Forum >> 159

Csosznorbert16-11-2011 20:15:11 // 17449
H1 ködösit csak :D
mopa16-11-2011 19:39:44 // 17447
Köszönöm. Nekem nincs manualom. A kedves kolléga a boltban pedig H1-re esküdött és azt is adott. Én meg csodálkoztam, hogy nem illik a helyére. Vihetem vissza :( Remélem becserélik
stukker198716-11-2011 19:36:33 // 17446
Azt olvastam én is...:)
Megerősítésre vártam...

Mindegyik 0,5-ön belül volt,kivéve a 3. mert az 1.8-ban.
Ezért kérdezem a dolgot....
Piritu - 1.000.00016-11-2011 19:29:55 // 17445
Az injektor korrekciós értékről most volt éppen szó a diesel topikban: "voltak max értékek megadva ami jelen esetben max 2.0 illetve -2.0 értékig korrigálhat. Alatta vagy felette gondok vannak a motorral."
Piritu - 1.000.00016-11-2011 19:20:50 // 17444
használati 198 oldala alapján H7:
mopa16-11-2011 19:13:10 // 17443
Drága fórumozók! Milyen égő kell a tompítottba? H1 vagy H7?
stukker198716-11-2011 19:06:11 // 17442
Átlőttem magyarra egy másik verziót...

DPF csere után megtett kilométer az mire az előző hsz-ben rákérdeztem....
Ez törölhető valahogyan? Egyáltalán mire is utal ez?


Tudja valaki,hogy az injektor korrekciós érték milyen határok között mozoghat?
Piritu - 1.000.00016-11-2011 14:32:06 // 17441
Ma voltam szervizben és érdekes dolgot tudtam meg.
A "szervizszámláló" egyszerűen visszaszámol a következő esedékes szervizig, mint pl a 156-ban. Semmi köze sincs az olajhoz.
Az olaban még hátralévő km-t csak a komp tudja, csak kiolvasni lehet. Amúgy a komp a DPF regenerálások gyakoriságából és hosszából számolja.
27.500 km után még 20%-on volt az olaj, még 7.400 km-t lehetett volna vele menni a comp szerint.
Ja, pont a szervizben mutatott az óra 33.333 km-t :-DD
stukker198716-11-2011 14:16:22 // 17440
A 3,3 trial nem tud magyart szerintem....igazán meg se néztem...

A 2 adat amit említesz más néven szerepel...
Piritu - 1.000.00016-11-2011 14:12:23 // 17439
Miért nem állítod át magyarra? :-O
(Két km adatot ad meg. Az előző 5 égetés közti átlagos időt és hogy az utolsó óta mennyit mentél.)
stukker198716-11-2011 13:50:35 // 17438
Megoldottam:)
A gép volt a hülye megint,mert az interface teszt nem(timeout) ment le de ettől függetlenül csatlakozott a vashoz....
Tehát a beállítás jó volt magyarul csak ő ezt nem tudta:)


Ha jó helyen olvastam le akkor 0km-es autóm van:):)

A DPF replacement-nél látható kilóméter szám mit jelölhet?
stukker198716-11-2011 13:06:00 // 17437
MEgjött az Elm 327-em!

1 problémám van vele: A fiatecuscan nem elm 327 ként ismeri fel,hanem VagCom -os kábelként!

Ez mitől lehet?
DrB16-11-2011 11:41:25 // 17436
Még a füstgépedet kellett volna bekapcsolnod a stroboszkóp mellé a ködben. :P
'''''16-11-2011 10:39:55 // 17435
Mentél volna az én ködlámpámmal! Csak strobi van benne. :-) Végül is,ha elég jó a szemed,két villanás között láttál volna valamit.
Graben&Zsu16-11-2011 08:32:22 // 17434

