Forum >> 159

sipi22-10-2014 16:55:04 // 60333
Szia !
Köszi szépen, megpróbálom kiszedni, és a lencsét kicsit megpucolni. :) Mostmár a rendes audióban kiírt lemezt sem olvassa be.
tdemeter22-10-2014 14:42:58 // 60332
Na ez van nekunk is...:( Akkor vegkepp nem ertem...
Dömpi (il dottore)22-10-2014 12:58:59 // 60331
Nekem is írt már ki CD error-t. Ki lett szedve és meg lett takarítva az olvasófej. Azóta rendben van.
blog
norbi040922-10-2014 12:25:11 // 60330
Igen, próbálram mindkettővel de semmi.
norbi040922-10-2014 12:22:18 // 60329
Persze, kulcs nélkül, kulccsal, járó motorral is próbáltam és ezt írja ki. :/
Shadin22-10-2014 11:19:13 // 60328
Pont úgy ahogy mondod!
yani🍀22-10-2014 10:56:53 // 60327
Igen, a DEMO csak korlátozott lehetőségeket enged, de a motorvezérlő adatait ki lehet vele olvasni.
Szívesen megnézném/kipróbálnám a ti adaptereteket. Szerintem működni kellene.
Sajnos mostanában nem megyek Pest felé, de ha Cegléd felé jártok összehozhatunk egy talit.
Csabi22-10-2014 10:56:50 // 60326
Nagyobb esőzéseknél azért jelzed rendszerint...nem lenne egyszerűbb megcsinálni/tatni, vagy szeretsz "előre félni" ? :)
Wasco22-10-2014 10:49:06 // 60325
Én is használom ezt az ALFA OBD DEMO változatot, nekem megy Sony Xperia SP-vel és ELM 327-el de USB-n keresztül. A DEMO-hoz nekem nem kell kódot ütni. A beállításoknál én beállítottam milyen interfészem van és a csatlakozás módját (nekem ELM327 USB).
Ezután rálépek a szervízcsatira és bedugom a kulcsot, utána rányomok a csatlakozásra és már megy is. Jelzi az interfész és kiírja a teló is.
Ám ez a DEMO csak elég korlátozott, kiolvas de egy csomó dolognál már írja hogy csak a licenc megvásárlásával hajt végre. Én még nem találtam tört verziót erre az Androidos progira, de atzt láttam hogy meg lehet venni kb. 11500-ért.
Van aki azt írta minden pénzt megér...ezt a progi értékelésénél írták.
yani🍀22-10-2014 10:48:42 // 60324
ELM237
Nekem most ilyen van benne.
yani🍀22-10-2014 10:43:34 // 60323
Mindkét motorvezérlő típussal ezt írja ki?
Giuntini22-10-2014 10:37:58 // 60322
Szia! Örülök, hogy hazaértél, bár sajnálom az incidenst. Ami a fogyit illeti, én csak prémiumot tankolok, és kíváncsi leszek az enyémre, amikor ki lesz cserélve a szívósor, új szelepek és egyebek. Ha jössz a Szatmárihoz, ott találkozhatunk. Én már alig várom, hogy az enyém kész legyen.
David | Centocinquantanove22-10-2014 10:31:06 // 60321
Eddig egész reggel szakad az eső...
Előre félek mi mennyiségű víz fog becsordogálni a jobb 1 küszöbnél...
David | Centocinquantanove22-10-2014 10:29:24 // 60320
Nem biztos, hogy a lejátszó a rossz.
Szerepet játszhat még, hogy többmenetes vagy egymenetes a lemez, nincs e túlírva, le van e zárva...
sipi22-10-2014 10:14:05 // 60319
Sziasztok !

