Forum >> 159
Bilux28-11-2011 21:45:49 // 17640
Akkor van rá bevált nyomaték vagy érzésre?
Erhard 242 (Pure Energy)28-11-2011 21:42:46 // 17639
az a baj hogy a persely mondjuk 55mm ha jól meghúzzák akkor lesz 54mm ezzel már semmit nem lehet kezdeni kukás...ezért nyekereg mert satu lett belőle
Piritu - 1.000.00028-11-2011 21:41:33 // 17638
3 sec záridő, állvány nélkül :-(
Bilux28-11-2011 21:41:13 // 17637
És hogy lehetne ezt kiküszöbölni? Láttam itt már olyan megoldást hogy szarrá zsírozzák. Ez segít? Mert a nagynyomású lepucolja róla a zsírt...
Bilux28-11-2011 21:39:47 // 17636
Na, kicsit zajos, mobilos felvétel?
Erhard 242 (Pure Energy)28-11-2011 21:39:20 // 17635
a persely a szilenten
GTPeti28-11-2011 21:38:33 // 17634
Lehet, hogy a malacperselyre célzott? :))
Piritu - 1.000.00028-11-2011 21:38:23 // 17633
Piritu - 1.000.00028-11-2011 21:35:36 // 17632
A persely a tartócsavaron? :-O
Bilux28-11-2011 21:34:30 // 17631
Akkor hogy tud megszólalni a szilent? Elöregedett szilent oké de pár tízezrett futott gyárik utángyártottak?!
Termosztátra mikorra számíthatok?
Termosztátra mikorra számíthatok?
Erhard 242 (Pure Energy)28-11-2011 21:34:02 // 17630
persely
Piritu - 1.000.00028-11-2011 21:31:36 // 17629
akkor mi is nyekereg?
Piritu - 1.000.00028-11-2011 21:30:51 // 17628
Azért nem SW- lett, mert a sedan könnyebb. A legegyszerűbb tuning. Meg az túl praktikus lett volna a pakolhatósága miatt. Nem akartam "ellustulni" a Pók miatt :-)
GTPeti28-11-2011 21:29:22 // 17627
Ezt jó "hallani". :)
Erhard 242 (Pure Energy)28-11-2011 21:28:58 // 17626
pont ezért van perselyezve mert nem a szilent forog el
SKrisz28-11-2011 21:25:48 // 17625
Egyet értek veled. Az esetek 80%ban hosszú távon utazunk vele (min. 100 - 150 Km), de messze a legjobban autózható a 159. Nem a legvehemensebb, nem a legnagyobb, de összességében az eddigi legjobb "nagyautóm" :)
Piritu - 1.000.00028-11-2011 21:25:11 // 17624
A múltkor egy négykarikás próbált belénk kötni, azóta 228 a vmax a naviban :-))
GTPeti28-11-2011 21:23:26 // 17623
A végén még felkerül a lehetőségek közé a 2.0 is... B)
Piritu - 1.000.00028-11-2011 21:20:27 // 17622
Amúgy nagyon király a Párduc. Kényelmes utazóautó. Gran Turismo. A múlt héten 8,5 óra alatt tekertünk le 1000 km-t (Ausztriában betartva mindent) és úgy szálltam ki, hogy még 1000-et mehettünk volna. Ráadásul 160+ tartományban sem vallunk szégyent a sok OFF előtt :-)
Piritu - 1.000.00028-11-2011 21:14:57 // 17621
A futóművet én is megnézetem, mert egyenetlen burkolaton egyenesben teszi-veszi a hátulját. A 156 pont így viselkedett, amikor elmászott a hátsó geometria.
SKrisz28-11-2011 21:12:47 // 17620
Tavasszal nekem is ha meglesz a 35K (bár lehet csak nyár elejére lesz meg...) én is megnézetem a futóművet (remélem addigra Csöri szervizeli az autót), mert most téli hidegekben hallok furcsa hangokat a futóműből, pedig most lett beállítva és átnézve a gumi félrekopás miatt. Majd kiderül mi a helyzet.
