Ott a hsz. száma, vissza tudsz lapozni. Többen beszéltünk a nepperrel aki árulja, volt aki élőben is látta a gépet, de a belső állapotot sokkal rosszabbnak írta le mint a képeken látszik.
Az eladó saját bevallása szerint a járgány körbe lett fényezve (minden elem), valószínűleg megpördültek vele még kint olaszban és ezért sérült minden sarka. ő hozta be és ő lakatoltatta és fényeztette itthon. ha egy ilyen autót megveszel, számolj azzal, h sosem fogod tudni értelmes áron továbbadni, mert senki nem akar körbefényezett autót (igazából nem tudhatod, hogy hány darabból rakták össze. láttunk már ilyet).
Arra vonatkozóan, hogy mikor és hány km-rel hozta be az országba, mindenkinek mást mondott:) a km állás komolytalan.
szóval sok sebből vérzik. Megértem, h szeretnél szépeket hallani róla, mert már most beleszerettél, én is így voltam vele, de végül nálam győzött a józan ész. én nagyon nem ajánlom, mert 300e-nél többet nem hinném, h tudsz belőle alkudni, viszont messze nem ér 2,6M-t sem és még egyszer mondom, nagyon nehéz lesz valaha továbbadni.
Forum >> 159
dev16615-05-2014 21:00:52 // 53420
Giuntini15-05-2014 21:00:11 // 53419
Nálunk a feljáró az utcáról olyan magas, hogy összeszorított fogakkal lépésben tudok felmenni. Ha egy kicsit rossz szögben megyek már leér az alja. De hiába gyönyörű a piros cérnával varrott bőr, nekem fekete 159-es piros bőrrel volt a vágyam, ami nincs a TI-ben. És nálam csak 2.4 Q-tronic jöhetett szóba. Itt a többiek beszélgetnek a vételről. Én valójában már tavaly letettem róla hogy meglesz, ez évre tettem át a vásárlást, és akkor szeptember végén ő talált meg engem. Tulajdonképpen csak megszokásból böngésztem a használtautó.hu-t és aznap rakták fel a hirdetést.
Liquid15-05-2014 20:46:17 // 53418
ne már, nekem nincs gondom általában. Egyedül a kardánbox merevítője szokott néha elakadni, de azt már megoldottuk
Giuntini15-05-2014 20:42:46 // 53417
Tudod, az a fránya 1 cm is sok. Mindenhol tele van fekvő rendőrrel, meg minden egyéb akadállyal, sokszor csak féloldalasan, és lépésben tudom ezeket abszolválni.
mizooo15-05-2014 20:35:12 // 53416
Nekem is egy magasságban van.
Giuntini15-05-2014 20:34:13 // 53415
Most már látom a képek alapján miről beszéltek. Nekem halálpontosan fut tovább a dekor az ajtóban.
MatthewGT15-05-2014 20:20:55 // 53414
Betudod linkelni h mikortól és mit beszéltetek az említett autóról?! Illetve körbe törve volt azt mértétek vagy hogy jött le?
Liquid15-05-2014 20:19:52 // 53413
19-es kerekeken igazából csak bő 1 centivel van lejjebb az alja mint a gyárinak, a 19-es kerék valóban drágább, de már nem olyan eszetlenül mint pár éve.
Shadin15-05-2014 19:52:28 // 53412
Mennyiért vetted? Ha nem vagyok túl indiszkrét.
Shadin15-05-2014 19:51:42 // 53411
Az enyém tulképp olcsó volt, arról nem is beszélve hogy hasonló társaitól már kép alapján is a hányás jött rám. Minden vágyam egy Bose volt. De mi a francnak :-( A bőr még csak betörve sem volt sehol, az autó karcmentes volt a kavicsfelverődések kivételével.
Shadin15-05-2014 19:48:28 // 53410
Simán lehet, de három éve ez nem számított drágának. Sőt... Csak akkor volt mélyponton a piac.
