Forum >> 159
Giuntini16-04-2014 21:36:33 // 51877
Szenzációs a kanyarodási képessége, kanyarból kijövet a 2.4 irgalmatlanul tol.
mex8616-04-2014 21:28:47 // 51876
ja még generátorcseréhez:
az volt a papiron hogy az elejét szétkapták hozzá és a zárhidat valami szervizállásba tették (ilyet eddig négykarikásoknál hallottam lehet onnan másolták csak a szöveget) hozzá ergo hűtőpakk nem jött ki meg a klíma se lett leeresztve elvileg.
szóval vagy ügyesek vagy nem mondtak el mindent hogy hogy csinálták de nem köpködtek :D
az volt a papiron hogy az elejét szétkapták hozzá és a zárhidat valami szervizállásba tették (ilyet eddig négykarikásoknál hallottam lehet onnan másolták csak a szöveget) hozzá ergo hűtőpakk nem jött ki meg a klíma se lett leeresztve elvileg.
szóval vagy ügyesek vagy nem mondtak el mindent hogy hogy csinálták de nem köpködtek :D
.......................16-04-2014 21:26:30 // 51875
qurvára nem érezni hátrányát hogy elöl hajt,a 159 2,4 nek
rendes gumi kell rá
a Brera előtt 330d 3 as kupét nézegettem,de a Mito után csalódás volt a kanyarodási feeling
kanyar elején orrtolós ,aztán gázra meg riszálja a farát a BMW
a Brera meg semlegesen kanyarodik végig a kanyarban,szóval jobb
rendes gumi kell rá
a Brera előtt 330d 3 as kupét nézegettem,de a Mito után csalódás volt a kanyarodási feeling
kanyar elején orrtolós ,aztán gázra meg riszálja a farát a BMW
a Brera meg semlegesen kanyarodik végig a kanyarban,szóval jobb
mex8616-04-2014 21:24:58 // 51874
Üdv Cartársak!
Igértem referálok generátorcsere ügyben.
Namármost ittkint németben számlásan 269 ojromba fájt a dolog munkadíj része falun nem márkaszervizben, +18e otthon szla nélkül a hibátlanként vett amúgy szar tartalék generátor javítása.
Döntse el ki ki maga sok-e vagy kevés.
Itteni viszonylatban, meg a jósolt 7-8 órához képest szerintem igen jól jártam. Ahogy írtam is már ilyen 400 eurokat vizionáltam, márkaszervizben volt akinek 580 volt a munkadíj maga.
A ráforditott óra nem derül ki a számlából csak egy felsorolás miket csináltak és a végén egy ár plusz apróanyag ár.
Ha 7-8 órával osztom az összeget akkor 35-37 ojros munkadíj jön ki, szerintem ennél lehet többért dolgoznak mivel márkaszerviz pl ausztriában 70 ojrot kóstál óránként.
Ja és a legjobb az egészben, mondják kicserélték a generátort, közben meg kiderült hogy itt is valami kábelgond is volt ami miatt lehetett az egész azt is cserélték, ergo a generátor lehet jó is volt :D
De már nem tették vissza a régit.
:D
A lényeg, kész a vas, következő 2 hétben 3000km-nek nézünk elébe, ennyit nem is mentem vele idén mióta használom, remélem gond nélkül fogja falni az utakat, főképp hogy otthon némi "okosítást" is kap végre :)
Majd arról is írok.
Igértem referálok generátorcsere ügyben.
Namármost ittkint németben számlásan 269 ojromba fájt a dolog munkadíj része falun nem márkaszervizben, +18e otthon szla nélkül a hibátlanként vett amúgy szar tartalék generátor javítása.
Döntse el ki ki maga sok-e vagy kevés.
Itteni viszonylatban, meg a jósolt 7-8 órához képest szerintem igen jól jártam. Ahogy írtam is már ilyen 400 eurokat vizionáltam, márkaszervizben volt akinek 580 volt a munkadíj maga.
A ráforditott óra nem derül ki a számlából csak egy felsorolás miket csináltak és a végén egy ár plusz apróanyag ár.
Ha 7-8 órával osztom az összeget akkor 35-37 ojros munkadíj jön ki, szerintem ennél lehet többért dolgoznak mivel márkaszerviz pl ausztriában 70 ojrot kóstál óránként.
Ja és a legjobb az egészben, mondják kicserélték a generátort, közben meg kiderült hogy itt is valami kábelgond is volt ami miatt lehetett az egész azt is cserélték, ergo a generátor lehet jó is volt :D
De már nem tették vissza a régit.
