Forum >> 159

Shadin30-01-2014 19:54:29 // 46964
JUJUJ basszus! Jut eszembe kellene 4 gyertya a 16V-mbe. Holnap? Jó kellene és olcsó :-D Jó hogy a múltkor beszéltünk róla...
Erhard 242 (Pure Energy)30-01-2014 19:51:41 // 46963
cefet ára van :(
Shadin30-01-2014 19:35:09 // 46962
Piritu - 1.000.00030-01-2014 19:34:04 // 46961
"2000 alatt nagy üresség" - 1750-nél van a max nyomaték.
mzo30-01-2014 19:27:19 // 46960
Nekem is hasonló tapasztalataim vannak, mint neked. Igaz én csak teszt vezettem ezeket a motorokat, mikor még autót kerestem. Az 1.6 Jtd-t egy Lancia Deltában próbáltam, de talán az volt a legmeggyőzőbb motor az 1.4t, 2.0 Jtd közül. A 2.0 szinte lomhának érződött városban normálisan vezetve. Olyan semmi extra. Gondolom pályán vagy pörgetve már jó lehet. Az 1.6 viszont szinte egyből ment valahogy készségesebb motornak tűnt, élénkebb volt vele az autó. A 2.4-et pedig egy 59-esben próbáltam és nem volt meg az a hasraesés amit vártam a 200 le-s nagymotortól. Főleg azután hogy utána kipróbáltam az 1.9 150-le-t Nekem érzésre nem volt meg az a különbség amit a lóerő nyomaték adatokból következtetni lehetne. Ezért is tettem le a nagymotorról, pedig eredetileg azt szerettem volna. Viszont a hangja, na az állat. :)
'''''30-01-2014 19:26:09 // 46959
Én most valami hasonló projektbe fogtam.Így kéne az én órám is majd pörögjön. :-)
Alfás Viktor (NagyVad)30-01-2014 18:54:22 // 46957
Egy kis nyalánkság! :-) http://www.youtube.com/watch?v=emBAS8LxYu8
David | Centocinquantanove30-01-2014 17:54:03 // 46956
Közben megtaláltam a videót, ERRŐL lenne szó...
David | Centocinquantanove30-01-2014 17:45:47 // 46955
Olyan kérdésem volna, hogy régebben láttam olyan videót, ahol egy srác azt csinálja, hogy beindítja az autót, majd kiveszi csak a kulcsot a házból, kiszáll, majd kívülről bezárja az autót, és így ott tudja hagyni a ház előtt melegedni járó motorral.

Kipróbáltam én is, de nekem nem zárja be csak a bal 1 ajtót, a hátsók és a jobb 1 nyitva marad. Van erre valami trükk, amit én még nem ismerek?
.......................30-01-2014 17:39:13 // 46954
nekem pont a 2,4 nem elég nyomatákos alul,
a mito sokkal jobban húz 1500 tól igaz csak 3000 ig

a 2,4 csak 2000 ezer felet mozdul meg,de egészen 3500 húz
.......................30-01-2014 17:28:24 // 46953
"2000 alatt nagy üresség"
na ez fura mert a mito 1,6 jtdm ben pont 1500 nál van a legnagyobb nyomaték,
söt Winter állásban akár 1200 tól gyorsít rendesen
Giuntini30-01-2014 17:09:55 // 46952
Nagyon érződik, a több mint 60LE hiánya, és főleg a nyomaték alul. 2000 alatt nagy üresség. Aki hozzászokott a 2.4 motorhoz, annak ez főleg városban, de előzéseknél nagyon fura lesz. Persze a költségek alacsonyabbak lesznek.
'''''30-01-2014 15:17:39 // 46951
A 2.4-et már eladtad? Csak a kora miatt válsz meg tőle vagy voltak gondjaid vele?
David | Centocinquantanove30-01-2014 11:50:45 // 46950
Az enyém is befagy, hogyha havasan vagy esősen teszem vissza a garázsba, hiába szélvédett hely.
Az első időkben biztos ami biztos alapon behúztam mindig, mígnem az egyik reggelen kiengedtem indulás előtt, a kar szépen le is ment a helyére, de a fék még fogott mint az állat. Alig akart megindulni, azt amikor el is indult akkorát pattant, majd' besz*rtam...
Na azóta csak végszükség esetén van kézifék behúzás... :))
enká30-01-2014 11:32:52 // 46949
Mondjuk azt a 45 ezer km-t kicsit keveslem benne...

