Forum >> 159
Piritu - 1.000.00005-02-2014 06:59:34 // 47277
Nem figyeltem! :-DD
Piritu - 1.000.00005-02-2014 06:58:25 // 47276
Az átlagfogyasztást az "A-Trip" nullázása óta számolja, vagyis azóta, amióta utoljára nullázva lett. Én minden tankolásnál megteszem. Ha nincs nullázva, akkor 5 vagy 10e után magától nullázódik.
A számláló nullázás nem csinál semmit a comnál.
A számláló nullázás nem csinál semmit a comnál.
Dömpi (il dottore)04-02-2014 22:55:17 // 47275
Ha egy kocsit eladnak mondjuk Észak-Norvégiába, akkor a fedcomp idővel "megszokja" hogy mindig hideg van, és ennek megfelelően fog működni. Ha meg Dél-Sziciliába, akkor az ottani klímához igazodig kicsit.
Ha mindig elváltogatod 1500-nál, és így használod hónapokig, akkor nagyon nem fogja szeretni ha egyszer csak kipörgeted 3000-ig. Pl. bazi nagy pill. fogyasztást fog kiírni. Ha viszont "hozzászoktatod", hogy rendszeresen 2500-nél váltasz csak el, akkor egy esetleges 3000-es pörgetést szinte fel sem vesz.
A mai fed.comp-ok némiképp "taníthatóak", vagy szoktathatóak.
Legalább is ez a tapasztalatom nekem is, és sok szerelőtől is hallottam már.
De biztosan lesz pár műszakis vagy IT-s CarTárs aki pillanatokon belül leírja, hogy hülye vagyok és ne beszéljek marhaságokat, mert a program az program és nem "igazodik" magától.
Ha mindig elváltogatod 1500-nál, és így használod hónapokig, akkor nagyon nem fogja szeretni ha egyszer csak kipörgeted 3000-ig. Pl. bazi nagy pill. fogyasztást fog kiírni. Ha viszont "hozzászoktatod", hogy rendszeresen 2500-nél váltasz csak el, akkor egy esetleges 3000-es pörgetést szinte fel sem vesz.
A mai fed.comp-ok némiképp "taníthatóak", vagy szoktathatóak.
Legalább is ez a tapasztalatom nekem is, és sok szerelőtől is hallottam már.
De biztosan lesz pár műszakis vagy IT-s CarTárs aki pillanatokon belül leírja, hogy hülye vagyok és ne beszéljek marhaságokat, mert a program az program és nem "igazodik" magától.
mzo04-02-2014 22:32:17 // 47274
Na ha pályán 6,5-7 liter korül fogyaszt akkor az teljesen jó! Fog ez lejjebb menni egy kicsit városban is sztem csak használd. Esetleg kipróbálhatsz (Piritu most ne figyelj) Spurit vagy prémium üzemanyagot, hátha.. Ja és figyelj a guminyomásra 2,5-2,6 körül legyen
Ákos (dewvil)04-02-2014 22:28:25 // 47273
a szürő nekem is tisztított többször de az jó tényleg, az a lényege ha saját magát regenelárrja és nem kell géppel beavatkozni...
Ákos (dewvil)04-02-2014 22:24:18 // 47272
hát igen lehet, igazad van ezt pörgetni kell kicsit, a board ot meg hogy tanítsam mégis?
regenerálás volt saját magátol mielött elhoztam cirka 40km-el elötte, sokat szoktam pályázni.
regenerálás volt saját magátol mielött elhoztam cirka 40km-el elötte, sokat szoktam pályázni.
Ákos (dewvil)04-02-2014 22:21:16 // 47271
pályán olyan 6.5-7 között 130-150 átlag. Tudom hogy nem tud koplalni a kocsi ez tény és tudott, az alfa nem is erről szól:) de szerintem a 10-11et kéne tartania. Ünnepek előtt mielött elhoztam mindent cseréltem. De az is tény hogy minden auto más és más másképp járatakk be másképp eszik és ez is igazság. Amugy napi 10 oda 10 vissza kmet használom kb.
De kimondtad a legnagyobb igazságot ez az auto igazi grand turismo nem városba való, a legjobb közege az autopálya :) érezni rajta, feszeng a városban:)
És a némi szélzajt leszámitva iszonyatosan csendes, szinte meghazuttolja a prémium márkákat!
