Tudja valaki, hogy ezen a panelen van-e gyújtás-os 12V ?
A képen látható módon bekötve sajnos állandó. A menetrögzítő kamerának szeretnék áramot adni és nem bánnám, ha nem kellene lentről felvinni.
Forum >> 159
Liquid03-09-2017 20:40:57 // 98665
RomeoOne03-09-2017 20:37:49 // 98664
Nem mindig rántott ugyanakkorát. Szerintem a 4. volt a legjobb, amiről nem volt külső videó, csak a GoPro-s. Ott látszik, hogy teljesen ki kellett tekerni a kormányt és akkor lehetett csak összeszedni.
RomeoOne03-09-2017 20:36:27 // 98663
Sűrített levegővel megnyomják, mint a légpuska :)
Mondta a fazon, hogy 30 körül menjünk, mert a múltkor volt egy nő, aki 19-el ment rá, és akkor olyat ránt, hogy szétszakította az abroncsokat a kocsin.
Mondta a fazon, hogy 30 körül menjünk, mert a múltkor volt egy nő, aki 19-el ment rá, és akkor olyat ránt, hogy szétszakította az abroncsokat a kocsin.
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2017 20:22:32 // 98662
az első amiben ilyet láttam :)
Haddel03-09-2017 19:57:23 // 98661
Másodjára már ügyesen megfogtad a rántópadnál.
antonov03-09-2017 19:47:56 // 98660
Hülye kérdés, de ezek hogy rántanak el?
Hardy03-09-2017 18:56:40 // 98659
Nálam is megmagyarázhatatlanul fogyott éppen hogy. Aztán kiforrta magát.
Hardy03-09-2017 18:53:20 // 98658
De ha behozol 4 ilyent akkor van egy garnitúra TI. :-)))
Liquid03-09-2017 18:41:59 // 98657
semmi baj nincs vele, csak nekem kicsi az átmérő
_Ata_03-09-2017 17:22:49 // 98656
Sziasztok!
Ma hazafele az M3-ason kaptam egy hibaüzenetet a menetstabilizátorról: VDC Not Available. Leállítottam, indításnál ugyan ez a hiba. Hol érdemes kezdeni a vizsgálódást? Akku-t nemrég vettem bele, de még nem vettem le a sarukat+vissza, sztem valami más baja van :(
Ma hazafele az M3-ason kaptam egy hibaüzenetet a menetstabilizátorról: VDC Not Available. Leállítottam, indításnál ugyan ez a hiba. Hol érdemes kezdeni a vizsgálódást? Akku-t nemrég vettem bele, de még nem vettem le a sarukat+vissza, sztem valami más baja van :(
RomeoOne03-09-2017 17:19:14 // 98655
Szerintem is jól néz ki. Nekem csak az a bajom az ilyen turbina felnikkel, hogy forgásirányosak, és így egyik oldalon ebbe, másikon abba az irányba forognak. Amikor felniket nézegettem, akkor néztem egy ilyet is a Tomasonnál, de annak volt jobb- és baloldali variánsa: TN17
Peta7403-09-2017 16:48:12 // 98654
Szia!Tudom te nézted előttem!😉
maseRomeo03-09-2017 15:54:56 // 98653
nekem tetszik :)
Peta7403-09-2017 14:54:45 // 98652
Semmi én is ezt a méretet választottam!😉
Peta7403-09-2017 14:52:54 // 98651
csAR03-09-2017 14:51:17 // 98650
Peta7403-09-2017 14:33:41 // 98649
Köszönöm mindenkinek a segítséget!😉
RomeoOne03-09-2017 14:01:21 // 98648
Tegnap megvolt a nedves műgyantás csúszkálás a Groupama tanpályán. Izgalmas volt.
video
video
Smith03-09-2017 13:45:54 // 98647
nálunk opel asztmák, korzák, és csodarapidok a kulcsosak... Nincs üresedés nálatok? Engem nemsokára kirúgnak úgyis, szóval szabadúszó leszek :)
Shadin03-09-2017 13:14:02 // 98646
Kulcsos autó :-) Így az enyém sem unatkozott.
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2017 12:50:52 // 98645
Alkatrészbolt?
Haddel03-09-2017 12:37:51 // 98644
Felújitott generátort honnan érdemes venni? 2.0jtdm-re.
MateE3e03-09-2017 11:23:13 // 98643
Köszönöm szépen, már is rendelem :)
Giuntini03-09-2017 10:50:15 // 98642
Ez lehet, mert beindítom a motort, és ott a környéken füstöl, ugyanakkor megnyomom a fém és a bilincs között a csövet, és szivárog a víz. Ez lehet a magyarázat a megmagyarázhatatlanul kismértékű vízfogyásra. De most már van alatta egy kis tócsa is.
