Forum >> 159

kistotya17-01-2011 16:26:27 // 10964
ha a lapát ki nyit már pedig elég sokszor nyit akkor ugyan ugy be megy a mocsok ??? akkor ugyan úgy tönkre mehet a turbó???
kistotya17-01-2011 16:24:07 // 10963
azok azért vetteték ki mert ott fémből van és 100 ezernél be repülnek motorba be potyognak és akkor motor csere csak ez miatt
Erhard 242 (Pure Energy)17-01-2011 16:22:07 // 10962
euró 4-es szabványra fejlesztve...
kistotya17-01-2011 16:21:19 // 10961
de szerintem most mit csináljak most pontosan az mire szolgál az a lapát
Erhard 242 (Pure Energy)17-01-2011 16:18:12 // 10960
nem értem minek vesznek olyanok BMW-t akik nem bírják kifizetni a szívósor csere árát? ott előírás hogy 180e-ként cserés...gondolom fékbetétet sem vesznek inkább kiszedik a kopásjelzőt vagy azt is megheftelik ...
kistotya17-01-2011 16:13:01 // 10959
van egr szükitöm meg nincs katalizátor jövö héten meg ki repül a részecske szürö is akkor már oly sok korom nem megy oda be ????
kistotya17-01-2011 16:07:52 // 10958
szia hát nem igazán értem nekem azt mondták az arra szolgál hogy ne legyen turbo lyuk ! ha nincs bent akkor meg lessz !!! én úgy tudom alapjáraton inkább pont zárva van !!! hogy hamarabb felépuljön a nyomás!!! servizben ezt mondták györ fiat rigler ők alfások is
nem az egész lyukat akarom be hegesztetni a szivo csonkon csak ahol alpátok voltak a lyuk ugyan ugy meg marad csak nem lesznek bent a lapátok !!!annyira kivan vásva hogy ott már falsot sziv !!! a bmw böl is kiszedték itt a környéken az összesböl ugyan ez van bent mert be repülnek a motorba azért köszi de még jo lenne ha kicsit segitenétek elöre is köszi
.....17-01-2011 13:00:22 // 10957
Üdv, a gyári xenon mellett nem tűnik sárgának a fénye? Feltöltenél egy esti órákban készült képet, hogy is néz ki.
Erhard 242 (Pure Energy)17-01-2011 10:48:28 // 10956
de egy 166-os próbálta....a turbó majdnem ráment...
'''''17-01-2011 10:43:07 // 10955
Sajna nekem is cserélni kellett az egész szívósort.A részecskeszűrő dugulás miatt annyira eldeformálódtak,hogy nem volt elég a pucolás.Hogy a nélkül menne -e azt nem próbálta szerintem senki.
Erhard 242 (Pure Energy)17-01-2011 10:08:52 // 10954
olyat lehet tenni hogy a motornál lévő műanyag konzolt ami mozgatja a lapátokat leszeded és akkor nem mozgatja semmi a lapátokat és akkor nem fog hibát írni a computer ....egy hátránya van az összes dzsuvát beengedi az égéstérbe és letapadhat egy idő után a változó geometria....szóval lehegeszteni abszolút baromság mivel alapjáraton nyitva van ha meg nem nincs áramlat leállhat a motor...sajnos vagy pucolni kell 80-100e-ként vagy ha már gány akkor cserélni kell...mókolni lehet de az meg más kárára megy
kistotya17-01-2011 09:51:04 // 10953
Sziasztok valaki vette már ki a szivosorban lévö lapátokat nekem az tanácsolták vettesem ki mert ugy is müködik !!! el kezdett le tiltani és rángatni ki lettt tisztitva de nem használt semmit !!! most szétt van szedve és áll a vas azt mondják ne vegyek ujjat mert ugyan igy járok vele !!! hanem inkább vegyem ki és hegesztesem be a lyukakat és ugy jó lessz !!! csak lessz egy kis turbolyukam !!! vélemény ??? irjatok mert szeretném összerakni
kistotya17-01-2011 09:44:00 // 10952
szia igen nekem ilyen van a 159 ben tökéletesen müködik és semmit nem ír és jol is néz ki !!!!
ALFI15617-01-2011 08:23:15 // 10951
Vegyél egy sima 1.9 JTD 8V 59-est. 2.5-ért már lehet venni.Az szerintem már jó erre a célra meg hosszútávon is el lehet vele ketyerészni A-ból B-be.Nem mondom,hogy az a feeling mint a 2.4 de városba talán jobb.
13716-01-2011 23:41:20 // 10950
Leginkább az, hogy városba nem való, és 3 km-re lakom a munkahelyemtől. Dísznek meg elég drága.
Kazes☻16-01-2011 23:37:46 // 10949
Cííp nagyon! Mi a bűne azon kívül, hogy fekete? :)
13716-01-2011 23:32:43 // 10948
NNNa, most, hogy végre sikerült lefényképeznem az autót, fel is adtam a hirdetést. Ha a meglévő mellé egy karcmentes, tuti állapotú 2.4-es SW-t szeretne venni valaki, itt az alkalom:)
GTPeti16-01-2011 23:10:14 // 10947
Nem, nincs semmi összefüggés a kettő között. Az én autómban nincs CAN-busz, mégis jelez a lámpa a műszerfalon...
ALFI15616-01-2011 22:54:26 // 10946
Akkor miért írtad,hogy már megint ez a can-bus szöveg?Nincs összefüggés?Nem az miatt jelzi ki?
GTPeti16-01-2011 22:52:25 // 10945
Ennél elvileg nem.