yapp, túl olcsó. majd elkérem az alvázszámát.
Zsolt15530-01-2014 11:31:48 // 46948
Munkával kapcsolatosan. :-))
.......................30-01-2014 11:23:37 // 46947
egy dolgot nem értek ,hogyan nézhet meg egy ALFÀS egy Toyotát?
.......................30-01-2014 11:22:53 // 46946
245/35R19 et már 50e Ft körül lehet kapni,
kis szerencsével akár 40e Ft ér is
vagy használtban is,mert az Audi A6 on ez a méret lakik
enká30-01-2014 11:10:02 // 46945
"Egyet nem értek,már van egy 159 ed ,akkor miért akarod lecserélni?"

szeretném a következő 3-4-5 évre megvenni az autómat. Azért a mostani már nyolcadik éves, hiába van rendben vele.
Zsolt15530-01-2014 10:53:34 // 46944
OFF:

Volt szerencsém tavaly november-december hónapban kipróbálni egy Toyota Auris Hybridet.



Maga a villanymotor nagyon jól mozgatja az autót.
Az értékesítési vezetővel mi is beszélgettünk az akkumulátorról, hogy meddig bírja, stb. Azt mondta, hogy műszaki hiba miatt nekik még nem kellett cserélniük akkumulátort, csak baleset miatti sérülések esetén. Ezeken az új modelleken egyébként már nem kell az egészet, hanem cellánként is lehet cserélni, ha mégis elromlana. Egyébként olyan száz-kétszázezres tétel egy cella, ha fizetős kellene.

ON:
mzo30-01-2014 10:13:40 // 46943
Nekem is Q-tronik van és Én télen nyáron húzom a kéziféket és még sose volt vele problémám. Szerintem inkább azoknál szokott ez gondott jelenteni akik ritkán használják a kézit. Q-tronic-nál meg olvastam egy angol fórumon hogy kifejezetten ajánlják a kézi használatat valami gyenge reteszelő vagy mi miatt.
Ricsi 14730-01-2014 09:39:33 // 46942
Igen, most nekem is egy olyan eszközzel vették ki, de nem tette tönkre a csavart. Újan nem veszek semmiképp, bár a kezdő felni tolvajokat lehet elriassza, ha meglátják, hogy nem egy egyszerű csavar van a felniben... De akkor meg veszem csak a 4 sima csavart oszt jó napot!
Gegee30-01-2014 09:23:35 // 46941
Bocsánat, 156-ba szerettem volna írni az üzenetet. Elnézést!
Gegee30-01-2014 09:21:23 // 46940
Sziasztok!
156-os faceliftes alfa a következőket produkálja:

Az ablaktörlőre ráindítottam amikor le volt fagyva.
Tönkre ment benne valami.
Öt állása van a kapcsolónak.
- egyszeri kézi törlés (elindítom és egyet töröl oda- vissza)
- kikapcsolt állapot
- I. fokozat (szakaszos)
- II. fokozat (folyamatos)
- III. fokozat gyors (folyamatos)

Az a jelenség, hogy az egyszeri kézi törlésnél működik, de csak addig amíg húzom a kart. Ha elengedem megáll, akár a legfelső állásban is. ???????
A III. fokozat működik.
Az I. és II. nem.
Ablakmosásnál csak a vizet spricceli. Olyankor is kellene törölnie kettőt.

Kérdésem, hogy mi lehet a gond?
Külön biztosítéka lehet esetleg????? Giovanni gondolt rá, hogy a hülye paraszt egy mediterrán jellegű autónál elindítja az ablaktörlőt amikor le van fagyva, csak az a fokozat dögöljön meg és tudjon továbbhaladni a többi fokozat segítségével. - Remélem….
Vagy beégett (kiolvadt) a kapcsoló érintkezője.