Bocs, hogy ebbe a topikba is írok, 159 gyári navi le tudja játszani az MP3 as lemezeket? Az autó 2006- os, Connect Nav Magneti Marelli a fejegység.
Az új dizájnos firmware van fent, angol fórumon írják hogy ez már le tudja játszani elvileg. Körülbelül már 10 cd-r lemezt írtam meg különböző formátumokban meg más más sebességgel de mindenhol "cd errort" ír ki. CD- RW lemezt nem is kezeli, még audiban sem :(
Köszi a segítségeteket.
Erhard 242 (Pure Energy)22-10-2014 10:07:03 // 60318
no szétszedték ..az összes tömítésnél ereszt plusz a termosztátháznál is meg a cső vége is :( ami a legjobb, csak egy tömítést lehet megvenni a 4 közül...
Piritu update sajnos már a vákumházat sem lehet külön megvenni meg a tömítéseket sem csak egybe a termoházzal és az EGR szeleppel potom 220e ft.....
El kezdjük a paszta hadműveletet ....
tdemeter22-10-2014 09:32:14 // 60316
Ja es nekem akkor is ezt irja ki ha mar elot 1 bt eszkozhoz (pl kigangosito) csatlakoztam.
tdemeter22-10-2014 09:31:47 // 60315
Ezen en tuljutok.
Benne van a kulcs? Az a mar allas.
norbi040922-10-2014 09:25:57 // 60314
Én az OBD-hez tudok, de a kocsihoz nem....ezt írja ki folyamatosan, ha írok be kódot ha nem:

tdemeter22-10-2014 09:06:31 // 60313
Yani!
Sajnos egyikunk (Valerossi, Norbi es en) sem tudunk csatlakozni azzal a nyavajas alfaodb-vel, de a torque az mukodik nekem siman. az viszont buta nagyon..
Tehat en addig jutok, hogy azt irja h csatlakozva vagyok (kb mindegy melyik motorvezerlovel) de anyazik, hogy kod nelkul nem tudja biztosan,hogy a motorvezerlo egyaltalan tamogatott-e. Es ezt 10 masodpercenkent feldobja.
Raadasul beparaztam kicsit mert 1x a szarakodas utan nem akart beindulni a kocsi, kesobb pedig azt irta, hogy a biztonsagi rendszer nem mukodik. Ezekbol csak a kulcs-ki-be illetve a kinyitas,bezaras volt kepes helyrerazni a kocsit.

Kerdesek:
- neked melyik fajta bluetooth odb2 olvasod van?
Lehet hogy nekunk masmilyen van?Tudnal linket dobni?
.......................22-10-2014 07:07:05 // 60312
Ez érdekes,a vízkört az egr körtől saválló csövek választják el,
Valami a tömítésnél lesz
.......................22-10-2014 06:54:53 // 60311
Azért evett kevesebbet mert jobban nyomtad neki,
Padlógáznál jobb a hatásfok,
Amióta padlógáz motorfék üzemben vezetek nekem is kevesebbet fogyaszt 1literrel
Alfonis22-10-2014 00:06:25 // 60310
én csak Ausztriában tankolok, már volt, h kipróbáltam a Shell extra üzemanyagot de semmit sem tapasztaltam. Már egy ideje csak BP - kúton tankolok. az van a legkzelebb ott van bonus kártya ugyanannyi a fogyasztás :D szóval nemtom ez az üzemanyag kérdés mindig téma lesz :P bár az lehet hogy itt jobb minőségű bár ebben sem vagyok biztos. ami tuti, h olcsóbb :S
Chianti21-10-2014 23:20:00 // 60309
Bocsi, nem tudom hogy sikerült 2szer, de van még valami, ami örök téma itt a fórumon. Most először odakint Tirolban tankoltam 58 liter Shell Premium Dieselt és azt kell mondjam, a fogyasztást tekintve kellemes csalódás volt:



Ebben volt kőkemény hegymenet (2-3 ban), amúgy nagyrészt autópálya, a végén megspékelve a hétfő délutáni csúccsal Budapesten. 2 felnőtt, 2 gyerek, csomagtartó kalaptartó szintig megpakolva, szinte végig klímával, ahol lehetett 140, néha tempomat, ja és csak meghajtottam kicsit a német pályán, de sajnos csak 180-ig jutottam, többet nem engedett a forgalom. Szerintem ez nagyon korrekt fogyi, nálam eddig soha nem ment 7 liter alá mióta megvan a vas, úgyhogy lehet én is csatlakozom a "külföldi prémium az igazi!" szektához... Az biztos, hogy nem utoljára kényeztettem a Démont ilyen fincsi anyaggal. Konklúzió nincs, csak gondoltam megosztom veletek a tapasztalatomat. Tehát prémium vs. normál nafta, nálam 1:0... :o)
Chianti21-10-2014 22:51:49 // 60308
Szevasztok Cartársak! Örömmel jelentem, hogy hazatértem, úgyhogy ha bármiféle minitali vagy egyéb típus rendezvény van Budapesten, esetleg vidéken, dec. 14-ig rám is lehet számítani. Sajnos a hazaúton történt egy kis baleset, de szerencsére nem komoly, inkább a lelkem sérült, hogy megtörtem picit az én rég nem látott szépségemet. Német autópálya, Chiemsee előtt valahol, mindkét sáv sűrűn tele, szélső sávban kamionok, belsőben minden más, előttem 1 C3 vonóhoroggal a seggén. Megmondom őszintén fogalmam sincs pontosan mennyivel mentünk - talán 80-al - amikor egyszer csak pár kocsival előrébb valaki nyomott egy satut... Mire rám került a sor, már nem tudtam megállni, pedig kerregett az ABS piszkosul! Ami meglepő volt, a C3 sofőrjének esze ágában sem volt megállni, amit azért furcsálltam nagyon, mert érezhetően megtoltam picit hátulról és hallottam a puffanást is. Persze ekkor már mindenki araszolt és nem lett volna egyszerű megállni, bár én benyomtam a vészvillogót, de gondoltam, ha a fickó nem reagál, akkor én sem erőltetem a dolgot. Természetesen tudtam és most is tudom, hogy az én hibám volt, ez tipikusan a követési távolság be nem tartása. Abban is biztos vagyok, ha a feleségem vezet, ez nem történik meg, de nem volt mit tenni, kb. 0.1 másodpercen múlt a dolog. Persze alig vártam hogy valahol félre tudjak állni, és megnézzem hogy mi van az elejével, eközben a C3-as eltűnt előlem. Végül megálltam és fülemben dobogó szívvel szálltam ki... ez a látvány fogadott:

[img1][img2]

Nem kicsit könnyebbültem meg, és bár az asszony megkérdezte ne vezessen-e inkább ő, nem engedte a hiúságom. Egyébként azt még az eset után beszéltük az asszonnyal, hogy talán jobb is, hogy vonóhorog volt a C3 hátulján, mert ha az nincs, valszeg komolyabban tört volna az is és akkor lehetett volna kínlódni külföldön, 1 külföldivel, a dugó kellős közepén... egyszóval szerencsésen megúsztuk a dolgot! Sajnálom, hogy nem érhetek Piritu mester nyomába a balesetmentes km-ek számát illetően, de ezt konkrétan a rutintalanságomnak köszönhetem. Mindenesetre ezentúl jobban figyelek a követési távolságra az tuti. Amúgy meg pont ezen a 7végén viszem fényezőhöz, ahol úgyis le kell kapni az elejét a pajzs csere miatt, remélem szépen rendbe tudja majd hozni...
Chianti21-10-2014 22:51:48 // 60307
Szevasztok Cartársak! Örömmel jelentem, hogy hazatértem, úgyhogy ha bármiféle minitali vagy egyéb típus rendezvény van Budapesten, esetleg vidéken, dec. 14-ig rám is lehet számítani. Sajnos a hazaúton történt egy kis baleset, de szerencsére nem komoly, inkább a lelkem sérült, hogy megtörtem picit az én rég nem látott szépségemet. Német autópálya, Chiemsee előtt valahol, mindkét sáv sűrűn tele, szélső sávban kamionok, belsőben minden más, előttem 1 C3 vonóhoroggal a seggén. Megmondom őszintén fogalmam sincs pontosan mennyivel mentünk - talán 80-al - amikor egyszer csak pár kocsival előrébb valaki nyomott egy satut... Mire rám került a sor, már nem tudtam megállni, pedig kerregett az ABS piszkosul! Ami meglepő volt, a C3 sofőrjének esze ágában sem volt megállni, amit azért furcsálltam nagyon, mert érezhetően megtoltam picit hátulról és hallottam a puffanást is. Persze ekkor már mindenki araszolt és nem lett volna egyszerű megállni, bár én benyomtam a vészvillogót, de gondoltam, ha a fickó nem reagál, akkor én sem erőltetem a dolgot. Természetesen tudtam és most is tudom, hogy az én hibám volt, ez tipikusan a követési távolság be nem tartása. Abban is biztos vagyok, ha a feleségem vezet, ez nem történik meg, de nem volt mit tenni, kb. 0.1 másodpercen múlt a dolog. Persze alig vártam hogy valahol félre tudjak állni, és megnézzem hogy mi van az elejével, eközben a C3-as eltűnt előlem. Végül megálltam és fülemben dobogó szívvel szálltam ki... ez a látvány fogadott:



