Forum >> 159

Csabi14-10-2016 21:04:43 // 86229
igazad lehet, valamiért a II rémlik...
Hardy14-10-2016 20:59:25 // 86228
Van olyan kutyü amivel kiirja a kijelzöre a regenerálást. Sőt ha jol emlekszem vissza is számol.
Erhard 242 (Pure Energy)14-10-2016 20:53:25 // 86227
az inkább dextron 3 vagy 4, 5 már, a 2 még félig ásványi
Don Gombóc14-10-2016 20:41:26 // 86226
Ha összeakadtál egy olyannal amit legyőztél vagy nem, mielőtt lenyomod az első az a kipufogó méretének az ellenőrzése legyen, ha meg áll akkor a fékeket sem árt megnézni, bár a Bíemdábjú kurvára alul van méretezve fékileg. Ezekből sokat lehet leszűrni.
Gondolom valami ilyen kalamajkába keveredtél.:-) A két vese meg az elején nem jelent semmit, és a propeller sem, mert ha valaki nem tudná, amikor az F 1 -ben voltak, akkor a Mergával együtt, Angol cégek gyártották az F 1-es motorjaikat. Na én ezért nem vagyok tőlük elszállva, Guintini Emil meg a belsejüktől, sőt az egésztől sem. :-) Hajrá EMIL !!!! :-)
Csabi14-10-2016 19:13:40 // 86225
Ez hidraulika olaj ami nem jó...a szervóba hajtóműolaj(automata, servo) kell DEXRON II minősítésű pl Tutela GI/R
Laca6214-10-2016 17:04:05 // 86224
Sziasztok !
Gyors segítséget kérnék !
Le kell cserélnem a kormány szervó olajat,mert hallom,hogy szenved a szivattyú.
Van a garázsban 3 liter MOL Hydro HME 10 szervo olajom.Használtok ilyet,megfelel,vagy hagyjam a francba ? Fontos lenne,mert ha ok , akkor holnap lenne időm lecserélni,de ha nem , akkor csak kb egy hét múlva tudnám a gépkönyv által javasoltra cserélni !
Előre is köszönöm és tényleg fontos lenne a válaszotok !!
emGéza14-10-2016 16:28:33 // 86223
Mivel szerelős napot tartottam, így átnéztem énis az első futóművet.
Két szilent, a két kormány összekötő se passzos már . A tavasz lesz majd a megújulás és
az idő addigra eldönti a "lengókar vs szilent" esetét.
Mivel előre terpesztett a két kerék a múltkori bölcső leszedés miatt,
állítanom kellett az összetartás. Csináld magad akció volt.
emGéza14-10-2016 16:10:46 // 86222
Végre megérkezett az új kartergáz "etető". Cirka 22 rugó.
Giuntini14-10-2016 09:17:36 // 86221
Nekem akkor dobta ki a piktogrammot, mikor a hőmérsékletérzékelő meghibásodott, és valszeg a harmadik regen próbálkozás után dobta ki, hogy eltömődött. Éreztem, hogy nem is akart menni. Mikor kicseréltem, kellett menni egy pár kilométert a 6-os út kivezető szakaszán, mikor elaludt, és akkor indított egy nagyon hosszú regent. Nekem is rajta van a 2011-es frissítés. Úgy tudom, ezzel 89%-os eltömődésnél már elindítja a regent.
Shadin14-10-2016 07:59:09 // 86220
A 2011-es sw áthangolt algoritmussal működteti a DPF-et, nekem az volt fent, MES-sel kiíratható volt a piktogram az infókijelzőre, de normál üzemben soha nem láttam. Talán akkor jön ki az az ikon, ha a harmadik regen megszakítás lenne a következő ami után már sárgát dobna szegény jószág...
mezoba13-10-2016 22:36:14 // 86219
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_1.9_jtd_8v_turismo_valos_139000.nagy_navi-10664624

kiemelnék a hirdetésből egy részt: " Legújabb részecskeszűrő szoftver (kijelzi a regenerálást)"

