Forum >> 159

Shadin03-02-2016 13:06:26 // 77766
Ja persze. Nem is neked szántam direktbe :-)
Csak kiadtam a gőzt...
Kell egy HAMMER becsövezve +2 tonna betonnal benne és csak szabályosan közlekednék vele. Pl. 100km-en mennyi autó lenne árokban?
Liquid03-02-2016 13:06:15 // 77765
Ez nem csak forgalom föggő, mert pl. tegnap reggel Écsről Győrbe 60-70-nel vonatoztunk , voltak előttünk vagy 10-en előzni nem lehetett mert jöttek folyamatosan szembe, láttuk is a sor elejét, nem indokolta semmi a lassúságot.
Sajna ez egyre általánosabb.
Aki normál közúton nem tudja tartani a 90-et, az ne vezessen!
.......................03-02-2016 13:06:03 // 77764
kellett a megrendelés a Waberesnek
meg a Horváth Rudolfnak

mert ezek a Fidesz párti mutyiközeli cégek,akik visszacsorgatják a milliárdokat a politikusok zsebébe

de rájuk senki nem haragszik mikor előtted tötymörög a szuzuki a bal sávban 110el
akkor a Suzukis a hibás,

pedig mennyire nem így van,
az egész szar közlekedésért a kormány a felelős
mert iylet teremtett szándékosan

gondoljatok erre mikor levillogtok egy Suzukit
Kolci03-02-2016 13:02:17 // 77763
Ez csak a jéghegy csúcsa.
A baj ott van, hogy Pesten szinte csak a keletiben volt ROLA lehetőség.
Az egész országban is csak pár db van.
Egy ilyen rendszer, hogy jól működhessen, ahhoz minden megyeszékhelyre kellene legalább egy ROLA pont, de igazából nagyobb városokba is kellene telepíteni.
Teljesen mindegy, hogy ki ossza el a forgalmat, de a szállítási költséget akkor is a sógorok teszik zsebre.
Az ország legnyereségesebb vállalata volt a MOL-al egyetemben, de hát kellett a lóvé.
Ha a mienk lenne a CARGO és építenének vagy 50-70 ROLA pontot, akkor ez lenne a nyerő.
Addig meg toporgunk a sztrádákon, és siratjuk a felnijeinket, meg a futóműalkatrészeinket..
.......................03-02-2016 13:01:31 // 77762
Az azért más ha 100 helyett 50 el megy
vagy 140 helyett 120 al

lehetetlen normálisan közlekedni rendes országúton ez igaz ,majdnem dupla a menetidő mint autópályán

de nem csoda hisz az országút hálózat szinte semmit nem fejlődőtt a 70es évek óta

Fater az Ózd Miskolc távot a Waresszal 1 óra alatt lenyomta

Ma a 200 Lovas Brerával nem tudom megcsinálni ugyanezt ,mert akkora a forgalom
(jó hajnal 2 kor igen)
Shadin03-02-2016 12:59:23 // 77760
Simán elférünk :-)
Shadin03-02-2016 12:52:56 // 77759
Én jobb sávban közlekedek. Akkor is ha valaki lassabb a bal oldalamon. Leszarom, szabályos sebességgel (vagy felette) elhaladok mellette. Nem előzés, elhaladás sávváltások nélkül.

De banyek, hogy az összes egyenes, forgalmi akadálytól mentes bekötő úton 50-60 között képesek közlekedni, a főúton meg max. 70-nel az kapja be a fa...m. NE ÜLJÖN KOCSIBA HA NEM LÁT VAGY FÁRADT VAGY NINCS TÉLI GUMIJA VAGY SZAR AZ AUTÓJA!

