Forum >> 159

.......................04-03-2013 08:17:06 // 32063
Fl utàn a csonkàllvàny aluból van,Fl előtt acél,
A külömbség a kettő között a lengőkar csatlakozàsoknàl van,
Màs a kúpossàg szöge a furatokban,
Mert màs az anyaga
Ha Fl utàni csonkàllvànytra cserélsz ,akkor lengőkarokat is kell,szerintem
Boticselli04-03-2013 08:11:44 // 32062
Üdv emberek!
Egy kérdéssel fordulnék Hozzátok!
Le szeretném festeni a féknyergeket, tippeket szeretnék, hogy lehet a legkönnyebben megvalósítani? köszii
Shadin04-03-2013 08:11:22 // 32061
Beindult a vezéregér?
Shadin04-03-2013 08:08:45 // 32060
2005-2006-ban még mikrofon is volt benne a Bose-hoz :-( Automatán állítgatta magát...
Coolby04-03-2013 07:19:16 // 32059
Ma nem kocsival jöttünk végül. Tőcsavarra rálátni szabadon? Le kell szedni hozzá valamit? Vagy felnyitom és nagyobb küszködés nélkül megnézhető? Ha igen, ezért nem tolom szervízbe, mert tőcsavar miatt megint vidékre vinném....
Erhard 242 (Pure Energy)04-03-2013 07:10:08 // 32058
bakker össze számoltad mennyit költöttél már az update-re szerintem lassan ott tartasz mint ha vettél volna egy TI-t aztán arra nem kéne mit ....
Csabi03-03-2013 23:24:50 // 32057
Ha kifúj akkor sípolhat főleg gázadásra, és hidegen ahogy írtad.Persze lehet még ezer más oka is, de mivel ez nálunk típushiba én ezért első körben erre gyanakszom.
szerintem holnap világosban azért pillants rá, lehet neked is már nincs a helyén az egyik tőcsavar...
Coolby03-03-2013 23:16:33 // 32056
Tőcsavar miatt is így sípol? Annyira összefüggőnek érzem a turbónyomás mutatójával, hogy ahhoz kötöttem, de meglátjuk. Szerintem betolom valahova, mert így én hiába nézegetem, hogy vajon honnan jön...
Csabi03-03-2013 23:04:44 // 32055
Szerintem ez tőcsavar probléma lesz, annál inkább is, mert neked is 2,4-ed van és 2006-os évjárat...szóval szerintem nálad is beérett ez a típushiba...Én arra várok, h megjöjjenek az új csavarok és viszem cseréltetni őket...de ne legyen igazam...
Nézd meg a leömlőt,a hővédő lemeztől csak a jobb szélső tőcsavar látszik,pont az ami elöszőr szokott meghalni. (nálam kiesett az eltört csavar, csak egy lyukat látni)
Illetve ha már hangot ad akkor a nyomát is látni kellene...persze ha tőcsavar probléma van nálad is...
Piritu - 1.000.00003-03-2013 22:50:47 // 32054
Akkor furcsa a dolog, mert én is.
Piritu - 1.000.00003-03-2013 22:49:53 // 32053
Nem, mindenkinél így van. Az oldal ilyen :-(
Alfonis03-03-2013 22:48:43 // 32052
fizethet?
az önrész asszem 20% ... vagy 10%? már nem is tom.
A kár... hát a lökhárítón a kis karcok lehet h polirral is lejönnek. A kis repedéseket fogalmam sicst h lehet. Nem tudom mennyiért javítanak ilyet.
Majd csinálok képeket meg én is megnézem nappal: Ha nem non látszik marad így :D
droberto03-03-2013 22:37:36 // 32051
Egyébként részvét és jobbulást nektek! :)
A Casco fizethet csak kérdés a kár nagysága és az önrész...
droberto03-03-2013 22:35:46 // 32050
"Hjaj most mit csináljaK?" - Én a helyedben elzárnám előle a kulcsot! :)
Alfonis03-03-2013 22:30:49 // 32049
Tesóm Réka ma beletolatott egy Citroenbe :S ááá :D A tolatás nem az erőssége :S
Az eset benzinkúton volt szegény fószer tankolt, megálltunk pisiszünetre addig én vezettem, aztán nyújtóztam átültem anyósülésre. Réka beszállt beállította az ülést. Tolatás->és puff :D
Hjaj most mit csináljaK?:D hát mondom parkolhatunk is vissza :D 5 métert tolattunk egyenesen és ott állt :D nem vette észre a tükörbe. :S Neki a rendszámtáblája sérült más nem is látszott rajta. De lehet kis karcok mellette még. Nekünk a hátsó löki. Ahogy nei mentünk és elnyelte az ütést amerre hajolt a műanyag berepedezett a festés. Meg 1-2 kisebb karc.
Kitöltöttük a lapot, gyorsan. Holnap még fényben kiderül mennyire látszik. A Casco ilyenkor fizet nem? (ha megcsináltatjuk) meg hát AT ben volt ugye most ilyenkor majd küldenek levelet vagy mi ? a csávó normális volt am. Céges autója volt. Lefényképezgettem a szitut am. Ő kocsiját is az fénybe volt a miénk mársötétbe. na hát ewwan.
pedig szépen lemostam a nagynyomásúval... Szőnyegeket is. csillog villog kívül belül. Bőrt is leápoltam. és lám
droberto03-03-2013 22:28:05 // 32048
A FIAT-os terminológiára hajaznak a magyar hatóságok! :)
GTPeti03-03-2013 22:26:01 // 32047
NAV-os vagy navis? :)
Az előbbitől tartanék egy kicsit. :))
droberto03-03-2013 22:25:06 // 32046
A hangod sok minden lehet. Csinálnod egy videót róla és a hang helyét detektáljad, mert így nehéz bármit mondani.
Minden vezető és feszítő gördőt cseréltél?
Dayco szíjak vannak fent?
Főtengely ékszíjtárcsát cserélted?
Ne feledd, ezt a vasat egyszer már valaki "elhasználta". Ha kicseréled a kopó, fogyó dolgokat, nem lesz vele bajod jó sokáig. :)
droberto03-03-2013 22:13:53 // 32045
Tekerj bele egy hosszú metrikus csavart és azzal húzd ki.
M4-M5-M6, ezt nem tudom, de így jön ki a NAV-os fej.
Coolby03-03-2013 22:11:51 // 32044
Sziasztok!

