Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2015 21:33:43 // 64183
40db 59-es van fent :D
Pityukoma02-02-2015 21:27:18 // 64182
Próbáljátok ki Ezt az oldalt. Rákerestem az enyémre, de nem volt az adatbázisukban. Csak alvázszám kell. Kíváncsi lennék hogy a mieink közül benne van-e valakié.
Piritu - 1.000.00002-02-2015 21:25:51 // 64181
Motorossal nekem is volt itt afférom, az se akart menni :-DD
Liquid02-02-2015 21:21:28 // 64180
nekem nincs képem, de szeretem azt a szakaszt főleg ha nincs előttem mazsola :) Mondjuk ilyen relaítve ritkán van, de volt már hogy egy motoros tartott fel, nem mert 90 fölé menni :D
droberto02-02-2015 21:17:50 // 64179
Én meg se néztem az időbeosztást. A lényeg, hogy talizzunk már. :)
gpek02-02-2015 21:14:17 // 64178
Jó ezt az utat ennyi képen látni nekem a szívem csücske :D
gpek02-02-2015 21:12:54 // 64177
Én maradok a benyás JTS-nél (Sokat agyaltam rajta, néztem dieslet nem rég is). kutatom a P0302-es hibát, annyira nem zavar mert üzem közben semmi egyelőre ha kicsit pörgetem akkor nincs is hibabeírás. Kapott benya adalékot meg keresem a konkrét diagnosztikás szakit )
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2015 20:59:53 // 64176
teljesen jó lesz a program nem kell parázni :D
Dömpi (il dottore)02-02-2015 20:51:09 // 64175
Szupi...már-már kezdem azt hinni, hogy a V6-os posztom miatt kitagadtatok.
Piritu - 1.000.00002-02-2015 20:44:39 // 64174
Azt hiszem megfogtatok fényképileg...
Csak a 156-al van itt képem, mással még nem álltam meg :-D
Shadin02-02-2015 20:03:03 // 64173
Szerintem jó lesz :-D Bármit is hoz a nap, alkalmazkodunk és élvezzük...
Pityukoma02-02-2015 18:09:10 // 64172
Itt találsz képeket róla: Blogom a fejegyséről
Piritu - 1.000.00002-02-2015 17:37:43 // 64171
Tudtommal az euro5-ös motorokra nincs frissítés, csak a korábbiakra a dpf problémák miatt.
imi15602-02-2015 17:18:14 // 64170
Én is jártam már arra:-))!
Haddel02-02-2015 16:54:33 // 64169
Én is imadom azt az utat,péntek éjjel mentem rajta,toltam neki rendesen.Csesznek után meg bambi ott állt az út szélén, várta,hogy valaki bőrkabátot csináljon belőle.Vissza is vettem a lendületből.
.......................02-02-2015 15:32:55 // 64167
az igen,
ami Zircen átmegy
gpek02-02-2015 15:30:42 // 64166
Ha a 82-es útról beszélsz, azon a rutin = +100Le. 1,2-es bravommal fogdoztam be az 1,9 malac TDI-ket mikor udvarolni jártam Győrből Veszprémbe. Tudnék mesélni.... Imádom azt az utat...
Chianti02-02-2015 14:41:50 // 64165
Nekem az 1.9 16v-vel is ugyanez a gondom. Persze tudom, hogy egy jó optimalizálás rendbe tenné, de miután a szerelőm ment vele egy kört és megállapította, hogy az égvilágon semmi gond nincs a kocsival (tehát úgy megy, ahogy egy 1.9 16v-nek mennie kell), már nem annyira erőltetem a dolgot. Viszont a remap ellen semmi kifogásom nem lenne, már amennyiben ez gyári szoftverfrissítést jelent. Többen írtátok már, hogy érdemes megcsináltatni, és nem is olyan nagy befektetés. A Párduc nem kapott még ilyet, vagy már túl van rajta?
WarbiRunner (Gyuri)02-02-2015 14:13:19 // 64164
Egyébként egy turboval is fel lehet szépen hergelni az 1.9-eket. És ahogy olvasom, hiába két csigás, a turbólyukon ez nem különösebben érződik. Viszont 400Nm meg nem hazudik, főleg ha tényleg forgatható az égig az a motor. A 190 ló ilyesmit sugall azért. Nyilván nem a tatteres 1000rpm-en döcögős stílusra hangolták, hanem hogy töltsön fordulaton is rettenetesen. A tesztek elég ellentmondásosak, kíváncsi lennék, hogy valójában milyen. A dízelektől én valahogy nem várom azt, hogy 1200-ról toljon mint az ördög. Viszont azt nagyon birom, ha nyomatékcsúcstól totál nem lankad, hanem 4500-5000-ig egy lendülettel tol. Márpedig a gyári adatait tuning nyelvre áfordítva ennek 4000-nél 85mm3/i körüli üzemanyag juthat. 2000-nél a 400Nm-hez pedig detto. Vagyis ennek a nyomaték görbéje szép lapos lehet :-)
GTPeti02-02-2015 13:49:17 // 64163
Egyszer régen, mikor egy ismert Alfa-bontóban jártam, beszélgettem egy ilyen motorról a tulajjal. Azt mondta, az első, amit behoz bekerül a felesége GTV-jébe. :) Nem tudom, hogy lett-e valami a projektből.
Jupiter15502-02-2015 13:43:33 // 64162
Teljesen hidegen hagy, hogy mi megy el mellettem és hogyan.
Az én autóm úgyis szebb :) :) :) :)
WarbiRunner (Gyuri)02-02-2015 13:36:41 // 64161
Ez a kérdés péntek óta engem is érdekel. Egy rossz lengyel mellékúton jött egy ilyen duplacsigás mögöttem. Nyilván onnan tudom, hogy elém került, gondolom a dupla kipuff nem 1.6-os :-) Az ahogy ment..az nagyon kész. Nyomtam én előtte rendesen, de egyszer csak kielözött és nagyon durván kikerült. Így nem nagyon előzött meg mostanában semmi...tényleg elképesztöt gyorsult.
droberto02-02-2015 13:02:04 // 64160
Üdv a 159-esek közt. :)
FireAlfa02-02-2015 12:47:45 // 64159
A mai nappal hivatalosan is tudok már közlekedni a 159-el. Végre megvan a rendszám. Üdv köztetek :-). Fényképek hamarosan...
Ildiko02-02-2015 11:31:24 // 64158
Mi még anno a Millenárisban voltunk.
Ildiko02-02-2015 11:30:29 // 64157
Bocsi, most látom, hogy a Camponában is van Csodák palotája. :) Én a másikra gondoltam. Nem szóltam.
Ildiko02-02-2015 11:23:08 // 64156
Sziasztok,

