Forum >> 159
GTPeti30-08-2009 18:40:40 // 5590
GTPeti30-08-2009 18:37:18 // 5589
DrB30-08-2009 18:22:23 // 5588
Beraktam ma már a "Csevegés (Á la Alfa Romeo....szerelem)" c. topikba is, de ott, úgy tűnik, elsüllyedt. Annál fontosabb hír, úgy gondolom, ezért beírom a ide is:
Új tagként először is üdv Mindenkinek! Itt is köszönöm a sok kedves üdvözlést! :))
Gondolom, mindenkinek jól esik olvasni az alábbiakat. :))
Tegnap kaptam meg egy német barátomtól az Auto Test című, az Auto Bild német nyelvű autós magazin szeptemberi autó vásárlási havi kiadványát. Tíz oldalon foglalkozik az Alfa Romeóval.
Köztük közli a J.D. Power amerikai cég vásárlói elégedettséget vizsgáló legfrissebb felmérését. A cégről annyit jegyez meg, hogy 1968 óta van a piacon, Londonban és Münchenben van irodája a kaliforniai központon kívül. S a legjelentősebb kutatóintézetnek minősíti a céget ezen a piacon.
Az autótulajdonosok elégedettségi rangsorát Németországban 2002 óta készíti el a fenti piackutató cég. A 2009-es felmérésben 16 425 német autóst kérdeztek meg. Kritérium volt, hogy az minősített autót legalább két év óta és 30 ezer km-en át vezetni kellett.
A vasat Minőség/Megbízhatóság, Attraktivitás, Szerviz és Költségek kategóriákban kellett osztályozni.
És akkor a márkák szerinti rangsor 2009-ben:
1. Daihatsu
2. Alfa Romeo
2. Mercedes-Benz
4. BMW
5. Audi
5. Toyota
7. Mazda
7. Mini
7. Skoda
10. Honda
11. Volvo.
12. Mitsubishi
13. Dacia
13. Volkswagen
15. Suzuki
16. Nissan
17. Seat
18. Renault
19. Citroen
20. Hyundai
21. Ford
22. KIA
22. Opel
22. Peugeot
Az Alfa Romeo megítélése a németeknél 2002-től a következőképpen alakult:
2002.: 26. hely
2003.: 22. hely
2004.: 25. hely
2005.: 24. hely
2006.: 15. hely
2007.: 17. hely
2008.: nincs adat
2009.: 2. hely
Ugyanúgy 2002-től a Mercedes legrosszabb helyezése 11., a BMW-é 7., az Audié 12., a Daihatsué pedig a 13. volt.
Az újság ill. a felmérés az érezhetően ügyfél-barátabb szervizpolitikát, a jobb termékminőséget és a modern technikát említi okokként. Az Attraktivitás kategóriában természetesen az Alfa végzett az első helyen, s az abszolút második hely okaként is csak a magas árnívót említik a Daihatsuval szemben.
A héten megpróbálom beszkennelni és feltölteni valahová mind a 10 oldalt. Németül tudók előnyben. :)
Az alábbi linken a felmérés angolul:
http://www.jdpower.com/corporate/news/releases/pressrelease.aspx?ID=2009116
Mindenképpen komoly jelzésértékűnek látom, hogy a német piacon ilyen eredmény született.
Szászországban élve nem sok Alfával találkoztam eddig. Baromi nagy a német autók dominanciája. A német ismerőseim jó része is oda van az Alfákért a design miatt, de aztán jön a szokásos félelem a megbízhatóság terén...
Érdekes lenne tudni, a felmérésben résztvevő 16 425 autótulaj hány százaléka volt alfás, s azon belül is hogyan oszlottak meg az egyes Alfa modellek?
Új tagként először is üdv Mindenkinek! Itt is köszönöm a sok kedves üdvözlést! :))
Gondolom, mindenkinek jól esik olvasni az alábbiakat. :))
Tegnap kaptam meg egy német barátomtól az Auto Test című, az Auto Bild német nyelvű autós magazin szeptemberi autó vásárlási havi kiadványát. Tíz oldalon foglalkozik az Alfa Romeóval.