6,1L/100 :))))90 tempomat átlag!
Prémium diesel(nem hungarikum)
Anya +4dl többlettel nyomta lehet nehezebb a lábacskája!:)
DrB15-11-2011 22:45:37 // 17433
Erre felé is jól lehűlt az idő. Az autó rendesen indul. Semmi zörgés. Pedig mentem vele összesen vagy 60 km-t, felét városban, felét autópályán. Ki érti ezt...
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2011 22:10:31 // 17432
no csak nem a holnapután játszódott le tegnapelőtt? :)))
Piritu - 1.000.00015-11-2011 21:50:39 // 17431
Olyan hirtelen fagyott le minden a ködbe érve, hogy mire eszembe jutott, már alig láttam ki.
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2011 21:43:34 // 17430
fűteni kell a szélvédőt és nem fagy rája :P
Piritu - 1.000.00015-11-2011 21:33:01 // 17429
-2,5 fok lett pár méteren belül. A szélvédőre ráfagyott a köd, ilyet még nem láttam. Természetesen az ablakmosó befagyott azonnal. fel ugyan feltöltöttem téli löttyel, csak a nyárit nem nyomattam ki a csőből. reggel első dolgom lesz...
Piritu - 1.000.00015-11-2011 21:31:18 // 17428
Az előbb értünk haza Veszprémből. Nem semmi köd volt a 8-ason! Egy azaz egy csíkot lehetett látni a szaggatottból! Régen láttam ekkora ködöt! A 159 ködlámpája jól vizsgázott.
Csosznorbert15-11-2011 21:29:02 // 17427
Mai nap először volt igazi hideginditás, miután egész nap kint állt a kocsi. Este 0 fok volt és gyönyörüen indult. Indulás után kis ideig cserreg-kerreg, de jól vizsgázott, mind akksi, mind izzitógyertya terén. :)
DrB15-11-2011 18:36:13 // 17426
110 ezer km van most benn. Nem hiszem egyébként én sem, hogy ez lenne a baj. Szerintem valami banális, valamihez hozzáérő műanyag basz lesz az. Úgy legyen! :)
.......................15-11-2011 14:38:59 // 17425
Help!

..tud valaki jó áron szervószivattyút 2,4 jtdm hez ,az enyém kezd meghaldokolni
esetleg érdemes felújíttatni?
sxr8515-11-2011 10:09:07 // 17424
Szerintem attól is függ, hogyan használják az autót. Az enyémről tudom, hogy szinte csak városban jártak vele, lehet ez sem ideális a kuplungnak és a lendkeréknek. De azt is elképzelhetőnek tartom, hogy a 2.4-eshez való lendkerék sokkal masszívabb még a több nyomatékhoz képest is mint az 1.9nél.
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2011 08:43:58 // 17423
normális használattal nincs is vele gond
Csosznorbert15-11-2011 08:13:28 // 17422
Akkor 176500-ig még biztos nyugodt lehetsz / tek. Nálam annyi a km és szintén hibátlan. Pedig a hétvégén megint beleugrott 1200km.
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2011 08:08:03 // 17421
hány km van az autódban? lendkerék olyan 250-nél kotlik meg ha megkotlik egyáltalán...nekem lassan 150e lesz benne de semmi hang, rázkódás a kuplung is jól végzi a dolgát
sxr8515-11-2011 07:57:48 // 17420
Nekem a Valeo lendkerék lett volna 140e, de kedvezménnyel 80e volt. A kuplung is valahogy 100 körül volt. Plusz szerelés, tehát nekem így olcsóba jött ki 200ra.
DrB15-11-2011 07:18:24 // 17419
Durva a kinti árkülönbözet... És a kuplung mennyibe kerül? Ajánlatos azt is cseréltetni a lendkerékkel?
DrB15-11-2011 07:16:52 // 17418
Én is erre gondoltam, ErHardnál megrendelni, Csörivel kicseréltetni. No, meglátjuk, mit találnak pénteken. Ha a kuplung jó egyébként, azt is ajánlatos a lendkerékkel cseréltetni?
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2011 06:57:56 // 17417
a felújított lendkerék olyan 130 körül van a gyári meg 220...kint meg olyan 400e...
GTPeti14-11-2011 23:03:46 // 17416
SZVSZ nyugodtan menj haza és mondjuk Csörinél cseréltesd ki! Ha komoly gond van, akkor nem csak "hallasz vmi zörgést", hanem sokkal komolyabb jele lenne.

