Forum >> 159
.....05-03-2011 20:37:29 // 12427
Franciák tudják, hogy kell eladni a 159 -et! :-) Vivez I'expérience
.....05-03-2011 17:40:52 // 12426
Vadriasztó sípnak talált valaki "normális" helyet ? Mindegyik autónkon van, de itt csak rontaná az összképet.
'''''05-03-2011 10:11:14 // 12425
ALFI15602-03-2011 22:05:34 // 12424
Szia!Igen én öntöttem az enyémbe ilyet.Mondjuk én csak spurival járok már 3-4 éve.
Piritu - 1.000.00002-03-2011 20:17:46 // 12423
Sajnos nem elírás, ez beetetős marketing duma. Ha megpróbálod a lehetséges fordítási hibákat is értelmezve olvasni, akkor is műszaki sületlenségek vannak benne. (Lásd a másik kiemelésemet.)
Még talán azt felejtették ki, hogy 20%-al csökkenti a fogyasztást és a hátsó kerékcsapágyak élettartamát növelik a kétszeresére.
Ettől függetlenül remélem, hogy legalább nem árt, ha betölti az ember a kocsiba.
Még talán azt felejtették ki, hogy 20%-al csökkenti a fogyasztást és a hátsó kerékcsapágyak élettartamát növelik a kétszeresére.
Ettől függetlenül remélem, hogy legalább nem árt, ha betölti az ember a kocsiba.
Ruszi02-03-2011 20:15:01 // 12422
Én kérek elnézést...
Piritu - 1.000.00002-03-2011 20:12:24 // 12421
Piritu - 1.000.00002-03-2011 20:04:00 // 12420
A múltkor belinkeltem ide a fórumra egy linket, ahonnan le lehet tölteni.
Erhard 242 (Pure Energy)02-03-2011 19:34:20 // 12419
szerintem semmit sem ér lásd Cataclean...
Ruszi02-03-2011 19:31:04 // 12418
Sziasztok ha valakinek kell a BLUE&ME magyarnyelvű használatiutasitása e-mailben szivesen átküldöm pdf formátumban...
'''''02-03-2011 19:11:52 // 12417
imi15602-03-2011 18:33:44 // 12416
Egy elírásból nem feltétlenűl kell messzemenő következtetéseket levonni:-).
Néztem a többi terméket is.Nem tűnik komolytalannak a dolog.
Persze ezeknek az adalékoknak a hatása nagyon nehezen bizonyítható.
Ártani talán nem fog:-)).
Néztem a többi terméket is.Nem tűnik komolytalannak a dolog.
Persze ezeknek az adalékoknak a hatása nagyon nehezen bizonyítható.
Ártani talán nem fog:-)).
Piritu - 1.000.00002-03-2011 18:30:50 // 12415
"folyamatos és teljes részecskeszűrő tisztítás – menet közben!" - Folyamatosan? Mégse a comp vezérli a tisztítást a szükséglet szerint? :-O
Piritu - 1.000.00002-03-2011 18:26:42 // 12414
" Tudja Ön, hogy a részecskeszűrő meghatározott út megtétele után kötelező? " - Az ilyen kérdésekkel kicsit komolytalanná teszi számomra a cuccot az oldal.
imi15602-03-2011 18:24:04 // 12413
Üdv dpf-es cartársak:-))!
Ilyen cuccot használt már valaki?
Vásároltam ma belőle egy flakonnal.Talán jó lesz vmire:-).
Ilyen cuccot használt már valaki?
Vásároltam ma belőle egy flakonnal.Talán jó lesz vmire:-).
Piritu - 1.000.00002-03-2011 18:19:33 // 12412
Jól emlékeztem, a gyári gumma Michelin Primacy HP a Párducon.
Piritu - 1.000.00002-03-2011 18:10:20 // 12411
Nekem pl nincs. De ha lenne se segítene a már bepárásodott ablakon, ha nincs klíma, ami kiszárítja a levegőt.
Norby02-03-2011 18:00:55 // 12410
30 papír
de azóta vagy 20x elmentem ugyan ott, remélem csak 1x kaptak le
Jövő7en megy a javítóba. Azzal rémizgetnek, hogy 1 hétig lesz bent :(
de azóta vagy 20x elmentem ugyan ott, remélem csak 1x kaptak le
Jövő7en megy a javítóba. Azzal rémizgetnek, hogy 1 hétig lesz bent :(
'''''02-03-2011 17:32:14 // 12409
Norby,ez a fénykép mennyibe került? :-)
.....02-03-2011 17:31:05 // 12408
Akkor mire való a belső tükörnél a párásodásérzékelő?
