Forum >> 159

Liquid28-01-2016 10:49:26 // 77217
mennyiért lehet eladni felújítva? :)
yani🍀28-01-2016 10:42:29 // 77216
Valóban szebb az alufelni, de a meglévőket max 10k-ért szinte új állapotba hozzák. Ennyiért nem kapni alut.
Liquid28-01-2016 09:59:13 // 77215
érdemesebb beruházni valami occó alufelnire :)
Giuntini28-01-2016 09:33:42 // 77214
Gyönyörű cartárs!
yani🍀28-01-2016 08:49:30 // 77213
Cegléden van egy cég, ahol néhány ezer forintért szemcse szórják és szinterezik. Én már többet is csináltattam, olyanok lettek, mint az újak.
David | Centocinquantanove28-01-2016 08:22:01 // 77212
Én is felni és gyári dísztárcsa kombót használok.

Ezzel kapcsolatban szeretnék is tanácsot kérni. Az acélfelni ugye le van fújva feketére, de a lyuggatásoknál már eléggé látszik, hogy átüt a rozsda rajta. Távolabbról nézve nem olyan gáz, de közelről már szégyen.
Érdemes lefújatni feketére megint, vagy érdemesebb beruházni egy újra?

A felnit amúgy tavaly is beadtam, hogy nézzenek rá az összesre,egyengessék ki, ha van benne kifli, de visszaadták, mondván, hogy nincs ezeknek semmi baja... Tehát összességében nincs is baja, csak az idő vas foga beleharapott már.
Haddel27-01-2016 23:22:45 // 77211
Ismersz :D
Chianti27-01-2016 23:11:11 // 77210
Valld be, hogy a felnikkel már meg is tetted! :o)
Chianti27-01-2016 23:07:02 // 77209
Először gyári dísztárcsát szerettem volna én is, de végül ez lett. Az nem tetszik, hogy domború, nem pedig homorú, mint a gyári. Lehet nem olyan kívánatos így a vas, de télen nekem megteszi.
Apropó, téli felni. Múltkor is említettük itt, mennyire nehéz dolga van annak, aki nem gyári felnit akar a 159-re. A héten láttam egy 159 TI-t ezzel a 17-es felnivel.

Bár szerintem régebbi széria, legalábbis én nem találtam a jelenlegi ENZO kínálatban, de nekem tetszik. Azért a kupakot lecserélném Alfásra.
Chianti27-01-2016 22:45:30 // 77208
Grazie! :o)
Haddel27-01-2016 21:49:44 // 77207
Látod ,ez a baj! Igyál még! :)
Liquid27-01-2016 21:40:19 // 77206
hányszor egyet? :D
Csabi27-01-2016 21:37:34 // 77205
Ahham:)
droberto27-01-2016 21:30:36 // 77204
Pedig csak egy deci bort ittam. :)
Akkor ez lehet koszos, összeesett légszűrőtől és tömörtelen csövezéstől. :)
droberto27-01-2016 21:28:47 // 77203
Na mizu... nyikkan már háromba? :)))
Csabi27-01-2016 21:27:42 // 77202
koszolódni tud, így írta ;)
droberto27-01-2016 21:26:40 // 77201
Brutál... lecsúszik a légy is róla. :)
droberto27-01-2016 21:25:45 // 77200
Így-így! :)
droberto27-01-2016 21:25:02 // 77199
Nem MAP (szívőcső nyomás/hőmérséklet) érzékelőt akartál írni?
Az LLM nem tud kokszolódni, mert a légszűrő után de még a turbó előtt van.
Dömpi (il dottore)27-01-2016 21:13:43 // 77198
szombaton segítek neked...lehet ketten többre megyünk :)
Dömpi (il dottore)27-01-2016 21:08:51 // 77197
végre valaki! végre nem csak én járok télen acélfelnivel és dísztárcsával :)
yani🍀27-01-2016 20:03:53 // 77196
Ragaszd le maszkolószalaggal.
Pityukoma27-01-2016 19:51:02 // 77195
Ma gondoltam egy nagyot és vettem fűtőszál javító festéket. Jött a hideg idő és azt vettem észre hogy a 7-8-as fűtőszálam nem működik. Jól láthatóan az előző tulaj valamit betömködött a kalaptartóra és felsértette egymás alatt a gyári réteget. Csináltam olyan pacsmagot a festékkel hogy csak na. Enyhén szólva undorító lett. Ezért még mielőtt teljesen megszáradt le is töröltem. Adnak hozzá egy sablont amit rá kell ragasztani a sérülésre, de nem jó mert aláfolyik és kb 2x olyan széles a nyílása mint a gyári vastagság. No sebaj -gondoltam- és ismét neki futottam, de már sablon nélkül. Sikerült még nagyobb absztrakt mintát festenem az üvegre :-( Ezt is letöröltem :-( A végére már úgy fázott a kezem hogy képtelen voltam a kis ecsettel remegés nélkül matatni. Teljes kudarc :-(((
Kap még egy esélyt ha megint lesz egy kis időm. Úgy gondoltam hogy vagy szig. szalagot vagy celluxot ragasztok a sérült rész alá és fölé, aztán festek. Hátha....
Ha nem jön össze és megint bénázok, akkor elviszem egy szakemberhez:-)
Valaki csinált már ilyet? Hol rontottam el?
Haddel27-01-2016 19:29:04 // 77194
Huu nagyon szép lett!! Sunáznám!!😃😃
Pityukoma27-01-2016 19:26:48 // 77193
Vaooo, Shadin enyhén fogalmazott :-)))
Csabi27-01-2016 18:38:13 // 77192
"Egycsapásra megoldódott minden problémám."