:D
A lényeg, kész a vas, következő 2 hétben 3000km-nek nézünk elébe, ennyit nem is mentem vele idén mióta használom, remélem gond nélkül fogja falni az utakat, főképp hogy otthon némi "okosítást" is kap végre :)
Majd arról is írok.
Giuntini16-04-2014 21:24:52 // 51873
Németek elismerték, szlalomban, stabilitásban odaver a 3-asnak.
avvocato16-04-2014 21:22:51 // 51872
Tegnap Miskolcról Balassagyarmatra mentem a 159-el. Hatvan után egy kanyargós,haladós úton kellett menni Szécsény felé hegyen-völgyön át Nem is tudom mikor autóztam ilyen jót. Ismét megállapítottam hogy a 159 hihetetlenül jó konstrukció, élmény vezetni, igazi grandturismo.Elképesztően stabil a kanyarokban, futóműve igazi telitalálat.Én a 2.2 jts motorról is csak jót tudok mondani, nagyon nyomatékos, ritkán kell visszakapcsolni, igaz nem 6 litert fogyaszt, bár még mindig jobban járok, mintha dízeles macerákra kellene 100ezreket költeni.
Csabi16-04-2014 21:17:59 // 51871
Csabi16-04-2014 21:11:09 // 51870
Új kuplunggal biztos bírná, bár kérdés meddig...Inkább a motort cseréld 2,4-re ne a kuplungot :D
KollerT16-04-2014 21:10:52 // 51869
Te mennyire húztad fel a 136Le-t? Ezzel a chip tuningos kuplung csúszással nem lehet valamit csinálni? :(
Liquid16-04-2014 21:08:42 // 51868
Shadin16-04-2014 21:02:17 // 51865
a 3-as miatt kell kuplungot cserélnem ha nem lohadok le :-D elég volt az a 136 ló is. most figyelhetek, hogy mikor taposom és hogy. nem jó a 2.4 kuplungja az 1.9-be?
KollerT16-04-2014 21:01:41 // 51864
Giuntini16-04-2014 21:01:09 // 51863
Azért ezt nagyon tévesen látod. Ezt gondolom Liquid car-társ is nagyon hamar le fogja reagálni. Az első dolog, ha takarékoskodni akarsz, akkor ne Alfát vegyél. A 2.4-est meg irdatlanul meg lehet szeretni. Hogy miért? A gázpedál nem arra van, hogy mindenhol nyomni mint süket az ajtót. Szerintem nevetséges főleg a 2.4-el legyorsulgatni az Octaviásokat, Focusoszosokat. Ezzel az autóval nem kell az erőt fitogtatni, mert úgy is te tudod, hogy mit tud az autó. Az, hogy kevésbé megbízható, ez is baromság. A DPF a városi használatban könnyebben eltömítődik. A gumikat, pedig nem koptatja jobban, hiszen ezek az abroncsok úgyis lekopnak max 40000alatt. Ha többet áldozol, ami a 2.4 fenntartásával jár, akkor valóban magasabb fogyasztást kapsz, főleg a Q-tronic, Q4-nél, magasabb adót. De aki ezt megveszi, annak tudnia kell erről. Cserébe ezekért a többlet költségekért kapsz egy állandóan minden zsigeredben érződő erőtartalékot, diesel mértékkel mérve, sportos, kicsit gurgulázó motorhangot, és az automatánál főleg érződő nyomatékot. Igen, a 2.4 automatával passzol. Kézi funkciót nem is akarod használni, olyan finoman vált. És ha a 2.4 -et berakod sportba, hát akkor felszedi a betont. De ha autópályán lepadlózod (kick-down) 120-nál visszavált 5-be, akkor felszedi az aszfaltot. És ahogy Liquid car-társ fogalmazott, fenyegetővé válik a hangja. A 3-as BMW, hiába hátsókerekes még nem sportautó.
Shadin16-04-2014 21:00:05 // 51862
Ezzel kell kezdenünk :-D Egy csajos Jäger után tuti legyorsullak :-D
Csabi16-04-2014 20:58:40 // 51861
Q4 nélkül is lehet neki taposni, az első kettő fokozatban pörögnek ki a kerekek, a többiben nincs gond....és 3-tól felfele igazi élmény...szerintem :)
Shadin16-04-2014 20:58:20 // 51860
ue. van a két évvel későbbi listában is, meg egy 2008-as németben.