De kimondtad a legnagyobb igazságot ez az auto igazi grand turismo nem városba való, a legjobb közege az autopálya :) érezni rajta, feszeng a városban:)
És a némi szélzajt leszámitva iszonyatosan csendes, szinte meghazuttolja a prémium márkákat!
Zsifi sw04-02-2014 22:20:31 // 47270
Mit takar, hogy be kell tanítani? Pont akkor regisztráltam, mikor a computer működéséről esett pár szó, hogy az elmúlt 5000 vagy 10000 km adataiból készíti az átlagfogyasztást...
A szimpla számláló nullázások nem resetelik ilyen mértékben a computert?
A szimpla számláló nullázások nem resetelik ilyen mértékben a computert?
Giuntini04-02-2014 22:15:04 // 47269
Ezt én is aláírom, kifejezetten fáj nekem a városban araszolni vele. Pedig halk, az automata szépen kapcsolgat, már amikor meg lehet indulni, mégis a kocsinak minden porcikáján érződik, hogy nem ez az élettere. És valóban az ember agyában mindig ott motoszkál a DPF, hogy mikor tömítődik el. Az enyém elég gyakran regenerál kb.: 4-500km-enként. A szerelőm azt mondta, ez nagyon jó, látszik hogy jó állapotban van a rendszer, de alig várom a nyarat. Folyamatosan le-föl Bp. -Balaton, gondolom a DPF tisztulni fog, ahogy a nagykönyvben meg van írva.
Dömpi (il dottore)04-02-2014 22:04:22 // 47268
Ez az első átlag amit figyelsz? Csak mert ha volt benne egy DPF-regen akkor az meg tudja nyomni egy kicsit.
Igaz, hogy a tied automata, de én az enyémnél megfigyeltem, hogy eleinte spórolósan akartam járni, 1500 rpm-nél elváltogattam, 80-as tempónál simán mentem 6. fokozatban ... és kajált rendesen. chippelt 8V létére 8 liter körüli átlagokat produkált.
Miután elszállt a kettőstömegűm, többen mondták, hogy ez már nem szívódízel, nem ezt kell kicsit pörgetni. Na azóta 2500-2800 körül váltok (persze hideg motorral nem, ott 2000-körül), és ha befogok egy kamiont 90-el és nem előzhető, akkor vissza 5-be. Érdekes módon 90-nél 6-ban 6,2 a pill. fogyi, 5-ben 5,3.
Szóval mióta taktikát váltottam, azóta a napi 2x18 km-es etapom átlaga 6,2-6,5 pedig van benne kis városi körjárat (gyerekek oviba-suliba), van benne főút 90-es de inkább 110-es tempóval, és autóút 130-140-es tempóval.
A lényeg, hogy 2000 rpm alatt nem nagyon kell használni és akkor szépen beáll a fogyi.
A fedcompot be kell tanítani - és ez nem vicc!
Igaz, hogy a tied automata, de én az enyémnél megfigyeltem, hogy eleinte spórolósan akartam járni, 1500 rpm-nél elváltogattam, 80-as tempónál simán mentem 6. fokozatban ... és kajált rendesen. chippelt 8V létére 8 liter körüli átlagokat produkált.
Miután elszállt a kettőstömegűm, többen mondták, hogy ez már nem szívódízel, nem ezt kell kicsit pörgetni. Na azóta 2500-2800 körül váltok (persze hideg motorral nem, ott 2000-körül), és ha befogok egy kamiont 90-el és nem előzhető, akkor vissza 5-be. Érdekes módon 90-nél 6-ban 6,2 a pill. fogyi, 5-ben 5,3.
Szóval mióta taktikát váltottam, azóta a napi 2x18 km-es etapom átlaga 6,2-6,5 pedig van benne kis városi körjárat (gyerekek oviba-suliba), van benne főút 90-es de inkább 110-es tempóval, és autóút 130-140-es tempóval.
A lényeg, hogy 2000 rpm alatt nem nagyon kell használni és akkor szépen beáll a fogyi.
