Forum >> 159
_Ata_06-09-2017 09:31:44 // 98765
Van egy kis photoshop a képeken :D
NGC06-09-2017 08:45:50 // 98764
Kipróbálom, de nincs behúzva a kézifék egy kicsit sem.
Tocke06-09-2017 08:44:55 // 98763
Igen, nagyon jó a hasonlat :-) és csak egy picit nem életszerűek a képek. Ő az.
NGC06-09-2017 08:43:01 // 98762
A tolatóradarnak más hangja van. Akkor is sípol, ha beteszem a kulcsot.
RomeoOne06-09-2017 08:42:21 // 98761
Olyan van, hogy behúzott kézifék mellett, ha túl gyorsan mész, akkor is sípol? Erről jut eszembe, hogy nekem is volt egy ilyen a hétvégén, hogy sípolt egy ilyen hibaüzeneteset, de nem írt ki semmit. Lenéztem a műszerfalra és észrevettem, hogy nem oldottam a kéziféket. Gyorsan kioldottam. Se előtte, se azóta nem csinált még ilyet.
Zolibácsi06-09-2017 08:37:51 // 98760
Valami zavarja a parkolás asszisztenst? Akkor is magas hangon sípol ha valami túl közel van
NGC06-09-2017 08:14:48 // 98759
Már lehúztam minimumra. Nincs hibaüzenet, nem ír ki semmit.
RomeoOne06-09-2017 08:12:00 // 98758
Ez az az újpesti kereskedő, akinél mindig túl van húzva a szaturáció a képeken és olyan kék az ég, mint Hawaii-on?
Tocke06-09-2017 07:58:09 // 98757
Illetve ha kiír valami információt. Lehet, hogy hülyeség de megpróbálnám ennek a figyelmeztető hangnak az erősségét levenni a minimumra (menüben lehet), hátha észreveszel valami változást.
Tocke06-09-2017 07:44:17 // 98756
A magasabb sípoló hangot hibaüzenetnél szokta adni.
NGC06-09-2017 07:17:04 // 98755
Nem ír semmit, sehol. Nem az a hang szól, mint amikor nincs bekapcsolva az öv, hanem egy magasabb. Azt sem tudom megállapítani, hogy honnan szól. Akartam videót csinálni, de persze akkor nem produkálta.
Zolibácsi06-09-2017 07:04:44 // 98754
Mi az ami csipog és sípol? Műszerfal sem ír semmit?
NGC06-09-2017 06:56:47 // 98753
Jó reggelt!
Valaki segítsen... most már menet közben is csipog és sípol, csak úgy, változó időközönként. Nincs hibajelzés, nincs hibaüzenet, kétszer voltam hibaolvasáson, nincs semmi, csak a csipogás.
Valaki segítsen... most már menet közben is csipog és sípol, csak úgy, változó időközönként. Nincs hibajelzés, nincs hibaüzenet, kétszer voltam hibaolvasáson, nincs semmi, csak a csipogás.
Erhard 242 (Pure Energy)06-09-2017 06:43:27 // 98752
Lengikább a biztositás miatt vonjuk ki a forgalomból egy 7-8 éves 59re cégre 120e/év... persze én mindenkinek elmondom, hogy ki van vonva
Attis06-09-2017 06:28:55 // 98751
Sziasztok!
Az enyém is ki volt vonva ideiglenesen a forgalomból...Aki ettől az újpestitől vesz autót, nyálazza be a kisujját és húzza végig a motorháztetőn és egyéb elemeken. Majdnem agyf.szt kaptam, mikor lemostam az autót és a szivacson ott maradt az 1000 Forintos piros (prevent??) polír. Utána meg kőfelverődés hegyek... Csak azt nem értem miért kell átverni az embert. Akkor is megvettem volna az autót, ha látom ezeket az esztétikai sérüléseket, mert amúgy tip-top, de attól még bosszantó, hogy utólag derült ki számomra, hogy egy át lettem verve.... Bárki bármit mond, számomra 10 év után (akkor vettem az előző autót) ismét bebizonyosodott, hogy minden nepper még mindig ugyanakkora paraszt. Igazából, mikor a fél literes kólás palackot eldobta ott a háza(?) előtt, akkor kellett volna ott hagynom inkább a fenébe, az ilyen parasztot.
