Forum >> 159

GTPeti18-06-2013 22:02:57 // 37116
"Akkor nem mér a trafi" Biztos vagy te ebben?
Dömpi (il dottore)18-06-2013 21:57:57 // 37115
Miért emlékeztem és 20Vre?
Piritu - 1.000.00018-06-2013 21:56:29 // 37113
A 170 lovas és tempomattal, gázpedállal 236 :-))
Dömpi (il dottore)18-06-2013 21:20:02 // 37112
elég ritkán van rá érkezésem :(
Liquid18-06-2013 21:16:26 // 37111
egy kis autópálya, főleg sötétben :) Akkor nem mér a trafi
Dömpi (il dottore)18-06-2013 21:10:41 // 37110
Az enyém 8V - igaz, nem alap 120LE - de simán megy 190-et. Még tovább is menne, de eddig nem mertem kipróbálni. Ahhoz kéne a gyári méretű gumi, no meg egy jó sünmentes út.
ALFI15618-06-2013 21:10:31 // 37109
Így van.Én már úgy csinálom,hogy mielött megálok mindig átnyomom pillanatnyi fogyasztásra.Ha látom,hogy regenerál nem állítom le mert nem tesz jót neki.Eddig egyszer jártam úgy,hogy még menni kellett egy kört.
Dömpi (il dottore)18-06-2013 21:08:02 // 37108
A DPF időnként regenerál. Olyankor megemelkedik a fogyasztás, esetleg a turbónyomás. Ha ezt tapasztalod, próbáld meg 2500-on tartani az rpm-et. Kb 5-10 percig tart. Ha jól csinálod (és persze adottak a körülmények ehhez), akkor akár 10-15%-ra is kitisztul a DPF. Nekem havonta 1x regenerál...kb. 3-400 km-enként.
Erhard 242 (Pure Energy)18-06-2013 20:49:31 // 37107
6 felett van az biztos csodák nincsenek ez nem egy 1.3mjet punto :)))
'''''18-06-2013 20:49:15 // 37106
Eddig átment. :-)
'''''18-06-2013 20:48:43 // 37105
Nekem már 60.000km-nél kukás lett a dpf. Csak városi használatnál simán beszarhat 90.000km-nél.
.....18-06-2013 20:18:33 // 37103
A " végig cső rendszer" -rel átmegy műszakin?
ValeRossi4618-06-2013 20:13:03 // 37102
Erhard mellett vok..Dpf off...
:)
Hamar a fogyasztas megint szoba kerult.mondja meg valaki h az 1.9 150 pacis autopalyasfogyasztasa 130-140-nel 6.5-7 liter normalis e ???? Mert olvasok itt 5.7-6 lityi...szoval ?
Erhard 242 (Pure Energy)18-06-2013 19:58:40 // 37101
felesleges pénzkidobás meg időtöltés úgy is kukás lesz, ki kell íratni
.....18-06-2013 19:58:32 // 37100
Ha nincs rajt a gyújtás akkor nem lesz hibakód sem.
.....18-06-2013 19:56:58 // 37099
Amíg bent van a DPF nem fog füstölni.
David | Centocinquantanove18-06-2013 19:55:46 // 37098
Ha leszedem az EGR csatlakozóját takarítás céljából akkor utána kell MES-sel valami hibakódot törölni?
Vagy nem veszi észre a vas ha visszadugom rá?
.....18-06-2013 19:55:02 // 37097
Rakjál az üzemanyagba Xado EX 120 -at, ha nem jelentkezik a hiba akkor valamelyik porlasztócsúcsod rossz. Idővel biztosan cserélni kell.
St.Tomi18-06-2013 19:31:45 // 37096
Hali!
Nekem kitakarították a dpf-et miután a kiégetés nem hozott sok eredményt!
Előtte volt az egr is takarítva de folyton visszatért a check engine hiba.
Levágták a kipuffból a dpf-et és magasnyomással meg vmi vegyszerrel nyomatták-először a víz sem ment keresztül rajta.Aztán visszaheggesztették.
Most egyenlőre jó de sajnos leginkább városban megyek és nem nagyon tudom kifüstölni.
Ja ez Szegeden volt.
Remélem tudtam segíteni!
DrB18-06-2013 19:17:19 // 37095
Értem. Ezt majd holnap tudom ellenőrizni. Majd megírom, hogy füstöl-e.
Csabi18-06-2013 18:50:00 // 37094
Biztos, h kell engedélyezni...
Scaniamen18-06-2013 18:48:08 // 37093
Csak hidegen füstöl addig míg dadog.
Haro18-06-2013 18:23:33 // 37092
Eladó a képen látható dísztárcsák:)
159-re jók! 16 colos :)
Padkával egyik se találkozott,nem volt sokat autón:)
Iár:15 pénz:)