Esetleg, ha valamelyikőtök tudna segíteni, lekötelezne!
vzsiros30-01-2014 09:20:16 // 46939
ha a q-tronik váltót P-ben hagyom, az mennyire fogja meg a kocsit? Kötelező mellé kéziféket húzni? Vagy csak komoly lejtőn? A 156-al sosem húztam kéziféket, csak sebességben hagytam (kivéve hegyvidék), most látom, hogy pont kézifék befagyásról beszéltek - gondoltam rákérdezek, hogy a P elég-e nekem...
Liquid30-01-2014 09:11:22 // 46938
ha elfogadsz egy tanácsot, akkor dobd ki a francba a kerékőrt.
Nekem is volt a 156-on, aztán egyszer csak nem tudtam levenni a kereket mert beragadt a csavar és elfordult rajta a kulcsa.
Elmentem a gumishoz, és egy célszerszámmal 1 mozdulattal levette, szóval nem véd az semmit.
Bilux30-01-2014 09:09:35 // 46937
Ricsi 14730-01-2014 09:04:06 // 46936
Milyen a gyári? :) ezen ilyen teknősbéka alak van :D nem tudom ez gyári lehet?!
Liquid30-01-2014 08:58:15 // 46935
gyári kerékőr van rajta?
Ricsi 14730-01-2014 08:54:43 // 46934
Megtaláltam a vonóhorog kulcsát :D viszont kellene kerékőr kulcs, azt Alfa szervizektől be tudom szerezni? Levettük a nyári gumit, hát szerintem nem olyan nehéz, bár én 100-150 kilokat szoktam emelgetni :D de délután lemérem majd!
Liquid30-01-2014 08:49:00 // 46933
Nem műxik a tolatólámpám :( Tud valaki segíteni merre keresgéljek. Nézegettem a manualt, de nem találtam meg egyértelműen melyik a biztosítéka. A táblán ránézésre mindegyik biztosíték jó, és nem akarom egyesével kivenni, megnézni őket :)
.......................30-01-2014 08:38:49 // 46932
Egyet nem értek,már van egy 159 ed ,akkor miért akarod lecserélni?
Liquid30-01-2014 08:06:58 // 46931
hááát, ha nem olyan fontos neked hogy "menjen rendesen" akkor talán nem lesz nagy trauma :)
mex8630-01-2014 07:37:25 // 46930
tegnap csinältam egy fogyimérést teletankos utänaszämolóst

szämolva 8,1
bc szerint 8,0

szal nälam nincs nagy csaläs mint ahogy päran irtätok.
lehet ott az ujabb szoft van fent vagy huzott a vas azért csal.