Erhard 242 (Pure Energy)15-05-2014 19:29:13 // 53409
hm én 3om évesen 4,4 milláért vettem anno....
David | Centocinquantanove15-05-2014 19:17:21 // 53408
Hűű ... Ha Te ennyiért vetted akkor én egyenesen alkalmi vételt csináltam az enyémmel. :-)
Shadin15-05-2014 18:54:09 // 53407
Cirka 200k van az autóban, szűk három éve hajtom és beletettem 46k-t A futóműnek semmi baja a most cserélt alsó-hátsó szilenteken (koszi Erhard!) kívül. Gyakorlatilag egy teljesen karban tartott flottából sikerült kikapnom ezt a példányt. Sem törve sem pedig javítva nem volt még a kasztni, vagy ha igen akkor bazi jól csinálták, mert észrevenném. Meg a rétegvizsgáló is. A kis rángatásomtól eltekintve az autó kvázi hibátlan, az én elmém persze nem :-) Meglátni és megszeretni pillanat, azaz 2 nap, műve volt. Ezt az egyet néztem meg. Megvettem. Mázlim volt. Nem sír a szervo nem csattog a lendkerék. Jó a kuplung, a féltengely. 2011-ben vettem 2890000 Forintért, és ma sem adnám el 2.4 alatt.
ui. a szegélyek csatolva, sima kárpit bontástól nem lesznek elcsúszva. Csak simán olasz. A műszerfal van magasabban.
Bocsi a kormányom koszos.
ui. a szegélyek csatolva, sima kárpit bontástól nem lesznek elcsúszva. Csak simán olasz. A műszerfal van magasabban.
Bocsi a kormányom koszos.
dev16615-05-2014 17:09:44 // 53406
ez ízlés dolga. SZVSZ a kék szépen kihozza az éleket és kontúrokat, az egyik kedvenc színem 59-esben és harmonizál a piros belsővel is. igazi pimp mobil:)) engem pont a szintösszeállítás fogott meg benne (meg persze a felni és a navi), aztán jött a fekete leves.:))
nem is értem, hogy merészel ennyit kérni érte ez a nepper, de majd a piac úgyis beárazza (vagy jön egy balek, aki megveszi, de csak nem:).
nem is értem, hogy merészel ennyit kérni érte ez a nepper, de majd a piac úgyis beárazza (vagy jön egy balek, aki megveszi, de csak nem:).
Giuntini15-05-2014 16:32:32 // 53404
És ez a kék szín nem igazán áll jól a 159-esnek. Bár lehet hogy a többség más véleményen van. A piros belső nincs összhangban. A kasztni meg legyalázott.
KollerT15-05-2014 16:22:10 // 53403
[CHIPTUNING]
Itt van egy elég jól megírt cikk a tuningról:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2010/12/03/a_takarekos_utcai_harcosok/
Itt van egy elég jól megírt cikk a tuningról:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2010/12/03/a_takarekos_utcai_harcosok/
Giuntini15-05-2014 15:38:21 // 53402
A TI-vel nekem nem a bőr belső a problémám, bár megmondom, én mindenképpen piros bőr belsőről álmodoztam. A TI-nek számomra a fő probléma a 19-es kerék, és az ültetés. Egyszerűen a budapesti utakon halál, a másik ok nem tudnék az alja miatt beállni a kertbe.
David | Centocinquantanove15-05-2014 15:30:31 // 53401
Nagyduzzogva beleülnék egy olyanba is ahol fekete a bőr, de piros varrással, hímzett feljtámlával! :)
Giuntini15-05-2014 15:18:39 // 53400
A mostani automaták már sokkal jobban bírják a nyomatékot, hiszen mindent a számítógép felügyel.
vzsiros15-05-2014 15:17:07 // 53399
köszi, szaladok le, megpróbálom megkeresni....