Bilux28-11-2011 21:12:07 // 17619
Én úgy hallom hogy pont a jobb de talán a bal is.
Elég balfasz jóska volt ez a gumiszilentes perselyes dolog. Lenne csapágyazva a forgópontja vagy bármi de egy gumiszilent ekkora lengést nem tud felvenni, vagy lazítsak rajta? Fújjam be wd40-el vagy szilikonnal? :D
Elég balfasz jóska volt ez a gumiszilentes perselyes dolog. Lenne csapágyazva a forgópontja vagy bármi de egy gumiszilent ekkora lengést nem tud felvenni, vagy lazítsak rajta? Fújjam be wd40-el vagy szilikonnal? :D
Piritu - 1.000.00028-11-2011 21:08:12 // 17618
Üdv a klubban! :-)
(Melyik? A bal első tudtommal még az eredeti.)
(Melyik? A bal első tudtommal még az eredeti.)
Piritu - 1.000.00028-11-2011 21:07:04 // 17617
Nem is igazán berugózáskor. Álló helyben rálépek a fékre és finoman felengedem a kuplungot 1-ben. Kottázni lehet olyan szépet nyekken. Olyan jó nosztalgiázni :-))
Bilux28-11-2011 21:03:27 // 17616
Sose tudtam milyen az hogy nyekereg egy futómű mert a 145-ben ilyen nem volt.
Most az 56-ban minden egyes úthullámnál nyekken a lengőkar. Hát amíg lógása nem lesz én tuti nem cserélem.
Most az 56-ban minden egyes úthullámnál nyekken a lengőkar. Hát amíg lógása nem lesz én tuti nem cserélem.
Erhard 242 (Pure Energy)28-11-2011 21:01:57 // 17615
??? az érdekes lenne azért bár ha a gyárban túlhúzták előferdül....
GTPeti28-11-2011 21:01:51 // 17614
Rugózásdetektor? :(
Piritu - 1.000.00028-11-2011 20:56:30 // 17613
Lehet, hogy 36ezernél megszólalt a jobb első lengőkarom? Nyekereg, mint a 156-é fénykorában :-(
(pénteken megyek megnézetni és ha lehet gariban cseréltetni)
(pénteken megyek megnézetni és ha lehet gariban cseréltetni)
Piritu - 1.000.00028-11-2011 20:49:29 // 17612
Jééé, mégis! :-)
Piritu - 1.000.00028-11-2011 20:43:03 // 17611
Látom, ma sem szaporodtak a naptárra jelentkezők :-((
cseko7628-11-2011 09:44:44 // 17610
sajnos ez nem ment nekik, mert az ülés közepén is van "hullámok" , hogy összeakadjanak....
Csosznorbert28-11-2011 08:00:04 // 17609
náááá, az úgy nem előnyös, valami más megoldással biztos rögzithető az, hogy egyszerüen kivehető legyen ám mégis fixen álljon a helyén. kombi rönyómban a két üléslap egy-egy nyelvvel volt bedugva elöl. és előre simán dönhető volt. rövidebb autó, mégis 2 méternyi!!! sik placc. Alfáék ezt miért nem tudták megoldani? :(
cseko7628-11-2011 07:45:47 // 17608
szívesen a felvilágosítást....
cseko7628-11-2011 07:45:21 // 17607
végül is megéri minden egyes felnyitásnál újbóli patentok + csavargatás, hát hajrá....
Piritu - 1.000.00028-11-2011 06:55:45 // 17606
Szerinted miért hozom fel ennyiszer a témát? :-))
piktortom27-11-2011 23:19:52 // 17605
Jelentkezés a Naptárak topikban, írd magad a lista végére, és küldd el a fotókat nekem, piktortom@freemail.hu címre. Minden infó a fent említett helyen! :D Egyébként fantasztikus képek ;)
mopa27-11-2011 23:10:38 // 17604
SKrisz27-11-2011 22:04:28 // 17603
Akarnak sokan, csak még nem tudnak róla! :)))
piktortom27-11-2011 21:54:52 // 17602
A jányok nem lesznek benne... :P
Piritu - 1.000.00027-11-2011 18:48:37 // 17600
Egyenlőre nagyon ez a helyzet. Furcsa, hogy ilyen kevesen szeretnének naptárat :-(((
Csosznorbert27-11-2011 18:36:54 // 17599
Rendben, köszi, mert ha sikba dőlne akkor én is kiszerelem és megoldom hogy máskor egyszerüen ki lehessen venni csak, azért hatalmas helyet, és pakolási szempontból is kényelmet hoz egy dupla akkora sik felület mint eddig.