Köztük közli a J.D. Power amerikai cég vásárlói elégedettséget vizsgáló legfrissebb felmérését. A cégről annyit jegyez meg, hogy 1968 óta van a piacon, Londonban és Münchenben van irodája a kaliforniai központon kívül. S a legjelentősebb kutatóintézetnek minősíti a céget ezen a piacon.
Az autótulajdonosok elégedettségi rangsorát Németországban 2002 óta készíti el a fenti piackutató cég. A 2009-es felmérésben 16 425 német autóst kérdeztek meg. Kritérium volt, hogy az minősített autót legalább két év óta és 30 ezer km-en át vezetni kellett.
A vasat Minőség/Megbízhatóság, Attraktivitás, Szerviz és Költségek kategóriákban kellett osztályozni.
És akkor a márkák szerinti rangsor 2009-ben:
1. Daihatsu
2. Alfa Romeo
2. Mercedes-Benz
4. BMW
5. Audi
5. Toyota
7. Mazda
7. Mini
7. Skoda
10. Honda
11. Volvo.
12. Mitsubishi
13. Dacia
13. Volkswagen
15. Suzuki
16. Nissan
17. Seat
18. Renault
19. Citroen
20. Hyundai
21. Ford
22. KIA
22. Opel
22. Peugeot
Az Alfa Romeo megítélése a németeknél 2002-től a következőképpen alakult:
2002.: 26. hely
2003.: 22. hely
2004.: 25. hely
2005.: 24. hely
2006.: 15. hely
2007.: 17. hely
2008.: nincs adat
2009.: 2. hely
Ugyanúgy 2002-től a Mercedes legrosszabb helyezése 11., a BMW-é 7., az Audié 12., a Daihatsué pedig a 13. volt.
Az újság ill. a felmérés az érezhetően ügyfél-barátabb szervizpolitikát, a jobb termékminőséget és a modern technikát említi okokként. Az Attraktivitás kategóriában természetesen az Alfa végzett az első helyen, s az abszolút második hely okaként is csak a magas árnívót említik a Daihatsuval szemben.
A héten megpróbálom beszkennelni és feltölteni valahová mind a 10 oldalt. Németül tudók előnyben. :)
Az alábbi linken a felmérés angolul:
http://www.jdpower.com/corporate/news/releases/pressrelease.aspx?ID=2009116
Mindenképpen komoly jelzésértékűnek látom, hogy a német piacon ilyen eredmény született.
Szászországban élve nem sok Alfával találkoztam eddig. Baromi nagy a német autók dominanciája. A német ismerőseim jó része is oda van az Alfákért a design miatt, de aztán jön a szokásos félelem a megbízhatóság terén...
Érdekes lenne tudni, a felmérésben résztvevő 16 425 autótulaj hány százaléka volt alfás, s azon belül is hogyan oszlottak meg az egyes Alfa modellek?
Buksi28-08-2009 09:50:36 // 5587
Előre is gratula hozzá! :-)
Kompressz úr26-08-2009 22:31:07 // 5586
Hajrá!
GTPeti26-08-2009 22:27:19 // 5585
Tegyél fel fotót róla. Vagy rajzojjá! :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-08-2009 22:25:37 // 5584
no szombattól az új vasat koptatom már úgy néz ki :))
pettinke21-08-2009 00:21:11 // 5583
gratz! :-))
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2009 10:13:01 // 5582
végül is navin kívül full :)
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2009 10:11:40 // 5581
2006. 08. Rosso SW, Distinctive High , 2,4, barna bőr, 18" alu :D lesznek majd képek:)
jah a zene brutális benne ahogy szól :D
jah a zene brutális benne ahogy szól :D
Satti19-08-2009 10:11:24 // 5580
Elméletileg az lenne az igazi, hogy hétköznapra, a városba, munkához, ilyesmi, elég lenne egy kis motoros diesel 159-es, de mellette kellene tartani egy igazi élményautót, amit csak találkozókra, napos hétvégéken csak autókázásra használni, ez lenne egy szép állapotú régifajta GTV V6-os.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2009 10:02:19 // 5579
nem fikázom csak a 2,4-es tapasztalatom van...
Halesz19-08-2009 09:57:42 // 5578
Wow gratula! De mesélj még, mikori az autó, szín, felszereltéség? Fotók? Nincs semmi az adatlapodon!
