Forum >> 159
BadBoy13-10-2009 13:13:28 // 5865
Akkor menj be szervizbe, és nézesd meg, vagy próbáld ellenőrizni te magad, mert a mienkben mar voltak cserélve a fűtőszálak, mert eltörtek. Lehet, hogy anyaghiba, mert a csere az első 40 km alatt volt, és azóta minden ok, mert arra gyanakodtunk, hogy az apum 140kg-s súlya végett történt, de azóta már 90km-el több van és még mindig működik hibátlanul.
Erhard 242 (Pure Energy)13-10-2009 12:42:19 // 5864
ma reggel nem volt meleg ezért kipróbáltam az ülésfűtést....10 perc alatt sem melegedett be igazán :(
Buksi13-10-2009 12:18:15 // 5863
Csak láttam valamit! :-DDD
Buksi13-10-2009 12:17:38 // 5862
Nyasgem! :-DDDDDDDDDD
Inter156 (il mascalzone)12-10-2009 18:07:29 // 5861
Húú de jó kép az elsö!! Olyan mintha most ültél volna először Alfában.-DDD Na ne izgulj én is megcsodáltam:)))))
Ferko12-10-2009 10:11:45 // 5860
Neeeem, én nem azt mondtam, hogy nagyon lomha, hanem, hogy a 2.4-eshez képest lomha. Mert azért van benne dinamika.:-DD
A 2.4-est meg már ismered, mert az 56-ot is próbáltad te birka.:-DDDDDDDDDDD
Amúőgy meg máskor is. De legközelebb a szöszi marad az autóban; fizetség gyanánt.:-DDDDDDDDDDDD
A 2.4-est meg már ismered, mert az 56-ot is próbáltad te birka.:-DDDDDDDDDDD
Amúőgy meg máskor is. De legközelebb a szöszi marad az autóban; fizetség gyanánt.:-DDDDDDDDDDDD
Buksi11-10-2009 14:35:11 // 5858
Na pont ezt éreztem én is! :-))
Tom1211-10-2009 14:24:23 // 5857
Érzetre a dízel sokkal nagyobbat gyorsul /a GT topicba írtam róla tegnap/. Mikor én átültem a 2.0 TS-be, azt hittem, hogy behúzva felejtettem a kéziféket. Nagyon "átverős" az érzés...:-))
Buksi11-10-2009 14:17:33 // 5856
Nah, szombaton lehetőségem nyílt kipróbálni a Ferko barátunknál lévő 1.9-es 159-est! Hát mit mondjak, nagyon bejön! TI felszereltségű volt a gép, engem nagyon levett a lábamról! Ferko szerint nagyon lomha, de nekem a 2.0 TS után valami iszonyat! Röviden ennyit tudnék róla mondani, rohadtul kellene egy ilyen! Na jó, azért a 2.4-es moci az durvább lehet! :-)
Köszi Ferko a tesztkört! :-))
Köszi Ferko a tesztkört! :-))
Ferko06-10-2009 09:13:15 // 5855
Nem kell kivárni az 5 évet. Leselejtezheted most is; csak ahhoz rommá kell törni.:-DDDDDDDDD
De amúgy leselejtezni is csak úgy szabad, hogy piaci értéken. Tehát nem teheted meg azt, hogy 5 év után leselejtezel mondjuk 1.000 Ft értéken egy kifogástalan autót.:-)
De amúgy leselejtezni is csak úgy szabad, hogy piaci értéken. Tehát nem teheted meg azt, hogy 5 év után leselejtezel mondjuk 1.000 Ft értéken egy kifogástalan autót.:-)
Buksi05-10-2009 20:14:39 // 5854
WarbiRunner (Gyuri)05-10-2009 15:43:21 // 5853
Hát igen...:-))
WarbiRunner (Gyuri)05-10-2009 15:40:06 // 5852
5 év után leselejtezhetem (magamnak), ugye? Csak vissza kell írni a nevemre, aztán lehet eladni?