Én az Alfám nélkül megyek, remélem, így is befogadtok! :)
Csak egy javaslat:
Ha a Camponában találkozunk és ott ebédelünk, akkor szerintem kaja után menjünk a Tropicariumba, ami amúgy is a Camponában van.

Sziasztok!

Az imént végigtelefonáltam a Campona-ban az érintett helyszíneket.

A program az alábbi lenne. Értelem szerűen a részvétel az egyes programokon attól függ, hogy ki mikor ér oda és melyik programon szeretne részt venni.

10:00-12:00 Játszóház a gyerekeknek (ez alatt össze tudnánk várni egymást)
12:30-14:00 közös ebéd a Cine Cittá olasz étteremben (egy nagy asztalt foglaltam 20-25-főre)
15:00-16:30 Csodák Palotája (15:00 órakor van kísérlet bemutató)
17:00 - Tropicarium

Ez csak egy ötlet, a helyszínen is variálhatunk. Pl. mehetünk előbb a Tropicariumba és utána, akinek van kedve (és a gyerekek is bírják) akkor Csodák Palotájába.

Egyedül az étterem fix, mert 12:00 és 13:00 óra között várnak bennünket a nagy összetolt asztallal.

Várom a javaslataitokat!

A lényeg, hogy a Játszóháznál várnák össze egymást.
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2015 09:44:47 // 64155
szerintem már csak öregszel és nem mersz :D
Minap mentem az 59-cel és elmondom neked, hogy kanyarban szanszét veri a Bravo csoda ültetett sportfutóművét...
Dömpi (il dottore)02-02-2015 09:05:19 // 64154
Némiképpen korrigálnom/pontosítanom kell magam :(

Ma, a V6 élmény után jöttem be melózni az Arkangyallal. Igaz "csak" egy 8V, de lehalkítottam a zenét, és a füleimmel a motorhangra figyeltem.
Nos, ésszel, de szépen megpörgetve azt kell mondanom, hogy nagyon gyönyörűen tud muzsikálni a dízel is. Kétlem, hogy ilyet egy OFF-os dízel tud.

Ezzel csak azt akarom mondani, hogy bár való igaz, hogy a vérbeli alfás feeling-et egy aresei V6 tud adni, de basszus az alfa még a dízelmotorból is ki tud hozni olyat, amit senki más.

Továbbra is imádom a vasam!
Dömpi (il dottore)02-02-2015 08:58:01 // 64153
van, csak meg van cserélve a sorrend: 8V :)
Liquid02-02-2015 08:18:22 // 64152
nemá, hogy a Brera gyengébb kanyarban. A 159 igen durva. Vagy ennyit számít a TI futómű?
droberto02-02-2015 07:30:15 // 64151
Hmmm... érdekes.
Akkor csak ismerte a pályát és feltett mindent egy lapra.
Vagy már öregszel. :)))
.......................02-02-2015 07:14:23 // 64150
A Brerával voltam ,és szinte csak kanyar van
(a Mito jobban precízebben kiszámíthatóbban kanyarodik,hiába a tök egyszerű futómű,de jobb a kanyarstabilitás Mint a Brerával)
GTPeti01-02-2015 23:35:37 // 64149
Nem lehet rossz. :) Bár őszintén bevallom, még az Autobahn-on is úri muri egy ilyen. Szükség nem sok van rá. De élvezkedni jó lenne.
Mi a különbség a 400 és a 420 CDI között? Ugyanaz a motor?
droberto01-02-2015 23:28:52 // 64148
Akkor biztosan a MiTo-val voltál...
Nem voltak kanyarok?
.......................01-02-2015 22:37:10 // 64147
A bakonyban Csörihez menet hátszégyenszemre megelőzött egy Insignia biturbo,
Nem tudtam utolérni
.......................01-02-2015 22:30:31 // 64146
A 420cdi V8 egy kevésbé tartós konstrukció,
Mozdony erő lakik benne
Én mentem már S420cdi vel 4személlyel,
Hát 140ig izomból tartod a fejed ,h ne koppanjon a fejtámlán
Ákos (dewvil)01-02-2015 22:01:28 // 64145
edves CarTársak!

