisülése. Ha töltöd nem megy csökken az energia kapacitása (nem megy le a feszültség), a kritikus szint alá.
Sajnos az After Market akksiknak nagy az önkisülése. Ha töltöd nem megy csökken az energia kapacitása (nem megy le a feszültség), a kritikus szint alá.
WarbiRunner (Gyuri)24-02-2018 13:25:10 // 106059
A nagy hidegek előtt érdemes is annak, akinek nincs fűtött garázsa. A 159 kész, most a TD-n lóg az okos töltő. Aztán pedig megy vissza a tartalék akksimra.
Jó poén ez a késői nagy hideg... vagy két hete jelez a 159, hogy glow plug not available. Én meg tojtam rá, gondoltam ráér majd megoldani. Kíváncsi leszek hogy döccen majd be - 10-ben. :-S
Max megyünk hosszú útra is az öreggel, ha nem indul be :-)
Jó poén ez a késői nagy hideg... vagy két hete jelez a 159, hogy glow plug not available. Én meg tojtam rá, gondoltam ráér majd megoldani. Kíváncsi leszek hogy döccen majd be - 10-ben. :-S
Max megyünk hosszú útra is az öreggel, ha nem indul be :-)
droberto24-02-2018 13:24:03 // 106058
Giuntini24-02-2018 13:22:54 // 106057
Megnézte a Gábornal mas szerelő is, azt mondta ez nem hengerfejes. Nekem nem nyomja ki a vizet, ellenkezőleg lemegy a szint. Kupak leszedésekor visszajön. Ami hihetetlen, hogy teljesen hideg motornál is fel van fúvódva. Itt biztos hogy baromi nagy a nyomás, de nem a hf miatt. Most várom, hogy mi lesz. A hűtő szerintük totálkáros.
WarbiRunner (Gyuri)24-02-2018 13:17:37 // 106056
Ezért kérdeztem a víz fogyasztást is. Ha hengerfejes és ereszti a vizet a hengerek felé, képes lejjebb ütni a dugattyút is a hidraulikus ütés.Pl reggelre beleereszt egy adag vizet, indítózáskor annyi is neki. De ez már extrém eset. Valami betámasztott a szelepeknek az valószínű.
Giuntini24-02-2018 13:15:06 // 106055
A szulfásodas töltéstől megoldódik? Heti kétszer használtam, de akkor is rövid távra míg elvittem Édesanyámat gyógytornára.
gecsa24-02-2018 13:14:12 // 106054
Én is most töltöttem, 12.2re leesett. Nem kell hozzá hideg sem, nekem garázsban áll.
WarbiRunner (Gyuri)24-02-2018 13:13:20 // 106053
Az akksid lemerült az állásban. Az enyémre hetente ráakasztom a c-teket, ha nem megyek hosszabb utat. Amíg benne volt a box és a nyestriasztó, pláne szivta le az akksit, azóta hogy kiszedtem, később jelez pirosat a c-tek. Ettől függetlenül álltában is fogyaszt az autó, nem olyan mint az öreg dízelem, hogy egy gombelemről elmegy :-)
Más, adalék infó. Nálam a TD-nél kezdtek újra előjönni a hengerfejes tünetek, kb 5e km-rel a javítás után. Nagyobb nyomás, keményebb csövek, víz a kiegyenlítő szélén, sőt az egyik vízcsövet lejjebb nyomta a csonkjáról. Felhívtam a szerelőt aki hengerfejezte, ő meg jól leb.. ott hogy miért nem vittem még vissza utánhúzásra. Csütörtökön visszavittem, 20p alatt után húzta a csavarokat és a jelenség megszűnt. Csövek puhák, a víz nem fogy.
Más, adalék infó. Nálam a TD-nél kezdtek újra előjönni a hengerfejes tünetek, kb 5e km-rel a javítás után. Nagyobb nyomás, keményebb csövek, víz a kiegyenlítő szélén, sőt az egyik vízcsövet lejjebb nyomta a csonkjáról. Felhívtam a szerelőt aki hengerfejezte, ő meg jól leb.. ott hogy miért nem vittem még vissza utánhúzásra. Csütörtökön visszavittem, 20p alatt után húzta a csavarokat és a jelenség megszűnt. Csövek puhák, a víz nem fogy.
droberto24-02-2018 13:01:58 // 106052
A lemezkék pedig az olajteknőben lesznek.
droberto24-02-2018 13:00:28 // 106051
Ha nem használod, akkor mindig töltőn kell tartsd. Különben lecsökken a fesz 12,4 V alá és akkor megmurdel mert szulfátosodik.
Sajna az összes AM akksi ilyen f@s. :(
Sajna az összes AM akksi ilyen f@s. :(
droberto24-02-2018 12:59:03 // 106050
Nem lehet, hogy átugrott a vezérlés, mondjuk a DPF, hibakor (megfojtotta a motort)?
