Forum >> 159

Dömpi (il dottore)18-09-2012 21:00:23 // 24613
Alfás Viktor (NagyVad)18-09-2012 20:42:24 // 24612
szimplán csak zsírba kell rakni!
Két porvédő le majd megzsíroz és mehet vissza a gumi harang!
Dömpi (il dottore)18-09-2012 20:33:39 // 24611
úgy hallottam évente 1x a fogaslécet be kell fújni valamivel...csak már nem emlékszem mivel is. Lényeg, hogy azelőtt, mielőtt elkezdene korrodálódni.

...majd utánakérdezek mivel kell befújni.
Csabi18-09-2012 18:13:52 // 24610
Kérdés mennyi ideig bírja...
.......................18-09-2012 18:02:50 // 24609
Lewes sorstárs felújítatta
Csabi18-09-2012 17:51:26 // 24608
Egy pár oldallal elöbb leírtam... Tavasszal volt hasonló esetem, felújításon gondolkodtam, de elmondták, h az átlagnál lényegesen többért tudnák megcsinálni,(75-80e)viszont mivel nem tudnak rá garanciát adni így nem is vállalják... bontottban nem is gondolkodtam, mivel ez típushiba így egy bontottban is csak idő kérdése...ezért én újra cseréltem...
Röhejes,de a kormányműves szerint a meghibásodás oka a beázás...ami miatt elkorrodálódik a fogasléc, ami közvetve kinyírja a teflon tömítéseket=> a konstrukcióból adódóan nehezen szerelhető "gyakorlatilag nem szétszedhető" ezért olyan magas a javítási költsége...
Vermacy18-09-2012 17:35:21 // 24607
Sziasztok!

Kormányszervó-művem préseli ki magából az olajat és elméletileg cserés lenne. Viszont! Hallottam olyat, hogy ez "gyári hibás" és cserével sem lenne jobb a helyzet. Bontottak már 70ezertől vannak, de ha az is ereszt, akkor nem sokat értem vele. Van valakinek hasonló problémája ill. megoldási javaslata?

159 - 1,9 JtdM, 150 lovas.
Csabi18-09-2012 16:03:29 // 24606
Egyik sem fűt...a bizti jó, jövő héten viszem szakihoz...remélem eredményes, és gyors találkozás lesz:)...
Piros Madaaar18-09-2012 14:39:31 // 24605
Egyiksem fut vagy csak az ulolap??ha csak ulolap szal szakadt.ha egyiksem akkor lehet kapcsolo,vagy bizti.
'''''18-09-2012 14:01:59 // 24604
Mi volt a megoldás?Vagy hagytad a fenébe?
Imyx18-09-2012 13:28:40 // 24603
Én már többször térdeltem rá, és kifogástalanul működik :-). Mondjuk a 73 kg nem túl sok :)).
Piritu - 1.000.00018-09-2012 13:03:15 // 24602
A 156-ban mindig a fűtőszál szakadt el, gondolom itt sincs másképp. Elvileg elég egyszer rátérdelni az ülőlapra, hogy eltörjön.
Jimmi T.18-09-2012 10:49:53 // 24601
Nekem is a vezető oldali halt be. A komplett alsó párnát cserélték gariban.
'''''18-09-2012 10:45:23 // 24600
Sajnos nekem sem működik a vezető oldali.Szervízbe vitte egy ismerős,olajcserére és utána már nem működött.Gondolom nincs összefüggés.Még én sem nézettem meg.
Csabi18-09-2012 10:12:32 // 24599
Valaki foglalkozott már a nem működő ülésfűtésével? Mi lehet e jellemző meghibásodás, vezetéktörés vagy talán egyéb!?
GTPeti17-09-2012 20:50:55 // 24598
Ezek igen szép számok!! B)
Piritu - 1.000.00017-09-2012 20:19:39 // 24597
Ma is letekertünk majd egy ezrest a Párduccal. Klíma nélkül 135-ös tempomattal 6,3 lett Münchenig az átlag. Nem rossz :-))
Aztán a 3+ sávoson helyre tettük az OFF-okat. Emlékeim szerint a 320-asok jobban mentek...
Egy 2 literes kormos passat is erősködött egy darabig, de 2k felett elmaradt, mint a borravaló :-))
droberto17-09-2012 15:21:53 // 24596
Ez a legegyszerűbb!
Liquid17-09-2012 15:19:55 // 24595
rendeltem 1500mA-es töltőt, majd azt szétkapom és beépítem
droberto17-09-2012 15:04:54 // 24594
2 db töltő (x960 BT) már tönkrement. Zárlatos lett.
Liquid17-09-2012 14:21:50 // 24593
a gyári töltőkábelt nem akarom szétszedni, mert még garos a cucc, de a mobiltöltő nem rossz 5let, illetve keresek hátha lehet kapni ehhez valót is (pár hónapja még nem volt ebayen)
GTPeti17-09-2012 13:37:24 // 24592
(Korr.: "LM275" helyett, természetesen LM2575" Tovább nem offolok, a többit emailben.)
GTPeti17-09-2012 13:36:28 // 24591
Mivel ismerlek, tudom, hogy tudnál ilyet építeni. :)
Itt van képek, hogy kb. hogy nézne ki. (Goto LM275 section) :)

