Forum >> 159
Csabi27-09-2012 19:18:35 // 24964
Nála kezdődik a diagnosztizálás...szerinted hány OFFos dobta ki a DPF-et mert elromlott a nyomáskülönbség érzékelője?:)
GTPeti27-09-2012 19:16:42 // 24963
"az átfúrás, az EGR kikötés mégis csak egy olyan megoldás, mint ha egy fogfájás miatt levágnák a fejed..."
Egyáltalán nem. Egyszerűen tökéletlen, kiforratlan és elméletben sem nagyon működő megoldások kiiktatása.
Egyáltalán nem. Egyszerűen tökéletlen, kiforratlan és elméletben sem nagyon működő megoldások kiiktatása.
.....27-09-2012 19:14:54 // 24962
hát azt nem tudom, de a szerviztörténetbe ez is bent van
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2012 19:07:46 // 24961
de olvastam csak nem megint más tészta ha egyszerre adsz ki sokat vagy sokszorra keveset
droberto27-09-2012 19:06:39 // 24960
DPF: Odafigyeléssel azt gondolom maximalizálható az élettartama!
Novoth Tibor: A TC-ban is rendszeresen posztol! Korrektnek tűnik az ember, jók az írásai!
Köszi a cikkeket!
Novoth Tibor: A TC-ban is rendszeresen posztol! Korrektnek tűnik az ember, jók az írásai!
Köszi a cikkeket!
Coolby27-09-2012 19:06:26 // 24959
hát nekem garanciában már nem fogják... a megszorulásnak mi volt a jele? attól, azután sípolt így? Lehet alá kellene nézni vagy lehet egyáltalán így megtalálni ha kifúj valahol? Holnap rákötöm FES-re, hátha látszik valami...
.....27-09-2012 18:57:56 // 24958
Nálam volt turbó megszorulás, garanciában cserélték.
'''''27-09-2012 18:56:54 // 24957
Talán valahol a csöved repedt vagy egy tömítés és a melegedéstől tágul és elhallgat?
Piritu - 1.000.00027-09-2012 18:56:49 // 24956
Szerintem nem olvastad el, amit írtam...
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2012 18:49:32 // 24955
egy százas valahol vissza kell hozni a hosszú csereperiódust :P
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2012 18:48:14 // 24954
vagy is csak egy TBI tulajt ismerek kis hazánkba őt is csak áttételes de 10e km előtt vissza adta a lízingcégnek a TBI-t mert 3x kellett trélerezni külföldről hát no comment....
Coolby27-09-2012 18:47:45 // 24953
Ha kifújna, akkor nem fújna ki mindig? Ha megyünk kb 2km-t, utána már egyáltalán nem fütyül...
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2012 18:44:48 // 24952
és tudod mit cseréltek benne? adták hozzá a listát hogy az előző tulaj mit cserélt?
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2012 18:43:49 // 24951
sok sikert hozzá a JTS egy hulladék, a TBI meg megbízhatatlan de mivel nem a sajátoddal vered a csalánt ezért neked mind1 hogy mennyit költ rá a cég :)
'''''27-09-2012 18:43:37 // 24950
75.000?Faterom mercije a duplája volt.Jól ki is röhögtem. :-)
Piritu - 1.000.00027-09-2012 18:41:38 // 24949
Nem is mondtam, megvolt a 70ezres szerviz, szakszervizben. Szűrőcsere (levegő, pollen, gázolaj), fékolajcsere és az átvizsgálás. Szerintetek mennyi volt?
Eddig egy 45-ös tipp volt, más esetleg?
Eddig egy 45-ös tipp volt, más esetleg?
Csabi27-09-2012 18:40:39 // 24948
Azért ne temessük ennyire a 2.4-et.
DPF mizéria: Eddig soha senki nem bizonyította, h a rángatás a sok DPF-el kapcsolatos hibakód csakis a DPF eltömödése miatt van(csak példának említem meg h nem egy eset volt amikor a deltaP mérés vezetéke tömödött el ezért, tiltott a vas mintha DPF tömödés lett volna, és egy kifúvatás kellett csak..) ki vitte el olyan emberhez aki ért is a modern dízelek diagnosztikájához, ki találta meg a rángatás valódi tényleges okát? Az átfúrás, az EGR kikötés mégis csak egy olyan megoldás, mint ha egy fogfájás miatt levágnák a fejed...persze értem, h mint használó amikor már elvitted 10 helyre és sehol nem tudnak rá megoldást akkor ez a leg kézenfekvőbb a "fejezés" :) Másodsorban rendszeresen nézem és követem a regeket a vasban 120e km van óra szerint mivel buherálva lett az óra így +50-et rászámolok... és minden reg alkalmával ~20% körülire pucol=>nem látom a romlást a megtett 30ekm alatt, azt ugye meg senki nem gondolja,h egyik napról a másikra dugul el...