És ezen idióták szerint én vagyok a f@sz és türelmetlen, pedig én csak azt szeretném ha mehetnék legalább úgy ahogy az megengedett :-(
Dömpi (il dottore)03-02-2016 12:52:50 // 77758
Mert mi tudunk pakolni, mások viszont az egy hetes nyaralásra képesek a fél házat magukkal hurcolni.
Én is simán elférek a 3 gyerekkel babakocsistól, mindenestől.
Anno 3gyerekes családok simán még trabival is elmentek nyaralni, ma meg...áh, hagyjuk inkább.
Aki nem fér el a 159sw-ben vegyen buszt!
Kolci03-02-2016 12:51:52 // 77757
A sógoroknál a tranzitforgalom csak vonaton lehetséges. Amúgy a személykocsi relatíve drága, de egy kamionnál ez nem igaz, hisz rengeteg nyálat fogyasztana, s az e útdíjról nem is beszélve. Ha itthon is így lenne akkor nem érnének hét közben egymás seggébe a kamionok :(
.......................03-02-2016 12:50:08 // 77756
isten hozott 5. Iktor királyságában!
.......................03-02-2016 12:49:02 // 77755
"
A Hungarokombi Kombinált Fuvarozást Szervező Kft. (Cg.01-09-071503/ 119) 2013. január 1-vel kezdődően megszüntette üzleti tevékenységét és végelszámolás formájában jogutód nélkül megszűnik. Ennek oka az, hogy a ROLA fuvarozás (kamionok fuvarozása vasúton) tulajdonosi döntés alapján Magyarországon leállításra került és a társaság elvesztette fő üzleti tevékenységi körét.

A Hungarokombi 1990 óta végezte a közút-vasút kombinált fuvarozás szervezését, értékesítését és fejlesztését, amivel a gyakorlatban hozzájárult az Európai Unió és Magyarország közlekedéspolitikai célkitűzéseinek megvalósításához. Semleges piaci résztvevőként tevékenykedett, ajánlataival a közúti fuvarozás rugalmasságához szokott ügyfeleket célozta meg, miközben áthidalt olyan közúti nehézségeket és korlátokat (utak, és határátkelők zsúfoltsága, korlátozott vezetési idő, közúti engedélyek hiánya stb...) amelyek feloldására a vasút különösen alkalmas."
Liquid03-02-2016 12:48:58 // 77754
ez tény, nem lenne rossz a 3. sáv
.......................03-02-2016 12:47:23 // 77753
"Magyarországon a szolgáltatás azért szűnt meg, mert a magyar állam nem hosszabbította meg a szolgáltató Hungarokombi pályahasználati díjkedvezményét."

ROLA
.......................03-02-2016 12:45:27 // 77752
svájcban van olyan hogy felállsz a vonatra kocsival ,és elvisz 500km re
csak drága
.......................03-02-2016 12:43:49 // 77751
ezerszer volt már hogy szemben senki nem jött ,
a mi sávunk meg fullon sokszáz km en át
ergo rugalmas lenne a sávelválasztó simán lehetne 1sáv bal 3 sáv jobb oldal
tudom nehéz megvalósítani
de van még mit fejleszteni a közlekedésben
.......................03-02-2016 12:40:01 // 77750
egy szó mint 100 szerintem kevés az út ,
kevés a 2*2 sáv az M1 forgalomhoz ,
a vasárnap sem megy soha nyáron dugók nélkül ,pedig akkor nincs kamion se

hétköznak meg a jobb sávot kibérelik a kamionok,
szóval marad egy ,na ezért van a sok konfliktus ,mert valaki haladna,valakinek meg elég 120 is

