Forum >> 159

yani🍀08-02-2015 19:53:18 // 64433
Előre is köszönöm.
Shadin08-02-2015 19:52:03 // 64432
Az URH-n adja fel sztem itt is fantomtáppal...
Shadin08-02-2015 19:47:37 // 64431
Az alap antenna talp erősítős, és a Blau fej koaxon adja fel a tápo, megnézem a navist.
mzo08-02-2015 19:28:48 // 64430
Röviden: az automata kényelmesebb. Hosszabban: Az automatával nagyobb egy picit a fogyasztás városban, viszont országúton, pályán már nem. Nem lesz soha kuplung ill kettőstömegű problémája, van viszont vezérlőtömbje ami ha beszarik, akkor ugyanúgy költséges tétel mint az előbbiek cseréje. Azonkívül más az áttétele, 6-nál legalábbis biztos, mert az automata 140-nél kerek 2000 forog, a kézi már valahol 2500 körül. Sportos vezetésre nem igazán való az 59-es Q-Tronicja, bár lehet vele menni húzósakat, lehet sietni vele, de valahogy mégis inkább a nyugodtabb hétköznapi stílus áll neki jól. Ezenkívül a turbólyukat el lehet felejteni az automatánál.
Erhard 242 (Pure Energy)08-02-2015 19:05:17 // 64429
a Bravo-n is 90e-nél szállt el...
yani🍀08-02-2015 19:00:50 // 64428
Az antennán 3 csatlakozó van. Az egyik az URH, a másik a GPS, a harmadik pedig a GSM.
Valamelyiken keresztül kap tápfeszt
boli11108-02-2015 18:54:30 // 64427
:))))
Ezekszerint automatánál nem tud a kuplung elromlani. :D
Fogyasztásban van/lehet jelentősebb különbség?
Piritu - 1.000.00008-02-2015 18:48:42 // 64426
Az automatát nem kell kapcsolgatni és nincs kuplung, a kézit meg kell és van :-DDD
Amúgy a témára van külön topik is...
Piritu - 1.000.00008-02-2015 18:38:53 // 64425
Tuti, hogy nem az antennakábelen.
A régi rádió megfelelő pontjába menő vezetéket kell összekötni az új rádió kimenetével. Innentől tökmindegy, hogy hogyan megy, ha korábban eljutott, ezután is el fog.
boli11108-02-2015 18:35:52 // 64424
Mit gondoltok:
automata váltó kontra manuális váltó.
Melyiknek mi az előnye és hátránya?
yani🍀08-02-2015 18:32:15 // 64423
Azt tudom, hogy a rádió hol adja ki a tápfeszt, A kérdés az, hogy a gyári antennában van-e erősítő és korábban az antennakábelen kapta-e a tápfeszültséget?
Don Gombóc08-02-2015 18:30:36 // 64422
Nézem is a szintet szinte naponta. :-)
Hidegen és melegen is. :-)
yani🍀08-02-2015 18:29:40 // 64421
Olvass vissza a 64273-as hozzászólástól.
Don Gombóc08-02-2015 18:28:03 // 64420
Lehet.
Az biztos hogy én a négy évszaknak megfelelően negyedévente pucoltam a bőrt, és a Dm- ben, Drogerie markt-ban kapható Erdal bőrápolóval lekezeltem. garantált seggcsúszkálás egy ideig, de éri, mert a bőrt rendben tartotta. :-)
A minőség romlása meg a tervezett amortizációval van összefüggésben.
De azért ha jól megnézem a Bíemdabljú, Ódi, Mörszídesz típusok bőrös cuccait, a Momohoz képest húzhatnak a csába. :-)
Piritu - 1.000.00008-02-2015 18:26:42 // 64419
Többször is. Mindkét 156-omban és a 159-ben is. A rádió tetején ott van, hogy melyiken kapja a tápot az antenna.

Az új rádió is ad ki (pl. a végfokot lehet kapcsolni vele), csak meg kell keresni, hogy hol. Esetleg 2 vezetéket össze kell forrasztani.
Piritu - 1.000.00008-02-2015 18:22:53 // 64418
A MES-ben van egy utolsó dpf csere óta megtett távolság pont. Meg a tisztítások száma.
Piritu - 1.000.00008-02-2015 18:21:49 // 64417
A 156-omon ott buktak le, hogy a szeviz számlálót felejtették el tekerni. A compban minden meg volt oldva profin.
