Forum >> 159
GTPeti22-01-2012 20:52:28 // 18640
Múltkor volt szó róla, hogy a 8V-s JTD motorhoz vmi 40e körül van a full vezérlésszett... Oké, ehhez jön még az olaj+szűrő, az mondjuk 15eFt, a légszűrő az 4eFt és a munkadíj. A 200eFt az SZVSZ durva lehúzás.
droberto22-01-2012 20:52:16 // 18639
Tudomásom szerint 159-hez nem lehetett első szélvédő fűtést kérni, csak lapát lefagyás kiolvasztót.
ferike15922-01-2012 20:47:30 // 18638
Sziasztok!
Lehet utólagosan tempomatot szerelni 1.8 140 le benzinesbe?
Ha igen, mennyibe kerülhet?
Lehet utólagosan tempomatot szerelni 1.8 140 le benzinesbe?
Ha igen, mennyibe kerülhet?
droberto22-01-2012 20:36:47 // 18637
Milyen szélvédő fűtésed van? Törlő lapátok alatti fűtőszálas?
papajax22-01-2012 20:22:02 // 18636
Az enyémben nincs(progression),bár az enyém ilyen szempontból teljesen alap felszereltség.Azt tudom, hogy a kollégám stilojába sikerült berakni a gyári tempomatot, csak valami kábel kellett, meg a gyári kar, meg egy kis programozás, amit házilag megoldott és azóta tökéletesen működik a gyári visszajelzőkkel....
Pityukoma22-01-2012 20:18:04 // 18635
Igen jó :-) a többit majd telón megbeszéljük... :-)
Dömpi (il dottore)22-01-2012 20:13:42 // 18634
Szia! Nekem pont ilyenem van, mint amit venni akarsz: 159 1,9 Jtdm 8V, 120 LE. Az enyémben nincs B&M, és nincs tempomat sem, de van navi, tükörfűtés és első szélvédőfűtés, no és a klíma is csak manuális. Mindezek ellenére imádom!!! Szerintem egyáltalán nem lomha, legalább is az 1,6 16V-s Fiat Mareám után. Sokan azt mondák, jól jártam a 8V-vel, mert a 16V-s sokkal komplexeb, így több vele a baj is. A 8V-s nagyon stabil szerkezet.
Eddig csak 3 hónapos tapasztalatom van vele, de az összességében pozítív. Az enyém Rómából jött, nem belföldi. A km stimmel.
Amennyiben a tiédben stimmela km, akkor tudd, hogy 110e-nél elvileg kellett cserélni a generátorszíjjat, 140e körül pedig vezérléscsere következik, ami zsebbenyúlós lesz (100-200e Ft között van a szórás). Az enyémen épp a hétvégén lesz majd cserélve.
Ha megveszed, kezd olajcserével és ha belefér cseréltesd ki a vezérlést is, biztos ami biztos.
Nekem a km-állást 7500 Ft-ért olvasták ki Szolnokon a Fiat márkaszervízben, meg persze átnézték a kocsit.
Eddig csak 3 hónapos tapasztalatom van vele, de az összességében pozítív. Az enyém Rómából jött, nem belföldi. A km stimmel.
Amennyiben a tiédben stimmela km, akkor tudd, hogy 110e-nél elvileg kellett cserélni a generátorszíjjat, 140e körül pedig vezérléscsere következik, ami zsebbenyúlós lesz (100-200e Ft között van a szórás). Az enyémen épp a hétvégén lesz majd cserélve.
Ha megveszed, kezd olajcserével és ha belefér cseréltesd ki a vezérlést is, biztos ami biztos.
Nekem a km-állást 7500 Ft-ért olvasták ki Szolnokon a Fiat márkaszervízben, meg persze átnézték a kocsit.
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((22-01-2012 20:13:36 // 18633
nagyon jó :)
kedden neked megfelel ?
kedden neked megfelel ?
Piritu - 1.000.00022-01-2012 20:08:25 // 18632
Én is így vélekedtem, aztán a 147-ben volt. Azóta csak tempomatos kocsit veszek. (Jó a Spider kivétel, de már gondolkodtam a dolgon)
Piritu - 1.000.00022-01-2012 20:05:35 // 18631
Emlékeim szerint a fészliftesben alap, de rosszul emlékeztem.
A Dist felszerelésnek része.
A Dist felszerelésnek része.