az M1 már rég 3*2 sávosnak kellene lennie
az M7 nek meg a balatonig
Kolci03-02-2016 12:37:41 // 77749
Az utakkal az a probléma, hogy hiába építik 11 tonna tengelyterhelésűre, de mivel az állam eladta a MÁV Cargo-t a sógoroknak, ezért nem éri meg nekik az un. ROLA rendszer. Ha az lenne, ami tőlünk nyugatra, hogy a kamionok a célállomáshoz legközelebbi állomáson hajthatnak le a vonatról az útra, akkor a szélső sávok, meg általában az utak nem romlanának ennyire, plusz élhetőbb is lenne a közlekedés. A környezetszennyezésről nem is beszélve.
Haddel03-02-2016 12:36:36 // 77748
Ja azért annyira nem bosszant ,de van hogy nincs kedvem kerülgetni ,elcsorgok mellette jobbról 😃
Az viszont igaz ,hogy túl sok időt nem lehet megtakaritani,700 háztól házig 700 kmt megyek ,ha nincs dugó ,és normálisan megyek 140-150 között akkor 6,5 óra alatt otthon vagyok,ha tolom neki ,akkor 6.
Liquid03-02-2016 12:34:24 // 77747
Szerintem épphogy nincs túllihegve, mert nem tartják be.
Mennyire kell idősnek lenni? :)
.......................03-02-2016 12:34:23 // 77746
én már láttam személyautót amit a kamionok összenyomtak nem egyet
hátul nem élték túl egyben sem
Giuntini03-02-2016 12:33:37 // 77745
Példa az M7 Aliga és Siófok között. Én ott soha nem megyek ki a külsőbe. Nem tudom milyen anyagot használtak ott a felújításnál.
David | Centocinquantanove03-02-2016 12:32:18 // 77744
Ha valaki szütymög a középsőben azt meg lehet előzni jobbról, esetleg egy óvatos figyelmeztető dudálással egybekötve.
Ugyanis ez nem előzésnek, hanem elhaladásnak számít...
.......................03-02-2016 12:31:13 // 77743
úgy látom mi egy cipőben járunk
Giuntini03-02-2016 12:29:50 // 77742
Mert szégyennek tekintik. Azt hiszik, hogy az csak a kamionoké.
David | Centocinquantanove03-02-2016 12:29:32 // 77741
Jó a Castrol edge 5W-40, ebből is a DPF barát.
Nem kell a castrolt sem bennehagyni 30ezerig. Én is cserélem 15ezrenként, ami nálam pont egy év.
Kolci03-02-2016 12:29:03 // 77740
Ebben igazad van, de sokszor olyan rossz az a sáv, hogy az embernek szinte fáj az amit a kocsi kap :((
.......................03-02-2016 12:28:17 // 77739
ez napi gond,
ugye neki is jobbratartás kötelezettsége lenne
de egy kicsit túl van ez lihegve hogy "takarodj a külsőbe"
120 az egyeltaáln nem kevés tempó
sokszor megyek én is többszáz km ert ennyivel
azért mert kényelmesebb,halkabb az autó,lassabban jönnek az infók és fáradt vagyok

sokan olyannyira felháborodnak ezen hogy tetlegességik fajul a dolog

majd ha idősebb leszel megérted hogy nem kell mindíg rohanni ,mégis odaérsz ahova akarsz időben
Haddel03-02-2016 12:19:35 // 77738
Én azt utálom mikor a 3 sávos részeken a középsőben megy az emberke 120-al,pedig senki nincs a külső sávban..
Giuntini03-02-2016 12:11:27 // 77737
Azt én is otthagytam, nagyon sok barom van ott.
Liquid03-02-2016 12:03:56 // 77736
abban a csoportban igen okosok vannak az utóbi időben, ki is léptem miután 2 naponta összevesztem valami gyökérrel
Liquid03-02-2016 12:02:42 // 77735
úgy tudom simán elírták a specifikációt
Giuntini03-02-2016 11:42:56 // 77734
Seleniát!!!! Csak itt sokan jönnek a Castrollal. Én is a Seleniát javaslom, úgyis 15 eztenként lecserélem. A 30 ezres periódus vicc!
afla15903-02-2016 11:37:47 // 77733
Én is csak Castrol Edge -el jártam.....semmi gond nem volt vele...
Shadin03-02-2016 11:22:15 // 77732
Én Castrol Edge-el járok. 5w-40 C3.
Grega40403-02-2016 11:20:28 // 77731
Pedig teljesen igaza van. Alapból nekem is az 5W40 volt szimpatikus. A 2.4 nagyobb hőt termel és "vékonynak" tűnik az 30-as viszkozitású. Régen Fiat Marea-hoz használtam Castrol-t, de most inkább a Selenia-t tenném bele :) Abból meg valóban az 5W30-as jó a DPF-nek, így az lesz. Azért köszi! :)
Shadin03-02-2016 11:20:15 // 77730
A csomagolás és pakolás egyfajta művészet :-)
Bulgária oda-vissza telepakolva és nem túl pakolva, kb. semmi gond nem volt.
Shadin03-02-2016 11:17:57 // 77729
A nagyfiam még nincs 180cm ugyan, de még nem panaszkodott jobb hátul. Párom pici, előre tudja húzni az ülést, de még azt sem kell nagyon.
Nivan8403-02-2016 11:14:53 // 77728
A facebook csoportban pont tegnap röhögtek körbe, amikor pont ugyanerre a kérdésre azt írtam mint Liquid itt....