Megjegyzem a DPF nem megy tönkre, csak valami miatt (kevés leveős égés, ami csomó mindentől lehet) megtellik korommal.
Már bocs a Rolitól, de a DPF kiírástól (ha tényleg csak ennyit csinált) a valódi hibát nem oldotta meg.
Lehet az is pl. hogy a tuning miatt jobban kormol.
Én most mindenképp levenném a HF-et és bevizsgáltatnám a porlasztókat egy normális helyen. Megvizsgálnám a turbót (felújítanám) és a szívósort. Ellenőrizném a szelepeket. Én szinte biztos vagyok benne, hogy itt valami összeakadt.
Neki is vsz. szétszakadtak a hidrotókék összefogó lemezkéi.
Vagy a lapátkák akasztották meg. Ez látszik a dugattyúfedelen és a szelepek szárain.
Sajnos nem lesz olcsó mulatság, ha rendesen akarja megcsinálni. :(((
Megjegyzem a DPF nem megy tönkre, csak valami miatt (kevés leveős égés, ami csomó mindentől lehet) megtellik korommal.
Már bocs a Rolitól, de a DPF kiírástól (ha tényleg csak ennyit csinált) a valódi hibát nem oldotta meg.
Lehet az is pl. hogy a tuning miatt jobban kormol.
Én most mindenképp levenném a HF-et és bevizsgáltatnám a porlasztókat egy normális helyen. Megvizsgálnám a turbót (felújítanám) és a szívósort. Ellenőrizném a szelepeket. Én szinte biztos vagyok benne, hogy itt valami összeakadt.
Neki is vsz. szétszakadtak a hidrotókék összefogó lemezkéi.
Vagy a lapátkák akasztották meg. Ez látszik a dugattyúfedelen és a szelepek szárain.
Sajnos nem lesz olcsó mulatság, ha rendesen akarja megcsinálni. :(((
Giuntini24-02-2018 11:44:03 // 106049
Ez volt az első éjszakája garázson kívül.
RomeoOne24-02-2018 11:40:52 // 106048
Sok állásban lemerül, főleg, ha ilyen hidegek vannak. Egy töltésnek meg kell oldania a problémát, remélhetőleg
Giuntini24-02-2018 11:13:02 // 106047
Most mar nagyon kivagyok. Szatyival beszéltem, nem tudjak beindítani az autót, mert lemerült az akksi. Gyerekek, 2 éves Exide akkumulátor!!! Most rátettek a töltőre, szerintetek ez a sok állas miatt van, hogy hónapok óta nem tudtam vele normálisan menni? Ott volt egy másik szerelő is, az is látta, hogy még így hidegen fel volt fúvódva a cső. Ilyet még az sem látott.
Macccy24-02-2018 10:55:05 // 106046
Jóhát na, annak már nem merek nekiállni :)
Másik kérdés: bőrbalzsamot akarok rendelni a bőrfesték.hu-éktól, de sem a kiszerelést, sem a színt nem tudom eldönteni. Mire elég az 50ml tégely? Illetve a mi pre-2011 Ti bőrkárpitunk fekete, vagy sötétszürke balzsamot igényel?
Piros szegélyfestéket és bőrlakkot se tudom, hogy 50 vagy 250 millist vegyek, nem nagy felület azokat végigkenni, de gondolom 2x biztos le kell, hogy fedje a feketét ...
Másik kérdés: bőrbalzsamot akarok rendelni a bőrfesték.hu-éktól, de sem a kiszerelést, sem a színt nem tudom eldönteni. Mire elég az 50ml tégely? Illetve a mi pre-2011 Ti bőrkárpitunk fekete, vagy sötétszürke balzsamot igényel?
Piros szegélyfestéket és bőrlakkot se tudom, hogy 50 vagy 250 millist vegyek, nem nagy felület azokat végigkenni, de gondolom 2x biztos le kell, hogy fedje a feketét ...
'''''24-02-2018 10:46:16 // 106045
Bocs,2.4-ben gondolkodom mindig. :-)
Macccy24-02-2018 10:40:55 // 106044
Á ha csak annyi lenne ... De nekem a hi-tech plasztik sor van, a mozgató szerkezet alatta foglal helyet és nincs rudazat, lap van belül. Plusz ha nyitva fixálja valaki, attól még a kikopott szart felporszívózhatja. Szóval nekem leszedős lesz. ... Csak ne volna olyan sok vacak bizbasz fölötte ..
'''''24-02-2018 10:35:06 // 106043
Fixáld le nyitott állásban és akaszd le a rudazatot a mozgató motorról.
Tök felesleges levenni szerintem.
Tök felesleges levenni szerintem.
