Tamás jól mondja sprintbe kell lenyomni a 80-180at , az mutat valamit már :) nekem 12,5-13mp 17 es kerékkel, sík úton.
http://www.zeperfs.com/en/matchsel.htm
itt sok autó adata megvan , ha találsz hasonló súlyú autót és erősebbet , teljesen lehet hozzá viszonyítani ,hogy mégis mennyire vagy jó.
pld
Porshe 911 carrera 4 , 272le, 1420kg
80-180 11,5 mp
nagyon jó kis oldal.
Forum >> 159
Manky95604-02-2016 19:11:47 // 77867
Shadin04-02-2016 18:51:22 // 77866
Na. Első próbálkozás enyhe emelkedőn kvázi szar váltással 26mp.
Második próbálkozás sík úton kb. jó váltásokkal ~21mp egy boka lefos@ss@l, mert elfogyott az út :-)
4-5-6 fokozatban érzésre elváltva, de inkább pörgetve.
Második próbálkozás sík úton kb. jó váltásokkal ~21mp egy boka lefos@ss@l, mert elfogyott az út :-)
4-5-6 fokozatban érzésre elváltva, de inkább pörgetve.
'''''04-02-2016 18:50:53 // 77865
Mérd meg mennyi és kiderül,tényleg az automata a legrugalmasabb-e.
Giuntini04-02-2016 18:28:02 // 77864
Tudom, rájöttem, ha átteszem kézibe, akkor is elvált. Így nem lehet összemérni, de pl. 80-ról 120-ra automatával a legrugalmasabb. Előzéseknél hihetetlen mit művel. Lepadlózom mondjuk 60-nál, visszavált háromba, majd villámgyors négy és 100-on vagyok. Ha ezt a tempót tartom, akkor egy-két másodperc és hatban van. Én nagyon szeretem az automatát.
'''''04-02-2016 18:19:32 // 77863
Kíváncsi leszek,milyen adatok jönnek ki.
Haddel04-02-2016 18:07:31 // 77862
Mondjuk csalás,mert nekem most keskenyebb kerekek vannak fent. Az lehet ellensulyoz.
Haddel04-02-2016 18:06:36 // 77861
Ezt én is kiprobálom hétvégén ,kiváncsi vagyok ,mennyivel rugalmasabb a Te progid.
Shadin04-02-2016 18:05:33 // 77860
Így meg a sofőr a más ;-)
'''''04-02-2016 17:50:31 // 77858
Az úgy nem jó mert nem egyformák az autóink.80-180-ra ott mindegy milyen verda csak az idő számít. :-)
'''''04-02-2016 17:48:37 // 77857
Váltsál közben.80-tól 180-ig minél gyorsabban érj el.Kíváncsi vagyok,hány másodperc alatt.Vedd fel telóra és ott talán utána jobban meg lehet nézni.Hétvégén én is megmérem.
mizooo04-02-2016 17:35:07 // 77856
3d nyomtatás? :D
ribipeti04-02-2016 17:33:16 // 77855
Szeleptömb automatába:Ebay
Előfordult már valamelyikőtökkel, hogy vmelyik foglalata szétégett?
Nálam a Bre bal hátsó féklámpája kontakots lett, és elvileg nem javítható, mert elporladt a fülecske a foglalatban. Bontóban persze Brera kábelköteg nincs, amúgy meg levágni se szeretnék, mert a motortértől egyben megy hátra... Meg vagyok lőve, mert gondolom nem rendelhető.
Előfordult már valamelyikőtökkel, hogy vmelyik foglalata szétégett?
Nálam a Bre bal hátsó féklámpája kontakots lett, és elvileg nem javítható, mert elporladt a fülecske a foglalatban. Bontóban persze Brera kábelköteg nincs, amúgy meg levágni se szeretnék, mert a motortértől egyben megy hátra... Meg vagyok lőve, mert gondolom nem rendelhető.
Shadin04-02-2016 17:15:15 // 77854
El fog váltani
Giuntini04-02-2016 16:46:32 // 77853
Na majd megpróbálom megmérni.
Shadin04-02-2016 16:27:41 // 77852
Nyilván, de kíváncsi lennék rá, ha lehetne mérni...
Giuntini04-02-2016 16:15:51 // 77851
Ebben a diszciplínában szerintem a 2,4 Q-tronic verhetetlen.
Shadin04-02-2016 15:45:59 // 77850
Az én váltóm (C635) gyengusz, a korábbiak F40-ese erős :-)
norbi040904-02-2016 15:41:03 // 77849
A 136 lovas 2.0 JTDm is bírná ezt a Manky progit? Vagy abban gyenguszabb a valtó?
