Forum >> 159

Graben&Zsu01-12-2011 10:01:00 // 17714
Kocsi színe,baleseti kockázat.......

Érdekes egy cikk!Mindenesetre van benne igazság!
"Cégautóknál kedvelt a fehér szín, a jogi személyek autói pedig átlagon felüli arányban okoznak balesetet, így a fehérek is"
Pityukoma01-12-2011 08:30:32 // 17713
igen annyi volt. Bosch márkakereskedésben. Elkövettem azt a hibát hogy előre nem kérdeztem meg az árát, hanem megrendeltettem. Az összes előző vasra náluk vettem, igaz azokon hagyományos lapát volt. Nem gondoltam hogy ilyen rohadt drága lesz.
Piritu - 1.000.00001-12-2011 06:56:57 // 17712
14e? Márkakereskedésben(!) a gyári 13,5. Az eredeti gyári nálam 35ezer km-t, majd egy évet bírt :-)
Pityukoma01-12-2011 01:20:04 // 17711
Szia, én bosch aero twint vettem. 14k volt a pár. Tavaly augusztus óta használom és remekül töröl se csík se homály. A vaterán most néztem hirdetnek valeo-t 9110ft-ért, de arról nem tudok véleményt mondani. üdv neked.... :-)
Piritu - 1.000.00030-11-2011 20:36:28 // 17710
Talán a lerontott gázreakciók miatt :-))
Más a DPF, elöl van. A vezérlés (comp) nem más?
Amúgy meg azért, mert ez egy forradalmi motor...1956 köbcentis :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)30-11-2011 20:33:09 // 17709
a dilemma az hogy a 2.0jtdm mitől euró 5? ugyan úgy DPF meg változó szívósor van benne mint az euró 4 ben :)
Piritu - 1.000.00030-11-2011 20:29:59 // 17708
Pont ezen gondolkodtam hazafelé jövet.
A 156-om is euro4-es volt, pedig nem is volt benne DPF. anno nem is nagyon akarták itt páran elhinni. (Mint a múltkor hallottam épp a szívócsőbe épített korom visszavezetéssel van éppen baja.)
Elvileg ugyan az az 1,9-es motor, mint a 159-ben, tehát itt is kellene tudnia a 4-et. Akkor a 159-be minek kellett DPF????
Anno emlékeim szerint az a marketing ment, hogy a DPF-el az euro5-re készítették fel a Vasat, aztán mint kiderült mégse...
Kezdem úgy gondolni, hogy az euro4-es motorba tényleg felesleges...
'''''30-11-2011 19:01:08 // 17706
Lehet,az a novitec doboz jobb volt mint a mi írt verziónk.A dpf kivételt én nem éreztem.Kicsit csalódtam is,azt hittem hoz pár lovat.
Graben&Zsu30-11-2011 19:00:39 // 17705
KÖSZI Erharda kocsi már generál alá is esett!
Jaj,de furcsa volt benne ülni,a Ducato után! :)
Talán már van 3hete is hogy utoljára benne ültem!(időhiányában)
Grando30-11-2011 18:59:33 // 17704
Ne fokozzon le, kedves hentes úr! :D ;)))
W.30-11-2011 17:58:00 // 17703
Nyelvtanár.....:))
Csosznorbert30-11-2011 17:57:04 // 17702
Fiatos szaki mondta, hogy DPF-et nyugodtan ki lehet dobni, vizsgán akkor se lesz semmi gond vele. Én is paráztam emiatt, de megnyugtatott. Meg talán velejárója egy autónak ahogy öregszik úgy valamelyest nő a koromkibocsátás.
Különben az enyém még fémtiszta, semmi korom, csak kis rozsda a viztől :P
Csosznorbert30-11-2011 17:47:06 // 17701
Unatkoztam, és érdekelt hogy jön szét. :)
Grando30-11-2011 17:25:25 // 17700
Én kérek elnézést. ;)
Erhard 242 (Pure Energy)30-11-2011 16:40:29 // 17699
a DFP nélküli euró 4-nek is kormos a kipuffja s ettől leveszik a rendszámot? nem értem az összefüggést
Piritu - 1.000.00030-11-2011 16:33:01 // 17698
Miért az Neked viszonyítási alap? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)30-11-2011 16:30:49 // 17697
és? nézd meg hány fosvágennek kormos a vége
Piritu - 1.000.00030-11-2011 16:16:57 // 17696
pl abból, hogy kormos a cső vége nem rozsdás
Piritu - 1.000.00030-11-2011 16:15:42 // 17695
"Tőlünk nyugatabbra a gázolaj is minőségibb egy pöppett." - Urban legenda. Tapasztalatom szerint semmi különbség nincs. Németbe menet 1000 km oda és annyi vissza. se fogyasztásban, se dinamikában semmi különbség. Persze ehhez az kell, hogy itthon normális kútra járj és ne kannából vagy a faluszéli maszek kútnál tankolj.