Olvasni való 1
Olvasni való 2
Olvasni való 3
DPF mizéria: Eddig soha senki nem bizonyította, h a rángatás a sok DPF-el kapcsolatos hibakód csakis a DPF eltömödése miatt van(csak példának említem meg h nem egy eset volt amikor a deltaP mérés vezetéke tömödött el ezért, tiltott a vas mintha DPF tömödés lett volna, és egy kifúvatás kellett csak..) ki vitte el olyan emberhez aki ért is a modern dízelek diagnosztikájához, ki találta meg a rángatás valódi tényleges okát? Az átfúrás, az EGR kikötés mégis csak egy olyan megoldás, mint ha egy fogfájás miatt levágnák a fejed...persze értem, h mint használó amikor már elvitted 10 helyre és sehol nem tudnak rá megoldást akkor ez a leg kézenfekvőbb a "fejezés" :) Másodsorban rendszeresen nézem és követem a regeket a vasban 120e km van óra szerint mivel buherálva lett az óra így +50-et rászámolok... és minden reg alkalmával ~20% körülire pucol=>nem látom a romlást a megtett 30ekm alatt, azt ugye meg senki nem gondolja,h egyik napról a másikra dugul el...
Olvasni való 1
Olvasni való 2
Olvasni való 3
.....27-09-2012 18:39:41 // 24947
Olyan mintha gázadásra fütyülne. Turbó?
'''''27-09-2012 18:39:32 // 24946
Ahogy a turbód felpörög,lehet hallani a sípolást.Olyan,mintha kifújna valahol.Legalábbis nekem úgy tűnik.
Coolby27-09-2012 18:29:01 // 24945
Sziasztok!
Pár napja egy új hangra lettünk figyelmesek az autónál. Indításnál jelentkezik rövid ideig, utána egyáltalán nem jelentkezik... Sípol... mi lehet? Valakinek tipp?
Hang
Pár napja egy új hangra lettünk figyelmesek az autónál. Indításnál jelentkezik rövid ideig, utána egyáltalán nem jelentkezik... Sípol... mi lehet? Valakinek tipp?
Hang
droberto27-09-2012 18:04:47 // 24944
Grat! Jól döntöttél! Bár én lehet kipróbáltam volna egy Pilot-ot.
Piritu - 1.000.00027-09-2012 17:59:03 // 24943
Egyértelmű, csak mint Erhard írta: "mind1 hogy 2,4 vagy 1,9 mindegyik oldalról ismerek ugyan annyi embert akinek beszart a DPF-je"
Az egyikben ez van, a másikban az. Mindössze az ellentmondásra próbáltam rávilágítani. :-DD
Az egyikben ez van, a másikban az. Mindössze az ellentmondásra próbáltam rávilágítani. :-DD
Piritu - 1.000.00027-09-2012 17:57:32 // 24942
"kivi lennék ...Te mit választanál " - benzinest :-P
A kérdés amúgy még érteném is, ha nem tudnád, hogy a Spiderben is csak GYÁRI megoldásokban gondolkodom és egy DPF nem lenne összemérhető azzal, amit már ráköltöttem...
A kérdés amúgy még érteném is, ha nem tudnád, hogy a Spiderben is csak GYÁRI megoldásokban gondolkodom és egy DPF nem lenne összemérhető azzal, amit már ráköltöttem...
droberto27-09-2012 17:56:06 // 24941
Ez nem teória, hanem tény! Selénia WR = High SAPS = DPF kill!
droberto27-09-2012 17:54:13 // 24940
Ez könnyen lehet, hisz 1.9-ből jóval több van.
droberto27-09-2012 17:53:22 // 24939
Én a 250-hez közelebb vagyok, mint a 100-hoz! :)
Piritu - 1.000.00027-09-2012 17:50:55 // 24938
A számok nem ezt mutatják:
146 1,6 TS - 0-100 = 10,2 sec max 195 km/ó
159 1,9 mjet - 0-100 = 9,4 sec max 210 km/ó
146 1,6 TS - 0-100 = 10,2 sec max 195 km/ó
159 1,9 mjet - 0-100 = 9,4 sec max 210 km/ó
Piritu - 1.000.00027-09-2012 17:47:32 // 24937
"a 2,4 ben nem fér el.." - ilyen apróság nem szokta zavarni a lelkes embereket :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2012 16:13:43 // 24936
a Tiedet nem veszem alapul mivel teljesen más a DPF....