mopa27-11-2011 17:22:22 // 17598
Köszi a felvilágosítást. Még jó hogy nem játszottam tovább. Azt hittem simán fel lehet nyitni, és előre lehet nyitni... Szívok a hi-fi-mel, nem jut hátra az áram, és az ülés alá megy be a tápkábel. Lehet, hogy ott van egy kondenzátor(?)... Már hi-fi vel vettem, szóval fogalmam sincs mi merre.
Csosznorbert, ha sikerül felnyitni megnézem sík lesz e csomagtér ha nincs ott az ülőke, és beszámolok...
Csosznorbert, ha sikerül felnyitni megnézem sík lesz e csomagtér ha nincs ott az ülőke, és beszámolok...
ALFI15627-11-2011 15:41:56 // 17597
Nekem nem.De ezek szerint ha 6-ért van te adjál akkor is 8-at.Pont ezért nem akartam árat írni mert gondoltam,hogy valaki majd ahoz tartja magát.Akkor vedd úgy,hogy 15-körül rémlik az ára.És inkább kellemessen csalódjál :)
Ja!És 15ezer nem 150ezer :)
Ja!És 15ezer nem 150ezer :)
Csosznorbert27-11-2011 15:08:45 // 17596
Ez abból a szempontból előnyös lehet, hogy igy a háttámlák padlósikba lehejthatók?
várom a tapasztalatotd mopa cartárs.
várom a tapasztalatotd mopa cartárs.
☻SKULL☻27-11-2011 15:03:16 // 17595
és itt van hozzá az eredeti söveg az eLearn-ból:
1. Lift up the cushion (1a) at the front and release the retainers (1b) from the seats (1c).
2. Push the cushion backwards until the brackets (2a) are released from the hooks (2b), then lift it up and extract it from the seat, releasing the two brackets (2c) from the retainers (2d).
3. If necessary, remove the sound insulation lining
1. Lift up the cushion (1a) at the front and release the retainers (1b) from the seats (1c).
2. Push the cushion backwards until the brackets (2a) are released from the hooks (2b), then lift it up and extract it from the seat, releasing the two brackets (2c) from the retainers (2d).
3. If necessary, remove the sound insulation lining
cseko7627-11-2011 14:55:07 // 17594
A két ülés közé, ha benyúlsz jobb és bal oldalt is a szélén ott van egy - egy rögzítés (17 -es villás) ki kell csavarozni, majd az ülés elejét (jobb -bal -közép) erőteljes mozdulattal fel kell rántani, hogy kiugorjon a pattent (ide kell is új, mert törik) amikor az ülés eleje már mozog akkor középen le kell nyomni és hátratolni; így ki kell ugornia a rögzítésből és már levehető. Elsőre elég macerás lesz mire rájössz :(
Csosznorbert27-11-2011 12:51:40 // 17593
mint mondtam de valami 8-körül rémlik az új
nem tudom ebből ki mennyit vesz ki de nekem 8 jön le, ha van mögötte minusz jel ha nincs.
nem tudom ebből ki mennyit vesz ki de nekem 8 jön le, ha van mögötte minusz jel ha nincs.
mopa27-11-2011 12:30:56 // 17592
Sziasztok kedves kollégák,
Hogyan tudom kivenni a hátsó ülés ülőrészét?
Hogyan tudom kivenni a hátsó ülés ülőrészét?
ALFI15627-11-2011 11:42:59 // 17591
Melyik része volt számodra féreérthető?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
585
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?