Macccy24-02-2018 10:18:14 // 106041
Nem egy felszippantott Swirl Flap örvénylapocska akadt be a hengeren belül és amiatt kivert egy szelepet? Bár nemkéne a vezérműtengelyt üsse, mert mire odáig visszaüt széttörik a szelepemelő ..
Ahh, nyáron össze kell szedjem minden bátorságom és idegem és le kéne bontanom a szívósort, hogy eltávolítsam ezeket a szarokat én is. :O De ebbe nem kezdek bele magamban, ez Co.Starring Shadin lesz, ha ráér
Ahh, nyáron össze kell szedjem minden bátorságom és idegem és le kéne bontanom a szívósort, hogy eltávolítsam ezeket a szarokat én is. :O De ebbe nem kezdek bele magamban, ez Co.Starring Shadin lesz, ha ráér
Kunyho24-02-2018 10:09:45 // 106040
Én ezt használom: http://borfestek.hu/bortisztitas-es-karbantartas/9-borvedo-krem-250ml.html
Nincs rá panaszom.
Nincs rá panaszom.
Rolee4623-02-2018 23:05:09 // 106039
Tegnap a 155-re a 156-t adta be többszöri próbálkozásra is😕
Giuntini23-02-2018 23:02:47 // 106038
Még semmit. Kivittem az autót szerdán, de sajnos Szatyi lebetegedett, csúszik, majd hét elején.
'''''23-02-2018 21:45:39 // 106037
Ja,a vez.tengely volt csak tesztellek! :-)
Most szétkapták a verdát.Hangon kívül más gondja nem volt.
Csak azért tettem ide fel mert én se nem láttam ilyet,se nem hallottam még 59-nél ilyenről!
Most szétkapták a verdát.Hangon kívül más gondja nem volt.
Csak azért tettem ide fel mert én se nem láttam ilyet,se nem hallottam még 59-nél ilyenről!
RomeoOne23-02-2018 21:19:55 // 106036
Még szoknom kell ,hogy ennyire fekete az eleje az autónak. Eddig mindig ott világított a rendszám :D
Amúgy Emilről tudunk valamit?
Amúgy Emilről tudunk valamit?
tirex23-02-2018 20:09:37 // 106035
Már nem emlékszem hogy melyik volt de egy tubussal tettem bele. Erhard küldte úgyhogy tőle kérdezd milyet szokott ajánlani.
tirex23-02-2018 20:07:52 // 106034
Sziasztok! Nem érdekelne valakit egy fekete bőrülés szett? Újszerű állapotban van,és nem a Ti hanem a normál.
Szabister23-02-2018 20:06:48 // 106033
Én is úgy vagyok vele egy próbát megér. Annyira nincs arany árban. Ex120-t raktad bele? 2 tubussal kell venni vagy elég az 1 is?
WarbiRunner (Gyuri)23-02-2018 20:05:23 // 106032
Ez a vezérmű tengely. A vizet nem ette a motor? Vagy a vezérlés esetleg átugrott. A hengerfej le van véve? A dugattyúk, szelepek állapotát is lehet meg kell nézni ezek után.
berobbantam23-02-2018 19:46:47 // 106031
Hello
Ha már kinézet nekem az fl 156 lenne az álom a 159 elejével és az fl előtti hátuljával.És csakis sedán😊.A hátulján már gondolkoztam egyszer😀Jó eséllyel csak csomagtérajtó kéne lámpákkal.
Ha már kinézet nekem az fl 156 lenne az álom a 159 elejével és az fl előtti hátuljával.És csakis sedán😊.A hátulján már gondolkoztam egyszer😀Jó eséllyel csak csomagtérajtó kéne lámpákkal.
tirex23-02-2018 19:35:14 // 106030
Hali! Én kb 50ezer kilométerrel ezelőtt, mikor elkezdett 6.ban hangot adni,Erhard tanácsára tettem bele xadót. Akkor túltöltöttük a váltót plusz xadö adalék és azóta járok vele. annyi lett a különbség hogy már 5.-ben is zúg ha visszaengedem a gázt de nem vészes a hangja. Nem azért írtam hogy ne javíttasd meg hanem hogy lásdd, akár több 10zret is el lehet vele menni mielőtt beadja a kulcsot,bár az nem tudom hogy jelentkezik. Mindenesetre már kidolgozta egy másik váltó árát.
gecsa23-02-2018 19:32:18 // 106029
Csak nekem szar nagyon mostanság az eper?
gecsa23-02-2018 18:53:12 // 106028
Nyócvé, vagy tizenhatvé?
Tippre 8.