Alternatívák:
- gyári töltőkábel elektronikáját használni (Manapság azok is kapcsolóüzeműek, vagyis takarékosak és nem igényelnek hűtést.)
- egy min. 1A-t tudó mobiltel. autóstöltő-kábelt használni. Lehet teszkós is, a lényeg, hogy min. 1A-t tudjon (1,5A még jobb.)
Liquid17-09-2012 13:27:30 // 24590
ez szép csak nehezen tudom értelmezni :)
Liquid17-09-2012 13:25:16 // 24588
a hátlapján lévő cimke szerint 5V 1.5A, ennyit nem bírna a 7805, a tranyót meg nem akartam 7805-tel "szabályozni" mert akkor 5V alatti lenne a kimenő
te mit tanácsolnál? sajna nekem itt véget ér a tudományom :)
egyébként nem melegszik, a borda még kézmeleg sincs
GTPeti17-09-2012 13:17:08 // 24587
Nem melegszik nagyon? Mennyi áramot vesz fel a navi? (1A-t a 7806 is bír. Bár a 7805 szerencsésebb lenne.)
Liquid17-09-2012 13:07:15 // 24586
lehet hogy csak annyit enged, de műxik :)
egy 7806 van rákötve egy teljesítmény tranzisztorra
GTPeti17-09-2012 12:45:10 // 24585
"terheletlenül 5,6V" ??
Most vagy stabilizált, vagy nem?
Az 5,6V túl sok, az USB spec. max. 5,25V-ot engedélyez.
Liquid17-09-2012 08:03:35 // 24584
a szivargyuszitól, tettem rá egy teljesítménytranzisztoros cuccot, terheletlenül 5,6V
droberto16-09-2012 22:42:43 // 24583
Frankó lett! Az áramot honnan vadásztad?
Liquid16-09-2012 22:34:17 // 24582
tegnap befejeztem a GPS tartó-t. Maga a tartó-kar már megvan rég, még a 156-hoz építettem. Most a 159-ben is megcsináltam neki a helyet. A kar aljában van egy erős mágnes, a szellőzőnél pedig egy fémlap és egy 5V-os aljzat.
Liquid16-09-2012 22:11:35 // 24581
nemigazán, nem gázelvételnél sziszeg, tehát nem a lefújószelepet hallom, hanem kvázi elengedi a felesleges nyomást ha mondjuk a turbo már tolja rendesen de nem kell annyi a motornak. Ez lehet hogy nem szakszerű megfogalmazás, de valami ilyesmi van asszem :) Majd eccer felveszem...
Liquid16-09-2012 22:11:33 // 24580
nemigazán, nem gázelvételnél sziszeg, tehát nem a lefújószelepet hallom, hanem kvázi elengedi a felesleges nyomást ha mondjuk a turbo már tolja rendesen de nem kell annyi a motornak. Ez lehet hogy nem szakszerű megfogalmazás, de valami ilyesmi van asszem :) Majd eccer felveszem...
droberto16-09-2012 21:55:26 // 24579
Ez valahogy nem lepett meg! :)
Akkor már sziszegne is a füstokádó, nitrós gépsárkány??? :)))
'''''16-09-2012 18:23:55 // 24578
Már gondolkodtam rajta. :-)
droberto16-09-2012 18:14:33 // 24577
Ezt az ALFA159-nek meg ne mutassátok! :)))
direttore16-09-2012 17:20:05 // 24576
Elég érdekes....
Erhard 242 (Pure Energy)16-09-2012 14:12:47 // 24574
igen erőteljes kövi vipera hangja van pár percig utána meg mar mint a mustár, wasabi :P
Liquid16-09-2012 14:02:27 // 24573
nem figyeltem meg, de mintha fütyülne mindenesetre nem nagyon feltünő, az enyém ellenben sziszeg mint állat mikor felépül a nyomás
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((16-09-2012 13:57:46 // 24572
16" gyári Felni gumival .

Az oldalamon szereplő , hírdetett Felni gumistol eladó .
Hibátlan állapotban , Michelin nyári gumikkal .
06705330686
Csosznorbert15-09-2012 21:28:56 // 24571
nekem gyorsitásnál 1-2-3 meg talán 4. ben kb. 0.8 barig.
Pityukoma15-09-2012 21:01:37 // 24570
Ez gyors volt :-)) A jó múltkor kérdeztem hogy lehet pl. a váci 145-öst birtokló cartársakra keresni. Válasz még sehogy, de majd az új Amore-n már lehet :-)
GTPeti15-09-2012 20:54:31 // 24569
Kérésed teljesítve! ;)
droberto15-09-2012 20:53:12 // 24568
Így olvastam én is, hogy utána jó lett. CAN hiba SZVSZ. Nézz azért rá FES/MES el.
Pityukoma15-09-2012 20:47:53 // 24567
Halesz-nak javasolni kellene, úgyis meg akarják újítani az Amore-t mostanában. Jól tudom?
Csosznorbert15-09-2012 20:47:27 // 24566
Restart után helyreállt, nem piszkáltam semmi olyat..... remélem csak átmeneti volt.
droberto15-09-2012 20:46:41 // 24565
Én a blogjaimat és próbálom ilyen irányba vinni. De ugye az csak egy vélemény...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.