Forum >> 159

Alfa GT-Csaba06-02-2014 21:54:39 // 47464
ha jól emlékszem a mi kocsinkon vizszintesen vannak a vágások ahova a sin becsúszik!Én is vettem ferraris ülést 24 ezerért és azon sincs ilyen sin
Alfa GT-Csaba06-02-2014 21:46:06 // 47461
ezt sehogy mert nincs sin az alján!
Dömpi (il dottore)06-02-2014 21:43:37 // 47460
Tapasztalattal rendelkező CarTársak figyelmét kérném!

Ezt hogy a p*csába kell az ülés isofix pontjaihoz rögzíteni???

Sandree8006-02-2014 21:29:27 // 47459
Sziasztok!

Vett már valaki ilyen androidos kütyüt 159-be?
http://www.alibaba.com/product-gs/1623696898/Android_4_0_car_dvd_player.html

Ha igen, tapasztalat?

Köszi:
S.
Ákos (dewvil)06-02-2014 21:16:22 // 47458
Jah és az alfás érzésről, a legnagyobb extráról ami ingyen van....
a kollégám mesélt az örök alfás extráról Ő előbb szerezte meg a piros sw-t) a köszöntésről, mondom haggyad már:)
Enyém első hosszú tesztút még p-vel haladok az országúton és valaki villogtat, akkor még erről nem tudtam, de egy 159 volt. Na azóta ez az alkalom több lett, egy nap munkába menet 3x is köszöntek.....hát ez marhajó:):)
zoltankublik06-02-2014 20:01:32 // 47457
Hali, még mindig keresek aluminium színű tetőkorlátot, ha valakinek van egy elfekvő, ne titkolja!
Ákos (dewvil)06-02-2014 19:10:16 // 47456


Nos pénzeső volt, jöhet a tényleges fogyasztás számolás.
Bár azt nem tudom ha elvileg 70es a tank és csont nullán ált a mutató, akkor hogy jött ki a 65 liter? :) akkor valami csal.
kár hogy csak vegyes fogasztást tudok mérni, mert holnap pálya szakasz jön este.
Ákos (dewvil)06-02-2014 19:04:34 // 47455
Nálunk lesz pár darab eladó, mind kombi ha érdekel...
Erhard 242 (Pure Energy)06-02-2014 16:34:05 // 47454
ahová kényelmesebb :P
Nicola Romeo06-02-2014 16:06:17 // 47453
Hali!
Én annyit tudok róla, hogy mikor tavaly szeptemberbe nézegettem 159-et, ez már akkor is hírdetve volt :) Segít vagy sem... :D :P
Chianti06-02-2014 15:58:25 // 47452
Erhard Cartárs! Lenne pár kérdésem alkatrész ügyben. Hová írjak, az üzenőfaladra, vagy az e-mail címedre?
vzolee06-02-2014 14:55:23 // 47451
Az reális, mi nyáron 2 személlyel, csomagokkal görögországba 5,9-el mentünk le. Az egész, 3000 km utazás 6,1 lett, amiben volt szerpentines hegymenet is. 1,9 8v, DPF, EGR szintén megvan.
David | Centocinquantanove06-02-2014 14:33:34 // 47450
Az volt a korai T.P.M.S ...
Liquid06-02-2014 14:08:44 // 47449
igen ott volt a műszerfalon, de hogy minek? :)
Vermacy06-02-2014 13:52:08 // 47448
Nem a szabadidőm sok, hanem néha a telefonkonferencia :o) Ekkor van időm "hasznos" dolgokkal foglalkozni ;-)

Most éppen nem volt előttem kézikönyv.
Vermacy06-02-2014 13:50:59 // 47447
Sőt, Nekem még a műszerfalon is volt egy piktogram, hogy 1,9 bar kell bele...
Vermacy06-02-2014 13:50:33 // 47446
Az úgy volt jó! :o)
dev16606-02-2014 13:35:12 // 47445
Sziasztok! Ismeri valaki? http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_16v_distinctive-7435366

Egyébként tudtok eladó dízel 59-esről itt a fórumon, aminek ismert a története?
Piritu - 1.000.00006-02-2014 12:52:29 // 47444
Most komolyan irigyellek a szabad időd miatt! :-))
felesleges ennyit nyálazni a netet, a válasz a kocsihoz adott könyvben benne van a 260. oldalon:

"Felmelegedett gumiabroncsok esetén a légnyomás 0,3 bar értékkel nagyobb lehet az előírt értéknél. A pontos beállítása érdekében hideg abroncsoknál ismételjük meg a mérést. A téli gumiabroncsok légnyomás értékének +0,2 bar-ral nagyobbnak kell lennie a standard gumiabroncsokra előírt értéknél.
Folyamatos 160 km/h feletti haladásnál a gumiabroncs légnyomásokat a teljes terhelésre megadott értékekre kell beállítani."
Liquid06-02-2014 11:16:42 // 47443
én is 2.2-körülre fújtam az UNO kerekeit
Liquid06-02-2014 11:15:01 // 47442
Erre sajna nem tudok választ adni, mert már így vettem. Most átírt programmal (jóval erősebb) Győr-Bécs túlfele-Győr 4 személy cuccok 8 L-es átlag tankoláskor mérve. Ebben benne vana Q4 +1-1.5 literes többlete
Vermacy06-02-2014 10:50:37 // 47441
http://www.michelin.hu/autogumi/hasznos-informaciok/hasznalati-tanacsok/az-abroncs-ellenorzes-gyakorisaga - hidegen ellenőrzés
http://www.lukoil.hu/Produkty-a-sluzby/Sluzby-motoristum/Tyre-pressure-control.aspx - hidegen ellenőzés
http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/nehany_perc_az_abroncsnyomas_ellenorzese-4999 - nincs hőmérséklet
http://www.nyarigumiszerviz.hu/nyari-gumi-uzemeltetesi-es-szerviz-tippek/hogyan-ellenorizzuk-a-gumiabroncs-nyomast/ - hidegen ellenőrzés
http://www.motorsokk.hu/EGYeB/Guminyomas_ellenorzese_azonnal.html - hidegen ellenőrzés

"Ha az abroncsokat meleg állapotban ellenőrzik, a javasolt nyomáshoz hozzá kell adni 0,3 bart"
http://www.kleber.hu/KleberHU/front/affich.jsp?&codePage=KLEBER_PAG_conseilsecur&codeRubrique=8032005184630 - hidegen ellenőrzés

Így nem feltétlenül káros a "meleg gumi" teljes terhelésre történő beállítása :o)

Világbéke!

Vermacy06-02-2014 10:36:13 // 47440
Ez a beszéd :o)
Vermacy06-02-2014 10:31:44 // 47439
...tempomat... A pénztárca legjobb barátja :o)
Vermacy06-02-2014 10:30:32 // 47438
Most nem néztem átlagot, de 68,41 liter fért bele kattanásig...
Vermacy06-02-2014 10:30:01 // 47437
A második mondatod kiválóan hiánypótló szerepet töltött be ÉLETemben...
Vermacy06-02-2014 10:27:56 // 47436
Nézegettem mostanában MiTo-t és eszembe jutott, hogy a matrica rendszám felférhet-e lökösre...
Vermacy06-02-2014 10:22:52 // 47435
Sztem ez megszokás kérdése. A céges autókon "alulfújják" a gumikat és az Nekem egy kicsit imbolygós. Én szeretem a "németesen túlfújt" kerekeket...
Vermacy06-02-2014 10:21:53 // 47434
Zsír! Majd találkozunk a Lidl-nél egyszercsak...
Vermacy06-02-2014 10:19:52 // 47433
Oks! Vmikor Februárban biztosan. Talán a 23-ai hétvégén...
Dömpi (il dottore)06-02-2014 10:17:06 // 47432
Pont, hogy hidegen kell a nyomást ellenőrizni.
De mind1, nem fogok veled vitatkozni. Felőlem mindenki úgy teszi tönkre a dolgait, ahogy akarja.
Vermacy06-02-2014 10:09:01 // 47431
Ezt kiegészítve - Uno gyári értéke 1,9 bar volt. Lapos. 2,1 és 2,3 között használtam és kiválóan látszott az egyenletes kopás.
Vermacy06-02-2014 10:07:37 // 47430
Az zsír! Milyen gumit ajánlasz? Miért?
Vermacy06-02-2014 10:06:25 // 47429
Mindig melegen fújom, sosem reggel.

Sajna, mostanában nem nagyon megyk olyan helyen, ahol tartósan 90-100 felett lehetne haladni...
Vermacy06-02-2014 10:04:45 // 47428
Nem vettem észre. most meg már csupán évi 10 ezer körül megyek, így tart...
Erhard 242 (Pure Energy)06-02-2014 09:44:53 // 47427
mondjuk 7.4-et vegyesben DPF nélkül
David | Centocinquantanove06-02-2014 09:44:23 // 47426
Igen, már készültek vizsgálatok a benzinesek ügyében is, és kiderült, hogy a modern benzines autók károsanyag kibocsájtása is magas, jóval magasabb mint a gyári E4 E5 dízeleké, csak az EU még erre nem hozott szabályozást. Nem ugyanazok a károsanyagok mint a dízelek esetében, hanem mások de ugyanúgy veszélyesek.