Tippre 8.
gecsa23-02-2018 18:52:35 // 106027
Olyan elégedett mosolya van. :)
Gazdee23-02-2018 18:45:36 // 106026
'''''23-02-2018 18:35:15 // 106025
RomeoOne23-02-2018 17:40:52 // 106024
Na hazahoztam a kicsikét. Szerintem nagyon szép munkát végeztek rajta. Az első lökhárító a bal oldali ajtók, a bal hátsó sárvédő (ezt nem tudom milyen magasságig) és a hátsó lökhárító is telibe lett fújva. Meg kell jegyezni, hogy szebben van most rajta az első sárvédő, mint amit D.Z.-ék raktak fel '16 szeptemberben (a BMW-s koccanásom után). A hátsó sárvédőt nézegettem sokáig, hogy meg tudták-e szép szimmetrikusan csinálni a másikkal, de nem nagyon tudtam kifogást találni rajta.
Eléggé szét volt kapva a kocsi, az ajtók leszedve, kibelezve teljesen, úgy fújták le csak a vázat. Ezért jól megnézegettem a kárpitokat is. Elvittem egy nagyobb körre is az autót, hátha új, furcsa zörgéseket meghallok, de nem tűnt fel semmi. Egyedül, mikor már megérkeztem és a vezető oldali ajtót nagyobb lendülettel csaptam be, akkor hallottam valami furcsa zörejt. Elképzelhető, hogy valami bent maradt a kárpit mögött? Na mnidegy, ennyi legyen a legnagyobb baj. A tolató radarokat és az ablakokat még elfelejtettem letesztelni, de nem gondolom, hogy azokkal is baj lenne.
Most viszont egy hónap rendszám nélküli csapatás következik. Dokumentálni fogom, imádom így, gyönyörű :DDD
Elölről
Első sárvédő
Hátsó sárvédő
Eléggé szét volt kapva a kocsi, az ajtók leszedve, kibelezve teljesen, úgy fújták le csak a vázat. Ezért jól megnézegettem a kárpitokat is. Elvittem egy nagyobb körre is az autót, hátha új, furcsa zörgéseket meghallok, de nem tűnt fel semmi. Egyedül, mikor már megérkeztem és a vezető oldali ajtót nagyobb lendülettel csaptam be, akkor hallottam valami furcsa zörejt. Elképzelhető, hogy valami bent maradt a kárpit mögött? Na mnidegy, ennyi legyen a legnagyobb baj. A tolató radarokat és az ablakokat még elfelejtettem letesztelni, de nem gondolom, hogy azokkal is baj lenne.
Most viszont egy hónap rendszám nélküli csapatás következik. Dokumentálni fogom, imádom így, gyönyörű :DDD
Elölről
Első sárvédő
Hátsó sárvédő
csAR23-02-2018 17:09:07 // 106023
Ha bört akar festeni valaki:
Chemi-To Bt
1163. Budapest
Üzbég utca 26. 5853
06 1 403-1089
Feketéböl mindig van,de kikevernek bármit.
1000/dl.
Nem nekik volt reklám,hanem nektek segitség....ha kell.
Chemi-To Bt
1163. Budapest
Üzbég utca 26. 5853
06 1 403-1089
Feketéböl mindig van,de kikevernek bármit.
1000/dl.
Nem nekik volt reklám,hanem nektek segitség....ha kell.
Macccy23-02-2018 15:21:23 // 106022
Macccy23-02-2018 15:20:45 // 106021
hamábőr'
Ilyenre akarom festeni az ülést, megdesignoltam munkaidőben, szerintem baromi faszán fog kinézni. De milyen festékkel kell ezt a részét ecsetelni? Egyáltalán bőr az? Néhányan itt már tudom, hogy javítottátok kopás, szálszakadás miatt, festék mi fogja meg ami nem kopik le?
Ilyenre akarom festeni az ülést, megdesignoltam munkaidőben, szerintem baromi faszán fog kinézni. De milyen festékkel kell ezt a részét ecsetelni? Egyáltalán bőr az? Néhányan itt már tudom, hogy javítottátok kopás, szálszakadás miatt, festék mi fogja meg ami nem kopik le?
WarbiRunner (Gyuri)23-02-2018 15:17:43 // 106020
Nekem a 2.4 elég volt ízelítőnek a sok henger, nagy étvágy, rosszhírű konstrukció kombóból. :-) Nem húznék már erre lapot, nálam kiesett mindenféle Maserati. Örülök, hogy ez a szörny egyelőre ilyen kis szolidan terheli a büdzsét :-)
Egyelőre nem gondolkozok utódon, de amikor eljön majd az ideje, akkor azért lesz min agyalni :-) Ez a dög annyira tele van extrázva és annyira az én ízlésem a beltere, hogy nehéz lesz akár a közelébe is érni.
Egyelőre nem gondolkozok utódon, de amikor eljön majd az ideje, akkor azért lesz min agyalni :-) Ez a dög annyira tele van extrázva és annyira az én ízlésem a beltere, hogy nehéz lesz akár a közelébe is érni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
432
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?