Pityukoma22-01-2012 20:05:04 // 18630
Ha gondolod és nem veszed tolakodásnak én elmegyek veled a fehér útit megnézni. Talán ketten többet látunk. A héten délután dolgozok 13ó-tól. A délelőtt jó nekem akár holnap is. Külön nem megyek el, mert rontom az esélyeid az alku szempontjából, még azt hiszi hogy kapása van.
GTPeti22-01-2012 20:02:28 // 18629
A 159 egy elég robosztusan megépített autó. Én még nem mondanék le róla!
Utángyártott karosszériaelemeket viszont ne engedj feltenni!! Csakis gyári, vagy bontott.
Utángyártott karosszériaelemeket viszont ne engedj feltenni!! Csakis gyári, vagy bontott.
Dömpi (il dottore)22-01-2012 20:02:25 // 18628
nos az én 159-emben nincs, és nekem nem is hiányzik...ritkán pályázok és az M0-án is évente 2-3x járok - akkor általában céges kocsival.
Erhard 242 (Pure Energy)22-01-2012 19:57:54 // 18627
miért ha jól megcsinálják és a nyúlvány nem ment el akkor mi baja lenne?
droberto22-01-2012 19:57:18 // 18626
Akkor szerencsés volt, aki tőled vette!
Egyáltalán nem jobb, sőt. Félreértettél. Az a jó, ha te hozod be. Nyugaton nagyobb a választék, és pontosabb és hitelesebbek a kinti eladók. Még talán a kereskedők is. Kint is vannak zsiványok. Főleg a keleti országokból beszabaduló kupecek. A törökök a legrosszabbak.
A magyar használtpiacon levő 159-ek, 90%-a külföldi! Mo-on kevés 59-adtak el. Sajnos!
A KM nem kamu, de ez az átlag! A kintiekben mindenképp!
Egyáltalán nem jobb, sőt. Félreértettél. Az a jó, ha te hozod be. Nyugaton nagyobb a választék, és pontosabb és hitelesebbek a kinti eladók. Még talán a kereskedők is. Kint is vannak zsiványok. Főleg a keleti országokból beszabaduló kupecek. A törökök a legrosszabbak.
A magyar használtpiacon levő 159-ek, 90%-a külföldi! Mo-on kevés 59-adtak el. Sajnos!
A KM nem kamu, de ez az átlag! A kintiekben mindenképp!
papajax22-01-2012 19:55:44 // 18625
Nincs mindegyikben tempomat, viszont be lehet rakni a gyárit....
droberto22-01-2012 19:44:22 // 18624
A szerződésbe minél több mindent írjatok be! Így később, egy esetleges hiba esetén, egyszerűbb lesz a helyzeted! Garancia, KM-állás, és annak valódisága...stb.
Kereskedő = bizalmatlanság!
A használtkereskedő, vagy nem ismeri a tényeket, vagy ferdít, szépít, vagy ha gátlástalan fajta hazudik is!
Kereskedő = bizalmatlanság!
A használtkereskedő, vagy nem ismeri a tényeket, vagy ferdít, szépít, vagy ha gátlástalan fajta hazudik is!
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((22-01-2012 19:35:10 // 18623
háát igen , nem lesz egyszerü .
igazából a kompromiszum nem gond :)
viszont azért minden javítható csak valami nagyobb tételbe nem szeretnék az elején belefutni . gondolok itt : turbo , motor , kuplung , kettős tömegű , stb .
természetesen ne legyen nagyon sérült/javított .
persze erre senki nem tud garanciát vállalni .
igazából a kompromiszum nem gond :)
viszont azért minden javítható csak valami nagyobb tételbe nem szeretnék az elején belefutni . gondolok itt : turbo , motor , kuplung , kettős tömegű , stb .
természetesen ne legyen nagyon sérült/javított .
persze erre senki nem tud garanciát vállalni .
Kompressz úr22-01-2012 19:33:43 // 18622
Az enyémben 113 ezer volt 5 és fél év után, ma vitték el. Érdekes módon szó nélkül elhitték, ahogy elhitték eddig azt is a vevők, hogy a korábban hároméves autóimban nem volt több 55-65 ezer kilométernél (pedig a többség dízel volt).
Ex katedra kijelenteni, hogy a külföldről behozott autó jobb mint a hazai, meg azt, hogy 30-40.000 km alatti éves futásteljesítmény kamu, kicsit erős.