A fedcompot be kell tanítani - és ez nem vicc!
mzo04-02-2014 22:02:17 // 47267
Háát a 11, még inkább a 12 sztem sok városban, (én még az enyémen ilyen számokat sose láttam) az 1.9-eshez de nem tudom milyen hosszú útvonalakon használod, mert pl ha csak 2-3-om km-er hideg motorral azt is araszolva akkor nem sok. (bár tudom egy 1.9 dízeltől sok). Ez a motor ebben az autóban sajnos nem egy kifejezett éhezőművész. Igazából nincs jó tanácsom mivel lehetne leszorítani a fogyasztását, csak tippeket tudok adni, vezetéstechnika, más kúton tankolás, légszűrő csere stb... de ezek csak vak tippek lennének és sztem feleslegesek is. Sajnos (csak halkan mondom) az 59-es nem igazán városba való. Bár automatával nagyon kényelemes, de a DPF szűrő jelenléte meg a relaítve nagyobb városi fogyasztás sajnos ezt mutatja. Viszont utazó autónak kiváló ott már keveset eszik, halkan kényelmesen dinamikusan lehet vele menni. Tényleg autópályán, országúton hogy fogyaszt?
Zsifi sw04-02-2014 21:58:50 // 47266
A fogyasztással én is így vagyok, kárpótol az érzés, igaz picit meglepődtem, mikor ekkora számokat láttam a computeren (11,5-12). A kocsi napi szinten megy Kispest - Budaörs között.
A fogyasztást holnap megnézem a tankolás után. :)
A fogyasztást holnap megnézem a tankolás után. :)
Ákos (dewvil)04-02-2014 21:57:22 // 47265
igen rátesz egy kevéssel:) még csiszolodunk azért a kicsikével:)
Zsifi sw04-02-2014 21:54:43 // 47264
Én majd referálok a tankolás után... :)
Dömpi (il dottore)04-02-2014 21:53:27 // 47263
Megszorul az EGR...kezd eltömődni. Pucold ki féktisztítóvl, utána jó lesz 1 évig.
Giuntini04-02-2014 21:46:45 // 47262
Igen, de nem tudom miért, itt az automata váltó rátesz egy lapáttal. Az enyém 2,4-es, katalógus szerint kézi váltóval városban 9.6l automatával viszont 11.8l. Autópályán tempomat 145-re beállítva 8l körül mozog.
Ákos (dewvil)04-02-2014 21:40:44 // 47261
csak az előd autónál (vw 1.9tdi) nem ehhez voltam szokva és kicsit szíven ütött:)
Giuntini04-02-2014 21:38:07 // 47260
Szerintem a fogyi miatt nem kell elkeseredni. Az enyém a városban kimondottan zabál (10.5-12l), mégis egy imádni való autó. A magasabb fogyasztást maximálisan kárpótolja az autó karaktere.
Ákos (dewvil)04-02-2014 21:26:40 // 47259
jó hirek, remek:)
a véletlen szülötte vagyok én a sajátommal, a szeretet teljes beteljesedése csak a fogyi miatt nem teljes, kicsit el vagyok keseredve:(
bizakodom nagyon hogy csak apróság kérdése...
igaz?:)
a véletlen szülötte vagyok én a sajátommal, a szeretet teljes beteljesedése csak a fogyi miatt nem teljes, kicsit el vagyok keseredve:(
bizakodom nagyon hogy csak apróság kérdése...
igaz?:)
mzo04-02-2014 21:04:08 // 47258
Maximálisan! Műszakilag hibátlan, egy hátsó csapágy cserém volt de az már akkor is búgott amikor megvettem. Ezt leszámítva műszakilag hibátlan az autó, imádom :)
Sandree8004-02-2014 20:58:56 // 47257
Szia Drobero!
Akkor ok, bár olyan furcsa, ma is egész hazafelé jövet a turbo-nyomást néztem... :)
Köszi:
S.
Akkor ok, bár olyan furcsa, ma is egész hazafelé jövet a turbo-nyomást néztem... :)
Köszi:
S.
'''''04-02-2014 20:49:50 // 47256
Fogyi esetleg fél literrel lesz kevesebb.Az autó a chippel nem is összehasonlítható a gyári önmagával.Minimálisan indul meg lejjebbről.A gázreakció is érezhetően gyorsabb bár minden program kérdése.
Nekem előtte 166,2.5 v6-os volt.Gyári állapotában a 159 nagyjából egyformát tud azzal csak fele annyi gázolajból.
Nálam ez a tapasztalat.