Vermacy18-06-2013 17:27:09 // 37091
Nálam ugyanez volt...
Vermacy18-06-2013 17:25:54 // 37090
Nekem EGR szelep kitisztítás után sokkal szebb hangja lett a gépnek! Asszony is észre vette, pedig az ilyet le szokta sz*rni...
Agipnál szoktam Én is prémium dízelt tankolni (csak asszony meg ne tudja :o)) és nem találtam összefüggést!
Vermacy18-06-2013 17:23:58 // 37089
Nekem hibás EGR szeleppel nem rángatott csak nem ment! Azóta felülírta magát, talán le is blokkolta és megy megint szépen. Cartátrs segített és vszínű, hogy cserés lesz az enyém!
Angelo! Ha gondolod és otthon leszel, akkor hétvégén tervezem, hogy meglátogatom szüleimet Fonyódon és esetleg lekapjuk az EGR-t és megvizsgáljuk. Nem ígérem, hogy jobb lesz, de csak 6 csavar meg egy dugasz...
Vermacy18-06-2013 17:21:37 // 37088
Berlinával nekem 210 a vége a 150 lovas dízelnek! 190-et simán futja, így sztem is vidd el diagnosztikára!
DrB18-06-2013 17:08:45 // 37087
Kellet ma még egy kört tenni az autóval, de még 60 fok körül volt motor, szóval nem hidegen lett indítva. Így persze nem is dadogott az alapjárat, s füst sem volt. Kérdeztem azokat, akik pár napja jó 20 km-en keresztül mögöttem jöttek, láttak-e füstpamacsokat tőlem, de nemleges volt a válasz. Majd hideg motornál is megnézem, s beszámolok.
Vermacy18-06-2013 17:02:20 // 37086
Az 190 volt, a vége meg 210. Legalábbis odáig bírta. Talán még egy-két km lett volna benne, de az már kínszenvedésként jött volna elő!
ALFI15618-06-2013 16:45:41 // 37085
Nincs a geometria lekormolódva?
Lexlutor18-06-2013 16:33:16 // 37084
Raktam be relét , biztositék volt benne. Még nem megy, csak ha direktbe adok áramot.
Lehet Mes-el engedélyezni kell?
Lexlutor18-06-2013 16:30:22 // 37083
Köszi! Közben kaptam infót.
Scaniamen18-06-2013 16:21:26 // 37082
Nem a DPF lesz a hiba majd meglátod az EGRt minél hamarabb nézd meg.
Angelo Bianco18-06-2013 16:17:42 // 37081
DPF hibát nem ír, csak gondolom hogy nem 100%-os már 90E km megtétele után és hátha előszedhető egy tisztítással pár lóerő!
Ezért kérdeztem hogy vki csináltatott-e már ilyet?! Van-e értelme ha nem jelez semmilyen hibát?!
A motor az 16V az tuti piros a műanyag és 939A2 a motorkód és megvannak a MO-i eredeti papírok is!
DrB18-06-2013 16:02:19 // 37080
Kösz a választ! Egy diagnosztikai kiolvasás nem ártana. Szentgotthárd közelében tud valaki szerelőt ajánlani?
Scaniamen18-06-2013 15:57:50 // 37079
Ha nem idegesít az indítás következő az lesz hogy elveszti a központi nyomást és nem fog egyáltalán indulni de nem tudom mennyi km után.
Dömpi (il dottore)18-06-2013 15:55:32 // 37078
Biztosan 16 szelepes? Nem lehet, hogy 8 szelepes?
Piros szín van a motor műanyag burkolatában?

Még ha 16 szelepes is, ha a belga piacra gyártották eredetileg, akkor vissza van butítva 136 LE-re. Megvan az eredeti forgalmija/papírjai?

Motorkód mi? Az alapján is meg lehet nézni.