Meglátjuk. :)
ALFI15616-01-2011 22:48:09 // 10944
Ha sima ledest beteszek akkor hibát jelez ki nem?És ennél?
GTPeti16-01-2011 22:40:56 // 10943
(Már megint ez az idióta CAN-bus szöveg a forgalmazó oldalán... Holott semmi köze hozzá.)
ALFI15616-01-2011 22:35:11 // 10942
Rakott már be valaki a helyzetjelző helyére ilyen ledes izzót?
Piritu - 1.000.00016-01-2011 20:22:46 // 10941
Cserélt már valaki hangszórót a 159-ben? Hol "ágazik" el a vezeték az ajtó és a magassugárzó felé?
GTPeti14-01-2011 12:36:30 // 10940
DPF-et nem csak 1700 kilós utazóautókba tesznek, hanem apró városi autókba is. Ide akartam kilyukadni. Létezik dízel Mito és Giulietta is. (És még több offos vas...) Egy Polo esetén pl. nem állja meg a helyét a "de hiszen ez egy nagyméretű, 1700 kilós vas, amit pályára szántak" érvelés.

Városi használatra (értsd: Budapest) nekem vagy egy benzines kisautóm (Uno).
Erhard 242 (Pure Energy)14-01-2011 12:13:49 // 10939
2.4Mjet-re pontosabban ...nem kis munka de nem is olyan nagy, idő van, hely is van.
Blade14-01-2011 12:04:05 // 10938
Hogy? Veszel egy 1.9-es GT-ét,majd átépíted 2,4 JTDm-re?:)
Nem kis munka lesz, de sok sikert!:)
De akkor már egy duplaturbós 2,4-est tegyél bele:)
Erhard 242 (Pure Energy)14-01-2011 11:58:03 // 10937
szívem szerint egy Brera kéne csak arra most nincs keret :(
Erhard 242 (Pure Energy)14-01-2011 11:55:20 // 10936
francokat én nem állok át a "Sötét oldalról" :DDD
a terv egy 1.9 2.4-re Firmwarelve ...
Blade14-01-2011 11:50:38 // 10935
GT? Húú az nagyon frankó!:)) 3.2 V6?:-)
Erhard 242 (Pure Energy)14-01-2011 11:48:23 // 10934
áh fszt inkább Lupot :P Egyébként GT lészen....
Blade14-01-2011 11:43:16 // 10933
Leszarom...
De még ha így is lenne, hogy foglalnám két autó helyét, sokkal több az olyan kretén, aki nem tud parkolni normálisan,és úgy foglal több helyet...
Ott is ahol most lakom, mindig probléma a parkolóhely, de csak azért, mert ha mindenki normálisan beállna, akkor elegendő lenne. Az a 20 autó ami ott parkol, kb. 25-27 helyet foglal ténylegesen (volt amikor kíváncsiságból megszámoltam), van amikor mégtöbbet. Erre nincs eszük. És ezt egész Európában hasonlóképpen tapasztalom.
Én mindig pontosan parkolok, vonaltól vonalig, nem szembe a forgalommal, és egy helyet foglalva...
:-)
Piritu - 1.000.00014-01-2011 11:04:50 // 10932
cserébe foglalod vele másik két autó helyé t :-P
Piritu - 1.000.00014-01-2011 11:02:49 // 10931
Mint tudjuk semmi se tökéletes, tehát igen, félkész :-))