Azt viszont aláírom, hogy a hazai autópiac tele van ipari hulladékkal, nehéz jó autót kifogni.
Ex katedra kijelenteni, hogy a külföldről behozott autó jobb mint a hazai, meg azt, hogy 30-40.000 km alatti éves futásteljesítmény kamu, kicsit erős.
Azt viszont aláírom, hogy a hazai autópiac tele van ipari hulladékkal, nehéz jó autót kifogni.
droberto22-01-2012 19:29:49 // 18621
Nem ismerlek, de a legnehezebb a ilyenkor, hideg fejjel, racionálisan gondolkodni! A lényeg, hogy nézz meg minél többet, ne kapkodd el a vásárlást.
Előbb utóbb összejön! Ja, és biztos, hogy lesz valami kompromisszum!
Előbb utóbb összejön! Ja, és biztos, hogy lesz valami kompromisszum!
droberto22-01-2012 19:26:52 // 18620
Szerintem is megoldható, de az aftersale biztos nem lesz olyan mint a gyári!
A márkaszervizesek meg az ilyen gyári utólagos beépítésekkel leráznak. Én a B&M -re, és Nav-ra kértem ajánlatot és puhatolóztam, hogy a kábelezés ott lehet-e? A NS, és az M5 -is lerázott, hogy utólag nem beszerelhető, de azért a motyót kiajánlották. Mondanom sem kell, lefordultam a székről!
A márkaszervizesek meg az ilyen gyári utólagos beépítésekkel leráznak. Én a B&M -re, és Nav-ra kértem ajánlatot és puhatolóztam, hogy a kábelezés ott lehet-e? A NS, és az M5 -is lerázott, hogy utólag nem beszerelhető, de azért a motyót kiajánlották. Mondanom sem kell, lefordultam a székről!
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((22-01-2012 19:23:11 // 18619
köszönöm a választ .
tudom , hogy nem könnyű jó alfát venni , de csak sikerül valami jót kifognom .
tudom , hogy nem könnyű jó alfát venni , de csak sikerül valami jót kifognom .
Pityukoma22-01-2012 19:21:26 // 18618
Amikor vettem az enyémet nekem is az egyik szempont volt a tempomat. Szerintem állati jó dolog. A sógorom H Astrájába utólag lett berakva.- egy kapcsoló és egy programozás. Cca 30K volt 2009-ben. Én szereltem be DAF-ba szintén 1 kapcsoló és egy programozás. Valami márkaszervizben kéne érdeklődni szerintem az 59-be is megoldható.
droberto22-01-2012 19:19:05 // 18617
Lehet ilyen, az enyémnél is hasonló volt! Nem adták el egyből, teszt, vagy bemutató autó volt!
droberto22-01-2012 19:06:52 // 18616
Mindenkinek mások a szempontjai vásárláskor!
Nekem a legfőbb dolog a kaszni sérülésmentessége volt. Nyilván a használatból eredő karcok, egy-egy parkolási heg belefért a történetbe, mivel használt autóról beszélünk. Javított autót nem szerettem volna venni. Tapasztalataim szerint kevés az a műhely, aki kompromisszummentesen javít, fényez. Még külföldön is ritka! Találkoztam olyan nepperrel, aki csak ilyen Alfákat hoz be. Volt nála egy, az siralmas volt. A fő részei javítottak voltak. Futómű, nyúlvány, A-oszlop töve (itt a legerősebb az autó), küszöb és ennél fogva, a kinyílt légzsákok. A légzsákok cseréje, az autó nagymértékű szétszedésével jár. Ezzel még nem is lenne gond, de az összerakásnál minden össze van okádva. Mivel a kereskedő keres az autón, ezért a szaki még ha akarná, se tudja a gyári, precíz állapotot helyreállítani. Ezen okok, sorozatos hibák és zörgések forrásai!
A legfontosabb szerintem az előző tulaj használati kultúrája. A belső tér eredeti állapotának megtartása, az előírt karbantartások, valamit a szervizkönyvben nem leírt szabályok (pl.: bemelgedés, olaj, turbó) betartása. Ezért a legszerencsésebb, magánszemélytől vásárolni. Ilyenkor a gazdán keresztül az autó állapota is jobban megismerhető.