Giuntini15-05-2014 15:16:55 // 53398
Csak az a gond sajnos, hogy TI-ben nincsen piros bőr. Tulajdonképpen ezért se foglalkoztam a TI-vel.
dev16615-05-2014 15:08:51 // 53397
1M-val kevesebbért nem lenne rossz vétel, de így kár rá időt pazarolni.
dev16615-05-2014 15:01:53 // 53396
Ezt a példányt már alaposan kiveséztük #16341305-től kezdődően. Röviden annyit róla, hogy nem túl jó az ár/érték aránya :)) 99% hogy hamis a km állás, körbe volt törve és nem sokat tudni arról, h mire költöttek eddig.
mzo15-05-2014 14:49:26 // 53395
A radio menujeben lehet allitani a csatlakoztatott telefon kihangositott hangerejet. Mist igy fejbol meg nem mondom mi a menu pontos neve de sztem megtalalod. Nekem 10-11 hangero fokozaton a legjobb.
Ha addig nem sikerulne megtalalni akkor delutan megnezem potosan melyik is az a menu.
Ha addig nem sikerulne megtalalni akkor delutan megnezem potosan melyik is az a menu.
KollerT15-05-2014 14:38:35 // 53394
Ez a legszebb 159-es, amit eddig láttam:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtdm_16v_distinctive_automata-7674370
Persze a belsejét ne nézd. :)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtdm_16v_distinctive_automata-7674370
Persze a belsejét ne nézd. :)
David | Centocinquantanove15-05-2014 14:06:15 // 53393
:)
Hááát nem tudom a kék árnyalatok nem mutatnak szerintem jól ezen az autón, sem a halvány babakék, sem a közép sem a sötétebb kék. Az én szememben valahogy nem passzol az autóhoz. Nem azt mondom hogy csúnya, de a fekete/fehér/rosso összképben jóval szebben fest. Egy igazi mélykék, ami már szinte fekete, na az jól nézhet ki, de amiket láttam azok nem jöttek be.
Számomra a csúcs a rubino rosso 159, annál szebbet sosem láttam még, is iszonyat ritka. Egy jó fekete vagy ezüst betétes Ti belsővel, piros vagy fekete bőrrel mindent vinne, álomszép.
Hááát nem tudom a kék árnyalatok nem mutatnak szerintem jól ezen az autón, sem a halvány babakék, sem a közép sem a sötétebb kék. Az én szememben valahogy nem passzol az autóhoz. Nem azt mondom hogy csúnya, de a fekete/fehér/rosso összképben jóval szebben fest. Egy igazi mélykék, ami már szinte fekete, na az jól nézhet ki, de amiket láttam azok nem jöttek be.
Számomra a csúcs a rubino rosso 159, annál szebbet sosem láttam még, is iszonyat ritka. Egy jó fekete vagy ezüst betétes Ti belsővel, piros vagy fekete bőrrel mindent vinne, álomszép.
KollerT15-05-2014 13:31:57 // 53392
Én láttam már ilyen színűt élőben és rögtön azt néztem, hogy de mocskos ez a fekete kocsi. :) Aztán megnéztem és tényleg mocskos volt, de szürke. Kb olyan mint amikor egy hónapig nem mosod a feketét, szerintem fekete/fehér/rossot vegyen mindenképpen. :) (Bár nekem a tengerkék is tetszik.)
Giuntini15-05-2014 13:04:41 // 53391
Ezért maradt meg az59-nél a régi verzió, 400nm 2000-en.
vzsiros15-05-2014 13:04:31 // 53390
senki sem tudja a csodát?
(pedig úgy vártam, hogy itt lesz a megváltó Mr. Wolf)
(pedig úgy vártam, hogy itt lesz a megváltó Mr. Wolf)
dev16615-05-2014 12:47:34 // 53389
mielőtt valaki kijavít, megteszem én: 385 Nm-ről 330-ra, ami majdnem 17%, durva.