Piritu - 1.000.00008-02-2015 18:17:51 // 64416
Hopp a vége lemaradt.
Pont ezért tartom fontosnak, hogy aki 2,0-t vesz járjon ennek utána.
Piritu - 1.000.00008-02-2015 18:10:15 // 64415
Egy marha hideg, több jégesős viharral tarkított májusi napon, több liter vizet rátöltve.
Ha a 600 km-es út előtt nem nézem végig a szinteket, esélyem se lett volna.
Amit meg kell tudni, hogy mindez hogyan történt és hogyan javították. Csodálom, hogy a műanyagos még nem jött szóba.
A kérdés az, hogy egy tényleg rottyant motort hogyan hoznak össze az eladásra. Volt már rá példa, hogy csak annyira, hogy el lehessen adni.
.......................08-02-2015 17:52:18 // 64414
A gyártás végén a 159 GT Brera silányabb minóségű bőrt használ
Facelift előtt senkinek nem repedt vagy szakadt a bőr,utána igen
Don Gombóc08-02-2015 17:45:14 // 64413
A Cápa a 166 bőrből indul ki, és én is.
Az egy nagyon bika anyagból volt, az én seggem is csak a peremét kezdte ki a farmer nadrágtól.
Lehet hogy ezek a bőr szövet kombók már valami szarabb anyagból készültek, a fene sem tudja.
Az viszont biztos hogy a 159 bézs fullos bőrbelső viszont jobban néz ki mint a 166 bőröse, de a minőséget majd az idő eldönti.
Valamelyik nap egy ilyen bézs bőrös 159 limó mellett álltam, hát egy beszarás milyen jól néz ki. Remélhetőleg tartós is lesz. A Ferrari bőr feeling sem több így ránézésre, mint a 159-esé.
yani🍀08-02-2015 17:40:33 // 64412
Gondolom, de sajnos nekem nincs még meg. Ha esetleg megkérhetek valakit, akinek megvan és van is rá ideje, megnézné nekem?
Don Gombóc08-02-2015 17:39:09 // 64411
Pedig komolyan mondta.
A V6 166 nagyon szerethető volt.
Ez is az bár én speckó félek tőle mert trakeszom még nem volt. :-)
.......................08-02-2015 17:37:09 // 64410
az eLearn ban benne van a kapcs rajz,
ott látni hol kap tápot
yani🍀08-02-2015 17:34:05 // 64409
Fejegység csere után találkozott már valaki azzal a problémával, hogy az új rádió kevésbé érzékeny, mint amilyen a gyári volt? A 159 gyári antennájába belesikerült zsúfolni a normál antenna mellett a GPS és a GSM antennát is. Ez még nem is lenne gond, ha tudnám, hogy melyik csatlakozón keresztül kapott régen tápot. Más gyártónál a gyári rádió adott ki 12V-ot így rádiócsere után elég volt egy un. fantomtápot az antenna csatlakozók közé dugni, adni a neki +12V-ot. Van esetleg tapasztalta valakinek?
.......................08-02-2015 17:31:11 // 64408
nem direkt érzékeli,
hanem a szerlö állitja át szoftveresen
ugyanaz mikor injektort cserélnek rá illeszteni a progit ,hogy újként lássa a kicserélt alkatrészeket

ugyanez a dpf nél
de a 2.0 jtdm nél nem kell cserélni dpf et ,mert jól mükszik
'''''08-02-2015 17:27:59 // 64407
Arra lettem volna kíváncsi,hogy honnan tudná,ha leveszem a dpf-t és kicserélem.Mit érzékel,hogy lehúzom a csatit?Azt tisztítás vagy más javítás miatt is megtehetném.Tényleg érdekel,nem kötözködni akarok.
.......................08-02-2015 17:25:02 // 64406
onnan hogy a diagon oda tekerem a km ert ahova akarom,
szart sem ér a kiolvasás
bármit megold egy ügyes informatikus ,vagy autovillamosságis
'''''08-02-2015 17:21:58 // 64405
A dpf cserét honnan tudja?
.......................08-02-2015 17:17:52 // 64404
nálad is túléle a motor ,pedig nyáron ment szét nem?
ebböl kindulva másnál is nagy eséllyel semmi baj nem lett ebböl
Piritu - 1.000.00008-02-2015 17:12:45 // 64403
A métert könnyű ellenőrizni. A comp pl. jegyzi, hogy mikor volt benne dpf cserélve.