A nepperek 95%-ban visszatekerik az órát. A linkelt autó is gyanúsan tekert. Nem hiszem el, hogy öt év alatt csak 116K-t mentek vele. Ha valaki 9 milliós prémium márkát vesz, az minimum évi 30-40K-t megy vele. A kivétel elenyésző!
A km-t valószínűleg tekerték, ha a FES nem annyit mutat, mint ami az órában van. minimális eltérés megengedett!
A sok használat általában a kuplungpedálon, a szőnyegen, az ajtó behúzón, a váltógomb bőrözésén és a kormány fényességén látszik.
Láttam olyan 59-et 100k km-rrel! aminek szőnyegén bitang nagy lyuk tátongott! Biztos tűsarkúban vezették... Kac-kac
Használt autónál nem a km a lényeg szerintem. Sokkal inkább az állapot és a kötelező karbantartások betartása.
Aminek nem volt szervizkönyve, engem már nem is érdekelt. A szervizkönyv nem garancia, de okot ad a bizakodásra.
Néztem olyan 6 éves, MO-i!, 3. gazdás 156 SW-t amibe csak 110k km volt és nem volt szervizkönyve. Uraim, én meg most jöttem a 6:20-al. Ja, a FES 10K km-t mutatott! Anyádat!
Vásárlás előtt mindenképp kérj alvázszámot, és a Fiat MO-tól informáld le a kocsit, majd a kapott adatokat vesd össze a szervizkönyvvel. A pecsételt szervizek helyén is lehet informálódni.
A felszereltség egyéni dolog. Itt a szűrések viszont itt veszélyesek lehetnek, mert lehet, hogy egy apróság miatt, marad le az ember, egy egyébként kifogástalan autóról.
Motor! Én mindenképp csak a 16V-eseket nézném, a már említett tömeg/lóerő arány, és korszerűsége miatt is.
A legjobb külföldről behozni autót, mert ott nagyobb a választék, és több az esély a valódi állapot megismerésére. (Km, magánszemély...stb).
A jelenlegi kedvezőtlen árfolyam miatt, viszont az árak most magasak, ami meglátszik a hazai használtpiacon is. A jobb, 265-ös EUR-val, nyáron behozott vasak már elfogytak a piacról.
Konkrétan!
Ha nem értesz hozzá, vigyél magaddal szakembert, vagy vidd szervizbe egy általános kivizsgálásra.
Amit nézz: Diagnosztika (km, koromszűrő, olajcserék, hibakódok), futómű, fékbetét, féktárcsa, gumiabroncs, lengéscsillapító, festékréteg vastagság, akkumulátor, motor hangja, olajfolyás.
Ezek esetleges hibájával, alkuhelyzetbe kerülhetsz.
Sok szerencsét!
Nekem a legfőbb dolog a kaszni sérülésmentessége volt. Nyilván a használatból eredő karcok, egy-egy parkolási heg belefért a történetbe, mivel használt autóról beszélünk. Javított autót nem szerettem volna venni. Tapasztalataim szerint kevés az a műhely, aki kompromisszummentesen javít, fényez. Még külföldön is ritka! Találkoztam olyan nepperrel, aki csak ilyen Alfákat hoz be. Volt nála egy, az siralmas volt. A fő részei javítottak voltak. Futómű, nyúlvány, A-oszlop töve (itt a legerősebb az autó), küszöb és ennél fogva, a kinyílt légzsákok. A légzsákok cseréje, az autó nagymértékű szétszedésével jár. Ezzel még nem is lenne gond, de az összerakásnál minden össze van okádva. Mivel a kereskedő keres az autón, ezért a szaki még ha akarná, se tudja a gyári, precíz állapotot helyreállítani. Ezen okok, sorozatos hibák és zörgések forrásai!
A legfontosabb szerintem az előző tulaj használati kultúrája. A belső tér eredeti állapotának megtartása, az előírt karbantartások, valamit a szervizkönyvben nem leírt szabályok (pl.: bemelgedés, olaj, turbó) betartása. Ezért a legszerencsésebb, magánszemélytől vásárolni. Ilyenkor a gazdán keresztül az autó állapota is jobban megismerhető.
A nepperek 95%-ban visszatekerik az órát. A linkelt autó is gyanúsan tekert. Nem hiszem el, hogy öt év alatt csak 116K-t mentek vele. Ha valaki 9 milliós prémium márkát vesz, az minimum évi 30-40K-t megy vele. A kivétel elenyésző!