.......................15-05-2014 12:46:12 // 53388
hogyne félne mindenki,
nem akar oral szexet
nem akar oral szexet
dev16615-05-2014 12:44:48 // 53387
azért az is beszédes adat, hogy a 166 20V aut. nyomatéka 375-ről 330 Nm-re van korlátozva gyárilag (ha jól tudom az is Aisin váltó). akkoriban nem létezett vagy túl drága volt egy olyan aut. váltó, ami hosszú távon bírta volna terhelést. ráadásul ez sem könnyű autó, bőven 1,6T fölé szaladhat felextrázva.
Giuntini15-05-2014 12:44:01 // 53386
Mindenki fél az automata vàltótól
Tudomasul kell venni nemcsak vàltó van azo kivül sok minden tönkremehet. Nem túlzàs hasznàlt autóhoz nem szerencse kell, hanem amilyen sztorik vannak isteni gpndviselés.
Tudomasul kell venni nemcsak vàltó van azo kivül sok minden tönkremehet. Nem túlzàs hasznàlt autóhoz nem szerencse kell, hanem amilyen sztorik vannak isteni gpndviselés.
dev16615-05-2014 12:32:42 // 53385
tegyük hozzá, hogy a bontott sem lesz hosszú életű, hacsak nem fogsz ki egyet, amit egy nagyon fiatal t.k-sból operáltak ki.
Giuntini15-05-2014 12:27:04 // 53384
Egyébként periodust nem ír a gyàr. A gyàri Tutelát kell bele rakni.
.......................15-05-2014 12:24:04 // 53383
csak egy bontott F40 400..500 euro
egy bontott Aisin meg 2500
ez a nem mindegy
egy bontott Aisin meg 2500
ez a nem mindegy
Giuntini15-05-2014 12:18:06 // 53382
Nagyon jó váltó. Az enyémben 200000 van, finoman vàlt a vàltàsokat észre sem lehet venni. Mechanikailag nagyon jó, viszont kell benne cserélni az olajat.
, mégpedig -60ezer km-enként. Ami lényeges, valóban vigyàzni kell a nyomaték miatt, ezért elindulni finoman kell vele.
, mégpedig -60ezer km-enként. Ami lényeges, valóban vigyàzni kell a nyomaték miatt, ezért elindulni finoman kell vele.
dev16615-05-2014 11:54:18 // 53381
lehet, hogy az 1.7T feletti tömeg és a 2.4 nyomatéka miatt él kevesebbet a 159-ben (a féltengely is szenved, tehát jelentős a terhelés), de ha cserélnek benne olajat, akkor bír annyit mint a manuális F40 váltó. egyébként minden aut. kényes az olajra.
.......................15-05-2014 11:06:34 // 53380
az Aisin nagyon jó váltó
addig amig nem kelle rá költeni
állítólag a Sabb okban gond nélkül elmegy 300ezret is(gyári olajjal)
más az olaj benne?
vagy az Alfa gyengébb minöséget épített be?
addig amig nem kelle rá költeni
állítólag a Sabb okban gond nélkül elmegy 300ezret is(gyári olajjal)
más az olaj benne?
vagy az Alfa gyengébb minöséget épített be?
dev16615-05-2014 10:59:14 // 53379
bárcsak ilyen egyszerű lenne. Úgy hallottam, az Aisin automata váltóban a gyári előírás szerint sosem kell olajat cserélni, tehát a flottás autókban szinte biztos, hogy nem is cserélik egészen addig, amíg el nem adják az autót. ez jellemzően 200-250e-nél következik be (hamarabb csak akkor, ha megtörik). Ezután pedig már mindegy, h cseréled-e a váltóolajat vagy sem, lassan fog váltani, néha nem is vált, végül teljesen megadja magát a váltó és csere, mert nem javítható.