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2009 09:40:06 // 5577
ezennel beléptem a 159 tulajok körébe...vegyes érzelmek kavarognak bennem :)
ami tetszik: brutálisan szép kívül, belül az autó meglepetésemre 18" felnivel adták ez a 235 gumi úgy fexi az utat hogy hihetetlen, az ülések nagyon kényelmesek végre elférek normálisan, a váltó rövidsége alig kell mozgatni, a futóműve mesés semmi kopogás és elnyeli az úthibákat, 160 felett sincs zaj az autóban, motorhang szinte nulla, a kezelő felület, karok, gombok ergonómiailag és használhatóságra magasabb kategóriát képvisel, a fékek brutálisat fognak...:DDD
ami nem tetszik: nem jöttem rá még mit rontottak el vagy a 2,4 motor vagy a váltó áttételezés a rossz vagy mindkettő vagy a súly...2000ig hulla az autó bár igaz egyesben nagyon gyorsan eléri a 2000-es fordulatot igazán 2500tól húz de elmarad az ülésbe paszírozás élménye, mikor áthúzom kettesbe gondolkodik egy picit utána indul meg ez nagyon furcsa...persze 1750kg az autó gondoltam hogy nem versenyautó lesz (a 156-omon jobban érezni a gyorsulást) de amit írtak a népítéletben hogy 1500-tól húz 4500-ig az hülyeség 2000-2400-tól húz letiltásig. Persze közre játszik az elektromos gázpedál reakcióidejének impotensége, vicc ha az ember lassan nyomja majd tiporja akkor jól megindul valahogy át kéne íratni a programját ... Ez a menetdinamika teljesen németes itt hiányzik az Alfa feeling...
Fogyasztás: 126km/h átlagsebességnél 9.1L, tartós tempomatos 150km-nél 8.2L
Összességében nagy előre lépés az 56-hoz képest mind kinézetre, mind csomagtérre, kényelemre, futóműre de ahhoz képest hogy 200 ló nem érezni ....persze magasabban ül az ember, nagy kaszni, nagy súly, Euro4, rossz gázpedál reakció, érdekes váltó áttételezés....szokni kell ezeket
Kurva szép egyszerűen brutális ahogy kinéz mindenki ment le az autópályán egy TI -vel versenyeztünk egy darabig majd villantás és elment :))))
ami tetszik: brutálisan szép kívül, belül az autó meglepetésemre 18" felnivel adták ez a 235 gumi úgy fexi az utat hogy hihetetlen, az ülések nagyon kényelmesek végre elférek normálisan, a váltó rövidsége alig kell mozgatni, a futóműve mesés semmi kopogás és elnyeli az úthibákat, 160 felett sincs zaj az autóban, motorhang szinte nulla, a kezelő felület, karok, gombok ergonómiailag és használhatóságra magasabb kategóriát képvisel, a fékek brutálisat fognak...:DDD
ami nem tetszik: nem jöttem rá még mit rontottak el vagy a 2,4 motor vagy a váltó áttételezés a rossz vagy mindkettő vagy a súly...2000ig hulla az autó bár igaz egyesben nagyon gyorsan eléri a 2000-es fordulatot igazán 2500tól húz de elmarad az ülésbe paszírozás élménye, mikor áthúzom kettesbe gondolkodik egy picit utána indul meg ez nagyon furcsa...persze 1750kg az autó gondoltam hogy nem versenyautó lesz (a 156-omon jobban érezni a gyorsulást) de amit írtak a népítéletben hogy 1500-tól húz 4500-ig az hülyeség 2000-2400-tól húz letiltásig. Persze közre játszik az elektromos gázpedál reakcióidejének impotensége, vicc ha az ember lassan nyomja majd tiporja akkor jól megindul valahogy át kéne íratni a programját ... Ez a menetdinamika teljesen németes itt hiányzik az Alfa feeling...