Az enyém is ki volt vonva ideiglenesen a forgalomból...Aki ettől az újpestitől vesz autót, nyálazza be a kisujját és húzza végig a motorháztetőn és egyéb elemeken. Majdnem agyf.szt kaptam, mikor lemostam az autót és a szivacson ott maradt az 1000 Forintos piros (prevent??) polír. Utána meg kőfelverődés hegyek... Csak azt nem értem miért kell átverni az embert. Akkor is megvettem volna az autót, ha látom ezeket az esztétikai sérüléseket, mert amúgy tip-top, de attól még bosszantó, hogy utólag derült ki számomra, hogy egy át lettem verve.... Bárki bármit mond, számomra 10 év után (akkor vettem az előző autót) ismét bebizonyosodott, hogy minden nepper még mindig ugyanakkora paraszt. Igazából, mikor a fél literes kólás palackot eldobta ott a háza(?) előtt, akkor kellett volna ott hagynom inkább a fenébe, az ilyen parasztot.
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-09-2017 23:14:53 // 98750
Szintén. A kilowatt adó miatt vonja ki ideiglenesen, hogy ne neki keljen fizetni, engem meh még át is b..szott, történetet ismered, ja és még engem gyökerezett le a facebookon alfás csoportba :)
Tomi Stark05-09-2017 22:08:16 // 98749
Csak megnéztem, hogy ezen az áron milyen új autót adnak ( nekem) , kb a CrosslandX kerül ennyibe... Eddig csak olasz autóim voltak/ vannak. Ha egyszer beindul a biznisz akkor veszek egy Aston Martint..., de mivel nem tudok megválni az autóimtól így addigra gondba leszek, hogy hova tegyem a tizenx éves járgányokat. Ha Opelt vettem volna ilyen probléma sem volna. :-)
RomeoOne05-09-2017 21:13:51 // 98748
Lehet, hogy egyszer tényleg el kéne vinned Csörihez, mint hogy dézsával öntöd bele a pénzt :D
Csabi05-09-2017 21:10:45 // 98747
Üdv a klubban, én ugyanígy jártam,szerintem egy helyen vettük az autót, Újpesten...Morogtam én is...és megfogadtam ha legközelebb autót veszek, semmilyen kedvezményt, engedményt nem nyújtok egy neppernek sem, lehet akármilyen baráti..
Múlt héten kapok egy levelet a "gyorshajtási központból"...gondoltam: na már fel is avattam az új autóm, remélem csak 30...erre a rendszámnál látom, hogy a régi autóm új tulaja hajtott gyorsan...telefon, levélváltás..aztán majd törlik a büntit...de mindezt a neppernek kellett volna intézni, ha nem vagyok engedékeny...(ennyit lehet leírni)
Múlt héten kapok egy levelet a "gyorshajtási központból"...gondoltam: na már fel is avattam az új autóm, remélem csak 30...erre a rendszámnál látom, hogy a régi autóm új tulaja hajtott gyorsan...telefon, levélváltás..aztán majd törlik a büntit...de mindezt a neppernek kellett volna intézni, ha nem vagyok engedékeny...(ennyit lehet leírni)
WarbiRunner (Gyuri)05-09-2017 20:55:02 // 98746
Viszek majd felszerelést :-) Addig is, ha Debrecen felé jársz, szólj, szívesen látlak. Ha hozol csatit, kicseréljük hamar. :-)
Shadin05-09-2017 20:43:21 // 98745
Nekem már csak kis hibám van, az albumban lévő videókon hallható, bármi 5letet szívesen veszek, jelenleg olajpumpa csere jön a sorban és kb. utolsónak, mert minden más ki van cserélve ill. ellenőrizve van...
Google Drive...
Google Drive...