Ez nálam is így történt...Hihetetlen, h mennyi szívást tud okozni...
Csabi27-01-2016 18:22:27 // 77191
A töltőfesz hőmérséklet függvényében változik. A diagram alapján


Nagyjából elmondható , h nyáron 13,9-14V , télen pedig 14,1-14,3 körül kell mozognia.
Ami fontos, h terhelésre sem szabad ~13,5V alá esnie.
Szabolcs 15927-01-2016 18:16:06 // 77190
Ma végre meg jött a részecskeszűrő be a hőmérséklet érzékelő pénteken megy a helyére addig is pihen a garázsba :)))
Chianti27-01-2016 18:09:45 // 77189
Természetesen "műszerfalápolót" akartam írni... :o)
Chianti27-01-2016 18:08:15 // 77188
Pedig csak egy nagynyomású kézi mosót, meg egy prémium gépi programot kapott...
Na meg belső takarítást, műszarfalápolót, ablaktisztítót... és sok sok szeretetet :o)
Amúgy a valóságban nem ilyen ám a Rosso , csak az átlagos digitális masinák nem tudnak mit kezdeni a piros színnel. De tény, hogy gyönyörű lett.
Shadin27-01-2016 18:01:11 // 77187
Mint Salamon töke :-)
Chianti27-01-2016 17:44:00 // 77186
Ma végre kényeztettem kicsit az olasz barátnőmet...
A jelszó: Legyünk szépek télen is!

...és nem érdekel, ha holnap megint úgy fog kinézni, mint 1 varacskos disznó, mert ma mindent megkapott, ami jár neki!
Annyira más így beülni és vezetni! Mikor jön már a tavasz???
Dömpi (il dottore)27-01-2016 16:00:01 // 77185
Ma meguntam várni a szerelőmre! (szegényt nem hibáztathatom, két hete javítják nála a csápos emelőt, így csak aknáról tud szerelni, a műhely fele kapacitással megy a munka meg csak torlódik).
Szóval nem vártam tovább, elvittem beállíttatni a futóművet a megszokott futóművesemhez - blog.

7végén Pityukomával kicseréljük a kézifékbowdent, Yanival pedig lehet megpróbáljuk beapplikálni a LED-es nappali menetfény/ködlámpa-kombót.

Előre is köszönöm mindkét Cartársnak, hogy szorult helyzetben ennyire segítőkészek!