Ákos (dewvil)16-04-2014 20:58:19 // 51859
csatlakoznék:) első kocsim volt.
fiatal voltam, vad, mohó, rettenthetetlen, bátor, erős:):)
aztán ugye értek engem is meglepetések, mikor a felüljáró alatt a kanyarban rántottam egy racsnit nem is tudom miért, és szemeztem a buszsofőrrel:)
fiatal voltam, vad, mohó, rettenthetetlen, bátor, erős:):)
aztán ugye értek engem is meglepetések, mikor a felüljáró alatt a kanyarban rántottam egy racsnit nem is tudom miért, és szemeztem a buszsofőrrel:)
Liquid16-04-2014 20:57:25 // 51858
Okéfőnök! Majd kerítünk egy józanodási "ablakot" a VTTn :)
KollerT16-04-2014 20:56:56 // 51857
Jólvan, nekem tényleg mindegy. Szerintem olyat vegyen, aki ilyet szeretne, amihez minden papír megvan, és minden tip top.
Nekem tényleg full mindegy, hogy milyen erős, mert 60al megyek városban, lehetőleg dugókat kerülve, autópályán meg 160-al.
A 2,4-es megbízhatóság vs 1,9-est pedig itt ott olvastam, meg mondták, lehet nem így van.
Nekem tényleg full mindegy, hogy milyen erős, mert 60al megyek városban, lehetőleg dugókat kerülve, autópályán meg 160-al.
A 2,4-es megbízhatóság vs 1,9-est pedig itt ott olvastam, meg mondták, lehet nem így van.
Shadin16-04-2014 20:55:22 // 51855
Muszáj vinned majd egy kört :-D
Shadin16-04-2014 20:53:42 // 51854
Trabival is :-D Kétszer...
Liquid16-04-2014 20:52:58 // 51852
kipróbálhatjuk :) azé nem versenyautó de egészen jól harap :)
A Q4 szerintem abban ad pluszt hogy nincs olyan hogy elforog a kerék, eddig még csak havon vagy nagyon nyálkás úton sikerült okosságokat kikapcsolva megcsúsztatnom.
A Q4 szerintem abban ad pluszt hogy nincs olyan hogy elforog a kerék, eddig még csak havon vagy nagyon nyálkás úton sikerült okosságokat kikapcsolva megcsúsztatnom.
Erhard 242 (Pure Energy)16-04-2014 20:50:40 // 51851
valamit félre értesz, nem azért kell a kettőnégy, hogy tudjunk vele gyorsulgatni mivel rohadt nehéz a gyorsulgatáshoz, ha nem azért, hogy dinamikusan lehessen vele haladni, előzni... attól hogy valami első kerék hajtású mondjuk pályán nem biztos hogy hátrány nem ettől függ, mi sportos és mi nem ...több adó? ... akinek plusz 20e ft-jon(40L gázolaj) múlik a boldogsága az 59-et sem tud venni...
én meg inkább az állapot irányba megyek vagy biztos forrásból veszem az autót
én meg inkább az állapot irányba megyek vagy biztos forrásból veszem az autót
Shadin16-04-2014 20:50:18 // 51850
Semmivel sem megy jobban mint egy (rondább) Bravo ue. motorral, vagy egy Saab ill. Opel szintén ezzel a motorral, csak pár mázsával könnyebben... Ebben az autóban a formavilág különcsége és futóműve, vezethetősége, stílusa a különleges, nem a motorja.
Csabi16-04-2014 20:50:10 // 51849
Érdekes amit írsz...Egy 2,4 gyorsulása azért nem picivel több mint egy 1,9-é, ha mindkettő esetében gyári állapotokról beszélünk, akkor igencsak jelentős a különbség...Adó, na ezt végképp nem értem, éves szinten ~10e a különbség , ha mondjuk 5éves kort nézünk...
Kevésbé megbízható??? Miért szerinted? Komolyan érdekel....
Kevésbé megbízható??? Miért szerinted? Komolyan érdekel....
Ákos (dewvil)16-04-2014 20:47:42 // 51848
Szerintem untig elég az a 150 paripa, ennyivel is fejre lehet állni.