159 Indigo Gray 2.4 Monster03-09-2017 10:25:14 // 98641
Én mind kettő 59 en cseréltem a gumit hárul, sima unixos semmi márká, egy év után tökéletes még mindig.
boli11103-09-2017 10:13:49 // 98640
Nekem is hasonló a tapasztalatom.
Nem használom a hátsó ablaktörlőt, és 2-4 hét után a gumi szétmegy. Szerintem ez nem normális.
Nem használom a hátsó ablaktörlőt, és 2-4 hét után a gumi szétmegy. Szerintem ez nem normális.
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2017 08:48:59 // 98639
a rovaron van 235/55r19 de az már trakesz :DDD
RomeoOne03-09-2017 08:22:08 // 98638
Erre én is válaszolni akartam. De rájöttem, hogy nem tudom megfejteni, hogy mire gondol. Túl nagy a felni? A buszon meg teherautón nem csak a felni nagy (22.5" általában), hanem a gumis oldalfal is jó magas. Vagy a 235/45 10.5 cm-es oldalfala a túl magas? Akkor ő mit használ? 235/35ZR20-at? :D
Inkább elengedtem, mert már ott is megcsúsztam, hogy hogy lehet másfél centis pogácsát feltenni arra a rövid agyra. Csak a kerékcsavarok tartják a kereket függőlegesen is?
Inkább elengedtem, mert már ott is megcsúsztam, hogy hogy lehet másfél centis pogácsát feltenni arra a rövid agyra. Csak a kerékcsavarok tartják a kereket függőlegesen is?
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2017 07:49:11 // 98637
Mit, egy db Ti-t? :))) Mert a 4télit még megérteném... az elv ha a vevö boldog akkor mindenki boldog
Kunyho03-09-2017 07:21:33 // 98636
Pont ezért mondtam. Egy nepper kivette volna, és eladja.
Liquid03-09-2017 00:31:47 // 98635
Csak halkan mondom, hogy a 235/45r18 a gyári méret, ami szinte milliméterre azonos a 235/40r19-cel. Mért lenne ettől busz? Nem mindenki szeret zabszemmel a seggében közlekedni. De ha itt tartunk akkor a 245/40r19 mi, traktor? :)
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2017 22:44:01 // 98634
A kipuffgáz egy víz által hűtött csövön megy az EGR-hez, a 2.0-nál viszont az EGR is hűtött
Csabi02-09-2017 21:57:03 // 98633
Mindegyikben vizes van, 1,9ben is.
tirex02-09-2017 21:04:52 // 98632
Nekem a téli 225/45 r18. Nyárinak nem tenném fel főleg nem 235/45ös gumival. Ritka bután néz ki, mint valami busz vagy teherautó.
159 Indigo Gray 2.4 Monster02-09-2017 20:58:03 // 98631
2.4 be egr vízes egr hűtő? Az csak a 2.0 ban van nem?
tirex02-09-2017 20:47:38 // 98630
Üdv. Tegnap tankooltam osztrákban a cégnél ahol dolgozom biomentes igazi dizelt. Kint blue effentiel vagy valami ilyesmi a neve, tényleg kicsit kékes a színe. A power meg a maxmotion sehol sincs. Az alfa táltos paripa lett. Idáig lakott területen néha be-berángatott kis gázon. Na ez mégszünt és gázadásra ugrik mint a nyúl, na ezt eddig egyik dizeltől se produkálta. Gondoltam infoként megosztom.
antonov02-09-2017 20:21:21 // 98629
Szerintem az EGR hűtőre. Kicsit szűk a képkivágás. : )
andrás5802-09-2017 20:08:38 // 98628
Nekem az utángyártott egy percet birt.
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2017 18:48:48 // 98627
Ritka plusz, és csak 40 kilo :))) A Spidernek is gyári alufelni a potkereke :P
Macccy02-09-2017 18:33:31 // 98626
Én gumit tettem bele, Bosch eco-ból. Szépen áll benne, de amúgy nem nagyon használom, nem szeretek hátul törölni.
Macccy02-09-2017 18:30:21 // 98625
Mérés númeró two: kicsit jobban viselkedett, ahogy vesszük. Vagyis ha úgy vesszük, hogy nem volt 600 mBar-os turbó túlkapás, akkor nem is. Helyette kezdetben azért szórta a nagy eltéréseket, de az utolsó 10 percre ez lett.