Nem kicsit könnyebbültem meg, és bár az asszony megkérdezte ne vezessen-e inkább ő, nem engedte a hiúságom. Egyébként azt még az eset után beszéltük az asszonnyal, hogy talán jobb is, hogy vonóhorog volt a C3 hátulján, mert ha az nincs, valszeg komolyabban tört volna az is és akkor lehetett volna kínlódni külföldön, 1 külföldivel, a dugó kellős közepén... egyszóval szerencsésen megúsztuk a dolgot! Sajnálom, hogy nem érhetek Piritu mester nyomába a balesetmentes km-ek számát illetően, de ezt konkrétan a rutintalanságomnak köszönhetem. Mindenesetre ezentúl jobban figyelek a követési távolságra az tuti. Amúgy meg pont ezen a 7végén viszem fényezőhöz, ahol úgyis le kell kapni az elejét a pajzs csere miatt, remélem szépen rendbe tudja majd hozni...
Szabi(kispalinagyobbikfia)21-10-2014 20:31:22 // 60306
most akkor 1.9 vagy 2.0 az új autó? vagy a Bravo-n halt meg?
droberto21-10-2014 20:15:06 // 60304
Legmélyebb tiszteletem. :)
norbi040921-10-2014 20:08:56 // 60303
Köszike! :)
norbi040921-10-2014 19:59:10 // 60301
Sziasztok, szép estét Cartársak! :)