Nekem előtte 166,2.5 v6-os volt.Gyári állapotában a 159 nagyjából egyformát tud azzal csak fele annyi gázolajból.
Nálam ez a tapasztalat.
ALFI15604-02-2014 20:39:20 // 47255
A 2.4 59 az ilyen.Gondolom ég és föld a 166 után.
Liquid04-02-2014 20:29:13 // 47254
DPF-fel nem tudom milyen volt az enyém, de gyári programmal lusta, gondolom DPF-fel még lustább, viszont egy kis okosítással vaddisznó lett :)
mex8604-02-2014 20:27:02 // 47253
Urak_Hölgyek, vagytok itt páran akik kiírtottátok a DPF-et a vasból meg fel is húzattátok a 2.4et egyúttal.
Mennyiben változik a karaktere? Mennyivel indul meg korábban, mennyivel lesz jobb a gázreakció és mennyi fogyicsökkenés várható kb azonos használat esetén?
Tudom többváltozós a dolog, de ha többen tudtok válaszolni kialakulhat egy kép.
Gondolok valamire, már egy szimpla regenerálás után zongorázható a különbség nálam, itt valami vagy nem kerek vagy ennyit árt ez a szemét EU4.
Köszi!
Mennyiben változik a karaktere? Mennyivel indul meg korábban, mennyivel lesz jobb a gázreakció és mennyi fogyicsökkenés várható kb azonos használat esetén?
Tudom többváltozós a dolog, de ha többen tudtok válaszolni kialakulhat egy kép.
Gondolok valamire, már egy szimpla regenerálás után zongorázható a különbség nálam, itt valami vagy nem kerek vagy ennyit árt ez a szemét EU4.
Köszi!
Liquid04-02-2014 20:26:34 // 47252
az enyém jóval kevesebbet kajál, pedig ott is van fogyasztás-növelő tényező bőven :)
Piritu - 1.000.00004-02-2014 20:21:10 // 47251
Eggyel több szám lett, csak 6,7 az a 6,75
Liquid04-02-2014 20:20:27 // 47250
háát úgy soknak tűnik akkor
Ákos (dewvil)04-02-2014 20:13:06 // 47249
akkor a 12 nekem sok.....
bár ma beszéltem egy alfa guruval meglátogatom...
az a baj hogy bent hiba van ez a motor váltó opelben mégis más, nem tudok rendesen diag-olni...
Egyébként meg vagy elégedve vele?
bár ma beszéltem egy alfa guruval meglátogatom...
az a baj hogy bent hiba van ez a motor váltó opelben mégis más, nem tudok rendesen diag-olni...
Egyébként meg vagy elégedve vele?
Piritu - 1.000.00004-02-2014 20:02:15 // 47248
:-OO
Nekem 121e km-en 6,75 volt.
Nekem 121e km-en 6,75 volt.
Ákos (dewvil)04-02-2014 19:54:38 // 47247
opsz, bocsi, csak itt a kavalkád.... :)
mzo04-02-2014 19:49:02 // 47246
Fogyit mar irtam kicsit olvass vissza :)
Ákos (dewvil)04-02-2014 19:46:19 // 47245
asszem emlékszem rémlik valami...:)
Persze, hogy félre volt mert már jártam a násztáncot a kicsikével:) akkoriban sok volt, és neked fogyi??? :):):)
Persze, hogy félre volt mert már jártam a násztáncot a kicsikével:) akkoriban sok volt, és neked fogyi??? :):):)
mzo04-02-2014 19:36:10 // 47244
En vettem meg a masik automata 59-est tavaly augusztusban toletek az ezustot. :) Lattam a tiedet is az mar akkor felre volt allitva.
imi15604-02-2014 19:32:04 // 47243
Tegnap simán beraktam az SW-be két darab 80x200-as matracot.Még magam is meglepődtem kicsit,hogy befért:-)))!
Pedig az üzletben fel is ajánlották,hogy segítenek járművet keríteni a hazaszállításhoz...................nem volt rá szükség:-D!
Pedig az üzletben fel is ajánlották,hogy segítenek járművet keríteni a hazaszállításhoz...................nem volt rá szükség:-D!
Ákos (dewvil)04-02-2014 19:27:01 // 47242
Igen a motorkarakterisztika ezeket a fokozatokat kivánja meg, mert ha lentebb váltana lomha maradna és nem huzna alul semmit, két hónapba telt mire megszoktam...