Piritu - 1.000.00008-02-2015 17:11:08 // 64402
Induljunk ki abból, hogy itt az Amorén 2 db olyan 159 van, ami új korától a tulajdonosánál van, tehát ismert az előélete. Ebből a 2-ből 2 azaz kettő esetében szállt el, nem mondanám ritkának. Opelesek is említették, hogy a 2,0-nál erősen "ismert" a dolog. Az 1,6-ot a 159 esetében meg nem említeném.
Ha jól tudom - de ezt senki sem erősítette meg - 2011-től változtattak rajta. Elképzelhető, hogy az jobb, de ettől függetlenül 80ezernél kidobom a berakottat is. A műanyag öregszik, főleg, ha meleg kap.
Piritu - 1.000.00008-02-2015 17:02:17 // 64401
Kb. igen, de emiatt szerencsétlen esetben a komplett motor is kidobásra kerülhet. Ezért kérdés, hogy egy használt kocsi hogyan úszta meg az eseményt. A magyar viszonyokat ismerve az árult kocsik nagy része lehet az eladásra összekendácsolva :-((
W.08-02-2015 16:34:48 // 64400
Tudom, nem is úgy vettem! De sajnos már a Saabomban is így néz ki a vez. oldali, pedig abvan is 159e van. A bőr-szövet kombo a legrosszabb, de hát ez volt a piacon az egyetlen, amit megnéztem, mert korrektnek tűnt. Meg is vettem.
Erhard 242 (Pure Energy)08-02-2015 16:21:10 // 64398
Hm ennyire szar a bör a faceban?hogy fog ez kinezni 200e nel? Nem a Te autodat akattam fikazni ezzel
.......................08-02-2015 15:30:51 // 64397
Úgy tűnik 2010 utáni ,hisz a Guliban is előferdül
egr hűtő
W.08-02-2015 15:27:49 // 64396
Tévedsz! Méter: 128e, kiülve nincs! A bőr sajnos olyan, hogy oldalt kopik. Olcsó sem volt, reálisnak nevezném!
.......................08-02-2015 15:26:46 // 64395
Setup CD kell hozzá és simán átállítod a nyelvet,
Bár magyar nekem sincs ,
A téd FL utáni Navi ,lehet SD kártyán lesz a file
.......................08-02-2015 15:24:16 // 64394
Gyakori hiba ,de szerintem nem mindnegyikben durran el
Az 1,6 jtdm ban ugyanaz a dekli ,és semmi baja
Erhard 242 (Pure Energy)08-02-2015 15:22:45 // 64393
szép a vas gondolom, hogy nem volt drága, de van is benne gondolom méter, azaz olcsó...meg ki is van ülve az ülés bőre rendesen
W.08-02-2015 15:16:22 // 64392
Nálam cserélve minden, Zé szerint jó a vas! :)
Kovi08-02-2015 15:11:59 // 64391
Végigszaladtam bele olvasgattam.
Ahogyan nézem az EGR hűtő volt idáig a legnagyobb bibi?
Piritu - 1.000.00008-02-2015 14:57:05 // 64389
Ha a kb. 80ezer körül eldurranó egr hűtőre gondolok, akkor nagyon nem :-(
A kérdés, hogy már túlesett az incidensen, vagy nem. Ha igen hogyan?
.......................08-02-2015 14:47:43 // 64388
a km er a 2.0jtdm nál szinte mindegy...
milyen évjárat?
W.08-02-2015 14:12:11 // 64387
Kihagyhatalan ajánlat! ;)
Piritu - 1.000.00008-02-2015 13:49:39 // 64386
Olvasd végig a 159 blogomat. Szinte minden benne van, ami egy 2.0 mjettel történhet...
Kovi08-02-2015 13:47:23 // 64385
Sziasztok.
Most tervezek egy nagyon szép 159 ti vásárolni a 170le.
Mire kell figyelnem?
Elméletileg 107e km van benne szerviz könyvel igazoltan!
Köszönöm ha segítenétek most kelt el a 156 és ez a következő álom! :-)
.......................08-02-2015 13:46:27 // 64384
Azért valami mégiscsak a 159 vásárlás felé motivált,hisz máskülönben nem lennél itt
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.