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-09-2017 20:41:54 // 98744
Akkor VTT-n lesz dolog :)
WarbiRunner (Gyuri)05-09-2017 20:39:38 // 98743
Próbáld meg a blogom alapján kis csavarhúzóval összenyomogatni a csatikat. Ha ettől megjavul akár ideiglenesen, akkor érdemes lecserélni a csatikat. Nekem is illene rendelni egy szettet, csak lusta vagyok. Egyelőre jó összenyomás óta. Legközelebbi talira viszek kis csavarhúzót, és neki állhatunk megnézni, hogy változik e valami. Nekem 5-ös korrekcióból lett 0.6 :-)
A csati forrasztást is bevállalom, a Tied már a második lenne, mindhatni rutin :-)
A csati forrasztást is bevállalom, a Tied már a második lenne, mindhatni rutin :-)
WarbiRunner (Gyuri)05-09-2017 20:29:35 // 98742
A 146-nál csináltam ezt, minden zajra, rezdülésre kiolvastam, már gondolkoztam is, hogy mit cseréljek, hogy programozzam. Most ilyen nincs. A regenerálást figyelem, ha városban elkezdi (már észreveszem) kerülök egyet. Ennyi kompromisszumot meg bevállalok. Eleinte inkább csak nem bíztam benne, de ez valahogy megszűnt. Jó, igaz, a tablet ott van nálam, de ez inkább biztonságérzetet ad. Tudom, ha bármi van, ott van, nem ragadok az út szélén. A MES egy olyan szintű eszköz, amit más márkák tulajai csak irigyelhetnek. :-)
Valamiért elmúlt a para, és igazából a saját program írására sincs ambícióm. Beleülök, megyek és olyan megnyugtatóan jó az egész :-)
Valamiért elmúlt a para, és igazából a saját program írására sincs ambícióm. Beleülök, megyek és olyan megnyugtatóan jó az egész :-)
yani🍀05-09-2017 19:58:52 // 98741
Ennél nagyobb baja soha ne legyen!
SWut05-09-2017 19:56:19 // 98740
Sziasztok!
Hát nem kezdődik jól...... :D
Múlthéten megvettem, ma átírattam. Az okmányirodába kiderült, hogy ideiglenesen ki van vonva a forgalomból. Mikor megvettem, erre direkt rákérdeztem és azt mondták, hogy járhatok vele nyugodtan.... hát köszi, még jó hogy nem állított meg a rendőr.
Mikor ma meló után hazaértem látom hogy egy csavar irdatlankodik a jobb elsőben! Mondanom se kell majdnem agyvérzést kaptam.
Holnap az első út a gumishoz vezet, még szerencse, hogy itt van 1,5km-re.
Hát nem kezdődik jól...... :D
Múlthéten megvettem, ma átírattam. Az okmányirodába kiderült, hogy ideiglenesen ki van vonva a forgalomból. Mikor megvettem, erre direkt rákérdeztem és azt mondták, hogy járhatok vele nyugodtan.... hát köszi, még jó hogy nem állított meg a rendőr.
Mikor ma meló után hazaértem látom hogy egy csavar irdatlankodik a jobb elsőben! Mondanom se kell majdnem agyvérzést kaptam.
Holnap az első út a gumishoz vezet, még szerencse, hogy itt van 1,5km-re.
deportivo05-09-2017 19:51:48 // 98739
Az legutolsó szakszervizben történő látogatásomkor (erőltetett regenerálás, részecskeszűrő), mondták hogy nem lettek a legjobbak az eredmények. Így ma végre lett hajtva a részecskeszűrő kiszerelése, tisztítása, majd visszaszerelése. Kíváncsian várom, a hosszú távú eredményt.
Roll198305-09-2017 19:09:59 // 98738
Hogy jön ide a CroslandX? Ne kínozz! :)
Erhard 242 (Pure Energy)05-09-2017 15:52:19 // 98737
pedig ennyiért mennek, kint még drágábbak is, ami jó tartja az árát :DDD
yani🍀05-09-2017 15:49:19 // 98736
Hát pontosan ez-az. Amióta a Tibi van, nem foglalkozom ezzel. Nem gondolnám, hogy megváltoztam :-) Szerintem a Tibi működése egyszerűbb és ez megnyugtat.