De lehet érdemes inkább elhasználni míg fenntartható, 2. autónak. Úgy hozzám nőtt, sajnálnám :-DD
De lehet érdemes inkább elhasználni míg fenntartható, 2. autónak. Úgy hozzám nőtt, sajnálnám :-DD
Ferko05-10-2009 15:00:40 // 5851
Vagy eladod maradványértéken.:-DDDD Nem kell kivárni az 5 évet.:-D
Ferko05-10-2009 14:59:36 // 5850
És sokkal ülésbepréselősebb is.:-DD
WarbiRunner (Gyuri)05-10-2009 14:03:11 // 5849
Meglátjuk 2-3 év múlva mi lesz a helyzet, addig úgyis marad a 146 , hamár 5 év alatt lehet leírni költségként :-)
DrB05-10-2009 13:11:38 // 5848
Gondolom, majd beszámolsz róla, ha megvan. Érdekel engem is, mik a tapasztalataid evvel az upgrade-del. Lehet, majd én is beneveznék egyre. :)
Próbálgatom egyesben, amit javasoltál, de általában nem jön össze az a nagy meglódulás, még nem éreztem rá. Viszont amikor sikerül, akkor nagyon rendben van. :)
Próbálgatom egyesben, amit javasoltál, de általában nem jön össze az a nagy meglódulás, még nem éreztem rá. Viszont amikor sikerül, akkor nagyon rendben van. :)
Erhard 242 (Pure Energy)05-10-2009 11:39:31 // 5847
szerintem egy árban mérik őket...
pettinke05-10-2009 11:07:23 // 5846
naná, hogy egyenletesebb, 5 henger, több lityó... tök másképp kell bánni vele mint az 1.9essel. el lehet vele rotyogni alapjáraton, én is vezettem olyat.
az a baj, hogy azóta ugye Euro4(?) környezetvédelmi normára kellett átállni, ami miatt módosítottak a vezérlésen a károsanyag-kibocsátás javára, viszont a teljesítmény / használhatóság kárára. ez van.
az a baj, hogy azóta ugye Euro4(?) környezetvédelmi normára kellett átállni, ami miatt módosítottak a vezérlésen a károsanyag-kibocsátás javára, viszont a teljesítmény / használhatóság kárára. ez van.
WarbiRunner (Gyuri)05-10-2009 11:06:04 // 5845
Márcsak az a kérdés, hogy melyik mennyibe fog kerülni, aztán lehet számolgatni :-)
WarbiRunner (Gyuri)05-10-2009 11:04:12 // 5844
Én ezt nem is vitatom, de mondom, nem a 150 ló a baj, a program rossz. Amúgy ezen kívül kifogástalan autó. És lehet 2.4-el is szeretném, egyszer ha adódik alkalom, kipróbálom. A Ferko 156-osában próbáltam a 2.4-et, az sokkal egyenletesebb nyomatékleadásúnak tűnt, mint az 1.9.
Erhard 242 (Pure Energy)05-10-2009 08:47:30 // 5843
bár az biztos ha bejön a multiair a TBI-ben és lesz plusz 10% erő meg -10% fogyi akkor jó lehet na de a dejzelben is ez lesz szóval maradok az eredeti kijelentésemnél :)
Erhard 242 (Pure Energy)05-10-2009 08:44:18 // 5842
persze a beavatkozás előtt új vezérlés+vízpunyesz, hosszbordás szett...
Erhard 242 (Pure Energy)05-10-2009 08:42:26 // 5841
ebben a hónapban viszem irtani a gépet semmi plusz lóerő vagy nyomaték a gázpedál reakcióhoz lesz hozzá nyúlva meg a befecskendezési időhöz azaz kap egy normális upgrade-t :DDD
A TBI engem nem mozgat mivel volt alkalmam versenyezni vele és nem jobb ellenben többet zabál vagy 5-6 lityóval ...
A TBI engem nem mozgat mivel volt alkalmam versenyezni vele és nem jobb ellenben többet zabál vagy 5-6 lityóval ...
Ferko05-10-2009 08:03:50 // 5840
Mármint az 1-essel sem volt gond.:-))
GEORGE04-10-2009 23:21:52 // 5839
A 2.4-el is szeretnéd.
Azért a súlya mellett ne menjünk már el, bármelyik konkurens márka ilyen súllyal és 150 lóval nem megy jobban!
Azért a súlya mellett ne menjünk már el, bármelyik konkurens márka ilyen súllyal és 150 lóval nem megy jobban!