Asszony fogta a telefont és monitorozta az eseményeket, jövőre Ferrari-t diagol! :)
(a képen bejelöltem úgy kábéra mennyit töltött túl a gázadásokkor)
Asszony fogta a telefont és monitorozta az eseményeket, jövőre Ferrari-t diagol! :)
(a képen bejelöltem úgy kábéra mennyit töltött túl a gázadásokkor)
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2017 15:52:53 // 98624
Mert nem ez a normális? :-D Már gondoltam, hogy egyszer kiszedem, mert egyből 1600-ról 1500 kilóra csökkenne az autó önsúlya :-) De másnap tuti defektet kapnék :-)
boli11102-09-2017 15:48:48 // 98623
Sziasztok!
A hátsó ablaktörlővel vannak mostanában gondjaim. A gyári gumi elhasználódott. Új ablaktörlőt (ha jól emlékszem karral együtt) 5000 Ft alatt nem láttam. Eddig gumit cseréltem benne, de az 1-2 hónapnál többet nem bírt. Pedig nagyon ritkán használom.
Ti hogy oldottátok meg?
159 SW
A hátsó ablaktörlővel vannak mostanában gondjaim. A gyári gumi elhasználódott. Új ablaktörlőt (ha jól emlékszem karral együtt) 5000 Ft alatt nem láttam. Eddig gumit cseréltem benne, de az 1-2 hónapnál többet nem bírt. Pedig nagyon ritkán használom.
Ti hogy oldottátok meg?
159 SW
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2017 15:32:45 // 98622
Egr off óta azt érzem, mintha jönne meg az ereje. Kezd összhangban lenni a kinézete azzal amit művel :-) Az adrenalin függőségem is szerintem lassan alább hagy, tudom élvezni azt, hogy simán csak iszonyat gyors, de nincs közben dráma, nincs határhelyzeten életben maradás :-D Így nézve egy technikai csoda ahogy ez vágtat felfelé a hegyre.
A gyári TI kerekekkel most voltam vele szerpentinen először. Áááh. Nagyon kegyetlen tempót tud. És közben nincs stressz, csak a finom 5 hengeres örömóda. Automata módban eléggé megöli az élményt a váltó. Normálban hamar kapcsol fel, belevált a kanyarokba, hajtűkben slippel. Sport-ban meg feleslegesen forgatja. Viszont kézibe kapcsolva, váltófülekkel vezérelve meg a másik véglet. Olyankor összeáll a kép. Nem old a kuplungja 2-esben sem, ahogy nyomom, úgy megy, nagyon gyors a váltás, finoman működik az egész.
A gyári TI kerekekkel most voltam vele szerpentinen először. Áááh. Nagyon kegyetlen tempót tud. És közben nincs stressz, csak a finom 5 hengeres örömóda. Automata módban eléggé megöli az élményt a váltó. Normálban hamar kapcsol fel, belevált a kanyarokba, hajtűkben slippel. Sport-ban meg feleslegesen forgatja. Viszont kézibe kapcsolva, váltófülekkel vezérelve meg a másik véglet. Olyankor összeáll a kép. Nem old a kuplungja 2-esben sem, ahogy nyomom, úgy megy, nagyon gyors a váltás, finoman működik az egész.
TS02-09-2017 15:23:38 // 98621
Macccy02-09-2017 14:02:42 // 98620
Fratelli, Signori,
Itt esik az eső, gondoltam kicsit googlézok, de azért kellene a súgás innen is: szóval nem boldogulok ezzel a P0237 hibakóddal illetve a körülötte lévő jelenséggel.
Mondom mi van: az autó gyári 16V, csak az EGR lett offolva, de a hiba már mióta megvan, azóta előidézhető, 4. fokozatban padlógáz gyorsításnál a csúcs levegőnyomásérték fordulatszám tartományának közelében (~3500 Giri) betiltható, a hiba P0237, limp mode, leállításra persze van kraft újra. A P0237 önmagában alacsony jel feszültségre googléz szinte mindig, de az AlfaOBD volt annyira okos és odaírta, hogy High Pressure.
Ezután ma reggel melóból haza nekiálltam Target és Measured Pressure értékeket mérni és minden nagyon sirály, a gázpedál álláshoz szépen igazodnak a Target (cél) értékek és ezeket egész jól igyekszik követni grafikon görbében a Measured (mért) értékek ... csakhogy!! .. Míg a cél / mért értékek egészen jól rímelnek egymásra 1., 2., 3. és 6. fokozatban (amennyire néztem), a 4. és 5. fokozatnál olyan töltőnyomásokat mér, ami +200, +300, de akár +600 (!!!) millibárral is fölötte van a kért nyomásnak. Ez pedig odáig vezet, hogy az ominózus csúcs töltőnyomás helyén (ami állítólag gyári értékben 3750 RPM és 2500 mBar lenne) a hiba pillanatában kerek 3000 mBárt mért a computer.