Shadin16-04-2014 20:47:33 // 51847
Skacok! Egy okosított 136 lovas 159 van a se..em alatt. Ha eleresztem a gyeplőt, széttépi maga alatt az aszfaltot és a hajtásláncot. Eltekeri a kuplungot, féltengelyt, kerekeket (17"). Ahogy tanult kollégám mondta korábban ebből sosem lesz versenyautó, mert nem. E felől egyetlen változat ébreszt bennem némi kételyt, amit Liquid cartárs remélem a VTT-n igazol majd. Aki taposni akarja az 2.4-et vegyen Q4-gyel, vagy a legerősebb benzinesekkel, egyéb esetben meg tekintsük egy gyönyörű élményautónak.
'''''16-04-2014 20:45:49 // 51846
Liquid-é négykerekes! :-)
Azért egyszer ülj be egy dízel,első kerekes 2.4-be ami legalább "chip"-es.Sokaknak tud meglepetést okozni.
Azért egyszer ülj be egy dízel,első kerekes 2.4-be ami legalább "chip"-es.Sokaknak tud meglepetést okozni.
Liquid16-04-2014 20:45:36 // 51845
ha eccer eléd kerül, küldd át lécci, köszi!
Liquid16-04-2014 20:44:45 // 51844
hááát azért ha láttál már köüzelről 2.4-et...
Kicsit több mint szimplán 1-2s a 0-100-ban :)
Valóban problémásabb valamelyest, de plusz 50-60Le (ami ugye bő 30%) , és nemtomennyi Nm, ráadásul az 5 hengernek a hangja nagyságrendekkel szebb, (már ha egyáltalán lehet ilyenről beszélni dízelügyben)
Azonkívül ott van van pl. a Q4,a ami megoldja az elsőkerekes problémádat :D
Ezzel lehet igen durván eszetlenkedni :) tapasztalatból mondom :)
Kicsit több mint szimplán 1-2s a 0-100-ban :)
Valóban problémásabb valamelyest, de plusz 50-60Le (ami ugye bő 30%) , és nemtomennyi Nm, ráadásul az 5 hengernek a hangja nagyságrendekkel szebb, (már ha egyáltalán lehet ilyenről beszélni dízelügyben)
Azonkívül ott van van pl. a Q4,a ami megoldja az elsőkerekes problémádat :D
Ezzel lehet igen durván eszetlenkedni :) tapasztalatból mondom :)
mizooo16-04-2014 20:43:47 // 51843
Ki a franc akar ezzel az autóval gyorsulni? Ez nem arról szól.... A 150 Lovas nem egy versenyautó, de az átlagnál picit jobban megy. A hétköznapi feladatokat, jól meg lehet oldani vele. Egy kis programmódosítással pedig remélhetőleg kicsit lehet hergelni rajta :P
Shadin16-04-2014 20:31:50 // 51842
Valamelyik katalógusomban.
KollerT16-04-2014 20:30:33 // 51841
Én egyébként amikor autót kerestem, akkor 2,4-es irányba mentem el, de aztán rájöttem, hogy igazából ez egy elsőkerekes dízel. Szerintem vicc ezzel "gyorsulni". Azért a kis gyorsulás plusszért több adót kell fizetned, kevésbé megbízható, és nehezebb is elöl, gondolom a gumikat is jobban koptatja.
Szóval ha sportautót akarsz, akkor hátsókerekest vegyél és ne dízelt. Ha pedig egy stílusos, jól kinéző autót, amire büszke vagy és néha kitudsz vele gyorsítani, akkor pedig ilyen Alfát.
Úgyhogy ÉN mindenképpen a pontosan vezetett szervízkönyv, szép állapot irányába mennék el a helyedben, mert itt visszaolvasva is látod, hogy mindenhol trükközések vannak.
Szóval ha sportautót akarsz, akkor hátsókerekest vegyél és ne dízelt. Ha pedig egy stílusos, jól kinéző autót, amire büszke vagy és néha kitudsz vele gyorsítani, akkor pedig ilyen Alfát.
Úgyhogy ÉN mindenképpen a pontosan vezetett szervízkönyv, szép állapot irányába mennék el a helyedben, mert itt visszaolvasva is látod, hogy mindenhol trükközések vannak.
Giuntini16-04-2014 20:22:51 // 51840
120ezret nem igazán érdemes megvárni a szíjcserénél. Bár inkább ez a 2.4-nél igaz, annál könnyen átugrik a szíj. Inkább 100-nál cserélni, az a biztos.
KollerT16-04-2014 20:22:13 // 51839
Ja de Szamosiék mondták, hogy ezt 90-nél érdemes cserélni, úgyhogy bementem a szervízbe és nem hivatalosan megmutatta, hogy 95 ezernél tényleg cserélték.