Írod, hogy DPF-et lehet-e takarítani. Baj van vele? Ha igen, én kétlem a 90e km-es futásmennyiséget.
DrB18-06-2013 15:54:48 // 37077
A füstölést eddig nem néztem, de a következő indításnál rásasolok. Ha a porlasztók a ludasak, mennyire sürgős a cseréjük?
Scaniamen18-06-2013 15:46:13 // 37076
A lassú turbó nyomás lehet EGR hiba hogy átereszt és később tölt.
Scaniamen18-06-2013 15:41:17 // 37075
Még mondok valamit nekem jók a porlasztok mégis ilyen időbe könnyebben indul ha ráteszem a gázra a lábam és kicsit nyomom nem forgat annyit és úgy indul persze be indul gáz nélkül is de így könnyebben.
Angelo Bianco18-06-2013 15:37:04 // 37074
Turbó nyomás felmegy 1.5ig de elég lassan reagálva valamikor 1-2 mp múlva egy padlógáz lenyomásakor
Coolby18-06-2013 15:34:45 // 37073
Egyetértek Scaniaman-nel. Persze EGR, DPF is ellenőrizendő, de ha röfögős indítás közben kis fehéres füstöt is tol, akkor porlasztó a hibás. Nekem is melegben csinálja, egész télen nem csinálta egyszer sem. Most újra kezdte, én is kis gázzal rátartok 1-2 mp-et (persze nem bőgetve csak 1200 körül) aztán kisimul és beáll. Nekem látni ezt a hibát hidegindítás korrekcióit is nézve, bemelegedve már alapjáraton és terhelésen meg pláne kisimulnak a korrekciós tényezők. Nekem ebből porlasztó csere lesz majd egyszer.
Angelo Bianco18-06-2013 15:34:33 // 37072
DPF-et valaki tisztíttatott már?! Létezik ilyen leszerelt állapotban való takarítás. Az érhet vmit?!
Valaki tud vmi címet aki megbízható és jó áron van?!
Angelo Bianco18-06-2013 15:29:06 // 37071
Én úgy gondolom hogy annyi lehet a vasban mivel Mo-i, vezetett szervíz könyves, magánszemélytől, akinek volt vagy 4 autója, de persze gondolok a rosszabbra is... :(
Próbálkozunk a hiba megtalálásában...
Köszi az infókat.
Scaniamen18-06-2013 15:15:22 // 37070
Kérdezném még hogy még nem adsz gázt ugye kéken füstöl?
LaciR18-06-2013 15:14:12 // 37069
Köszönöm.
Scaniamen18-06-2013 15:13:31 // 37068
Szia én tapasztalatom az volt hogy mikor ilyet csinált nekem akkor a porlasztócsúcs volt a hibás.
DrB18-06-2013 15:09:36 // 37067
A következő tüneteket produkálja a vas:

Egy-két napos városi, rövid szakaszos használat után a következő, hideg motorral történő indításnál kissé egyenetlen az alapjárat, ami alapjáraton tartás mellet kb. 1-2 percen belül kisimul, ha adok egy kis gázfröccsöt, akkor azonnal megszűnik. Lehet, nincs összefüggésben, de mintha a melegebb idő beköszöntével (még a kánikula előtt) gyakoribbá vált volna. Most vasárnap délután kettőig állt az autó egy enyhe lejtőn orral lefelé parkolva, tank félig, a tűző napon, a hőmérője mutatott vagy 38 fokot. Az első két indítózás után baromi egyenetlen, fulladozó alapjárat mellett pár másodpercen belül lefulladt. A harmadik indítózásnál gyorsan adtam egy gázfröccsöt, onnantól minden rendben volt. Aztán várt rám egy 110 km-es közúti etap. A lehetőségekhez képest jól meghajtottam, erős gyorsítások, tartósan 3000-3500 feletti fordulatszám, hogy kipucoljam-kiégessem a rendszert. A vas megy rendesen, motorellenőrző lámpa nem gyulladt ki. Azóta garázsban állt két napot ma délutánig, odabent harminc fok, hideg indítás után újra ez az enyhén egyenetlen alapjárat, de semmi lefulladás. Ami még megfordult a fejemben, hogy az egyenetlen alapjárat azután kezdődött, hogy pár hete, a vas életében először, Agip DieselTechet tankoltam bele.

Kiolvastatni most nem tudom. Ennyi infó alapján mik jöhetnek szóba?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.