Fogyasztás: 126km/h átlagsebességnél 9.1L, tartós tempomatos 150km-nél 8.2L
Összességében nagy előre lépés az 56-hoz képest mind kinézetre, mind csomagtérre, kényelemre, futóműre de ahhoz képest hogy 200 ló nem érezni ....persze magasabban ül az ember, nagy kaszni, nagy súly, Euro4, rossz gázpedál reakció, érdekes váltó áttételezés....szokni kell ezeket
Kurva szép egyszerűen brutális ahogy kinéz mindenki ment le az autópályán egy TI -vel versenyeztünk egy darabig majd villantás és elment :))))
isa15619-08-2009 09:14:50 // 5576
Érdekesnek tartom hogy a 156 2.0 TS erejét nem szokták fikázni, A 159 1.9 16v pedig mindig le van húzva. Használom mind 2 típust, és nem vagyok benn biztos, hogy a TS legyorsulná a 159-et. Természetesen a dieselnek semmiképpen nincs az a varázsa, de talán az nem is arról szól.
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2009 08:42:19 // 5575
temetőbe általában szerencsére nem a 10 éves gyerekeket temetik ha nem a korosabb embereket...egy 2005 óta gyártott autó minden csak nem koros :)
pettinke19-08-2009 00:05:22 // 5574
"aki temető mellett lakik, azt hiszi, járvány van."
nyilván a szerviz azért szerviz, hogy szereljenek benne autót... és van más márkánál is motorcsere.
a 150 lovas 1.9 tádé, az szerintem elég. 1500 alatt semmi sincs, de utána teljesen OK. nyilván nem fogsz vele nitrós nyikhajokat és 3.0 bömösöket legyorsulni, de ezen kívül megy autópályán is mint a golyó, meg városban is.
nyilván a szerviz azért szerviz, hogy szereljenek benne autót... és van más márkánál is motorcsere.
a 150 lovas 1.9 tádé, az szerintem elég. 1500 alatt semmi sincs, de utána teljesen OK. nyilván nem fogsz vele nitrós nyikhajokat és 3.0 bömösöket legyorsulni, de ezen kívül megy autópályán is mint a golyó, meg városban is.
Halesz18-08-2009 22:21:14 // 5573
Hát szerintem a 3,2 azzal a súllyal semmit nem ér, érzésre a 2,4-es is van olyan jó... a fogyasztásról meg ne is beszéljünk, egyáltalán nem nyújt annyival több élményt a 3,2-es 159-es... sajna!
Erhard 242 (Pure Energy)18-08-2009 22:20:05 // 5572
Te nagyon a végletek embere vagy egyik oldalról elég egy 120 lovas 59-es de az igazi alfa érzés a V6 GTV ...érzed a különbséget? :)
Satti18-08-2009 22:16:05 // 5571
Igazi Alfa érzést a régi fajta V6 GTV-vel lehet érezni a hátsó kerék hajtással és azzal a hanggal.:-)
jandibandi18-08-2009 22:13:48 // 5570
én 159 2.4 jtd motorcseréről tudok, 1 éves a vas, persze mindent szét lehet küldeni...
Erhard 242 (Pure Energy)18-08-2009 22:10:54 // 5569
az alfás érzést vártam ...
Erhard 242 (Pure Energy)18-08-2009 22:09:40 // 5568
a szalonban épp egy 3,2 Brera blokkját cserélték kint egy 159 sw állt kérdeztem ez crosswagon vagy csak a blokk hiányzik belőle? 1.9JTS volt...remélem az 1.8TB jobb lesz...
Satti18-08-2009 21:57:45 // 5567
Akkor 3.2 V6 benzinest kell belőle venni, az talán elég lesz! :-)
Azért gondolom a hétköznapi forgalomban, használatban a 150 lovas Diesel-el lehet normálisan autózni.
Azért gondolom a hétköznapi forgalomban, használatban a 150 lovas Diesel-el lehet normálisan autózni.
Kompressz úr18-08-2009 21:54:14 // 5566
Szökési, akarom mondani...
Kompressz úr18-08-2009 21:52:46 // 5565
Azt vártad, hogy szükési sebességgel közlekedik?