Amúgy egy nagy Vas nem a DPF miatt nem városi autó :-))
Erhard 242 (Pure Energy)14-01-2011 09:42:42 // 10929
francokat inkább veszek egy kisebbet a városi használatra :)
Blade14-01-2011 09:29:33 // 10928
Tegyél bele webasto állófűtést:) Akkor majd bemelegszik ha csak az a gond:)
Vagy használj 3.2 V6-ot, az pillanatok alatt 90 fokon van:))
Nekem egy E39 cápa 530d a céges, teljesen jól elvagyok vele városban:)
Cgo14-01-2011 09:28:41 // 10927
ebbe a muszerfalba beleszerettem. meg a radio es a klima nyerit, hogy roooonda, de pl. a 159 kormanya igy fantasztikus, pedig elotte azt utaltam legjobban.... Ugy latom, utolso szerias 159em lesz egyszer ;)
Erhard 242 (Pure Energy)14-01-2011 09:19:09 // 10926
igen nálam is ez a probléma egyenlőre sok a rövid táv :(
ALFI15614-01-2011 09:09:27 // 10925
Én szinte csak hosszú útra használom.De mikor a haver megvette az ex. kék 156 2.4m-jetemet akkor mondta,hogy ami volt neki az 1.9JTD 156 jobb volt erre amire neki kellett.El is adta.Vett egy puntót.Az marad amíg nem talál egy jó 156 1.9JTD-t.
Erhard 242 (Pure Energy)14-01-2011 09:03:43 // 10924
így igaz be sem melegszik 2-3km-en teljesen felesleges városi autónak ...
ALFI15614-01-2011 08:40:37 // 10923
Nem kényelmes városba rövid távokra.Nagy köbcenti 1700kiló.Szerintem nem is bírná azt amit a connect napi 15-20 indítás 1-6kilóméteres távok.Városba kis swift,puntó amít el tudnák képzelni.Vagy az 56 1.9JTD az ami még jó.Ugyan úgy mint az 530D BMW meg az A6 3.0diesel se a legmegfelelőbb városba rohangálósnak.Mondjuk neked a legtökéletesebb lenne az 59.Te szinte csak hosszútávon kocsizol nem?
ALFI15614-01-2011 08:35:00 // 10922
Másodpercre egyszerre.
ALFI15614-01-2011 08:34:30 // 10921
Teljessen egyetértek!
GTPeti14-01-2011 08:33:44 // 10920
Aha. Szóval, arra, hogy a "DPF-rendszer" jelenlegi formájában egy félkész valami, az a válasz, hogy ezt nem városi autókba építik be.
Piritu - 1.000.00014-01-2011 07:19:48 // 10919
Khm, egy nagy köbcentis, másfél tonnás autó NEM városi autó, mint ahogy a böhömnagy terepjárók sem.
Miért nem robogóval mész ki németbe? Miért nem csuklós busszal viszik a tengerpartra a nyaralókat az utazási irodák? stb. Mert nem arra való.
Mindent arra kell használni, amire való.
GTPeti13-01-2011 23:15:15 // 10918
"Sőt még azt is mondta, hogy a DPF-es autót nem ajánlják annak aki csak városban megy, mert nem tud tisztulni. Volt már bajuk kocsival emiatt."

Khm. Múltkor vki azt kérdezte tőlem, miért nem örülök a technika vívmányainak...
ALFI15613-01-2011 21:29:46 // 10917
Így van.Pesti taxikból (audi,bmw) azért van kidobva a programból meg kiírva.
GTPeti13-01-2011 20:50:51 // 10916
Az remek lenne, ha vki ki tudná menteni PDF-be a szervízCD idevonatkozó fejezetét.

Én ugyanis a valódi viszkozitásmérésben erősen kételkedem.
Piritu - 1.000.00013-01-2011 20:49:08 // 10915
Sőt még azt is mondta, hogy a DPF-es autót nem ajánlják annak aki csak városban megy, mert nem tud tisztulni. Volt már bajuk kocsival emiatt.
Nálam ez anno fel sem merült, úgyhogy ezért csak most tudtam meg :-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.