A km-t valószínűleg tekerték, ha a FES nem annyit mutat, mint ami az órában van. minimális eltérés megengedett!
A sok használat általában a kuplungpedálon, a szőnyegen, az ajtó behúzón, a váltógomb bőrözésén és a kormány fényességén látszik.
Láttam olyan 59-et 100k km-rrel! aminek szőnyegén bitang nagy lyuk tátongott! Biztos tűsarkúban vezették... Kac-kac
Használt autónál nem a km a lényeg szerintem. Sokkal inkább az állapot és a kötelező karbantartások betartása.
Aminek nem volt szervizkönyve, engem már nem is érdekelt. A szervizkönyv nem garancia, de okot ad a bizakodásra.
Néztem olyan 6 éves, MO-i!, 3. gazdás 156 SW-t amibe csak 110k km volt és nem volt szervizkönyve. Uraim, én meg most jöttem a 6:20-al. Ja, a FES 10K km-t mutatott! Anyádat!
Vásárlás előtt mindenképp kérj alvázszámot, és a Fiat MO-tól informáld le a kocsit, majd a kapott adatokat vesd össze a szervizkönyvvel. A pecsételt szervizek helyén is lehet informálódni.
A felszereltség egyéni dolog. Itt a szűrések viszont itt veszélyesek lehetnek, mert lehet, hogy egy apróság miatt, marad le az ember, egy egyébként kifogástalan autóról.
Motor! Én mindenképp csak a 16V-eseket nézném, a már említett tömeg/lóerő arány, és korszerűsége miatt is.
A legjobb külföldről behozni autót, mert ott nagyobb a választék, és több az esély a valódi állapot megismerésére. (Km, magánszemély...stb).
A jelenlegi kedvezőtlen árfolyam miatt, viszont az árak most magasak, ami meglátszik a hazai használtpiacon is. A jobb, 265-ös EUR-val, nyáron behozott vasak már elfogytak a piacról.
Konkrétan!
Ha nem értesz hozzá, vigyél magaddal szakembert, vagy vidd szervizbe egy általános kivizsgálásra.
Amit nézz: Diagnosztika (km, koromszűrő, olajcserék, hibakódok), futómű, fékbetét, féktárcsa, gumiabroncs, lengéscsillapító, festékréteg vastagság, akkumulátor, motor hangja, olajfolyás.
Ezek esetleges hibájával, alkuhelyzetbe kerülhetsz.
Sok szerencsét!
Piritu - 1.000.00022-01-2012 19:00:02 // 18615
...el is adta, hogy vehessen egy másikat egy magánembertől :-DD
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((22-01-2012 18:52:46 // 18614
reméljük a legjobbakat .
de ha jól emlékszem te is csepelen vetted egy kereskedésbe , nem ?
de ha jól emlékszem te is csepelen vetted egy kereskedésbe , nem ?
Piritu - 1.000.00022-01-2012 18:50:43 // 18613
Az M0 is egy jó példa arra, hogy hol célszerű a tempomat. Ráállítod és nem kell állandóan a sünöket vagy az órát lesni.
Én a GPS szerint 80-ra szoktam állítani és szép nyugodtam végiggurulni.
Én a GPS szerint 80-ra szoktam állítani és szép nyugodtam végiggurulni.
ALFI15622-01-2012 18:49:10 // 18612
Nem látok rémeket de a Fehér úti kereskedésről még jót nem hallottam.De hajrá!Mondjuk én kereskedésből ha tehetem nem vennék.
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((22-01-2012 18:24:29 // 18611
igen , egyébbként sokat járok az M0 és autópályán és nagyon kényelmes dolognak tartom .
Piritu - 1.000.00022-01-2012 18:23:41 // 18610
Nekem van, de messze vagyok Bp-től :-(
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((22-01-2012 18:20:24 // 18609
droberto22-01-2012 18:06:20 // 18608
Azt a lógást könnyen meg lehet igazítani. Kicsit rövidre hagyták a kárpitot és az, könnyen a műanyaglemez fölé tud ugrani. Ha jól látom a tartó bolha hiányzik is onnét. Egyszer nekem is kiugrott! Ettől még nem kell rémeket látni!