WarbiRunner (Gyuri)04-10-2009 23:10:01 // 5838
Az lehet, de ennyit gyárilag megérdemelt volna. Egy nagyon szuper konstrukció, merev kasztni, brutál futómű, szuper fékek...és nem indul meg. Mindenképp nagyon kíváncsi vagyok egy tbi-re, szerintem azzal szeretném igazán :-)
GEORGE04-10-2009 23:05:07 // 5837
A gázpedélt "átkellírni" és jó lesz :-)
pettinke04-10-2009 22:58:36 // 5836
én 5ösből, ráadásul Vectra vót, de nem kellett szokni az alfát :)
WarbiRunner (Gyuri)04-10-2009 22:58:14 // 5835
A váltót biztosan megszoknám, alapvetően jó. Bármit meg lehet szokni persze, biztos a motort is, de nem az erejével van a gondom. Az erő pont elég benne kb annyira, vagy egy hajszállal többre, mint az enyémben az Unijet. De 2e környékén az a gázreakció és a 2e alatti viselkedése nagyon idegen nekem. Példa szituáció: kereszteződés, főútvonal keresztben, jobbra kanyarodnál rá, 2-esben rágurulsz. Balról jönnek, de úgy ítéled meg, hogy még simán be lehet rajtolni a másik akadályozása nélkül. Bekanyarodsz, rálépsz a gázra és elfog egy "mér' nem megy ez" érzés. Kicsit ott hagy a pácban, már jön a nyakadra aki elé bementél, amikor hupsz ráébred az erőgép, hogy mit is kéne csinálni. Akkor elkezd menni, de a rossz szájíz megmarad. Ugyanez kanyargós úton, ha 2-esből 3-masba felrakod, léped neki a rövid egyenest a következő kanyarig, de ez pihenget egy kicsit mielőtt menni akarna. 2500 felett kell tartani, ami szerpentinen azt jelenti, hogy 2-esből nem szabad elkapcsolni, inkább halálba kel forgatni, 4e-nél meg persze vége a mókának. Na ilyet az én sokkal régebbi, sokkal gyengébb és butább motorom, ami alapjában ugyanez a blokk, nem csinál. Ha valaki elé így bemegyek, nyikkan egyet a kerék és már szaggat is előre. Belegondolok egy kisutcás városba bejutási feledatba, 10 perc alatt 5 percet adnék az 59-nek.... Kb 10 kis kereszteződés, tipikusan 2-esben rágurulós, szétnéz, gyorsan átmenős. Na ezt nem lehetne megcsinálni vele. Vissza egy, megáll, vár, nagy gáz, átmegy...
GEORGE04-10-2009 22:36:09 // 5834
Mivel te is 6-os váltósból ültél át......
Ferko04-10-2009 22:33:48 // 5833
Jaja, meg lehet szokni a váltót. Nekem nem volt vele gondom. Hozzá kell szokni.:-DDD
GEORGE04-10-2009 22:24:11 // 5832
Na akkor már te is elhiszed miket írtam eddig a TI futóműről, mert hogy magad is megtapasztaltad.
A váltót szerintem pár kilométermúlva határozottan tudnád kezelni, nekem soha nem volt gondom hova teszem. Szerintem ez csak megszokás kérdése....
A motorhoz is szerintem hozzá kéne szokni, bár kétségtelen, hogy a 150 lovasssal igazából utazó autó, A 2,4-es plusz 50 az újabbaknál 60 lóereje és plusz 80Nm már rendesen mozgatja ugyan ezt a kasztnit.
A váltót szerintem pár kilométermúlva határozottan tudnád kezelni, nekem soha nem volt gondom hova teszem. Szerintem ez csak megszokás kérdése....
A motorhoz is szerintem hozzá kéne szokni, bár kétségtelen, hogy a 150 lovasssal igazából utazó autó, A 2,4-es plusz 50 az újabbaknál 60 lóereje és plusz 80Nm már rendesen mozgatja ugyan ezt a kasztnit.
WarbiRunner (Gyuri)04-10-2009 22:19:21 // 5831
Akkor ki kell próbálnom egy 2.4-et is...
Ferko jóvoltából megzavartuk az 1.9-et neki otthonos terepen, így már kezd összeállni mit tud. A futómű nagyon uralható, meglepő, hogy inkább a segge mászott, mint hogy az orrát tolta volna. Mindenképp nehéz kizökkenteni a "sínautózásból", és mindemellett egy picit sem érezni, hogy TI futómű 19-es felni. Nem üt, nem ráz, viszont a nyomvájú az nem a kedvence (235 széles úthengerek...). Belül nagyon otthonos, utazó autónak kiváló. Érdekes, hogy a motorzaj 2e környékén kifejezetten erős, majd elhalkul. A motor amúgy sem lett a kedvencem, a saját régi jtd-m karaktere sokkal jobb. Ez valahogy nem az igazi. Akkora reakció ideje van, ami már zavaró, és állandóan forgatni kell, hogy menjen (viszont csak 4e-ig lehet..). Hegyi kanyargóson érezhetően nyögőssé tette a száguldozást, hirtelen elindulni meg jó nehéz vele, lefulladt alattam néhányszor. A váltója vegyes érzelem. Egész szépen lehet kapcsolgatni kellemes váltóútja van, nem akad, alapvetően jó de...a 6-os rendszeresen 4-es lett, az egyes is mellécsúszott többször 3-ba, nekem jobban bejön ha inkább kicsit többet mozdul a kar, de nem kell rá figyelni, hogy vajh koppanásig toltam e...