Ilyenről hallott már valaki?
Haddel13-10-2016 20:52:54 // 86218
Úgy ,mint az Audikat😃😃
emGéza13-10-2016 20:41:21 // 86217
Köszönöm.
androidati13-10-2016 20:28:00 // 86216
Szia! Itt a kezemben a lengőkar, nem próbáltam, de a hátsó szilentet a legkönnyebb levenni róla. Nem kell hozzá 10 t-s prés az biztos. Ha van egy nagyobb satud az már nyerő.
Piritu - 1.000.00013-10-2016 19:22:07 // 86214
Forgalmi? :-DD
Shadin13-10-2016 19:19:20 // 86213
Valaki meg tudja mondani, h a mai BMW-ket felirat és "colostok" nélkül hogy lehet megkülönböztetni?
mizooo13-10-2016 17:21:15 // 86212
Nekem is megoldotta a termosztát csere :) most, hogy hidegebb van így is km-ekkel hamarabb melegszik és tartja folyamatosan, még ha vissza veszek akkor is.
Nivan8413-10-2016 16:49:53 // 86211
Igen. En is ettől félek. Mivel a toltonyomas es az uzemanyagszintjelző nem hülyül, az új termosztàt ezt is megoldja.
Hardy13-10-2016 13:11:53 // 86210
Köszönöm.Valahogy sejtettem. :-(
pettinke13-10-2016 12:49:11 // 86209
bármennyire is meglepően hangzik, az maga a Blue&Me :-)
vagy döglődik, vagy kontakhibás...
Liquid13-10-2016 12:33:59 // 86208
a szerelő akivel cseréltettem nem problémázott rajta :) Azóta beleraktam 25e km-t kb.
emGéza13-10-2016 12:28:50 // 86207
Sziasztok !
Mennyire passzentos , az első,alsó lengőkar, hátsó szilentjének az illesztése ?
Cserélnem kéne ,de , ha szoros az illesztés , akkor inkább bele se kezdek .

Most akartam beállíttatni a futóművet ,(mert le lett szedve a bölcső) de szét van
szakadva a szilent . Igaz azt is mondják , hogy lóg a talpas is !!!
Viszont most 2 szerelő is megjáratta a bölcső leszedéssel , szerintük nem lóg .
És nem is kopog .

Most misinyájjak ? :-D szilent vs lengőkar
Hardy13-10-2016 11:58:46 // 86206
Az első az 1.9 felújítás után. Előtte ilyen volt: A második a 2.0 200000 után. Az meg gyári.
dev16613-10-2016 10:06:25 // 86205
ugyanazok voltak a körülmények?
lényegében nem változott. előtte, utána is nagyon jók az értékek.
Hardy13-10-2016 09:56:11 // 86204
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség. Van egy 159 aminek villog a km számlálója. Csináltunk proxy rendezést, utánna jó lett. Aztán megint elkezdte. A B&M hol működik hol nem rajta mikor neki áll villogni. Gondolom ott lehet a gond. Viszont amit nem talál ilyenkor és piros a proxyrendezés elött az a "Info-Telematikus/ Convergence Csomópont" Ez mi a fene lehet?
Shadin13-10-2016 08:19:11 // 86203
Hát ja, a termosz kb mindenképp rossz, de furi a mutatótól az a gyors ingadozás...
Gaszi7713-10-2016 07:48:37 // 86202
Sziasztok!

2 év után elviselhetetlenné vált számomra a karcos műszerfal... Van valami speckó javító vagy sima festék az újrafújáshoz? Sima ezüst metál műszerfal elemekhez kellene?

Grazie in anticipo!

Lemaradtam a 200.000-s km-ről, majd a 222.222 befotózom! :)
Pityukoma13-10-2016 04:04:51 // 86201
Egy aprósággal kiegészítené, Emil mondandóját: Selenia WRPE amennyiben JTDm motor mozgatja az új Alfádat és nem egy JTS, Mert az adatlapodon 2db TS van. :-)
Hardy12-10-2016 22:46:28 // 86200
Felújított :
200000 futott eredeti:
androidati12-10-2016 21:28:52 // 86199
Kedves Cartársak!
Új vagyok itt lenne egy problémám a 2.2JTS-el, ami szerintem nem egyedi. Szóval ha járó motornál lehúzom az olajnyomás jeladót nem történik semmi jelzés a műszerfalon. Olajnyomás lámpa (piros olajkanna) nincs külön, gondolom a multi kijelzőn kellene kiírnia valami erre vonatkozót. Az olajnyomás jeladó rendben az információ elmegy a motorvezérlő elektronikába. Utóbbi hibakód formájában letárol olajnyomásadó problémát, de ezt csak laptoppal látom. Vezetés közben semmi információm nincs az olajnyomásról, ami eléggé nyugtalanít. Akinek van ilyen motorja megtenné hogy megnézi nála van-e jelzés ha lehúzza a csatit? Az olajnyomásadó elöl a szívócsősor alatt az indítómotor felett található, viszonylag könnyen hozzáférhető egy vezeték megy rá, mellette a főtengely jeladó van arra két vezeték megy. Előre is köszönöm a segítséget!
Nivan8412-10-2016 21:00:18 // 86198
Nem! kizárólag akkor kezdi, amikor már nyitnia kellene lassan a termosztátnak. Mentem egy 20km-t élő adattal, nem bírta elérni a 80C-t a hőfok. Fűtéssel max 75C. A radiátor viszont meleg. Szóval kap új termosztátot. Arra gyanakszunk, hogy csak részlegesen tud zárni.