Piritu - 1.000.00002-03-2011 17:28:18 // 12407
Nulla fok alatt nem kapcsol be, hogy ne fagyjon le. Amint melegebb lesz elindul. A 156-ban ez 3-4 fok körül történt.
'''''02-03-2011 17:25:46 // 12406
A klímát én sem tudom kiismerni.Néha önálló életet él az enyém is.
Piritu - 1.000.00002-03-2011 17:25:23 // 12405
Valami rendszernek kell lennie, mert minden reggel ezt csinálja. Lehet, hogy visszaáll aut üzemmódba?
Piritu - 1.000.00002-03-2011 17:24:21 // 12404
Ha nem megy a klímakompresszor lekapcsolja az aut. belső keringetést. Érthető, mert így bepárásodna a kocsi.
Blade02-03-2011 16:41:33 // 12403
A PZero Rosso egy nagyon jó gumi, csak sajnos és szerencsére egy mumusa van ami miatt ráférne a fejlesztés. Ez pedig a Michelin Pilot Sport3. Többször használtam már én is PZero Rossot, majdnem elégedett is voltam vele, de ez a Michelin egy állat:) Vizes úton a tapadása brutális, és most már a futásteljesítménye is nagyon jó. A GTA-val kifejezetten várom az esőt, mert irtó jó tapadása van a Pilot Sport3-nak és nagyon jó visszajelzéseket ad az útról és a tapadásról. Nagyon hasonlit a Pilot Powerhez (Sportmotor gumi) a viselkedése. Száraz körülmények között is a legjobb értékeket éri el.
Itt egy cikk róla.
Jelenleg ez a legjobb gumi.

Itt egy cikk róla.
Jelenleg ez a legjobb gumi.
Norby02-03-2011 16:30:01 // 12402
W.02-03-2011 16:25:01 // 12401
Nekem megmarad úgy emlékszem, de holnap megnézem.
.....02-03-2011 16:22:50 // 12400
Én beállítom "A" -ra következő újraindításnál már nem marad bent az "A" a belső levegő keringetés gombon.
W.02-03-2011 16:13:38 // 12399
Nekem műxik rendesen. Nyáron mindig "A" vagyis intelligens automatán használom és nem kell állítgatni. Télen meg csak megy kompr. nélkül automatán és akkor sem kell hozzányúlnom.
.....02-03-2011 15:53:44 // 12398
Nálam is ilyen. Ami még felbosszant a belső levegőkeringetést automatára állítom a következő újraindításnál már elfelejti, csak nálam ilyen?
Erhard 242 (Pure Energy)02-03-2011 15:32:19 // 12397
néha önálló életet él :)
Piritu - 1.000.00002-03-2011 15:19:36 // 12396
Kérdésem lenne.
Megyek a kocsival, a szellőző ventilátort beállítom mondjuk 2-esre (2 csík van a kijelzőn). Leállítom a Vasat, majd másnap reggel elindulok, venti megy, ahol hagytam. Pár perc múlva elkezdi fúlni a hideg levegőt (mert ugye még nem meleg a víz) a lábamra, hogy lobog a nadrágom szára..
Nektek is felülbírálja ilyenkor a tegnapi beállítást? Nem nyúlok semmihez, nem kapcsolom automatába.
Megyek a kocsival, a szellőző ventilátort beállítom mondjuk 2-esre (2 csík van a kijelzőn). Leállítom a Vasat, majd másnap reggel elindulok, venti megy, ahol hagytam. Pár perc múlva elkezdi fúlni a hideg levegőt (mert ugye még nem meleg a víz) a lábamra, hogy lobog a nadrágom szára..
Nektek is felülbírálja ilyenkor a tegnapi beállítást? Nem nyúlok semmihez, nem kapcsolom automatába.
Grego02-03-2011 13:45:53 // 12395
Kedves Cartársak!
Az EGR szelep meghibásodása miatt a szívótorok műanyg része megégett. Tud valaki segíteni szívótorok beszerzésben rövid határidőre?