Tomi Stark05-09-2017 15:47:04 // 98735
Fúúúúú, én piros SW-t akartam mindig, csak akkoriban nem találtam olyan árban ami nekem még belefért. Mondjuk a traktorra rápengetnék egy misit ,hogy átüljek egy piros SW+tibi kombinációra. Mondjuk 3,4M egy 8 éves autóért... ennyi lenne egy CrosslandX is.
Erhard 242 (Pure Energy)05-09-2017 14:17:44 // 98734
rohadt nehezen is adtam el :))) nekem tetszik csak ezért nem vennék... feketét viszik a leggyorsabban, a fehér is nehéz szín...
Roll198305-09-2017 14:15:45 // 98733
Szerintem jól áll neki. Neked is volt piros. Nekem csak a fekete a kizáró szín, soha többet nem akarok fekete autót, minden szar meglátszik rajta.
Erhard 242 (Pure Energy)05-09-2017 14:08:36 // 98732
sajnos azért adják el nehezen, mert piros...
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-09-2017 14:03:35 // 98731
Enyémet is meg javíthatnád, Ha sikerülne utána a Pálinkáktól vágnád magad hanyatt :)
Roll198305-09-2017 13:57:07 // 98730
Hahun is van fent egy szép piros.
Erhard 242 (Pure Energy)05-09-2017 13:39:58 // 98729
hát igen ma mentem egy Tibivel amin Ragazzon hátsó dobok vannak 3000ig semmi hangja utána viszont szépen duruzsol állat na :)))
RomeoOne05-09-2017 13:33:02 // 98728
Nem is normális meg nem is indokolt. a 2.0-nak nincsenek DPF problémái. Ilyen erővel minden nap rettegve hallgathatnád a kettőstömegűt is vagy nézegethetnéd a TBi-n, hogy elvált-e már az a ragasztott rész, ami miatt Shadin valami motorgyilkos trutyit öntött a motorolajba.
Ha valami baja van, azt úgyis észreveszed, nem kell indokolatlanul aggodalmaskodni. Ha nincs baja, akkor max az élettartamukat elérő alkatrészeket kell cserélni, ami megint csak tervezhető és nem aggodalom-faktor.
Ha valami baja van, azt úgyis észreveszed, nem kell indokolatlanul aggodalmaskodni. Ha nincs baja, akkor max az élettartamukat elérő alkatrészeket kell cserélni, ami megint csak tervezhető és nem aggodalom-faktor.
yani🍀05-09-2017 13:17:50 // 98727
Tulajdonképpen egyetértek veled. Nagyon szerettem a 2.0-át de pszichológiailag nem volt nekem való. Mivel nagyon sokat használtam városban, mindig attól tartottam félbeszakítom a regenerálást. Folyamatosan rajta volt a Bluetooth-os olvasó és a mobilon lesegettem mikorra várható a következő. Nézegettem a korrekciókat nem kellene-e az injektorokat felújítani. Kapcsolgattam az örvénycsappantyúk motorját, hallok-e valamilyen rendellenes hangot. Így utólag nem voltam normális.
Amióta a Tibi van, csak akkor diagolok, ha mondjuk Shadinnak szüksége van valamilyen szintű összehasonlításra. Nincs DPF- nincs para. Beülök és használom. Szerintem jobban kanyarodik, mint a dízelek, mert könnyeb az eleje a motorok súlya közötti különbség miatt. Én nagyon élvezem, hogy lehet forgatni, így nem kell 3500-nál elváltani, simán megy 6000-ig. Ott azért megjön a hangja is. Ja, hogy átlagban jó 1,5X annyit eszik, mint a 2.0 hát igen, de a vigyorfaktor és a nyugalom nekem megér ennyit.
Ezt kell mindenkinek magának eldöntenie!
Amióta a Tibi van, csak akkor diagolok, ha mondjuk Shadinnak szüksége van valamilyen szintű összehasonlításra. Nincs DPF- nincs para. Beülök és használom. Szerintem jobban kanyarodik, mint a dízelek, mert könnyeb az eleje a motorok súlya közötti különbség miatt. Én nagyon élvezem, hogy lehet forgatni, így nem kell 3500-nál elváltani, simán megy 6000-ig. Ott azért megjön a hangja is. Ja, hogy átlagban jó 1,5X annyit eszik, mint a 2.0 hát igen, de a vigyorfaktor és a nyugalom nekem megér ennyit.