U.I.
Szivárog a váltóolaj a rövid oldal (bal) kihajtásnál, úgy tűnik nem bírta a féltengelyszimmering a váltószerelést.
Úgyhogy csak kell kérnem a szerelőmnél egy rendkívüli időpontot, ez az ő sara részben, ezt ki kell javítania.
Pityukoma27-01-2016 15:20:18 // 77184
Én az ex-be vettem új EGR-t mikor kiolvasztotta a szívósort. Majd pár ezer km után elkezdte a szokásos ~1800rpm körüli rángatást. No ez már felbosszantott:-( és én is kiírattam a pi..ba! Általában a gyári megoldás híve vagyok, de itt kivételt tettem. Egycsapásra megoldódott minden problémám. Azóta az új gazdinál szolgál (KicsiJoe CarTárs).
Erhard 242 (Pure Energy)27-01-2016 15:15:40 // 77183
ma a garázsban behekkelem :D
Pityukoma27-01-2016 15:14:33 // 77182
No erre kivi leszek :-) Mikor szereled be?
Erhard 242 (Pure Energy)27-01-2016 14:58:18 // 77181
no itt van a Novitec.... hát ezen nincs potméter semerre meg kb akkora mint a motorvezérlő...
yani🍀27-01-2016 14:17:52 // 77180
Keresd Erhard-ot
Szili827-01-2016 13:48:29 // 77179
Sziasztok!
Érdeklődök, hogy hol lehet beszerezni a hátsó ülés alatt lévő patentokat ami elől fogja az ülést , mert ki kellett szednem aztán eltötek. Berlina típusúba kellene.
Hati27-01-2016 13:22:24 // 77178
Ha nem boldogulsz vele, az a legegyszerűbb ha kiíratod a pi..ba!
Korábban nekem is volt egr gondom, megakadt, megszorult, pucoltam, megint, aztán cseréltem, meguntam, kiírattam, azóta is hibátlan, no hiba, és a fogyi is kisebb lett 0,5-el!
Giuntini27-01-2016 13:16:38 // 77177
Sziasztok! Annyi lenne a kérdésem, hogy az elkoszolódott légtömegmérő milyen hibajelenséget produkál?
Shadin27-01-2016 12:21:34 // 77176
Így igaz, tesztelni lehet ledugózva meg leszedett működtető blokkal is, de nem lehet lehúzott stekkerrel.
Shadin27-01-2016 12:20:24 // 77175
A töltőfeszültség minden esetben ~14,4 volt
Alfonis27-01-2016 12:10:45 // 77174
dede. EGR ledugózásnál csak hibaüzenet jön. MIL lámpa világítani fog de ennyi. Szervíz módba csak dpf miatt dobja asszem. igaz?
Nivan8427-01-2016 11:58:57 // 77173
Cartársak,
Mi az 1.9 8v jtdm motor generátorának a gyári mértékű töltőfeszültsége.
Mattee8927-01-2016 07:38:12 // 77172
Köszönöm a tippet, ezeket átnézem majd hétvégén. Azt meg lehet csinálni, hogy próbaképpen "ledugózom" az EGR szelepet? Tudom hogy igazából az ECU-ból is ki kellene írni, ezt csak a hiba kiszűrésének az idejéig csinálnám meg, vagy ilyenkor nem fog üzemelni rendesen a paripa?
Greentimus27-01-2016 07:28:12 // 77171
Szerintetek mi lehet a jelenség forrása? Novemberben fel lett újítva az önindító és azóta mikor beröffen a motor, de még a gombon van az ujjam van egy csúnya hang. Mintha surlódna valami aztán elengedem a gombot és elhallgat. A visszahúzó tekercsre tippeltünk, garanciában ki is lett cserélve, hibátlan elvileg az önindító, de a hang megmaradt. Tuti nem az okozza. A lendkerék csinál ilyet? Az csattanna leállításnál ha nem benyomott kuplunggal állítanám le a kocsit, tehát már nem egészséges.
Másik furcsaság : új jelenség. Kb a 10 fokos mélygarázsból kijövök a kb. 3 fokba és 2 km után megfog a piros (tehát hideg a motor), akkor hallok egy ütemes búgást, mintha az alapjárat ingadozna, közben pedig teljesen stabil. Csak álló helyzetben hallom és nem tudom, hogy üzemmelegen milyen lenne, mert egyszer a közeli Tescoban voltam, egyszer a szervizbe meg vissza, és ezalatt nem melegedett be.
.......................27-01-2016 02:55:58 // 77170
Szivosor kis pillagóknál vacs kirepedt intercooler csőnél el tud szökni a töltőnyomás
Bár akkor lenne hibakód is
Szerintem neked egyszerűen szorul az egr ,ott is elmegy a nyomás ha nem zár le
Hardy26-01-2016 22:13:09 // 77169
Ugyan erről beszélgettünk mi is. Míg nálunk itt töltik rendszám nélkül az egész hétvégét mert ha pénteken megfogom és nincs nála pénz csak hétfőn kap addig máshol simán tovább engedik őket. Pedig a törvények mindenhol egyformák.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.