Hétvégén kényeztettem kicsit vasat, kapott egy szép mosást, belső takarítást, szőnyegtisztítást. Édesapámmal a kormányon is elvarrtunk egy megindult öltést, nehogy végigfusson nekem a végén. Szóval, dédelgettük, szeretgettük. Kiolvastam kompot is, semmi hibaüzenet és igazolta komp, hogy most először jól éreztem, hogy hazafele Pestről kifele regenerált az autó (amúgy szörnyű volt, szar hangja volt, nem is ment úgy, furán viselkedett és ugye sokat fogyasztott, reméltem, hogy regen lesz, az volt hálisten). Regent visszanéztem, utolsó 5 regen átlaga közel 800 km-en van, ez nagyon durva, főleg, hogy kb városban használjuk és hétvégente megyünk csak vele ki városból...

Amúgy 6os úton krúzoltunk, 6,5 literes átlaggal értünk haza, amiben Pestről kifele benne volt regen fogyasztása...

Node, autó a simogatást nem igazán akarja meghálálni, hazafele indulva olyan sipító hangokat csinált gázra, hogy hihetetlen (nem tudom, mi, turbo, valami szíj, vagy csapágy, nem tudom)... Aztán út közben elmúlt, ahogy bemelegedett, jöttünk 130 kmt, semmi egyéb hiba... Letettük kocsit, majd 45 perc múlva újra mentünk és újra sípol, majd elmúlik, ugyanez mozi után kifele parkolóból... Ilyen hangja van, el kell vinnem vhova szervízbe, mert így nem merem használni... Nem tudom, mi ez, de kezdek besokalni, hogy már megint van valami...
droberto03-03-2013 22:11:47 // 32043
Szóval akkor a gyönyörűségesen lefestett csonkállványaimat is cserélni kell:

Már csak azt kéne tudni, hogy a 4 dugattyús nyeregtől elférnek-e a FL előtti 16-os felni küllői.
Geza223303-03-2013 22:06:53 // 32042
Néhány napja lettem egy Alfa 159 boldog tulajdonosa,viszont a gyári navival van egy kis gondom, az egyik gombja nem működik :( Szerencsére egy olyan gyárban dolgozom, ahol autórádiókat gyártanak, ezért valószínű ,hogy meg fogom ott tudni csináltatni, viszont ehhez ki kellene szerelni a navit valahogy a műszerfalból. Van rajta két lyuk, azt tudom, hogy oda kell bedugni vékony pálcákat, ezt ki is próbáltam, de hiába szorultak meg a pálcák, kihúzni nem tudtam az egységet a helyéről. Tudna valaki segíteni, hogyan lehet kivenni szakszerűen? Előre is köszi.
droberto03-03-2013 21:57:49 // 32041
Szép kis áruk van, mondhatom.
176 vs 139k.
droberto03-03-2013 21:55:36 // 32040
Igen, pont ezért kérdeztem. Ha csak ebben a két furatban tér el, akkor ezt kell cserélni a nyeregcseréhez.
Remélem más különbség nincs.
Bár egy futómű geometria ellenőrzés biztos, hogy ajánlatos utána...
Erhard 242 (Pure Energy)03-03-2013 21:51:22 // 32039
az utánin kis berembo lakik tehát más a féknyereg felfogatás
droberto03-03-2013 21:42:55 // 32038
Tudja valaki, hogy mi a különbség az FL előtti (jobb: 50706501; bal: 50706502) és utáni (jobb: 50510960 ; bal: 50510862 ) 1.9 JTD csonkállványa közt?

Engem a két kékkel jelölt furat pozíciója és mérete érdekelne elsősorban.
A féket szeretném Update-elni.
Dömpi (il dottore)03-03-2013 20:49:29 // 32037
Igen, hideg volt a motor. Délután 3 körül néztem, előtte fél 1-körül álltam be a garázsba.
droberto03-03-2013 20:40:07 // 32036
Az a 22% lehetett volna kevesebb is, ha a településen nem hűlt volna vissza. Ha picit többet figyelnéd a telítettséget, akkor ez a 300 km mehetne feljebb is. Ha 100 % közelébe ér, kell menni vele egy hosszabb távút, mert ez a napi 2x 15 km nem a legjobb neki.
A korrekcióid teljesen jók, ha hidegen nézted.
Dömpi (il dottore)03-03-2013 20:16:23 // 32035
Ma először nézelődtem a MES-ben úgy igazán.
Megnéztem tényleg regenerált-e délelőtt. És igen.


Megnéztem továbbá az injektor korrekciókat is.
Alapjáraton ez a szitu:


2000-res fordulaton pedig ez:


Valaki, aki hozzáértő: ez normális görbe?

Amúgy most először csináltam a MES-el diagrammot.
Dömpi (il dottore)03-03-2013 20:05:11 // 32034
Nem olyan egszerű a dolog. Local admin jogosultságom van, ezzel sokmindent telepíthetek és adminisztrátorkét futtathatok is, de amint a céges hálóra csatlakozom, lefut egy protokoll és bizonyos programokat, amik központilag tiltva vannak, egyszerűen törli az irtó.
Szerencsére a MES-t nem.
Dömpi (il dottore)03-03-2013 20:01:31 // 32033
Én újabban google crom-ot használok. Lehet, hogy nálatok ez kavar be?
Csak az én linkjeimmel van baj?
droberto03-03-2013 19:12:28 // 32032
Nálam az EÜ pak, egy szövet táskában van és az SW-ben tökéletesen befér a fenti polcocskába. (Ami GM-es. Ja és a roló is az, és simán jó a J Astra kombiba is.)
droberto03-03-2013 19:08:24 // 32031
A szigetelő nem ötlet, hanem a saját szememel láttam, hogy gyárilag van 159-en.
Bár hozzáteszem, az 2006-os, és a burkolaton a (zörgő - nála is zörgött) piros dekor elem nem matt, anyagában színezett (mint az enyém), hanem fényes festékkel bevont. De a szürke műanyag ua. a tüskékkel.
mizooo03-03-2013 19:02:29 // 32030
Ma befejeztem a tolatóradar projektemet, sikerült igényesen beszerelnem.