Ákos (dewvil)04-02-2014 19:24:47 // 47241
hmmmm, lebuktam? :)
Ákos (dewvil)04-02-2014 19:24:03 // 47240
Igen nekem is idő kellett ehhez, de már megszoktam. de hogy 130-nál csak 1900et forog az brutál :):):):) Egyszer neki akarom már engedni a lovakat mennyit pörög monfjuk 180nál.....
Ákos (dewvil)04-02-2014 19:22:32 // 47239
De!
Ráadásul én készitem fel őket eladásra :):):)
Ráadásul én készitem fel őket eladásra :):):)
Zsifi sw04-02-2014 19:11:51 // 47238
mzo04-02-2014 18:25:31 // 47237
Csak nem az obudai maxxabo?
mzo04-02-2014 18:23:38 // 47236
A valto az ilyen 4-esbe nem valt fel 65 elott. Ez nekem is furcsa volt eloszor de most mar megszoktam. Annyira azert nem rossz.
David | Centocinquantanove04-02-2014 18:18:53 // 47235
Rövid távokon hideg időben mondjuk ugye eleve többet iszik a jószág valamennyivel, ami normálisnak mondható...
Nálam is hiába van maxra fújt téli gumi, ugyanazon a távon megyek minden nap, egyszerűen néhány decivel mindig többet szürcsöl hidegben, aztán a jóidő beálltával széppen visszakúszik 6.5-re... (1.9 8V)
A váltó meg nem biztos hogy rossz ha később teszi a sebességeket, az én meglátásom is az, hogy 2000-től él az autó, alatta nemigazán harap, az tényleg csak sétakocsikázásra jó, végigkrúzolni a falun... :)
Nálam is hiába van maxra fújt téli gumi, ugyanazon a távon megyek minden nap, egyszerűen néhány decivel mindig többet szürcsöl hidegben, aztán a jóidő beálltával széppen visszakúszik 6.5-re... (1.9 8V)
A váltó meg nem biztos hogy rossz ha később teszi a sebességeket, az én meglátásom is az, hogy 2000-től él az autó, alatta nemigazán harap, az tényleg csak sétakocsikázásra jó, végigkrúzolni a falun... :)
Ákos (dewvil)04-02-2014 18:02:15 // 47234
Mondjuk a bemutatkozó oldalon nem írtam végig le, de egy véletlen és a szerencsém múlt hogy alfám lett.
A cégem tavaly nyár vége felé hozott be 7-8 darabot és az egyikbe aut váltó is volt xenon is szürke is, jó árat is kaptam rá....mondom ez nem is olyan rossz (pedig már ültem ilyenbe sokszor), elvittem egy hétvégére próba rendszámmal és meggyőztem magam, hogy ez nekem jó lesz.
Nah...igy lettem alfás:)
Érdekesség, hogy aq telepünk megint megtelt vagy 7-8 159-essel:):)
A cégem tavaly nyár vége felé hozott be 7-8 darabot és az egyikbe aut váltó is volt xenon is szürke is, jó árat is kaptam rá....mondom ez nem is olyan rossz (pedig már ültem ilyenbe sokszor), elvittem egy hétvégére próba rendszámmal és meggyőztem magam, hogy ez nekem jó lesz.
Nah...igy lettem alfás:)
Érdekesség, hogy aq telepünk megint megtelt vagy 7-8 159-essel:):)
Ákos (dewvil)04-02-2014 17:56:50 // 47233
Na igen,
igaz eddig csak részadataim vannak és igen nem egy fürge váltó de ellenben megbízható. Opel szervizben melózok vectraban signumban is ugyanez a váltó van csak épp saját programokat használ az opel (ott rontották el...:)
De a board szerinti 12 soknak tűnik, vagy csal a kijelző. Bár nem hinném sokat. utolsó tankolásom 21 liter, eddig elmentem 130km et és a sárga lámpa reggel már be is villant...hmmm.
Jó lenne ha 9.5ből nekem is elketyegne. Azt mindenki mondta hogy ez a verzió nem a legjobban eszik, nade ennyit?
Ami még aggodalomra adhat okot hogy kis részterheléses gázadásnál gázelvételkor "lecicceg" a turbo lehet hallani ahogy a nyomást elengedi na az nagyon nem frankó, lehet köze lenne hozzá?