kivi lennék ha nem céges autód lenne és saját zsebre menne minden Te mit választanál új DPF 4 kilóért, áthelyezése a DPF-nek (szerintem nem lehet ) több százezer, vagy kiiktatod 15e
kivi lennék ha nem céges autód lenne és saját zsebre menne minden Te mit választanál új DPF 4 kilóért, áthelyezése a DPF-nek (szerintem nem lehet ) több százezer, vagy kiiktatod 15e
.......................27-09-2012 16:07:22 // 24935
nem mindegy a lóerö/kg
a 159 pedig 1,5* nehezebb mint a 146 TS
tehát 1,5* 120 ló=180 Lóerö
az alatt lomha a 159
a 159 pedig 1,5* nehezebb mint a 146 TS
tehát 1,5* 120 ló=180 Lóerö
az alatt lomha a 159
Liquid27-09-2012 16:01:46 // 24934
éreztem, hogy hozzá kellet volna még tennem, hogy "véleményem szerint" :)
valóban kevés a 2.0 mint a TBI is, alig van a hahu-n
valóban kevés a 2.0 mint a TBI is, alig van a hahu-n
.......................27-09-2012 15:54:31 // 24933
"Érdekes, még senkinek sem jutott eszébe, hogy ilyen átalakítást csináljon. Ezzell szemben az árfúrás/kiírás rögtön képbe jön."
a 2,4 ben nem fér el..
a 2,4 ben nem fér el..
Piritu - 1.000.00027-09-2012 15:46:35 // 24932
Jut eszembe, megrendeltem a második garnitúra Michelin Primacy-t. A gumissal jót dumáltunk a témában, és úgy döntöttem, hogy a bevált csapaton nem változtatunk. Hétfőn itt is lesz.
Piritu - 1.000.00027-09-2012 15:44:00 // 24931
Ilyen felkiálltással lapátra lehetne teni az összes 1,6TS motoros Alfát. Az 1,9-el is el lehet közlekedni, nem is akárhogy.
A 2,0-val meg inkébb az a gáz, hogy kevés fut belőle. Nagyon nem mentek az eladások. Amíg nem vesznek új autót, nem lesz használt. Emlékszem már régen volt 2,0-ás, de még mindig az 1,9/2,4 párost akciózták. Én is majdnem bedőltem egynek.
A 2,0-val meg inkébb az a gáz, hogy kevés fut belőle. Nagyon nem mentek az eladások. Amíg nem vesznek új autót, nem lesz használt. Emlékszem már régen volt 2,0-ás, de még mindig az 1,9/2,4 párost akciózták. Én is majdnem bedőltem egynek.
Piritu - 1.000.00027-09-2012 15:36:38 // 24930
Eddig nem arról volt szó, hogy melyik olaj mekkora szám, hanem arról, hogy a 2,4-be nem jót ajánlott a gyár és azért megy gallyra a DPF a 2,4-ben.
Nálam még tart az gyári előírás szerinti olaj tesztje, ráadásul hosszú csereperiódussal. Ha tényleg szar ez az olaj is, akkor hamarosan megtudom. :-)
Továbbra is tartom, hogy ad-hoc alapon nem tudunk jobbat kitalálni mint a gyáriak. Nekik kicsit több információjuk és teszteredményük van. Max azt érhetjük el, hogy a következő tulaj erősíti a szarolasz legendát.
Nem véletlenül tették át máshova a DPF-et az újabb kocsikban, mert ez a megoldás. Érdekes, még senkinek sem jutott eszébe, hogy ilyen átalakítást csináljon. Ezzell szemben az árfúrás/kiírás rögtön képbe jön.
Nálam még tart az gyári előírás szerinti olaj tesztje, ráadásul hosszú csereperiódussal. Ha tényleg szar ez az olaj is, akkor hamarosan megtudom. :-)
Továbbra is tartom, hogy ad-hoc alapon nem tudunk jobbat kitalálni mint a gyáriak. Nekik kicsit több információjuk és teszteredményük van. Max azt érhetjük el, hogy a következő tulaj erősíti a szarolasz legendát.