Amúgy igen. Normál esetben már 78-80C víznél beáll 90-re a mutató.
Nivan8412-10-2016 21:00:18 // 86197
Nem! kizárólag akkor kezdi, amikor már nyitnia kellene lassan a termosztátnak. Mentem egy 20km-t élő adattal, nem bírta elérni a 80C-t a hőfok. Fűtéssel max 75C. A radiátor viszont meleg. Szóval kap új termosztátot. Arra gyanakszunk, hogy csak részlegesen tud zárni.


Amúgy igen. Normál esetben már 78-80C víznél beáll 90-re a mutató.
dev16612-10-2016 20:13:28 // 86196
egyébként terhelésen is érdemes naplózni a korrekciós tényezőket, mert teljesen más a porlasztási kép 5-10mm3-nél (alapjárat meleg-hideg), mint mondjuk 60mm3-nél. Nálam pl alapjáraton fixen az 5-ös és egy tetszőleges minél távolabbi injektor kompenzálja ki (-) a többi (+) korrekcióját, de ezek aránya napról napra változik (valószínűleg az algoritmus szándékosan váltogatja), tehát alapjáraton egy következetesen gyengébb injektort sem tudok kiemelni. Terhelésen viszont mindig a 3-as kap nagy (+) korrekciót, ami már jelent is valamit. Nyilván terhelésen egy 2-3mm3-es korrekció még nem a világ vége, hiszen a teljes bef. mennyiséghez képest ez sokkal alacsonyabb érték, mint alapjáraton, de azért beszédes.
dev16612-10-2016 20:00:52 // 86195
köszi, ez is hasznos infó. Egyes fórumokon olvasni tartósan +-0.2-n belüli meleg alapjárati korrekciókról felújított/tisztított injektorok esetén, de én sehol nem találtam erre bizonyítékot.
Tocsa12-10-2016 19:59:40 // 86194
Köszi az infót!
Ma végérvényesen 159 SW tulaj lettem !! :D Kezdődhet a szépítgetés !!! :)
Shadin12-10-2016 19:40:22 // 86193
A gyári termosz úgy emlékszem 86 fokon kezd nyitni, de ettől függetlenül be van varrva a hőfokmérő 90 fokra, azon nem kéne látni az ingadozást amit diagoltál :-( Műszer rossz lenne? Alacsonyabb hőfokon is billeg?
Shadin12-10-2016 19:37:39 // 86192
Az enyém 130k körül van és +-0,50-en belül van hidegen. Melegen kisebb, terhelésen meg nincs értelme.

blog...
dev16612-10-2016 19:31:11 // 86191
Sziasztok!

Van valakinek mérése vagy infója arról, hogy milyen (+) és (-) korrekciós értékeket (mm3/bef) produkál egy bemért, felújított vagy új injektorkészlet hideg/meleg alapjáraton illetve tartós terhelésen?
Halesz12-10-2016 16:30:49 // 86189
Ők nyertek, de a bal hátsó kis takaró sajna sérült az akcióban. Ennyi mondjuk belefér szerintem.

Erhard 242 (Pure Energy)12-10-2016 15:46:08 // 86187
meg a pizsihősök és az én kicsi pónim CD alatt...bocs :P
Erhard 242 (Pure Energy)12-10-2016 15:45:21 // 86186
dehogynem a kulcs mellett van a csomiban :DDDDD
Kócosw12-10-2016 15:24:56 // 86185
en nem poenbol irtam egyik tag nyitotta igy ki.
nemhiszem hogy levegösparna van otthon mindenkinel...
droberto12-10-2016 15:07:19 // 86183
LYúJY :))))
saját súlyától.
droberto12-10-2016 15:05:47 // 86182
Vagy elég ha a hátsó ajtót felmelegítik. Ekkor az ablak leesik saját sújától. :)))
Viccet félretéve cumi, 1 x én is hagytam bent a kulcsot a csomiban. Igaz helyben, de a telefonjaim is a pénztárcám is bent maradtak. Egy idegennel hívattam taxit.

A másik (szerintem jobb) megoldás a levegős párna behelyzése az első ajtó felső sarka és a B oszlop felső töve közé.
De több tippet nem adok a t@lvajoknak. :)
Meg hát elég merev a felső keret...
Erhard 242 (Pure Energy)12-10-2016 14:58:31 // 86181
jah ahogy a cartárs is írja vagy nagy csavarnyúzóval az első ajtót felülről kifeszíteni, hosszú dróttal a végén kampó a belső kilincset meghúzni...
Halesz12-10-2016 14:57:43 // 86180
köszi a tippeket! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.