Piritu - 1.000.00022-01-2012 17:40:20 // 18607
Nekem ugyan olyan a sofőr ülésnél :-(
ALFI15622-01-2012 17:36:21 // 18606
Ezek a legpofátlanabb nepperek akikell eddig találkoztam.Szinte az összes kocsi órája ennyire van belőve.Nagy rakás xarokat árulnak.Kérdezz rá miért lóg a kárpit az anyósülésnél.Biztos lessz rá magyarázat.Letépte a porszívó?:)
'''''22-01-2012 17:28:33 // 18605
Remeg a lábad? :-)
Piritu - 1.000.00022-01-2012 17:25:06 // 18604
"Minek a tempomat,sokat mész pályán?" - nem csak pályán van értelme. Ma is jeleztek a szembe jövők, hogy a sünök aktívak, klatty 50-re, és esélyük sincs :-)
Piritu - 1.000.00022-01-2012 17:23:46 // 18603
A tempomat nem motor, hanem felszereltségfüggő, szerintem mindegyik 159-ben van.
(Jelentkezzen a topiklakók közül, akinek NINCS!)
A szervizkönyv semmit sem ér, bármikor lehet "gyártani" egyet, tetszőleges tartalommal :-((
A valós km-t nagy valószínűséggel meg lehet tudni, ha a comp-ot - mondjuk EcuScan-nal vagy Examinerrel - kiolvastatod. Ha nagyjából azt mutatja, amit az óra, akkor nincs gubanc. Ha nulla van a comp-ba, akkor belenyúltak az órába.
szakembert kell vinni és azzal megnézetni, az rögtön kiszúrja a karambolosból javított kocsit is.
A 8V egy generációval régebbi motor, mint a 16V. Kisebb a teljesítménye, cserébe egyszerűbb konstrukció. A 16V-t javasolnám.
(Jelentkezzen a topiklakók közül, akinek NINCS!)
A szervizkönyv semmit sem ér, bármikor lehet "gyártani" egyet, tetszőleges tartalommal :-((
A valós km-t nagy valószínűséggel meg lehet tudni, ha a comp-ot - mondjuk EcuScan-nal vagy Examinerrel - kiolvastatod. Ha nagyjából azt mutatja, amit az óra, akkor nincs gubanc. Ha nulla van a comp-ba, akkor belenyúltak az órába.
szakembert kell vinni és azzal megnézetni, az rögtön kiszúrja a karambolosból javított kocsit is.
A 8V egy generációval régebbi motor, mint a 16V. Kisebb a teljesítménye, cserébe egyszerűbb konstrukció. A 16V-t javasolnám.
'''''22-01-2012 16:41:52 // 18602
Minek a tempomat,sokat mész pályán?Nekem a plussz lovak többet érnének.Szerintem utólag nem nagyon lehet berakni.Km-et a márkaképviselet ki tudja olvasni meg itt a tulajok közül is sokan.Szervízkönyv mindenhol manipulálható.Kormányművet hallgasd még meg,tekergesd.Az még szokott szarakodni.
Tegnap néztem egy autót,papíron 2009-es volt de 3 hónappal előtte már volt egyszer szervízben.Érdekes volt.
Tegnap néztem egy autót,papíron 2009-es volt de 3 hónappal előtte már volt egyszer szervízben.Érdekes volt.
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((22-01-2012 14:48:24 // 18601
igen ez sem rossz csak szeretnék egy tempomatot :)
utólag lehet beleszerelni tempomatot ?
érdemesebb egy magyar szrvízkönyves helyett venni egy külföldit ?
hogyan lehet ellenőrizni a km valódiságát ?
amúgy valami más külömség a 8v és 16v között amire érdemes lenne figyelni ?
utólag lehet beleszerelni tempomatot ?
érdemesebb egy magyar szrvízkönyves helyett venni egy külföldit ?
hogyan lehet ellenőrizni a km valódiságát ?
amúgy valami más külömség a 8v és 16v között amire érdemes lenne figyelni ?
'''''22-01-2012 14:30:50 // 18600
Van jó pár 150lovas nagyjából ennyiért.Nézted már azokat is?
Pl:Klikk.
Pl:Klikk.