Nem véletlenül tették át máshova a DPF-et az újabb kocsikban, mert ez a megoldás. Érdekes, még senkinek sem jutott eszébe, hogy ilyen átalakítást csináljon. Ezzell szemben az árfúrás/kiírás rögtön képbe jön.
Liquid27-09-2012 15:26:35 // 24929
azért mert abban van megfelelő erő :) legalábbis ha a 2.0-ák kiesnek, mert túl újak/drágák
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2012 15:18:50 // 24928
miért a WRP talán olyan nagyszám? nem hinném :P szóval én az olajra gyanakszom meg a legolcsóbb DPF beszállítóra :D
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2012 15:17:30 // 24927
ciki vagy nem de legalább kurvára megy és hiba nélkül nekem immáron 50e km óta :) ez kárpótol minden szopásért előtte, technikailag jó konstrukció az 59 csak ezek a filléres megoldások nem kelletek volna az E4-nél....
Piritu - 1.000.00027-09-2012 15:15:48 // 24926
Ezzel viszont annak a teóriádnak mondasz ellent, hogy a 2,4 a rossz gyári olajajánlás miatt küldi el a DPF-et az örök vadászmezőkre :-)
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2012 15:14:19 // 24925
mind1 hogy 2,4 vagy 1,9 mindegyik oldalról ismerek ugyan annyi embert akinek beszart a DPF-je
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2012 15:12:11 // 24924
persze hogy mindegyik tönkre megy csak az nem mindegy hogy 250e-nél vagy 100e-ig sem bírja, na itt jobb a konkurencia
.......................27-09-2012 15:09:02 // 24923
nem temetem,
csak ciki,
hogy ledugózott EGR el ,
kikötött pillangókkal megy rendesen hiba nélkül
tudod hozzászoktam ,hogy a Mito ba csak tankolni kell és GO
csak ciki,
hogy ledugózott EGR el ,
kikötött pillangókkal megy rendesen hiba nélkül
tudod hozzászoktam ,hogy a Mito ba csak tankolni kell és GO
Piritu - 1.000.00027-09-2012 15:07:56 // 24922
Kivétel erősíti a szabályt :-)
droberto27-09-2012 15:07:12 // 24921
Azért ne temessed a motorodat. Egy nyomorult tőcsavar miatt...
A használtpiac egyik legjobb vétele az öt henger.
Ha reszeltek volna még rajta (emisszió), akkor még most újként is toppon lehetne.
A használtpiac egyik legjobb vétele az öt henger.
Ha reszeltek volna még rajta (emisszió), akkor még most újként is toppon lehetne.
.......................27-09-2012 15:03:27 // 24920
olvass vissza ,én nem ..
van egy ismerösnek Brera 3,2 JTS,semmi baja,5 éve használja
Èn azt ajánlom
van egy ismerösnek Brera 3,2 JTS,semmi baja,5 éve használja
Èn azt ajánlom
Piritu - 1.000.00027-09-2012 14:59:57 // 24919
Pontosan, a használat módja erősen befolyásolja a 100-200-stb ezer km-es állapotot. A karbantartásról nem is beszélve.
Piritu - 1.000.00027-09-2012 14:55:05 // 24918
Miért ne mondanák meg neked? Érdekes lenne alkatrészt venni úgy, hogy nem mondod meg a boltosnak, hogy mire van szükséged! :-DDD
Én az átlag polgárról beszélek, aki kinnt a gyárban dolgozik. Az ő (természetesen) német autója sose romlik el. Max a biztosítási díjakra panaszkodnak.
Én az átlag polgárról beszélek, aki kinnt a gyárban dolgozik. Az ő (természetesen) német autója sose romlik el. Max a biztosítási díjakra panaszkodnak.
Piritu - 1.000.00027-09-2012 14:52:46 // 24917
Mert akié jó, azzal Te nem is találkozol :-P
Piritu - 1.000.00027-09-2012 14:49:55 // 24916
No, ezért nem értem az itteni kocsivételi tanácsokat. Ha itt az Amorén valaki bekérdez, hogy milyen motorral vegyen 159-et, mindenki a 2,4-et javasolja.
.......................27-09-2012 14:37:37 // 24915
A BRERA 2,4 nem eszi
10000 km után ugyan ott van mint mindíg ,a maxon
nem hídul mert sose regenerál ,már
10000 km után ugyan ott van mint mindíg ,a maxon
nem hídul mert sose regenerál ,már
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
453
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?