Azon gondolkodtam, hogy valamikor november elején meglátogatnám a tatabányai bontót...nincs olyan ami kifejezetten kéne, de hátha találok finomságokat/szépséges dolgokat a csodához.
Valakinek lenne kedve esetleg csatlakozni majd? Mostmég a pontos dátumot nem tudom, mert a jövő hétre sem tudok tervezni sajnos.
Egyébként csak én nem találom a pontos címet? :D
Erhard 242 (Pure Energy)21-10-2014 19:48:09 // 60300
engem is utolért a 2.0jtdm termoház elszállós faxsága....az EGR-ben fagyállós víz van ...holnap lesz szétborítva
vzolee21-10-2014 13:25:46 // 60299
Én tavaly vettem Nokian WR D3-at, csak én 16-ost. Teljesen jó, nem volt vele bajom.
Csabi21-10-2014 11:57:26 // 60298
Ma felkerültek nálam is a téli gumik. Holnaptól 3-5fokot ígérnek reggelente-éjszaka, amikor viszonylag sokat használom az autót, uh nem volt kérdés...
Egyben új gumik is kerültek fel Nokian WR D3(225/50R17), nagyon jókat olvastam róla (meglepetésemre) , a tesztek alapján egy kalapban van a legjobbakkal, és mivel árban lényegesen kedvezőbb volt,így emellett voksoltam.
David | Centocinquantanove21-10-2014 09:32:24 // 60297
Én sem tervezem még egyelőre feltenni a téliket. Reggel még 10 fok felett vagyunk bőven, napközben-délután meg tegnap is pl. kicsit megsütötte a nap, és 28 fokot mutatott bentre (kint nyilván nem ennyi), de még bőven jó a nyári.
Dömpi (il dottore)21-10-2014 09:11:15 // 60296
Szia, üdv közöttünk!
Giuntini21-10-2014 08:54:14 // 60295
Lehet mire készen lesz az autóm, az első dolgom lesz rátenni a téliket?
Erhard 242 (Pure Energy)21-10-2014 08:45:20 // 60294
én szeretem a hideget meg a csúszós utat és a téligumit nem használókat ... november és március között látványosan megugrik a karosszéria eladásunk :)))))))
Liquid21-10-2014 07:18:47 // 60293
Isten hozott! :)
Piritu - 1.000.00021-10-2014 06:51:26 // 60292
Üdv a csapatban! :-)
Szabolcs 15921-10-2014 04:01:38 // 60291
Én most váltottam 16 is rol 17 re 205 /50 r17
Marcox20-10-2014 23:59:00 // 60290
Üdvözlet Mindenkinek! :)
Mint új tag úgy gondolom illő beköszönnöm. Most már én is veletek hajtok.
Passzív, csöndes szemlélődő lassan 2 hónapja figyeltem a fórumot. Ma vettem rá magam, hogy aktiváljam a közösségi szellemem. :)
További szép estét mindenkinek és örömteli autózást! ;)
Dömpi (il dottore)20-10-2014 23:11:34 // 60289
igen de nyáriban - ha jól emlékszem. A téli puhább, ergo inbolygósabb.
mzo20-10-2014 22:59:25 // 60288
Pedig en most vettem 215/60 R16-ost telire, hogy mennyire lesz "puha" majd elvalik, de mivel gyerekkel hatul ugysem sportolok sztem nem lesz vele baj. Majd beszamolok rola ugyis hogy mekkora a kulonbseg a nyari 225/50R17-hez kepest.
Egyebkent ha jol sejlik valaki mar hasznal 215/60R16-ot itt a forumon.
Piritu - 1.000.00020-10-2014 22:49:30 // 60287
Mindig is érdekelt, hoyg miért ad el valaki bagóért 7 mm-es profillal gumit. (Hacsak nem kereskedő, aki a leadott kocsi gumijait cseréli tükör radiálra a profitmaximalizálás miatt.)
Dömpi (il dottore)20-10-2014 22:47:01 // 60286
Én most a 16"-os felnire 225/55 R16-ot nézek.

A gyári méret, azaz a 215/55 R16 a nyári 235/40 ZR19-től átmérőben 28mm-rel alacsonyabb. Unom, hogy én vagyok mindig a hótoló.
Gondolkodtam 215/60 R16-ban is, de egy ilyen "lufival" a feszes futóművet SZVSZ totál elk*rnám. Olyan imbolygós lenne, mint egy skoda. Igaz, hogy az csak 6mm-rel lenne kisebb, mint a mostani 19-es nyári.

Viszont a 225/55 R16 mindössze 17mm-rel kisebb átmérőben, azaz valahol a kettő között vagyok. Nem is túl ballonos, de nem is túl alacsony.

Volt egy kósza gondolom, hogy váltok 17-esre, de momentán nincs kedvem 120-140ezret adni egy garnitúra 17-es alufelniért.

16-os meg van acélfelniben, de ha nov. közepéig hozzájutok jó áron 16-os aluhoz, akkor azt gumizom fel.

Az említett méretben (225/55 R16) most lenne 4 db 2011-es Pirelli Sottozero 7 mm-es profilmélységgel mindössze 32k-ért.
Liquid20-10-2014 22:36:35 // 60285
225/50R17 a gyári, én 225/55-öt használok hogy kompenzáljam az ültetést
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.