Ezt kell mindenkinek magának eldöntenie!
WarbiRunner (Gyuri)05-09-2017 12:33:25 // 98726
A dpf minden dízelben kopó alkatrész, ezt el kell fogadni. Az egr is minden dízelben kormolódik, sőt a turbó geometria is. Többet számít a használat módja, mint hogy 1.9, 2.0 vagy 2.4. Szerintem ezt kell jól felmérni, hogy mire fogod használni. Aztán úgy dönteni, hogy dízel vagy benzines. A többi részlet kérdés. Én olyat vennék, amiből normális példányt találnék :-) Illetve pont így tettem tavaly :-)
A porlasztó dologban meg nem hiszek egyelőre. :-) Csatlakozó típus hiba, olyan korrekciókat csinált nálam, hogy majd hanyatt vágtam magam. Aztán egy kis csavarhúzóval megjavítottam, azóta is jó. Nincs fehér füst, nincs rángatás, nincs limp mód.
A porlasztó dologban meg nem hiszek egyelőre. :-) Csatlakozó típus hiba, olyan korrekciókat csinált nálam, hogy majd hanyatt vágtam magam. Aztán egy kis csavarhúzóval megjavítottam, azóta is jó. Nincs fehér füst, nincs rángatás, nincs limp mód.
Erhard 242 (Pure Energy)05-09-2017 11:39:30 // 98725
jön egy Tibi SW TI 8 kerék, nagy navin kívül full :P
WarbiRunner (Gyuri)05-09-2017 10:33:22 // 98724
Az tuti, én is eljutottam oda, hogy jól megy, gyönyörű a hangja.. minden más kit érdekel :-D
Roll198305-09-2017 08:09:12 // 98723
Eszembe se jut leharcolt autót venni. 3 milliós gépeket nézegetem, mindenképp facelift SW-t. De ettől függetlenül itt fórumon is sokan szenvednek dpf, egr nyűgökkel, aztán sokan inkább kiszedik, kiíratják. Aztán ott van még a porlasztó, ami valami oknál fogva a 2.4-ben hamarabb halálozik, mint a többiben. És valami oknál fogva a hengerfejekre is egész nagy a kereslet a bontóban hozzá.
Chris15905-09-2017 07:08:54 // 98722
Az enyém manuál váltós 210 lovas garrett turbós, az eddig levezetett 15000km alatt semmiféle probléma nem volt az autóval, legapróbb hibát se tudok leírni.
Manky szerint is a garrett turbós többet bír.
Nem a kategória legalját egy leharcoltat kell megvenni másfél milláért és akkor már szerintem egy kicsit közelebb vagy, hogy egy hibákkal teli darabot kifogj.
Még mindig azt mondom, hogy egy normális 2.4 dizel 2.3-2.5 milla körül mozog.
Ha már a pótkeréknél tartunk, én is meglepődtem mikor felnyítottam és láttam a karcmentes lefóliázott gyári gumival szerelt TI felnit. DOT szám szerint is 2007-es a gumi 1 métert se futott. Gondos osztrák első tulajtól vettem mindent bent hagyott.
Manky szerint is a garrett turbós többet bír.
Nem a kategória legalját egy leharcoltat kell megvenni másfél milláért és akkor már szerintem egy kicsit közelebb vagy, hogy egy hibákkal teli darabot kifogj.
Még mindig azt mondom, hogy egy normális 2.4 dizel 2.3-2.5 milla körül mozog.
Ha már a pótkeréknél tartunk, én is meglepődtem mikor felnyítottam és láttam a karcmentes lefóliázott gyári gumival szerelt TI felnit. DOT szám szerint is 2007-es a gumi 1 métert se futott. Gondos osztrák első tulajtól vettem mindent bent hagyott.
