Forum >> 159
ALFI15624-02-2011 14:15:34 // 12240
Nem valami jó dizájn.Nekem csúnyának tűnik.Nem nézegetném a kocsiba.
Norby24-02-2011 13:43:39 // 12239
Nem rossz, de ez Car PC, nincs benne rádió,tv, csak ha neted van.
kapeka (Nagyvad)24-02-2011 13:15:41 // 12238
Azt hiszem, ez többeket érdekelhet:
2DIN egység
300EUR nem is olyan sok érte, persze van drágább is...
2DIN egység
300EUR nem is olyan sok érte, persze van drágább is...
GTPeti23-02-2011 22:33:33 // 12237
Szerintem is. És hozzátenném, hogy a 110 lovas Marea Marelli hűtője összehasonlíthatatlanul stabilabb. (Úgy is mondhatjuk, hogy "anyagból van".)
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 22:23:14 // 12236
van még a Gábor, az Erhard meg jó egy páran ...szóval beszélhetünk típusbetegségről ..
GTPeti23-02-2011 21:52:40 // 12235
Tudom... elvégre a te hatásodra néztem meg a sajátomat is alaposabban. :)
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 21:48:36 // 12234
oksa :)
GEORGE23-02-2011 21:47:09 // 12233
Az 1,9 közül, csak a 150 lovas 16v-hez van automata
Csöri23-02-2011 21:46:52 // 12232
Holnap megbeszéljük.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 21:46:37 // 12231
mindegyiket olaszból hozzák be :DDD
GEORGE23-02-2011 21:46:19 // 12230
igen, ugyan avval amit a 2,4-hez is adnak.
Pl Ofi-nak is aut az 1,9 159-se
Pl Ofi-nak is aut az 1,9 159-se
ALFI15623-02-2011 21:45:49 // 12229
Nem gondoltam volna.Talán még a 8V-be is van.
ALFI15623-02-2011 21:45:09 // 12228
Főlleg amit olaszból hoznak be.A sós párás tengeri levegő odabasz ám a hűtőnek.
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 21:44:45 // 12227
miért ne lenne? :)
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 21:43:51 // 12226
az enyém is az volt ...
ALFI15623-02-2011 21:43:24 // 12225
1.9 van autómatával?
GTPeti23-02-2011 21:41:19 // 12224
Nem azért mondom, de az enyém gyári hűtője is katasztrofális állapotban volt. (Lásd blogom.)
És egy hűtő nem a km-ektől, hanem az időtől megy tönkre. (Korrózió, lerakódások.)
És egy hűtő nem a km-ektől, hanem az időtől megy tönkre. (Korrózió, lerakódások.)
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 21:36:48 // 12223
passzpiros de még annyi nyomaték sem mert 1.9-é
GEORGE23-02-2011 21:33:08 // 12222
az automatának mi baja volt.
Ez egy frankó japán váltó, úgy tudom 660Nm-ig jó.....azt elég nehéz kinyírni a 400Nm-rel...
Ez egy frankó japán váltó, úgy tudom 660Nm-ig jó.....azt elég nehéz kinyírni a 400Nm-rel...
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 21:30:53 // 12221
persze már adtam is el :) most egy automatát is el fogok :P
GEORGE23-02-2011 21:28:48 // 12220
A barátomnak 180ezer van az 1.9 jtd 8v 2003-as 156SW-be hűtőt nem kellett még cserélnie, és amúgy minden más rendesen flottul működik.
Nem lehet, hogy tiedben csak órájában van 150ezer??
Nem bántásból írom, csak feltűnően sok dolgot kellett már cserélned.
Nekem lassan 250 lesz benne és nincsenek olyan gondjaim amit írsz.
kuplung és kettős tömegű is eredeti...
A jobb oldali első és hátsócsapágy is eredeti.....meg sorolhatnám.
200e-nél turbó gondom volt, 160ezer környékén LMM... jobb belső féltengelycsukló "keresztje" 2szer cserélve, amúgy köszöni szépen jól van.
Nem lehet, hogy tiedben csak órájában van 150ezer??
Nem bántásból írom, csak feltűnően sok dolgot kellett már cserélned.
Nekem lassan 250 lesz benne és nincsenek olyan gondjaim amit írsz.
kuplung és kettős tömegű is eredeti...
A jobb oldali első és hátsócsapágy is eredeti.....meg sorolhatnám.
200e-nél turbó gondom volt, 160ezer környékén LMM... jobb belső féltengelycsukló "keresztje" 2szer cserélve, amúgy köszöni szépen jól van.
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 21:27:17 // 12219
de azt nem mondtam hogy kormányzásnál csinálja :)
ALFI15623-02-2011 21:26:45 // 12218
Talán már váltót is keresnek 59-hez? :)
ALFI15623-02-2011 21:25:47 // 12217
Akkor jól mondták,hogy felesleges.Legközelebb mikor megyek viszont fékolajat le kéne cserélni.