Az EGR szelep meghibásodása miatt a szívótorok műanyg része megégett. Tud valaki segíteni szívótorok beszerzésben rövid határidőre?
BeeGee02-03-2011 11:41:01 // 12394
Az első PZero az F40esen volt, 87ben.
Az elég jó referencia sztem :)
Az elég jó referencia sztem :)
BeeGee02-03-2011 11:34:39 // 12393
Lehet, akkor rosszul tudtam :)
GabCsi02-03-2011 11:32:01 // 12392
Rosso, 2000-es fejlesztés
Nero 2002-es
PZero 2007-es
Nero 2002-es
PZero 2007-es
GabCsi02-03-2011 11:30:04 // 12391
És csak hogy tisztán lássunk:
PZero Rosso: közép és felső kategóriás széria autók
PZero Nero: nagyobb teljesítményű autók
PZero: csúcskategória
A 3 gumi nem egyenlő.
PZero Rosso: közép és felső kategóriás széria autók
PZero Nero: nagyobb teljesítményű autók
PZero: csúcskategória
A 3 gumi nem egyenlő.
.....02-03-2011 11:23:49 // 12390
GabCsi02-03-2011 11:23:36 // 12389
Biztos lehetsz benne, hogy nem változtatnak rajta semmit :)
BeeGee02-03-2011 11:18:44 // 12388
P Zerot én is csaj ajánlani tudom. Bár Nerohoz nem volt szerencsém, de Rossoból a 3 garnitúrát koptatom. Egyszer kenődött érezhetően a gumi, Kakucsringen félidőtől, a 20. kör után kb.. Közúton szerintem nem találsz olyan szerpentint, ami ennyire felmelegíti.. :)
A Nerohoz képes pár ezer ft a difi, és mindig elsőre volt, nem értem miért lenne nehezen elérhető. Attól, hogy a neve maradt P Zero, még változtatnak rajta minden évben, ha máson nem a gumikeveréken. Kopásban sem érzem vészesnek, 3 szezon van bennük normál használatban.
A Nerohoz képes pár ezer ft a difi, és mindig elsőre volt, nem értem miért lenne nehezen elérhető. Attól, hogy a neve maradt P Zero, még változtatnak rajta minden évben, ha máson nem a gumikeveréken. Kopásban sem érzem vészesnek, 3 szezon van bennük normál használatban.
GEORGE01-03-2011 23:29:17 // 12387
Több autóm van, volt, így jó sok féle gumit használtam már én is.
A 156-on a 2 garnitúra Pirelli Pzero közt befigyelt egy Falken Ziex 452, amiket nagyon hamar ledobtam, mert katasztrofálisan szarok voltak a Pzerohoz képest. A két Pzero után Hankook ventus V12 következett. Nagyon jó gumi szintén, de a 156-on nem mondanám jobbank a Pzerohoz képest.
Nem tudom neked miért "kenődött" a Pzero melegben, nekem sínautót varázsolt a 156-ból. Olyan komoly kanyartempókat diktált, hogy élvezet volt vele minden km.
Szerpentint is jól bírta, ( Mecseknádasd 6-os út )
Szóval 156-ra bátran vegyen bárki Pzerot.
Volt nálam egy alkalommal egy 159 2,2 jts selespeed TI. Szintén Pzero volt rajta. Kérdezd meg Poló kartársat, hogy mit bírt vele a 159kanyarodni az M1 mellett lévő METRO áruházhoz vezető két sávos dupla kanyaros szakaszon! Hátha az nem tapadásvolt akkor semmi :-)
A 156-on a 2 garnitúra Pirelli Pzero közt befigyelt egy Falken Ziex 452, amiket nagyon hamar ledobtam, mert katasztrofálisan szarok voltak a Pzerohoz képest. A két Pzero után Hankook ventus V12 következett. Nagyon jó gumi szintén, de a 156-on nem mondanám jobbank a Pzerohoz képest.
Nem tudom neked miért "kenődött" a Pzero melegben, nekem sínautót varázsolt a 156-ból. Olyan komoly kanyartempókat diktált, hogy élvezet volt vele minden km.
Szerpentint is jól bírta, ( Mecseknádasd 6-os út )
Szóval 156-ra bátran vegyen bárki Pzerot.