Ezért mondtam, hogy szerencse is kell automatához, nem is kevés, mert sokan kicserélik a a váltóolajat 50e-ként még ha nem is előírás, de ki kell fogni az ilyet.
Ezért mondtam, hogy szerencse is kell automatához, nem is kevés, mert sokan kicserélik a a váltóolajat 50e-ként még ha nem is előírás, de ki kell fogni az ilyet.
dev16615-05-2014 10:50:31 // 53378
a másik pirosról, amit én linkeltem, szintén hiányzik az a betét és a pajzs mögött feltűnően látszik a kereszttartó ( http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_distinctive_gyonyoru_all._garantalt_km-7908884 ) legalább most már tudjuk, hogy az eleje is sérült volt, nemcsak a hátulja. vagy lehetséges, hogy gyárilag néha kifelejtették azt a betétet? láttunk már ilyet pl a 166 hátsó alsó takaróeleme is sokszor gyárilag nem került fel és ha rákeresel piros 159-esekre a képkeresőben, akkor ott is soknak ugyanígy hiányzik ez az elem. érdekes.
David | Centocinquantanove15-05-2014 10:06:10 // 53377
Ha már fújni kell, akkor egyiksem egyszerű. Én pusztán a tisztántartás szemszögéből írtam, hogy a grigio praktikusabb mint a fekete, mert fele annyira sem látszik rajta a por és a megszáradt esőpöttyök.
.......................15-05-2014 09:59:55 // 53376
fényezö (nepper) szemmel pedig a fekete a majdnem legegyszerübb
a szürkét pl elemfújással sose lesz Polaroid szemüvegböl nézve ugyanaz mint a mellette levö elem,ezért abba is beleködölnek
szóval nagyon nem egyszerü javítani a metál ezüstöt se
a szürkét pl elemfújással sose lesz Polaroid szemüvegböl nézve ugyanaz mint a mellette levö elem,ezért abba is beleködölnek
szóval nagyon nem egyszerü javítani a metál ezüstöt se
Erhard 242 (Pure Energy)15-05-2014 09:50:34 // 53375
kerékcsapágy attól is tönkre megy ha kap egy oldal ütést pl padka
Joker 15615-05-2014 09:43:34 // 53374
Nem akarok pirosat...persze, szép...megnéztük, nagyon nem jött be...De nincs konkrét színelképzelés...Nekem tetszik a fekete is... ;)
Giuntini15-05-2014 09:39:04 // 53373
Még annyit, a szépséghiba a vezetőülés. Nincs kiülve feszes a bőr, csak látszódik rajta a használat. A hátsó ülés mondhatom használatlan. A piros bőrön sajnos nagyon meglátszódik ha nem kezelték. Vettem egy olasz terméket ami regenerálja a bőrt, jó drága volt, de megérte mert nagyon sokat javított rajta.
Giuntini15-05-2014 09:32:32 // 53372
Örülök, hogy ezt írtad, mivel te értesz hozzá. Nekem a futóműves haverom, rögtön megnézte, ő vette észre a hátsó rugók törését, amit én észre sem vettem volna. A két felső lengőkarnak volt lógása, viszont az alsók eredetiek, és teljesen jók. Az agycsapágyak cseréjéről szerelőm mondta, hogy az autó sokat állhatott, és ha belemegy a víz annak annyi. Én 189000km-el vettem, rátették a komp.-ot, valós. A szervizkönyv 120000km-ig volt vezetve, gondolom a gar. alatt.
Erhard 242 (Pure Energy)15-05-2014 09:20:37 // 53371
A TI is ilyen céges autó volt, a km meg valós benne én nem tekergetek, műszakilag is jó állapotban van...a futómű mindig árulkodó a valós km-rel kapcsolatban nekem 180e-nél kellett cserélni egy jobb felsőt a többi lengőkarnak semmi baja nem volt ...szóval ahol alsókat cseréltek 100e-nél az elve gyanús számomra
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
486
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?