Csak hülye jogszabály miatt, ha nem én voltam az akkori tulaj, akkor nem adhatják nekem ki, csak engedéllyel ezt a részletes szerízkönyvet.
Csak hülye jogszabály miatt, ha nem én voltam az akkori tulaj, akkor nem adhatják nekem ki, csak engedéllyel ezt a részletes szerízkönyvet.
Szabolcs 15916-04-2014 20:19:31 // 51838
És csak anyi még akitől vettem magán személy aszt mondta mindet cserêltek 95 ezer nêl és nálam meg be üt a gebasz pedig eredeti német volt!!
KollerT16-04-2014 20:17:06 // 51837
KollerT16-04-2014 20:16:28 // 51836
Én bementem a márkaszervízbe és égőcsere, akármi fingnyi javítás ott volt. Ellenőrzések is.
Mellékeltem egy képet, hogy milyen egyébként, de ez sajnos nem az enyém! :(
Mellékeltem egy képet, hogy milyen egyébként, de ez sajnos nem az enyém! :(
Szabolcs 15916-04-2014 20:16:07 // 51835
120 ezret a szijjal veszélyes én nekem 105 ezernél a feszittökerék be adta a kulcsot úgy hogy vigyázat
tdemeter16-04-2014 19:52:53 // 51834
1 hónapja csinálták nekem 130e ft volt bruttóba nekem a komplett vezérlés, klíma tisztítás, pár apróság javítása (nekem 1.9 8v).
Szerintem ezt mindenkepp csinaltasd meg (vagy legalabbis kalkulalj vele) mert odakint nagyon betartjak a hivatalos intervallumokat, es pont 120-nal van a szij csere..
Szerintem ezt mindenkepp csinaltasd meg (vagy legalabbis kalkulalj vele) mert odakint nagyon betartjak a hivatalos intervallumokat, es pont 120-nal van a szij csere..
tdemeter16-04-2014 19:50:31 // 51833
Ha kemia megvan es nagyon jó az állapot akkor én tuti feláldoznám a sok lóerőt az állapotért cserébe.
Én konkrétan ezt tettem a gyakorlatban is, inkább lejjebb adtam, mert örültem, hogy végre van egy kocsi ami megfelelő állapotú.
Persze nem biztos, hogy mindenkinek így kell gondolkoznia....
Én konkrétan ezt tettem a gyakorlatban is, inkább lejjebb adtam, mert örültem, hogy végre van egy kocsi ami megfelelő állapotú.
Persze nem biztos, hogy mindenkinek így kell gondolkoznia....
Erhard 242 (Pure Energy)16-04-2014 19:50:12 // 51832
a vezszíjon látszik hogy új e vagy nem ... hát igen félre kell rá tenni... néha jobb egy 140e km-et futott azon kicseréltek mindent :P
tdemeter16-04-2014 19:48:16 // 51831
Hat, ez erdekes, nekem azt mondtak anno, hogy a garancialis javitason kivul az egatta foldon semmirol sincs nyilvantartva (egy alfanal), hogy mit csinaltak.
KollerT16-04-2014 19:45:57 // 51830
Ezeket hogy tudnám megnézni, hogy megcsinálták-e?
Végig márkaszervízben volt, most 120e km-nél az első fékek tényleg cserélve lettek.
A többit viszont nem tudom, mert a márkaszervíz csak az akkori tulajdonosnak ad ki információkat... Gondolom akkor ezek szép körök lesznek. :(
Végig márkaszervízben volt, most 120e km-nél az első fékek tényleg cserélve lettek.
A többit viszont nem tudom, mert a márkaszervíz csak az akkori tulajdonosnak ad ki információkat... Gondolom akkor ezek szép körök lesznek. :(
Szabolcs 15916-04-2014 19:44:39 // 51829
.......................16-04-2014 19:10:18 // 51828
kormánymüre figyeleni,ha ereszti a hidraulika olajat akkor cserés(bemegy a víz a gumiharang alá)
Injektor korrekciót érdemes nézni,1 körül vannak akkor minden OK
futómü kopogás
leállításkor csattan akkor kettöstömegü sanszos
egyébként mint minden dieselnél ,hidegindítás
aztán szépen bemelegíteni és figyelni a hangjára
Injektor korrekciót érdemes nézni,1 körül vannak akkor minden OK
futómü kopogás
leállításkor csattan akkor kettöstömegü sanszos
egyébként mint minden dieselnél ,hidegindítás
aztán szépen bemelegíteni és figyelni a hangjára
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
300
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?