A németek horribilis összeget fognak mondani. Még akkor is, ha Mo-ról hoznak neked alkatrészt - köszönet Piritunak és a Szállító úrnak.
DrB14-11-2011 22:27:32 // 17415
Garancia már nincs...

Meglátjuk, mi lesz pénteken a verdikt és mi az árajánlat. A szerviz, ugye gyári alkatrészekkel dolgozik. Honnan szerezhetném be magam a szükséges alkatrészeket idekint jó áron?

Illetve, ha halódik a kettőstömegű, mennyit lehet még vele menni? Nem szívesen indulnék neki a karácsonyi szabinak egy problémás vassal...
GTPeti14-11-2011 22:24:22 // 17414
Kieg.: Dajcslandban beszerelve anyagi katasztrófa, úgyhogy erre ne is gondolj!! Max. garanciában...
GTPeti14-11-2011 22:23:30 // 17413
Ha 120-150-ből kijön kuplungostól, akkor nagyon jó vagy. (Lehet, hogy az 59-nél még több.)
DrB14-11-2011 22:04:49 // 17412
De, tudni akarom, és a kuplungét is! :D
Csosznorbert14-11-2011 21:51:46 // 17411
Inkább ne akard tudni a lendkerék árát... :D
DrB14-11-2011 21:46:27 // 17410
A percegés nagyon passzol ahhoz a hanghoz, amit korábban, már viszonylag régóta hallok. Ez változott meg, erősödött zörgéssé szombaton. Persze, hogy ugyanarról e jelenségről van-e szó vagy a percegés mellett jelentkezik ez az új zaj, jó kérdés...

Szóval, ha lendkerék csere, akkor kuplung is. Mennyibe fáj ez a két alkatrész? Illetve milyen márkát ajánlatok, ha már. Jó a gyári is?
sxr8514-11-2011 21:37:34 // 17409
Én amikor még "tudatlan" voltam a nálam felmerült hiba jelentkezésekor, az volt a benyomásom, hogy egy hővédő lemez hozzáér valamihez és zörög, perceg. Körülbelül ezt tudtam elképzelni ezen hang hallatán. Nem tudom, hogy ezzel közelebb vagy-e a megoldáshoz, de ha a leírásom alapján beugrik a "Te hangod" akkor lehet, hogy lendkerék. Ha viszont az lesz, akkor az tudd, hogy illik vele együtt kuplungot is cserélni. (Én is így tettem.)
DrB14-11-2011 21:16:30 // 17408
Az alapjárat egyelőre rendben van. Továbbra is valami műanyag alkatrészre tippelek, ami hozzáér valaminek. Talán, ahogy hül az idő, úgy változik meg a karakterisztikája ennek a zajnak.
Erhard 242 (Pure Energy)14-11-2011 21:14:28 // 17407
nehéz észre venni normál esetben pár perc... olyan 12e km óta én sem vettem észre :)))
Piritu - 1.000.00014-11-2011 21:10:07 // 17406
Kb 25 ezer km után vettem észre először a pill fogyiból a tisztítást. Nem is ugrott meg drasztikusan. Egyszerűen országút tempomatnál nem ment le 6 alá, hanem 7-7,5 között maradt, meg a turbónyomás is vagy 1-en volt.
Erhard 242 (Pure Energy)14-11-2011 21:08:58 // 17405
a lendkerék inkább alapjárat közelében szól de az csörög...
DrB14-11-2011 21:01:46 // 17404
Azt eddig nem figyeltem... Majd holnap.
Erhard 242 (Pure Energy)14-11-2011 20:58:34 // 17403
ha mindig meg van akkor nem lehet a DPF miatt...pillanatnyi fogyasztás?
DrB14-11-2011 20:57:30 // 17402
A feleségem is ezt mondja. :D
DrB14-11-2011 20:57:05 // 17401
És ez fordulatszám függő lenne? Ez a zaj mindig 2500-as fordulat körül volt leginkább hallható, függetlenül, hogy gyorsítottam vagy épp lassítottam.
Erhard 242 (Pure Energy)14-11-2011 20:54:08 // 17400
semmit fel kell tekerni a hangerőt 13-ra és szarni a világra :P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.