Csabi05-09-2017 05:48:54 // 98721
Igen gyári-gyári. Viszont azért hamar korrigáltak...mert egy bizonyos gyártástól megszűntek ezek a problémák.
Szerintem utángyártottban is megvan a megfeleő minőség, ha úgy tetszik a
gyári minőség, csak meg kell találni... Az sem jellemző, ha valaki alkatrèszt keres akkor a felső árszegmensből választana...inkább minnél olcsobb legyen kategória jön...Ami ugye nem mindig a minőséget képviseli...
Szerintem utángyártottban is megvan a megfeleő minőség, ha úgy tetszik a
gyári minőség, csak meg kell találni... Az sem jellemző, ha valaki alkatrèszt keres akkor a felső árszegmensből választana...inkább minnél olcsobb legyen kategória jön...Ami ugye nem mindig a minőséget képviseli...
tirex05-09-2017 04:58:29 // 98720
Ha elég a 18as felni akkor ne gondolkodj rajta. 225/45ös gumival nem lesz gond a gödrökkel sem. De csak jó minőségű gyári felniket vegyél. Replika szarokat felejtsd el. Gyári vagy tuning felni. Ezek bírják a gyűrődést. 18asra a per40 is vékony, eléggé zötyögős és kicsi a kerék, nem tölti ki rendesen a kerékjáratot. Én a 19es Ti-t venném, komfortérzetben már nincs sok különbség a kettő között és az már ott van a szeren. Én azért nem azt vettem mert kicsit túlárazott. A nagy kerék olyan mint a tüsarkú cipő. Kurva kényelmetlen viszont jól néz ki. :))
Roll198304-09-2017 22:32:19 // 98719
Sprintmonitoron már megnéztem a fogyasztását a tbi-nek 8,57 - 13,6 liter. Ez annyira nem tűnik veszélyesnek. Igen, én is úgy gondolom, hogy egyre nehezebb lesz eladni a dízeleket a negatív kampány miatt.
Zolibácsi04-09-2017 22:30:20 // 98718
a 210 lovas már garrett turbós ahogy tudom és megbízhatóbb ha többlett teljesítmény kell.
2.4-nek egy baja van az a fentartási költsége, ha bármit kell cserélni ehhez a legdrágább minden. Nekem csak város értsd 10km oda 10 vissza a munkába 9-9.5 körül van mindig.Nagy átlagban 8 körülire jön ki. 3000 km-s nyaralás 7.5 volt.
2.4-nek egy baja van az a fentartási költsége, ha bármit kell cserélni ehhez a legdrágább minden. Nekem csak város értsd 10km oda 10 vissza a munkába 9-9.5 körül van mindig.Nagy átlagban 8 körülire jön ki. 3000 km-s nyaralás 7.5 volt.
Liquid04-09-2017 22:09:51 // 98717
jaaaa :) Bocs nem tudtam hova tenni és az autód se volt ismerős.
Giuntini04-09-2017 22:02:29 // 98716
A 2,4 nem problémás (pont én mondom), de oda kell rá figyelni. Nem városi araszolásra való! Ha sokat mész autópályán, és szereted a jó hanghatást, akkor nyugodtan válaszd a 2,4-et. Automata váltóval az igazi. Viszont ha jó kompromisszumot akarsz, válaszd a 170 lovas 2,0-át. Shadin elmesélése alapján viszont a Tibi sokat fogyaszt autópályán, és ott jobban él a dízel. Viszont az is igaz, hogy a dízel eladása egyre problémásabb, nagyon sújtják a negatív kampány hírek. Ha sokat mész, és problémamentesen akarod használni a városban, akkor vegyél 2,0-át. Ha dízel fronton az élvezet számít, akkor a 2,4, és nem fog érdekelni a magasabb üzemeltetési költség. Az enyém automata 2,4, autópályán nyugodtan kalkulálhatsz 9l-el, természetesen nem öreguras tempóval, 150 km/h sebességgel, viszont Budapesten az enyém simán bekajál 12l-t, és nem is dugózom. Az is igaz, hogy az enyém nem gyári 200 ló, hanem valamivel erősebb. EGR és DPF benne van.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
510
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?