Cooler, csövek valahol kifújnak?
Drukkolhatnátok, hogy megoldodjon :):):):)
igaz eddig csak részadataim vannak és igen nem egy fürge váltó de ellenben megbízható. Opel szervizben melózok vectraban signumban is ugyanez a váltó van csak épp saját programokat használ az opel (ott rontották el...:)
De a board szerinti 12 soknak tűnik, vagy csal a kijelző. Bár nem hinném sokat. utolsó tankolásom 21 liter, eddig elmentem 130km et és a sárga lámpa reggel már be is villant...hmmm.
Jó lenne ha 9.5ből nekem is elketyegne. Azt mindenki mondta hogy ez a verzió nem a legjobban eszik, nade ennyit?
Ami még aggodalomra adhat okot hogy kis részterheléses gázadásnál gázelvételkor "lecicceg" a turbo lehet hallani ahogy a nyomást elengedi na az nagyon nem frankó, lehet köze lenne hozzá?
Cooler, csövek valahol kifújnak?
Drukkolhatnátok, hogy megoldodjon :):):):)
Ákos (dewvil)04-02-2014 17:50:28 // 47232
Igen hát nem sport váltó az tény, nekem elsőre butuskának tűnt, de csak megszokás kérdése.
Először zavaró volt , hogy 60nál nem rakja a 4.et csak 70nél, és kézi módban is csak 65nél tudom elváltani. Mondjuk ezt hangolhatták volna másképp, bár lehet a karakterhez ez illik. mert 70nél 4.ben épp csak 1500 a ford ugye az meg 60nál mégkevesebb lenne a póver.
Autópályázásnál viszont a hosszú áttétel világbajnok!
Először zavaró volt , hogy 60nál nem rakja a 4.et csak 70nél, és kézi módban is csak 65nél tudom elváltani. Mondjuk ezt hangolhatták volna másképp, bár lehet a karakterhez ez illik. mert 70nél 4.ben épp csak 1500 a ford ugye az meg 60nál mégkevesebb lenne a póver.
Autópályázásnál viszont a hosszú áttétel világbajnok!
Ákos (dewvil)04-02-2014 17:46:31 // 47231
legutolsó board nullázás után 25km/h ami nem sok de igazából nagy dugó nem volt benne.
Hogy vezetek hát nem "versenyzek vele finoman nyomom neki, hogy ne zabáljon. de lehet az a baj?
hát vitatkoznék az én forgalmimban 1545 kg van nem kevés tény.
Igaz tele tankos fogy mérést még nem csináltam mert hó végén 70 litert tankolni nem egyszerű,
board szerint 12,... valamennyi vagy az csalna annyit?
rész tankolásom van, 50 liter 650mk-re ebből 360 országút autópálya a többi város.
Hogy vezetek hát nem "versenyzek vele finoman nyomom neki, hogy ne zabáljon. de lehet az a baj?
hát vitatkoznék az én forgalmimban 1545 kg van nem kevés tény.
Igaz tele tankos fogy mérést még nem csináltam mert hó végén 70 litert tankolni nem egyszerű,
board szerint 12,... valamennyi vagy az csalna annyit?
rész tankolásom van, 50 liter 650mk-re ebből 360 országút autópálya a többi város.
Ákos (dewvil)04-02-2014 17:41:47 // 47230
geometria leragad?
Ákos (dewvil)04-02-2014 17:41:02 // 47229
Szia,
Hétköznap városi használat kb 25 km munkába járás.
Hétvégente nagyobb táv, kétheten 300.400 km országút autópálya vegyesen 130-150 és 100 tempóval.
Finomat járok érzéssel nyomom neki mert nem akarom hogy zabáljon.
Hétköznap városi használat kb 25 km munkába járás.
Hétvégente nagyobb táv, kétheten 300.400 km országút autópálya vegyesen 130-150 és 100 tempóval.
Finomat járok érzéssel nyomom neki mert nem akarom hogy zabáljon.
W.04-02-2014 17:39:52 // 47228
Urak! Mi tud olyan tünetet produkálni a vasnál, hogy egyszer csak elfogy az erő és nem gyorsul hiába nyomom neki? Azután áll kicsit és megy, mintha misem történt volna? Hibajel nem volt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
799
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?