Hamarosan ha erre is sort kerítenek a fejesek, akkor a benzinesek is megkapják az ilyenolyan szűrőket.
Erhard 242 (Pure Energy)06-02-2014 09:42:53 // 47425
még sincs füstje egy dpf-es 59-nek ellenben egy 56-nak igen szóval megfogja az rendesen a cuccost...
Korom, a nagyobb teljesítményhez több üa kell ott meg több lesz a korom is
Giuntini06-02-2014 09:40:30 // 47424
Nekem tökéletesen működik a DPF lekopogom, de érdekelne mivel neked is 2.4 van, kb. mennyivel eszik kevesebbet a gép a koromszűrő eltávolítása után?
Laosz15606-02-2014 09:39:50 // 47423
Tegnapi 700 km-es túra,3 személlyel,csomagokkal...melyben 70% autópálya,többi lakott terület,pályán 140-150 tempomattal...átlagfogyi kereken 6 liter. DPF,EGR megvan. 1.9 JTDm 8v
droberto06-02-2014 09:35:21 // 47422
"azzal együtt hogy általában erősítenek is rajta" - Pont itt van a kutya elásva. Ha az enyémből kiszerelném a szűrőt más változtatás eszközlése nélkül nem enne kevesebbet. De komolyan mondom VTT-re gyártok egy paszdarabot aztán megyünk egyet szűrővel és nélküle. Bár tök más, de anno a Tipo se evett kevesebbet, mert kidobtam belőle a dobokat és nyitott rendszer csináltam belőle. Sőt, még többet evett.

A szűrést meg már ezerszer megbeszéltük. A kis fúvóka keresztmetszetből adódó magasabb nyomás kisebb részecskéket eredményezett a kétezres évek elejére. Gyakorlatilag a gyári dízelek nem füstöltek. Legalábbis láthatóan nem. Később rájöttek, hogy a kis részecskék mennyire károsak (nem ülepszenek le, illetve nagyobb felületükre több rákkeltő vegyület tapad) és bevezették a részecske szűrőt.
Nem szeretnék most megint ilyen linkelgetésbe belemenni, mert anno megtettem, de fogok róla egy blogot írni.
Egyébként személyes véleményem az, hogy a részecskeszűrés a belső égésű motorok legnagyobb problémája. A magas befecskendezési nyomás és a közvetlen befecskendezés miatt rövidesen a benzinesekre is fel fog kerülni a szűrő. Bár ott más problémák is vannak.
Liquid06-02-2014 09:06:15 // 47421
Mégis kevesebbet eszik mindenkinek a DPF kivétele után, azzal együtt hogy általában erősítenek is rajta.
A korom pedig: a DPF mechanikai szűrő, tehát van egy részecske méret amit ki tud szűrni, a kisebbeket nem, ergo a láthatót kiszűri. Viszont a modern dízelek elég sok olyat is a levegőbe pöfögnek aminek sokkal kisebb a mérete, így a DPF nem szűri ki...
159 Indigo Gray 2.4 Monster06-02-2014 09:01:24 // 47420
Ausztriában is így működik.
.......................06-02-2014 08:49:21 // 47419
miért svájcban van olyan,hogy egy rendszámot,egy biztosítást fizetsz,
és két autód van,
egyszerűen átrakod a rendszámot
droberto06-02-2014 08:39:05 // 47418
Ez tök jó, ha vesztek vonóhorgos bringaszállítót, akkor már tehetitek is rá a harmadik rendszámot. :)
Merthogy a németeknél így működik, nálunk vsz. ezért büntit is osztanának. :(
direttore06-02-2014 08:12:45 // 47417
Nekem is három van, senki nem kérte vissza a fémet :)
Ákos (dewvil)06-02-2014 07:20:54 // 47416
na az szep baleset:-) hiba volt a rendszerben:-)
droberto05-02-2014 23:14:00 // 47415
Fogyasztás - Miért enne többet?
Korom- Ez a chipmesterek bugyuta szövege.
A szűrőt a káros 5µm alatti részecskéket miatt építeték be. Ezt már többször kifejtettem itt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.