Kérem, hogy szíveskedjetek visszaigazolni egy gördülő listában, hogy mennyien jönnétek feb. 7-én a Campona-ba, és kit érdekelne a Tropicarium, vagy a Csodák Palotája.
(néznék valami csoportos belépési lehetőségnek utánanézni), éppúgy intéznék helyet az étteremben, de ehhez tudnom kellene egy kb. létszámot.

Részletesebb infó a kapcsolódó HSZ-ben.

Indítom a listát

1. Dömpi + 3,5 fő, Tropicarium+CsoPa+étterem
2. droberto + 1 fő, Tropicarium+CsoPa+étterem
3. Shadin159 + 1 felnőtt + 3 gyermek Tropicarium+CsoPa+étterem
4. Pityukoma + 1 felnőtt + 3 gyermek Tropicarium+CsoPa+étterem
5. Erhard242 + 1 felnőtt + 2 gyermek (Tropicariumban most voltak) a többi jöhet :D
6. yani + 1 fő, Tropicarium+CsoPa+étterem
7. dewvil + Ildikó (2 fő) Tropicarium + csopa + étterem
Piritu - 1.000.00001-02-2015 21:54:04 // 64144
Egy autonak nem kendacsolas utan kellene Alfa modjara mennie...
Abnormalisnak tartom, hogy egy gazfroccsot le se reagal a motor.
Liquid01-02-2015 21:51:59 // 64143
valószínűleg nincs is, de ez nem a dízel érdeme hanem a JTS nem túl jó konstrukció, meg hát arra is hatnak az emissziós baromságok.
Haddel01-02-2015 21:44:49 // 64142
Enyém igaz nem biturbó,de a remappal sokkal jobb,mint volt.Majd menj vele egy kört, ha egyszer összefutunk.
GTPeti01-02-2015 21:32:08 // 64141
SZVSZ chippeléssel nagymértékben csökkenthető lenne. Na meg a DPF-et sem kéne hagyni, hogy megfojtsa a motort. Tudom, darázsfészekbe nyúlok. :)

A Delta JTTD motorját próbálta már valaki?
Piritu - 1.000.00001-02-2015 21:20:27 // 64140
Engem meg az érdekelne, hogy a 2,0 mjet hogy mehetne, ha biturbó lenne és nem lenne ekkora turbólyuk...
GTPeti01-02-2015 21:11:24 // 64139
Engem egy régebbi, kereklámpás E Merci érdekelne a V8-as dízelmotorral. Az érdekesen mehet.
.......................01-02-2015 21:02:06 // 64138
Az 1,6 multijet Alfa a legmegbízhatóbb motor mostanság
Erhard 242 (Pure Energy)01-02-2015 20:51:59 // 64137
én még mindig nem látok különbséget alkatrész költségre mondjuk a 159-nél benyás VS dejzel téren viszont fogyasztásbelit igen ami 100e km-nél milliós tétel...csak ezért veszek dejzelt mert olcsóbb a fenntartása hosszabb távon adott teljesítmény mellett
yani🍀01-02-2015 20:49:20 // 64136
Akkor vegyél V8-at.
Dömpi (il dottore)01-02-2015 20:47:19 // 64135
De nincs olyan hangja!
Liquid01-02-2015 20:37:57 // 64134
nemtudom Peti, főleg nem tudom tényekkel alátámasztani, de ez a határozott érzésem. Lehet hogy a 16V-t és a MJet-et összemostam, és az is lehet hogy ez inkább csak a 159-re illetve arra a korra igaz amikor kijött. De pl. én (meg sokan mások is) annyi költöttünk valós 150-200k km-nél amiből vastagon kijött volna egy szívómotor teljes generálja (igen a TS-é is) és még nincs vége. Ezzel nem azt akarom mondani hogy egy szar a dízel 159, de ezzel az én részemről azt a tényt is bizonyítottnak látom, hogy az ütniverni való igénytelen dízelek kora lejárt, és ne tévesszen meg senkit az alacsony fogyasztás, mert jelentős járulékos költségek is vannak, amik sokkal magasabbak mint egy szívó benzinesnél, vagy régebbi dízelnél. Ezzel sajnos nincs mit tenni a mai kor idióta/dilettáns szabályozásai vitték erre az útra a gyártókat.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.