ALFI15630-11-2011 15:20:21 // 17694
Emlékezz mikor Kalocsán voltunk.Az én gépem írva volt.A tiéd is plussz neked már akkor nem volt bent a dpf ami elvileg egy folytás.A 156 1.9m-jet egy sima novitec dobozzal elment.Nekem ez volt a pont az í-re.Ment is az 59.Jött Piritu 56-ja.Ami érezhetően egy kis beavatkozással jobban ment mint az 59 2.4m-jet írva.És sokkal jobban is autózható volt.De erről ennyit.Ezt már egy párszor megvitattuk.Én az 59-et olyannak tudom elképzelni mint Piritu aki aztán ténleg sokat megy és javarészt 99%-ba pályán vagy Erhard aki áruért járkál,pályázik.
ALFI15630-11-2011 15:13:46 // 17693
Nem biztos,hogy a rángatás meg a párszáz kilóméterenkénti regenerálás ettől van.De hajrá!Ártani nem iztos,hogy ártassz vele.
Laci.7330-11-2011 15:11:03 // 17692
Sziasztok!
Le kellene cserélnem az ablaktörlő lapátokat! Mit javasoltok, melyik a legjobb minőség?
Corn30-11-2011 13:40:24 // 17691
Sziasztok,

elszántam magam, hogy végre kiszedessem és kiírassam a DPF-et, EGR-t. Már unom a rángatást, és az átlag 350 km-ként regenerálást.
Decemberben, karácsony előtt Budapesten leszek - kit javasoltok ott erre a dicső feladatra?

Köszönöm!
'''''30-11-2011 13:25:46 // 17690
Azért az alap 1.9jtd az alap 2.4jtdm-nél kicsit gyöngébb.Húzott verdáknál meg a tuning mértékén múlik.Itt a Típusok topikban is meg lehet nézni a gyári adatokat.
Lényeg,hogy a 7mp 100-ra már bőven az elfogadható kategória,szerintem!
ALFI15630-11-2011 12:40:01 // 17689
Nem az első eset,hogy neked ez a gondod ki mit és hogyan ír.Mi vagy te valami nyelvtanár?
ALFI15630-11-2011 12:34:38 // 17688
És akkor már majdnem megy úgy mint az 1.9 m-jet 156-os.
'''''30-11-2011 12:03:01 // 17687
Haveromnak is 1.9-es van dupla kipuffal és más vezérlés programmal.Állítólag volt egy olyan gyári széria ami így jött ki.
cseko7630-11-2011 11:31:11 // 17686
próbáld bontóba, igaz ennek is meg van a rizikója...
cseko7630-11-2011 11:29:09 // 17685
nekem 1,9 volt és dupla kipuff :)
Disti30-11-2011 10:43:19 // 17684
A hátsó bal tolatóradarom reléje megadta magát és a szervízben kaptam egy 30 ezres ajánlatot magára a radarra, én ezt sokallom nem kicsit, de nagyon.
Tudtok nekem segíteni, hogy milyen kell hozzá? Esetleg valaki ajánlani is tud konkrétan valamit?
Köszi
'''''30-11-2011 10:40:14 // 17683
Állítólag 300 körül van.
Ruszi30-11-2011 10:28:19 // 17682
Ez még igen drága mulatság.....
'''''30-11-2011 10:24:44 // 17681
Vagy rakat be egy ilyen rendszert! :-)
www.gazdiesel.hu
Erhard 242 (Pure Energy)30-11-2011 10:09:56 // 17680
miből jönnének rá? vesz koromgátló tabit és ennyi...mérésen át fog menni egyébként kint terjed el először a DPF kiiktatása valahogy megoldják...