Volt nálam egy alkalommal egy 159 2,2 jts selespeed TI. Szintén Pzero volt rajta. Kérdezd meg Poló kartársat, hogy mit bírt vele a 159kanyarodni az M1 mellett lévő METRO áruházhoz vezető két sávos dupla kanyaros szakaszon! Hátha az nem tapadásvolt akkor semmi :-)
13701-03-2011 22:00:45 // 12386
Ha csak ezt használtad, akkor nem tudhatod, hogy másik gumi mit tud. Jelentős különbségek vannak, az autó viselkedését marhára meg tudja változtatni. Nekem Mx5-ön volt Yokohama Advan Sport, Toyo TR-1, Pirelli Pzero Nero, Hankook Ventus v12, és most Dunlop Sportmaxx van, a nyílt napok miatt ugye hamar cserélődnek. A Pirelli kábé a Yoko szintjén volt, az utolsó helyre tenném. Ráadásul a Pirelli nem túl jó tulajdonsága, hogy melegedésre nem jobban kezd tapadni, hanem olyan lesz, mintha elfolyna alattad, ez kifejezetten balesetveszélyes egy igényes szerpentinezésnél. Persze a hétköznapokban ez nem jön elő. Sem autópályán, sem országúton. Fékezésre meg általában hasonlóan reagálnak.
Viszont az élettartama tényleg kábé 2/3-ada volt a többinek, ez meg biztos előjön.
Viszont az élettartama tényleg kábé 2/3-ada volt a többinek, ez meg biztos előjön.
Piritu - 1.000.00001-03-2011 21:59:26 // 12385
Hmm, emlékeim szerint a Párduc Michelinnel jött ki.
Holnap megnézem pontosan, csak elő kell bányásznom.
Holnap megnézem pontosan, csak elő kell bányásznom.
GEORGE01-03-2011 21:52:13 // 12384
Nekem ezek szerint sikerült rendes pzero-t kifognom, meg Zsozsek barátomnak is.....
13701-03-2011 21:47:19 // 12383
Azért nem kínai gumi szint, de a Pirelli nem mindig feltétlenül a legjobb. A rendes P Zero, vagy a P Zero Rosso az más tészta. De azt itthon kapni sem nagyon lehet.
GEORGE01-03-2011 21:44:04 // 12382
Na igen, ez a másik egy V,W,Y sebesség indexes gumitól plusz a 159-es súlyától nem szabad csodákat várni a kopás miatt.
Igen ha kopik akkor tapad is.
Ezen címeket sem lehet csak úgy megvásárolni:
* Német Autóklub (225/45r17): Különösen ajánlott
* Sport Auto (225/35R18): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
* Powercar (245/30 R20): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
* Auto Motor und Sport / Autó Magazin (225/45r17): tesztgyőztes
Nem vagyok Pirelli kereskedő, még csak érdekeltségem sincs, csupán kb 80ezer leautózott km után mondtam véleményt a Pzero-ról.
Igen ha kopik akkor tapad is.
Ezen címeket sem lehet csak úgy megvásárolni:
* Német Autóklub (225/45r17): Különösen ajánlott
* Sport Auto (225/35R18): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
* Powercar (245/30 R20): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
* Auto Motor und Sport / Autó Magazin (225/45r17): tesztgyőztes
Nem vagyok Pirelli kereskedő, még csak érdekeltségem sincs, csupán kb 80ezer leautózott km után mondtam véleményt a Pzero-ról.
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2011 21:43:22 // 12381
szerintem sem olyan fos bár igaz néha lehetne jobb a tapadása ...
ALFI15601-03-2011 21:35:41 // 12380
Az jó ha kopik.Akkor tapad faszán nem?
GEORGE01-03-2011 21:35:14 // 12379
A 159-es is 5éves fejlesztés, mivel maga a 159 sem fejlődött és így a PZeronak sem kell fejlődnie, pont ugyan olyan jó mint 6 éve.
GEORGE01-03-2011 21:32:23 // 12378
Szerintem meg nem olyan amilyennek 137 leírja én két garnitúrát elkoptattam elöl 33-36ezret elmegy és 385Nm tekeri nálam!
Brutál tapadás, én most nyárra is egy ilyet tervezek.
Brutál tapadás, én most nyárra is egy ilyet tervezek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
602
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?