Összességében ez az autó ezzel a futóművel nagyon jó, de nagyon más motor kéne bele (nekem legalábbis). A 2.4 m-jet és az 1750tbi között asszem nem is erő, vagy ki megy hamarabb kéccázra alapján döntenék, egyértelműen a jobb gázreakció mellett tenném le a voksot (tegyük fel fogyasztás nem számít, nyílván ez a dízelek adu ásza).
Ja, a fék...a fék az piszok jó..:-)
Ferko jóvoltából megzavartuk az 1.9-et neki otthonos terepen, így már kezd összeállni mit tud. A futómű nagyon uralható, meglepő, hogy inkább a segge mászott, mint hogy az orrát tolta volna. Mindenképp nehéz kizökkenteni a "sínautózásból", és mindemellett egy picit sem érezni, hogy TI futómű 19-es felni. Nem üt, nem ráz, viszont a nyomvájú az nem a kedvence (235 széles úthengerek...). Belül nagyon otthonos, utazó autónak kiváló. Érdekes, hogy a motorzaj 2e környékén kifejezetten erős, majd elhalkul. A motor amúgy sem lett a kedvencem, a saját régi jtd-m karaktere sokkal jobb. Ez valahogy nem az igazi. Akkora reakció ideje van, ami már zavaró, és állandóan forgatni kell, hogy menjen (viszont csak 4e-ig lehet..). Hegyi kanyargóson érezhetően nyögőssé tette a száguldozást, hirtelen elindulni meg jó nehéz vele, lefulladt alattam néhányszor. A váltója vegyes érzelem. Egész szépen lehet kapcsolgatni kellemes váltóútja van, nem akad, alapvetően jó de...a 6-os rendszeresen 4-es lett, az egyes is mellécsúszott többször 3-ba, nekem jobban bejön ha inkább kicsit többet mozdul a kar, de nem kell rá figyelni, hogy vajh koppanásig toltam e...
Összességében ez az autó ezzel a futóművel nagyon jó, de nagyon más motor kéne bele (nekem legalábbis). A 2.4 m-jet és az 1750tbi között asszem nem is erő, vagy ki megy hamarabb kéccázra alapján döntenék, egyértelműen a jobb gázreakció mellett tenném le a voksot (tegyük fel fogyasztás nem számít, nyílván ez a dízelek adu ásza).
Ja, a fék...a fék az piszok jó..:-)
GEORGE04-10-2009 21:08:15 // 5830
ezt "ugattam" nektek, és jó sokan megkérdőjeleztétek.....de egyszer minden kiderül :-)))))
Erhard 242 (Pure Energy)04-10-2009 21:04:00 // 5829
de még sem érezni hogy megy :))) pedig megy....
GEORGE04-10-2009 20:58:43 // 5828
Naugye, hogy nem megy rosszul :-)
Lassan érkeznek a korábbi írásaimat megerősítő saját kalandok :-)))
Lassan érkeznek a korábbi írásaimat megerősítő saját kalandok :-)))
GEORGE04-10-2009 20:57:55 // 5827
Hüüü micsoda video :-)))
Van még a 2/3 és 3/3 rész is :-)))
Van még a 2/3 és 3/3 rész is :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)04-10-2009 20:07:06 // 5826
ma versenyeztem egy Clio II RS-sel :D lámpánál indultunk négysávos úton én a belsőben ő mögöttem, másodiknál éreztem hogy valamit akar mert a seggemben volt na mondom akkor csapjunk a lovak közé max elmegy....de nem ment el :D az volt az érdekes hogy váltás előtt utolért aztán mikor raktam a következőt akkor elnyúltam aztán negyedikben 160 után toltam egy ötödiket aztán végleg elmentem :))) nem is olyan rossz ezzel az 1700kg-val
pettinke04-10-2009 12:45:57 // 5825
GEORGE04-10-2009 10:32:30 // 5824
GT-ben volt az eset, még csak nem is 159-ben.
GEORGE04-10-2009 10:31:26 // 5823
Nekünk az egyik új Puntonkba jobb oldalt angol lámpatest volt. Nagy piros GB matricával. Ez akkor volt látható ha kinyitottad a mocitetőt.
Az átvételkor nem voltam ott. De cirka egy hónap eltelte után panaszkodott Apum, hogy nem világit jól nézzem már meg.