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 21:24:50 // 12216
a németek is cserélték 60e-nél ...baja nem lesz viszont nincs kedvem váltót venni
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 21:23:47 // 12215
lengőkarok jók, stabpálca jó, stabrúd is jó ...majd megnézed :)
Csöri23-02-2011 21:23:09 // 12214
Ez sok autóra igaz, hogy csak megbontáskor kell cserélni.
Én többnyire kuplungozáskor szoktam ajánlani.
Én többnyire kuplungozáskor szoktam ajánlani.
ALFI15623-02-2011 21:21:23 // 12213
Én a kékemen kicseréltem.Azt mondták tök felesleges mert amíg a váltó elmegy addig jó az olaj is benne.
Csöri23-02-2011 21:19:34 // 12212
Toronycsapágy kizárva.
Gömbfejeken fordul a kerék.:-)
Gömbfejeken fordul a kerék.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 21:17:00 // 12211
mert 60e-ként érdemes
sas-15923-02-2011 21:14:38 // 12210
Megnyugtató, hogy nem vagyok teljesen egyedül. :)
GTPeti23-02-2011 21:10:45 // 12209
Szerintem a Gáborhoz kéne fordulnia a Bfoki úton. Biztos jár arra néha. :)
ALFI15623-02-2011 21:10:42 // 12208
Váltóolajat miért cserélted?
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 21:07:04 // 12207
a féltengely csuklók zsírzása kimarad :)
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 21:04:36 // 12206
végül is a hiba lista amit költöttem az autóra az nem olyan sok ...volt a xenon izzó, tévedésből egy jobb felső lengőkar, tévedésből egy LMM-ő, szívósor pucolás, egr pucolás, első féktárcsa csere....
amit muszáj volt cserélni: vezérlés, vízpumpa, váltóolaj, szervo olaj, szélvédő, hosszbordás, fékbetét...
ami hátra van: leömlő, meg a mostani nyikorgás....jah meg a kis hosszbordás mert az is nyekereg :)
amit muszáj volt cserélni: vezérlés, vízpumpa, váltóolaj, szervo olaj, szélvédő, hosszbordás, fékbetét...
ami hátra van: leömlő, meg a mostani nyikorgás....jah meg a kis hosszbordás mert az is nyekereg :)
Piritu - 1.000.00023-02-2011 20:58:32 // 12205
Ajánlhatok egy olcsó alkatrészkereskedőt? :-D
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 20:56:18 // 12204
132e km...kormánymű még a gyári :)
DrB23-02-2011 20:55:34 // 12203
No, kiváncsi vagyok, mi lesz nálad. Előttem jársz km-ben. :)
Mennyi is van az autódban?
Mennyi is van az autódban?
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 20:47:34 // 12202
vagy a toronycsapágy vagy szerintem eltörött a rugó....
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 20:45:49 // 12201
jobb fentről lehet hallani valami kopogás vagy nyekergés hangot de csak plusz 5 fok felett :)
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 20:44:32 // 12200
a kosz meg jól rátapad :)
DrB23-02-2011 20:39:27 // 12199
Ezen a gyönyörű seggen a levegő is szívesebben csúszik. :P
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 20:38:02 // 12198
az sw-nek nagyobb a segge max :P
DrB23-02-2011 20:36:48 // 12197
Az SW-nek biztos jobb a cw-je. :)
SKrisz23-02-2011 20:33:58 // 12196
Ismerve a Te stílusod, ez a 10L nem is olyan sok :)))
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 20:29:32 // 12195
nem tudom mert én azért 2000-2400 környékén váltom el és nekem is 7 közeli a fogyi...nyáron majd 1L-rel több
DrB23-02-2011 20:27:43 // 12194
7.4 alá nyáron sem sikerült mennem, ezért is lepett meg a 7.2. Igaz, nyáron megy a légkondi is. Ami változott mostanában, az az üzemanyagszűrő ill. a vezetési szokásom. Félve a lekormolódástól, később váltok fel, mint korábban, 2500-3000 ezer között, de inkább 3000-hez közelebb igyekszem tartani a fordulatot. Hatékonyabb lenne ebben a fordulatszám tartományban a motor?
Piritu - 1.000.00023-02-2011 20:27:23 // 12193
Miért? Szerintem hihető, nyáron ugyan úgy mész és hozzájön még a klíma plusz fogyasztás.
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 20:26:34 // 12192
pedig eddig ez igazolódik be :) gondolom a hidegebb levegő miatt van
ALFI15623-02-2011 20:25:30 // 12191
Hát ebbe egyedül álló vagy.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
434
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?