kézifékem nekem is befagyogat, a 166näl szintén be szokott, szóval én télen hanyagolom a kéziféket. most sem tudtam volna behúzni reggel pedig akartam, hótól való tisztitásnál jól jönne, lejt a beällónk
Erhard 242 (Pure Energy)30-01-2014 07:23:34 // 46929
jelen, igaz nem hosszú távon de használtam a 2.0-át, ne várd hogy majdnem úgy megy, mint a 2,4, nagyon nem úgy megy a 170 lovas, hát még a 136... 2000-2200-ig halott a szó szoros értelmében, a 4 henger meg teljesen máshogy szól, mint az 5 a nyomatékról nem is beszélve, ennek ellenére egy élhető autó főleg MO-on, a fogyasztása bő 1L-rel jobb, nézegesd azért 2010-11-ből ki lehet még fogni 2.4-et :P
Chianti29-01-2014 23:39:53 // 46928
nálam is dettó ugyanez történt...
Chianti29-01-2014 23:37:11 // 46927
hát ez nem éppen jó hír...egyszer már én is tapasztaltam amikor ősszel még csak pár fok mínusz volt éjszaka, hogy reggel amikor be akartam húzni (nálam alap, hogy ha lehet nem húzom be, inkább sebességben hagyom) nem történt semmi...kétszer háromszor meg kellett járatni, hogy rendesen fogjon...szóval gondoltam rá hogy ki kéne cseréltetni a bowdeneket még a tél előtt, de aztán nem került rá sor, mert találtunk neki 1 garázst...ami febr. 1-től megszűnik... :o(
Chianti29-01-2014 23:26:07 // 46926
Egy picit megkésve, de gratulálok a picihez és rengeteg erőt, kitartást, sok türelmet és jó egészséget kívánok nektek! Egyébként szerintem minden gyereknek nagyon nagy szüksége van apára is, és az életben talán az egyik legnagyobb kihívás, hogy ezt jól csináld! Nekünk pl. a lányom születése után volt egy babahordozó kendőnk, amiben a feleségem magára kötve hurcolta a picurt és időnként én is kipróbáltam. Rám kötözte úgy, hogy a hasamon volt a baba és elindultam vele sétálni...mondjuk a Duna partra...kb. 10 perc után már úgy aludt a kis nyuszifül, hogy még horkolt is...na meg amit soha nem lehet az ember agyából kitörölni az a babaillat...hát az valami leírhatatlanul kellemes!!!
Nem beszélve arról a hihetetlen mennyiségű tiszta szeretetről, amit ezektől az apró emberkéktől kapsz...hát ezért érdemes jó apának lenni!!! Nagyon fárasztó, de remek befektetés...ami előbb vagy utóbb, de biztosan megtérül!
DieselManiaco(NagyVad)29-01-2014 23:03:56 // 46925
az egész egyszerűen nem autó,csak annak látszik...
Giuntini29-01-2014 23:01:40 // 46924
A jövő nagy Alfája.
Piritu - 1.000.00029-01-2014 22:58:56 // 46923
Mondjuk azt a 45 ezer km-t kicsit keveslem benne...
Piritu - 1.000.00029-01-2014 22:57:14 // 46922
Jelen!
Igaz, én a 170 lovast hajtom (124e km). A 136 lovas ennek a lebutított változata, úgyhogy szerintem simán felhúzható 170-re. Onnan meg ugye az enyém is mehetne feljebb 20-25 lóval, de nekem nincs rá szükségem.
Ha meg akarsz tudni róla bármit, javaslom a blogomat :-)
enká29-01-2014 22:50:00 // 46921
yoyo, mennyire gáz egy 200 lovas 159-esből átülni egy 136 lovasba? Ezt az autót nézem éppenséggel - de persze lehetne egy másik hasonló is:
alfa159
Szeretnék erősebbet, de mivel már régóta nem gyártják a 2,4-es verziót, így ebből már annyira nincs a piacon normális vétel, hogy lassan lejjebb kell kacsingatnom, ha nem szeretném szeretett típusom elhagyni.
Annak idején oly sokan írták, hogy a nehéz önsúly miatt nagyon kell a sok ló, hogy el se tudtam képzelni, ne 200 paci legyen alattam.
Az előző 156-osom 140 ló / 1305 kg arányával elégedett voltam, viszont nem tudom milyen ez a 159-es a maga 136 ló / 1490 kg arányával. Jóval gyengébbnek tűnik, sajna. (A mostaninál 200 ló / 1630 kg az arány).
Van itt olyan kolléga, aki esetleg vezetett már tartósabban 2,4-es ill. 2,0-es 159-est és meg tudja velem (is) osztani az élményeit?
Előre is köszönöm neki a segítséget. És hátra is, persze.
Liquid29-01-2014 22:37:46 // 46920
hát igen :)
Jó ez a 330-as nagy Brembo, de bizony a 17-es felni is épphogy felmegy, azonkívül csak a gyári néhány felni jó, a többi csak nyomtávszélesítővel.
Liquid29-01-2014 22:36:26 // 46919
jaaa, az más
Pityukoma29-01-2014 22:24:34 // 46918
Jól emlékszel stukker1987 Cartárs cserélte. Nem olcsó és sok a buktató benne. Viszont a fékhatás különbséget zongorázni lehet. A látványról nem is beszélve. drobertó cartárs pedig az anyagbeszerzésen van túl -ha jól tudom-
Dömpi (il dottore)29-01-2014 22:23:27 // 46917
Jó éjt srácok, léptem.
Haddel29-01-2014 22:21:58 // 46916
Megnéztem a tiedet,tényleg nem rossz.
Dömpi (il dottore)29-01-2014 22:19:34 // 46915
Eddig én is mindig behúztam, de mióta egy mínuszos reggelen nem tudtam kiengedni, azóta sebességben hagyom és kész. Nincs kézifék.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.