Na che cosa ez? A műszerfalon lévő turbo óra amúgy szerintem a Target értéket mutogatja, mert 1.5 BAR fölé nem szokott felmenni ott se, tehát látszólag minden rendben. De ugye a valós érték (vagy a szenzor) ettől eltér.
- hol van ez a szenzor? ez a MAP a szívósorba csavarozva, vagy a nyomó oldalon másik szenzor is van?
- VTG geo ha szorulna, akkor nem lenne ilyen harmonikus target-töltés változás, nemde? ráadásul nem csak magas fordulaton vannak a nyomás értékben eltérések, tehát nem gondolnám, hogy az alsó végpontra nem bírja leengedni a lapátokat ...
Iszom egy cappucino-t és megverek egy prostit ... :))
Itt esik az eső, gondoltam kicsit googlézok, de azért kellene a súgás innen is: szóval nem boldogulok ezzel a P0237 hibakóddal illetve a körülötte lévő jelenséggel.
Mondom mi van: az autó gyári 16V, csak az EGR lett offolva, de a hiba már mióta megvan, azóta előidézhető, 4. fokozatban padlógáz gyorsításnál a csúcs levegőnyomásérték fordulatszám tartományának közelében (~3500 Giri) betiltható, a hiba P0237, limp mode, leállításra persze van kraft újra. A P0237 önmagában alacsony jel feszültségre googléz szinte mindig, de az AlfaOBD volt annyira okos és odaírta, hogy High Pressure.
Ezután ma reggel melóból haza nekiálltam Target és Measured Pressure értékeket mérni és minden nagyon sirály, a gázpedál álláshoz szépen igazodnak a Target (cél) értékek és ezeket egész jól igyekszik követni grafikon görbében a Measured (mért) értékek ... csakhogy!! .. Míg a cél / mért értékek egészen jól rímelnek egymásra 1., 2., 3. és 6. fokozatban (amennyire néztem), a 4. és 5. fokozatnál olyan töltőnyomásokat mér, ami +200, +300, de akár +600 (!!!) millibárral is fölötte van a kért nyomásnak. Ez pedig odáig vezet, hogy az ominózus csúcs töltőnyomás helyén (ami állítólag gyári értékben 3750 RPM és 2500 mBar lenne) a hiba pillanatában kerek 3000 mBárt mért a computer.
Na che cosa ez? A műszerfalon lévő turbo óra amúgy szerintem a Target értéket mutogatja, mert 1.5 BAR fölé nem szokott felmenni ott se, tehát látszólag minden rendben. De ugye a valós érték (vagy a szenzor) ettől eltér.
- hol van ez a szenzor? ez a MAP a szívósorba csavarozva, vagy a nyomó oldalon másik szenzor is van?
- VTG geo ha szorulna, akkor nem lenne ilyen harmonikus target-töltés változás, nemde? ráadásul nem csak magas fordulaton vannak a nyomás értékben eltérések, tehát nem gondolnám, hogy az alsó végpontra nem bírja leengedni a lapátokat ...
Iszom egy cappucino-t és megverek egy prostit ... :))
Giuntini02-09-2017 13:49:50 // 98619
MateE3e02-09-2017 13:12:12 // 98618
Üdv
Valaki dugózott már le szívósort 2.4 es jtdn?Melyik átmérőjű dugókészlet kell hozzá?18.5mm vagy 15mm-es?
rá gondolok.: http://www.ebay.co.uk/itm/Swirl-Flap-Removal-Kit-for-Fiat-Alfa-Romeo-Lancia-2-4-20V-JTD-Multijet-JTDM-/171840013772?epid=1557562088&hash=item28027685cc:g:wSUAAOSwKOJYI4Wx
Köszi a válaszokat.
Valaki dugózott már le szívósort 2.4 es jtdn?Melyik átmérőjű dugókészlet kell hozzá?18.5mm vagy 15mm-es?
rá gondolok.: http://www.ebay.co.uk/itm/Swirl-Flap-Removal-Kit-for-Fiat-Alfa-Romeo-Lancia-2-4-20V-JTD-Multijet-JTDM-/171840013772?epid=1557562088&hash=item28027685cc:g:wSUAAOSwKOJYI4Wx
Köszi a válaszokat.
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2017 10:21:25 // 98617
Azért meglepödtem mikor a potkerek helyen is 19es Ti lapult :)))
Kunyho02-09-2017 08:48:08 // 98616
Ezért jó, hogy Te nem vagy nepper!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
534
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?