Erhard 242 (Pure Energy)18-08-2009 20:54:18 // 5564
el nem tudom képzelni hogy mehet a 120 lovas 159 még a 150 lovast is gyengének találom benne...még a 2,4 sem az amit vártam
Zozo8518-08-2009 10:07:21 // 5563
Igen igen tudom de majdnem 1 milla van köztük...ha nem nézem ezt a nagyon olcsót alap felszereltséggel és 8 szeleppel :D
ha 156 akkor sztem 2.4
ha 156 akkor sztem 2.4
Kompressz úr17-08-2009 22:46:00 // 5562
Ha kéretlenül adhatok tanácsot, azért a 156ot gondold meg. Egy-két év múlva ugyanúgy viszketni fog a feneked egy 159ért, ha már most ez a kedvenc...
Kompressz úr17-08-2009 22:42:19 // 5561
SW-vel jobban jársz. Annak legalább pakolható a csomagtere, ha már egyébként nőitáska méretűre sikeredett a 156 csomagtere.
Zozo8517-08-2009 18:48:19 // 5560
hmm már lebeszéltek erről a motorrol :D
Nagyobbal meg elég húzós, ezért sztem maradok az újabb 156nál egy 2.4-es motorral ha találok ami nem kombi :D nem könnyű
Nagyobbal meg elég húzós, ezért sztem maradok az újabb 156nál egy 2.4-es motorral ha találok ami nem kombi :D nem könnyű
Zozo8517-08-2009 18:47:16 // 5559
ez igaz erre nem is gondoltam :D meg én amúgy is ismerem a várost :P
Halesz17-08-2009 18:46:00 // 5558
Szerintem ekkora súllyal szétpörgetve nem lesz örökéletű motor...
isa15617-08-2009 18:35:44 // 5557
Meg hát milyen dolog az a mai világban, hogy disc-ről műxik egy navi? Ha cd-t halgatok nem tervez újra. Nem beszélve a kelet európai hiányosságairól. Sosem lesz olyan naprakész, mint egy pl:IGO.
Corn17-08-2009 17:06:26 // 5556
Próbáltam a 159-et a 150 lovas motorral, és úgy éreztem, hogy alapvetően hétköznapi használatra teljesen rendben van, de ha valami miatt meg kellett indulni (pl. rövid szakaszon előzés tipikusan ilyen), na az nem ment neki. Túl nehéz hozzá.
Ezért lett végül a 400Nm-es 2.4-es. Igaz, hogy havonta legfeljebb egyszer használom ki, de akkor nagyon jól jön, ha be kell férni a kamion elé.
Kb. egy hónapja megint vezettem egy 150 lovas 1.9-est (miután két éve hajtom a saját 2.4-esemet), és nagyon-nagyon lehetett érezni a különbséget.
Ezért lett végül a 400Nm-es 2.4-es. Igaz, hogy havonta legfeljebb egyszer használom ki, de akkor nagyon jól jön, ha be kell férni a kamion elé.
Kb. egy hónapja megint vezettem egy 150 lovas 1.9-est (miután két éve hajtom a saját 2.4-esemet), és nagyon-nagyon lehetett érezni a különbséget.
Kompressz úr17-08-2009 16:09:36 // 5555
Egyébként én próbáltam gyári navis autót is. Nekem nagyon nem jött be, elég rossz megoldás, hogy a térdedig le kell nézni a térképre. Egy ablakra cuppantós cucc sokkal kényelmesebb és biztonságosabb mint a gyári.
isa15617-08-2009 15:27:39 // 5554
Nem gondolnám hogy gyári navit említ.
Zozo8517-08-2009 13:28:24 // 5553
tényleg az bár írja a navit de én nem látom benne :S
Kompressz úr17-08-2009 13:23:39 // 5552
A legolcsóbb egyébként full fapad...
GEORGE17-08-2009 12:50:39 // 5551
A szervizkönyv csak egy dolog, sajnos....
GEORGE17-08-2009 12:50:02 // 5550
A bőr valóban nem ér annyit amennyivel a többiek drágábbak....
De sajnos az élet többször produkálta már, hogy az olcsóbb autók nem véletlenül olcsóbbak.
Azért itt van 800ezerrel drágább 159-es is evvel a motorral.
Úgy látom, hogy 2,990,000-től kezdődik és 3,800,000-ig bezárólag van a választék.
Érdemes átgondolni és a közép részből választani később megtérülhet....