A Kijelzőt hosszas töprengés után a biztitábla fedélen levő rekeszbe applikáltam, átnézve a kormányon pont látom, de csipog is.


Sikerült jól elhelyeznem az elsősegély csomagot is, nem szerettem, hogy hánykolódik a csomagtérben, a pótkerék fedő műanyagból pont ki lehetett vágni akkora darabot, hogy bepasszol az EÜ doboz. Ajánlom mindenkinek.


Sajnos levéve a kormányburkolatot, nem találtam Tempomat előkészítést, úgyhogy arról valószínűleg lemondhatok :(

A motortakarót ma én is tisztítottam, plusz FBS-el beleragasztottam a gumikat, illetve a kis gömböket bezsíroztam így könnyeb lepattintani ha kell. Mostmár nem rezonáá és lötyög. A hangelnyelő nem rossz ötlet alá :)
droberto03-03-2013 18:59:38 // 32029
Jó lehet. :)
droberto03-03-2013 18:59:09 // 32028
Armaflex. Azt tudnék is szerezni, de én már csak ilyen megrögzött gyári buzi vagyok. :)
Egyébkét ott vannak a tüskék amire rá kell fűzni. A tüskékre pedig ilyen hasított fém alátéttel rögzíted.
Shadin03-03-2013 18:40:27 // 32026
Felmosórongyot alá. Vagy klímaszigetelést. Vagy polyfoam-ot :-)
Akkor lehet, hogy a múltkor megtekintett 1.9JTD nem is volt halkabb :-)

@Alfi156!

Te fogtad kézben a felső motortakarót. Volt benne hangszigetelő?
Shadin03-03-2013 18:36:54 // 32025
Burkolat 30e :-)
Shadin03-03-2013 18:33:25 // 32024
Én is akarok!!!
droberto03-03-2013 18:31:27 // 32023
Fékfolyadék kiegyenlítő tartály szűrő betétem sincs!
Kérem, ez milyen beszállítói fegyelem? :)
(Fel is írtam a "kell" listára.)
droberto03-03-2013 18:29:46 // 32022
No. Ma egy új felfedezés történt. :)
Rájöttem, hogy nekem a kedves olasz barátaink, ellogisztikázták a felső motorburkolat alatti, zajszigetelő anyagot.
Véletlenül láttam meg egy CarTárs autóján, hogy neki van.
droberto03-03-2013 18:21:09 // 32021
Nekem is TRW, ezért is lepett meg a Pityukoma felfedezése, hogy a nyereg meg ATE.
droberto03-03-2013 18:18:22 // 32020
Firefox 19 - dettó.
droberto03-03-2013 18:17:34 // 32019
Jól csináltad. Mentetted a menthetőt. Ilyenkor padlózni se ildomos.
Egyébként tök fura, hogy az Alföldön ennyit kell utazni, hogy lovagolhass. Itt Pakson min. 4 lovastanya van.
droberto03-03-2013 18:13:15 // 32018
Hozd csak el, majd megbütyköljük! :)))
droberto03-03-2013 18:12:29 // 32017
Momo Ten's. Szép kis felni és kemény és könnyű is. Ilyet akartam a Tipo-ra, de az olaszok, b@sztak szállítani a méretemből.
Shadin03-03-2013 17:42:23 // 32016
A TRW főfékhenger gyári? Merthogy az van rajta.
droberto03-03-2013 17:42:07 // 32015
A szosza talán...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.