Hamar megtaláltam a hiba forrást, majd hívtuk a szalont. Elnézések közepette gyorsan kicserélték a lámpát.
Az ilyen ügyekből kifolyólag sejtem, hogy a null revizió legtöbbször az íróasztal mellett megy végbe.....
Most hanyagság vagy sem, még is kerülnek ki ilyen dolgokkal autók a futószalagról...
Azt is vallom, hogy ettől még nincsenek rosszul össze szerelve az olasz autók.
Opel Astra gyárban voltam, ott egy szaki kézzel-térddel hajolgatta az astrák ajtókeretei a kész verdákon, hogy rendesen csukódjon-illeszkedjen...
Az átvételkor nem voltam ott. De cirka egy hónap eltelte után panaszkodott Apum, hogy nem világit jól nézzem már meg.
Hamar megtaláltam a hiba forrást, majd hívtuk a szalont. Elnézések közepette gyorsan kicserélték a lámpát.
Az ilyen ügyekből kifolyólag sejtem, hogy a null revizió legtöbbször az íróasztal mellett megy végbe.....
Most hanyagság vagy sem, még is kerülnek ki ilyen dolgokkal autók a futószalagról...
Azt is vallom, hogy ettől még nincsenek rosszul össze szerelve az olasz autók.
Opel Astra gyárban voltam, ott egy szaki kézzel-térddel hajolgatta az astrák ajtókeretei a kész verdákon, hogy rendesen csukódjon-illeszkedjen...
Vikking 31104-10-2009 09:47:39 // 5822
Hát olvasni a kormányművekről, ilyesmiről. Erre gondoltam.
De ha ezek kijönnek gariidő alatt, akkor nincs vele baj, csak ha utána fekszik ki, az úgy húzós...
De ha ezek kijönnek gariidő alatt, akkor nincs vele baj, csak ha utána fekszik ki, az úgy húzós...
Erhard 242 (Pure Energy)03-10-2009 20:27:58 // 5821
na jó még egy apróság ha USB-ről játszod a zenét és parkolsz akkor össze vissza ugrál a lejátszandó szöveg a parkolószenzor grafikai kijelzésével...
Erhard 242 (Pure Energy)03-10-2009 20:25:53 // 5820
mesélj az apróságokról :) még mindig nem vettem észre hibákat az elektromos gázpedálon kívül így 6e km alatt...
DrB03-10-2009 20:03:20 // 5819
:DDD Remélem, nem cseréltette vissza. El kell adni valami fanatikus gyűjtőnek, mint abszolút egyedi példányt. :))
Vikking 31103-10-2009 19:30:31 // 5818
Én úgy tudom hogy konkrétan 1-et :DDD BeeGee új autóját.
DrB03-10-2009 18:43:17 // 5817
Erről a dieselbe benzines műszerfalat szereltek esetről most hallok először. Mekkora darabszámot érintett, tudja valaki?
Longman03-10-2009 18:17:01 // 5816
Igen, az is durva hogy a 0 revízión nem veszik észre, és az értékesítő sem. Mondjuk mint minden műveletnek, a 0 revíziónak is van technológia leírása.
Ha ezt végiggondolom, eközben igazán a műveletet végző szerelőnek rá sem kell néznie a műszerfalra.. De ez nagyon zárójeles.. :)
Voltam olyan szerencsés hogy jártam már mind a Skoda, mind VW gyárban, ahol több üzemet végignéztünk, köztük a vég-összeszereldét. Amellett hogy egy életre szóló élmény volt, azóta tudom hogy olyan nem lehet egy rendes helyen hogy "épp kifogyott a diesel műszeregység".. Egy autógyár ezt nem engedheti meg magának, mert ha ilyen megtörténik, akkor bármi, szóvel ez elég nonszensz lenne, ez egyszerűen hanyagság lehetett.
Ha ezt végiggondolom, eközben igazán a műveletet végző szerelőnek rá sem kell néznie a műszerfalra.. De ez nagyon zárójeles.. :)
Voltam olyan szerencsés hogy jártam már mind a Skoda, mind VW gyárban, ahol több üzemet végignéztünk, köztük a vég-összeszereldét. Amellett hogy egy életre szóló élmény volt, azóta tudom hogy olyan nem lehet egy rendes helyen hogy "épp kifogyott a diesel műszeregység".. Egy autógyár ezt nem engedheti meg magának, mert ha ilyen megtörténik, akkor bármi, szóvel ez elég nonszensz lenne, ez egyszerűen hanyagság lehetett.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
497
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?