Castrol Magnatec 5w40ben van dpf kompatibilis, csak elég szar híre van annak a cuccnak/
Shadin03-02-2016 11:13:31 // 77727
Nekem nem az a két izé rezonált, hanem a légszűrőház ért hozzá valamihez és az zörgött.
'''''03-02-2016 11:12:42 // 77726
Az se lenne baj ha félreállna előled a lassabban haladó.Sajna nem egyszer megyek valaki mögött aki direkt feltart.
Grega40403-02-2016 11:01:02 // 77725
Köszönöm Nektek! Van igen DPF, csak azt nem értetem, a gépkönyv miért írt WR 5W40-et. Az első 2.4 Jtdm-ekben nem volt gyárilag DPF? Vagy utólag módosították?
De mindegy lerendeltem az P.E. 5W30-ast :)
Grega40403-02-2016 10:55:25 // 77724
Benne van a DPF igen. Miért írod, hogy "Seléniát akarsz belerakni"? Te mit használsz?
Liquid03-02-2016 10:44:49 // 77723
A DPF-nek 5W30 kell vagy megfelelő DPF kompatibilis 5W40, a motornak viszont 5W40 a jobb.
Tehát az a kérdés van-e DPF.
Giuntini03-02-2016 10:42:45 // 77722
Elírás. Ha benne van a DPF, és Seleniát akarsz belerakni akkor 5W30 Pure Energy olaj kell. Ha ki van szedve a DPF akkor simán bele lehet rakni az 5W40-et, ami még jobb is lenne bele. Mindenképpen részecskeszűròs olaj kell bele ha benne van, mert a másik tönkreteszi a Dpf-et.
Liquid03-02-2016 10:40:40 // 77721
nekem se sikerült 2-vel, sőt egyre jobb, mert már nem kell babakocsi :)
Liquid03-02-2016 10:38:33 // 77720
az M1-en errefelé korrektül lehet menni, 150-nel az esetek 90%-ban én nagyok a leggyorsabb a legtöbb 110-120-szal megy
Grega40403-02-2016 10:15:53 // 77719
Sziasztok Cartársak!

Segítségeteket kérném. Olajcsere előtt állok. A kezelési kézikönyv Selenia WR SAE 5W40-et ír a 2.4 Jtdm-re, viszont Elaforg és egyéb oldalakon Selenia WR SAE 5W30-at írnak. Volt esetleg a kézikönyv kiadása óta változtatás a gyári ajánlásban? Én hajlok a nagyobb viszkozitású 5W40-re.
afla15903-02-2016 10:14:08 // 77718
:D mi meg a másik véglet vagyunk....a pöri az mindig fogy rendesen és egyenesen arányos a "nem férek el című" beszólásokkal......
Erhard 242 (Pure Energy)03-02-2016 10:01:54 // 77717
mert kicsik vagytok, keveset esztek :DDD
az évi 1 pöri nem egy jó átlag :P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.