De sajnos az élet többször produkálta már, hogy az olcsóbb autók nem véletlenül olcsóbbak.
Azért itt van 800ezerrel drágább 159-es is evvel a motorral.
Úgy látom, hogy 2,990,000-től kezdődik és 3,800,000-ig bezárólag van a választék.
Érdemes átgondolni és a közép részből választani később megtérülhet....
Zozo8517-08-2009 12:45:30 // 5549
igen ez igaz a bőrön kívül semmi más nincs benne több, nekem is gyanús volt de szervízkönyves:S
GEORGE17-08-2009 12:41:04 // 5548
Igen olcsó.
Ime itt egy 159 120 lovas jtdm
Ez 2006.05. havi 76ezer km és 3.890.000Ft
Aztán itt is egy 120 lovas 159 amiben szintén kevesebb a km a kiírás szerint ennek ára 3.499.000 Ft
Amit te te linkeltél be az a legolcsóbb 159 120 lovas jtdm 2.990.000 Ft ráadásul a km is több benne.....
Szóval csak azért ne vedd meg mert a legolcsóbb 159. De te tudod.
Ime itt egy 159 120 lovas jtdm
Ez 2006.05. havi 76ezer km és 3.890.000Ft
Aztán itt is egy 120 lovas 159 amiben szintén kevesebb a km a kiírás szerint ennek ára 3.499.000 Ft
Amit te te linkeltél be az a legolcsóbb 159 120 lovas jtdm 2.990.000 Ft ráadásul a km is több benne.....
Szóval csak azért ne vedd meg mert a legolcsóbb 159. De te tudod.
Zozo8517-08-2009 12:05:27 // 5547
Mire gondolsz?
2.990.000 olcsó???
http://www.hasznaltauto.hu/3188409_alfa_romeo_159_2006
2.990.000 olcsó???
http://www.hasznaltauto.hu/3188409_alfa_romeo_159_2006
GEORGE17-08-2009 12:03:34 // 5546
Csak óvatosan az olcsó verdákkal....
Zozo8517-08-2009 11:10:24 // 5545
OKé már feliratkoztam a tesztvezetésre remélem hamar hívnak :D
Mindenesetre köszönöm a segítséget :)
Mindenesetre köszönöm a segítséget :)
isa15617-08-2009 11:05:40 // 5544
Én is használtan vettem. A szalonban csak próbák voltak. Előzéseknél bizony nagy a különbség a kettő között. Ez egy nehéz autó, kell az a 150 ló, hidd el.Egy + vezérműtengely nem akkora hibaforrás, hogy az miatt válaszd a 8v-t. Minden féle képpen javaslom a próbát, hogy Te érezd a különbséget. Utána szerintem meg fog változni az érdeklődésed.
Zozo8517-08-2009 10:43:50 // 5543
270 Nm-el azért sztem nem mehet az olyan rosszul bár majd kipróbálom :D
Tény hogy nekem is jobban tetszene a 320 Nm...meglátom majd mi lesz eladó használtautón
Most van 2.990.000 ért egy 120 Le-s az eléggé megmozgatta a fantáziámat :D
Tény hogy nekem is jobban tetszene a 320 Nm...meglátom majd mi lesz eladó használtautón
Most van 2.990.000 ért egy 120 Le-s az eléggé megmozgatta a fantáziámat :D
GEORGE17-08-2009 10:41:38 // 5542
Szerinted mitől bírja jobban egy gyengébb motor a 159-ben tovább mint az erősebb?
A gyengébb motor pl 120-nál illetve bármilyen más tempónál, jobban van terhelve, mint az erősebb.
A 16V 320Nm míg a 8V 270Nm.
A gyengébb motor pl 120-nál illetve bármilyen más tempónál, jobban van terhelve, mint az erősebb.
A 16V 320Nm míg a 8V 270Nm.
Zozo8517-08-2009 10:38:51 // 5541
Viszont nem szalonból venném hanem használtam ezért gondoltam a 8 szelepeset mert az jobban bírja kisebb a rizikó hogy rossz lesz a motor :) Tudnál nekem olyan infót adni hogy a 8 és a 16 szelepes verzióknál mennyi a nyomaték?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
439
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?