GTPeti22-01-2012 14:06:44 // 18599
Az 1.9 8V egy nagyon jó kis motor amúgy. De készülj arra, hogy bármelyik stift otthagy majd. (A 159 tömege miatt.)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((22-01-2012 13:55:16 // 18598
nagyon köszönöm mert ilyen válaszokat reméltem .
sajna csak erre van pénzem és a mostani 75le sitroen xar után azért komolyabb lesz :)
bele vagyok szeretve a 159sw-be és nem feltétlen a teljesítmény lenne az elsődleges szempont .
sajna csak erre van pénzem és a mostani 75le sitroen xar után azért komolyabb lesz :)
bele vagyok szeretve a 159sw-be és nem feltétlen a teljesítmény lenne az elsődleges szempont .
Pityukoma22-01-2012 13:43:21 // 18597
Szia Cartárs :-) Látom az Örs környéki kereskedésben áll. Feltétlen nézd meg a hideg indítást. NE előre egyeztetett időpontban menjél, ill. esetleg menj vissza még egyszer meglepetés szerűen. A műszerfalon ne világítson semmi hibajelző ikon! Ne hagyd hogy megmagyarázza a kereskedő. Menjetek ki vele egy próba körre, ne az Albertirsai útra hanem a Fehér útra és ott engedje el a kormányt, az jó minőségű egyenes út ha nem húz el semerre az jó. Aztán szólj neki hogy 3.-ban nyomja meg egy kicsit és figyeld a kormányt hogy nem remeg-e? (belső csukló). Aztán jobbra+balra teljesen kitekert kormánynál gyors induláskor nem kattog-e (külső csukló). Utána az Éles sarok-Maglódi út - Jó szar gödrös út kopogások ell. Ja és a rádió ne szóljon. Ezek után MINDENT próbálj ki hogy működik-e... Hátsó ablak, csomi világítás, tükörfűtés...stb MINDENT!!! Nézd meg a turbó nyomó csövét hogy kívülről nincs-e rajta vastag olajsár. Kicsi lehet rajta az még nem nagy gáz. Ha le is mosták a motorját a belső feléhez be tudsz nyúlni újjal ott érzed. Nekem az előző OFF-os vasam egy Multipla volt 1.9JTD 8v motoros cca 100ezer km-t mentem vele és az egyetlen "baj" (motorral) ami volt vele az a generátor szabadon futója volt. Szerintem megbízható jó motor. GTPeti-nek abban igaza van hogy egy kicsit lomha. De hát minden minden pénztárca függő úgyhogy ez oldalról nem méltatom, ezt mindenki maga tudja. Tudom-tudom k.va okos tanácsokat tudok adni mint kívül álló, de amikor ott van az ember és a kereskedő folyamatosan dumál nekem sem jut minden eszembe. Ja és van belőle 115 és 120 lovas is!!! Adattáblán motor kódot nézd meg. Sok szerencsét remélem tudtam valamit segíteni. :-)))
'''''22-01-2012 12:55:32 // 18596
Osztom GTPeti véleményét.Kicsit gyenge.
GTPeti22-01-2012 12:36:24 // 18595
Biztos vagy te benne, hogy 8V-s 159-re vágysz? Szegényke egy elég lomha jószág. (Tömeg vs. LE)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((22-01-2012 12:35:07 // 18594
sziasztok
erről szeretném kikérni a véleményeteket :
159 sw 8v
a tipushibái is érdekelnének , hogy mire kell odafigyelni egy 159 vásárlásakor .
köszi
erről szeretném kikérni a véleményeteket :
159 sw 8v
a tipushibái is érdekelnének , hogy mire kell odafigyelni egy 159 vásárlásakor .
köszi
Corn22-01-2012 11:20:15 // 18593
ALFI15622-01-2012 09:33:59 // 18592
Részvét!Gazdasági totálkárra nem lehet venni?Az a baj ha lábra is kelted majd valamikor ha el akarod adni nehéz eladás lessz mert tötve volt.Nem sérült volt hanem törve.Ez amit nem fizet meg senki az ilyen balesetnél.Ha megcsináltatod akkor ne gyorskárt kérjél.Ugyan a bontók tele vannak 59-el meg van hozzá minden gombokért de én betolnám egy nagyon jó szervízbe és ott állítanám lábra.És csak akkor hoznám el mikor tökéletes!Hagy nyújtsa be a magas számlát a biztosítónak.Elbírja!Azért fizetjük.
'''''22-01-2012 09:23:58 // 18591
Észrevettétek már,ha az indítógomb fölé teszitek az ujjatokat,körben halványan elkezd világítani?Én tegnap sötétben vettem észre.Először azt hittem,csak az ujjam veri vissza a fényét.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
413
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?