'''''30-11-2011 10:04:47 // 17679
Gondoltam itthon él és ide is veszi.Kint eleve olcsóbb lenne.Hatósági vizsgánál biztos vissza kéne tenni a dpf-et.De ha neki gond még tud venni 1.8 tbi-t vagy 3.2-t. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)30-11-2011 09:59:06 // 17678
nyugati nyállal ment az enyém 80e km-ig 100e után jöttek elő a dugulási problémák tehát semmivel sem jobb mint az itthoni
mopa30-11-2011 09:45:32 // 17677
Tőlünk nyugatabbra a gázolaj is minőségibb egy pöppett. Nem dugul annyira.Ha városban, ráadásul Budapesten is szeretnéd használni az autót, és nincs időd két heti kétszer 100 km-eket menni vele, hogy regeneráljon a dpf, akkor sajnos ez az egyetlen megoldás...És tényleg csak idő kérdése, mert a világ végére is elmennék vele ha tehetném:)
Ruszi30-11-2011 09:40:28 // 17676
Szia gondolom az enyémről irtál.Mielőtt az autómat vásároltam én is sok 159-est néztem,de rengeteg a bizonytalan eredetű(a mobile24-en miért van 150-200-e KM minden 3MFt értékű autóban)és itthon csak a fele a Km .A 2.4-es sokkal jobb mint az 1.9-es,kipróbáltam mind a kettőt szerintem ég és föld. A DPF probléma megoldható én városban használom az autómat,egyszer volt problémám vele azóta sem...
mopa30-11-2011 09:39:59 // 17675
2.4!!!! Nekem is az van egy fél éve. DPF kiiktatva, pici chiptuning. ~240L.
De még így is érzem, hogy 1800 kilónyi anyagot kell megmozdítani. Félreértés ne essék, megy, nagyon jól megy, de kell is neki a köbcenti. Én 1.9 nem javasolnám.
És ne felejtsük el, hogy a dupla kipufogó hátul mindent visz:) Egy markának sem ilyen szép a seggén a két kémény:)
Piritu - 1.000.00030-11-2011 09:38:14 // 17674
A kibelezés nem megoldás - Civilizált országban (értsd tőlünk nyugatabbra) ezért nagyon komolyan megütheted a bokád.
'''''30-11-2011 09:31:58 // 17673
Azért ha kicsit finomítva van a program,akkor a 100-ra gyorsulás 7mp alatt már nem rossz!
Grando30-11-2011 08:57:13 // 17672
Alapesetben nem tenném szóvá, de az "akarnÁk" azért kibaszottul erős volt. Jézusom! :DDD
ALFI15630-11-2011 08:40:50 // 17671
Akkor már inkább 2.4.De nem kell elhallni attól se.Egyébként meg ha inkább városba jársz felejtsd el az 59-et.qrvára nem való arra.Főlleg,hogy felhozatal nincs.Főlleg 2.4-ből.Ami jónak mondható az igencsak 3 fölött van árba.De a használtat nézve egy darab van ami magyarországi és talán meg merném venni ha nagyon 2.4-et akarnák.Ő itt is tag.
ALFI15630-11-2011 08:36:12 // 17670
Miért kellett ennyire szétszedni?
Csosznorbert30-11-2011 08:33:50 // 17669
önerőböl hozza a 220-at, egyenes terepen, igaz ahhoz már idő kell :P
cseko7630-11-2011 07:40:39 // 17668
lejtőn lefele nekem is ment :)
'''''30-11-2011 07:35:08 // 17667
Inkább dpf probléma szokott lenni de most már az is megoldható simán.
Pityukoma30-11-2011 00:32:33 // 17666
Szia, nekem 1.9-es van. Ahogy a topicot olvasom úgy vettem észre hogy azok a cartársak panaszkodnak EGR/DPF/szívósor problémákra akik a 2.4-et terelgetik (javítsatok ki ha nem így van). Viszont 200ló az 200ló ez önmagáért beszél. De azért az 1.9 is jól autózható :-)))
Csosznorbert29-11-2011 21:43:55 // 17665
már volt szerencsém szétkapni. egész jól bontható a lámpa, igaz ahhoz a lökköst is le kell venni, na innen bonyolultabb picit a dolog.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.