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2016 15:34:36 // 77848
hogyan? csak 6? vagy 5? vagy mi? :D
Liquid04-02-2016 15:30:23 // 77847
no arra én is kíváncsi volnék, hétvégén le is csekkolom mit mutat az enyém
Shadin04-02-2016 15:17:24 // 77846
Mármint a Manky féle 2.0...
Shadin04-02-2016 15:14:43 // 77845
4-esben 1500-4500 17,5mp
FireAlfa04-02-2016 15:08:08 // 77844
Köszönöm!
'''''04-02-2016 15:02:19 // 77843
Csinálj már egy mérést 80-180-ig.Kíváncsi lennék mit fut.
yani🍀04-02-2016 14:58:29 // 77842
Akartam, de sajnos már néhány hete elhagyták a 100-200 közötti számokat. Ez legyen a legnagyobb baj.
Shadin04-02-2016 14:52:06 // 77841
És ugyan az a progi volt rajta mint az enyém.
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2016 14:51:27 // 77840
most már elhagyja :)))
'''''04-02-2016 14:49:34 // 77839
Inkább csak a nyomaiba lép. :-)
'''''04-02-2016 14:48:44 // 77838
És nem kaptál 159-re végződő rendszámot? Ejnye-ejnye! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2016 14:40:26 // 77837
annál jobban megy inkább a chippelt 2,4 szintjét lépi alapban :)
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2016 14:39:44 // 77836
50502603
FireAlfa04-02-2016 14:23:15 // 77835
Ha az autóval szemben állok akkor a bal hátsó alsó motortartó. Köszönöm előre is
Giuntini04-02-2016 14:21:09 // 77834
Hát ennek nagyon örülök! Sok örömöd legyen benne! Nagyok kíváncsian várom a talit. Majd megyünk vele egy kört!
yani🍀04-02-2016 13:48:56 // 77833
Igen, ezt tapasztalom.
.......................04-02-2016 13:48:03 // 77832
ha jól értelmezem akkor a TBi ugynúgy megy mint a 2,0jtdm manky csippel?
érzésre persze
érzésre persze
yani🍀04-02-2016 13:41:47 // 77831
Valóban igazad volt. A 2.0 január elején kapott egy optimalizált progit Mankytól. Nagyjából 215 Le és 420Nm körüli lett az autó. Érzésre a TBi ugyanezt tudja. Nyíregyházáról lábon hoztam haza, egy barátom 140lovas dízel Mondeo-val jött mögöttem. Meg sem próbált utánam jönni, amikor kigyorsítottam. Hatodikban, 90-nél lepadlózva is brutálisan megindul. Eddig nem akartam elhinni, pedig igaz:-)
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2016 13:33:45 // 77830
melyik kell?
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2016 13:26:05 // 77829
na és hogy tetszik?
yani🍀04-02-2016 13:12:01 // 77828
Nem kicsi az örömöm.:-)
FireAlfa04-02-2016 13:09:56 // 77826
Tudsz esetleg nekem egy gyári cikkszámot adni?
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2016 12:57:14 // 77825
pontosítok a kinézetük ugyan az csak más a hosszúság...
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2016 12:56:21 // 77824
más persze
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2016 12:08:30 // 77823
húzatópadon nem igazán melegítenek semmit a megfelelő ponton húzzák vissza amit kell a megfelelő ideig ...
FireAlfa04-02-2016 12:04:03 // 77822
Erhard segíts nekem. Motortartó bak ami hátul alul van (az autóval szemben állva) bal oldalt az ugyanolyan mint a váltótartó? Vagy az egy másik típusú. 159 1.9 16v jtdm sw 2006.
Köszi
Köszi
.......................04-02-2016 11:50:11 // 77821
tény hogy így sosem lesz tökéletes a javítás ,
ezért igazad van
hogy kókánynak minősítettük a videót
ezért igazad van
hogy kókánynak minősítettük a videót
.......................04-02-2016 11:47:46 // 77820
kaszni javítás eléggé sérült kocsikon
csak akit érdekel hogy miből mit lehet csinálni ,mégha törött is
csak akit érdekel hogy miből mit lehet csinálni ,mégha törött is
.......................04-02-2016 11:44:42 // 77819
pedig valszeg igen
a váznyúlnányt mindíg így egyenesítik ki ,
csak nem teherautóval :)
profibb a cucc de az elv ugyanaz
a váznyúlnányt mindíg így egyenesítik ki ,
csak nem teherautóval :)
profibb a cucc de az elv ugyanaz
yani🍀04-02-2016 11:39:34 // 77818
Gondolom egy ütközés következtében mozdult el a torony. Ez az ütés biztosan nem azon ponton érte, ahol vissza akarják rángatni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
433
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?